יוטה נגד בוסטון וסקרמנטו נגד פילדלפיה בשלישי / רועי ויינברג

7 משחקי כדורסל טובים לפנינו הלילה, כשהפוקוס יהיה על המשחק בין הג'אז והסלטיקס. סקרמנטו הרותחת תפגוש את פילדלפיה, אחת הקבוצות הטובות בליגה, ויש גם מפגש שני ברציפות בין גולדן סטייט וסן אנטוניו.

05:00-יוטה ג'אז (5-19)-בוסטון סלטיקס (10-12)

יוטה ממשיכה להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה וקונטנדרית לכל דבר, לפחות במונחים של העונה הסדירה. הם ניצחו 15 מ-16 משחקים (כשבהפסד דנבר קולעת 15 שלשות מתוך 17 הניסיונות הראשונים) כשהם מתמודדים עם פציעות, כמו זאת של מייק קונלי שלא ישחק הערב. אחד הסיפורים השקטים ביוטה הוא החזרה של בויאן בוגדנוביץ' לכושר קליעה עם 18.6 נקודות ב-48.5% מחוץ לקשת ב-14 המשחקים האחרונים אחרי פתיחת עונה איטית. כל שחקני החוץ של הקבוצה קולעים שלשות בכמות ואיכות מרשימה, רודי גובר עושה עבודה נפלאה בהגנה ונראה שהם בדרך למאזן הטוב בליגה או לכל הפחות ביתיות בסיבוב הראשון.

בוסטון מגיעה למשחק הזה פצועה. ג'יילן בראון בספק, מרקוס סמארט בחוץ. בלי בראון הם הפתיעו את הקליפרס והפסידו לפניקס, כשג'ייסון טייטום היה טוב מאוד נגד הקליפרס וחלש נגד הסאנס. נקודה מסקרנת נוספת בבוסטון הוא העונה של קמבה ווקר שב-9 משחקים מאז חזר מפציעה נראה כמו חיקוי דהוי של השחקן שהיה בעונה הקודמת בסלטיקס או בשרלוט.

השאלה הגדולה במשחק הזה היא אם טייטום יכול לנצח לבד את הג'אז. יוטה כבר ניצחה את הקליפרס של קוואי ואת מילווקי של יאניס העונה, כך שזה לא אמור להיות אתגר משמעותי עבורם בהנחה שבראון לא משחק. גם אם טייטום יהיה טוב, הג'אז מספיק טובים בשביל לקלוע נקודה אחת יותר מהקבוצה השנייה ולנצח דרך ההתקפה. ניצחון של יוטה.

05:00-סקרמנטו קינגס (11-12)-פילדלפיה 76' (7-17)

אולי המשחק הטוב של הלילה. מצד אחד יש לנו את הקינגס שניצחו 7 מ-8 האחרונים, כולל ניצחונות על הקליפרס, הנאגטס, הסלטיקס והראפטורס. בתקופה הזאת דארון פוקס משחק כמו אול-סטאר, טירייס הליברטון מסתמן כאחת הבחירות הטובות בדראפט ואפילו האריסון בארנס משחק טוב מאוד.

היום הם יפגשו יריבה קשה אחרת בדמות פילדלפיה. הסבנטי סיקסרס אמנם הפסידו לאחרונה לפורטלנד בלי לילארד (כשהם בלי סימונס), אבל כל עוד סימונס ואמביד משחקים הם אחת הקבוצות הטובות בליגה. השילוב בין הנוכחות של אמביד בצבע לניהול המשחק של סימונס בונה קבוצת התקפה והגנה טובה שמממשת את הפוטנציאל שלה. טוביאס האריס, דני גרין וסת' קרי משלימים חמישייה מצויינת.

אז מה יהיה היום? תלוי בעיקר באיש אחד, ג'ואל אמביד. אני לא חושב שיש לקינגס תשובה לדומיננטיות שלו בצבע, במיוחד אחרי שניקולה יוקיץ' קלע עליהם 50 נקודות. סקרמנטו ניצחה את אותו משחק, אבל ההגנה של פילי היא לא ההגנה של דנבר. קצב משחק מהיר יכול לעשות חיים קשים לסבנטי-סיקסרס, אבל המצ'-אפ לטובתם. פילדלפיה תנצח.

03:30-סן אנטוניו ספרס (10-14)-גולדן סטייט ווריורס (12-12)

שתי הקבוצות נפגשו אתמול בלילה והספרס ניצחה. הם עשו את זה בלי לוני ווקר (שעשוי לשחק הערב) ובלי למרקוס אולדריג' שבחוץ כבר 3 משחקים. סן אנטוניו ניצחה את שלושתם כשההגנה שלה נראית טוב בהרבה עם יאקוב פלטל על המגרש. ההגנה של הסנטר האוסטרי מאזנת את ההתקפה של דרוזן והאחרים, וזה בלט גם במשחק האחרון לצד 8 החטיפות של דיונטה מארי. לא ברור מתי אולדריג' יחזור, אבל יכול להיות שעדיף לספרס להשאיר את פלטל בחמישייה.

גולדן מתמודדת עם פציעות משלה. קוון לוני וג'יימס וויזמן פצועים, מה שמשאיר אותם רק עם דריימונד גרין ואריק פסקל כ"גבוהים" (שניהם 1.98 מ'). בלי הביג-מנים הווריורס הפסידו 3 מ-4 משחקים, כשקרי טוב מאוד אבל הם לא מצליחים לסגור משחקים – הפסד ב-5 נקודות לסן אנטוניו, 2 לדאלאס ו-4 לבוסטון. זה כלל דברים כאלה:

(ותודה ל-etyale שהכניס את זה בתגובות של הסיקור)

אני מאמין שהיום קבלת ההחלטות של גולדן סטייט תהיה טובה יותר. לא מעט סדרות של 2 משחקים ברצף מול אותה קבוצה נגמרות ב-1-1, וגם אם ווקר חוזר הפערים מאוד צמודים. לכן אני חושב שדווקא גולדן סטייט תפתיע ותנצח.

02:30-ניו אורלינס פליקנס (12-10)-יוסטון רוקטס (12-11)

הפליקנס ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם (ו-5 מ-7). כשהשלשות נכנסות הם קבוצה טובה. ב-5 הניצחונות לונזו בול קלע ב-54.8% (8.4 ניסיונות), בלדסו ב-46.2% (7.8) ואינגרם ב-51.3% (7.8). בהפסדים הם עם 10 מ-40 משותף. זאיון משיג המון נקודות בצבע ולא מצליח להשפיע בהגנה ויש כאן קבוצה טובה, אבל עדיין לא ברור אם היה מזל ברצף הזה ואם הוא יכול להמשיך. בול ובלדסו כנראה לא יקלעו באחוזים כאלה בעונה שלמה.

אחד משני ההפסדים היה ליוסטון, 126-112. זאיון קלע 26 נקודות באותו משחק והרוקטס ניצחו דרך ההתקפה, בעיקר בזכות כריסטיאן ווד שלא ישחק הערב. זה יחסית חריג בהתחשב במה שאנחנו רואים מיוסטון מאז הטרייד של הארדן (8 ניצחונות ו-6 הפסדים), אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה. סטיבן סילאס עושה עבודה טובה על הקווים ואנחנו רואים פשוט קבוצה מחויבת: ג'יישון טייט, ויקטור אולדיפו וגם שחקנים כמו אריק גורדון עושים את שלהם בצד הזה של המגרש. הם הפסידו 3 מ-4 האחרונים, לא מעט בגלל התקפה שלא מצליחה להתרומם, אבל המחויבות שם.

גם כאן אני מאמין שתהיה הפתעה יחסית. דמרקוס קאזינס יפתח נגד קבוצתו לשעבר והם מקבלים בחזרה את וול ואריק גורדון שנחו בתבוסה מול שרלוט. יש להם את היכולת להאט את הפליקנס. אני לא חושב שהשלשות של בול ובלדסו ימשיכו להכנס בקצב הזה ולכן הפעם נראה את יוסטון מנצחת.

02:30-מיאמי היט (14-9)-ניו יורק ניקס (14-11)

מעטים ציפו שהניקס יהיו עם מאזן יותר טוב ממיאמי אחרי כשליש עונה. ג'וליוס רנדל משחק את דרכו לאול-סטאר, מיטשל רובינסון עושה פחות עבירות ואנחנו רואים התקדמות יפה מאוד גם מאר ג'יי בארט וכמובן מעמנואל קוויקלי הרוקי המצויין. לאחרונה הם השיגו בטרייד את דריק רוז, ה-MVP לשעבר שיוסיף עוד יוצר זריקות להתקפה שזקוקה נואשות לאחד.

במיאמי המצב משתפר, אבל עדיין לא טוב. הקבוצה ניצחה את שני המשחקים האחרונים שלה כשטיילר הירו עבר, באיחור של כמה משחקים, לספסל. הם פותחים במקומו עם רכז "טבעי" יותר, קנדריק נאן או גוראן דראגיץ', ועכשיו קיבלו את הסגל המלא שלהם חזרה אחרי כמה מקרים של קורונה. באם אדביו משחק טוב, באטלר מתחמם לאט אבל הקבוצה עדיין לא בגבהים של העונה הסדירה או הפלייאוף שעבר. זה מתבטא בחוסר תיאום בהגנה והרבה איבודים בהתקפה, משהו שחייב להשתנות עם הזמן.

כאן, בין אם רוז ישחק או לא, אני חושב שיהיה ניצחון של הניקס. המשחק בין הקבוצות בראשון היה צמוד ונגמר בניצחון קטן למיאמי וההפרש כרגע בין הקבוצות לא מספיק גדול בשביל להיות בטוחים שההיט ינצחו שוב. ניצחון כאן הכרחי לפני התקופה הקשה שלהם – יוסטון, יוטה, קליפרס, ווריורס, סקרמנטו והלייקרס – כדי ליצור מומנטום. לא משחק פשוט ל-2 הקבוצות.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (10-12)-אורלנדו מג'יק (15-9)

בלי סי ג'יי מקולום או יוסוף נורקיץ' פורטלנד נותנת הזדמנות לשחקנים אחרים. גארי טרנט ג'וניור ממשיך בגרף השיפור מהבועה ומצליח ליצור לעצמו זריקות וגם רודני הוד וכרמלו אנטוני, אחרי פתיחות עונה לא קלות, מראים התקדמות.

אין את ההתקדמות הזאת באורלנדו. המג'יק הפסידו 13 מ-16 המשחקים האחרונים שלהם. הם רעים בהתקפה, רעים בהגנה והשאלה הגדולה היחידה שנשארה שם היא מי תקבל את ניקולה ווצ'ביץ' (או ארון גורדון) בטרייד. פורנייה וגורדון לא ישחקו הערב, ולכן נראה ניצחון של פורטלנד.

02:00-דטרויט פיסטונס (18-5)-ברוקלין נטס (11-14)

הפיסטונס הצליחו לנצח את הלייקרס ולגרור אותם להארכה שנייה במשחק נוסף, אבל יש סיבה שהמאזן שלהם כזה גרוע. היום הם גם ישחקו בלי דריק רוז שעבר לניקס והיה אחד השחקנים הטובים ביותר העונה, כך שקשה לראות כאן הפתעה.

ברוקלין הזכירה את הרוקטס של השנים האחרונות כשהם שיחקו בלי דוראנט וקיירי והפסידו את שני המשחקים האחרונים כשאין הרבה מסביב לג'יימס הארדן. KD לא ישחק גם הערב, אירווינג בספק וזה משאיר אותנו עם הארדן, האריס, לואו-קברו, ג'ף גרין ודיאנדרה ג'ורדן. החמישייה הזאת מספיק טובה בשביל לנצח את דטרויט? חושב שכן. ברוקלין, הארדן קולע מעל 40 נקודות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 154 תגובות

    1. וואו רועי, ה-mvp של האתר בשבועות אחרונים עם טריפל דאבל (סיקור, פריוויו, מחשבות) כמעט כל ערב.
      .
      מי זה שם זרק בגולדן, האולסטאר דריימונד גרין? היישר לשאקטין.
      .
      ערב לא רע, נשתדל לתפוס משהו (סיכוי נמוך).

  1. אחלה פריוויו, כרגיל, תודה רבה רועי.
    .
    גם אני בדרך כלל בתחושה ששני משחקים רצופים יתחלקו 1-1, אבל נראה לי שהלילה דווקא ננצח. אני בטוח שסטף וקר יגיעו עם תרגילים חדשים, אבל אנחנו החטאנו בטירוף אתמול, ונראה לי שנצליח יותר הערב, ואם לוני חוזר יהיה לנו עוד גוף מהיר לזרוק על סטף.
    .
    בעניין פולטל, לצערי אני מסכים איתך. למה לצערי, כי הוא מאד תורם לספסל, ומסתדר מצוין עם מילס וגיי, אז חבל לי להוציא אותו משם, בעיקר כי מול סנטרים חזקים, כמו וייסמן, די קשה לו. מה שכן, למרקוס דועך, ויובנקס משתפר, אז בהחלט יתכן שיותר דקות של פולטל ויובנקס, על חשבון למרקוס, מחויבות המציאות. צריך לציין שליילס, שדווקא קיבל דקות בחמישיה בשנה שעברה, נעלם מהרוטציה, וסאמניץ' חזר לג'י ליג, אז גם עם שיפור אצל פולטל ויובנקס אנחנו קצרים מאד במחלקת הביגז. על טריידים כבר ויתרתי אבל נחכה לפוסטים של ג'ון וערן על הדראפט ונראה איזה ביגז יכולים להשלים את הפאזל.

    1. אני חושב שדווקא כדאי לנו לחפש ביג מנים בשוק חופשי/טרייד. הביגס בדראפט בדרך כלל לא מוכנים לליגה מהשנייה הראשונה, ויקח להם כמה שנים להתפתח בהגנה ובשיטה של הספרס. מה גם שביגס פורחים מאוחר אז אולי העתיד עוד לפנינו, ולשחק עם שני סטרץ' 4 זה לגמרי הספרס עכשיו. המסקנה היא שצריך לדאוג למחלקה הזאת אך היא לא בעדיפות ראשונה לכרגע

      1. מסכים לגמרי שזה יקח זמן, עם ביג, אבל קשה לי לראות שחקן רציני מגיע אלינו בטרייד, כי אין לנו כל כך הרבה לתת, או כשחקן חופשי, כי שכר יהיה לנו אבל בדרך כלל הם לא באים. יש לך רעיונות? אנדרה דראמונד? יש עוד ביג פנוי בקיץ?

  2. תודה רבה רועי על פריוויו נהדר.
    אני אכתוב שוב, יוטה לא קונדיטורים ולא כלום, ויש להם המון להוכיח כדי שניקח אותם ברצינות.
    פגשנו המון קבוצות עונה רגילה נהדרות(כן יאניס ובאד במיוחד אתם), שבנו על כדורסל מאוזן ויפה ובסוף ברגע האמת פישלו. אני הייתי מחכה איתם יותר(אבל מה שכן, יש להם את החומר ללכת על הסוף, במיוחד קו אחורי שבקלות יכול להיות הכי טוב בליגה מבחינת ציוות).

    לא רע לברוקלין שלהארדן יהיה קצת זמן איכות עם השחקנים המשלימים, זה גם יכפה עליו להיכנס עוד יותר לכושר.

    ואם הזכרת אותו כבר בפריוויוו, הסיפור של גארי טרנט העונה מסקרן, הוא ויתר על הארכת חוזה /חוזה חדש בגודל של 54 מיליון דולר ל4 שנים, והימר על עצמו. עד עכשיו אני חושב שהולך לו לא כזה רע.

    1. קונטנדרים*. אני דווקא חושב שיש להם מאצ' אפ ממש טוב מול הקליפרס ולמעשה מול כל קבוצה שהיא לא הלייקרס. במזרח, אני לא חושב שיש להם תשובה לפילי, אבל חוץ ממנה? למה לא?
      גילוי נאות: הכותב אוהד פילדלפיה

      1. כמובן שאתה צודק. הטענה לא מתייחסת לסיכוי שלה מול כל קבוצה. אלא שכדי לקרוא לעצמך מועמד לאליפות, אתה צריך "לספק קבלות", ליוטה הזאתי עוד אין את זה. האם אין אלופות שלא היו מועמדות ממש לפני? יש(אם כי מהאחרונות אפשר לציין את טורונטו וגולדן באליפות הראשונה, ובשתיהן הן נהנו מפציעות משמעותיות של יריבות חשובות).

        גם אני חושב שיש להן סיכוי מול כל קבוצה במערב (ובליגה) שהיא לא הלייקרס. בעיקר כי ללייקרס יש המון ניסיון, ושני שחקנים כשהם משחקים ברמה הגבוה שלהם, הם טופ 5 בליגה. (לדעתי דיוויס לברון בכושר טופ 3 שרק דוראנט מאיים עליהם, יסלחו לי יאניס וקוואי).

  3. הנושא של פולטל מעסיק אותי מתחילת העונה, זה תופעה שההסבר היחידי שני יודע לתת לה זה: "אה, זה בטח פופוביץ"
    .
    נתוני ה+/- של יעקב איכשהו תמיד גבוהים ביחס לקבוצה, וגם בשנה שעברה הספסל תמיד היה טוב יותר מהחמישיה.
    הנתון המדהים, ואני יודע שזה מדגם קטן מידי, אבל כשפולטל בחמישייה זה מתהפך, כלומר פולטל שומר על +/- גבוה, אבל פתאום החמישייה טובה יותר מהספסל.
    אז אפשר לייחס את זה לכך שההבדל בין אולדריג' לפולטל הוא לא גדול כמו פולטל ליובנקס. אבל זה גם מעלה תהייה… בעצם הבעיה העיקרית של פולטל זה חוסר היכולת לשים את הכדור בסל ממרחק של יותר ממטר וחצי. מצד שני, הדעיכה של אולדריג' מביאה לנו משחקים שלמים שבהם גם אולדריג' לא מסוגל לשים את הכדור בסל. אז בעצם אולדריג' דועך זה פולטל בלי יכולת הגנתית?
    .
    אז רועי כל הכבוד על ששמת את האצבע על נקודה שמי שלא אוהד הספרס לא אמור לשים לב אליה, תודה שהעלית את זה לדיון. יצאנו, אני חושב שהדרך בה פופ בחר להתייחס לנושא הוא מיטבי. פופ עולה עם למרקוס בחמישייה, נותן הוראה שהכדורים הראשונים ילכו אליו, כך הוא יודע מאוד מוקדם לאן נושבת רוחו של אולדריג', עם הוא פוגע, הוא ימשיך לקבל קרדיט, ואם לא, פולטל מקבל הרבה יותר דקות.

  4. חייבים להטריד את האריס ושאמט הייתי מנסה להביא את פלאמלי וטאקר שיאזנו אותם, האריס דיאנדרה ג’ורדן קיירי והארדן אם אני מעלה כמה נגרים מהשכונה של שמעון הם מצליחים לקלוע עליהם. אני לא צוחק שראיתי אוויר שמגן טוב מאירווינג

  5. איזה נגר הגוש ג’קסון הזה איך פיניקס לקוח אותו חשבו יהיה אולר שוויצרי, הארדן נפל על גריפין שנראה כמו גזר ששתלו באדמה

  6. הייתי מנסה להטריד את דריימונד גרין במכונה כביסה אבל לא נראה לי וולמארט יסכימו. בין השחקנים החלשים בליגה רק בhoops טופ52

  7. גימיייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איזו הצגה על הרצפה.

  8. אתמול בשכונה לקחתי mvp מה זה קירצפתי עשיתי שיא קריירה עם 10 שלשות רצוף הם השתגעו שם. 2 משחוקנים כל אחד עד 10 סיימתי בשנייה עם 10 0 ו10 0.
    הכי מצחיק היה שבמשחקון הראשון השומר היה אחד שתמיד שומר עליי לא קרוב מספיק כי הוא מפחד שאעבור אותו אז הוא קיבל אותם 3 רצוף ואז התקרב וקיבל את הסטפבקים בפרצוף. אז לאורי טיטרש אותו מהספסל שהוא מוותר לי ולא שומר טוב אמרתי לו הוא לא כמוך עושה רק עבירות.
    אז משחק הבא לאורי רצה להוכיל לו ו3 זריקות רצוף הוא קפץ עליי אז לקחתי עבירות אמרתי לו תלמד לשמור נקי הרקדתי אותו ויכלתי חצי מרחק עם הקרש אבל יצאתי לשלשה ועל הראש שלו אז רנדל וההוא טיטרשו אותו אמרו לו למה אתה לא שומר הוא אמר להם פוקס אמרתי לו קח עוד פוקס שעה ריקוד ועל הראש שלו עם אנד וואן חחח קיצר חטף 5 שלשות על הפרצוף היה מצחיק כולם מה זה טיטרשו אותו הוא חא קלע מאז סל כל המשחק אמרתי לו מה קרה הורדתי לך את הבטחון 😂😂
    אני תמנון ובירד קירצפנו את כל המשחקונים לא הפסדנו חוץ מהאחרון כי לא היה לנו בכלל אוויר אני מרגיש כמו זקן בקושי מצליח לקפל רגליים

    1. הוא לא ממש רוצח את סימונס, הוא מקבל חסימה בטופ אוף דה קי כדי שיהיה סוויצ' מסימונס לקרי או גרין ואותם הוא רוצח

  9. טראסט אנחנו נפסיד אין הגנה. כל התקפה הקינגס לייאפ קליל. לא עומדים בקצב של הקליר פאת.
    סימונס התעייף אמביד נראה כמו מארק גאסול
    סת איכשהו השאיר אותנו במשחק וטוביאס נראה כאילו הוא פגש את ברט בראון

  10. וואו… סקרמנטו… ברבע הראשון לא הייתה להם הגנה בכלל, ברבע השני הם הוציאו את אמביד וסימונס מהמשחק, יצרו מיסמצ' בהתקפה לפוקס על גרין או קרי (כשהוא בורח מסימונס) הילד נכנס לעניינים והאליברטון? תענוג של שחקן.. משנה מומנטומים.
    האריס משוטט, קרי מחזיק את פילי במשחק.
    אחלה מחצית ביוטה, ג'יילן בראון מראה כמה הוא היה חסר

  11. בוסטון חייבת מישהו בצבע, וחיזוק רציני לספסל+ הייתי גם מנסה להחליף את קמבה הבינוני. אני לא רואה אותם יוצאים מהמזרח אני בכלל לא מדבר על התמודדות עם הלייקרס

  12. דטרויט זה ככה: הפסדנו לקליבלנד ולמינסוטה (ולכולן בערך), ניצחנו את הלייקרס, פילי, בוסטון, פיניקס וברוקלין

  13. סניידר מאמן העונה, לא מחזיק מיוטה יותר מדי מבחינת הכישרון הם נופלים מרוב הקבוצות בטופ של הליגה אבל הוא בנה שם קבוצה מדהימה לעונה הסדירה ומאוזנת משחק של הנעת כדור, אני לא רואה אותם עוברים סיבוב שני בפלייאוף אבל כל הכבוד לו.

    1. אשך איפה הציוד מגן? לא מבין את השטות הזאת שמחייבים לשים מסכה ולא מחייבים לשים גם קסדה שסימונס משחק…

  14. הקינגס משחקים כמו ילדים משתולים כמו אהבלים ומאבדים כדור, איזה אפס הסימונס הזה זה לא ייאמן פוסט על באדי הילד הוא לא מסוגל לעשות

  15. ד'ארון פוקס צריך להבין שעם כל הכבוד להילד, המשחקים האלה הם עליו, גם מול הגנה קשוחה כמו של פילי, ושומרים שיותר גדולים ופיזיים ממנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט