נכון להיום: ניקולה ג'וקיץ' – 27.5 נק', 11.5 קרשים, 8.5 אס'
לברון: 25.6 חיצים, 8.8 אשכוליות, 8.0 בונבונים
יאניס: 27.3 נק', 11.1 קטיפות, 5.6 חלוקות.
לוקה: 27.8, 8.7, ו-9.3
אז תנו לי סיבה אחת מדוע הוא לא יקבל את ה-MVP, אפילו יתהפכו השמיים (מלבד זה שהוא ווניל אירופאי הנראה כמו סגן מפקד השומרים של ברטיסלאב קירוביאנקו, כשאפו נוזל ועליו לנגבו כל שתי דקות עד שאפו הפך לאדום כמו מוקיון בקרקס).
(ובינינו, יש לו כן סיכוי – קטן לדעתי כי אין לו את מכונת היחצ"ניות הדרושה – להיבחר)
חיים
9 פבר 2021 17:33:59זה צריך להיות בין יוקיץ', סטף ולוקה עם עדיפות ל-2 הראשונים
גיא רוזן
9 פבר 2021 17:48:19איך לוקה וסטף בכלל בדיון?
.
יש להם גם נחיתות סטטיסטית, וגם נחיתות במאזן הקבוצתי.
חיים
9 פבר 2021 19:54:05לוקה כרגע לא רלוונטי בגלל המאזן, אבל אני משער שדאלאס ישתפרו מספיק ומבחינת הסטטיסטיקה האישית הוא "מתאים". סטף מרחק נגיעה מ-30 למשחק באחוזי 90-50-40 (ו-60% אפקטיבי) וההשפעה שלו על הווריורס מספיקה כדי שהוא יהיה מועמד גם עם מקום 6-8 במערב.
מה שכן – אחרי שהשקעתי קצת יותר מחשבה אני מכניס גם את אמביד ואולי דוראנט לדיון.
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 18:11:37חחח חיים שכחת כמה שחקנים על הדרך לא? חצי ליגה לפני לוקה בmvp נותן לפניו לביל לאבין גרמי גראנט ברוגדון דמיאן ציון פוקס מיצל בוקר
ברוך רובין
9 פבר 2021 18:44:37לוקה מקום 14 במערב איזה MVP?
חיים
9 פבר 2021 19:55:13אצלך לוקה נפסל בגלל המאזן. זה טיעון שאני בהחלט מקבל, אבל מכיוון שאני מניח שזה יתאזן בקרוב אני לא מתייחס לזה.
הדבר היחיד שאני נותן לביל זה טרייד שישחרר את דני מנוכחותו
no funny shtuff
9 פבר 2021 19:19:14חיים, נחמד שהוצאת את ההוא-שהוא-לא-קובי אבל אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות אתה חייב להתעלות מעל זה.
.
במחשבה שניה, אתה לא חייב לי ולכל אחד שום דבר. תכתוב מה שבא לך.
חיים
9 פבר 2021 19:48:49לברון בהחלט שייך לדיון "השחקן הכי טוב בליגה", אבל כל הוא בקבוצה יחד עם דיוויס הוא לא מועמד ל-MVP, למרות שדווקא דיוויס הוא זה שקצת הוריד הילוך בינתיים. כמו סטף ודוראנט ב-2017-9.
זאת בחירה שלך (או של כל אחד אחר) אם להתייחס אלי ברצינות או לא. תעשה מה שבא לך…
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:22:45למה יש איסור מה הבעיה בדיוויס? החוק אומר 2 כוכבים מותר 3 אסור.
אם כבר לדוראנט אסור והוא גם במזרח
ומה עם מורי לא כוכב ליד יוקיץ? גם הוא מנמנם ומחרבן אז גם ליוקיץ אסור😉
pini
9 פבר 2021 23:41:33גם לא הבנתי. מג'יק לקח כשלידו קארים, לארי בירד לקח כשהוא חלק ממשולש הפרונט ליין הטוב בהיסטוריה, ואם להשתמש בשחקן האהוב עליכם, שאקיל לקח כשלצידו קובי…
onetwo3
9 פבר 2021 17:42:39הי מנחם.. אתה תופעת טבע.. מה זה 'ברטיסלאב קירוביאנקו'? חיפשתי בגוגל בעברית ובאנגלית ואין חיה כזאת 🙂
ולעניין – יוקיץ' שחקן יחיד בדורו. יקבל קרדיט על זה? תלוי בהישגי הקבוצה בלבד לדעתי.
דוקטור רזי הופמן
9 פבר 2021 18:04:22זיו
זה מה שאני הכי אוהב בפרופסור. הוא כל יום, כמעט, ממציא את הגלגל מחדש….
מנחם לס
9 פבר 2021 19:46:49הוא – קירוביאנקו – הוא סגן מנהל סופרמרקט באיזו עיירה בסיביר
onetwo3
9 פבר 2021 20:08:55שמע, אני הולך לשתף איתכם כאן מסמך אישי, על סבא שלי.
אני חושב שמוזכר שם (בהקלטה ובמלל) השם הזה של העיירה בסיביר, שסבא שלי הענק הזה היה בה גם, במסעות הקשים שעבר.
הנה:
http://jgaliciabukovina.net/he/203549/interview/intervew-shlomo-bakar-berghofer
onetwo3
9 פבר 2021 20:16:05מצאתי את זה.
דיסק 6 קטע 2
גיא רוזן
9 פבר 2021 17:45:58כרגע, לדעתי, ה-MVP הוא של אמביד להפסיד.
היה ויצליחו הסיקסרס לשמור על המקום הראשון במזרח,
אמביד הופך למועמד המוביל לזכייה –
29 נק ב-59% אפקטיבי זה נתון אדיר.
על אחת כמה וכמה כאשר לוקחים בחשבון שהוא משלב בהצלחה יכולת אדירה בפוסט עם אחוז נהדר מה-3 (39%).
.
ההשוואה ליוקיץ' בלתי נמנעת –
יוקיץ' סקורר לא פחות מרשים (27.5 נק' ב-60.4% אפקטיבי), כאשר גם לו השלוב הנהדר של קליעה בפוסט ומרחוק (40% מטווח השלוש).
.
ההבדל בין ה-2?
.
יוקיץ' מנהל משחק בחסד עליון,
אמביד אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה.
.
מה ינצח שובר שוויון שכזה?
.
כאמור, לדעתי זה יהיה המאזן הקבוצתי.
.
היכן לברון במשוואה?
.
לטעמי, נלחם על מקום 3 עם דוראנט.
.
מה שכן,
אי אפשר להתעלם מחלק אחד חשוב בהצבעה ל-MVP –
היתרון החשוב של לברון. הנרטיב.
המצביעים ייקחו בחשבון את הקילומטרז', את המאזן של הלייקרס, ואת ההייפ שנוצר אחרי כל משחק כמו זה הלילה.
בעבר שחקנים זכו ב-MVP בזכות הייפ. בהחלט אפשר לדמיין תרחיש בו ללייקרס המאזן טוב בליגה,
כאשר פילדלפיה לא במקום הראשון במזרח, ודנבר רחוקה מספיק מהמקום הראשון במערב.
אז הכף (או לצורך העניין, אצבעות המצביעים) יצביעו לכיוונו של לברון.
etayle
9 פבר 2021 20:16:14קצת נתונים להרחבה (לדעתי זה יותא צמוד ממה שנראה).
לברון 25.6 8 8 ב53 אחוז לשניים ו40 אחוז לשלוש
אמביד 29 10 ב59 אחוז לשניים ו39 אחוז לשלוש
יוקיץ 27 11.5 8.5 גם באחוזים נהדרים.
בנוגע לכוכבים משניים בקבוצות:
דיוויס 22 ו8.6 באחוזים נהדרים כרגיל
טוביאס האריס 20 ו7 באחוזים מדהימים(יסלח לי סימונס שגם נותן עונה טובה)
וג'אמל מארי 18.6 4 אסיסטים באחוזים דיי מעפנים.
מה זה מראה? שליוקיץ' יש קבוצה יותר חלשה.
לאמביד ולברון קבוצות עמוקות סך הכל(לדעתי הלייקרס יותר טובים, אבל זה לא בא לידי ביטוי כי דיוויס מנמנם).
.
למי הייתי נותן? אני הולך עם המלך, כי הסיפור שלו הכי טוב, וגם הנתונים מספיק טובים(גם ברמה הקבוצתית).
trusttheprocess
9 פבר 2021 17:47:32הסיבה העיקרית שיוקיץ' או אף אחד מהשמות האלה לא יקבל את ה mvp זה כי אמביד יהיה ה mvp
הוא משחק יותר טוב מכל השחקנים האלה ומוביל את הקבוצה שלו למקום ראשון במזרח
יוקיץ' ולוקה עם מאזנים שלא שווים mvp
יאניס קיבל שנתיים רצוף ומשחק פחות טוב בשנה והקבוצה שלו פחות טובה
ולברון משחק עם דיוויס שזה לא קרוב אפילו לשחקן השני הכי טוב אצל האחרים
אמביד בניגוד לכל השחקנים האלה משחק הגנה ברמה גבוהה ביותר
ברוך רובין
9 פבר 2021 18:00:07אמביד לא יקבל כי אין לו יחסי ציבור כמו של השיקצה, מבחינת משחק הוא השחקן הטוב בליגה בפער נכון לעונה הסדירה. אין מצב שליוקיץ מגיע MVP הקבוצה שלן בקושי אם מאזן חיובי, הסטטיסטיקה המדהימה שלו לא מתורגמת לניצחונות
trusttheprocess
9 פבר 2021 18:42:52יש מצב שאמביד לא יקבל כי הוא הבן של סאם הינקי וכל פעם שאדם סילבר רואה את הכינוי שלו הוא מקבל אדום בעיניים
עידו גילרי
9 פבר 2021 18:43:56son of sam
trusttheprocess
9 פבר 2021 18:52:11אמביד חייב את אורך הקריירה שלו והבריאות לסאם הינקי
אחרי הניתוח הראשון בכף הרגל הרופאים אמרו לאמביד שהרגל החלימה אבל לא 100 אחוז , הוא יכול לשחק אבל יכול להיות שיהיו לזה השפעות בעתיד במיוחד על אורך הקריירה.
אמביד רצה לשחק אבל הינקי לא הסכים, הוא אמר לאמביד שהוא עובר עוד ניתוח כי הוא רוצה שלאמביד תהיה קריירה ארוכה ופרודוקטיבית, אמביד היה כל כך מזועזע מזה שרצה לפרוש מכדורסל, כבל הינקי תמך בו ועזר לו.
ההחלטה הזאת בעצם עלתה להינקי בתפקיד שלו
עידו גילרי
9 פבר 2021 18:54:01זו סיבה להתחיל לירות סתם ככה באנשים?
אשך טמיר המקורי
9 פבר 2021 18:54:12ובעיקר זה עזר לו להמשיך להפסיד כמה שיותר, כמו שרצה.
מנחם לס
9 פבר 2021 19:49:10עידו, מדי פעם אתה יוצא עם הברקה של ממש!
eylam
9 פבר 2021 22:00:11+1000000
אשך טמיר המקורי
9 פבר 2021 17:50:19צודק, הוא כרגע השחקן הכי טוב בליגה.
אבל הקבוצה שלו נראית לא טוב, נחלשה בצוות המסייע, מארי עוד לא הגיע והיא מג'עג'עת.
PhillySpecial
9 פבר 2021 18:06:22השחקן הטוב בליגה הוא גם המוביל במירוץ לדושבג המילניום וזה לברון – הנה הוצאתי את זה החוצה
אשך טמיר המקורי
9 פבר 2021 18:30:53תשכח מהנשיאות
Tzafriros
9 פבר 2021 19:17:26גאה בך! לברון האם וי פי. זה בחירה קלה הפעם. מנחם האם ברור לך שלוקחים את האם וי פי מקבוצה מצליחה? דנבר בקושי בפלייאוף. ועדיין מעצבן אותי שהם לא משלבים שם את קאמפצו הארגנטיני הנפלא
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 18:05:06מנחם אמביד קולע יותר עם מאזן עוצר טוב אהה ושנדבר על ההבדל בהגנה?
כנל יאניס.
דוראנט? החמיץ מלא משחקים ועם הפסדים גם יש לו סטט יפה וזהו.
לוקה? היישר מהמקום ה14 במערב? אז למה לא בראדלי ביל? מלך הסלים של הליגה וגם זאק לאבין עם אחלה סטט.
1. אמביד
2. שיקצה
3. יאניס
4. קאווי
5. יוקיץ
מנחם לס
9 פבר 2021 19:52:16שכחתי שאמביד קיים
אשך טמיר המקורי
9 פבר 2021 20:20:00קורה לכולנו
אור
9 פבר 2021 22:36:09אמביד ויוקיץ' המועמדים המובילים בתיאוריה, לברון המוביל בפועל
אור
9 פבר 2021 22:37:41שורשר לפה בטעות
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:19:39צודק רק בלי הגוקר
pini
9 פבר 2021 18:21:12כרגע זה יותר בכיוון של אמביד, שנותן עונה אישית נהדרת וסוחב את פילי לעונה קבוצתית עוד יותר נהדרת, קפיצה מהמקום השישי למקום הראשון במזרח.
לברון עם עונה אישית טובה ועונה קבוצתית טובה גם, ינסה לתת פייט. יוקיץ עם עונה אישית מופלאה, אבל הקבוצה שלו חורקת, וזה לא עומד בקריטריונים של התואר. כרגע במקום השמיני ולו העונה נגמרת עכשיו, היא בפליי אין. אין תקדימים כמעט לזכייה מהמקום הזה. (ווסטברוק זכה בעונה של ממוצע ט"ד, מלך הסלים וקבוצה אובראצ'יבית שכולם ניבאו לה שתישאר מחוץ לפלייאוף. וגם זה מהמקום השישי).
שורה תחתונה, אמביד אמור להיות המועמד המוביל, איכשהו באתר של הליגה, לברון מוביל. לוקה וסטף, שמחוץ לפלייאוף, כרגע מחוץ לדיון.
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 22:13:31איכשהו באתר של הליגה אה? איכשהו 😂😂😂
אמביד ממש צריך להתעלות כדי לקחת משיקצה לכן חייב לרפד סטט מול מיני וכאלה.
גם לוקה ובראדלי ביל שם 😂😂😂
על לוקה אני מבין הם הימרו עליו אז חייב להכניס והוא כנראה יכנס בצדק בהמשך לטופ 10 שהמאבס יתאוששו אבל בראדחי ביל? 😂😂😂😂 שמו אותו בנוספים….
pini
9 פבר 2021 22:20:26זה היה בציניות
pini
9 פבר 2021 22:21:50כלומר, אני בהחלט חושב שללברון יש קייס רציני לתואר ועדיין אמביד עדיף. גם התגובות פה מוכיחות שזו דעת הרוב.
G-dog
9 פבר 2021 18:42:44לדעתי זה ראש וראש בין יוקיץ' לאמביד בינתיים, והם נותנים פייט – כרגע המערב עולה על המזרח מבחינת מאזנים בין הקונפרנסים, אבל זה יכול להתאזן – אני דווקא חושב שהטופ 6 במזרח מרשימות יותר מהטופ 6 במערב, ב6 מתוך 11 משחקים. קוואי ולברון עוד בדיון, הראשון יכול לעשות ככל העולה על רוחו ועדיין איכשהו מתמקדים בכל דבר מסביבו (כולם מפערים את שמו של פול ג'ורג' כאילו הוא מייקל ג'ורדן כשברור שקוואי הוא הבוס והשחקן היותר טוב מבין השניים) והשני חווה עונה פחות מרשימה מהשנים הקודמות, לפחות מבחינה סטטיסטית. אותו טיעון על לברון נכון גם על יאניס. כרגע איך שזה נראה זה הולך לאמביד, אם יהיה לנו מזל ליוקיץ' שהוא ברכה לכדורסל.
רועי ויינברג
9 פבר 2021 18:47:02אם יוקיץ' בדיון אז גם קרי בדיון, אני לא חושב ששניהם שם כי הקבוצות קצת חלשות ואמ.וי.פי זה פרס שהולך על הצלחה קבוצתית. אם העונה נסגרת היום זה בין לברון, אמביד וקוואי. לא לוקה וממש לא יאניס שזכה פעמיים ברצף
The Pro
9 פבר 2021 20:01:14אם כבר למה לא בראדלי ביל?
סקורר הרבה יותר איכותי מקורי וגם משחק בקבוצה הרבה פחות איכותית.
–
התואר היחיד שסטפן קורי יכול להתמודד בו הוא שחקן המשתפר של העונה.
בטח אחרי הכישלון בעונה הקודמת.
גיא רוזן
9 פבר 2021 20:11:40להשוות בין ביל לקרי זה כמו להשוות בין כרמלו ללברון… (אני כמובן מדבר על אי אז כאשר כרמלו היה שחקן רלוונטי)
.
(יש לקלוע הרבה ויש לקלוע הרבה ביעילות ששווה ניצחונות)
etayle
9 פבר 2021 20:27:05גיא אני חושב שהחמאת לביל יותר מידי, מלו (של דנבר ושל ההתחלה בניקס) היה שווה נצחונות, ביל בגרסה הזאת לא מתקרב לקרסוליים של מלו.
אבל הכוונה מובנת.
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:18:41ביל שחקן מצויין. בווש הכל מפורק.
האווי לאסוף
10 פבר 2021 00:00:38They say that stephen Cory owns one half of this whole town
With political connections to spread his wealth around
Born into society, a baller's only child
He had everything a man could want, power, grace and style
But I work in his factory
And I curse the life I'm living
And I curse my poverty
And I wish that I could be
Oh, I wish that I could be
Oh, I wish that I could be stephen Cory
האווי לאסוף
10 פבר 2021 00:01:32בתגובה the pro, אובייסלי
pini
10 פבר 2021 00:12:17אני חושב שהוא עסוק בלגמד את יריביו של לברון. פחות אישי בקטע של קרי (אולי קרי קצת יותר…)
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 22:14:56יאניס דורס בחצי מאמץ ועושה הגנה גם למה הוא חא בדיון כי זכה פעמיים? לדעתי יאניס עוד ילך ויתפוס בוסט בהמשך העונה
pini
9 פבר 2021 22:19:09+1.
תעמוד לו לרועץ העובדה שאף אחד לא קיבל שלושה MVP מאז לארי בירד וצריך לתת עונה במונחים היסטוריים (נניח כמו בשנה שעברה) בשביל לזכות.
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:17:45לדעתי אם באקס מסיימים 1 והוא עושה ממוצע של עונה שעברה הוא יקבל והוא צריך לקבל בהנחה שמישהו לא נותן סטט פסיכי כמו 40 נק למשחק וכו
G-dog
9 פבר 2021 23:18:12כרגע הקבוצה שלו במאזן חמישי בליגה (כולל את שני הקונפרנסים). התפוקה שלו ירדה קצת למקום יותר אנושי ועדיין היא מרשימה בטירוף. אם הבאקס יברחו לליגה קיים הסיכוי שיתנו לו את התואר (למרות שקשה לי להאמין כי אלה שבוחרים תמיד עיתונאים ממורמרים), אבל כרגע הוא מדרגה אחת מתחת
אלכס דוקורסקי
9 פבר 2021 19:35:45שחקן יוצא דופן בחכמתו ומגוון יכולותיו. תודה מנחם.
The Pro
9 פבר 2021 19:57:54מנחם
ראינו בעונה הקודמת מה יאניס אנטקמפומפו שווה ועם מה הוא יכול לנגב את התואר הזה.
אני לא בטוח גם אם זה עזר לו להשתפר בעונה הנוכחית.
–
אני אוהב את יוקיץ' ולדעתי הוא הגבוה הטהור הכי טוב בליגה.
אבל מכאן ולהגיד שהוא השחק הכי טוב בליגה זה לא קרוב בכלל וגם המאזן של הקבוצה שלו לא מספיק טוב כדי להיות בדיון.
etayle
9 פבר 2021 20:03:08תודה רבה מנחם, יוקיץ' מדהים העונה, אבל לדעתי אמביד בעונה אישית יותר טובה(וגם שומר נהדר).
לברון גם התחיל להתחמם, ואני מאמין שכל שהעונה תתקדם מכונת התעמולה תתחיל לעבוד(ובואו, דיוויס בעונה סבירה במושגים שלו).
גם ג'ורג' ודוראנט לטעמי בעונות נהדרות, ושניהם סובלים מהיותם חלק מקבוצות עם עוד כוכבים(אצל דוראנט שניים).
משעמם לא יהיה, חבל שמיטצ'ל לא שם, למרות עונה גדולה של יוטה עד כה.
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 22:17:26דוראנט ותןצסטט יפה אבל פחות הגנה והנטס לא כאלה דורסים והוא גם החמיץ משחקים. הוא בהחלט בטופ 10 אבל במירוץ בקצה העליון כרגע זה אמביד שיקצה ויאניס
onetwo3
9 פבר 2021 20:16:56מנחם, תגובה 2.2.1
etayle
9 פבר 2021 20:21:15שמעון במיוחד בשבילך(קצת הומור וציניות אז תסלחו לי).
חשוב לזכור שאמביד לא טופ 100 בהופס…
חגי "התותח" ניסני
9 פבר 2021 21:00:56אמביד, יוקיץ' לברון. בסדר הזה. סטף מעמיד מספרים של mvp אבל בלי הצלחה זה לא יכול לתת לו זכייה. לוקה? מעמיד מספרים של ממוצע או פחות בכל מה שקשור אחוזי קליעה. למעט הזכייה ההיא של ראס (שהייתה בגלל הטריפל דאבל המושמץ) זה לא משהו שמקובל לראות. כרגע הוא ממש לא קשור לדיון.
pini
9 פבר 2021 21:52:42אתה מודע לזה שיוקיץ במקום השמיני במערב, בעוד ווסטברוק סיים שישי עם קבוצה שכולם סימנו אותה כאחת שתסיים מחות לפלייאוף? מקובל לזלזל בהישג שלו, אבל בזמנו זה היה הגיוני, אה, והוא גם סיים כמל הסלים באותה עונה.
pini
9 פבר 2021 21:55:35מלך*
חגי "התותח" ניסני
9 פבר 2021 22:20:47מי זה בדיוק אותם "כולם"? נזכיר ששיחקו איתו דיפו וסבוניס באותם עונות שאת ההתפתחות שלהם במפתיע ראינו בשנה שאחרי?. לסיים כמלך הסלים כשאתה בממוצע הליגה בTS% כשמולו עומד איזה אחד הארדן עם חומר שחקנים פחות טוב סוחב את הקבוצה שלו למקום השלישי במערב עם TS% גבוהה ממוצע הליגה בכ10% ועם ממוצע אסיסטים גבוה יותר? וואלה לא נראה לי בחירה קשה במיוחד. גם את יוסטון "כולם", "כולל כולם" סימנו שיסיימו מחוץ לפלייאוף אגב (מחוץ מגיא הרשע).
pini
9 פבר 2021 22:26:55כולם גם מחוץ להופס… נכון, הארדן בהחלט נתן עונה נדירה אז והיה ראוי לתואר, ייתכן שאם הנקודה העשרונית הייתה מכילה ממוצע ט"ד (כלומר תזוז לספרה 9…) להארדן, הוא היה זוכה, ועדיין.. ראס לקח 'העלבון' כביכול של העזיבה של דוראנט ותיעל אותה לעונה פסיכית
חגי "התותח" ניסני
9 פבר 2021 22:30:06ראס ניצל את העזיבה של דורנט בשביל הUSG המשתולל שלו. הבנאדם מסוגל לריב עם פלאזמה אז בחיית העזיבה של דורנט היא עוד אירוע בתוך מסכת ההיעלבויות שלו.
pini
9 פבר 2021 22:35:21חייכתי… לגופו של עניין, זה לא סותר
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:16:25סאבוניס ודיפו חחח מה הם עשו מאז? לעוף סיב 1 במזרח
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 22:20:57בדיוק אנשים חושבים קל להעמיד עונת טריפל של 30 נק עובדה שלוקה לא מצליח והוא מנסה בכל הכוח.
טריפל של 30 נק ומקום בפלייאוף זה mvp אוטומט כל שנה אלא אם מישהו קולע ממוצע של 40 נק ונכנס לפלייאוף ואז יש תחרות.
סטפן חולני לא האמנתי שהוא ככ טוב בגילו אני מתאהב בו שוב.
הוא הדריבלר מס 1 בהיסטוריה, שכחתי כמה הוא טוב.
אני מוכן לתת לנרגן חוץ מאמביד כל מה שיחפוץ מפילי לפנק לפנק לפנק תמורת סטפן.
חגי "התותח" ניסני
9 פבר 2021 22:31:09חשבתי שסטף הוא גופה לא?
כל שחקן בליגה יכול להשיג שלושים נקודות למשחק תלוי רק כמה הוא יזרוק
אור
9 פבר 2021 22:38:11קלוריות ריקות
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:13:10אני אמרתי שסטף גופה?
תראה לי איפה אל תמציא דברים חפש במנוע חיפוש
סטף זה אחד השחקנים האהובים עליי על מה אתה מדבר?
חגי "התותח" ניסני
9 פבר 2021 23:22:10טוב אז ברוך אמר מה זה משנה? אבל פעם הבאה שאתה ממציא דברים תזכור את מה שרשמת כאן
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:37:51גם ברוך סתם טיטרש בבלוג הוא לא חושב או חשב שסטף גופה.
בבלוג החי אנחנו מנגבים שחקנים אל תסיק מזה מסקנות מרחיקות לכת זה טראש טוק.
תרשום לנו גם אתה כמה תובנות במקום להימנע מה אתה מפחד פעם היית רושם יותר טנש הפכו אותך לשמרן פה ושם זורק פתיתים.
ובכלל כיף לי לראות ככה כוכבים בחי סופר טים שכל משחק צריכים לעלות ולתת 100אחוז בשביל לגרד נצחונות ככה הם הכי נקרעים ומתאמצים ומביאים את הa גיים שלהם.
בסופר טים אין לך את זה. הם פחות מתאמצים נחים יותר ההגנות עליהם חלשות יותר ורואים פחות מהגדולה שלהם. זה לא כיף.
העונה אני מתענג על סטפן שהוא ככה נשמר רצח צריך כל הזמן לנוע (טריי צריך לראות קלטות ולהיכנס לכושר גופני אם הוא עייף מהריצה) משתולל משחיל עושה סחרחורות למגינים צאקות. מאז!2016 לא ראינו את זה.
ברוך רובין
10 פבר 2021 01:44:50חגי תמצא איפה אמרתי שסטף גופה אני שולח לך אלפייה מזומן , אמרתי שלדעתי סטף איבד את הצעד הראשון והוא ירד מסופרסטאר לאולסטאר, טעיתי אבל מפה לגופה שמיים וארץ, אתה לא צריך לשקר ידידי כדי לצאת גדול, לא עושה איתך חסד
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:15:17אתה טועה. אף שחקן לא יכול לתת 30 וטריפל דאבל ולהיכנס לפלייאוף במאזן חיובי.
מומי החציל
9 פבר 2021 21:24:50האם וי פי האמיתי הוא הביג פלופר
הוא דרגה אחת מעל הליגה
קשה לצפייה, הוסיף 7.4% כיעור אפקטיבי עם השנים ל 91.3 שהיו לו לאורך הקריירה
אבל מגיע לו
מומי אומר ייקח עוד 4-5 MVP ישחק קצת עם הנכד ויפרוש
ירון, החלום
9 פבר 2021 22:20:27בסד
זה די צמוד.
לוקה, סטף וניקולה קצת מאחור, בגלל המאזן הקבוצתי.
אמביד מבחינתי 1 כרגע, אבל דברים רבים יכולים להשתנות.
ושמתם לב, שאף שחקן של מוחיכת הליגה, יוטה, בכלל לא בדיון….
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 22:23:47כי למיצל חסר סטט גם לבוקר אגב. Mvp היום חייב 25 נק למשחק כתנאי סף. זה לא ימי נאש עם 15 נק.
היום יש!שחקנים מטורפים בליגה ששמים 35 למשחק והם לא בדיון.
אני יודע שטריי לא אהוד פה אבל הסטט שלו די זהה לשל לוקה רק אומר…
קצת נצחונות אם ההוקס יצליחו לתת פוש והוא עם 27 ו9 גם יכול להידחף לדיון.
אבל שימו לב כמה שחקנים דופקים העונה מעל 25 נק.
יש גם את טייטום ובראון אם בוסטון גם יביאו פוש
אור
9 פבר 2021 22:44:18בסטט טריי ולוקה די דומים אבל יש פער גדול בקרשים ופער קטן יותר בקליעה (אפקטיב). במאזן יש להוקס שני הפסדים פחות (במזרח זה מספיק למקום 7 לעומת 13 במערב)
חגי "התותח" ניסני
9 פבר 2021 23:02:47לטריי יש TS% עדיף על של לוקה וזה כנראה לא הולך להשתנות כי טריי קלעי עונשין די טוב. איפה הימים של הדיבורים על קבוצה מפסידה? קלוריות ריקות? כל השיט הזה? תאמין לי הכל אישי בימינו
אור
9 פבר 2021 23:13:02אתה צודק ולכן רשמתי את זה ממש מעלינו
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:11:26כן אבל טריי לא שיחק ב2 משחקים שהפסידו אז זה יותר הפרש.
קרשים ברור שיהיה יותר זה 2.03 מול 1.85 מה אתה רוצה שטריי יקח ריב אין לו אתלטיות של ראס ולא את המוטת ידיים אחרת היה מנפח גם את זה.
טריי לדעתי בעונה די בינונית כרגע הוא עוד לא התפוצץ הוא עבר תקופה רעה והשמירה שטריי מקבל איפה זה ואיפה לוקה.
טריי מקבל כל משחק לחץ על כל המגרש ודאבל טים על החצי חוץ מיריבות רפות הבנה.
רק אמביד מקבל שמירה ברמה הזאת ובאינטנסיביות הזאת.
לוקה מקבל אחד על אחד.
לדעתי לטריי יש עוד תקופת התפוצצות בקנה.
הכל בסוף יכריע הנצחונות. אני אישית מאוכזב מההוקס ציפיתי ליותר נצחונות אבל זה חלב שנשפך יש להם לוז של משחקים קשים ונראה אחרי זה לאן פניהם מועדות.
מחר כבר נגד לוקה. לוקה יקבל את רדיש לקליר פאת טריי יקבל דאבל טים ולוחצת כל התקפה לידיעת המאמן פירס.
המלצת רפה הבנה כמוני לדאבל את לוקה כמו את טריי שיהיה כוחות ונראה מי ינצח.
אור
9 פבר 2021 23:14:34לא מתנגד לדעה שטריי הנער עם עונה טובה יותר עד עכשיו, אז רשמתי "לפי הסטט"
טריי זריקה מחשידה
9 פבר 2021 23:25:41לא אמרתי עונה יותר טובה. אני חושב שטריי בינוני כרגע. אולי זה רק הציפיות שלי😎.
אני רק אומר שלוקה לא נותן עונה כזאת מדהימה לא רק בטור הנצחונות הממוצעים שלו לא שונים בהרבה מעונה שעברה. ועונה שעברה לדעתי הוא שיחק יותר טוב. גם טריי אגב.
טייטום ובראון למשל לדעתי נותנים עונה הרבה יותר טובה משניהם ושלא נדבר על ההגנה שלהם..
טריי מבחינתי יהיה mvp (ברשימה שלי) אם הוא יתן 30 נק ומעלה בערך ומקום 4 ומעלה במזרח ותחת הנחה שאין עוד שחקן שיתן יותר נק ומיקום יותר גבוה. זה מה שאני חושב שצריך בשבילו כי אין לו גם הרבה אהדה בתקשורת שמים את בראדלי ביל לפניו במירוץ.
pini
9 פבר 2021 22:44:19זו לא הסטטיסטיקה, יוטה פשוט מאוזנת מידי, מכדי שתוכל לשים את האצבע על השחקן שסוחב אותה. מה שמעמיד את סניידר עם קייס רציני למאמן העונה (יחד עם דוק ריברס).
etayle
9 פבר 2021 23:57:15אכן, עוד מועמד מפתיע(עד כה, מדגם קטנטן) זה פופ. קשה לי לראות אותם עוברים את הטופ 4,אבל לקחת קבוצה עם סגל יחסית אפור, למערב העונה זה חתיכת הישג.
פופ מאמן העונה, לברון MVP, מזכיר ימים עליזים.
NBA בדם
9 פבר 2021 22:26:06חוץ מראסל ווסטברוק כל עונות הmvp האחרונות ובכלל הולכים לשחקן עם אחד המאזנים הטובים בליגה.
לברון,קוואיי,אמביד,יאניס נמצאים ברשימה.
יאניס עם מאזן קצת פחות טוב וגם אחרי שנתיים לא יקבל,
קוואי טוב אבל לא מדהים, אמביד כרגע ראש בראש עם המלך אבל אני מתקשה לראות אותו משחק בעקביות כל משחק והחיסורים שלו ישפיעו על המאזן של פילי.
ללברון יש הזדמנות חד פעמית שהרבה מהמועמדים לא בפורמה טובה מבחינה קבוצתית ואם יהיה המאזן הטוב בליגה זה שלו.
אור
9 פבר 2021 22:36:37אמביד ויוקיץ' המועמדים המובילים בתיאוריה, לברון המוביל בפועל (כלומר בתקשורת)
Zvika Bar-Lev
10 פבר 2021 00:53:30לא מבין איך שכחנו בכלל בדיון הזה את מדד הPER. הוא אמנם באמת לא חזות הכל, אבל בינתיים העונה אמביד עם 31.36 ואחריו יוקיץ עם 31.31, והרחק מאחריהם בסביבות 27, מופיעים קאוואי ויאניס, אחרי זה עם 26.5 מפציע לילארד (לא ציפיתם, נכון) ואחרי זה יש דבוקה של 4 שחקנים סביב 25.5+/-: דוראנט, סטף, דונציץ ובראדלי ביל. אז כן רואים שיש למדד הזה הטיה לכיוון קליעות, אבל אולי זה קשור שזה חלק חשוב מהמשחק הזה…
בכל מקרה יש מתאם לא רע בין MVP עונה רגילה למי שנמצא בטופ דירוג הPER עם תוצאה מעל 30, אז כרגע זהו מירוץ צמוד מאוד בין אמביד ליוקיץ, כאשר כנראה מיקום הקבוצה שלהם בסוף העונה יכול להיות הגורם המכריע.
רן הנרגן
10 פבר 2021 16:58:21אמביד
.
לא זוכר מי אבל היו פה כמה שניגבו את השלולית עם הגופה של קרי.
.
פופ הוא מלך מלכי חולבי התיישים לעולם ולעולמי עד. לא היה ולא יהיה מאמן כמוהו.
.
תכניסו לגוגל 538 raptor ותסתכלו מה דעת אתר סטאטיסטיקות על מי הטוב מכולם (רמז , אני בחרתי באמביד קודם)