15.9 נק' ו-8.4 ריב' ב-27.9 דקות במשחקיו האחרונים
(תאכלו אותה כל שונאי אמארה!!!)
20 דברים חשובים שהפכו (והופכים) לעובדות
1. אינדיאנה תפסה את מקום מיאמי כקבוצה המדוברת ביותר ב-NBA. מיאמי שקטה, נחבאית אל הכלים, ועדיין כשיגיע הזמן תיקח את האליפות.
2. שרלוט בובקאטס הופכת בהדרגה לקבוצה טובה מאד שקשה מאד לנצח אותה, בעיקר בביתה.
3. שיקגו בולס – למרות הסל המזלי נגד מילווקי אמש – הפכה לקבוצה בינונית ביותר.
4. בדיוק כפי שכתבתי – אמארה סטודמאייר הפך לשחקן לגיטימי ביותר עם ממוצע של 15.9 נק' ו-8.4 ריב' ב-27.9 דקות במשחקיו האחרונים.
5. בראד סטיבנס הופך מהר מאד להיות אחד המאמנים הטובים ביותר ב-NBA, ושחקניו מתים עליו.
מצידי תבחרו את הפלח. אני בוחר את סטיבנס למאמן קבוצתי, מכל ה-29 האחרים בליגה!
6. דוק ריברס הוא הסיבה העיקרית בנפילה החופשית של הקליפרס. לבוסטון הדבר הטוב ביותר שקרה היה עזיבתו, ולקליפרס הדבר הגרוע ביותר היה הגעתו.
7. קובי יחזור להיות מקסימום 80% מהשחקן שהיה פעם, ו-70% הוא מספר יותר אמיתי אפילו.
8. אטלנטה, הקבוצה האלמונית, הפכה להפתעה הגדולה של השבועיים האחרונים. הפרונט-ליין שלה עם אל הורפורד ומילסאפ הפך למשעצם-הטוב-ביותר בליגה.
9. הלייקרס – מאז הגעת קובי – היא גרועה יותר מהלייקרס ללא קובי. כל 'הילת הצעירות' שלה ירדה לטמיון. והדבר העצוב אפילו יותר הוא שהיא הפכה לקבוצה משעממת.
10. ניו אורלינס – ללא אנטוני דייויס – היא עוד הפתעה מענגת ביותר. הבק-קורט שלה עם דרו הולידיי ואריק גורדון הפך לאחד הטובים בליגה. אריק גורדון חוזר לכושר העל שלו מלפני ארבע שנים וזו חדשה משמחת ביותר.
11. כשקיירי אירוינג ווייטרס משחקים יחד, הם הפכו לצמד המסוכן ביותר בליגה בבק-קורט בהתקפה. הבעייה שלהם היא הגנה.
12. חזרתו של אנדרו ביינום בינתיים היא בינונית. יום אחד לא רע, והיום הבא לא טוב. העיקר שהוא משחק.
13. שני הגארדים ששיחקו ראש-נגד-ראש אמש, דהרוזן מטורונטו ורוטן מפילדלפיה הם ה-MIP'S של הליגה בשבועיים האחרונים.
14. בשקט בשקט, הסנטר הליטאי וולנצ'יונאס מטורונטו, הופך לסנטר מאד לגיטימי בליגה, והוא אחד מהאחראים הראשיים למשחקים הטובים של טורונטו לאחרונה.
15. קווין לאב, מלך הריבאונדים של הליגה למרות שהוא "לבן שאינו מסוגל לנתר", היה נאבק קשות עם למרכוס אלדרידג' היום על מקום בחמישייה של נבחרת ארה"ב בפאור-פורוורד, אבל קווין היה זוכה: ראשון בריבאונדים ורביעי בקליעות.
טוב יותר מלמרכוס אלדרידג? טוב יותר מקווין דוראנט?
(אולי טוב יותר מלברון)
13.8 | ***4.0 | |
|
13.3 | ***3.8 |
|
12.9 | ***4.2 |
|
12.7 | ***5.0 |
|
11.2 | ***3.0 |
14. מציע שכמה גולשים שהחלו לעלות לאחרונה על כרמלו אנטוני וג'יימס הארדן יחשבו פעמיים לפני הביקורת הבאה ויתנו מבט במובילי הליגה בקליעות:
28.5 | ***62.1% | |
|
25.6 | ***53.3% |
|
25.0*** | 67.2% |
|
24.7 | 57.8% |
|
24.7 | 59.3% |
15. לכל "קברני דוויין ווייד" האתר, בחברה קדיש"א לא הייתי נותן לכם עבודה:
4 | 16 | 16 | 33.7 | 7.2-13.8 | .523 | 0.1-0.6 | .222 | 3.9-5.4 | .733 | 0.8 | 4.0 | 4.8 | 5.4 | 0.6 | 2.1 | 2.4 | 3.6 | 18.4 |
במילים אחרות, 18.4 נק' למשחק ב-52.3% דיוק ב-33.7 דקות למשחק (וכן 4.8 ריב', 5.4 אס', ו-2.4 גניבות). האם למישהו ישנן שאלות לגבי "דוויין העייף והפצוע שניגמר לו"???
16. מה שבראד סטיבנס עושה עם חמישייה המכרבת מגרין, באס, סולינג'ר, בראדלי, וקרופורד יכול להיות מוגדר רק כפלא.
17. היום ניתן להגדיר את נתינת שרביט המאמן לג'ייסון קיד, והבאתם של קווין גארנט ופול פירס לנטס ככשלון מחלט.
18. האכזבה הגדולה ביותר עבורי בליגה עד עתה היא גולדן סטייט, והאצבע המאשימה מופנית לעבר מרק ג'קסון – שיחד עם ג'ייסון קיד – הוא המאמן הניכשל והמאכזב (והגרוע) ביותר בליגה, ואמרתי זאת עוד בעונה שעברה כשגולדן סטייט רכבה על גל נצחונות.
19. תתלוננו, תבקרו, ותעליבו את ג'יימס הארדן כמה שתירצו, הוא היום עדיין השוטינג גארד מספר 1 בליגה. קליי ת'ומפסון, דמאר דרוזן, ג'ימי בטלר, מונטה אליס, ארון אפללו, ווסלי מת'יוס, קווין מרטין, וכן, אפילו אתה דוויין ווייד – והשאר שלא קפצו לי לראש בדקה שחשבתי על 'שוטינג גארדס' – הם שניים למלך האשף.
לפני הזקן
20. אין היום בליגה קבוצות ממש 'חלשות': אפילו יוטה ומילווקי יכולות לנצח את הטובות ביותר בכל יום נתון. כל עניין 'ה-'טנקינג' הוא הבלוף הגדול ביותר ביקום, והעובדה הכי חשובה לאמת את מה שאני אומר נגד שאר העולם היא העובדה שאין ממש "שחקן אחד" שרוצים. ג'בארי פרקר הוא הטוב מכולם, ואפילו "פרנצ'ייז פלייר", אבל ישנם עוד 6-8 כמוהו כמעט ואין אדם בעולם המסוגל לנבא היום מי מהם יצליח ביותר ב-NBA. אז על מה לעשות טנקינג? על ערפל בלתי ידוע של שחקנים כשהבחירה ה-8 עלולה להפוך לגניבת הדראפט הגדולה? היי, ופילו אנדרו וויגינס מתחיל להשתפר. אין אף קבוצה שהולכת על שחקן מיוחד, ואין אף קבוצה שלא עושה הכל כדי לנצח. אז שוב אני צודק, ולכן בגלל שאין דבר כזה 'טנקינג' העונה עד עתה היא המעניינת ביותר שהיתה מזה שנים!
etayle
14 דצמ 2013 17:56:20טור משובח כרגיל.
יש קצת צליעה בשוטינג לטובת הרכזים( שעכשיו יש שפע של שחקנים טובים)…
דנבר לדעתי הפתעה אדירה!!!
פליקנס זה פחות הפתעה כי זה ידוע.
וואלה יאמר לזכות סטרן שהחוקים החארות שלו עשו את ה NBA ממש מעניין…
דר' רזי הופמן
14 דצמ 2013 18:18:35סטיבנס אכן קוסם אמיתי.
לא האמנתי שהוא מצליח עם מה שיש לו.
מקווה שמנודי הנטס יעזבו בשנה הבאה ויהיה כסף להביא כוכב או שנים לבוסטון ביחד עם שתי בחירות דרפט טובות.
המילה פליאוף כרגע לא נראית מילה גסה עבור בוסטון וזו כבר הפתעה גדולה.
לא בטוח שזה מה שדני איינג רוצה!
מנחם לס
14 דצמ 2013 18:29:33דני איינג' רוצה גם רוצה פלייאוף. זה יעמיד את הסלטיקס עם הרגל הנכונה בדלת, ומשם הביוון הוא רק מעלה!
ליס
14 דצמ 2013 18:45:55שמח לחלוק את אותה תחושה של הפרופסור לגבי שרלוט, מה דעתך מנחם, יש להם,סיכוי לעבור סיבוב בפלייאוף העונה?
מנחם לס
14 דצמ 2013 19:47:07במזרח (מלבד מיאמי ואינדיאנה) הכל יכול לקרות
שעייה
14 דצמ 2013 19:10:07המון נקודות נכונות. מה זה האחוזים ליד הקלעים? נראה לי קצת גבוה
מנחם לס
14 דצמ 2013 19:44:48לא יודע. העתקתי מטבלת ה-NBA של המובילים בין הקלעים
e.g
14 דצמ 2013 19:12:31מנחם לא קברת את מיאמי לפני שבוע??
מנחם לס
14 דצמ 2013 19:44:06כן. קברתי אותה. אבל בשבוע (נא לך לקרוא את 'בראשית') נברא עולם ומלואו, אז מיאמי לא יכולה להשתפר?
(מיאמי תקרטע כל העונה, ולא יהיו לה 27 נצחונות כמו בעונה שעברה, אבל כשהכסף יהיה על השולחן, היא שוב תיקח אליפות)
Mbk
14 דצמ 2013 19:19:49נקודה 21
פיניקס סאנס במקום ה 6 במערב , לא יאמן
מנחם לס
14 דצמ 2013 19:45:12נכון!
אנונימי בפיתה
14 דצמ 2013 19:25:26גייסון קיד הוא גימיק, תלמד תבין תתפתח ואז תאמן
מעבר חד מידי, לא אומר שהוא לא יהיה מאמן טוב אבל כרגע לא..
מנחם לס
14 דצמ 2013 19:45:58אני לא אומר שהוא לא יכול להתתפתח להיות מאמן טוב.
דבי הגלשנית
14 דצמ 2013 20:04:55האם לא הגיע הזמן ל-22: "האם ת'יבודו הוא אוברייטד?"
רועי ויינברג
14 דצמ 2013 20:07:12ת'יבודאו הוא לא אוברייטד. הוא הפך בשנה אחת, בלי שום שינויים בסגל, קבוצה שבקושי השתחלה לפלייאוף לאלופת המזרח, ושנתיים מוציא מים מסלע ללא הכוכב שלו.
אוברייטד-קיירי אירווינג. האוברייטד הכי גדול בליגה.
איל רדושקוביץ
14 דצמ 2013 20:05:14לגבי העניין בליגה. במערב יש 3 קב עם למעלה מ80 % ובמזרח יש אחת. יש הרגשה לאחר פתיחה די משוגעת של הליגה שהקבוצות האלה די בלתי מנוצחות וזה מוריד מהעניין. כרגע ארבעת הקבוצות בקצב של 65 + נצחונות לעונה שזה לא שפוי. לגבי מיאמי. תהיה בריא. אהבתי שקמת על הצד הנכון השבוע. איל
SAM
14 דצמ 2013 20:27:31"בלתי מנוצחות"??? אמש ס"א ניצחה במזל, הקליפרס הפסידה, ו-OKC שיחקה נגד…הלייקרס!
איל רדושקוביץ
14 דצמ 2013 21:49:55קליפרס לא מעל 80%.
ספרס ניצחו במזל? כמו 90% מהנצחונות בליגה. דווקא הסיום של סא היה אלגנטי ומאוד תואם את רוח הקבוצה
אוק מול הלייקרס- בדיוק העניין. אין עניין. יש ראש חץ של ארבע קב כאשר מיאמי מטעמי מנוחה עדיין לא שם. בינתיים הליגה הולכת לכיוון לא טוב לטעמי.
אדם
14 דצמ 2013 20:13:27מה מסמנים האחוזים בטבלת הסקוררים שלך? אחוזי קליעה זה בטח לא.
SAM
14 דצמ 2013 20:25:12הוא כבר ענה לאפלטון שהוא לא יודע. סתם העתק מטבלת מובילי הקליעות של ה-NBA
שחריק
14 דצמ 2013 21:45:14טרו שיטינג נראה לי
s
14 דצמ 2013 21:46:19האחוזים האלה נקראים TRUE SHOOTING שזה שקלול של נקודות, נסיונות מהשדה,ונסיונות מהקו . בקיצור מדד אחר לאחוזים הרגילים שאפשר להסיק ממנו על יעילות הזריקות של שחקן.
ואם אמרנו יעילות,אמרנו לברון. גם בזה הוא מוביל אחרי שעד המשחקים האחרונים שהיו קצת חלשים הוא היה עם 70% במדד הזה
אלעד רבין
14 דצמ 2013 20:51:57מנחם- טור הזוי במיוחד
מנחם לס
14 דצמ 2013 22:24:03מה שאתה כותב אני הופך ב-180 מעלות; ז"א טור מצויין.
דדי
14 דצמ 2013 21:53:06תגיד, מתי נראה לך יותר הגיוני לעשות טנקינג –
בדראפט שבו יש רק שחקן אחד שאמור להיות פרנצ'ייז פלייר, וגם לקבוצה עם המאזן הכי גרוע יש רק 25% סיכוי לקבל את הבחירה הראשונה ?
או בדראפט שבו יש כ 8 כשרונות אדירים (ועוד הרבה טובים מאד), ומאזן נמוך מבטיח לך כמעט בוודאות את האפשרות לבחור בהם ???
זה פשוט משעשע.
אתה מנסה לבנות קייס נגד טנקינג בעונה כזו, ונותן את כל הסיבות בעד טנקינג…
פשוט תרד מזה.
זה לא מוציא אותך טוב.
יש טנקינג בנבא, ובעונה הזו – על אחת כמה וכמה – יש טנקינג בענק בדיוק בגלל הסיבות שאתה טוען שלא צריך להיות טנקינג בגללן…
מנחם לס
14 דצמ 2013 22:28:41אין טנקינג. כל קבוצה מנסה להגיע הכי רחו' שהיא יכולה, וזה כולל יוטה, מילווקי, וכולן. הרי שמת את פיניקס סתור הדוגמא הטובה ביותר לטנקינג, והם עומדים להגיע לחצי גמר הפלייאוף במערב.
"טנקינג" הוא אומר לי.
וחכמולוגים כמוך ייקחו את הקבוצות שלא יעשו את הפלייאוף (אפילו אם אחת מהן תהיה גו7לדן סטייט והשנייה ממפיס) ואז יבואו רפי מושג כמוך וינפנפו את דגלי הטנקינג: "לא אמרנו לך? היה ברור שגולדן סטייט הלכה על טנקינג כבר מתחילת העונה. הכל היה מתוכנן!".
שימי
14 דצמ 2013 22:31:37יש טנקינג, הא? אז אולי תרשום לנו דדי בחוכמתך הרבה איזה קבוצות בליגה לא משחקות הכי חזק שהן יכולות ולא מנסות להגיע הכי גבוה שהן יכולות באזורן?
אל תענה בהכללות הרגילות שלך. תהיה ספציפי פעם אחת בחייך, במקום לזרוק לנו מילים גבוהות מהר סיני, כאילו היית משה רבנו?
דדי
14 דצמ 2013 22:36:43אם אתה חושב שטנקינג זה אומר שהקבוצה לא משחקת הכי חזק שהיא יכולה, אז אין לך מושג במה בכלל מדובר.
לא שזו הפתעה מבחינתי.
דקסטר
14 דצמ 2013 22:30:32האמת כהרגלה היא באמצע. ההנהלה עושה מצידה חישוב קר ומבצעת כמה מהלכי התאבדות. המאמן והשחקנים מאוד רוצים לנצח. זה לא שהמועדון כולו קיבל החלטה אסטרטגית להפסיד אלא שההנהלה קיבלה החלטה מודעת שאין טעם לבצע שמיניות באויר כדי להיות מקום עשירי ולסתום את התקרה לכמה שנים קדימה ועדיפה שנה אחת של ניקיון .. מהצד השני את השחקנים והמאמנים זה ממש לא מעניין ורוצים לנצח כמה שיותר.
שימי
14 דצמ 2013 22:33:08דקסטר, אין הנהלה שבאוף סיסון שעבר לא עשתה הכי טוב שיכלה להעמיד את הקבוצה הכי טובה שיכלה בהתאם לתקציבה ולגג השכר.
דקסטר
14 דצמ 2013 22:36:21טועה בענק שימי אבל בענק…(:
מנחם לס
14 דצמ 2013 22:40:36שימי צודק ב-100%. אף ג'נרל מנג'ר לא עושה תכנית חומש. החיים ב-NBA קצרים מדי, ופציעה אחת משבשת את הכל.
כמובן שיש דבר כזה "הצערת הקבוצה", אבל זה הכל. אין לזה שום קשר לטנקינג.
דדי
14 דצמ 2013 22:51:58איזה קשקשן אתה מנחם.
"הצערת הקבוצה"
אז פילדלפיה לקחו אולסטאר בן 23, והעבירו אותו לניו אורלינס תמורת רוקי פצוע שלא ישחק כל העונה, ועוד בחירת סיבוב ראשון בדראפט של העונה הבאה (זה שאף קבוצה לא עושה טנקינג לקראתו…), כדי "להצעיר את הקבוצה ???
אני חושב שעלית כאן על סטארט אפ –
"סטנד אפ קומדי באינטרנט"…
איתן
14 דצמ 2013 23:02:02למרות שלרוב הדוק די מעצבן אותי בגישה שלו של "אני ובלעדי אין", הפעם חובת ההוכחה היא על אלה שטוענים שיש טנקינג.
כדי להצדיק את טענתם, חובת ההוכחה מוטלת על אלה הטוענים שיש טנקינג ב-NBA, ולא עליו, הטוען שאין טנקינג.
מנחם לס
14 דצמ 2013 23:17:52לצערי אין יותר אפשרות לעמות לתגובה של דדי כי יותר מדי ענו עליה, אז אכניסה שוב כדי שאוכל לענות עליה כאן.
התמהוני כותב:
איזה קשקשן אתה מנחם.
"הצערת הקבוצה"
אז פילדלפיה לקחו אולסטאר בן 23, והעבירו אותו לניו אורלינס תמורת רוקי פצוע שלא ישחק כל העונה, ועוד בחירת סיבוב ראשון בדראפט של העונה הבאה (זה שאף קבוצה לא עושה טנקינג לקראתו…), כדי "להצעיר את הקבוצה ???
אני חושב שעלית כאן על סטארט אפ –
"סטנד אפ קומדי באינטרנט"…
למה שפילדלפיה עשו הוא קורא "טנקינג". אלף, הם כן הצעירו את הקבוצה במה שעשו כי נרלנס נואל צעיר יותר ב-4 שנים מהולידיי (19 נגד 23). אבל לא בגלל זה הם עשו זאת: הם חשבו שנואל יהיה העתיד של הקבוצה אז עשו טרייד אפילו שידעו שהשנה לא ישחק. זה לא "טנקינג". זה לקחת שנה אחת OFF כדי שהשחקן שהם רוצים יבריא.
טנקינג זה לעשות שינויים בקבוצה על מנת שלא יהיה לה סכוי להצליח, ובכך לתת לה דראפט גבוה.
יש הבדל משמעותי בין השניים.
מנחם לס
14 דצמ 2013 23:23:30אלעד, התרומה היחידה שלך לאתר (ואתה איש צוות האמור לכתוב יומני ניקס) היא תגובה סופר חכמה היום כאן בפוסט הזה:
"מנחם- טור הזוי במיוחד"
תגיד לי, אתה לא מתבייש? לפחות תכתוב מה היה הזוי בו. תרום משהו חיובי ולא סתם לזרוק משפט ילדותי שכנראה הוא הדבר היחיד שאתה מסוגל להוציא מפרי ידך.
לי היית עושה טובה גדולה אילו התעופפת מכאן לחלוטין. התגובות הללו שלך רק גורמות לאנשים לקבל אותך בסלידה הולכת וגוברת.
מנחם לס
14 דצמ 2013 22:37:43ב-NBA זה "אכול ושתה כי מחר נמות". אין אף ג'נרל מנג'ר שיודע שהוא יהיה בקבוצה בשנה הבאה, אז למה שיכין את הקרקע לבא אחריו? הוא רוצה להיראות הכי טוב שהוא יכול, כל זמן שהוא שם.
דדי זה מין טיפוס מוזר שחי בעולם אחר, עולם שכולו טוב, אז אני מניח לו ולשטויות שלו. החשש היחיד שלי הוא שיש לו מין שפה משכנעת כזאת (מישהו הזכיר את משה רבינו; משהו כזה) ובינוני ההבנה באתר שלא מכירים את ה-NBA מבפנים ומבחוץ כמוני, עוד עלולים להאמין לו.
דדי
14 דצמ 2013 22:43:50ספר לי על אתר נבא אחד – אחד !!! שלא טוען שיש טנקינג ברור בליגה ואפילו מתבדח על זה השכם וערב ???
אני מבין שנח לך להטעות את האנשים שמדובר פה ב – "אני נגד דדי" (טוב, בוא נגיד נח יחסית – עימות כזה אף פעם לא הוציא אותך טוב…), אבל למה שלא תתעמת במקום זה עם המציאות של כל אתר נבא וכל כתב שמכסה את הליגה בעולם שטוענים הפוך ממך ?…
מנחם לס
14 דצמ 2013 22:55:14כמובן שאתה יוצא טוב בעימותים עמי. ראה לייקרס…(מאז שנכנסת לאתר!) וראה מיאמי (מאז שניכנסת לאתר)
דדי, בוא נגיד שיש לי שכל, ידע, והגיון עצמי, ואני לא שם זין על אף אתר אחר בעולם. האתר הזה שלי הוא אמין יותר, הגיוני יותר, נכון יותר, ולא מעתיק מאף "דף לאוהדי לייקר נשיון" (כפי שעשית אמש עם הידיעה המהממת שזרקת לנו עם 'אבל אני לא יכול לגלות עדיין…עלאק עליך, ג'נרל מנג'ר!)
(ותראה לי ציטוט מהשבועיים האחרונים שעושים טנקינג, ואני מבטיח לסתום ת'פה. אל תענה בהכללות: תן ציטוט אחד של פרשן שאני מעריך, ואני אכנע בכבוד!)
דדי
14 דצמ 2013 23:01:43טוב, צר לי – אבל זה כבר פשוט לא לרמה שלי.
תהנה ותשתולל כמה שבא לך, ומי שירצה לקנות את הסחורה שאתה מוכר – שיהיה לו לבריאות.
אם אני אכתב תגובות – זה יהיה לכמה חברה' כאן שמעוניינים ומגיע להם לשמוע אותן – לא לך.
תרגיש חופשי – אני כבר לא אאלץ אותך יותר להתעמת עם מציאות ועובדות.
איתן
14 דצמ 2013 23:03:56דדי, כתבתי שחובת ההוכחה מוטלת עליך.
ההתחמקות שלך אינה לרמתך.
מנחם לס
14 דצמ 2013 23:25:01שוב: חובת ההוכחה היא על התביעה, לא ההגנה.
אבסל אני לא מסוגל להכניס דברים כאלה למוחך כך שגם אתה תבין.
דדי
14 דצמ 2013 22:38:36למה דקסטר ?
אתה טוען שכשפניקס העבירו את גורטט לוושינגטון עבור שחקן פחות טוב שאולי לא יחזור בכלל לשחק העונה, ועוד בחירת סיבוב ראשון נמוכה – הם לא ניסו להעמיד את הקבוצה הכי טובה שהם יכלו ?…
🙂
מנחם לס
14 דצמ 2013 22:58:33דדי, אם היתה לך טיפת שכל לא היית מזכיר את גורטאט: עובדה שהפיניקס סאנס הולכים חזק ביותר היום במערבף והויזרדס שקועים עמוק היכן שהוא. הם ידעו ב-ד-י-ו-ק מה הם עושים עם גורטאט, והתוצאות? הכל בטבלת הליגה.
דקסטר
14 דצמ 2013 23:49:20חחחחחח
חזק דדי ..
דרור
14 דצמ 2013 22:39:55א. זה שאתה לא סובל את מארק ג'קסון לא עושה ממנו מאמן גרוע.
בינתיים יש לו אחלה קבלות בגולדן סטייט.
ב. אמארה אכן שחקן מופלא – כל עוד מתעלמים כמוך מה(אין) הגנה שלו.
ג. אין טנקינג ואף פעם לא היה. ולמה? כי ככה החלטת היום בבוקר. דא!
מה עם ידידך והשחקן המופלא האשים תאביט?
מנחם לס
14 דצמ 2013 22:47:581. תשמע את ההוראות שלו לשחקנים ואולי גם אתה צבין שאין לו מושג קטן שבקטנים מה הולך על המגרש, וכיצד לתקן את מה שקורה. אני דווקא חיבבתי אותו בניקס. כל מי ששיחק בניקס הפך להיות בני.
2. אמארה. כרגיל, נחכה ונראה. כתבתי לפני שבועיים שהוחלט בניקס להעלות אותו בחמישייה ולהתחיל לתת לו דקות. בינתיים צדקתי.
3. אז טעיתי בקשר להאשים (אם כי הוא עושה מה שמצפים ממנו). אז למה שלא תצא לחגוג בחוצות שאחרי עשר שנים תפשת את הדוק בדבר אחד שהוא ניבא, ונבואתו הפכה לנבואת שקר?
אתה רוצה שאכין רשימה עם מה שצפיתי, והתקיים? היא תהיה יותר ארוכה מהגלות.
דרור
14 דצמ 2013 23:31:56לא מפריע לי שאתה צודק, למשל בעניין חזרתו של קובי הסכמתי אתך לחלוטין. מפריע לי שאתה לא מבין שאמארה לא שומר. ושאתה מתווכח במטרה אחת: להראות כמה שאתה מבין גדול. תקרא לזה "טנקינג", תקרא לזה "כרוב כבוש": דדי מספק עובדות ואתה מתווכח. למה? כי הבנאדם ידען? אז מה, זה לא מוריד ממך מאומה. יש דרך נאותה להתווכח. כולנו לא אובייקטיבים לגבי הנבא, וטוב שכך, אבל דעתך המקצועית על שחקנים מושפעת משטויות (לבן/שחור). לולא היה כך היית מכריז בריש גלי שטוני פארקר למשל הוא הפוינט הטוב במשחק כיום. או ההזיה האחרונה שלך -שדוק ריברס הוא הבעיה של הקליפרס. בחייאת מנחם, זה לא מקצועי ומסתמך על אוויר. גם אם תגיד שהשמש לא תזרח מחר היא תזרח. עם כל הירידות שלך על כולם לדעתי יש דברים בסיסיים שבהם אתה טועה בגדול ומסרב ללמוד. לילה טוב.
רבין
15 דצמ 2013 02:44:05סטאט גם לא משהו בהתקפה. בקרוב כשצנדלר יחזור, אז סטודומאייר יחזור לשחק 18-20 דק בערב ולהיות מחליף בינוני לגבוהים ותו לא.
הוא גמר
דקסטר
14 דצמ 2013 23:57:12לדדי,
אני מקווה שאתה לא מתרגש ותמשיך להגיב כרגיל
למנחם שימי איתן :
פילדלפיה
יוטה
אורלנדו
טורונטו
פניקס ( וכן אנחנו יודעים שהם במאזן מטורף אתה חושב שהם ציפו לזה ???? לכן אמרתי שהשחקנים והמאמנים עושים ה-כ-ל כדי לנצח הם לא חבורה של סמרטוטים )
מה באמת צריך להסביר מה כל קבוצה עשתה בקיץ האחרון ?
אתם רציניים ?? זה אתר NBA אז תעקבו אחרי הNBA ..
יש אחלה יומן מונדיאל של אהרון שדה למי שכדורסל לא ממש מעניין אותו
דדי
15 דצמ 2013 00:21:37דקסטר אתה לא מבין כלום –
טורונטו העבירו את רודי גיי תמורת ג'ון סלמונס, צ'אק הייז, וג'רביס ואסקז כדי להצעיר את הקבוצה וגם לעשות כל מה שהם יכולים כדי לנצח כמה שיותר העונה.
דקסטר
15 דצמ 2013 03:08:48נראה לי פספסת איזה כדור או שתיים היום
רודי גיי עבר כדי להוריד מעצמם את ה 19 מיליון דולר שהם אמורים לשלם בעונה הבאה.
כרגע הם על 38 אחוז נצחונות.
הם לא יסיימו מעל זה.
דדי
15 דצמ 2013 03:11:14נראה לי פספסת את היום שבו העבירו את הקורס על סארקזם..
דקסטר
15 דצמ 2013 18:49:05אז קבל את התנצלותי..
פשוט מקודם שמת סמיילי ועכשיו לא ..
(:
Mbk
15 דצמ 2013 00:09:10הערה קטנה
לדעתי הטנקניג לא התחיל עדיין
אחרי פגרת האול סטאר זה ילך ויתחזק
כרגע הקבוצה היחידה שמפרקת את עצמה היא טורנטו
לא נראה שאיזה קבוצה הפסידה בכוונה , לפחות לא עדיין.
יוטה אגב במאזן 6:5 ב 11 האחרונים.
יש משהו קל בדבריו של הדוק.
עד שפיניקס ובוסטון לא ירימו דגל לבן , הטנקינג בחיתוליו.
דקסטר
15 דצמ 2013 00:18:00אתה רציני ??
טנקינג זו פעולה של ההנלה
לשחק זו פעולה של השחקנים
פיניקס ובוסטון אובר אצ'יבריות כרגע ולפחות מהכיוון של פיניקס זה אמור לחזור לפרופוציה ככל שהעונה תתקדם לא בגלל שהם החליטו להפסיק לשחק- מדובר בקריירה של שחקנים !
אלא בגלל ששאר הקבוצות יתחילו לעלות רמה .
במקרה של בוסטון המזרח פשוט חלש בצורה מחרידה אז הקבוצה הזאת מספיק חזקה בכדי לא להביך את עצמה וכנראה תסיים עם
30-35 נצחונות
מה גם שברד סטיבנס מחולל פלאים .. ופה הדוק צודק – בינתיים הוא מאמן מצוין !
Mbk
15 דצמ 2013 00:43:10אין ויכוח
מוקדם מידי לטנקינג , להמר על טאנקינג מהגאמפ הראשון זה כמו להמר ברולטה.
טאנקינג הוא לאו דווקא להפסיד בכוונה .
הדראפט לא יגמר בוויגנס . הטאנקינג האמיתי יתחיל בפברואר.
יש השלכות כגון אובדן הכנסה שערכן גבוה יותר מכל טאנקינג אפשרי.
העונה ארוכה , חבל לכולם על הזמן , טאנקינג שמנקינג , בסוף הלייקרס יזכו בכדור הארור .
דקסטר
15 דצמ 2013 01:08:24כל אוהד שפוי יצריך לקוות שאחד מהכשרונות האלה יילך ללייקרס
ראינו מה קליבלנד \ יוטה \ מינסוטה עושות עם בחירות גבוהות ..
אין לכם רחמים על הילדים האלה ??… (:
etayle
15 דצמ 2013 01:21:20שחכת את פורטלנד …
מנחם לס
15 דצמ 2013 05:08:46דקסטר, חזרתי הביתה למצוא את התגובות שלך שהפכו למעצבנות כמעט כמו של דדי.
הוא לא עונה, אז אולי אתה תענה:
1. תביא לי דוגמא ספציפית על טנקיטנג שעשתה הנהלה של קבוצה מסויימת (מה היא עשתה בכוונה כדי להחליש את הקבוצה, לא סתם להצעיר אותה, ולא עבור הורדת סך משכורת, אלא ספציפית ל-ה-ח-ל-י-ש את הקבוצה למטרה מסויימת.
2. מתי היא עשתה את הטנקינג .
3. איזה שחקן היה לה בראש כשעשתה את הטנקינג, אבל היזהר – כי אני אכה אותך בהוכחות ששחקנים שהפכו היום קנונים במכללות היו כמעט בלתי ידועים בתאריך שהיה כאילו 'טנקינג'
4. אם קבוצה שמה עינה בשחקן מסויים שעבורו היא עשתה 'טנקינג', מה היה סכוייה באחוזים באמת לדוג אותו?
5. עשה לי רשימה של שחקנים רוקיס אחרי לברון ודוראנט, שעבורם היה כדאי לעשות שינויים בקבוצה שאתה מכנה 'טנקינג, כדי להשיגם. אני מכיר שניים: פול ג'ורג' ואנטוני דייויס. בשש שנים!!!!!
ויש לי חדשה בשבילך: כשפול ג'ורג' היה בדראפט, בחרו 9 לפניו עד שהגיעו אליו..
.
מאז דוראנט לא היה אף שחקן שראוי או כדאי היה לחשוב בכלל לעשות טנקינג עבורו. אלה שהפכו טובים וטובים מאד הפכו לכאלה מתוך צמיחה טבעית.
והיום ישנם כל כל הרבה רוקיס טובים שכל אחד מה-1 עד ה-15 הראשונים יהיו שחקנים טוביעם מאד ב-NBA. אותם בוחרים כשמגיע תורך לבחור. איש לא צריך טנקינג עבור כך.
אתה דקסטר למדת מדדי לזרוק מילים, אבל מילים שאין בהן כל בשר מאחוריהן. סתם זורקים 'טנקינג' בלי שיהיה מושג.
עומר
15 דצמ 2013 15:15:12מנחם, הטענה של דדי ודקסטר היא שההנהלות מוותרות מראש על עונה, בגלל שיש סיכוי להשיג בחירה של שחקן מצויין בדראפ, שעשוי להיות אפילו פרנצ'ייז פלייר. תוך כדי הם גם מורידים רף משכורות (בשביל שיוכלו אולי להחתים כוכבים מוכחים אם השחקן שיבחרו יהיה תותח), והם גם מצעירים את הקבוצה.
אתה כתבת בעצמך שפילדלפיה עשו year off. זאת הכוונה לטנקינג. לוקחים שנה שבא מניחים שהקבוצה לא יכולה להגיע רחוק, ופועלים על מנת לחזקה בעתיד ולא כבר בעונה הזאת, ובתקווה עושים זאת בשנים שהדרפט חזק.
כולם מסכימים שהשחקנים והמאמנים עצמם לא שותפים לכך, הם רוצים לנצח, וצריכים להצדיק את המשכורות. אבל לפעמים מנהלי הקבוצות מתכננים שנה כזאת, מין אסטרטגיה. אין ספק שהיא גם הרבה מאוד פעמים נכשלת… ולכן כמו שיובל כתב, יש כמה קבוצות שמתחילות לחשוב שאולי זאת לא הדרך. כי דוראנט ולברון מגיעים פעם בכמה שנים, ורק לקבוצה אחת. בסוף זה הימור, מה גם שראינו מספר מקרים בהם הסופרסטארים אפילו לא באו מבחירות טופ 5.
מה שכן אני מסכים איתך שהתופעה פחות פופלארית ממה שמדברים פה באתר.
דקסטר
15 דצמ 2013 01:36:45קשה לי להאשים את פורטלנד ..
עשו נכון עם אודן ורוי ..
דווקא השחקנים שלא באו כמטאור מצליחים להוביל את פורטלנד גבוה – ליליארד ואולדריג' .
אני מאוד מחזיק מליליארד לדעתי יהיה יותר טוב מרוי
רבין
15 דצמ 2013 01:44:54מנחם עצבני היום , ראו הוזהרתם
א.ב
15 דצמ 2013 08:34:50מנחם, חכה רגע עם ההתלהבות מסטיבנס, בינתיים הוא מאמן קבוצת קולג' מחוזקת. זו ליגה של סופרסטארס, המבחן האמיתי שלו יהיה בעונה הבאה עם החזרה של רונדו והחתמה של פרי אייג'נט רציני. הוא יצטרך להראות שהוא יודע לנהל חבר'ה בסדר הגודל הזה ולא רק שיש לו כדורסל מצוין.
נדב
15 דצמ 2013 08:45:58יש אמת בדברים – הן של מל והן של דדי
שני לינקים מדגמיים מהעת האחרונה:
1. בחוגי הליגה "ידוע" שיש קבוצות טנקינג
http://zagsblog.com/articles/boeheim-freshmen-arent-worth-tanking-for/
One NBA executive said he believed as many as six franchises were tanking
2. אך כמו שאומר דדי, ההנהלה מפסידה בטנקינג והקבוצה מנצחת בשוחות
http://bleacherreport.com/articles/1882886-its-harder-to-properly-tank-in-the-nba-than-to-compete
These three teams provide an example that great coaching, team chemistry and motivated young players can all derail the idea of losing games for future gain.
3. אך כמו שרומז מנחם (באותו סיפור בלינק מספר 1)
The way Jim Boeheim sees it, none of the heralded freshmen across the American college basketball landscape are worth tanking for.