מעורב הופס ליום ששי בתריסר 'פרקונים' (מהמילה 'פרק') / מנחם לס

1.מי? Semi Ojeley? תגיד עוד פעם, מל, אולי אפשר הפעם בעברית? סמי אוג'לי? כמו בסמי-פרו הסרט המטרף?

לא בדיוק כי כאן זה שמי, עם נקודה ימנית מעל השין. פעם ידעתי איך קוראים לשין כזה כמו ב-'שנה טובה'.

כן. זה הוא. מה כתוב בתעודת הלידה שלו?

הנה:

Jesusemilore Talodabijesu "SemiOjeleye (/ˈʃɛmi ˈoʊdʒəleɪ/ SHEM-ee OH-jə-lay

מאיפה הוא? היכן הוא נולד? באינדונזיה? בקזחסטאן? באנגולה?

לא רבותי. ה-2.00 מ' הזה נולד בקנזס, והוא אמריקאי פרפקטו, ללא כל אקסנט בדיבורו, והוא לא שמע על קזחסטן או אינדונזיה (בעצם בוודאי שכן: הוא סיים ארבע שנות מכללה בדוק ו-SMU).

מה שקרה הערב הוא שהכדורים לא נכנסו לג'יילן בראון או ג'ייסון טאטום. בבוסטון שואלים כבר חצי שנה מה יקרה בערב שהכדורים של השניים האלה לא ייכנסו.

אז שמי אולייג'יי עשה זאת עבורם (לא סמי, ולא שימי – כמו שימי ריגר, אלא שמי עם סגול כזה ואז נקודה תחת ה-מ")

אז שמי אולייג'יי קבר 6 מ-8 שלשות לקרייר-היי של 24 נק'. מה שקרה היה שרוברט ויליאמס סובל מאיזה כאב בירך, וברד סטיבנס החליט לשמור על טריסטן ת'ומפסון כשחקן ששי רק למקרה הצורך, וכך נולד הלילה בעיר השעועית כוכב חדש.


2. גם במיאמי (בעצם ביוסטון) נולד הלילה כוכב (שמעתי עליו אבל רק הלילה הוא יצא מהקונכיה כי ספו' אפשר לו)

חצי מהספור הנקרא NBA הוא לקחת צ'אנס שאתה מקבל, ולא לפספס אותו.

מקס סטראס, שחקן מכללה דיביזיה II (שסיים בדיביזיה I אחרי שהוא הוכיח לכולם איזה יד זהב יש לו). אני שמעתי עליו לפני שבועיים מחבר במיאמי.

היום הוא עלה מהספסל למיאמי לשים 6 מ-9 ו-5 מ-8 מהטריי ל-25 נקודות, והוא לעולם לא יהיה יותר 'TWO-WAY-PLAYER' (הוא גם לא נבחר בדראפט של העונה שעברה).

אני רק מגלה.

3. לברון – "שלושת ה-OT הרצופים שלנו לא היו סימן לחולשה. הם היו 'בחינת אופי; מבחן הקרקטר שלנו'"

(אשך, אולי אתה יכול לומר לי מתי הוא יפסיק לזיין לנו את המוח?)

4. לסטף קרי ישנה בעיה: להפריד במוחו בין העבר, ההווה, והעתיד!

זה מה שהוא אמר אתמול: "לפעמים אני מתבלבל ממש בין העבר שלי בליגה, ההווה, והעתיד".

אני יכול לעזור לו:

1)קלעת מצויין

2) אתה קולע טוב

3) אתה תתחיל להחמיץ ותהפוך יותר ויותר למשא על הקבוצה במקום כוכבה הגדול. נא לא לדאוג: זה קורה לכולם, מלבד (בינתיים) ללברון.

5. דוקטור רזי שלח לי תמונה זו עם מגסי, כשלדעתו (השגוייה) הוא רואה שם גם את רג'י מילר. אני הכרתי מיד שחקן אחר. מחקר שערכתי מצא את המאמר הבא:

Remembering Dunbar’s Magical 82-83 Teams

Remembering Dunbar’s Magical 82-83 Teams (grassrootshoops.net)

מי שמעוניין – ייכנס ללינק וימצא מאמר מצויין על קבוצת תיכון מופלאה, ומי הם שחקני הקבוצה!

