הג'אז נ' הבאקס והמאבס נ' הפליקנס ביום גדוש משחקים עם הלייקרס, הנאגטס, הקליפרס, הסלטיקס ודני נגד הניקס! / דור בלוך
הגעתי עם מומנטום. דונובן מיטשל

הג'אז נ' הבאקס והמאבס נ' הפליקנס ביום גדוש משחקים עם הלייקרס, הנאגטס, הקליפרס, הסלטיקס ודני נגד הניקס! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (14-12) – מיניסוטה טימברוולבס (19-6):

מיניסוטה קיבלה בחזרה את קארל אנטוני טאונס מה שלא ממש עזר לה והיא סופרת 3 הפסדים רצופים ו-8 בעשרת המשחקים האחרונים, מה שלא מפתיע בהתחשב בעובדה שיש להם את ה-differential הכי גרוע בליגה, הפרש האחוזים מהשדה ה-4 הכי גרוע בליגה והפרש הריבאונד הרביעי הכי גרוע בליגה.

ואם מיניסוטה היא התגלמות החולשה בליגה, הרי ששארלוט היא התגלמות הבינוניות. 5-5 בעשרת המשחקים האחרונים, מקום 11 בליגה בספיגה ו-19 בליגה במספר נקודות שקלעה, עם דיפרנשיאל של 0.2-, כל עוד גורדון היוורד ימשיך לשחק כפי שהוא משחק כרגע, ההורנטס בהחלט עשויים למצוא את עצמם בפלייאוף או לפחות בפלייאין.

כדי לעשות זאת הם יצטרכו למצוא יציבות הגנתית, שימו לב לארבעת המשחקים האחרונים שלהם. בשני ההפסדים לממפיס ויוטה הם ספגו 134 נקודות בממוצע (!), בשני הנצחונות 95.5 (מול יוסטון וושינגטון).

הימור: שארלוט ב-8

2:00 וושינגטון וויזארדס (16-6) – ניו יורק ניקס (15-11):

ואם בקבוצות גרועות מול קבוצות בינוניות עסקינן, ברוכים הבאים לוושינגטון נגד הניקרבאקרס מניו יורק.

דני אבדיה ירד לספסל לאחרונה ובמובן מסוים נראה שזה עושה לו בעיקר טוב, עם החמישה השניה ומול החמישיה השניה של היריבה, הוא הרבה יותר אקטיבי, זורק יותר (גם אם זה לא נכנס כמו במשחק מול שיקאגו אותו סיים עם 0 מ-5 משלוש ו-2 מ-9 מהשדה) והאקטיביות הזאת לא מתבטאת רק בזריקות, 10 ריבאונדים ו-3 חטיפות היו לו באותו משחק מול שיקאגו. עוד מוקדם לקבוע איך תתפתח קריירת ה-NBA של דני, אבל אני כן רוצה כבר בשלב הזה לקבוע דבר אחד:

הסיטואציה בוושינגטון היא הסיטואציה הגרועה ביותר שהיה ניתן להעלות על הדעת עבור דני.

עבור רוקי כמוהו,לפתוח בקבוצה מחורבנת לצד שחקנים שלא מוסרים ומתעניינים בעיקר בסטטיסטיקה שלהם, ולשחק במרבית הדקות מול השחקנים הכי טובים בליגה (עם אפס כבוד מהשופטים, דני בהחלט צודק לגבי זה), זאת הסיטואציה הכי מחורבנת האפשרית, ובינתיים לפחות הוא מצליח לשרוד אותה בכבוד, יכול להיות שדווקא ירידה לספסל היא הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לו מנקודת ראות של פיתוח הקריירה.

וושינגטון כרגע בעיקר מעבירה את הזמן עד הקיץ או עד טרייד על ביל מה שיבוא קודם (מומלץ לשמוע את הפודקאסט של ביל סימונס בנושא, הוא מנה את כל האפשרויות, החביבה עליי היא חבילת ג"ס), אבל הניקס אשכרה נאבקים על מקום בפלייאין, אבל שני ההפסדי םהאחרונים במשחקים צמודים למיאמי הרחיקו אותם מהיעד והם צריכים לחזור במהירות למסלול אם הם רוצים לטעם טעם של פוסט סיזן לראשונה מזה זמן רב.

הימור: הניקס ב-12

2:30 אטלנטה הוקס (13-11) – סן אנטוניו ספרס (11-14):

עונה מוזרה עוברת על אטלנטה הוקס. אחרי הרבה ציפיות שטלו בהם גם בקרב קוראי וכותבי אתר זה, ההוקס מוצאים את עצמם במאזן שלילי, כמו גם במאזן ביתי שלילי כשאנחנו בואכה האולסטאר ואמצע העונה.

ו-4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלהם ממש לא שיפרו את המוראל. טריי יאנג עונה על הציפיות והוא כבר בגדר כוכב מוכח בליגה הזאת, בגיל כל כך צעיר זה באמת מרשים וזולת פציעות לא נראה שיש משהו שיכול לעצור אותו מלהיות שחקן מוביל בליגה בשנים הקרובות. ג'ון קולינס ודיאנדרה הונטר התייצבו כתורמים משמעותיים מעמדת הפורוורד וקאפלה משחק מעל הציפיות, אבל כשמחליקים מטה בדפי הסטטיסטיקה ניתן לראות את הבעיה של ההוקס.

השחקנים שהיו אמורים לתת לה ריווח ועומק – גלינרי ובוגדנוביץ' מתקשים להישאר בריאים ולתרום בצורה שיטתית. 21 משחקים בלבד יש לשניהם יחד ו-3 בלבד בחמישיה עם ממוצע של 20 דקות לערב, זה הרבה פחות ממה שההוקס צריכים מהם והתוצאה היא שקאם רדיש, סלומון היל וברנדון גודוויין מקבלים הרבה יותר דקות ממה שהם אמורים.

בצד השני הספרס מתייצבים על מאזן חיובי, כשהם מחזיקים במאזן חוץ מצוין של 3-7. הספרס הם בסופו של דבר קבוצה התקפית מוגבלת מאוד, דבר שניתן היה לראות בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, כאשר בהפסדים לממפיס וג"ס, הם קלעו 91 ו-102, ובנצחונות על מיניסוטה, יוסטון וג"ס קלעו בין 105 ל-111 לערב, ומדובר ב-4 מקבוצות ההגנה הפחות טובות בליגה.

אבל העתיד של הקבוצה דווקא נראה מבטיח יותר ממה שהיה נראה בקיץ, וזה בעיקר הודות לפציעה של אולדרידג'. הספרס בסופו של דבר תקועים עם העובדה ששני הכוכבים שלהם אינם מתאימים לעידן שבו הם משחקים, ואם דרוזן מוצא דרכים לתרום, עושה רושם שתיאוריית יואינג פועלת את מלוא פעילותה עם אולדרידג'. בהיעדרו, למשל במשחק הראשון מול ג"ס, פולטל מצא יעילות מפתיעה עם 7 מ-9, ודג'נטה מארי לפתע הפך להיות כינור ראשון עם 27 נקודות 10 ריבאונדים וגם 8 חטיפות. ההתקפה של הספרס נראית מודרנית יותר וההגנה שלה מאיימת יותר גלי הסנטר הוותיק מאשר איתו.

רוצים עוד טעימה של לכלוכים על אולדרידג'? הוא מדורג במקום ה-10 ב-scoring efficiancy בקבוצה, מתחת לשחקנים כמו דווין וואסל טרי ליילס וקלדון ג'ונסון.

הימור: הספרס ב-3

2:30 דאלאס מאבריקס (14-12) – ניו אורלינס פליקנס (13-11):

סצנת הפודקאסטים של ה-NBA מתמלאת בימים אלה בדיונים על טריידים פוטנציאליים כשהמגבלות על ביצועם הולכות ויורדות ככל שהעונה מתקדמת, ושתי קבוצות שנמצאות עמוק בדיון הזה הם המאבריקס והפליקנס.

דאלאס מגיעה למשחק הזה עם 3 נצחונות רצופים שטיפה החזירו אוויר לריאות של הקבוצה שמהוווה את אחת מאכזבות העונה. דונצ'יץ' נראה נפלא ואי אפשר לשים כלום מהכשלון של המאבס עליו לטעמי, פורזינגס נראה בריא ולפרקים מראה ניצוצות מהסיבה מדוע ההתלהבות סביבו עם הגיעו לדאלאס הייתה כל כך גדולה, אבל צריך להכיר בכך שהפרונט אופיס של דאלאס פשוט כשל בצורה מחפירה בבניית הקבוצה שמסביב ל-2 האלה. אני חושב שנתנו שם משקל חסר לחשיבות של סט' קארי וחשיבות יתר לריצ'רדסון והתוצאה היא קבוצה לא מאוזנת בין התקפה להגנה שבה שחקנים לא מספיק טובים כמו פיני-סמית' ובראנסון, שכבר לעולם לא יהיו שחקני רוטציה לגיטימיים לקבוצה עם שאיפות משחקים דקות גדולות.

באופן אישי זה ממש מכאיב לי שקבוצות מבזבזים את הפריים של שחקנים היסטוריים, בכל הכבוד לתצוגות עונה סדירה, אני רוצה לראות את סטף קארי, לוקה דונצ'יץ', וציון וויליאמסון נאבקים על אליפות המערב, ולא על מקום בפלייאוף.

דווקא ניו אורלינס, שמגיעה למשחק הזה במאזן דומה לזה של דאלאס יכולה להרשות לעצמה להיות אופטימית יותר לדעתי. אני עדיין מאמין שכאשר העסק שם יתחבר, כח האש של ציון, אינגרם, בלדסואו והארט הוא יותר ממה שיש לרוב הקבוצות באזור המערבי. אני מאוד מאוד אוהב את סטיבן אדאמס ואני חושב שהוא הופך כל קבוצה שהוא משחק בה לקצת יותר טובה פשוט מתוך סגנון המשחק והאופי שלו.

שתי בעיות גדולות יש כרגע לפליקנס לטעמי, הראשונה היא המאמן שלהם שהוא, ובכן, מאמן כדורסל לא טוב, והשניה הוא ג'יי ג'יי רדיק, שהולך יותר ויותר ומסתמן כבעיה ולא כפתרון לקו האחורי של הפליקנס, החלפת מאמן וטיירד על רדיק יכולים להזניק את הפליקנס ולהפוך אותם למה שהם היו אמורים להיות – אחת הקבוצות המהנות בליגה, וקבוצה עם פוטנציאל אמיתי להפוך לקונטנדרית בטווח של שנתיים-שלוש.

הימור: הפליקנס ב-10

3:00 שיקאגו בולס (14-10) – לוס אנג'לס קליפרס (8-18):

הקליפרס חוו משברון אמצע עונה עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים רצופים, וכשאתה במצב הזה אין טוב כמו לפגוש את מיניסוטה ושיקאגו אחת אחרי השניה. הראשונה עשתה את תפקידה כמחלצת ממשברים כשהעניקה לקליפרס נצחון בהילוך שני והלילה תורה של שיקאגו הפצועה והחבולה.

הבולס מגיעים למשחק הזה לאחר נצחון מרשים על הפליקנס כאשר זאק לווין קולע 46 נקודות מטורללות ב-38 דקות, אבל אם תשאלו אותי, ואני חושב ככה עוד מהקדם העונה, שיקאגו היא בלוף. לווין הוא בדיוק השחקן הזה שיכול לקלוע 50 לערב אבל לא יכול לקחת אותך לפלייאוף, בימים שבהם הכדור יכנס זה יראה מדהים, אבל יותר ערבים מאשר לא זה לא יכנס ומסביבו קבוצה שמעלה בחמישיה (נכון, בגלל פציעות) את גאפורד וויליאמס היא לא קבוצה לפלייאוף. שיקאגו נכשלה עד כה בצורה פושעת עם פיתוח של כשרונות שיש לה כמו מארקונן וסאטורנסקי, וניתן לקוות שקווי וייט, וונדל קארטר ואחרים יברחו לפני שהקריירה שלהם תיתקע גם כן.

הימור: הקליפרס ב-15

3:00 בוסטון סלטיקס (11-13) – דטרויט פיסטונס (19-6):

ופרס הקבוצה הכי בלתי ניתנת לצפיה הולך ל-דטרויט!

ג'רמי גראנט הוא תענוג של שחקן וניתן לקוות שיברח משם בהקדם האפשרי אבל למעט הבלחות כמו משחק שתי ההארכות מול הלייקרס או הנצחון המפתיע על ברוקלין דטרויט היא פשוט פח של חרא בוער עם 0 כשרון ועוד פחות מזה מוטיבציה.

בוסטון לעומת זאת היא סיפור אחר, והקשיים שלה עם 3 הפסדים ב-5 המשחקים האחרוניםמלמדים שעל אף היכולת המופתית של בראון וטייטום מתחילת העונה, הם עדיין לא מצליחים להתייצב כקבוצה מובילה במזרח, והם עדיין נמצאים שלב אחד אחרי פילי, מילווקי וכנראה שגם ברוקלין. שתי בעיות מבנוית מעיבות על היכולת של הסלטיקס – אחד הוא הקו הקדמי, אני מחבב את דניאל ת'יס, באמת, אבל אני לא חושב שהוא טוב מספיק, כשמסתכלים על מה שיש לקבוצות איתן בוסטון מתחרה בעמדה הזאת, והשניה הוא יכולת קליעה מהספסל שם לסלטיקס יש מעט מאוד. בערב נתון פריצ'רד יכול להתפוצץ (6 מ-8 מחוץ לקשת בנצחון על טורונטו) אבל עם כל הכבוד לאטרקציה שהוא טאקו פול, כאשר טייטום או בראון יורדים היכולת יורדת יחד איתם.

הימור: בוסטון ב-12

4:00 דנבר נאגטס (11-13) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-10):

אחרי שקטעו רצף של שלושה הפסדים, יוקיץ' ממשיך את קרב ה-MVP האישי שלו, אבל דנבר ממשיכה לחפש סוג של מומנטום שיתן לה תקווה שהיא יכולה לשחזר את הישגי העונה שעברה.

דנבר היא עוד אחת מהקבוצות שיכולה להרגיש שהגיע הזמן לאיזשהו מהלך שירענן את ההגנה שלה, היו דיבורים בשבוע האחרון על פי ג'יי טאקר כשחקן כזה, ואולי זה נכון, אבל כרגע נראה שדנבר היא התגלמות הקלישאה לפיה במערב אם אתה נשאר במקום, אתה הולך אחורנית.

אוקלהומה יכולה להיות מרוצה מהעונה שלה, על אף התסכול שבשני הפסדים רצופים בהארכה ללייקרס, שיכלו לקרב אותה למקום בפלייאין, הת'אנדר משחקים כדורסל טוב יותר משציפו מהם ומחזיקים במאזן סביר. הם לא יעשו כלום העונה אבל הם מרוויחים לא מעט שחקנים שיוכלו לשרת אותם כנכסים או כמשלימים לדור נוסף של קבוצות כדורסל מוצלחות בשוק הקטן של אוקלהומה.

הימור: דנבר ב-12

4:00 יוטה ג'אז (5-20) – מילווקי באקס (9-16):

המשחק המרכזי של המחזור מגיע אלינו מיוטה בו יפגשו שתי קבוצות שרואות את עצמן כמועמדות ללכת עד הסוף העונה.

הג'אז סופרים 5 נצחונות רצופים ו-9 מעשרה המשחקים וזה כבר מעל חודש שהם הקבוצה הכי חמה בליגה, וזה אפילו לא קרוב. השילוב של מיטשל וגוברמתחיל להיראות כמו הגירסה המודרנית של סטוקטון את מלון, אבל את ההצלחה שלה יוטה חייבת לשלישיית קלעים שמשחקים הרבה יותר טוב מהמצופה, ואם ימשיכו ככה כל הליגה תצטרך לעדכן את ספרי הסקוטינג שלה. מייק קונלי הוא כשרון אדיר אבל לפרקים היה נראה שהוא פשוט לא מצליח להשתלב ביוטה לצד בעיות פציעות. כל זה נראה מאחורינו עם 16.5 נקודות ו-6 אסיסטים קונלי נותן ליוטה בדיוק את מה שהיא צריכה ממנו.

כך עושה גם בויאן בוגדנוביץ', כל עוד הוא מצליח להישאר על מעל 40% מחוץ לקשת ל-7 זריקות בערב יוטה לא תדרוש או תצטרך ממנו יותר. הצלע המפתיעה ביותר במועדון ה-15 ומעלה של יוטה הוא ג'ורדן קלרקסון, שתופס את תפקיד השחקן השישי שיכול לתפוס אש בכל רגע על שם לו וויליאמס ותורם 17.4 נקודות מהספסל ב-25.5 דקות בלבד לערב.

לבאקס היה רצף מצוין משלהם, וגם ההפסד לפיניקס במשחק צמוד לא אמור לפגוש במוראל של הצבאים. הקבוצה שאיבדה בוגדנוביץ' משלה, נהנת מהיכולת של מועדון ה-15 שלה – הטריו שכולל את יאניס, מידלטון והולידיי, אבל יש לי תחושה חזקה שיש לדבר הזה תקרת זכוכית. אלא אם דיונצנו, פורבס, אגוסטין או קונטון יעשו קפיצת מדרגה מהסוג שעשה קלארקסון העונה, הרי שלמילווקי, על אף ההגנה מרובת הידיים הארוכות והרגליים האתלטיות שלה, יחסר עומק התקפי, בעיקר כשנגיע להגנות פלייאוף, והתחושה המתעצמת היא שהכדורסל של קואץ' באד מסביב ליאניס הוא כדורסל של עונה סדירה.

הימור: יוטה ב-5

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (6-20) – ממפיס גריזליס (10-10):

בעוד במשחקים האחרים ההימור על זהות המנצחת הוא הימור במשחק הזה יש וודאות גמורה לגבי התוצאה – הלייקרס ינצחו, בהארכה.

שלושת המשחקים האחרונים שלהם הלכו להארכה, הראשון שבהם כפולה, ובכולם אותו תרחיש – לברון מחליט שנמאס לו, משתלט על המשחק, בהגנה או בהתקפה ולוקח את הקבוצה שלו לנצחון. עם 6 נצחונות רצופים הלייקרס נלחמים על המקום הראשון במערב, וצוברים מומנטום וחיבור אחרי לא מעט שינויים יחסית לקבוצה אלופה, לקראת הפלייאוף.

ממפיס עצרה את רצף ההפסדים שלה עם נצחון מרשים על שארלוט כשהם נהנים מהחזרה של מוראנט, שסיים עם 15 ו-11 אסיסטים כשהוא מראה שלא רק אתלטיות ומהלכים מזהירים אך מסוכנים יש לו בארסנל, אלא גם הרבה אינטיליגנציית משחק וכדורסל קבוצתי.

מי שהרשים במשחק הזה מאוד הוא קייל אנדרסון שקלע 27 נקודות, ובכך השלים רצף של שלושה משחקים טובים מאוד. למרות זאת חייב להודות שאם ישאלו אותי ויכריחו אותי להגיד את דעתי עליו, אומר שמדובר בבלוף מבית מדרשו של פופוביץ' שממשיך להצליח לגרום לשחקנים שאינם שחקני כדורסל של ממש להיראות כנכס שקבוצות אחרות מוכנותלשלם עליו. כן, הוא קלע 6 מ-8 מחוץ לקשת מול שארלוט אבל ערב קודם הוא קלע 1 מ-7. כאשר הוא קולע 40% משלוש, הוא שחקן לגיטימי בליגה, אלא שזה לא קרה באף עונה עד כה ובשנתי העונות הראשונות שלו בממפיס הוא צלל ל-27% ואין סיבה לחשוב שהסטטיסטיקה לא תתיישר לכיוון הזה גם העונה, ואיתה, המאזן של ממפיס.

הימור: הלייקרס, בהארכה.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (10-14) – קליבלנד קאבלירס (16-10):

כדרכן של התלהבויות תחילת עונה זו של קליבלנד דואכת בקצב מסחרר. 5 הפסדים רצופים כבר יש לקבוצה שקולעת 103.6 נקודות בעוד מקרה שממחיש שאין קסמים בליגה הזאת, עם כל ההתלהבות מצמד הצעירים של קליבלנד מה שיש מסביבה עונה לשורה הנהדרת של בראד פיט במאני בול: "יש קבוצות עשירות, יש קבוצות עניות, יש 50 פיט של חרא, ואז יש אותנו", אז עוד 50 פיט של חרא מתחת לזה, יש את קליבלנד.

מולה תתייצב הלילה קליבלנד עם 4 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלהם כולל אחד מרשים במיוחד מול פילי כאשר לצד לילארד וכרמלו, ובהיעדרו של מקאלום, גם טרנט ג'וניור תפס ערב מצוין עם 5 מ-7 מחוץ לקשת ועם הרביעי הזאת פורטלנד היא בהחלט קבוצה מסוכנת. אם יש אכזבה סביב הקבוצה הזאת, לפחות לי הרי שהיא סביב נרקיץ' שתורם רק 10 ו-8, אני חושב שהחיקוי יוקיץ' שלו יכול להראות קצת יותר מלוטש.

הימור: פורטלנד ב-15

5:00 סקרמנטו קינגס (12-12) – אורלנדו מג'יק (17-9):

הרי החדשות ועיקרן תחילה – סקרמנטו נראית ממש ממש אחלה.

ההפסד מול פילי עצר את הרצף שלה, אבל לפני כן נצחונות על הקליפרס, בוסטון, דנבר וניו אורלינס הראו שלקבוצה הזאת יש לא מעט מה למכור. מעניין במיוחד השיפור ההגנתי שלהם על פני העונה. הם סופגים בממוצע 118 נקודות לערב, אבל בארבעת הנצחונות הללו הם ספגו 110 בממוצע, וכשהם עושים את זה ההתקפה שלהם מצליחה להבטיח נצחונות, וכשאני אני אומר ההתקפה שלהם אני מתכוון ד'ארון פוקס.

גם הממוצע שלו כמו זה של ההגנה של סקרמנטו משקר ונשען על פתיחת עונה פושרת. טור הנקודות שלו לא ראה פחות מ-24 נקודות בחודש האחרון כאשר ראינו ממנו אחרונה תצוגות של 38, 36 ו-34 כשהוא עושה אותן באופן שבו השחקנים הגדולים עושים – תמהיל של קליעה טובה ויציבה חוץ לקשת בווליום גבוה והרבה הליכה לקו. שיפור קל בפרמטר של הקליעה מחוץ לקשת ומעט יותר יציבות ויהיה אפשר לדבר עליו כסופרסטאר של ממש.

מי שנהנה מתשומת הלב על פורס הוא האריסון בארנס שחווה סוג של עונת רנסנס עם 16.7 נקודות למשחק. אני חייב להודות שאני קצת צחקתי על האוהדים של הקינגס שמריצים את האליברטון שאפילו לא פותח אצלם לרוקי השנה, אבל ככל שאני צופה בו יותר מדובר בפרוספקט מעניין מאוד ושווה לשים לב אליו עם 12 נקודות לערב ו-5 אסיסטים.

בצד שני המג'יק בקריסה מוחלטת שנובעת הרבה מפציעות והרבה מאי הבנה שמה שיש להם הוא פשוט לא מספיק טוב ובקצב הזה גם הכשרון שהם עוד מחזיקים אצלם בדמות גורדון, פורנייה וווץ', לא ישאר עוד זמן רב ואז באמת ישאר להם רק דיסינילנד ובדיחות – a man from florhda.

הימור: סקרמנטו ב-5

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. טריי לא יהיה באולסטאר השנה הוא רק מקום 6 בגארדים ומאמנים לא יבחרו בו. מה שנקרא זבשו שיתחיל לקחת אחריות ולהכריע משחקים לבד זה מה שכוכבים עושים ולכן הוא עוד לא כוכב אמיתי. במקום זאת הוא בורח מהכדור בקלאץ כל העונה מול קבוצות רציניות ונותן לידיים השלומיאליות של הורטר כדורי קלאץ ואני בכלל לא מדבר על האסון רדיש.
    פופ ומאנו ינגבו ויקרצפו היום. טריי יבכה לאמא.

    הבסט באדי של טריי הדונציק דונאט יביא טעימה לציון השמן וינגב אותם דק דק עם 40 נק ומעלה אני רק חושב על בלדסו ולונזו על לוקה ואני צוחק.
    לפליקנס יהיו סיכויים גבוהים יותר לנצח אם פורזי ישחק הרבה דק וישמור על ציון.

    למאלו בול בניגוד לאחיו הפח הוא הריל דיל אצל מייקל ויש שקט בגזרת לבאר שזה קצת משעמם ויקרצפו את מיני.

    ניקס ווש לכאורה נראה קל לניקס אבל הניקס הם נגרים בני נגרים שלא יכולים לקלוע מעל 105 נק ובטח לא מעל 120 אבל נראה אם מול ווש הם יצליחו. ראס משחק היום מה שמעלה את סיכויי הניקס אבל אני הולך על ווש 10 ומעלה יעשו ראן אנד גאן ולניקס אין כוח אש מספק.

    בולס יתנו קליר ספוט למדדה והוא ינצח אותם בצמודה

    בוסטון ינגבו

    הגאון ינגב

    יאניס ינגב בצמודה

    שיקצה הפעם יפסיד. מהמר על משחק החזרה של גה מהגיהנום

    דמיאן יקפוץ על ילדי הקאבס וינגב עם מדללית זהב בקפיצה לרוחק

    הקינגס ינגבו וזיו יהיה מבסוט

    1. חייב לומר שהירידה שלך מהעגלה נותנת תחושה של חופש. שמעון כשטריי יחזור להפציץ אני לא רוצה לשמוע אמרתי לכם או שום דבר דומה. העגלה נוסעת אין עצור

      1. יחזור להפציץ מול מיני וכאלה. האמת מול הספרס הוא מפציץ בדכ פופ לא חד כמו פעם.
        אני תמיד בעדו כמו שאני תמיד בעד ראס מה לעשות.
        בינתיים הוא לא הולך להיות להיות באולסטאר הקרוב והוא מאכזב אותי בטירוף ציפיתי להרבה יותר שהוא עשוי מחומרים של אחרים אבל זה נראה מהחומרים של ראס 😂😂

  2. יאמר לזכות האשך שהוא הראשון לזהות את הסיטואציה הנוראית של דני, קבוצה פח, עם "כוכבים" פח, ומאמן דחליל שחסר שכל כמו הדחליל מארץ עוץ.

  3. תמיד אמרתי שיש להטריד אותו אבל אני לא רואה מה ההוקס יביאו במקומו….
    לכן כדי לא לאבד אותו חינם הם חייבים לתת לו את החוזה שהוא רוצה ואחכ טרייד.
    למרות המחלוקות הוא משחק טוב מאד לפעמים.
    אם אני מאבס ויש מישהו שמוכן לקלוט את פורזי הולך חזק על קולינס.
    לגבי רמות גבוהות של פלייאוף לדעתי הוא רך מידי בהגנה הוא לא קלעי 3 טוב והוא הנדלר חלש ולא קורא משחק טוב.
    אבל הוא שחקן התקפה מעולה חצי מרחק טוב קופץ מעולה ויודע לקלוט לובים יהיה טעות לשחררו בחינם.
    אני מריח בראדלי ביל

  4. אוהדי ספרס שאלת תם. עכשיו שלמרכוס פצוע מי משחק אצלכם ב5 חוץ מיעקב פורטל? וככשהוא נח מי אמור לקחת ריבאונד?

  5. כמה פורזינגס הזה טיפש ונמושה זורק רק שלושות שהשחקן הכי גבוה על המגרש אצל הפליקאנס זה אינגרם, איך דונציץ נפל עם הטיפש הזה

  6. שמישהו יעצור את לונזו בול, הוא מתעלל בטבעות איזה נגר זה לא נורמלי. בצד השני הסמרטוט הלטבי מפחד להיכנס לצבע וזורק עוד פידאויי מרחוק.

  7. חחח אני רואה פורזי וציון מתחרים אחד עם השני מי יותר טוב בהגנה😂😂
    דונציק דונאט עושה סמרטוטיה מלונזו בלדסו
    ריקי רוביו הפך לדריימונד גרין משולב בראס😂😂😂
    הבנתי למה ווש לא הגיעו ל120נק ביל לא שיחק ה35 שלו חסר 😂😂😂😂
    טריי שוב בכה לאמא קולינס מריח את הטרייד מה אומרים ביל או לאבין בהוקס?
    מתי לויד פירס ברט בראון 2 הולך הביתה? כמה שנים יקח להם להבין בהוקס? מדובר במאמן נוראי
    רזייאל הצטרפתי לעזור מול גרמי גראנט עזרת חבר

  8. מביך התוקף ששרקו לזרג הלבן בממפיס קונצר עלמכל שחקן אחר זה 2 זריקות פחחחח בושה בושה קארוסו בכלל לא עמד יציב ונכנס לו בדרך
    נראה אותם שורקים תוקף על סה לשיקצה או לגבה או לדמיאן 😂😂😂😂

  9. שבת שלום
    למכירה סוסיתא בצבע ירוק מרופא….
    הסוסיתא מאובזרת ומגיעה עם רובוט צמוד בעל עיני עגל.
    מחיר מציאה, נא לפנות בפרטי.

  10. הקינגס בלי פוקס ובאגלי הלילה.
    פוקס כל כך דומיננטי בלעדיו הם נראים גרוע מול המגיק הפצועה במסע חוץ במערב, אחרי באק טו באק.

  11. חחחחח איזה שריקה על ברוקס שומר על לברון לברון רץ לבייס ליין אוטומטית שריקה אף אחד לא נגע בו😂😂😂😂😂
    וואו זה מסוג השריקות שקורות כל משחק כמה פעמים בליגה אסור לסגור את הבייס ליין בחדירה צריך לתת ולהטביע.
    אותי לימדו בחוג כדורסל בכיתה ד ביסודות הכדורסל שסוגרים בייס ליין.
    בnba זה לא חוקי

      1. השופט שדיברתי איתו אמר לי שזה בכוונה לתת שואו לקהל הוא אמר אם בnba היו משחקים לפי החוקה הסקור היה יורד לכיוון 100 ו90 נק.
        הוא מחזיק בדעתי שהם עושים זאת לנפח סטט לכוכבים ולתת שואו.
        דמיאן למשל קלע מול פילי במציאות 15 נק אבל הוסיפו לו עוד 15 ואז 30 נראה טוב כיאה לכוכב

        1. נו זה ברור.
          מאז שסילבר תפס פיקוד הם עברו להשתין מהמקפצה והלכו ואיבדו כל טיפת הגינות לטובת ה-$$$
          אני אישית אומר את זה שנים, היו מקללים אותי פה בבלוג החי שאני הורס את הכיף ושצריך למחוק תלונות על השיפוט

          1. לגמרי ממש עושים הכל שלא ישמרו ולא יהיו הגנות שהמגן רק ילווה לצילומים את המתקיף.
            עבירות רגילות הפכו לפלגרנט, אסור לסגור בייס ליין, מתקיף קופץ עליך עבירה שלך, זריקת ראש וריקודי בטן של המתקיף עבירת מגן, מתקיף רץ עליך נותן לך באמפ זורק גוף עבירה אוטומטית. ידיים אסור שיהיו קדימה למעלה או מאחורה צריך או בכיסים או מאחורי הגב.
            לכן יש את כל הפלוטרים האלה שהאמצע ריק או לובים 😂😂 אם יפריעו לזה 2 זריקות

            1. הכל סילבר.
              תמיד היו שריקות כוכבים והעדפת קבוצות, אבל היה כדורסל, הייתה הגנה, היה ספורט והיה ממש כיף לראות את הליגה (וגם השחקנים נהנו יותר).
              היום השחקנים כל הזמן או נשברים מהשריקות המופרכות ששורקים להם (אלה שעדיין מנסים לשחק כדורסל), או רק מנסים לרמות, או מתבכיינים לשופטים אם לא הצליחו לרמות או לקחו להם פתאום את הממתק.
              הפעולה הראשונה של סילבר הייתה לקחת קבוצה מאדם זקן ולא הכי אפוי שאמר משהו לא PC בשיחה פרטית, אחרי שתמרנו אותו.
              על דבר כזה הייתי זורק את סילבר לכלא.
              אח"כ ביטול האולסטאר עם שירותי הטרנסג'נדרים או משהו כזה (לא מתעניין באולסטארים).
              מכניס נשים בכוח לכל מקום גם אם אין להן מושג.
              והכי גדול – שינוי איטי ומחושב של כל סגנון השיפוט עם מתן כל ההקלות בעולם להתקפה על חשבון ההגנה (מה שגילרי אהב להגיד פעם: "לא היה שום שינוי בשיפוט. תמשיך לספר לעצמך סיפורים").
              עונה שעברה זה הגיע כבר למכירת סידרה.
              הוא היה לחוץ על תוצאה חיובית בבועה אחרי כל הבלאגן והיה חייב רייטינג.
              עברנו לחלוטין לליגה WWE.
              השינוי הושלם.

            2. לגמרי כל מילה אבל כל עוד הכסף דופק למי אכפת לא לסילבר ולא לשחקנים העיקר הכסף נכנס ויש באבל שמאבל.
              גם wwe מכניס המון כסף.
              למה ששחקנים לא יעשו לואד מה אכפת להם חוזה יש כסף יש על הדרך נשחק מידי פעם😂😂
              רק השיקצה היחיד!שרוצה לנצח באמת ואובססיבי בשביל הדירוגים שלו.
              השאר מה אכפת להם אף אחד כבר לא מנסה גם לשמור 😂😂 כי אין בשביל מה

  12. כל פעם שאני מעז להציץ במשחק של הלייקרס אני נזכר מדוע הפסקתי לראות משחקים שלהם (כולל 2 משחקים אחרונים בגמר במערב וכל הגמר הכללי) – השיפוט מכור לטובתם קבוע. אתה משחק נגד הלייקרס + 3 שופטים. צריך קריעה רצינית כדי שיהיה ליריבה סיכוי.

  13. מורנט זה כל מה שראס היה אמור להיות כשחשבו לייצר את הדגם. בחירת זריקות מעולה, יעיל קבוצתי אתלט אינטליגנטי. איך הוא לקח את דיוויס לטיול לא רואים דברים כאלו כל יום.

      1. השופטים מכרו את ממפיס הלילה כמו שמכרו את דנבר, אני מת על הלייקרס אבל רוצה לראות כדורסל, לא משחק מכור, אפשר לתת ללברון לנפח סטטיסטיקה הרי אסור לשמור עליו והוא מצידו עם כתף חדה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט