סלטיקס-ראפטורס וארבעה משחקים נוספים בחמישי/ רותם אלרן

מנת השף

2:30 – בוסטון סלטיקס (11-12) VS טורונטו ראפטורס (13-12)

המשחק הראשון לפריוויו זה מגיע אלינו משתי קבוצות מזרחיות מעניינות שפתחו את העונה פחות טוב מהצפוי, כשבוסטון עד כה נראית בבירור הטובה מהשתיים, אבל לאחרונה דווקא טורונטו היא זו שניצחה את 5 מ-6 משחקיה האחרונים לעומת הסלטיקס שהפסידו 5 מ-7 המשחקים האחרונים שלהם. לאחר המפגש המותח בסיבוב השני של השנה שעברה והרצון לחזור לעניינים במשחקים הקרובים, המשחק הזה יכול להיות מרתק.

נתחיל עם המארחת – בוסטון נראית טובה לפרקים העונה ונחשבת כקונטנדרית, וגם המאזן המאכזב לא מונע ממנה להתייצב במקום הרביעי במזרח. ג'ייסון טייטום נמצא בכושר שיא וקולע 26.8 נקודות למשחק כששיפר את היעילות ביחס לעונה שעברה כשהוא שני בליגה בכמות זריקות למשחק. הווליום הגבוה יחד עם יעילות טובה הופך אותו לאחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה כרגע, אבל לא רק הוא מצוין בבוסטון כשג'יילן בראון מספק עונה מדהימה לצידו עם 26.7 נקודות למשחק ביעילות גבוהה מאוד, וכרגע הם מובילים את הקבוצה התקפית, שם היא נמצאת במקום העשירי בליגה ברייטינג ההתקפי, ויכולה להשתפר עוד כשקמבה יחזור לעניינים (במהלך 7 המשחקים האחרונים הוא קולע ב-29.2% מהשדה כשהוא זורק 16 זריקות למשחק).

כרגע הבעיה שלהם היא בעיקר הגנתית, כשאמנם יש לה שומרים כמו טייטום, סמארט (הפצוע) ובראון, אבל למרות זאת כרגע היא ממוקמת רק במקום ה-16 בליגה ברייטינג ההגנתי עם 110.8 נקודות. חלק גדול מהרייטינג ההגנתי הגבוה מגיע מהחוסר של סמארט במשחקים האחרונים מול קבוצות חזקות (שיחקו מול הלייקרס, הקליפרס, יוטה, פיניקס, גולדן סטייט, סקרמנטו וסן אנטוניו במהלך 7 המשחקים האחרונים, לו"ז קשוח מאוד). היום המצ'אפ יותר קל, אבל גם טורונטו במומנטום של המשחקים האחרונים היא קבוצה שלא כדאי לזלזל בה.

הראפטורס מגיעים למשחק כשהם בתקופה טובה מאוד לאחר פתיחת עונה מגומגמת, וגם אצלם ישנה התקפה מצוינת שממוקמת בטופ 10 של הליגה, כשהם נמצאים במקום השביעי עם רייטינג התקפי של 113.9, אבל הגנתית הם נמצאים במקום ה-18. פתיחת העונה החלשה הגיעה משילוב של חור בעמדת הסנטר שארון ביינס לא הצליח למלא יחד עם התחלה איטית של פסקאל סיאקם, אבל כרגע הקבוצה נראית מצוין עם תצוגות שיא של פרד ואן וליט וסיאקם שחזר לעצמו, מה שעוזר להם לחזור לעניינים. כרגע הם במומנטום חיובי ונמצאים בכיוון הנכון, ומעניין מה יוכלו לעשות היום מול הסלטיקס, כשכריס בושה שפורח העונה יכול להיות בעיה לגבוהים של הסלטיקס.

אני מהמר היום על ניצחון של טורונטו והמשך התקופה הטובה שלהם.

שאר המשחקים

2:30 – יוסטון רוקטס (13-11) VS מיאמי היט (14-10)

משחק מעניין ביו שתי קבוצות שהתחילו את העונה עם ציפיות שונות שהשתנו עבור אחת מהן, והיא כמובן יוסטון שהעבירה את ג'יימס הארדן לנטס וכרגע עוד יכולה להתחרות על הפלייאוף כשג'ון וול וכריסטיאן ווד נראים נהדר העונה. הבעיה של הקבוצה היא שווד לא ישחק היום בעוד שוול מוגדר כ-probable למשחק. שאר הקבוצה לא בולטת במיוחד ומאוד קצרה. דמרכוס קאזינס מבליח מדי פעם אבל לא מראה יציבות, סטרלינג בראון שחקן ספסל חביב ולא יותר ופי ג'יי טאקר כבר בן 35, ולמרות זאת ההגנה בולטת כשהיא ממוקמת במקום הרביעי בליגה ולעומתה דווקא ההתקפה מתקשה כשהיא נמצאת רק במקום ה-23 בליגה. קבוצה מעניינת שיכולה להיכנס לפלייאוף או לפליי אין, אך היום יהיו יותר חלשים לאור ההיעדרות של ווד.

מהצד השני של המתרס, מיאמי הייתה אמורה להיות בטופ של המזרח לאחר שהגיעה לגמר בעונה האחרונה. למרות הציפיות הגבוהות, פציעות ובידודים גרמו למאזן החלש כשג'ימי באטלר החמיץ 12 משחקים מ-24 עד כה העונה, אייברי בראדלי נעדר מ-14 וטיילר הירו וגורן דראגיץ' החמיצו שניהם 7 משחקים. הסגל החסר משפיע על המאזן, אבל היום כמעט כולם ישחקו, כשדראגיץ' אמנם לא יתלבש היום למשחק וכך גם מיירס לנארד שגמר את העונה בשל ניתוח בכתף, אבל הכוכבים ישחקו היום מול סגל של יוסטון שמחמיץ את הכוכב המוביל שלו, והיום לא צפויה לעמוד בפניהם הרבה תחרות בשני צידי המגרש.

בשל ההיעדרות של ווד וכך שרוב השחקנים המובילים של ההיט ישחקו היום, אני מהמר על ניצחון של מיאמי.

3:00 – דטרויט פיסטונס (18-6) VS אינדיאנה פייסרס (13-12)

משחק שלא צפוי להיות צמוד בין הקבוצה החלשה במזרח לזו שממוקמת במקום השישי.

דטרויט מגיעים למשחק בתור אחת הקבוצות החלשות בליגה, כשבלייק גריפין מאכזב אפילו ביחס לציפיות המועטות שהיו ממנו העונה, קיליאן הייז פצוע וכעת גם דריק רוז עבר תמורת דניס סמית' ג'וניור ובחירת סיבוב שני. ג'רמי גראנט אמנם מוביל את הקבוצה ונראה נהדר בתור שחקן מוביל, אבל הסגל חלש מכדי לנצח וכרגע הפיסטונס לא מהווים אתגר משמעותי לרוב הקבוצות בליגה (מלבד קונטנדריות כמובן, שמולן לנצח זה הרגל עבורה).

יחזרו לעניינים?

הפייסרס פתחו את העונה כקבוצה חזקה מאוד אבל דעכו כשהפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים, ולמרות זאת הם עדיין טובים. מיילס טרנר ודומנאטס סאבוניס יותר מאוזנים העונה בשני צידי המגרש, כשטרנר לקח על עצמו לחלוטין את תפקיד מגן הטבעת עם 3.6 חסימות למשחק, הגבוה בליגה, וסאבוניס ממשיך להשתפר התקפית ולהוביל את הקבוצה שם. גם מלקולם ברוגדון משחק מצוין בשני צידי המגרש כשהוא עם שורה סטטיסטית מרשימה של 21.7 נקודות ו-6.7 אסיסטים, ואמנם הקבוצה מאכזבת לאחרונה אבל המשחק הזה הוא ההזדמנות שלהם לחזור למסלול הנצחונות ולהתעשת.

המשחק הזה לא אמור להיות צמוד ואני מהמר על ניצחון של אינדיאנה.

5:00 – גולדן סטייט ווריורס (12-13) VS אורלנדו מג'יק (16-9)

משחק נוסף שיפגיש נציגות מהמערב והמזרח היום מגיע אלינו מסן פרנסיסקו, שם הווריורס יארחו את המג'יק.

