מעורב הופס ליום ג': אין טעם לליגה הזאת עם שיפוט ביתי כזה ללייקרס. לא שורקים מאומה נגדם. הארכה 110-110. לילה טוב / מנחם לס

(KC הובילה ב-4. שתי התקפות שלה כשהלייקרס ממש עולים עליהם ופשוט לוקחים כדור פעמיים בפיזיות מלוכלכת. הלייקרס מובילה ב-2 עם 15 טיקים והכדור. אין טעם לחרא הזה. השופטים לא נותנים לאף אחד לנצח בלייקרס. 107-110. שרודר עשה עכשיו פאול ברור והשופטים מצפצפים JUMP BALL.

. שרודר עכשיו עושה פאול ברור שהשופטים לא יכלו להעלים או שהייתי מפסיק לראות NBA . שי אככסנדר משווה.

הארכה. אני יודע שהשופטים לא יתנו ל-OKC לנצח בסטפרס סנטר אז אני מוותר על ההארכה הזאת והולך לישון.

אולי האשך צודק ואין טעם לראות יותר משחקים בהם הכוכבים הראשיים הם השופטים. 110-117 ללייקרס. 1:59 דק' לסיום ההארכה . אין טעם. הולך לישון פעם שנייה.

תזכרו מה שאני אומר לכם: הלייקרס יאכלו אותה כשזה חשוב: בפלייאוף!!!

מסירת זהב הערב שרק למלו בול מסוגל לה (אוקיי, גם לונזו מסוגל)

1.דני אבדיה לא בחמישייה. וושינגטון ניצחה. הייתכן שמי שעזר מאד לניצחון היה אבדיה עם 4 נק'??? כן, אבל 10 ריב' ו-19+ בנט רייטינג!

אלכס לן ודייוייס ברטנס בחמישייה. דני אבדיה על הספסל שניהם – לן וברטנס ב-NET שלילי למרות ה-5 מ-5 של אלכס לן מהשלוש.

מי שניצח לויזרדס את המשחק הייתה החמישייה השנייה , והעובדה שראסל ווסטברוק לא שיחק. החמישייה הראשונה של הצ'ימורה, ברטנס, לן, נטו, ובראדלי ביל – כולה סיימה עם NET שלילי. לא בסך הכל. כל אחד שלילי בזכות עצמו. החמישייה השנייה של דני אבדיה (+15 מצוין), רובין לופז (+12), איש סמית' (+13) ומתיוס (+5) הצילה את המשחק. מה בקשר ל-35 של בראדלי ביל? זאק לוויין נטרל אותם ב-35 משלו.

סימן טוב? עם 8.9 טיקים לסיום, סקוט ברוקס קורא לדני אבדיה להיכנס במקום ברטנס. בראדלי ביל חתם משחק עם שני פאולים שקבר בסוף.

2. סן אנטניו ספארס ניצחה עתה את הווריורס, ובשבועיים האחרונים היא אחת הטובות ב-NBA למרות שהיא משחקת בניגוד גמור לקרקטר שלה, ובמעורב מחר אסביר את מסקנותי!

3. כריס פול מקטרג (על לברון, סטף, קוואי – ועוד כמה אחרים) – על 'לשונם הרעה' (ויקרא, י"ט, ט"ז; שמות, כ"ג, א'[1]) – כפי שלימד אותי המורה שלי קוונט – בקשר ל'אול-סטאר וויקאנד'

לכריס פול אין סבלנות למפונקים האלה מה-NBA המתלוננים על מר גורלם – שהייה בסוויטות של מלון הילטון באטלנטה 5 כוכבים – אולי קילומטר מהאולם, לוויקנאד האול סטאר באטלנטה.

"אני בטוח שהרבה מהשחקנים שנבחרו לאול סטאר היו מעדיפים להיות בבית עם משפחותיהם משאר להיות באטלנטה, הוא אמר. "אבל אנחנו לא האמריקאים היחידים החיים ללא משפחותיהם (האם התכוון לאנשי הצבא האמריקאים המשרתים בכל רחבי העולם? אני מקווה שכן!). ישנם דברים גרועים יותר מלהשתתף באול-סטאר וויקאנד. ובנוסף, זוהי הזדמנות לליגה לעשות קצת יותר כסף, וזה מוסיף למשכורות השחקנים שמשכורתם מינימום או קרוב למינימום בסיום העונה (הוא כנראה התכוון ל-50-50% בין הבעלים והשחקנים). לכוכבים עוד מעט כסף לא מעלה ולא מוריד, אבל לשחקני השנים הראשונות, ושחקני 'מינימום' אחרים זה מקור הכנסה חשוב, וזה היה הגורם להסכמה איגוד השחקנים לקיים את הוויקאנד של האול סטאר".

4. מה הניקס צריכים את דרק רוז?

עד כמה שזכור לי דריק רוז וטים תיבודו לא היו חברים בלב ונפש בבולס. למעשה פעם הפרידו ביניהם לפני שרוז היה חונק אותו סטייל ספריוול-את-קרליסימו. לרוז אין את העונה הטובה שהייתה לו בעונה שעברה. האמת היא שהוא קצת צולע במשחקו.

כל מה שהוא יעשה זה לקחת דקות מעמנואל קוויקלי – השחקן היחיד בניקס המסוגל להתפתח להיות כוכב-על אמיתי.

5. לא רק זה, אלא שזה כנראה הסוף של אוסטין ריברס בניקס (אידיוטיות בריבוע).

הסיקסרס לא יכולה לחכות להחתימו. מה נודע בינתיים? שאביו – מאמן הסיקסרס – 'מציע לו' לא לחתום עם הסיקסרס…

הראשון שדיווח שעתה הניקס מחפשת קונה לאוסטין ריברס היה אדריאן וודג'רנובסקי היום. הניקס המטומטמים לא יודעים איזה נכס יש להם עם ריברס – שהם לא ניצלו חצי ממנו. הוא קלע עבורם 8.2 נק' למשחק ב-22 דק' משחק, אבל יותר כמוסר מאשר מוציא לפועל. לניקס ישנם עתה יותר מדי גארדים (רוז, ריברס, אלפריד פייטון, פרנק טיליקינה, עמנואל קוויקלי. בוודאי שכחתי מישהו).

אני יודע על כמה קבוצות שירוצו חזק בפלייאוף שלא יכולות לחכות לשים ידיהן על אוסטין ריברס ובמיוחד פילדלפיה סיקסרס. אז מה הבעיה, שמעון?

'הבעייה' היא שאביו, דוק ריברס, שהוא המאמן של הסיקסרס, "מציע לבנו לא לחתום עם הסיקסרס"…(https://larrybrownsports.com/basketball/doc-rivers-discouraged-son-austin-signing-philadelphia-sixers/569363)

6. אנטוני אדוורדס שובר את השוק כשאחרי נצחון הוולבס על הת'אנדר הוא מביא את 'פופאי' לראיון ומתגלה כקומיקאי הבא של הליגה…

7. נואה וולנה לא נראה אמריקאי, לא נשמע אמריקאי, אבל הוא אמריקאי. מה שאני לא בטוח הוא אם הוא טוב מספיק להיות הביג-מן שהנטס חייבת

בכדורסל כימייה היא הדבר. בחירת הדראפט התשיעית של 2014 הגיעה לליגה ברעש גדול כי חשבו שהנה מגיע עוד אפריקאי בגובהו – ובטיבו? – של חאכים אולג'ואן.

טוב, הוא אמריקאי לא פחות מברוק לופז, שהרגע קלע סל שכנראה קבר את דנבר (122-112 עם 36 טיקים)

ה-2.10 מ' (127 ק"ג) הזה בילה 5 שנים בליגה שמעט מאד זוכרים. בשנת הפרשמן שלו באינדיאנה חשבו שהוא הדבר הבא, אבל הציפיות לא (המשיכו בעצמכם, ואז 'כמו שאומרים החברים שלי מ…').

מה דעתי? יש לו את הגובה, את המשקל, ואת היכולות הפיזיות. בתיכון ובאונ' אינדיאנה הוא גם שיחק מצויין. ב-NBA הוא לא השתלב ולא יצר מספרים עד שנישכח.

מה שאני אומר הוא שמחומר גלם שפעם הוציא תוצרת מעולה, חומר הגלם נשאר. הוא רק בן 25. כל מה שהוא צריך הוא מאמן, וחבורת שחקנים שיתאימו לו ולמשחקו. אני לא אתפלא כלל עם וולנה יוכיח את עצמו כפגיעת בול.

(הנטס החתימו גם את שחקן נבחרת לבנון – ואזרח ארה"ב, לבנון, ואנטיגה נורוול פלה – עוד גבוה,2.08 מ' – זה שבתמונה), שהוא שחקן בוסרי שעובדים עליו, וכן את אימן שומפרט):

הסנטר של נבחרת לבנון, נורוול פלה, היום בנטס)

8. הפתרון של הנטס לא נמצא בחוץ עם שחקנים כמו וולנה. הפתרון נמצא ממש בתוכם, בבית, וקוראים לו SHAMET

בגלל ג'יימס הארדן וקיירי אירוינג, סטיב נאש שכח שיש לו שחקן מצויין שצריך לקבל הרבה יותר דקות. מהיכן יבואו הדקות? מהארדן ומאירוינג!

מאז שהארדן הגיע יחד עם קווין דוראנט, כולם שכחו את לנדרי שמט, הגארד הנהדר – אגיד זאת שוב: הנהדר – שיושב לו על הספסל ומחכה לדקות שלא ניתנו לו. זה הכל היה 'הארדן', או 'אירוינג', או 'דוראנט'. כששניים מהשלושה לא היו מסוגלים לשחק, והוא עלה בחמישייה, הוא קבר 22, כולל 3 מ-5 מהטריי. ברור שהוא צריך יותר דקות כדי לחזור לעצמו, אבל אפילו כמו שזה, הוא קולע 42% מהפארקט (ו-40% מהשלוש).

כמובן שהוא לא היה אמין עד כה כפי שהיה בקליפרס. אבל כשאתה כוכב, ואתה יודע זאת, ואתה יושב על הספסל ומקבל פרורים מסטיב נאש, אתה בוער מבפנים. אני מקווב שסטיב נאש מבין מה הולך בנפש הגארד המצויין שיש לו, החייב לקבל – מיד 5-6 דקות מהארדן, ו-5-6 דקות מאירוינג, ועם ה-8-10 דקות שהוא מקבל בכל מקרה, הוא יהפוך לגארד שלישי המשחק 20 דקות חשובות – גם בחצי הראשון וגם בחצי השני – וזאת תהיה תרומה עצומה לנטס, יותר מכל גבוה סוג ב' כנואה וולנה, אפילו שאני מקווה שהוא ישתפר, כי אני מאמון שיש לו יותר מאשר חושבים!

9. היום לפני…

140 שנה: בקרב האגרוף המקצועני האחרות ללא כפפות אגרוף, ג'ון סוליבן משכיב את פדי ריאן בסיבוב ה-9 במיסיסיפי סיטי, מיסיסיפי בקרב על האליפות ב'כבד' אותו המשיך להחזיק עשר שנים נוספות.

51 שנים: פיט מרביץ', שחקן לואיזיאנה סטייט, קולע שיא מכללות של 69 נקודות בהפסד 106-104 לאונ' אלבאמה. הוא שבר בנקודה את השיא הקודם של קלווין מרפי מאונ' ניאגרה. 21 שנה אחרי קווין ברדשאו שבר את שיאו של מרביץ' כשקלע 72 נק' עבור USI, אבל ברדשאו נעזר כבר בקליעת השלוש שלא הייתה קיימת כשפטרוביץ' שבר את השיא. למיטב ידיעתי זה עדיין שיא הקליעות בדיביזיה הראשונה.

10. פינת הטבע: ה-spectral tarsiersהייצור החי היחיד בעולם המסיים את חייו בהתאבדות! (והוא גם היונק שעיניו ביחס לגודלו הן הגדולות מכולן)

לפי מיטב הבנתי הם שייכים למשפחת הפרימטים, ולפי ויקיפדיה:

פרימטים (שם מדעי: Primates, קופאים) היא סדרה במחלקת היונקים הכוללת למעלה מ-200 מיני קופיםקופיפים וקופי אדם. הסדרה מחולקת לארבע תת-סדרות:

הם כנראה היו נכחדים מהעולם אילולא ה-NATURE RESERVE באינדונסיה הנקרא Tangkoko Batuangus. לייצורים האלה עיניים שהן גדולות ממוחן. הם נראים, לכן, כיצורים שלא מן העולם הזה. מספרם עולה בהתמדה ובקרוב ינסו להחזירם לטבע בכמה אזורים באפריקה ובאסיה.

אחד הדברים הבלתי מובנים בקשר ליצורים האלה (שמשקלם הוא בסביבות ה-200 גראם, ואורכם כ-120 מילימטרים, ושישנם מדענים המשייכים אותם למשפחת הקופים אם כי הרוב משייכים אותם למשפחת הצפרדעים) היא נטייתם להתאבד לפני שהגיע זמנם. הם הייצור היחיד בעולמנו – מלבד אנחנו, ההומו ספיינס – שמתאבד. בעוד שאצל בני האדם התאבדות היא מקרה מיוחד שקשור לייאוש ודכאון, אצל הטרסיירס האלה התאבדות היא חלק מהחיים, או יותר נכון סופם.

כשמגיע היום אחרי חיים של כעשר שנים (בעיקר בגזעי עץ חלולים) , הייצור הקטן הזה חובט ראשו במשהו קשה – סלע, אבן, או עץ – עד מותו.

אגב, יש לו גם טביעות אצבעות – דבר מיוחד ביותר לחיות שאינן בני אדם!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. מה עוד חדש מנחם? הלייקרס והדושבג היצור זה שילוב של חביבי השיפוט הכי גדולים בהיסטוריה של המשחק. גם הלייקרס וגם הדושבג קיבלו אליפות מתנה מהשיפוט, לפחות פעם אחת.
    הליגה הזו רקובה ולצפות במשחקים זה פשוט בזבוז זמן מוחלט.

    1. איזה שטויות אתה פולט איזה אליפות מתנה ?
      תודה ללייקרס הנפלאים שהוכיחו אופי הלילה במשחק קשה מול קבוצה שהפתיעה אותי לטובה. ותודה על הקשיחות שהבחורים הפגינו. צריך לשמש דוגמא לשאר הליגה בכל זאת האלופה. אני רק מודאג מכמות הדק של ג׳יימס הלילה (43) צריך שיגיע 100% לפלייאוף. בכל אופן חוץ ממנו הראל היה נפלא הלילה. אין ספק שיש פייבוריטית ברורה לאליפות. (וזו לא פילי)

  2. רזיאל לא הגבת בבלוג החי אבל מצאתי את כל הספסל שבוסטון צריכים!!
    כולם נמצאים ביוסטון. גורדון, האוס, מקלמור, טאקר. הם כולם מיותרים ליוסטון.
    המחיר יהיה כמה בחירות דראפט וכמה פחונים אבל ישדרג אתכם יופי טופי לקונטנדרית רצינית ביותר. הם גם מביאים את הצאקות מה3.
    טרייד בון בון לטעמי ל-2 הקבוצות. הייתי עושה בעיניים עצומות
    https://tradenba.com/trades/Gwid0xDNV

    מה אומר?

    1. כן, אני אומר כן אבל לא חושב שזה ריאלי.
      גם חבל לי שלטאקר אין עוד שנה בחוזה, זה מוריד את הבחירה הראשונה של 2027, תקבל סיבוב שני פנוי.
      אברי לא יסכים לטרייד שנותן את הטיימלורד.

    2. אברי יאשר לדעתי אבל זה לא באמת אכפת ליוסטון מי יגיע במקום וויליאמס רוצה להחליף באחר? תחליף. אבל מותנה בעגל/בובי.
      טאקר שווה בחירת סיב 2 בטרייד הזה לא יותר. חוזה נגמר יפה אם הוא יהיה טוב לא יהיה בעיה לשכנע אותו לחתום אצלכם בגיל 36 אף אחד לא יתן לו חוזה שמן בגיל הזה.
      2 בחירות סיב 1 חובה כי אריק גורדון שווה בחירת סיב 1 ו-מקלמור והאוס יחד שווים בחירת סיב 1. זה נו בריינר וסיב 2 לא שווה הרבה ואתם גם מקבלים כוח כולל אל תשכח זה הופך אתכם לקבוצה מאד מאד חזקה.
      לטעמי זה טרייד מושלם הייתי לוקח אותו בתור כל צד.
      אברי לדעתי יסכים לטרייד מעניין אם בובי ועגל יאשרו
      הטרייד הוא כפישהו ללא שינוי בבחירות

            1. אתה רואה, עכשיו העגל לא מאשר בגללך!

            2. מתן ומתן….

      1. למה? מה יש להם לעשות עם השחקנים האלה? הם יסיימו חוזים וילכו בחינם. הם בבנייה מחדש אם לא שמת לב, מה שיש עכשיו בקבוצה זה רק נכסי טרייד.
        למה שלא יעשו? מה יש להם לעשות עם 4 החברה האלה בדיוק? להילחם על מקומות 10-12 במערב?
        דרק רוז? המ.. המ… כריסטיאן ווד?…המ המ…
        עדיף להעיף אותם עכשיו שיש להם יותר משנה בחוזה כי אחכ ערכם רק ירד.

        1. ווד גורדון וול ואולדיפו זה קבוצה טובה מאוד שתעשה פלייאוף בקלות. במקום יוסטון אני ממתין לראות מה עושה אולדיפו – אם נשאא אני מנסה לשפר את הקבוצה. אם עוזב – הולך על פירוק

  3. שמעון, לגבי הכוחות שלנו לחרב שחקנים וקבוצות.
    אני הבנתי איפה הכסף הגדול ועברתי צד – לרומם שחקנים.
    השחקן האחרון שחתם אצלי זה דז'ונטה מאריי. עשיתי לו החייאת קריירה תוך מספר משחקים.
    אני עובד על אחוזים מהחוזה הבא.
    תוך שנתיים אני עובר את הממון של ברוך ועובר לחגוג בוגאס.

    1. חחחחחח, מורי זה היינו ביג 3 אני ברוך ואתה, לא יודע לבד כמה כוח יש באמתחתך אבל תנסה.
      מנחם מאסטר גם בזה רק מלכלך על הלייקרס ומביא טבעות לשיקצה.
      יאללה תעשה ניסיון על טריי מה אומר? 🙂

      אגב מנחם הולך להנחית מכת מוות על הספרס מחר במעורב, פוסט רק על השיפור בספרס…..אשך הלך לכם הפלייאוף, תעשה משהו כל עוד לא עלה הפוסט

  4. תודה מנחם, אחלה מעורב.
    .
    מאז הבועה, ועלייתו של קלדון ג'ונסון המלך, הספרס משחקים יותר מודרני. חבל שלא התחילו לפני שנתיים, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא.
    .
    אני מסכים עם דוק ריברס, כל העניין של אבא ובן לא מומלץ לקבוצות. שהניקס יטרידו אותו למקום אחר (דנבר?).

  5. תודה דוק.
    לדעתי ההצהרה של פול (איני מודע למניעיו, יהיו אשר יהיו) זכאית להיות בראש המעורב הזה. מילים כדורבנות.
    דבר שני, סקוט ברוקס מאבד את זה (לא יודע אם היה לו את זה אי פעם) – אבדיה, על בסיס קבוע, מנפק הגנה ומדדי פלוס-מינוס חיוביים, בניגוד מוחלט ליתר חבריו לקבוצה. התגמול? הוצאתו מהחמישייה וספסולו לאורך דק' ניכרות מהמשחק. בניגוד אליו, הנוכחות של ווסטברוק העונה על הפרקט משמעותה אובדן הערך ההגנתי של הקבוצה, ניתוק מוחלט של זרימה תקפית (אם בכלל קיימת כזו) ומתכון בטוח להפסד. התגמול? אינספור דקות, הזדמנויות ווקרדיט, אפילו באובדן המשרה שלו עצמו כמאמן.
    מסקנה? פחדן בן פחדן, שמרן בן שמרן.
    מקווה שלאבדיה יהיה את מה שצריך בשביל לבעוט במוסכמות, לקחת את הכדור לעצמו יותר ויותר, ולהתחיל להיות אנוכי יותר.

    1. מה עשית מאבדיה די בחייאת, שחקן מפוחד מהצל של עצמו בלי ביצים. שיגדל אותם לאט.
      זה כמובן לא סותר שהם פחים עם מאמן פח אבל בוא אבדיה זה כולה עוד נגר ברוטציה, אף אחד לא מפריע לו. פה אין רמייה כמו דריימונד גרין שרוכב על כוכבים. דריימונד היה בשארלוט פחות מאבדיה, אפילו הממוצעים שלו פחות מאבדיה שזה מביך לכשעצמו.
      ברור שאם אבדיה היה משחק עם קרי קליי ודוראנט הוא היה אולסטאר 🙂

      1. עדיין תרומה מאוד חיובית בהגנה ובכ"ח ובחלק המשחקים תואם יפה גם בהתקפה. אף אחד לא ציפה ממנו להיות כוכב מוביל וסקורר. אך השחקן משלים הוא טוב ומעלה וצריכים להיות מרוצים ממנו עד כה.

    2. 28 דקות הוא שיחק, ולופז 27, זה מספר הדקות הרביעי והחמישי בקבוצה, הרבה יותר מאשר ראול נטו ואלכס לן שפתחו בחמישיה. ושיחק כמעט כל הרבע האחרון. לא נראה לי שיש פה בעיית אמון.

  6. מצויין דוק, שמח לראות שאחרי הבליפ של העונה הקודמת השופטים חוזרים לסורם ולמרות שאין קהל הם ממשיכים לשרוק ביתית. כתבתי על זה בתורת המספרים 12, וציינתי שיהיה מעניין לראות לאן הדינמיקה הזו ממשיכה.
    לגבי הקופיף החביב שהצגת, לא רק שהטארסיארים הם פרימאטים, הם בפועל, ביחד עם משפחות פרימאטים אחרות, למשל הדאובנטוניים, מייצגים סוג של אבולוציה מקבילה לבני האדם. התפיסה הפופולרית שהמין האנושי בא מהקופים לא ממש מדוייקת. הפרימאטים שאנחנו מכירים, השימפנזים, הגורילות, ושאר קופי האדם הם לא ״אבותינו״ אלא יותר אחים ובני דודים של המין האנושי שהתפתחו מיצורים שבפועל יותר נראים כמו הטארסיאר והאיי-איי מאשר לשימפנזים. אנחנו והקופים התפתחנו לכיוון אחד, בעוד הטארסיאר שימר הרבה מהתכונות של אותו יצור קדמון, אבל מצד שני פיתח חלק מהמאפיינים של אותו אב משותף שמופיעות גם אצל בני אדם. הם למשל קרניבורים, ויש להם גם התנהגות מעניינת, הם מתנהלים בחבורות של זכר אלפא עם מספר נקבות, אבל במידה והחבורה הזו מותקפת, זכרים אחרים יבואו לעזרת הזכר אלפא להגן על הנקבות. העיניים הגדולות שנוצרו מאחר והטרסיארים הם יצורי לילה, גם מתקשרות לעיניים האנושיות.
    לגבי ההתאבדות, זה חדש לי, אז הלכתי לוויקיפדיה ושם מדובר על מין אחר, הטארסיאר הפיליפיני, ועל נטייה שלהם להתאבדות בשבי בגלל שבשבי, עם כל הקהל שבא לצפות בו, צילומים, כל הזמן נכנסים לו לכלוב ונוגעים בו, זה גורם להם ללחץ ולהתאבדות (שזה בהחלט מוזר), אבל לא מצאתי התייחסות להתנהגות הזו בטבע.

    1. ארז, אותי פינת החי מעניינת כחובב מחלט. אני קורא, מנסה להבין, ומנסה לתרגם כמיטב יכולתי. ברור שהיה עדיף שרזי או אתה תעשו את זה כי לי אין מספיק ידע – רק סקרנות רבה. אז אני עושה זאת עד שמישהו יגיד לי, "מל, עזוב. אני לוקח על עצמי". אבל בינתיים אני לא מתלןנן כי אני למד מה שהחסרתי כסטודנט, ואיך אמר לי המורה שלי קווינט? אף פעם לא מאוחר ללמוד. למשל בקשר להתאבדות ההסבר שלך לא היה כלול אלא נאמר במאמר שהם היונקים היחידים בעולם בטבע שידועים כמתאבדים לקראת סוף חייהם.

      1. דוק, לרגע לא התכוונתי לבקר את מה שאתה עושה, להפך, פינת החי שאתה מביא מאוד כיפית לי. ספציפית פה נגעת בחיה שאני במקרה מכיר אז הוספתי ממה שאני יודע, זה לא בא כביקורת אלא כהשלמה!

  7. תודה ארז על ההבהרות.
    מנחם כותב מהר ועושה סלט שלם, המדענים מתלבטים אם הם קרובים של הפרימאטים או של הצפרדעים
    ??? איך צפרדעים איך?!
    גם התאבדות לא נשמע אמין בכלל.
    אבדיה מצוין, שימשיך ככה. חבל שהוא בקבוצה של ווסטברוק וביל אבל אין מה לעשות עם זה.

    1. זה סלט ניסואז מעורבב בקצפת ושוקולד עם ארומה של אנטריקוט מעושן, אבל אני כל כך נהנה מהפרשנות של הפרופסור, קטעים כאלה עושים לי את הבוקר, ולך?
      קווה קווה
      בטוח שפרופסור מנדלסון ז"ל לא היה צוחק ומאושר כמוני.

          1. חבל, לא מבין מדוע אתה מוריד.
            אני נהנה מאד מהפינה הזו והכי מהפרשנות שלך.
            הפרשנות זה הדבר הכי טוב.

      1. אף אחד לא עשה ממך סמרטוט רצפה, חס וחלילה, התכונתי שאני מאד נהנה מהחדשנות שלך כמו מסלט ניסואז שמכניסים בו כל מיני הפתעות וטעמים כולל נקניק קבנוס. אני שמח מאד שאתה ממשיך ללמוד ושחיות מעניינות אותך, אגב לא ברור לי מה עשיתם עם העיזים (עיזות) שהיו לכם במיאמי כשעברתם לאטלנטה?

          1. הלו יצרן שמור את החיתולים שלך לעצמך כבר 3 שנים אתה דופק אותי בסחורה, אמרת לי החיתול יצליח לעמוד מול סימונס בפלייאוף

            1. זה חרא סחורה, למה ציפית?….

            2. דוק הוא עקץ אותי, קראתי עליו ביקורות חיוביות במועדון הללל, האמת שהיום לא קיים חיתול נגד האוסטרלי.

        1. אני מצטרף למה שרזי אמר. פינת החי היא אחת האהובות עלי. הרי שנינו כמעט היחידים שמגיבים אליה, לא? השגיאות שלך, כמו שהיה אומר קווינט, חינניות, אז תמשיך תמשיך . . .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט