ספורטלנד- החיסון יעיל נגד המוטציה הקמרונית

ספורטלנד- החיסון יעיל נגד המוטציה הקמרונית

מוליכת המזרח מפילדלפיה הגיעה העירה ונכנעה לבלייזרס 114-118. כרמלו אנתוני הצטיין עם 24 מנות , כאשר 17 מתוכן הגיעו ברבע האחרון. לילארד ביום סולידי עם 30 (חצי מזה מהעונשין) הבטיח בסיום את הנצחון מהקו. הווריאנט אמביד נתן עוד יום מרשים של 3,9,35 סימונס עם 9,11,23 אבל זה לא הספיק מול הנחישות,הלחימה והקליעה של הבלייזרס שסיימו עם 44.7% ממתחם החיסונים (17\38) לעומת 22.2% (6\27) של האורחים מעיר האחווה. ניצחון מאוד חשוב לפורטלנד במאבקי המערב וביחס לסגל החבול והם משלימים נצחון כפול על פילדלפיה תוך שבוע.

מילה טובה לGT – גארי טרנט שממשיך להראות יציבות ורמה גבוהה מאוד של ביצוע. התרומה אתמול הייתה מגוונת וגם אנפרני סיימונס ורודני הוד נתנו משחק טוב.

פילי מוליכה את המזרח ועם רקורד די מרשים עד עכשיו בזכות ולא בחסד. שידוד המערכות בעמדת המאמן וההנהלה מראים את הרצון לתקוע יתד במחשבות על קונטנדריות אמיתית,אבל…

כבר ראינו מה דוק ריברס ודרל מוריי יודעים לעשות וזה לבנות קבוצה מנצחת בעונה הרגילה, קבוצה מתפקדת ואיכותית שאיכשהו תמיד תכשל ברגעי האמת בפלייאוף בשל כשלים מקצועיים ( יוסטון) או כשלים מנטלים (קליפרס). נדמה לי שהמצב כאן לא יהיה שונה בהרבה. בעוד פילי מחזיקה חמישיה ברמה גבוהה מאוד (לא כולל הגופה העונה לשם דני גרין), הספסל חלש ברמת יורוליג : מקסי,ת'ייבול (איזה שם מעצבן להגות), קורקמאז ודוויט הווארד – זה לא צוות שאפשר לבנות איתו כלום . אתמול הם הובסו ללא תנאי 19-45 על ידי מחליפי הבלייזרס, כולם סיימו עם מדד שלילי ו30% מצטבר מהשדה.

. איך הם ויתרו על טרייד של סימונס תמורת הארדן רק אלטון בראנד יודע. אולי גם מוריי .

מה משותף לבן סימונס,סבא ג'פטו וחיימק'ה מהנגרייה בקיבוץ ? בן הוא יצור עם הגוף והיכולות הפיזיות הכי קרובות ללברון שאני ראיתי בליגה ועדיין הוא לא מסוגל לעשות סל מעל קו הפאול. הוא אפילו לא מנסה. האופציות ההתקפיות שלו מסתכמות בלהוריד את הראש ולתקוף או לתת כדור לאמביד באותיות .

יותר עלוב מזה, ניכר שהוא לא מנסה להשתפר ולפתח אלמנטים במשחק שלו שיעשו אותו טוב יותר. כל העולם מבקר ומקנטר אותו על זה כבר מספר שנים ( הערת שמעון כאן ) אבל חוץ מכמה יוטובים פופקפקים באוף סיזון שלו קולע כמה שלשות ברצף אין ביטוי של זה בעולם האמיתי. ובלי אופי אין תארים.

הקבוצה תהיה חייבת לעשות שינויים פרסונלים כבר העונה כדי לא להיות מובכת בסופה.

דווקא בחימום הכדור נכנס
סת' קרי מתחמם בסגנון המשפחתי
קרי מתעניין מתי מקולום מתכנן לחזור

בפורטלנד המטרה היא להשאיר את האף מעל למים עד לחזרת הפצועים לסגל . סיג'יי נצפה זורק בחימום ותומך בקבוצה כל הערב. נורקיץ' כנ"ל וגם זאק קולינס דידה על גבסו. הקבוצה במאזן חיובי על אף משחקים טובים יותר וטובים פחות העונה. ההגנה עדיין קטסטרופה וחייבת שיפור אבל יש הרבה שחקנים ותיקים ומנוסים שיודעים איך לשלוט בטמפו לאורך עונה שלמה ולא ממהרים. זאת פעם ראשונה בעידן דיים שההסתכלות הכוללת היא כלפי הפלייאוף ולא רק מלחמת השרדות כדי להכנס אליו. על אף נתוני ההגנה הלא טובים ( בלשון המעטה), הקבוצה הזאת עמוקה וכשרונית ותמדד ביכולת בסוף העונה. כדורסל מבריק ושוטף כבר לא נראה כל עוד סטוטס על הקווים אבל כאשר המשחק יצופף , הכשרון , הנסיון והרצון ידברו- לבלייזרס יש מה למכור. אבל פרה-פרה, ננסה להמשיך בלתת משחק טוב הערב מול קליבלנד.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. אוהד של הסיקסרס מנעוריי…. אבל ליילארד זה משהו אחר.
    שחקן שחקן
    אם מישהו אני סבבה שינצח אותנו זה ליילארד. וכרמל… שיש לי אליו פינה חמה בלב, לא יודע אפילו למה
    🙂

  2. זהו, סיקור ראשון של הופס אחרי שנה של רדיוס קורונה מעצבן? שהחיינו וקידשנו, כמו שאומרים החברים שלי במאה ה19.
    תודה רבה על הסיקור, והלוואי שיהיו עוד רבים

  3. תודה על הסיקור, מסכים לגבי הסיקסרז, הם צריכים אופי מסוים כדי לעשות מהפך בפלייאוף הקרוב, יחסית לקודמים

  4. מצוין א', תודה רבה.
    .
    אהבתי את האבחנה על כשלי מורי וריברס, והאמת שלא שמתי לב שפילי כל כך קצרים בספסל.
    .
    בנוגע לפורטלנד – אם פעם כולם יהיו בריאים האם הם יכולים להפתיע שוב ולהגיע לגמר המערב? אני לא בטוח שלא.

  5. פילי קצרים בספסל וגם החמישיה אוברייטד עם גרין וקרי ג׳וניור (עד שיוכח אחרת). מלטון זה שחקן הספסל היחיד שאפשר לסמוך עליו, מקסי וטייבול ילדים (עם פוטנציאל אבל עדיין ילדים) והרווארד וקורקמאז גבוליים. מורי היה צריך להתחזק בקראודר והמוריס הזול (מרקיף?) אחרי השחרור של הורפורד. אני מנחש שזה עוד יקרה בהמשך העונה כי החסרונות ברורים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט