מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

דג הסרגוס

1.כמה מילים על כמה משחקים

*הנטס כבר הובילו ב-36 נגד הפייסרס. כנראה שמה שג'יימס הארדן צעק באוזנו של ד'אנדרה ג'ורדן שלשום נגד הפייסרס עזר היום כשהנטס מנצחת 94-109. ג'ורדן קלע אמנם רק 12 נק' אבל קטף 13, וצמצם את סבוניס – היום אחד משחקני הפרונטליין הטובים ל-18 נק' ו-9 ריב'. קיירי אירוינג ממשיך לאמת את דברי שהוא היום בין שלושת הפוינטים הטובים בליגה (הערב 35 ב-8 מ-17 עם 8 חלוקות. ג'יימס הארדן חייב את דוראנט (שיחזור לשחק מחר): ללא דוראנט הוא איבד לחלוטין את הדרך לטבעת: 19 נק' אבל הרוב כמובן בפאולים כשהוא 4 מ-13 מהפרקט. ישמור אלוהים.

*כל החמישייה של וושינגטון ב-מינוסים עצובים ב-NET. העצובים מכולם הם ראסל ווסטברוק עם נט -22 ובראדלי ביל עם נט -20. אז הם קלעו 23 נק' ו-24 נק', באחוזים פחות מבינוניים. דני אבדיה, מהספסל, קלע 9 ב-3 מ-7 ו-2 מ-6 מהטריי, וקטף 7 ריב'. לא רע ל-27 דקות ששיחק.

* זאק לויין עם 46 נק'(לי נראה כשיא קריירה) וקובי ווייט (שכה אהבתי בצפון קרולינה שדפק הערב 30 – שיא קריירה?) הובילו לנצחון הבולס 116-129 על הפליקנס. זאיון ויליאמסון 29 נק' ב-12 מ-18אבל 4 ריבאונדים? אולי שיעבור לשחק פוינט גארד?) ולונזו בול (שהתקנא באח הצעיר וניפק 21 נק', 4 מ-10 מהטריי) הובילו את השקנאים (מילה חדשה שלמדתי מחברי הצעירים באתר) אבל לא מספיק לנצחון על הבולס המשתפרת.

*ברונסון קם מספסל דאלאס וקבר 21 ב-9 מ-18. לאטלנטה קולינס 33, אבל ללא האנטר הפצוע זה קשה. טריי יאנג בערב בינוני שם 25, והחמיץ נצחון בשניות האחרונות. לוקה הוביל קמבק של המבריקס ברבע הרביעי. בקשר להמנון תקראו למטה!

2. מאז שהוא בחמישייה, למלו בול עולה על הציפיות

בדירתו, שעתיים וחצי למלו בול החל להשתעל. מין HICCUP. לפי חוקי הליגה השתעלות החוזרת על עצמה יותר משלוש פעמים רצופות מחייבת בדיקת קורונה. לפי הוראות השרלוט הורנטס, כשזה קורה על השחקן לצלצל לטריינר, המזמין בדיקת COVID-19 לבית השחקן.

עד שהגיע הצוות הבודק, הבדיקה, והממצא שהכל בסדר, למלו איחר לשעת החימום בקליעות ומתיחות מפרקים של הקבוצה' והגיע דקות ממש לפני הצגת השחקנים.

כששמו נקרא הוא עלה לפרקט, ושבר את שיאו של לברון ג'יימס כשקבר 7 שלשות כשההורנטס מפתיעים את הרוקטס בינצחון קליל של 94-119, ה-5 מ-7 המשחקים האחרונים.

מאמנו ג'יימס בורגו הגיב: "לי אין מושג מאין הגיע המוניטין השלילי ש-"הבעייה של למלו היא הזריקה מרחוק. עבורי שבע השלשות לא הגיעו כהפתעה כלל וכלל. הוא עושה זאת בכל אימון". ואז הוא הוסיף:

“This is a fun group. I love coaching them. They inspire me,” Borrego said. “I love the joy they play with, the unselfishness, the spirit that they have. Even when things aren’t going well, they have a calm spirit about themselves, a positive spirit. I’m just proud of them. They’re a joy to be around.”

למלו נשאל מה בקשר ל-ROY העונה.

ין בעייה. אני סומך על עצמי; “I always stick with it myself. I said, ‘This is how I shoot. I’m confident in it. I’m good, let me go,’” Ball said. “So, pretty much my whole life, [I] just stuck with it.”

מה שבטוח הוא שללמלו ישנו SWAGGER שלאחיו לונזו אין. הוא פותח פיו ללא בושה, ונראה שה-NBA היא בדיוק הליגה אליה הוא התכונן לשחק משך כל ימי חייו. "כדורסל הוא כדורסל. לא משנה אם בקליפורניה, יפאן, סין, או איסלנד. אני מוכן לשחק בכל מקום כי אני סומך על עצמי!"

היי. הוא 19 מ-37 מהטריי מאז הפך לשחקן חמישייה. הוא פותח את המשחק לכל שחקני ההורנטס. הוא עד עתה הפתעת הליגה במחברתי.

וואו. מלונזו לא שמעתי אף פעם מילים כאלה.

3. אמביד…לברון…יוקיץ'…למה לא מיצ'ל דונובן?

מיצ'ל דונובן קלע נגדם שלשום 36 נק' כשקמבה וולקר וג'לן בראון ניסו לשמור עליו – ולא הצליחו.

בגללו – יותר מכל שחקן אחר ביוטה ג'אז – אחראי על כך שהקבוצה, עם רקורד של 5-20 , היא בינתיים הטובה בליגה. אמנם הסטטיסטיקה שלו אינה מהטובות (24.0 נק' למשחק, 4.3 אס' ו-5.1 ריב'), אבל הוא יכול בקלות לשפרה, ואם ה-MVP הוא השחקן שעוזר יותר מכולם לקבוצתו, אולי מיצ'ל באמת הוא מועמד ראוי.

בס"ה כמובן, לפני שנחליט עליו כסופר-סטאר, עליו להביא את היוטה ג'אז לפחות לגמר המערב בפלייאוף, ואולי אפילו לנצח אותו!

4. ד'אנדרה ג'ורדן אומר לכולם 'לא לדאוג' בקשר לקונפרונטציה בינו לבין ג'יימס הארדן: "אנחנו חברים בלב ונפש"

הנטס הפסידו שלושה משחקים רצופים ללא קווין דוראנט. במשחק האחרון ג'ורדן שגה בהגנה. ב'חום הקרב' – כמו שאומרים בקיבוצים גבעת-חיים ואפיקים- הארדן – באמצע 'חום הקרב' – התקרב לג'ורדן ובוודאי לא אמר לו מילות אהבה. כל אתרי האינטרנט עשו מזה דייסה שלמה.

היום ג'ורדן ביקש מכולם שיירדו מזה. "אנחנו חברים בלב ונפש", הוא אמר. "כשהוא מעיר לי על שגיאה שעשיתי, זה נשמע כמילות אהבה". אהבה"https://www.netsdaily.com/)

5. עכשיו לשאק יש עסק עם מושל מדינת יוטה, קוקס

הכל התחיל אחרי ששקיל קיטרג ב-TNT על כוכב יוטה מיצ'ל דונובן ש"אין לו מה שצריך כדי להגיע ל-'NEXT LEVEL' (מתי שאקיל ילמד להפסיק למלמל שטויות?, מ.ל). הנה:

המושל יצא עם הטוויטר הזה עבור כולם לראות ולקרוא:

שקיל מיהר להגיב:

6. בתו של קובי היא עתה דוגמנית

7. דניס סמית' הרגיש בבית מיד כשנודע לו שהוא עובר לדטרויט, ומיד שם את ה-"BAD BOYS" של 30-30 "כדי להכניס אותי ל-MOOD!"

8. שימו לב ל-חואן Toscano-Anderson

חואן טוסקנו-אנדרסון הוא אמריקאי, לאם מקסיקנית ואב שחור שנולד באוקלנד, קליפורניה, והוא בוגר ארבע שנות לימודים באונ' מרקט.

הוא לא ניבחר בדראפט. הוא אפילו לא קיבל חוזה בישראל – או כל קבוצה אירופאית אחרת. אולי בגלל 'הקשר המקסיקני' שלו הוא קיבל חוזה ב-'לליגה' המקסיקנית. כל קיץ הוא הלך למבחנים אחרים עם תקווה שאולי מישהו יגלה אותו.

בקיץ שעבר הוא הרשים מספיק את סן-חוזה מליגת 'G'. כשהווריורס נשארה עם 8 שחקנים, שמאמנו בסן-חוזה המליץ לסטיב קר שינסה אותו. הוא הרשים את סטיב מספיק להיות TWO-WAY PLAYER.

אחרי המשחק נגד הסלטיקס הוא כל כל הרשים את קר שהוא החליט להשאיר אותו העונה בווריורס, ולפני שאמרת 'הבן של שימון' הוא היה טוב מספיק להיכנס לרוטציה הקבועה.

היום סטיב קר הציע למנהלי הקבוצה שיחתימו אותו על חוזה.

סיפור מהסרטים.

9. אדם סילבר הודיע שבאול סטאר תהיה אליפות דאנק!

10. מדוע דריק רוז העדיף להיות בניקס?

תיבו קרא בשמו של דריק רוז להיכנס למשחק נגד מיאמי. הוא היה טוב + כשעלה מהספסל וקלע 14 בהפסד בשתי נקודות לניקס. אחרי המשחק הוא אמר"


"I FEEL HAPPY"

למה, הוא נשאל.

"אלף", הוא ענה באנגלית, " 'ווס' (ויליאם ווסלי, סגן נשיא הניקס אבל אחד מהמחליטים הראשיים) הוא כמו אב חורג לי עוד מכיתה ז' בעממי".

"בית", הוא ענה באנגלית, "למרות שחושבים שקוץ' תיבו מואני רבנו הרבה בבולס, זה לא נכון. הכל היה על בסיס מקצועי. אני מחשיב אותו לאחד המאמנים הטובים בליגה".

"גימל", הוא ענה באנגלית, "ניו יורק היא העיר המועדפת עלי מכולן"

"ד", הוא ענה באנגלית, "נשאר בי קצת כדורסל ואשמח להראות מה שעוד נותר בי בתפוח הגדול!"

11. מרק קיובן – יהודי או לא יהודי – ממש נמאס עלי עם פיו הגדול

בתחילת העונה מרק קיובן, בעל דאלאס מבריקס, החליט שבמשחקי הבית של דאלאס לא ינגנו את ההמנון האמריקאי לפני כל משחק ביתי בארה"ב. לקח לליגה 13 משחקי בית של המבריקס לפני שהיא גילתה שלא מנגנים שם את ההמנון.

הליגה ציוותה על קיובן לנגן את ההמנון לפני המשחק אמש נגד אטלנטה האוקס, וההמנון נוגן, וימשיך להיות מנוגן.

מה היה בלבול הביצים של קיובן שמרוב כסף הוא משועמם ואין לו דברים יותר חשובים לעשות?

הוא אמר:

We respect and always have respected the passion people have for the anthem and our country," Cuban said in a statement in response to the league's decision. "But we also loudly hear the voices of those who feel that the anthem does not represent them. We feel that their voices need to be respected and heard, because they have not been.

12. היום לפני…

53 שנה: המייג'ור ליג בבייסבול OUTLAWED את הספיטבול ('כדור היריקה' כשהפיצ'/ר היה יורק עליו, והרטיבות הייתה נותנת לכדור מעוף לא רגיל), ה-'SHINE BALL' ('כדור השפשוף במכנסיים') ואת ה-'EMERY-BALL' (הפיץ' ש'הומצא ע"י ראסל פורד, כשהפיצ'ר 'משפשף' חלק מהכדור ע"י שהוא נותן לו 'ליפול בטעות' מידו על 'גבעת הזורק', ובשעה שהפיצ'ר מתכופף 'להרים אותו' הוא משפשף אותו באדמה כדי לעשותו ROUGH בחלק אחד ואז הכדור עף בצורה לא מצופה). אבל הפיצ'ר של הדודג'רס בורליי גריימס (ועוד 16 פיצ'רים) "הורשו" לזרוק כדורים כאלה עד סוף הקריירה שלהם בגין ה-"GRANDFATHER CLAUSE" – '"תיקון הסבא לחוק הבייסבול'" – התיקון בחוק המרשה לפיצ'רים 'זקנים'/וותיקים להמשיך בזריקה שהיו מורגלים לה יותר מ-12 שנות זריקה!

13. פינת החי: דג הסרגוס (שדגתי מגיל 5 בבת-גלים) הוא דג הנולד זכר והופך לנקבה

אחד המאכלים המועדפים עלי מכל בעלי החיים שרובנו אוכלים הוא סרגוס מטוגן. אם הוא קודם מבושל כמה דקות בתנור חם מאד, ואז מטוגן כמה דקות בשמן זית עם פלחי שום ופטרוזיליה – אין דבר טעים יותר. הבשר של הדג הקטן הזה הוא מעדן. אני אהבתי לדוג אותם ולשמור את אלה בגודל 14-15 ס"מ ולהחזיר את הקטנים יותר למים . היינו דגים אותם (ואת הבורים הגדולים יותר) מהמרפסת הראשונה של הקזינו, דבר שעשיתי מגיל 5 עד גיל 15-16. אז הסרגוסים נעלמו מהים, ודייגים-חובבנים כמו חברי הטוב שמואל כהן אמרו לי שהם עלו צפונה וניתן למצוא אותם בין הסלעים מנהריה עד ראש הנקרה.

הסרגוס הוא דג בעל גב קמור. בצעירותו נראה עם 5 פסים שחורים אנכיים ו-4 אפורים. פסים אלו נעלמים כאשר הדג מגיע לכדי 20 ס"מ.

תחום תפוצתו של הסרגוס משתרע על פני הים התיכון, חופיה המערביים של יבשת אפריקה, ובים השחור. הוא שוכן באזורים סלעיים עד לעומק של 50 מטרים ומוצא מחסה בין הסלעים. תזונתו מורכבת מסרטנים קטנטנים, מדגים קטנים וקונכיות. דג משתמש בשיניו החזקות על מנת לפצח את הקונכייה. (אני זוכר עד היום את נשיכות הסרגוסים האלה כשהיינו תופסים גלים)

עונת הרבייה היא מינואר עד מרץ. הסרגוסים הם ' הרמאפרודיט', ז"א שבמהלך חייהם הם נהפכים מזכרים לנקבות.

בעבר היו כמויות הסרגוס (והבורי) גדולות בהרבה מהכמויות של היום. קשה לשים את האצבע על מה הוא הגורם המרכזי, אם יש בכלל כזה. קראתי שישנם חוקרים המאמינים שאחת הסיבות להיעלמותם של הסרגוס והבורי לאורך חופי הארץ היא סכר אסואן שהוריד משמעתית את כמות המזון המגיעה לאגם הים התיכון המזרחי העני גם כך, וכן תנועת האניות והרחבת נמלים, בנייה מואצת בקרבת החוף, הקמת מתקני התפלה, זיהום, שפכים, וכמובן צמיחת מספר הדייגים החובבים – שרובם פועלים גם הם בסביבה רדודה ומספרם עלה מכמה מאות לעשרות אלפים. לכל אלה השפעה אדירה על כל הדגים באזור הדיג החופי – זה של עד עומק 30 מטר.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. מעורב מעולה מנחם
    You had me at saragos
    הזכרת לי נשכחות כשהיינו צעירים והולכים לדוג
    היה אזור קצת דרומית לראש הנקרה, היינו נוסעים לשם כמה ח׳ברה עם חכות
    לפעמים אומרים מזל של מתחילים, בפעם הראשונה שלי הוצאתי דלי של סרגוסים. זה היה בלתי יאמן על גבול המגוחך
    אחריי כמה ימים הזמנתי את כל הח׳ברה לארוחת דגים אצל ההורים שלי בהרצליה
    פירקנו שולחן והיו כמובן עוד תוספות של דגים(הייתי קונה ארגז מהדייגים ביפו, זה כמו בליינד דייט אתה לא יודע מה יפול לך בארגז)
    הסרגוס בוא פגז של דג, לטגן ולטבול ברוטב שום לימון ופטרוזיליה
    ********
    לגביי ה NBA כבר משחק שני ש OKC עושה צרות ללייקרס, אחלה קבוצה
    קובי וייט וזאק לאבין הם הצמד הראשון בהיסטוריה לעשות מעל 8 שלשות כל אחד במשחק אחד

  2. הליגה בשפל, בתחתית התחתית. אם האלופה זו קבוצה כל כך חלשה ועלובה זה אומר הכל. תכף צפריר ישתפך פה על ההירואיות והאופי שנדרשו כדי לנצח את אחת הקבוצות החלשות בליגה.
    פשוט עצוב

    1. מנחם מעורב מצוין! עכשיו סיימתי לראות את הלייקרס. חייב להגיד. לברון ג׳יימס הוא מנהל המשחק הכי טוב שראיתי. או לפחות מאז מג׳יק. ואיזה חטיפה בסוף! וואו! והראל הזה כזה קשוח. היה משחק כדורסל מצוין. חבל שהיינו רפויים בהגנה וחבל שג׳יימס משחק כל כך הרבה דק׳. יש גם הרגשה שאין מנהל משחק נוסף אחרי שרונדו עזב. שרודר פוינט גארד אבל לא מנהל משחק. נקווה לעלות מדרגה לקראת הפלייאוף. בכל אופן כמובן לא לשכוח שדיוויס הסנטר הטוב בליגה לא שיחק. ואחרי הכל זה עוד ניצחון לאלופה.

      1. האמת, ממש מוכיחים אופי. לא קל לנצח בהארכה שוב ושוב, כשהליגה נכנסת לישורת. משחק שלישי בהארכה, וזה כשהיום היו ללא דייויס, פופ עדיין לא בפורמה מאז שחזר, והשלשות לא כל כך נכנסו בהתחלה. יפה

  3. שאק ממלמל למלו…
    למלו ROY
    סרגוסים (ויש יותר משני מינים בחוף שלנו) נמצאים בכל מקום בים התיכון של ישראל אבל את הגדולים תמצא רק במקומות שבהם הדייג אסור כלומר בשמורות הימיות או בעומק. השמורה באכזיב-ראש הנקרה אוצרת את הדגים הגדולים יותר אבל אתה יכול למצוא גם בחוף דור ועוד. גם בחוף של בסיס פלמחים.
    ושני סיפורי דגים.
    לפני 15 שנה כשהייתי בדוקטורט היתה לי תחנה בעכו ששם הייתי מחנה את האוטו במגרש חניה השכם בבוקר ובחשש רב בגלל ערמות הזכוכית זכר לפריצות הרבות לרכבים באותו המגרש…. כשיצאתי באחת הגיחות בדרך לאוטו אני רואה "בן דוד" יוצא מהים עם רובה צלצל ושחיל (טבעת שמחוברת לחגורה) שעליו דגים ענקיים. הוא הלך עקום מהמשקל…..
    רק אנחנו על החוף רטובים ואני בדרך לאוטו פתאום הוא מתחיל ללכת לכיוון שלי ואני מתחיל לחשוש, לא לקחתי לום הגנה ואצלו ביד רובה צלצל. בסוף הסקרנות ניצחה כשהוא קרא לי ואמר שהוא צריך עזרה. אז נפגשנו באמצע אני עם ההתלהבות מבדיקת השלל שלו והוא בהתרגשות עד כמעט דמעות ממה שתפש. על השחיל ישבו 5 דגים כל אחד 2-3 קילו לפחות, הכי מרשים היה הסרגוס הכי גדול וכבד שראיתי אי פעם וזה בעכו שהיה אז אחד המקומות הכי מזוהמים בארץ. מקום שהזרים חXא ישירות לים, ויש לי תמונות להוכיח את זה.
    מנחם זה היה סרגוס כתפי מפלץ באורכ של 35-40 ס"מ עגול כמו דיסקוס והרמתי אותו, היה במשקל של בסביבות 3 קילו, לא פלא שהאיש הלך עקום. הוא לא יכול היה ללכת יותר וביקש טרמפ לכביש ראשי בעכו כדי שיוכל לעצור טקסי כדי להגיע הביתה. החלפתי בגדים ושמתי לו מגבת שלא ירטיב את הכסא. הורדתי אותו בכיכר והוא לא הפסיק להודות לי.
    סיפור שני דווקא על ספארוסים (צ'יפורה/דניס). זה דג שמגדלים אצלנו גם בכלובים בים. ערכתי סקרים ימיים בין היתר בדרום ואחת התחנות היתה צפון אשדוד מתחנת הכח לכיוון יבנה. יש שם חוף לגיפים והרפתקנים שלא חוששים מת'חפרויות. הגעתי יומים אחרי ה"סערה הגדולה" הים כבר ירד אבל זו היתה ה"סערה הגדולה" זו שהרסה חצי חוף בבת ים ולקחה קונטיינרים לטיול, סערה שגם הרסה את חוף זיקים וכמעט עקרה את סוכת המציל שם…. קיצר, אני הולך על החוף השכם והדייגים הראשונים מגיעים לראות מה הסערה הביאה ליד הוף. וכל הפעמונים בראש החכות מצלצלים ולא מפסיקים. אחד אחד הם מוציאים דניסים גדולים של קילו ומעלה. היה מטריף והם מתקשרים בניידים לחברים שיבואו גם להנות מהשלל. כשעזבתי היה טור ענק של מכוניות בדרכי העפר בדרך לחוף. אז מה הסיפור? הסערה פשוט קרעה את כלובי הדניסים ושחררה למים את כל הדגים שהיו בפנוכו.
    סוף שבוע נעים לכולם.

    1. וואי וואי איזה מעשיות דגים
      זה קרה גם באילת לפני כמה שנים שהכלובים נפגמו
      אחי שירת אז בחיל הים סיפר לי שהם אכלו דגים על האש במשך שבוע
      יש גידול של לברקים בקפריסין
      אני בדרך כלל לא מתבייש לשאול על מוצאו של הדג כשאני יושב במסעדה
      אני מתגעגע לז׳אקו בחיפה או שצופק בבן יהודה
      סיפור אחרון –
      לפני הקורונה אירחתי את ההורים שלי לארוחת דגים
      לברקים, צ׳יפורות וסלמון
      הבת שלי שהייתה אז בת שנתיים וחצי ביקשה מאמא שלי דג
      קיבלה חתיכה של סלמון לצלחת
      ואז הבית שלי אמרה – סבתא!!! אני רוצה דג אמיתי! דג עם עין!!
      רגעים קטנים של אושר שרק אבא יבין

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        נהדר. נו תקנה לקטנה דג זהב, יש בארץ תעשייה שלמה של דגים לשוק מקומי ויצוא. זה גרושים.
        תקנה אקווריום, צמחי מים ודג, גג 50 ש"ח ואם יש מספיק צמחים לא צריך משאבה.

      2. מידן, אתה מכיר את ז'אקו בעיר התחתחת? היא עוד מהימים שלי! המסעדה הראשונה בארץ להציע סרטנים על הכיפאק מכל מסעדות הדגים בארץ! ז'אקו היה במוצאו טורקי, וזה הפך למקום מפגש הטורקים בצפון הארץ.

      1. חנות לכלי בניין רגילה. יש לי שנים כאלה בגינה. קניתי בעבר שיהיה קל להפוך אבנים כשאני בטיולים ומחפש נחשים.
        כשאני בזיקים מצטייד גם בסכין קומנדו מנרוסטה של צוללים. לך תדע מה יגיע מכיוון עזה……

        1. חחח גדול אתה – אם הסלטיקס שלך עם הנעליים הצבעוניות היו פייטרים כמוך – הייתם גבוה בצמרת – תביא עוד סיפורים עם ה-לום, זה משהו משהו ה-לום הזה

      2. חחחחח זה מה שעבר לי בראש 😂😂😂
        רזיאל הסיפורים שלך שופרא דשופרא תן לנו עוד.
        רזיאל אם העזתי מגיע אליך עם רובה הסכין לא תעזור אלא אם אתה יודע להעיף אותה כמו רמבו😂
        אנשים יקרים בכלל אל תהיו קפוצים תנו לנו לצחוק קצת זה בריא תביאו סיפורים מהחיים

  4. מעולה מנחם.

    1. ווש הם בדיחה
    2. למאלו נראה מעולה, רוקי העונה עד כה
    3. לונזו מנסה לנפח ערך לתפוס חוזה שמן מאיזה פראייר, מעניין מי תשלם לו את ה25 מיליון שלו 🙂
    4. הנטס טבחו באינדי אבל אינדי לא שמרו כי לא יכלו לשמור את הארדן וקיירי כל התקפה היה לוב לדיאנדרה זה היה מצחיק, השדר שפ שפך אותי מצחוק במעט דק שראיתי.
    5. חואן טוסקנו הזה אני אוהב להסתלבט עליו אבל הוא שחקן סבבה לגמרי, יכול להיות כוכב באירופה
    6. דניס מית יכול לזבל כמה שבא לו הוא בתחנת מעבר לשנחאי או אוסטרליה או משהו
    7. שיקצה הוא דושבאג אמיתי, לא יפה מה שהוא עושה לOKC. הוא עושה מה שאני עושה בשכונה שאני משלים 3 על 3 או 2 על 2 נגד ילדים בני 13-15 ליצנים אצלי בשכונה שאני רוצה שהילד שלי ישחק. אני איתם ומטייל סתם במגרש הילד אומר לי אבא למה אתה לא מתאמץ אני אומר לו אתה הכוכב אני רק עזרה, לפעמים עושה לו סקרין וכאלה ואז שהלדים היריבים מגיעים ל-9 הם מתלהבים ושהקטן עייף ומבואס שאנו הולכים להפסיד אני עושה מהפך ל10-9 שבדכ אני מכריח שהסל האחרון יהיה של הקטנציק 🙂
    זה מה שיקצה עושה להם, זה ממש לא יפה, במקום לתת להם 30 הפרש הוא מוציא את דיוויס ומחכה שהם יגיעו ל-9 ואז יוצא גדול, לא יפה.
    8. אם כבר הזכרת את הילד אתמול הוא עבר אימון רצחני ובאמצע הגיע איזה אחד שעשה טריקים על אחד שלו, ראיתי שהוא יודע להקפיץ קצת ומגיע לסל, כלומר יכול להוות יריב לET.
    שאלתי אותו בן כמה הוא ענה 10. אמרתי לו יאללה תשחקו אחד על אחד עד 5.
    הוא ישר קלע על ההתחלה מהעונשין עם הקרש בזריקה מוזרה, ET אחכ השווה ל-1-1.
    ET שיחק גרוע אתמול ניגר מול הסלים לבד אחרי מובים נהדרים ומשום מקום נקלע לפיגור 4-1 בפעם הראשונה בקריירה נגד יריב בגיל בזה! חשבתי הוא יתייאש אבל אמרתי לו לא לתת לו לזרוק וללחוץ אותו בכדרור והוא עשה הגנת עילית הם ניגרו והמשחק נמשך וההוא כבר התעייף מהסחרחורות שקיבל ולET יש כושר של רץ מרתון קנייתי וואלה ניצח את המשחק 5-4 במהפך מטורף, איזה שמחת נצחון הוא נתן. במצב של 4-4 שעה עד שהם קלעו סל, העיפו בלטות לקרשים.
    אחכ באו החברה בני 13-15 אז ארגנתי 3 על 3 ביניהם, שם הקטנציק כבר התקשה כי היה מאד עייף גם, חטף גגות על ימין ושמאל למרות שהוא סחרר אותם יפה וכמעט לא ראה כדור (אני צועק לרפי הבנה להרים ראש הוא היה מתחת לסל לבד מלא ולא ראה כדור, סיים עם 0 נק ו-6 איבודים אבל הרבה עבודה שחורה וקבוצתו ניצחה 10-9 אז הוא שמח.

    כמה היילייטס מהמשחקים

    מהלך לפנתיאון ET עושה פלופ ראשון בקריירה!! תראו איזה פלופ קלטתי תוך כדי עריכת הסרטונים.-מוקדש לאשך

    https://youtu.be/WWf3T1XBipI

    אימוני שמיניות-כולה אימון שני שלו בזה ועושה לא רע נראה לי

    https://youtu.be/xg9vLONqi6c

    סל 1
    https://youtu.be/W8HeLaiUme8

    סל 3
    https://youtu.be/AgKyqlGvEcs

    סל 4
    https://youtu.be/l0uQ38H2HEA

    סל הנצחון (הצלם פח הזה לא צילם טוב)

    https://youtu.be/Jq9Rpa5PCpk

    חוטף סל בניגוב מהיריב-סל מס 2-אחרי המשחק הוא ביקש שאלמד אותו את התרגיל הזה 🙂
    https://youtu.be/GxnVPVIlw7U

    כמה מובים יפים אבל אין מאני אין דה בנק

    https://youtu.be/f8_BsAQ0CrY

    https://youtu.be/CFGUTruHv-0

    https://youtu.be/AbmSf5Hlq1s

    https://youtu.be/00yoOkGQyjU

    https://youtu.be/J1nulx5FtnQ

    משחק 3 על 3

    סבסוב והחטאה-כבר נמאס שלא מסרו וקיבלו הוראה מהמאמן שהוא מתחיל

    https://youtu.be/J1nulx5FtnQ

    מהלך יפה וחטף גג

    https://youtu.be/nCs1M7mPJ3M

    הכדור הבודד שהוא ראה מריב התקפה כמו אייטון ברבע אחרון אבל לא ניצל את ההזדמנות

    https://youtu.be/at_hIoc8Gao

    סקרין יפה

    https://youtu.be/e_Wp1QZU5c8

    הגנה אוף דה בול
    https://youtu.be/L47wcgKVRlM

    1. משתפר הילד, הכדרור נהיה יותר חזק, טוב מאוד. רואים שאתה עובד איתו.
      אבל מה אתה מעודד אותו לשמור אוף דה בול? זה לא מביא כסף. תראה את ראס, כל החיים ישן-בעמידה כשהוא אוף דה בול – קיבל חוזה נגד טנקים.

      1. 😂😂😂 אוף דה בול הוא עושה שהוא עייף שיש לו כוח זה רק התקפה לאחרונה משום מה הוא אוהב להתאמן על ריב רוצה כנראה טריפל דאבל
        כל הילדים האלה באים מאוחר שנהיה קר ואחרי שהוא מותש באימונים איזה ילד בן 13 רצה פעם להשתתף באימון שאני עושה לקטן הוא נהיה אדום כמו עגבנייה אחרי רבע אימון עוד שנייה התמוטט במגרש שלחתי אותו לנוח 😂😂😂
        הקטן עושה את זה עם חיוך הרקדן שהוא מעריץ מס 1 שלו משתגע מזה הוא אומר אני לא מאמין שהוא מחייך בתרגילים האלה 😂😂😂

        1. שמעון פלופ אדיר, תראה לו סרטונים של לילארד הפלופ המהלך איך הוא זורק את הראש בזריקה, דרך אגב למה לא תקנה לו כדור וסל הילד מתחיל להזכיר את דריימונד גרין בזריקה אתה חייב להנחיל לו מכניקה מגיל קטן אחרי זה יוצאים נגרים, ולצערי אתה עושה טעות כאן באימון.

          1. יש לו מכניקת סטף בכדור קטן. אמרתי לך 200 פעם לסל הזה הוא מגיע רק בידויי פטיש. אין דרך אחרת.
            שיגבהה קצת ויגיע בזריקת סטף לסל יזרוק רק ככה
            לגבי סל אין משהו נורמלי ומה שיש אין לי מקום לאחסן בבית ולא במחסן וגם זה סיפור לסחוב למגרש בכל פעם לא ריאלי.
            יודע עוד כמה דברים אני חייב לו עם הנצחונות שהוא סוחט אותי?
            רוצה פתאום שק אגרוף כפפות אגרוף קליעה למטרה עם חיצים 😂😂😂
            באולינג כבר קניתי לו שיחק פעמיים ולא נגע מאז.

  5. סיפור שירת ההימנון בדאלאס קצת מזכירה את מה שקורה אצלינו בנבחרת הכדורגל. השחקנים הערבים בהרכב מסרבים לשיר את ההימנון כי יש להם בעיה עם המילים. דעתי האישית היא שאם אתה רוצה להפריד ספורט מפוליטיקה, צריך להיגמל משירת ההימנון לפני כול אירוע ספורט.

  6. שאק כבר לא ילמד לסתום שום דבר, במיוחד שהוא מקבל במה קבועה בטלוויזיה בזכות אי יכולתו לשמור על הפה שלו.
    על הספיטבול סיפר פיט רוז בסרטון שצירפתי בטור שלי שבוע שעבר שהיה אחד שהיה זורק ספיטבולס כל כך רטובים שאם היה מצליח לגעת בכדור עם המחבט רסיסי הרוק היו עפים עליו.

  7. תודה מנחם. מיצ'ל לא בדיון ל MVP כי הוא נותן עונת פח (יחסית אליו) וכרגע הוא אפילו לא בחמישיית הגארדים המובילים. איפה הוא ואיפה לברון, יוקיץ, אמביד, יאניס וסטף. שמעון הרגת עם הסרטונים

  8. תודה מנחם. שאק משועמם, אם כי מיצ'ל בעונה בינונית פלוס, עם מגמת עלייה. בשביל להיכנס לשיחה על ה MVP הוא צריך לעלות לפחות מדרגה אחת למעלה.
    דג על האש זה אחד הדברים הטעימים והבריאים שיש. טעים כמעט כמו סטייק טוב.
    צריך להפסיק עם ההמנון בכל ענפי הספורט. אבל אצל האמריקאים עם הפטריוטיות המאולצת שלהם זה יהיה קשה ומשעשע לצפות בזה קורה.
    אף אחד לא מדבר על רעידת האדמה בהופס? שמעון החליט לזנוח את טריי לאנחות.

    1. צודק התייאשתי ממנו אין לי כוח להחליף אפילו את התמונה 😂😂 וזה גם סתם יבלבל את מנחם
      נגמלתי מטריי מהר יחסית 3 עונות זה בקטנה מראס לקח לי 10 שנים 😂😂😂
      אני מחפש עגלה חדשה נראה קוראים לה סטף קרי והנטס בנוסף לעגלה הקבועה שלי פילי.
      הבעיה שהעגלות שלי בלי גלגלים עוד לא הבאתי טבעת אפילו אחת ב23 שנה😎

כתיבת תגובה

סגירת תפריט