הווריורס נראים כמו קבוצת פלייאוף גבולית עד כה, כשאמנם הצליחו לנצח קבוצות גדולות כמו הלייקרס והקליפרס, אבל גם מפסידים לקבוצות בינוניות או בטיר שלהן. קרי נראה מצוין ודריימונד מתאים לו כמו כפפה (כרגיל) כשגם אנדרו וויגינס נראה טוב וקלי אוברה מתחיל לחזור לעניינים כשבחמשת המשחקים האחרונים הוא עם ממוצעים של 20.4 נקודות למשחק ו-5.6 ריבאונדים ביעילות טובה מכל הטווחים, וחלק גדול מכך הגיע מתצוגת 40 הנקודות מול המאבס. הקבוצה מתחילה להתחבר ונראה שהם יכולים לכוון לפלייאוף כרגע, ומעניין כיצד ימשיכו את העונה.

מהצד השני, המג'יק חלשים עד כה כשהם סובלים מפציעות (ג'ונתן אייזק שקרע את הרצועה הצולבת בבועה ומרקל פולץ עם אותה הפציעה בתחילת העונה) והסגל שלהם כרגע לא חזק מספיק, למרות ניקולה ווצ'ביץ' שמרשים העונה, אבל מלבדו אין להם שחקנים ברמה מספיק גבוהה בשביל להיות קבוצה חזקה, ולמרות המאזן החלש הם במרחק של 2.5 משחקים בלבד מהמקום השמיני במזרח.

היום המג'יק לא צפויים להוות תחרות ראויה לווריורס ואני מהמר על ניצחון של גולדן סטייט.

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (10-13) VS פילדלפיה סיקסרס (7-18)

המשחק האחרון של הלילה הוא מעניין מאוד, כששניים מהכוכבים הגדולים בליגה, דמיאן לילארד וג'ואל אמביד, ייפגשו היום.

הבלייזרס חסרים מאוד כשמקולום, נורקיץ' וזאק קולינס ימשיכו להיעדר גם היום, ולמרות זאת דמיאן לילארד ממשיך לסחוב את הקבוצה ולפני מספר ימים אפילו ניצחו את הסיקסרס ב-16 הפרש, הרכז ממשיך להוכיח שהוא אחד השחקנים הטובים שיש כרגע גם ללא סגל משלים מהטופ. גארי טרנט פורח בתקופה הזו ומספק אופציה כשוטינג גארד מדהים התקפית ללא מקולום שהיה נהדר בפתיחת העונה, וכרגע הוא נראה כמו תחליף ראוי גם אם לא מתקרב למקולום. אנס קנטר לוקח ריבאונד ומשיג נקודות זבל והקבוצה מתפקדת לא רע בכלל גם בסגל קצר וללא שניים משלושת השחקנים המובילים של הקבוצה.

מהצד השני, הסיקסרס מרשימים מאוד כשג'ואל אמביד מציב את עצמו בקדמת הבמה ומסתמן שיהיה מועמד מוביל ל-MVP העונה, כשאמנם סימונס לקח צעד אחורה אבל ממשיך לעשות הגנה נהדרת ולנהל משחק ברמה גבוהה, וגם טוביאס האריס השתפר השנה כשסת' קרי מוסיף את הקליעה שהייתה כל כך חסרה לקבוצה בעונה הקודמת כקלעי עילית. הקבוצה נראית הרבה יותר מחוברת ולמרות חוסר הצלחה של דוק ריברס בשנים האחרונות, מגיע לו קרדיט על קבוצה מחוברת יותר, וכמובן גם לדריל מורי מגיע המון קרדיט על השינויים וההתאמות שביצע בקיץ.

היום אני מהמר על ניצחון צמוד של הסיקסרס כשדיים ימשיך תקופה טובה.

לפוסט הזה יש 169 תגובות

  1. 1. לא הייתי מזלזל בהכנה של סטיבנס. זה של בוסטון להפסיד להערכתי.

    2. הפייסרס בתקופה התקפית חשוכה ובבק טו בק, הכנה לקויה שלהם והם יצטרפו לקבוצות בעלות מאזן חיובי שמעדו מול הבוכנות.

    3. הסיקסרס צריכים לנצח דרך ההגנה, תוך ניצול היתרונות שלהם, אמביד בצבע אמור להיות בלתי עציר מול הנפנופים של אנס קנטר (קלע 25 נקודות ברבע השני במשחק הקודם ביניהם, אותו פילי הפסידה). החזרה של סימונס ויכולת טובה של קרי, זו הנוסחה להימנע ממיני סוויפ של הבלייזרס

  2. פריוויו מעולה כרגיל רותם. אני חושב שיוסטון תנצח את מיאמי (למרות שהעדרו של ווד ישפיע), אבל איתך בשאר המשחקים. סיאקם נגד בוסטון יכול להיות חתיכת סיפור אחרי הסדרה ביניהם

  3. מצויין רותם. מדהים כיצד השתפרת בשנה, שנה וחצי! סלטיקס – רפטורס צריך לפתור כמה שאלות אבל לכל משחק סיפור משלו. מעניין אותי אם מיאמי באמת בשיפור

  4. תודה רותם. אני גם עם הפיסטונס, בטח מול הסלאמפ של הפייסרס, מה גם שפלאמלי ירביץ לסאבוניס וטרנר. גראנט אלינגטון רייט וג׳קסון נראים טוב ביחד והפייסרס רזים מדי כרגע. טורונטו-סלטיקס משחק טוב. אני עם הראפס. פילי בדרכ נופלים מול הבלייזרס, אולי הפעם הם יתנו בראש. מיאמי והדאבס ישלימו ערב ריצ׳רץ׳ מזרח- מערב

    1. מסכים איתך לגבי הפייסרס…הסגל קצר והמלאכה מרובה, ולאור הכושר הלקוי הבוכנות יחבלו במכונית הקוצבת, שלגמרי מקרטעת במשחקים האחרונים. הבור בעמדות הכנף והספסל הלא איכותי דיו נותנים אותותיהם. החזרה של לאמב מעודדת, אבל כרגע אינדיאנה פשוט קצרה מדי. לעניות דעתי דווקא בלייק גריפין יהיה זה שיפתיע היום עם משחק וינטג'.
      תודה על הפריוויו.

  5. תודה רבה אחלה פריוויו..מיאמי ניצחו 5 מ7 ובאטלר ב 7משחקים מאז שהוא חזר עומד על ממוצעים 23 8 ו 8..כשהם בהרכב מלא הם בטופ 2 3 במזרח

    1. הוא בעייתי מאוד, יש גם גורמים מלבדו.
      לא מאמין שימשיך ביעילות כזו נמוכה לאורך זמן, בהנחה שהפציעה לא פגעה בזריזות ובמהירות שלו. אם כן, לא טוב עבורם בכלל.

  6. לא משנה כמה יגדפו את בראד סטיבנס, הוא מאמן מעולה, שעושה הכנה מעולה למשחקים (נו, בדרך כלל, לא להתקטנן), ומוציא מהקבוצה שלו יותר ממה שהיא. נכון, הוא לא הוכיח את עצמו מול כוכבים (כלומר קיירי, שהוכיח שללא ספק הבעיה אצלו) והוא לא משתולל במשחקים, אבל בעיני, הוא מאמן טופ 5 בליגה.

    1. אשריך
      מאמן טופ חמש? זכותך להאמין בזה כמו שזכותי לא.
      מאמן שיש לו 4 אולסטארים בקבוצה שנותן למיאמי להעיף אותו בגמר מזרח לא יכול להיות מאמן טופ 5.
      ותדין דבר אחד, מאמן טוב לא רק עושה הכנה מעולה כמו סטיבנס אלא יודע לתת את הטון במגרש, לתת את האקסטרה אין לו עדיין ולדעתי לעולם יהיה לו. אין תירוצים.

      1. בוודאי שזו זכותך… עדיין לפי ראות עיני, אלמלא סטיבנס, לא היו דנים על הסלטיקס כקונטנדרים בכלל בכל השנים האחרונות, בהן הם ביקרו שלוש פעמים מתוך ארבע שנים, בגמר המזרח.
        מיאמי להזכירך דילגה בקלילות מעל אינדיאנה וביטלה את הבאקס בפלייאוף מאוד מרשים. אתם דרסתם את פילי ולפרקים גם את האלופה דאז, הראפטורס. והיה העניין עם היווארד שיותר פגע בקבוצה משהועיל והכשירות של קמבה.

        1. עם 4 אולסטארים?
          ברור קונטיינדרים. היום יש לו רק 3 אז פחות, אבל דואו של טייטום ובראון בהחלט צריך להביא אותם לחצי גמר ואם יהיה שם איזה טרייד טוב אולי לגמר המזרח אבל אין סיכוי מול פילי בריאה או ברוקלין בריאה השנה אלא אם יביאו את קאט.
          אגב יופי של פרובוקציה עשית לי על הבוקר. הכנת לי מלכודת ונפלתי. אבל את דעתי על סטיבנס כולם בהופס יודעים. בהכנות הוא טוב במגרש, וזה מה שקובע, הוא בינוני ומטה. מאמן לא נקבע במגרש האימונים אלא במשחק עצמו. מה הוא עושה בשביל שהקבוצה תנצח, הוא צריך להיות האקסטרה השחקן השישי האמיתי.

  7. שימון
    פריצארד כרגע הקלע המוביל של הסלטיקס לא קמבה לא בראון לא טייטום, פריצארד, עכשיו אתה מבין למה אני מוכן לוותר עליו בחבילה הגדולה של קאט

  8. ולקוריוז, להאנסי פליק שהתחיל לאמן את באיירן בערך לפני שנה יש כבר 6 טייטלס (גביעים וצלחות) בשנה הזו. הוא עם יותר גביעים מאשר הפסדים בשנה הזו. הטענה היא שזה חסר תקדים בעולם הכדורגל מאז ועד היום.
    אני קורה לו האנסי האיום או פליק עם הטחורים בגלל שהוא נראה גוסס במהלך המשחקים, אני תמיד פוחד שמא יחטוף התקף לב במהלך אחד המשחקים.

    1. זה באמת לא קרה מ2009 שקבוצה תזכה בכל ששת התארים. ועדיין, לדעתי, את הכדורגל הכי טוב שלהם, הם שיחקו ב2013, תחת יופ היינקס, מכונת כדורגל מדהימה.
      הם באמת גם קבעו אז שיא נקודות שעדיין לא נשבר בבונדסליגה.

        1. ואין במה שאמרתי לפגום באהבה שלי ליופ הגדול שהוא באמת מאמן שידע להוציא מרובן וריברי את המקסימום.

      1. פיני צדקת, ברצלונה ב 2009 לקחה את כל 6 התארים ועכשיו באיירן שנייה.
        הבווארים לא יוכלו לחזור על זה גם השנה כי עפו כבר בגביע….

  9. לאורי עשה עכשיו פאול על קמבה בזריקה, למה קמבה לא נפל? הרי לאורי היה נופל אם זה היה הפוך והיה מקבל אנד וואן. לברון לא היה נופל? בטוח היה נופל לכן הוא מכונה לפלופ. איפה הנפילות של בראון טייטום וקמבה? למה לטורונטו מותר ללייקרס מותר לתרה מותר ולדונקיץ מותר? תשאלו את הבוטטטטטטטט….

  10. בסך הכל נרס הצליח ברבע הזה לצמצם יתרון של 15 ל 8 והמשחק דיי פתוח לקראת הרבע האחרון, נראה אם סטיבנס יעמוד בפרץ ולא ישמיט פה את הניצחון. לאורי כרגיל משחק מצוין מול הסלטיקס.

  11. הנה נרס הידק את ההגנה והמשחק לאט לאט ובעקשנות מתחלק לסטיבנס בין האצבעות, כמו בפליאוף שנה שעברה.

  12. כל הכבוד לנרס שממשיך לשחק עם לאורי אחרי שהאחרון קיבל עבירה חמישית כ 7 דקות לפני הסיום.
    טורונטו ראפטורס זה קיילי לאורי הגדול והלב הענקי שלו.

  13. ורוח הרזי מרחפת על פני תהום הופס ואין קול ואין עונה.
    ויאמר הופמן, יהיא אור ויהי פילי מול פורטלנד, ויבואו מוסד שב"ר וישברו את לוחות הברית מילה, ותרעש הארץ.
    ויבואו סדום והמורה כרמלה ואין בהם נחש.
    ויעלה אמביג' הגועל וטמא את הארץ, ויסמרקק את לילי קריעות. ויכהו שוק על ירך….

        1. השין שלי בדיכאון, הוא ירד מעגלה אתמול ועכשיו הוא בשלב החמישי של התוכנית, הוא התוודה בפני האשך על פגמיו של הקוריוז

  14. מישהו צריך לצאת על הנבלה דמיאן לילארד הוא פלופ מהלך זה לא נורמלי איך השופטים נותנים לו את החראטות האלה, בלתי ניתן לצפייה.

  15. לא נורמלי הוא כל מהלך לסל קופץ ועף על המגן זה לא כדורסל, לא הגיוני שהליגה מעודדת את הדבר הזה בצורה כל כך גסה, ברגע שהתקשורת והליגה תצא נגד התועבה הזאת הליגה תחזור להיות משחק כדורסל.

      1. ושה לא שולל שאני לגמרי מסכים אתך שצריך לשים לזה סוף.
        גם הגועל וגם לילי וגם הארדן וגם טובאייס האריס

        1. הארדן הוא נבלה גדולה, טוביאס עדיין לא ברמה הזאת אני יוצא על כל מי שעושה את זה דוק אבל לילארד לקח את זה אפילו רמה יותר מהמזוקן. הדבר שהכי מצחיק אותי זה לצפות בא נתוני דיוויס משחק ופתאום רואים אותו הולך לקו בלי להבין מה קרה.

  16. מצחיק לראות את התגובה של אמביד שלא מאמין שלילארד מקבל את השריקה הזאת, עף כמו חשפנית לילארד לא יאמן, אני מתגעגע לשנות ה80 ששם היו משכיבים אהבל כמוהו לישון באפרקט אם היה עף ככה

  17. וואו דמיאן מצליח להוציא עבירות גם בלי קשר למשחק סתם מקפיץ רץ והופ שריקה אף אחד לא נוגע סימונס כבר מפוחד שומר עם הידיים בכיסים זה אחד הביסיונות אין מישהו בליגה ברמה של דמיאן אף אחד הוא המתחזה מס 1 בהיסטוריה.
    זה לא כדורסל זה גם לא wwe.
    איפה טנש 😂😂😂😂😂

    1. ברור שלא יראו, כי גם הם יודעים שלא היה כלום הזייה של החיים, יאנג ודונציץ יש להם הרבה כדי להגיע לרמה שלו סתם זורק ראש ועף האדיוט, לא יאמן.

  18. אמביד ענק ואף אחד מהגמדים של פורטלנד לא מסוגל להאט אותו, אם לא היינו מחטיאים את השלושות הפנויות המשחק היה נגמר כבר

  19. מה אומר על הטרייד הבא?
    לילי בבוסטון, קמבה אוגי תייס, שלל רוקים, אפילו טאקו ענבים, בחירות דראפט וסטיבוט.
    אני אביא את גף ואן גנדי שיאמן את הסלטיקס עד סוף השנה.
    ואן גנדי יקבל מפלצת עם 3 ראשים ולא יהיה איזה בוט שיעצור את ההצגות…

    1. דוק יקירי אתה בסדר, נראה לי אתה לא מרגיש טוב, סטיבנס מאמן בכמה רמות טוב יותר מואן גנדיס למיניהם. אני מסכים איתך שהוא לוקה בניהול משחק ביחס לטוף 3-5 של המאמנים ולכן הוא דרגה מתחתם, אבל הוא בהחלט באשלון העליון של הליגה מבחינת אימון.

    1. שמעתי בקאמרי מחפשים כוכבים חדשים להצגה ייסורי איוב…
      פנו לדמיין לשאול עם הוא מוכן לפרונטל נוד (נאד) לפני קהל.

  20. אורלנדו בינתיים מתמקדים בלאבד כדורים וללכת מכות עם טוסקנו אנדרסון. מצאו את השחקן המפתח לשמור עליו הגאונים.

      1. נו, אז אני אחמיא בחזרה. כיף לראות את הסאנס. צפיתי במשחק מול הסלטיקס ואפילו שאני וכריס פול לא חברים היה מרשים לראות אותו מעביר שיעורים לקמבה ווקר…

    1. דונט קריי בייבי. יום עסל יום בסל.
      אגב, העברתי את התלונות שלך ללילי ישירות וברבע האחרון הוא הסכים להפסיק עם ההצגות.
      תקף רק למשחק היום ולרבע הרביעי.

  21. לא יאמן של-לילי כריות יש שני נצחונות העונה על פילי ולסלטיקס 2 הפסדים. מצד שני אני קונה הפסד נוסף וניצחון בודד ואחרי כן טיאטוא של פילי בפליאוף.

      1. מסכים. הם נראים הרבה פחות טוב, ותראה איך היווארד פורח כששמים את המפתחות אצלו בידיים.
        מניח שלא תקרא את זה אבל אני אחפש תגובה שלך בתגובות לסיכום המשחק ואעלה שוב
        לגבי שנה שעברה:
        All Brad had to do was changed the offense system to fit Hayward, Kemba and Tatum. Would of been a champion by now.

        1. בוררגו מאמן שארלוט הבין איך צריך לתפקד את הייווארד כדי לקבל ממנו את המקסימום. הייווארד הוא שחקן שעושה את השחקנים סביבו הרבה יותר טובים.

        2. קראתי.
          הייתה לי תחושה שלאבד את היוורד ייפגע בהם. אפשר היה לשפר את הספסל בלעדיו אבל לא בטוח שהצליחו.
          הם צריכים שינויים בהתקפה אבל אני לא יודע איך עושים את זה עם ההרכב הקיים. צריך מישהו שיודע לרכז (זה לא קמבה).

  22. איזה ניגוב של כרמלו אוהב את פילי, הצעירים שם מזלזלים בו. תראו מה קורה כשמפעילים קצת לחץ על הרכז – סימונס הרג(!!) את דיים. סל אחד די בפוקס ברבע הרביעי והרבה החטאות. הבסיס של כל ההגנה בכדורסל – שמלמדים בשיעור הראשון בקט סל – לחץ על הכדור. עושה נפלאות. תשאלו את הפועל חולון.

    1. מוריה, רציתי להציע שתשנה אווטר אבל עם התצוגה שנתן הלילה, תדחה את ההחלפה בכמה שבועות….
      🙂

        1. לא קשור ללחץ אי אפשר לשמור על דיים שכל נשיפה עליו עבירה הבנאדם קופץ כאילו הוא חשפנית שזורקים לה סינגלים והשופטים שורקים, אי אפשר לשמור נגד בדיחה כזאת בחסות סילבר הנחש

  23. חחח אחרי כזה רבע רביעי? לפחות עוד חודש. חוץ מזה אין למה לשנות – קיידי כל הזמן בחוץ, גרוטו שם אותו בבידוד של חודש. וראס השנה במופע אימים מתמשך, זה נראה כמו מסע אל תוך הלילה… 😂😂😂

  24. טוביאס האריס היה גרוע מאד בשני צידי המגרש , כל הסלים של מלו היו עליו כי התגובה שלו מאד איטית, בהתקפה הוא החטיא טונה של זריקות חופשיות והוא אשם במהלך האחרון שבו טוביאס אמור לעשות חסימה לאמביד ואמביד רץ בק דור להליהופ . אבל טוביאס חירבן את החסימה ולסימונס לא הייתה ברירה למסור אחרת היה 5 שניות ולא היה להם טיים אאוט.

    מצד שני טוביאס משחק טוב כל השנה וזה רק משחק אחד

    1. לא ראיתי רבע אחרון סגרתי בעצבים את הטלוויזיה,השלושות לא נכנסו היום וזה חרבן את המשחק, אבל השיפוט גמר אותנו הלילה טראסט דמיאן זה בדיחה דל הליגה, הוא אולי היה מסיים עם 17 נקודות בלי השריקות אוויר שלו,לא ר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט