בוסטון שוב נותנים בראש לראפטורס, כרמלו מנצח את הסיקסרס, קארי חורך רשתות. משחקי יום חמישי / אדר בר דוד

בוסטון שוב נותנים בראש לראפטורס, כרמלו מנצח את הסיקסרס, קארי חורך רשתות. משחקי יום חמישי / אדר בר דוד

ליל משחקים לא רע בכלל קיבלנו הלילה עם סיום דרמתי ביוסטון ופורטלנד, הצגה של קארי וניצחון מרשים של בוסטון.

לרגל יום המשפחה נאחל כל טוב לכל בני משפחת הופס המורחבת והמתרחבת.

יוסטון רוקטס (14-11) 94 – מיאמי היט (14-11) 101

הרוקטס, שרק לפני שבועיים היו אחת מהפתעות העונה, מתחילים לחזור לגודלם הטבעי כשהפציעה של כריסטיאן ווד פוגעת בהם קשה.

הלילה הרוקטס נתנו רבע ראשון נהדר של 29-19 והחזיקו ביתרון כל המחצית הראשונה אבל ברבע השלישי הם נעלמו מהמגרש כשהם קולעים 10 נק' בלבד אל מול 28 של ההיט, כולל ריצת 17-2 של מיאמי שהפכה את המשחק בסיום הרבע.

ברבע האחרון הרוקטס נלחמו עד שצמצמו את הפיגור ל-97-94 אחרי שלשה של ג'ון וול דקה לסוף אבל לא הצליחו לקחת ריב' אחרי החטאות של באטלר וקנדריק נאן ובאטלר סגר עניין מהקו.

באטלר סגר טריפל דאבל של 27, 10,10, סטראוס נתן את הפלפל היהודי מהספסל ומילא את מקומו של טיילור הירו המושבת עם 5 שלשות ו-21 נק', נאן ורובינסון קלעו 16 ו-15 בהתאמה ובאם עשה קצת מהכל – 10 נק', 13 ריב', 8 אס' ו-2 חסימות.

וול ואריק גורדון הובילו את הטילים עם 17 נק', טייט וקאזינס הוסיפו 16 כשהסנטר המתקמבק מוסיף 11 ריב' אבל זה לא הספיק והרוקטס עם הפסד רביעי ברציפות.

בוסטון סלטיקס (11-13) 120 – טורונטו ראפטורס (14-12) 106

השוויון בין הקבוצות החזיק למשך 19 שניות עד שסל של דניאל תייס התחיל ריצת 12-2 של הירוקים, יתרון שהחזיק עד הסיום. למרות הפתיחה המהוססת, הראפטורס נשארו קרובים ברבע הראשון וסיימו אותו בפיגור 5, הרבה בזכות 9 נק' של קייל לאורי כשמנגד כשג'ייסון טייטום מפרגן לחבר'ה 4 אס'.

ברבע השני הסלטיקס ניסו לברוח וכבר עלו ליתרון דו ספרתי אבל דקות טובות של סיאקם השאירו את המשחק צמוד ושלשה של לאורי הורידה ל-58-55 דקה לסיום הרבע. טייטום מצא את אוג'ליי והרוקי פריצ'רד לשתי שלשות רצופות ובמחצית זה 66-56 בוסטון.

בתחילת הרבע השלישי שוב היו אלו הצמד אוג'ליי את פריצ'רד שהפכו שני אסיסטים של הצמד הקצת יותר מוכר ובכיר, בראון את טייטום, לשתי שלשות והקפיצו את ההפרש ל-15. בושה ענה בשלשה, קמבה החזיר עם אחת משלו וזה 86-71 5:51 לסיום הרבע. בנק' הזו שתי הקבוצות יצאו לרצף החטאות ואיבודים כשהסלטיקס קולעים בזמן הזה 2 נק' בלבד אבל טורונטו לא מצליחה לנצל את הרפיון הירוק ומצמצמת את הפער רק עד 8 בכניסה לרבע האחרון.

הסלטיקס שוב פתחו עם שתי שלשות מהירות ועלו ליתרון 14 אבל טורונטו יצאה לריצה משלה כשואן וליט מנהל את העסק וסיאקם מוציא לפועל ובאמצע הרבע זה 98-93 בוסטון. פה הירוקים נתנו לחיצה אחרונה על הגז עם ריצת 15-2 שסיימה כל מחשבה קנדית על קאמבק.

גיבורי הערב היו, כפי שיכולתם להבין, אוג'ליי ופריצ'רד, שכל אחד מהם תפר 6/8 מחוץ לקשת בדרך ל-24 נק' של סמי (שיא קריירה) ו-20 של הרוקי. טייטום את בראון התחברו ל-8/27 מהשדה אבל סיימו עם 9 ו-10 אס' בהתאמה. קמבה היה טוב עם 21 נק'.

לאורי הוביל את הקנדים מטמפה עם 24 נק' באחוזים טובים, סיאקם המשיך במגמת השיפור עם 23. נורמן פאוול המשיך בחמישיה במקום אנונובי החסר וקלע 15. בושה נתן מספרים רגילים ממנו עם 12, נק', 8 ריב' ו-5 חסימות. ואן וליט ניסה לפצות על 2/9 מהשדה ו-5 נק עם 11 חלוקות אבל זה לא הספיק.

דטרויט פיסטונס (19-6) 95 – אינדיאנה פייסרס (13-13) 111

הפיסטונס הם לא אסקופה נדרסת כמו שהמאזן שלהם מרמז ועל אף סגל חלש מצליחים לתת פייט גם לקבוצות העילית של הליגה. הלילה הם קיבלו את אינדיאנה שאחרי פתיחת עונה טובה נכנסה למומנטום שלילי. הפיסטונס החזיקו הלילה מעמד רק מחצית שהסתיימה בשוויון 52.

רבע שלישי חזק של האורחת סימן לה את הדרך לניצחון וברבע האחרון ההפרש כבר גירד את העשרים בדרך לדקות ארוכות נטולות דרמה.

סאבוניס הבן נתן את הטון עם 26 נק', 8 אס' וריב' וגם מצא זמן ל-3 חטיפות ו-2 חסימות. ברוגדון היה עזר כנגדו עם 18 נק', אחת יותר מג'רמי לאמב והפייסרס חזרו למאזן חצוי אחרי 4 הפסדים רצופים.

אצל הבוכנות ג'רמי גרנט היה בערב של 5/17 מהשדה וכשזה קורה אין לדטרויט סיכוי לנצח אף קבוצה בליגה. ג'וש ג'קסון ואייזאה סטיוארט ניסו עם 18 ו-17 בהתאמה כשהגופה של בלייק גריפין מראה סימני חיים מסוימים עם 16 נק' ו-6 אס'.

גולדן סטייט ווריורס (12-14) 111 – אורלנדו מג'יק (17-9) 105

המג'יק עלו עם הנוער מחוזק בניקולה ווצ'ביץ' כשגורדון, פורניה וקול אנתוני בחוץ ומצטרפים למרקל פולץ ואייזק שכבר סיימו את העונה מזמן. ואכן, לא היה מפתיע לראות את הווריורס פותחים בסערה ושתי שלשות סטף קארי מעלות אותם ליתרון 17-6. דווין בייקון הסמי אלמוני החזיר את אורלנדו לעניינים אבל שתי שלשות של מאלדר ועוד שתיים של סטף סקאלי הורידו את הקבוצות כשהלוח מראה 29-19 די צפוי אחרי 12 דקות.

ברבע השני טרנס רוס השתלט על העניינים ובקרב המחליפים זה היה נוקט אאוט של המג'יק שהפכו פיגור 35-22 ליתרון 48-42. סטף חזר וליהטט בדרך לשלשה השישית שלו במחצית והוריד את ההפרש לנק' אולם הפלורידיאנים סיימו מצוין את הרבע בדרך ל-55-47 במחצית.

חצי שני נפתח עם ריצת 11-0 של ג"ס אבל המג'יק הראו אופי והצליחו לאחוז ביתרון כשווצ'ביץ' ורוס מוציאים לפועל וזה 78-73, 3 דקות לסיום הרבע. קארי שוב התלהט עם השלשה השמינית והתשיעית שלו וכשכל ההגנה התנפלה עליו דריימונד גרין מצא את עצמו לבד לשני דאנקים קלילים ופתאום עברו להן 3 דקות וזה 84-80 ווריורס.

תחילת הרבע האחרון, סטף ודריימונד נחים ושוב אורלנדו מנצלת את המצב לפתוח עם ריצת 11-2. ויגינס מחזיק את העסק עד שקארי ודריימונד חוזרים ושוב חוזר הניגון – סטף תופר שלשה עשירית, דריימונד מוצא את אוברה לדאנק כשבצד השני ווצ'ביץ' מחטיא זריקות נוחות מול שחקנים נמוכים ממנו בראש והווריורס משלימים ריצת 21-3 בשביל לצאת עם ניצחון שהיה אמור להיות קל בהרבה, בהתחשב במצבת הפצועים בקבוצה של סטיב קליפורד, חברו של מנחם.

קארי רתח עם 40 נק' ב-14/26 מהשדה ו-10/19 מחוץ לקשת וגם 8 ריב, 5 אס' ו-4 חט'. ויגינס הוסיף 21 נק' ואוברה סיים עם 17 נק' (ואפילו 3/7 לשלוש) ו-10 ריב' כשדריימונד מנצח על החגיגה עם 11 אס', 8 נק', 6 ריב' והגנה מצוינת על ווצ'ביץ'.

המונטנגרי של אורלנדו סיים עם סטט' מרשים של 25 נק', 13 ריב' ו-5 אס' אבל ב-8/23 מהשדה ו-19- בדקות שלו על הפרקט. רוס ובייקון קלעו 20 כל אחד וג'יימס אניס תרם 17 נק' ו-10 כ"ח.

פורטלנד טרייל בלייזרס (10-14) 118 – פילדלפיה סיקסרס (8-18) 114

רק לפני שבוע שתי הקבוצות נפגשו בפנסילבניה והבלייזרס היכו את הפילי'ס שוק על ירך עם 121-106 כשלילארד וסימונס נעדרים. הפעם רק הנעדרים הקבועים של פורטלנד נעדרו (מקולום ונרקיץ').

הבלייזרס פתחו עם ידיים לוהטות כשלילארד תופר 3 שלשות ומוצא את טרנט ג'וניור ל-3 משלו והבלייזרס עם 8/9 מחוץ לקשת כבר אחרי 5 דקות. הסיקסרס לא באו להיות ניצבים בהופעה ובן סימונס, עם רבע ראשון של 13נק', עזר להם לתפוס את ההובלה עם 32-28 לפני שדיים עשה סדר, עלה ל-19 נק' ובסוף הרבע זה 37-36 פורטלנד.

הרבע השני היה הצגה של ג'ואל אמביד שקלע מכל מקום בדרך ל-15 נק' ובעזרת ריצת 13-2, כולל 4 נק' של אמביד תוך 3 שניות על סוף המחצית פילי ירדו לנוח ביתרון 63-60.

הספסל של הבלייזרס נתן תוצרת עם סיימונס והוד והחזיק את פורטלנד קרובה ולרבע האחרון המארחת נכנסת בפיגור 93-89.

הרבע האחרון היה שייך לאיש אחד – כרמלו אנתוני. הווטרן, שהשאיר השבוע מאחור חברי היכל תהילה בדרכו לטופ 10 קלעי כל הזמנים, קלע את 6 הזריקות הראשונות שלו ברבע והריץ את הבלייזרס ליתרון 108-101. הסיקסרס לא אמרו נואש, הידקו את ההגנה וסבא טוביאס קבע שוויון 109. טרנט ג'וניור קבר שלשה גדולה ולילארד, אחרי דקות קשות, הצליח להשחיל את העור מחצי מרחק בדרך ליתרון 5. אמביד וסת' קארי הגיבו מהצד השני ואנחנו שוב בשוויון 22 שניות.

לכולם היה ברור שישנם שני תסריטים אפשריים – הארכה כמו בימי חמישי הטובים או באזר ביטר של דיים לילארד. אבל זה היה הערב של וינטג' מלו – אחרי כדור חוץ הוא הצליח לגרד עבירה מהאריס, קבר את השניים מהקו וניצח לבלייזרס משחק חשוב.

דיים הוביל עם 30 נק' אבל ב-6/21 מהשדה ו-14/15 מהקו, מלו סיים עם 24 ב-9/15 מצוינים מהשדה ו-4/5 מחוץ לקשת אבל בעיקר 17 נק' ברבע האחרון. טרנט סיים עם 19 נק', קנטר הוסיף 10 ו-14 וסיימונס נתן ניצוץ מהספסל עם 11 נק'.

אצל פילי המאוכזבים אמביד הוביל עם 35 נק' סימונס היה מצוין עם 23 נק', 11 ריב' ו-9 אס'. האריס עם 17 וקארי עם 15 היו סולידיים אבל 6/27 מחוץ לקשת לא חותכים את החרדל כמו שאומר ידידינו מיאשי, בטח לא כשהחבר'ה מאורגון תופרים 17 שלשות ב-45%.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. תודה אדר, אחלה סיקור לאחלה בוקר.
    1. כרמלו עדיין מסוגל להכנס לסטריקים פה ושם. בשידור חי זה הרבה יותר מרשים כי הסלים ברבע הרביעי הגיעו ברצף, כמעט ללא החטאות.
    2. לחץ של סימונס על דיים הרג אותו ברבע הרביעי. דיים מקבל הרבה שריקות, זה נכון, ועדיין סימונס הוציא אותו מרשימת הקלעים ברבע המכריע. קלע סל אחד קשה מאוד 3 דקות לסיום.
    3. אוהדי פילי כאן מתלוננים על השיפוט ובצדק. אבל! להפסיד פעמיים לפורטלנד בהרכבים כל כך חסרים (גם הערב ללא סי ג'יי ונורקיץ') – זה לא שופטים. זאת הכנה איומה.

    1. השריקה לעבירה על כרמלו הייתה סוג של משהו שאפשר להצדיק עם ספר החוקים אבל לא באמת שורקים אותו.
      הגג של אמביד ששרקו עליו עבירה (על דריק ג'ונס ג'וניור?), פשוט לא ראיתי שם עבירה. אבל אולי אני טועה.
      אבל לא יודע מה פילי היו עושים עם המשחק. שתי הקבוצות נראו די כבויות בדקות שראיתי…

  2. הסיקור האהוב עלי בשבוע, מסמן את הוויקנד, תודה רבה אדר.
    .
    לפורטלנד יש את המספר של פילי, והקרי'ז יודעים לשים את העור בסל.
    .
    עם הפציעות הלא נגמרות של פולץ, במבה ואייזיק אני מתחיל לחשוב שאורלנדו צריכים לפרק את החבילה ולמכור את ווץ', גורדון ורוס בכלל, ולכל מי שייתן להם בחירות גבוהות בדראפט הקרוב בפרט. אם פולץ, במבה ואייזיק אי פעם יהיו שחקנים משמעותיים הם יצטרפו לבחירות החדשות, ואם לא הרי בכל מקרה אין שם עתיד בלי בחירות חדשות.

    1. מה שממש בלט בדקות האחרונות אצל אורלנדו זה שאין שם מישהו שיודע לנהל את המשחק על המגרש.
      אחד המגנים שם נתן לטוסקנו אנדרסון (!) להיכנס לו לראש ועשה עליו שתי עבירות, איבודי כדור דביליים והרבה בלגן.
      *
      רק לחשוב איפה הם היו בתחילת העונה עם פולץ בריא. היום הם היו גם בלי אנתוני…

        1. ווצ'ביץ' שחקן מצוין והוא גם תיפקד יפה כשכולם עשו שטויות. הם גם נתנו חתיכת קאמבק לפני שהם איבדו את הראש.

  3. יופי של סיקור. הבלייזרס מאכילים את פילי לקרדות באופן די קבוע, כל פעם מישהו אחר שם נותן הצגה ועדיין, פילי פשוט שיחקו לא טוב וקלעו זוועה וגם הספסל התאדה וכשזה קורה הבלייזרס שם כדי לקחת… סימונס נתן תצוגת הגנה נהדרת, הוא סוגר קווי מסירה כל הזמן וכמעט לא מדברים על האפקט שלו על ההגנה הטובה של פילי

  4. אני ממש מתלהב מהמסירות של טייטום ובראון. זה היה מכריע. כל אחד מהם מושך עליו שחקנים ומצליח למסור לשחקן הפנוי, שהיום קלעו באחוזים נפלאים. זה תענוג של משחק.

    1. טייטום זורק 21 למשחק, וג'יילן 19.3. והם עושים את זה בדר"כ ביעילות ממש טובה. אמש הם זרקו 13 ו12, ופשוט חילקו סוכריות תוך כדי שהם מושכים עליהם שחקנים ומפנים אנשים לקליעות נוחות. זה ממש משחק יפה כמו שצריך להיות.

      1. אתמול אוג׳ילי ופריצ׳רד קלעו ב 80% מהשלוש. כמה ימים כאלה עוד יהיו לסלטיקס? חסרים להם לפחות עוד שני שחקנים נורמליים ויציבים לספסל

  5. עכשיו ראיתי את התקציר של סטף שלשות ברמת קושי מטורפת רובן, לא מהסוג שלא שומרים עליו אלא אחרי דריבל בסטפבק הצידה (או שזה סטפסייד או סטף סייד?) על הפרצוף של השומר, זה הזריקה הכי קשה במשחק הכדורסל והוא שם אותם כמו כלום יאללה

  6. תודה אדר על סיקור משובח.
    1. סטיבנס שוב הוכיח שהוא נותן עבודה, עצר את טורונטו והביס אותה, לא משהו שקרה לה הרבה לאחרונה.
    2. סטף שחקן מדהים, חובת צפייה. נתונים אישיים של MVP (למעט האסיסטים), סטיב קר צריך לערוך חשבון נפש איך הוא הגיע למצב שבו הכוכב שלו נותן עונה אדירה, כשהוא בלתי עציר, גרין מספק ניהול משחק מופלא ועדיין הקבוצה מתקשה מול שאריות המג'יק פלוס ווצ'ביץ (והספסל הלא רע עם רוס).
    3. מלו אולי לא שחקן גדול, אבל מהטופ סקוררים ששיחקו את המשחק, גם בגיל הזה, יש לו מה להראות.

    1. מה אתה נותן קונטרה לד"ר סטיבוט? מה סטיבנס עשה כל כך מיוחד הלילה? בסופו של דבר אלה השחקנים.
      איך הווריורס מתקשה? תנסה אולי לבדוק מה שאר הסגל לידם – אסופת שחקני ג'י ליג (שמתפקדת לא רע – אבל עדיין).

        1. לא. אבל אתה לא יכול להסתכל על משחק בודד. בגדול הווריורס מתמודדים עם הרבה פציעות משלהם ומצליחים להיות בעמדה טובה. וויגינס נראה כמו חלק מהקבוצה ואפילו אוברה מתחיל להתאפס.

          1. אני אענה פה…
            הלייקרס במקום השני במערב, כשהם נראים חזקים למרות הנסיעה שלהם על 'בקרת שיוט' וזה שדייוויס עדיין בחופשה.
            הוויריורס נלחמים על הפלייאוף והם מאוד לא יציבים. מסוגלים לנצח כל קבוצה וגם להפסיד. זה הכל.

            1. יש טיפה הבדלים בסגל של הווריורס לעומת זה של הלייקרס.

            2. ברור. זה לא סותר את בעיית היציבות של ג"ס. הלייקרס יציבים בהרבה, למרות שגם הם סובלים ממאניה דיפרסיה.

            3. ה"יציבות" שאתה מדבר עליה היא היכולת של לברון לגרד ניצחונות מתחת לרצפה.

            4. אני אמרתי שהם יציבים? כתבתי מאניה דיפרסיה… עדיין הם לא הלוחמים שמשחקים פעמיים רצוף מול אותה קבוצה (סן אנטוניו, דאלאס) וההבדלים קיצוניים נורא.
              נו, באמת, אתה לא רואה הבדל בין קבוצה שבתקופה פחות טובה אבל עם אופי, לבין קבוצה עם עליות וירידות חדות?

            5. "אופי"…
              לכל קבוצה יש עליות ומורדות.

            6. ולא הם לא כל כך חדות (לטעמי).

            7. נכון, נו? ו…

            8. אוקיי. סבבה. נשאר חלוקים.

            9. ונגעת לי בקר…
              זה כואב.

        2. על אותו עיקרון הלייקרס צריכים לעשות חשבון נפש על ארבע הארכות שהם שיחקו בשלושת המשחקים האחרונים מול קבוצות פח. זה לא אומר כלום.

            1. לא. בוא נגיד שאני לא חושב שווגל צריך לעשות חשבון נפש.

    2. היי פיני.

      סטיבנס הפתיע אותי היום עם התפקוד של טייטום ובראון. נראה שהם באו היום במטרה לעשות את חבריהם בקבוצה יותר טובים.
      ביחד הם מסרו שם 20 אסיסטים, מדהים, לא? ברור שלסטיבנס היה חלק רציני בזה. אז כן היום הוא עשה הכנה מעולה לזה שיסגרו את הכוכבים שלו והפיתרון זה מסירות לשחקנים הפנויים שהביאו אסיסטים קלים לסלים. בשיטה הזו סמי ופריצארד וקמבה פרחו. הם הענישו את טורונטו. היום סטיבנס עשה ביצ'פר לנרס. עדיין אני לא מרוצה מהתפקוד שלו במגרש. האם ההכנות יספיקו בשביל לקחת קבוצה טובה לגמר האן בי איי? אני בספק. יש עוד כל מיני דברים קטנים בסטיבנס שאני לא אוהב אבל עזוב, היום זה עבד טוב. אולי בראון וטייטום רואים את הדרך של לברון לעשות את השחקנים סביבו יותר טובים ומנסים גם כן.

      לגבי באיירן ו 6 הטייטלס שלקחו השנה ובהנחה שלא חזרת לבלוג של אתמול, אז כתבתי שצדקת. הקבוצה השנייה היתה ברצלונה עם הטיקיטקה של פפ. זו היתה קבוצה מדהימה עם קאדר מטורף והשחקן האהוב עלי פויול. מי יותר גדולה? שאלה טובה אבל הנקודה שלי היתה פליק. הוא השיג בזמן שאימן (בערך שנה) 6 טייטלס שזה יותר ממספר ההפסדים של באיירן באותה התקופה שלו. אני חושב שזה אולי חסר תקדים ואולי גם לפפ היה אותו הישג כי ברסה הפסידה 5 פעמים בכל המפעלים. מדהים איך שינוי שיטת משחק והסטה של מגן תוקף (אלאבה) לתפקיד בלם אחורי ומפתחות בידיים של תומס מולר שינו לגמרי את הקבוצה.

      1. חזרתי בשבילך על מה שכתבת…
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/2012–13_FC_Bayern_Munich_season פה בויקיפדיה, יש לך את כל השיאים למטה. הפסד אחד בליגה ועוד שניים בצ'מפיונס (לבאטה בוריסוב ולארסנל בבית).
        לגבי ברצלונה 09, הקבוצה הזאת גנבה את החצי מול צ'לסי, כך שיש כתם ענק על התואר החשוב הזה.

  7. פינת ג"ס: אני ארכז כמה נקודות כולל נסיון לענות לפיני:
    .
    ג"ס שלאורך השנים לא מצטינת בריבאונד, בעיקר בהתקפה, סובלת השנה מחולשה שמחריפה לנוכח העובדה שבששת המשחקים האחרונים השחקן הגבוהה ביותר בהרכב הוא אנדרו ויגינס (ריבאונדר חלש בעצמו). מיוקם ורצון וכו גובה מדבר בתחום. תוסיפו איבודי כדור ואורלנדו נהנו מיותר ניסיונות.
    .
    אם או בלי קשר לחובת ג"ס כמעט תמיד נשרקות יותר עברות והיריבות נהנות מיותר קלעות עונשין. בג"ס משחק קלע העונשין מהטובים שיש אבל רוב האחרים ממוצעים ומטה.
    .
    לטובת קרי נשרקות באופן עקבי פחות שריקות. ישנם משחקים שנשרקת לחובתו עברה ובמהלך אח"כ לא נשרקת אותה עברה בדיוק לטובתו. יתכן וחוש הצדק של השופטים מביא אותם לשפר את הסיכוי ליריבות. כמעט כל זריקת עונשין שהשומר נמצא מולו מסתימת כשרגלי השומר בתום הנחיתה של קרי. נדיר שקרי יקבל שריקה.
    .
    במוצש המשחק הכי טעון מבחינת ג"ס עד לפגרה. דורנט מגיע לעיר עם החברים החדשים, שנואי נפשם של האוהדים (ונראה לי גם של קרי וגרין, כל האחרים חדשים).
    .
    שיטת המשחק של קר מסובכת. וויגינס קולט מהר. אוברה רק מתחיל להבין מה רוצים ממנו. בטוויטר מסתובב מהלך שבו קרי רץ לפינה, ויגינס חוסם עבורו ואוברה שעומד בכנף מבין עליו למסור לקרי, הפנוי ולא להוריד את הראש ולפרוץ לטבעת או לקלוע שלשה. חגיגה.
    .
    וונמיקר איבד את הקליעה. הוא שומר בסדר ולא מאבד אבל החמישיה השניה איתו לא מצליחה ליצר נקודות. גם כי
    .
    פסקל, לאחר שהתגלות כסמול-בול סנטר שנמשכה כעשרה משחקים, הפסיק ליצר נקודות וגם בהגנה הוא חור. התוצאה. החמישיה השניה לא מיצרת נקודות.
    .
    לסיום, וויגינס עושה עבודה טובה בהגנה לאורך כל העונה אבל במשחקים האחרונים הרבה להחטיא. היום הוא חזר לעצמו ובתחילת הרבע האחרון החזיר לבדו את היתרון לג"ס.

    1. אני מאוד אוהב את ג"ס ומעריך את קר. דווקא לכן אני חושב שהם סובלים מבעיית יציבות. הוא מאמן טוב, שמנחיל שיטת משחק והכל נכון, אבל תראה השבוע את שני המשחקים מול הספרס.

  8. תודה רבה אדר.
    .
    אחח התצוגות של סטף. איך התגעגעתי. מדהים כמה השפעה יש לו עם כדור בלי כדור עם תנועה בלי תנועה. אני אחזור על זה עוד הפעם הוא עדיין הכלי ההתקפי הטוב ביותר בליגה (חולק את התואר עם KD)

  9. בדיוק. רוב השחקנים לא נותנים תפוקה יציבה. אפילו וויגנס שבעשרים המשחקים הראשונים היה מאד יציב ירד בתפוקה לאחרונה (חזר לממוצע היום). אוברה יום עסל יום בצל, כך גם ביזמור. מולדר ולי מתחלפים, אני היום אתה מחר. פסקל נעלם. רק חואן טסקאנו אנדרסון העלה הילוך. לקר יש מעט השפעה על יכולת אישית. העובדה שמידי פעם אחד מאלו מצטיין מרמזת שזו לא השיטה אלא השחקנים.

  10. בסיקסרס:
    אמביד משחק כמו אם וי פי, השתפר עוד יותר בהגנה, וגם קולע ביעילות.
    התחלף מאמן ובעית ייצור נקודות במשחק עומד נשארו, סימונס לא איום מבחוץ, ואין ספייסינג. כרגע אין להם מה לעשות בפלייאוף.

    1. אין נקודות במשחק עומד ואין ספייסינג, אז איך אמביד בדיוק עושה את הנקודות שלו? במתפרצת?
      אני אסביר לך , אמביד עושה את הנקודות במשחק עומד כי יש יותר ספייסינג שמאפשר לו לפעול יותר בחופשיות .

      אז בן סימונס לא קולע מבחוץ, ביג פאקינג דיל , סימונס פרימטר דיפנדר הכי טוב שנראה בליגה מאז מייקל ג'ורדן
      לילארד אתמול התחיל את המשחק קולע מהחצי תוך כדי עמידת ראש עם כיסוי עיניים , ברבע הרביעי סימונס שמר אותו אישית לוחצת ולילארד לא ידע מה לעשות חוץ מלהיפטר מהכדור

  11. תודה רבה אדר.
    מעכשיו ממה שהבנתי לסיקסרס אין משחק נגדנו (פורטלנד) עד הגמר אז אני מרשה להם לחזור לנצח בינתיים.
    אני בטוח שהם חיכו לאישור שלי אז אוהדי פילי אתם יכולים לחזור להיות רגועים!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט