פוקס מנצח את הקליפרס בראשון המוקדם / רועי ויינברג

5 משחקים בלבד בערב הסופרבול כשפוקס קולע 36 נקודות בניצחון על קוואי והקליפרס. הסאנס מפתיעים את הסלטיקס. יוטה ניצחה את מקבילתה מהמזרח (אינדיאנה), מיאמי את הניקס ושרלוט התפוצצה על וושינגטון.

לוס אנג'לס קליפרס (8-17) 110-סקרמנטו קינגס (11-12) 113

סקרמנטו ניצחה 6 מ-7 משחקיה האחרונים.

הקליפרס עלו ליתרון נאה של 30-37 ברבע השני. בארנס, הילד ופוקס היו שם בשביל להפוך את זה ליתרון במחצית, 54-51, שגדל ל-69-62 במחצית השנייה. זובאץ ומוריס הצליחו לתת יתרון קטן לקליפרס בסיום 36 דקות של כדורסל, במשחק חלש של קוואי לנארד.

שתי שלשות של טירייס האליברטון החזירו את המומנטום לצד של סקרמנטו. זובאץ פעם נוספת ושלשה של וויליאמס מחקו יתרון קטן של האורחת בשביל 95-97 קליפרסי (06:17 לבאזר) וסל רדף סל כשפוקס קולע 13 נקודות רצופות עבור סקרמנטו. לנארד הוריד לנקודה, פוקס החטיא פלואטר ובארנס הכניס מתחת לסל.

קוואי קולע, הולמס קולע סל בצד השני ו-31.6 שניות לסיום כדור של הקליפרס. לו וויליאמס מחטיא שלשה, הקליפרס עם ריבאונד ועכשיו באטום מחטיא מהשלוש. מכאן הם כבר לא הצליחו לחזור.

בסקרמנטו, פוקס הוביל עם 36 נקודות ו-7 אסיסטים. הילד 22, הליברטון 13 עם 6 אס', הולמס 12.

בקליפרס לו וויליאמס היה הקלע המוביל עם 23 נקודות. קוואי קלע 20 ב-9 מ-21 (10 ריב'), מוריס 16, ג'קסון 14 עם 4 ריב' וזובאץ 12 עם 14 כדורים חוזרים.

פניקס סאנס (9-13) 100-בוסטון סלטיקס (10-12) 91

הגנה טובה של פניקס בניצחון על בוסטון חסרת ג'יילן בראון.

התוצאה קצת משקרת כאן. הסאנס עלו ל-10-23 כבר באמצע הרבע הראשון. בוסטון הצליחה להשוות ברבע שני מוצלח של ג'ף טיג ל-49-49 סמוך למחצית, אבל בתחילת השנייה רצף מסירות מוצלחות של בוקר עזר לפניקס לפתוח שוב הפרש דו-ספרתי, הפעם 55-65.

הסלטיקס הקצרים לא הצליחו לחזור הפעם. הם הורידו אמנם ל-71-78 ול-77-82, אבל אייטון וג'ונסון שמרו על ההפרש. פניקס הורידה ל-91-94, 64 שניות לסיום, אבל סל של בוקר השאיר אותם במרחק ביטחון כל הדרך לניצחון.

בפניקס, ברידג'ס הוביל עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים. בוקר 18 עם 7 ריב' ו-11 אס' (שיא עונה), ג'ונסון 17, אייטון 16 עם 11 ריב' ופול 15.

בבוסטון טייטום קלע 23 נקודות ב-8 מ-22 מהשדה. קמבה קלע 14 ב-4 מ-20, פריצ'רד ות'ייס 12 נקודות כל אחד.

אינדיאנה פייסרס (12-12) 95-יוטה ג'אז (5-19) 103

ניצחון ליוטה בלי מייק קונלי.

הג'אז עלו ליתרון קטן בסיום הרבע הראשון הודות לדונובן מיטשל. לאמב וטרנר הצליחו להחזיר את הפייסרס במשך הרבעים המאוחרים יותר, כשאף קבוצה לא מגיעה ליתרון משמעותי. סל רדף סל עד לדקות טובות של ג'ורדן קלארקסון שהעלו את הג'אז ל-68-75. יוטה עלתה מאוחר יותר ל-71-81, 09:43 לסיום.

סאבוניס הנפלא הצליח להשוות בריצת 11-2 ולפתוח את המשחק מחדש. בוגדנוביץ' ומיטשל היו שם בשביל לסגור אותו פעם נוספת ולמנוע מאינדיאנה אפשרות לחזור לשיוויון או אפילו ליתרון, מה שהוביל את יוטה לניצחון ה-19 ב-24 משחקים.

ביוטה מיטשל קלע 27 נקודות (9 מ-25 מהשדה) עם 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, מרחק כדור חוזר אחד מטריפל-דאבל ראשון בקריירה. קלארקסון 17, גובר 16 נק' עם 16 ריב' ו-3 חס', בוגדנוביץ' 18.

באינדיאנה, סאבוניס קלע 20 נקודות עם 9 ריבאונדים. מקדרמוט 18 מהספסל, ברוגדון 15 עם 7 אסיסטים, טרנר 11 עם 8 ריב', לאמב 10.

ניו יורק ניקס (14-11) 103-מיאמי היט (14-9) 109

ניצחון שני ברציפות למיאמי.

משחק כדורסל מצויין עם פתיחה טובה של רג'י בולוק והמשך טוב של ג'וליוס רנדל והנעת הכדור הקבוצתית של ההיט. הגנה טובה של הקבוצה של ספולסטרה ברבע השלישי הצליחה לאפשר להם לעלות ליתרון קטן, במשחק צמוד עם שינויי הובלה רבים. לקראת הרבע האחרון ההתקפה של הניקס חזרה והם הצליחו להשוות ל-94-94 (05:15 לסיום), אבל באטלר היה שם בשביל לסגור את המשחק ולתת להיט עוד W יקר.

במיאמי, באם הוביל עם 24 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. באטלר היה מרחק אסיסט מטריפל-דאבל עם 17 נקודות, 10 ריב' ו-9 אס', נאן והירו 16 כ"א, אוליניק 15 ודאנקן רובינסון 12.

בניו יורק רנדל היה מצויין עם 26 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. בולוק 21, ברקס 13.

שרלוט הורנטס (13-11) 119-וושינגטון וויזארדס (15-5) 97

ווסטברוק חזר, הוויזארדס הובסו.

שרלוט הובילה כמעט לכל אורכו של המשחק כשהיא עם יתרון בסיום הרבע הראשון ורק מגדילה אותו ברבעים השני והשלישי. הם הגיעו ל-29 הפרש בשלב מסויים, 73-102, ומחליפי הוויזארדס הצליחו לצמצם חלק קטן מהפער ברבע האחרון.

בשרלוט, שקלעה ב-41.7% מהשלוש (15 מ-36), רוזייר קלע 26 והיווארד 25. בול 19 עם 7 אס' ו-5 ריב', זלר 16 (13 ברבע הראשון) עם 7 ריבאונדים, ברידג'ס (14 ריב') ומונק 11 כל אחד.

בוושינגטון, ביל קלע 31 עם 6 ריב'. לופז 14 עם 5 כ"ח, ווסטברוק 12 עם 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים ונטו 10. אבדיה פתח, שיחק 15 דקות וקלע 4 נקודות עם 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

התשובה לחידה: ב-2007/08 הניקס ניצחו 23 משחקים, זה היה יותר ממיאמי שסיימה עם 15 ניצחונות. באותה שנה ההיט בחרו את מייקל ביזלי בבחירה השנייה בדראפט, הניקס את דניאלו גלינארי בבחירה השישית.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
80 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
zivovivo
zivovivo
08/02/2021 0:29:07

איזה זריז אתה רועי ,תודה. דארון פוקס ענק בלתי עציר ברבע הרביעי

zivovivo
zivovivo
08/02/2021 0:35:09

תודה רועי!!!

ירון, החלום
ירון, החלום
08/02/2021 0:46:37

בסד
תודה רובה רועי.
אהבתי את 'ווסטברוק חזר, וושינגטון הובסה'…

Alex Rabino
08/02/2021 10:22:51

אכן ווסטברוק חזר אבל כל שפת הגוף שלו אומרת "מה אני עושה פה?". ברוקס גם לא משתמש בו נכון ומעטות הדקות שבהם ווסטברוק וביל משחקים יחד באותה חמישיה. אני עוקב כבר זמן מה אחרי דאוויס ברטאנס והשחקן הזה הוא ממש שערוריה. הוא לא שומר בכלל, לא עולה לריבאונד וכשהכדור מגיע אליו זאת תחנה אחרונה. הוא קולע באחוזים גרועים. תיטיב וושינגטון לעשות אם תעשה עליו טרייד או לחילופין תשאיר אותו על הספסל.

yairhamami
yairhamami
08/02/2021 10:57:59
הגב ל  Alex Rabino

כל ההתקפה של וושינגטון זו שערוריה. יש רק 3 שחקנים בסגל שעושים 90 אחוז מהזריקות. כמו שכתבת ברטאנס הוא תחנה אחרונה, כאילו יש לו 50 אחוז מהשלוש וביל ווסטברוק מוסרים רק בשביל לקבל את הכדור בחזרה. ביל עוד קולע אבל ווסטברוק זה ממש מחדל. מסכים לגמרי, הוא לא מתאים לסגנון המשחק של הקבוצה.

thejanitor
thejanitor
08/02/2021 13:30:03
הגב ל  Alex Rabino

מה שגרוע בבארטנאס זה שהוא משדר שהוא תחנה אחרונה, הוא לא תמיד תחנה אחרונה יאמר לזכותו, אבל לחובתו הוא כזה שקוף, וואן טריק פוני, או זורק, או עושה פאמפ פייק פלוס כדרור או שניים וזורק ואם השומר שלו מספיק אג׳ילי לכסות את הכל הוא פשוט מוסר ואז נשאר לעמוד במקום, מילא היה עושה תנועה כמו רדיק אבל הוא חד גוני וסטטי ופיצחו אותו בהגנה לחלוטין.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בוקר טוב דובי!
דרק רוז חוזר הביתה.
הבית של רוז הוא המקום שבו תיבודו תולה את כובעו.
מסקנה – דרק רוז בניו יורק עבור דניס סמית ג'וניור ובחירה. סיבוב שני אאל"ט.
מה אומרים הרופאים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייד טוב לניקס. לא משנה כלום לדטרויט כנראה שהיה עוזב גם ככה בחינם בקיץ קיבלו בחירה סיב 2 וידמשו תחת מעבר לשנחאי שארקס

Smiley
08/02/2021 5:22:50

קליניקת כדורסל של פוקס בדקות האחרונות של הרבע הרביעי. הבחור נותן השנה קפיצה מרשימה ברמת הכדורסל שלו.
שווה אול סטאר ובמיוחד תמוה מדוע פופ ויתר עליו בנבחרת האמריקאית

PhillySpecial
08/02/2021 5:54:41

איכס מיאמי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

The Hawks say De’Andre Hunter, who has missed the last four games due to right knee discomfort, will undergo a lateral meniscus arthroscopic debridement procedure on Monday. An update on Hunter’s recovery plan will be provided approximately two weeks after surgery.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטרייד המוצע הוא ממש פח עבור מיני בחיים לא הייתי מאשר אותו.

1. קמבה מעולה אבל במיני מה יש לי לעשות איתו? רק אולי להטרידו כנכס עתידי.
2. פריצרד טוב בסלטיקס במיני מה יעשה יחמם ספסלים זה לא בוסטון שם בלאגן וריבוי גארדים
3. אוגיליי? חחחחחחח
4. ווילימאס? חחחחחחח

מה הדיל שאני מבקש מבוסטון על טאונס?

1. קמבה כי צריך לאזן משכורות ונכס עתידי לאיזה קונטנדרית אם תרצה

2. סמארט

3. תייס

4. 4 בחירות סיב 1 של 2027 2025 2023 2021

5. בחירת סיב 2 של 2027 ו2026

רזיאל מאשר את הטרייד?

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 7:57:20

קמבה, סמארט ותייס הולך וגם אוגי, שתי בחירות סיבוב ראשון
2021 ו2024, ארבע בחירות סיבוב שני 2022ת 2024, 2026 ו 2027.
את זה אני מאשר.
את הטיימלורד נשאיר בשביל אברי.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל טאונס בא אליי ואמר לי שהוא הולך רק לסלטיקס ויגיד לכל קבוצה אחרת שהוא לא מעוניין.
זה הטרייד שאני מוכן מאשר או לא?

https://tradenba.com/trades/lCvqGxwB0

בוסטון מקבלים: טאונס+דיאנגלו
מיני מקבלים: קמבה, סמארט, פירצארד, תייס ו-8 בחירות דראפט (4 סיב 1 ו-4 סיב 2)

יש?

רזיאל אל תשכח מיאמי ורועי מחכים בפינה לטאונס טייק איט אור ליב איט 🙂

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 11:04:59

חחחחחחחחחחחחחחחחח, מה מיאמי יכולים לתת שיותר טוב ממה שכבר קיבלת? על מי הם יוותרו?
לא רוצה את דיאנג'לה, מעדיף להשאיר את פריצארד כי אני רואה בו פרוספקט ואחד שבעתיד יהיה חלק חשוב מאד בקבוצה.
אם צריך לעשות חשבונות כספיים שיהיה מגה תרייד עם עוד קבוצה. בפריצארד כאמור אני לא נוגע, הוא נשאר בבית.
לא נותן לך 4 בחירות סיבוב ראשון, תסתפק ב 2 ו 4 סיבוב שני.
ואם אתה כל כך לחוץ קח את טאקו………
חחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל ההיט יביאו את הירו ונאן וגם בחירות

אתה ניגש לזה מהזווית הלא נכונה.

דיאנגלו בראון טייטום קאט טריסטן זה קונטנדרית. זה כוח אש.
8 בחירות זה הרבה אולי לדעתך אבל בחירות סיב 2 לא שוות הרבה ו-4 בחירות סיב 1 שגם ככה יהיו בחירות נמוכות בעשור הקרוב (הרי בראון וטייטום וקאט הם צעירים, זה לא שחקנים בני 30) אתה נותן לזה יותר מידי חשיבות.
פריצרד זה שחקן נחמד משלים לבוסטון, עשית אותו איזה סטוקטון.
לדעתי אתה טועה שאתה לא מאשר אבל סבבה מגיש הצעה למיאמי.
לבוסטון לא מאשר. 8 הבחירות הם חובה ולא נתונים למו"מ. על הלבן הקטן אפשר לדבר אני לא כזה צריך אותו

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 12:54:16

אחי, ומי יעשה הגנה?
יעשו אש אש מדורה?
לא עשיתי מפריצארד סטוקטון אבל בשביל רוקי שנה ראשונה האחוזים שלו מטורפים, אתה מוזמן לבדוק…..
הוא זורק הרבה פחות ממה שהוא צריך. לא מוותר עליו גם לא בשביל קאט אבל במקומו תיקח את אדוארדס, הולך?
לגבי בחירות, קבל 3 סיבוב ראשון ושלוש סיבוב שני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רגע אתה נותן את ה8 בחירות דראפט שביקשתי? אין לי בעיה לוותר על פריצארד
ה8 בחירות לא למו"מ זה טייק איט אור ליב איט.

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:04:31

נותן 3 ו 3.
צריך להתפשר בחיים וזו הפשרה שלי 3 סיבוב ראשון ו 3 סיבוב שני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפשרה הייתה הלבן שרצית. אין עוד פשרות. ווינברג חטף לך אותו מתחת לאף ולך הצעתי גם דיאנגלו כי אתה חבר

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:51:23

יעני 1+1?
שימון מבצעים.
🙂
בינינו אני לא יודע איך להסתדר עם הצמות של ראסל, זה יותר מדי עבורי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אין טרייד במה שהצעת רזיאל

השומר
השומר
08/02/2021 10:45:13

מי זה הטיים לורד? כבר שנה (בערך) אני רואה אתכם מדברים עליו.. ולא מבין על מי מדובר. כנראה פספסתי את הפוסט שמתאר את השתלשלות השם…

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 11:08:19
הגב ל  השומר

וויליאמס ה III, נקרא טיימלורד בגלל שלילד לפחות כשהגיע לא היתה תחושת זמן, תמיד הגיע באיחור, גם לטיסות של הקבוצה ולפעמים פספס אותן בגלל זה. בחור טוב אבל קצת אהבל.
🙂 משחק בעיקר כסנטר ומגן טבעת טוב, אבל כשיש חילופים והוא צריך לשמור על גארד הוא משמש ככוונת מעולה לסל ויש וויששששש בדרך כלל משלוש

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 7:53:17

הבעיה של הסלטיקס זה קמבה והחוזה שלו
שימון אתה מחזיק ממנו אני יודע אבל הוא לא טוב לקונטיינדרית. חד וחלק לא טוב. הוא פשוט לא מתאים לרמות הגבוהות ראינו את זה בנבחרת ארה"ב, ראינו את זה בפליאוף שנה שעברה ורואים את זה גם במשחקים השנה. אני מעדיף עוד זריקות לפריצארד ופחות לו. פריצארד גם עושה הגנה טובה מה שבכלל אין לקמבה. עדיף היה שהסלטיקס היו משחקים בלעדיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מעולה לקונטנדרית אחלה שחקן בתור מס 3

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 11:09:27

למה אתה לא מתייחס למה שראינו ממנו בנבחרת ארה"ב? וגם מה שבא אחרי כן?
אולי התאהבת בחיוך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם מיצל ויאניס היו גרועים בטורניר נדיח גם אותם? הטורנירים האלה לא רציניים

אור
אור
08/02/2021 11:34:40

ממש לא ביכולת הזו לעומת הסכומים שהוא מרוויח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

הסכום לא קשור, הוא מס 3 קלאסי ולדעתי תפור עליהם אפשר לחשוב דמיאן וקרי עומדים בתור. לפעמים משלמים יותר על כוח כולל מה לעשות. הסכום שהוא מקבל גם לדעתי הוא שווה אותו לגמרי

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 12:57:50

אני חושב שאור התכוון למה שקמבה מרוויח.
קאט מצד שני נכנס יופי.
יכול להיות שאפשר יהיה לעשות מגה טרייד שדיאנגלו יועבר אחר כך הלאה עבור שנים שלושה שחקנים משלימים טובים. בכל מקרה על פריצארד אני לא מוותר.

אור
אור
08/02/2021 13:37:23

ברגע שאתה נותן לשחקן חוזה של מספר 1 אבל הוא בקושי משחק כמו מספר 3 יש לקבוצה שלך תקרה מאוד ברורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

זה חוזה של מס 3 בקבוצה טובה. הוא לא מס 1 ו2 מה לעשות האחרים מוגבלים בסכומי הכסף עקב היותם צעירים.
במי אתה רוצה להחליף אותו? יאללה תציע לי טריידים

אור
אור
08/02/2021 14:05:58
הגב ל  אור

זה השטח שלך.. אני רק יודע לפסול הצעות חח

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:06:24
הגב ל  אור

נכון מאד
הוא לא שווה את החוזה למרות 4 אולסטארים אם ג"א צודק. בעצם הוא כן שווה כי שלמו לו אבל עבור הסלטיקס הוא לא ממש מצדיק את ההשקעה וחייב ללכת בשביל הסיכוי לקחת טייטל.

Jonathan
08/02/2021 8:03:42

תודה על הסיקור. בגלל השעה הנוחה יצא לי לראות כמה מהמשחקים. שיהיה סופרבול כל יום.
*
לפני כמה שבועות צחקתי על החוזה של גורדון הייוורד וזה גרם לו להרביץ משחקים מצויינים… לפני כמה ימים רשמתי שיחסית לשינויים שפניקס עשו המאזן והמיקום שלהם בטבלה מאכזבים ומאז הם ניצחו פעמיים וקפצו למקום הרביעי.
*
אז עכשיו אני רק רוצה להוסיף שהעונה של ג"ס די גמורה. שייתנו לקרי לנפח סטטיסטיקות ויתחילו להתחרות על עוד בחירת דראפט גבוהה. אין שום סיכוי שהם יינצחו הרבה משחקים.

yairhamami
yairhamami
08/02/2021 11:07:00
הגב ל  Jonathan

מזכיר לי חבר מהסדיר, שכמה שהיה אשכנזי, האמין באמונות טפלות לפני מארבים בלבנון. אז כדי לעצבן אותו היינו אומרים לו אין סיכוי שאנחנו נתקלים ואחרי שהוא היה מתעצבן היינו "מרגיעים" אותו שאין סיכוי שהוא יעלה על מוקש…

Jonathan
08/02/2021 11:15:02
הגב ל  yairhamami

בטח שלאשכנזים יש אמונות תפלות. אתה מכיר עדה אחרת שיורקת ב"טפו טפו טפו"?

דובי
08/02/2021 10:38:57

מיאמי נראו מצוין מול ההגנה של הניקס. עדיין לא מתואמים לגמרי, והם עוד ישתפרו, אבל הם שווים הרבה יותר מהמקום שלהם במזרח.
והניקס מחכים לרוז. אני שמח שהוא מגיע.

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 11:10:10
הגב ל  דובי

רק תזהר מדובר באנס היסטרי.

אור
אור
08/02/2021 11:36:59

וכבר היה להם אנס אחד שנרדף החוצה מהקבוצה

דובי
08/02/2021 11:41:48
הגב ל  אור

אייזיאה לא נאשם באונס אלא בהטרדה מינית.
גם נגד רוז היו האשמות, שהיו חלק מההתפרקות שלו בפעם שעברה

The Ljos of the Rings
08/02/2021 11:54:54
הגב ל  דובי

מזכיר: דרק רוז הגיע למשפט אחרי שלמרות שהאישה בבירור אמרה לא, הוא לקח את החברים שלו אליה באמצע הלילה.
הסיבה היחידה שהוא יצא מהמשפט היא כי עורכי הדין שלו השתמשו בכל התרגילים הכי מלוכלכים של מגני אנסים והכי האשמת הקורבן במטרה לרסק את האישה, וכי המושבעים מיד אחרי סוף המשפט רצו לבקש ממנו חתימה.
מה שבוודאות אי אפשר להפריך הם הדברים שרוז אמר במהלך המשפט והחקירה. למשל שאין לו מושג מה זו הסכמה של אישה ולמה צריך אחת.

פיני
08/02/2021 18:30:31

+1, בכל פעם שאני מנסה לרחם על הקריירה האומללה של רוז, אני נזכר שקארמה איז ביץ ומגיע לו

לילי
לילי
08/02/2021 12:44:52
הגב ל  דובי

גם נגד קובי היו האשמות.
מוזר שזה תמיד נגמר בהאשמות.
כסף, מישהו?
ורוז הוא אנס, נקודה.
זה שמבית המשפט הוא יצא בזול זאת תעודת עניות למערכת המשפט האמריקאית.
אבל גם או ג'י סימפסון יצא זכאי.
זה הופך אותו לפחות רוצח?

Jonathan
08/02/2021 13:14:38
הגב ל  לילי

הרשימה די בלתי נגמרת. והם מתחמקים מכל כך הרבה דברים שלא יו נסלחים לאף אחר, בשום מקום.
מי שמשחק הגנה הכי טוב בNBA זה הסנגורים של השחקנים…

Jonathan
08/02/2021 13:15:47
הגב ל  לילי

לא היו נסלחים לאף אחד.*
גם המקלדת שלי משחקת הגנה…

אור
אור
08/02/2021 13:38:52
הגב ל  אור

הלכתם רחוק חברים, דיברתי על אנס קאנטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

חחחח

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:14:58
הגב ל  אור

כן כן ומי אתה? ארדו?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אגב יש לי בלקאאוט מהניקס, הטורקי שיחק שם?
לפני פורט?

אור
אור
08/02/2021 15:43:31

הוא למעשה אמר "תודה לאל שהם שיחררו אותי"

The Ljos of the Rings
08/02/2021 11:55:30

איך אמרת פעם? "באנס ננוחם".

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 13:00:27

גע גע, זה היה לפני שבכלל היה לי מושג שהוא אנס, אבל תמשיך לגעגע, זה אתה מאז ומתמיד.

Amitlahev
08/02/2021 10:59:43

תודה על הסיקור.
אחלה זון של סקרמנטו. חמישייה עם פוקס, הליבורטון, הילד, בארנס והולמס היא מעניינת מאוד. הליבורטון עם ביטחון בשמיים משחיל שלשות חשובות בסופי משחקים. תענוג.

yaniv
08/02/2021 12:01:45

איך אני מבסוט שרוז בניקס וזה מסיבה אחת ויחידה שהוא לא יגיע לקליפרס וזאת וואחד אנחת רווחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצעת טרייד למר ווינברג שחקן טופ 14 בליגה נוחת אצלו ואפילו פינקתי בלי לקחת את גוראן

https://tradenba.com/trades/NZqbzMtrG

יש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

או לחילופין הטרייד הזה להיט קולבר אוליניק ואלה זה רק לאיזון משכורות
https://tradenba.com/trades/bU7Ra_2Pp

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 13:01:48

איך זה בדיוק עובד?
זה לא עובד כספית….

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 13:03:07

גם השני לא עובד, ואחי אתה רואה חשבון, לא רוצה שתעשה לי מאזנים,
אוי ואבוי
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאזן סבבה עובר. רשום לך לא עובר כי רק מפברואר אפשר תקרא באותיות הקטנות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו רזי טאונס בהיט פיספסת

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:08:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תיאורטית או מעשית?
🙂
בגלל זה לא תעשה בשבילי סיכומים ומאזנים חמוד. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תיאורטית ומעשית חחחח
לדעתי הוא נשאר העונה במיני במציאות

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:18:57

נחכה לטרייד דדליין, ולי יהיו הפתעות.

לילי
לילי
08/02/2021 12:50:19

חבל דווקא אהבתי את הניקס העונה, כל עוד רוז שם ולא בכלא הם חוזרים לתחתית מבחינתי.
מבאס, קבוצה סימפטית מאוד.
.
רציתי לכתוב משהו על הניצחון הלילה אבל אין חשק.
רגעים שמזכירים לי באיזה גועל נפש של עולם אני חיה.
פסדר יעבור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז אני זורם על הראשון אין לי בעיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה חברים תנו לי הצעות על טאונס. המטרה שלי כמיני כמה שיותר בחירות דראפט קודם כל. אחכ צעיר פוטנציאלי ושחקנים משלימים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי מה אומר על הטרייד הזה של קמבה לאורי? מאשר?
https://tradenba.com/trades/q_LbfWOtV

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:10:31

מי שחקנים חופשיים בסוף השנה?
יש איזה כוכב גדול שמסיים חוזה? אני לגמרי לא בעניינים. אם סטף פנוי אולי אקח אם אצליח לשכנע אותו לבוא.

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:12:25

לאורי יגמור חוזה ועם האקספשיון והפינוי חוזה אולי אלך על זה. לאורי לפחות עושה דיפנס שקבבון לא עושה.
אבל נראה לי שאתה מנסה לעקוץ אותי אז בסוף אני מוותר. KAT מתאים לי לא לאורי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח ברור שניסיתי לעקוץ, אני מחכה לייאוש ועוקץ 🙂

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:18:15

טוב, ירדתי לסוף דעתך, KAT אם יצא ממיני יגיע אלנו כי לנו יש הכי הרבה לתת לדעתי בנוסף לאולסטאר.
נאן והיירו לא אולסטארים ואולי לא יהיו אף פעם. נחיה ונראה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האולסטאר שלכם בן 31 ולא עוזר למיני בכלום חחח. הירו אולסטאר עתידי צעיר ייתכן ונאן נכס טרייד טוב או רכז ראשון אצלו.

עכשיו המשימה היא להעיף את אדוארדס קולבר ודיאנגלו, ניסיתי את דיאנגלה לתת לך מתנה אבל גם מתנה לא לקחת חח.

נאן הירו רוביו אוקוגי אני מסודר בגארדים. עמדה 4 יש אוליניק ופרשס. עכשיו מחפש דחוף סמול פורוורד או סנטר תמורת הכשרון של אדוארדס דיאנגלו וקולבר.

לגבי לאורי הוא בן 34, אני עושה טרייד קמבה לאורי גם אחד על אחד. את ה2 בחירות דראפט ניסיתי לעקוץ ממך 🙂

דוקטור רזי הופמן
08/02/2021 14:57:34

כן כן הבננו את העקציצה, חתיכת קבב טיגנת.
אבל אני לא נופל בפח, חוץ מאשר עם קמבה.
תגיד, איך איינג נפל שם עם 4 אולסטארים ביד? מתי סטיבנס יגדל קצת כמו הילדים?
נראה לך שיש סיכוי שנראה גדילה שלו במקביל לטייטום ובראון?

מנחם לס
08/02/2021 19:30:21

לא יודע מה קרה לברטנס, אבל לאבדיה זו הצלה. אני לא מבין מדוע סקוט לא משחק עם ווסטברוק כשביל לא משחק, אבל ביל משחק כמעט כל הזמן…