6. לאוהדי הספארס באתר: מצאתי יורש לקוואי לינארד. הרוקי דווין ווסל! מספרים דומים כשקוואי היה רוקי; סוג משחק דומה

אני קלטתי אותו באחד ממשחקי הספארס כשהייתי מוכן לכתוב קטע מלא הילולים עליהם כשהם ניצחו ימינה ושמאלה. אחכה קצת אחרי שהם יעשו את הצעד הבא. אבל אני דואג לראות את הספארס כמעט בכל משחק בדקות מסויימות ובהיילייטס.

אבל הספיק לי מה שראיתי ממדווין ווסל. נתתי מבט במספרים של לינארד בשלב הזה בקריירה שלו, והכל ביניהם דומה מלבד דבר אחד: דווין קלעי שלשות הרבה יותר טוב מקוואי כשהיה רוקי, ודווין עוד ישתפר. ה-SHOT CREATION של שניהם דומה מאד. כמובן שעד עתה ראיתי רק GLIMPSES – מבטים חטופים – אבל בד"כ אני קולט דברים כאלה.

אתם זוכרים את היום בו הספארס עשו טרייד של ג'ורג' היל עבור בחירות 15 ו-42, ומספר 15 היה איזה שחקן די אלמוני מסן דיאגו סטייט, שידענו שהוא יהיה השחקן הגנה טוב, ואז באה ההפתעה כשהוא הוכיח שיש לו את כל החבילה?

אותו דבר ווסל, שהיה ידוע בפלורידה סטייט בעיקר בגלל הגנתו ועכשיו מגלים קליעה מהטריי, ויצירת נקודות בצורות שונות. שניהם 7'6 ולשניהם מוטות ידיים שלא נגמרות עד שהן נמדדות כזרועות של 2.18 מ'. שניהם גם ניבחרו לפני שהיו בני 20, וה-PER 36 דקות של שניהם דומים להפליא בשנת הרוקי של שניהם. יש להם את אותו מבנה גוף, ושניהם מין מתחבאים אל הכלים כאלה. שניהם לא ממהרים, לא מכריחים, ולא שוגים.

לווסל אחוז הקליעה מה-3 הגבוה ביותר בספארס, ולעת עתה זה מספיק לי. כשופ נותן לדמר דרוזן וקלדון ג'והנסון 30-32 דקות לכל אחד בסמול ופאור פורוורד, ולרודי גיי עוד 22-24 דקות, לא נשאר לדווין ווסל הרבה אוכל בצלחת, אבל ראיתי מספיק להאמין שלספארס ישנו שחקן שיום אחד ייחשב כמציאה גדולה מאד.

7. הבוסטון סלטיקס התחילו לעבוד על טריידים לפני הדד-ליין שיביאו אליהם את:

אחד:

(אמרתי לכם שהוא שחקן-שחקן שאורלנדו חונקת, ורבים כאן – רפי הבנה עם קבלות – עלו עלי!

שניים:

שלוש:

(השם הראשון הוא 'אוטו')

היום נוסף רביעי כשקייל לאורי שם את ביתו למכירה בטורונטו והודיע ששתי הקבוצות המועדפות עליו הן בוסטון ויוסטון. לסלטיקס לא היה מושג שלאורי מקווה ליפול ברשתם, כמו שאומרים החברים שלי מספרינגפילד, מסצ'וסטס

8. טריי יאנג מתפרץ 'BANANAS' על שהזברות לא שרקו פאול על ניסיונו האחרון שלשום

שמעון, רק שתדע כמה ההתפרצות עלתה לו:

Atlanta Hawks point guard Trae Young was fined $20,000 on Thursday for directing inappropriate language toward a game official during the Hawks’ 118-117 loss to the Dallas Mavericks on Wednesday

9. ביל בראדלי מסביר את הסיבה לאחוז הגרוע ביותר של הויזרדס בשלשות:

10. טמפה-ביי בוקנירס יודעים כיצד לחגוג את ניצחון הסופרבול: סיבוב במפרץ טמפה-ביי ביאכטה של 20 מיליון דולארים, שמפנייה, וסטייקים משף מיוחד שהוטס מניו יורק (חובה? לבוש לבן)

11. היום לפני…

*85 שנה: ה-NFL ערכה את הדראפט הראשון לשחקנים בוגרי 4 שנות לימוד במכללה.

*41 שנה: קהל שיא של 19,650 בתחרות א"ק באולם סגור – חזה במרי דקר בת ה-21 שוברת את השיא העולמי ב-1,500 ריצה לאולם סגור בזמן 4:08 דק'. 6 שנים לפני, כנערה בת 16, היא זכתה באותו מרוץ.

*38 שנה: שודדים חמושים פרצו לאורוות אגה חאן בקאונטי קילדייר באירלנד וחטפו את הסוס SHERGAR, מנצח מרוץ EPSON DERBY ב-1981 ואחד הסוסים המהירים בעולם. הם דרשו כופר של 2.7 מיליון מבעלי הסוס, שסירבו. השודדים לא ניתפסו וגורל הסוס לא נודע מעולם.

*30 שנה: שלושה חודשים אחרי שמג'יק ג'ונסון פרש מכדורסל בגלל נגיף ה-HIV בדמו, הוא מחליט לחזור לאול סטאר – אם ייבחר – ולאולימפיאדה ב-1992 בברצלונה.

12. פינת החי:

הכלב המסוכן ביותר מכל כלבי העולם: הפיט בול טרייר האמריקאי


הכלב האכזר והאגרסיבי ביותר הוא הפיט בול האמריקאי, שאביו הקדמון היה ה- טרייר סטאפורדשיד. מספיק לחזות בו ובהבעתו כדי לדעת שזהו כלב המוכן לצאת לקרב. פייטר שמוכן תמיד – ובכל רגע – להילחם, ולא משנה היריב. זהו כלב חזק ורב עוצמה עם שרירים מפותחים היטב, לוע גדול וגס, מלתעות חזקות.

הבעיה של בעלי הפיט-בולס האלה הם שהם יכולים להיות מסוכנים מאד לבני אדם אם הם לא מאומנים כהלכה ע"י בעלי ידע. היו מקרים שאיזה שהוא ACT טרף אותם והם התנפלו אפילו על בעליהם. הגזע הזה זכה לשם רע, בעיקר בשנות ה-80 וה-90 של המאה שעברה כשפיט בולס הרגו כמה וכמה ילדים, ואנשים מבוגרים. הם הפכו למין סמל של פשע ואסון מהלך על ארבע העלולים לקרות כל רגע בגלל שמשהו הרגיז את פגע בכלב שוחר המלחמה הזה.

מצד שני – וכאן הקונפליקט – הכלב הזה שהוא אינטיליגנטי מאד, אוהב מאד חברה, ובעיקר ילדים. באופיו הוא LOVABLE ולכן בעלי כלבים אוהבים אותו מאד. הוא גם ידוע ככלב נאמן ביותר. לכן הקופליקט שלפתע הוא ניכנס לטרוף אינו מובן לחלוטין.

ישנן מדינות רבות בעולם שאינן מרשות את הכלב בגבולן, ומדינות אחרות המטילות חוקים קשים ודרישות חמורות מבעלי הכלב לפני שהם מקבלים רישיון להחזקתו.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. מנחם על טריי הייתה עבירה ברורה בליגה שורקים על הכל וזה עבירה אפילו בשכונה אצלנו.
    הצחיקו השופטים שאמרו שזה לא היה בכוונה 😂😂😂😂
    העבירות על דמיאן הן בכוונה 😂😂😂😂😂😂
    את לאורי אני כבר הצעתי לרזי.
    אייזיק פצוע לכל העונה מה יעזור להם זה שחקן שבקושי משחק לא יגיע לשם.

          1. אני מסכים עם האשך, הסמרטוט כל שנייה נופל על הרצפה ומקבל שריקות שלא היו ולא נבראו, הוא לא נכנס בו בעוצמה יאנג הוסיף נפילה.
            .
            תודה מנחם נפלא כרגיל

            1. לא צריך עוצמה טריי עמד יציב והוא נכנס בו. בחוקי הכדורסל זה עבירה.
              אותי בכלל הצחיקה התגובה ההזוייה של הליגה, שקר על שקר על שקר

          2. זה ממש לא פאול.
            הוא בא לעשות סקרין ותכלס פשוט לא עומד מספיק יציב ולכן נדרס.
            המגן בכלל לא ראה אותו כי היה עם הגב. יש מושג שלפיו אם למגן לא היתה אפשרות להימנע ממגע – זה לא פאול. זה בדיוק המצב פה. הוא לא רואה את יאנג ולכן גם לא יכול לשנות את כיוון ההתקדמות שלו ולהימנע ממגע.
            האמת – מבחינת יאנג זו היתה יכולה להיות יופי של חסימה כי אם הוא היה שותל את הרגליים קצת חזק יותר באדמה, המגן היה מאבד לגמרי את השחקן שלו

            1. לא עמד יציב? אפילו עמוד לא עומד ככה יציב 😂😂😂😂
              שנראה לך את כל עבירות תוקף שמוציאים פול ולאורי והעבירות שנשרקות בליגה על סקרינים לא חוקיים? 😂😂😂

              תגיד דיוויס פה ראה את מאנו או לא? ובעבירה השנייה יכל להימנע ממגע או לא?

              https://www.youtube.com/watch?v=Zn9Nm1lgcKY

  2. למי שבאמת אוהב חיות אני מעלה פה לינק למחקר על הטיגריס הטסמני.
    אחד החלומות שלי הוא שימצאו זוג, יצליחו להרבות אותם בשבי ויצרו עבורם ועבור צאצאייהם שמורה מיוחדת וסגורה בטסמניה.
    https://news.mongabay.com/2021/02/study-suggests-tasmanian-tiger-survived-into-the-21st-century/?fbclid=IwAR0RpnLXgrAaEtsK-5pqN17yBnRZ7kgSDHWCuOQSBc9SFmFy5J8Br5idwvM

  3. אהההההההההההההההההההההההההההה, ואחד אחרון
    בינתיים……………………………….
    לאורי ודה פרוזן בסלטיקס? ביחד עם צמד גיי יכול להיות מעניין.

  4. ניסיתי לחשוב לאיזה שחקנים בליגה יש את האופי של הפיט בול טרייר ולא מצאתי.
    אולי, כקבוצה, היה את זה פעם לבאד בויז מדטרויט.
    אבל אין ספק שקיים דמיון חזותי בינו ובין דוק ריברס.

  5. נפלא דוק.
    ואסל רול-פלייר מצוין. אבל מי שיש לו "את זה" ואת הדרייב שיביא לכוכבות זה קלדון ג'ונסון – המכונה גם קוואי 2.0 בקרב האוהדים.
    .
    דוקטור זה אמיתי החדשות על בוסטון? ודרוזן / לאורי בפרט?
    .
    פלופ ברור של יאנג המביך
    .
    עצה לבראדלי ביל – שפשוט יעשה קיירי ושיפסיק להאמין בכוח המשיכה!
    .
    השיקוץ לעולם לא יפסיק לזיין לנו את השכל
    .
    הפיטבול ממש לא הכלב המסוכן בעולם. זה כלב אוהב אדם במיוחד, מצוין עם ילדים בגלל שיש לו סבילות גבוהה במיוחד לכאב (צביטות, נשיכות וכאלה), ובהחלט יכול להיות כלב משפחה נהדר.
    מה שכן יש לו 2 מאפיינים ספציפיים לגזע: כוח נשיכה אדיר (לכן אולי פקינזים נושכים הרבה יותר, אבל פוטנציאל הנזק של הפיטבול הרבה יותר גדול) ו"הנעילה" של הלסתות, ועלול להיות מסוכן לחיות אחרות (ציד של חיות קטנות וגם כלבים אחרים במידה ויש ריב).
    בואו נגיד שכשהייתי עובד בכלביות עמותות – כולל כלביות עם עשרות פיטבולים – הייתי סופר נזהר עם לשלב פיטבול בתא עם כלבים אחרים, בגדול זה לא רעיון טוב (קחו בחשבון שמדובר בכלבים שמגיעים מרקעים לא פשוטים) אבל כמו תמיד תלוי פרטנית בכלב, היו גם פיטבולים ששילבתי שהיו הכי פחות מסוכנים בכלבייה.
    גזעים שנחשבים מאוד מסוכנים הם למשל הפילה ברזילרו (לא מכיר אישית), בול-טרייר (כלב שגודל ספציפית להיות כלב קרבות), קווקזי (נועד לשמור על עדרים ולחסל כל זר שנכנס לדיר ללא שום סימן אזהרה – נאמן רק למשפחה המצומצמת ודורש נוהג מיומן וסמכותי), מסטיף טיבטי (היה מקרה בארץ שמאלפת חיובית כמעט נהרגה בידי אחד, הכרתי את הבחור שהציל אותה).
    יש הרבה גזעים שהם בלתי צפוים, עצמאיים ומועדי נשיכה כמו האסקי, כנעני וגם פקינז.
    לפיטבול יצא שם רע בגלל עוצמת הנשיכה ובגלל האנשים הרעים שנמשכים אליהם כסמל סטטוס ומגדלים אותם להיות מסוכנים (עבריינים או בני דודים שמתעללים ומשתמשים לקרבות).

        1. הפיט הוא כלב נהדר.נאמן מאד לבעליו ובכללי
          מאד טוב בחברת בני אדם עם כלבים אחרים לעומת זאת הוא פחות מסתדר.השם הרע שיצא לו זה בגלל חלאות אדם שמנצלים אותו לקרבות.הכלב שמנחם שם בתמונה רק נראה מפחיד כי חתכו לו את האוזניים בשביל לוק מאיים.

            1. כואב לי השם הרע שיצא לפיט בול. הם פותחו בשביל להילחם בשוורים ומכאן השם. אך במקביל פותחו להיות מאוד ידידותיים לאדם. כמו שאמרת אנשים מסוימים רוצים אותם לתקיפה והגנה. אנשים חלשים ועלובים. הכלב הוא עוצמתי ובידיים הלא נכונות עלול להיות מסוכן. אני הבהרתי לכלב שלי ריי שאם יש בעיה שידע שאני יפתור אותה והוא נשאר מאחור. אנחנו לא צריכים שהכלבים יפתרו לנו את הצרות. הם רק אמורים להביא אהבה ונחת.

            2. לא להילחם אלא לעזור להשתלט. כמו שכלבי רועים משתלטים על הכבשים.

    1. אני מסכים איתך אשך בהכל פרט לנעילה של הלסת, לשותף שלי בעבר היה פיטבול אין כלבים עדינים כאלה, לגבי הנעילה של הלסת יש כלבים עם נעילה חזקה משמעותית מזה של הפיטבול, מה שיש לפיטבול זה כוח רצון אדיר.

      1. מסכים, כוח רצון מטורף. לגבי הנעילה לפעמים בריב הלסתות שלהם יכולות להינעל וזה סיפור להפריד אותם.
        יכול לקרות גם בגזעים אחרים אבל אצלם זה סיפור רציני.
        הכלב הזה כולו שריר. הנה סרטון קצר של היכולות הפיזיות המטורפות שלהם, הנחישות וכוח הרצון:
        https://www.youtube.com/watch?v=oFVCDtSTflk

  6. אחלה מעורב דוק. ממש!

    מה שיפה עם ההתפרצות של יאנג הוא שלוקה בא להרגיע אותו. הלוואי ונקבל יום אחד סדרת פלייאוף שלהם.

    לגבי הספרס, חייב להשחיל מילה טובה על קלדן ג'ונסון. אחת הפתעות העונה שלי. שחקן ממש טוב וממש חזק

  7. אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
    .
    לא רואה מה יש לסלטיקס ללכת על דרוזן, יש להם שחקנים יוצרים אחרים, והוא חלש בהגנה, כלומר סוג של קמבה ווקר, ואחד כזה כבר יש להם, אז אלא אם באמת אין שום דבר אחר להשיג עבור חריגת הטרייד שלהם אני לא מאמין שזה יקרה. לדעתי יש להם מה להרוויח מפאטי וגיי.
    .
    וואסל יהיה מצוין, אני מסכים איתך, נראה לי יותר סוג של דוראנט מסוג של קוואי, כי הוא פחות חזק מקוואי, אבל אולי עוד יאניס כמה קילוגרמים.
    .
    קשה לי להאמין שלאורי ביקש ללכת ליוסטון, מכל המקומות, לבוסטון הוא בהחלט יכול להתאים.

    1. איך פספסנו את סלו-מו, הא? ידעתי את זה בזמן אמת.
      איתו ועם ברטנס (במערכת נורמלית הוא נשק יום דין) ועם איזה גבוה נורמלי במקום אולדריג' היינו חתיכת קבוצה.
      לא היה כזה קשה להשגה.

    2. אוהדי ספרס, אתם מזכירים לי את אוהדי הלייקרס עם הווישפול ט'ינקינג שלכם. כן, ברור, ואסל זה דוראנט/יאניס הבא, ג’ונסון בדרך להיות קוואי, ועם בארטנס וסלו-מו אתם בכלל קבוצה לאליפות.

  8. לסטפן קארי יש עונה ענקית אולי אחת הטובות שלו. הבעיה שאין קבוצה והוא לבד מביא אותם לפליאוף

  9. אחלה מעורב של מאזטים לפתיחת הסופ"ש
    אין כלבים רעים הכל בחינוך. מצד שני יש גזעים מסוימים שחסרים אגרסיביות לחלוטין כמו קבליר קינג צ'ארלס

    1. נכון, אבל מה שכן יש זה הבדל משמעותי ביצרים מגזע לגזע בגלל הרבעות למטרות ספציפיות שיצרו את הגזעים המוכרים לנו ומטען גנטי שבהחלט כולל בתוכו תכונות אופי / התנהגות שונות, וכמובן גם פיזיות.

  10. סטף קולע "טוב" אחרי עוד ערב של עשר שלשות?
    אתם יכולים ללכת לישון על האף עם כל הטריי יאנג שלכם והלברון והיאניסים שלכם. סטף הוא השחקן הכי גדול של עשרים השנה האחרונות.
    הבן אדם קסם.
    לא בגלל הקליעה, או התארים, או האליפויות.
    כל הדברים האלה לא חשובים.
    מה שחשוב זה האהבה שלו למשחק. וההנאה שלו מהמשחק. וזה שהוא משחק כאילו זה משחק. לא כאילו זה מלחמה.
    ואני חושב שהייתי צריך לראות את סטף משחק כדי להבין למה אני כל כך לא אוהב את ג'ורדן – תמיד מדברים על הרצון האובססיבי שלו לנצחון ולמה זה הופך אותו לשחקן הכי גדול בהיסטוריה. אבל זה לא. זה פשוט הפך אותו לשחקן שניצח הכי הרבה. וכל פעם שהייתי רואה אותו משחק זה היה להסתכל על זה. זכר אלפא נאבק בזכרי אלפא אחרים ומראה דומיננטיות.
    בזמן שכשאני רואה את סטף הוא פשוט גורם לי לחייך. אני לא מבין את האנשים שמסתכלים עליו ורואים שחצנות. ההנאה שלו כל כך טהורה, והיא תמיד הנאה מהדבר עצמו.
    וגם האמירה שלו שהוא מבלבל בין עבר הווה עתיד – זה לא ווסטברוק או כרמלו שלא מבינים שהם כבר לא יכולים לעשות את הדברים שהם עשו בעבר, זה פשוט שהוא עולה למשחקים היום עם אותו רגש שהוא עלה בעונה הראשונה שלו.
    אז לא מסכים איתך מנחם, הוא בחיים לא יהפוך למעמסה על הקבוצה שלו. בגלל שסטף לא מונע מאגו. הוא מונע מרגש. והרגש הזה לא יתקהה ולא יעלם, והוא ימשיך להיות מדבק ומעורר השראה גם כשהוא יהיה סוג של קורבר וכל קרוסאובר פשוט יהפוך למשימה מסובכת.
    הערצתי אותו שנה שעברה, כשכל העולם צועק לו לעשות טנקינג, והוא מצידו פשוט המשיך לשחק, כל עוד הוא יכל, גם כשהקבוצה ההיסטורית סביבו התחלפה לגרסת גולדן סטייט להפועל פיצוחי עפולה.
    איזה כיף שקיבלנו אותו חזרה השנה לעוד סלים כאלה:
    https://www.youtube.com/watch?v=zlVo-kE7tAU

    1. ברור שכן לא יודע מי לימד אותך אבל נצחונות ותארים זה מה שקובע, סטף ענק אין פה ספק, ואחד השחקנים הכי מהנים שאי פעם דרכו על המגרש אבל מבחינה היסטורית הוא לא לברון אפילו לא קרוב…

      1. כדורסל הוא ספורט, וספורט הוא תחרותי, אז נצחונות ותארים קובעים. אבל כדורסל הוא גם אמנות, לפחות אצל חלק מהשחקנים, ובאמנות זה לא. אז אולי מה שאני מתכוון אליו זה שסטף הוא אמן הכדורסל הכי גדול בהיסטוריה

          1. רונלדיניו לא היה אומן יותר מלאונידס, פלה, גארניצ'ה, אאוזביו, מרדונה, וואפילו ממתיוס, קרויף ופלטיני האירופים, למשל.

            1. *מקוזי ומג'יק.

            2. ומרביץ' והד"ר ומייקל ועוד כמה.

    2. יש בזה… סטף הוא השחקן המיוחד בתולדות המשחק… אבל גם הוא עדיין לא קרוב לזרת הציפורן של ג'ורדן, עם כל הכבוד (ויש כבוד). מייקל הוא ספורטאי שגדול מהענף, כמו בריידי בפוטבול, גרצקי בהוקי, וודס בגולף… זה יותר מהנצחונות, הוא אייקון.
      סטף צריך להכלל בדיונים על הMVP למרות שבתור לתואר, הוא לא בין שלושת הראשונים

        1. ברור שלא… דיברתי על המיוחדות שלו. בדירוג האישי שלי, הוא בקושי בין 20 הראשונים. זה לא גורע מהתענוג בלצפות בו ובעובדה (נו, טוב, דעה…) שהוא שחקן של פעם בדור

          1. פעם בדור? אולי פעם ב 50 שנה.
            יש לנו היום גם מוצארט שזה דיי דומה ללארי בירד אבל בלי ההגנה של בירד….

        2. אתה כזה בטוח שאפשר לדבר על השיא שלו בלשון עבר?
          זה לא רק לברון שמשחק כמו פסיכי בגילאים מתקדמים. דרגיץ' נתן את העונה הכי טובה שלו שנה שעברה. סנאש עשה עונה מדהימה כשהוא היה בן כמה, 37?
          הקרסוליים של סטף קצת מדאיגים אבל מי יודע

    3. מייקל לא רק ניצח הכי הרבה אלא היה באמת הטוב ביותר והיו מיוחד לא פחות מסוף ואף יותר מבחינה שהוביל כשחקן חוץ קבוצה לשליטה בליגה בלי שחקן פנים כוכב רציני.

  11. לגבי נושא מס. 1. מבלי שהתכוונת יצרתה דמות ידועה בעולם העסקים והכדורגל בארץ. סמי + סגול = סמי סגול מבעלי חברת כתר פלסטיק שגם היה אחד מבעלי הפועל תל אביב בכדורגל עד לפני מספר שנים.
    לגבי נושא מס. 9 בלבלתה אותנו. בכותרת כתוב ביל (שם פרטי) ברדלי שחקנה האגדי של הניקס בעוד שבכתבה אתה מתייחס ל ברדלי ביל (שם משפחה) שחקנה של הוושינגטון וויזרדס.

  12. מנחם תודה. מעורב אדיר. לא יודע מה הייתי עושה בלעדיך. לגבי קינג ג׳יימס. אני מאוד נהנה מהתגובות האינטליגנטיות שלו. הוא מבין את המשחק את המנטליות הנחוצה והכי חשוב את התקשורת. הוא השילוב של שחקן/פוליטקאי המושלם. זה מה שנחוץ ב זמנינו. כשקארים קצת הביע דעה זה הפך אותו לשנוא. היום אתה צריך להיות גם פוליטקאי בשביל להיות מנהיג. בשביל הקבוצה ובשביל התקשורת.

  13. הכלב המסוכן ביותר בעולם הוא רוטוויילר כשכלבים מגזע זה בשנים 2020-2015 הרגו 284 בני אדם, יותר מכל גזע אחר.

  14. מי שחושב שקרי לא מונע על ידי רצון לנצחון טועה. יש לו דרייב אדיר. הוא פשוט לא חושב שהדרך לנצחונות עוברת דרך דריסה של כל מי שלא בדיוק מסכים / מציית לו בסיגנון גורדן ולברון. הוא גם הבין שצרוף של דוראנט לג"ס תוך ויתור על השגים אישיים יתן לו סיכוי טוב יותר להשיג אליפויות. המספרים שלו השנה 49 מהשדה, 43.5 מהשלוש, 93 מהעונשין – שדומים מאד לאלו של 15 – 16 שבה זכה ב MVP בהסכמה כללית מראים מה יכול היה להשיג מבחינה אישית בשלוש השנים שדורנט היה בקבוצה אבל הוא העדיף תארים. רק מזכיר שב 19 ג"ס עם דוראנט היו דורסים את טורונט וגם ללא דוראנט רק הפציעות של קלי (פעמיים על ידי דני גרין) מנעו מהם ניצחון במשחק השישי וכמעט בודאות במשחק השביעי.
    .
    חוץ מזה ברדלי ביל זה קלוריות ריקות. הוא מתלונן על העדר GRAVITY במשחק של וושינגטון. שיסתכל על קרי וילמד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט