יום שבת קדם-סופרבול מציג 11 משחקים מרתקים של כדורסל! / עידו רבינוביץ'

יום שבת קדם-סופרבול מציג 11 משחקים מרתקים של כדורסל! / עידו רבינוביץ'

ניו יורק ניקס (13-10) – פורטלנד טרייל בלייזרס (9-12), 20:00.

אדם סילבר והליגה פינקו אותנו עם המשחק הכי מוקדם שמשוחק ביום שבת עד כה העונה, כאשר הבלייזרס נוחתים במדיסון סקוור גארדן למפגש רותח עם הניקס המקומיים.

החלוצים יקוו להמשיך את המומנטום שלהם לאחר הניצחון האדיר על הפילדלפיה 76' בתוצאה 121:105, בו היו זמינים תשעה שחקנים בלבד בסגל של טרי סטוטס, ורק שחקן חמישייה קבוע אחד (רוברט קובינגטון). הבלייזרס לא זרים לשחק ללא שחקני מפתח, שכן מגפת הפציעות הכתה אותם חזק במיוחד העונה. אולם, זה היה המשחק הראשון בלי הסופרסטאר, דמיאן לילארד, שהושבת בשל מתיחה בשריר בטני שגרמה לכאבים עזים. בעקבות כך, פורטלנד נאלצה לשחק את כל המשחק ללא רכז טהור אחד.

טרי סטוטס פתח עם ארבעה שחקני כנף (גארי טרנט ג'וניור, רודני הוד, כרמלו אנטוני ורוברט קובינגטון) וסנטר אחד (אינס קאנטר), וזה עבד הרבה יותר טוב מהצפוי. כל החמישייה קלעה בקצב טוב, כאשר היחיד שסיים מתחת לספרות כפולות בעמודות הנקודות היה רוברט קובינגטון שחתם עם 9. גם הספסל הפתיע בעצמו, במיוחד סיג'יי אלבי, הפורוורד הרוקי מוושינגטון סטייט שנבחר בבחירה ה-46 בדראפט האחרון, ששיחק 31 דקות במשחק למרות שלא עבר את רף 10 הדקות עד למשחק זה בקריירה, ונתן ניצוץ חשוב מהספסל עם 15 נקודות, 7 כדורים חוזרים ו-2 חסימות.

באופן כללי, המשחק הזה נראה כמו אנומליה: פורטלנד, ללא דמיאן לילארד בנוסף לעוד כוכבים, מנצחת את הקבוצה הראשונה במזרח עם תצוגה הגנתית מרשימה מאוד, בעיקר בהתחשב בכך שהם מדורגים במקום ה-28 בליגה בהיבט הזה. יהיה מעניין לראות אם הקבוצה הזו תוכל להמשיך את המומנטום הזה, הם כעת מדורגים במקום החמישי במערב עם מאזן זהה לדנבר נאגטס שנמצאים מקום אחד מעליהם, אך הם גם מובילים על המקום ה-11, הסקרמנטו קינגס, בשני משחקים בלבד.

במעבר חד לקבוצה אחרת שתנסה לשמור מומנטום חיובי, הניו יורק ניקס מגיעים למפגש הערב לאחר ניצחון קריטי על יריבתם והאקסית המיתולוגית של מאמנם, השיקגו בולס בתוצאה 107:103, לאחר שהפסידו את המשחק הראשון בסט הכפול מול השוורים. מתפתח קרב מעניין בגזרת הרכז אצל הניקס, הניצחון הזה היה חשוב במיוחד לא רק לתום ת'יבידו, אלא גם לרכז הפותח בעת הזו, אלפריד פייטון.

כתוצאה מהופעות האדירות של הרוקי, עימנואל קוויקלי, מהספסל של הניקס לאחרונה שמרגישות כמו ההתחלה של שיגעון ג'רמי לין בזמנו, כל האוהדים של הקבוצה הניו יורקית קוראים לת'יבידו להעביר את השרביט לשחקן הצעיר והמלהיב. אלפריד פייטון בוודאות חש את האוויר שמחמם את עורפו, ונתן תצוגה משלו במשחק האחרון שתשאיר אותו בחמישייה הפותחת לפחות לעוד כמה משחקים. הוא סיים עם 20 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-4 אסיסטים במשחק בו קוויקלי ירד לממדים אנושיים לאחר שבוע וחצי מטורף לסיום ינואר ותחילת החודש הנוכחי, בו קלע 31 פעם אחת, למרבה האירוניה, בפעם הקודמת שהניקס פגשו את פורטלנד, ו-25 פעמיים נגד הקליפרס והקאבלירס.

זה כבר נהיה מוטיב חוזר של פייטון: הוא משתחל לתפקיד הרכז הפותח אצל קבוצה כזו או אחרת, משחק ברמה הבינונית שהוא תמיד משחק עד שהוא מרגיש את הלחץ מהספסל, ואז מתחיל להגביר את הקצב. הוא צבר הרבה טריפל דאבלים כך בשנים קודמות, מה שנתן למאמנים הרבה אשראי להשאיר אותו כפותח גם כשדברים לא הלכו לכיוון חיובי. השנה, יש לו יותר תחרות מאי פעם עם קוויקלי בזריזות מאחוריו (Pun Intented), יהיה מסקרן לראות איך הוא יתמודד עם החום הפעם.

אחרי כל הדיבורים על הגארדים האלו, צריך לחזור למטה למאצ'אפ המעניין ביותר של המשחק הלילה – רוברט קובינגטון נגד ג'וליוס ראנדל. בניגוד לזהות ההגנתית של הניקס וההתקפית של הטרייל בלייזרס, זהו כמובן קרב בין ההתקפה של ג'וליוס ראנדל, שקולע שיא קריירה של 22.6 נקודות למשחק, עומד מול אחד מהמגנים האיכותיים והמגוונים בליגה בדמותו של קובינגטון.

אצל פורטלנד, הפצועים הקבועים זאק קולינס, סיג'יי מקולום ויוסוף נורקיץ' ימשיכו לרכוב את הכיסאות לצד המגרש, יחד עם נאזיר ליטל שעדיין לא התאושש מהפציעה בברכו. דריק ג'ונס ג'וניור ודמיאן לילארד צפויים לחזור לפרקט, בהינתן מצבם באימון המקדים.

בגזרת הניקס, רק נרלנס נואל רשום בדו"ח הפציעות הרשמי, וגם הוא אמור לשחק אם ירגיש טוב לפני המשחק.

הימור: אני סבור כי עם חזרתו של דמיאן לילארד וגל המומנטום אחרי המשחק האדיר נגד הסיקסרס, שהטרייל בלייזרס ימשיכו את רצף הניצחונות שלהם גם במכה של הכדורסל. 6 הפרש לאורחים בסיום.

סקרמנטו קינגס (11-10) – דנבר נאגטס (9-12), 00:00

חצות הלילה פותחות רשמית את השבוע החדש עם קרב מערבי בין שתי קבוצות המעוניינות לשפר את מעמדיהן בקונפרנס הצפוף, כאשר בירת קליפורניה תהווה את מקום המפגש בין המלכים למוזהבים.

על אף שהנאגטס נמצאים כרגע במקום של ביתיות בפלייאוף והקינגס מסתכלים על השמינייה הראשונה מבחוץ, הקבוצה מקליפורניה כבר גברה על הקבוצה מקולורדו פעמיים השנה ותשמח לטאטא את יוקיץ' וחבריו עם ניצחון הלילה. הקבוצות נפגשו במשחק הראשון של העונה, שזכור בעיקר בשל טיפ הניצחון של באדי הילד שתיקן החמצה של האריסון בארנס במאיות השניות האחרונות שנותרו על שעון ההארכה. במשחק השני זה היה טייריס האליברטון, רוקי העונה עד כה, שתדלק ריצת 11:0 בשלהי הרבע הרביעי שגמרה את הסיפור וסגרה את תוצאת הסדרה לטובת הקינגס.

הנאגטס צריכים להיות על קצות האצבעות שלהם כל היום לפני המשחק, לא רק שיריבתם הלילה ניצחה אותם בשני המפגשים הקודמים העונה, היא גם ניצחה חמש מששת המשחקים האחרונים שלה שכללו ניצחונות לא פשוטים נגד הסלטיקס בבית ונגד הפליקנס והראפטורס בחוץ. למעשה, ההפסד היחיד שלהם מאז ה-20 לינואר היה בנקודה אחת נגד המיאמי היט לפני שבוע בדיוק. בנוסף לעיל, הקינגס גם נחו בשלושה ימים האחרונים בעקבות הניצחון על הסלטיקס ביום רביעי האחרון. כאשר השלישייה החזקה שלהם, פוקס-הילד-בארנס מספקת את הנקודות, יחד עם האליברטון כשחקן שישי, קשה מאוד לעצור אותם בפן ההתקפי. ארבעתם קלעו 86 נקודות נגד בוסטון, וזה הספיק לנצח את הסלטיקס כשהצמד הדינמי שלהם, ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון, קלעו יחדיו 48 נקודות.

כל הזרקורים יופנו לניקולה יוקיץ', שצבר שני טריפל דאבלים בשני המשחקים נגד הקינגס עם לפחות 26 נקודות במעל 60% מהשדה, אך גם איבד 16 כדורים בשני המשחקים, כולל האחד שהכריע את המפגש הראשון בדנבר.

סקרמנטו מגיעים למשחק רעננים ללא פציעות משמעותיות.
אצל מייק מאלון פי.ג'יי דוזייר לא ישחק בשל מתיחה בשריר, אליו יצטרף גם גארי האריס ג'וניור שפצע שריר באזור השוק. ג'מאל מארי ופאקונדו קאמפצו בסימן שאלה ומצבם יוכרע רק לפני המשחק.

הימור: הליגה הזו היא ליגה של מאצ'אפים, וניכר כי לקינגס יש מאצ'אפ טוב נגד הנאגטס. זה, יחד עם המומנטום והרעננות, יכריע את המשחק ואת הסדרה העונתית לטובת החבורה של לוק וולטון. 8 הפרש לקינגס.

פילדלפיה 76' (7-16) – ברוקלין נטס (10-14), 03:00

המשחק התוסס ביותר של הלילה יתרחש בעיר אחוות האחים כאשר ג'יימס הארדן והנטס יעמדו לקרב מול ג'ואל אמביד ומוליכת הקונפרנס מפילדלפיה.

לצערנו, הלילה הנטס לא יגיעו עם סגל מלא בעקבות אירועים ביזאריים שיכולים להיגרם רק בשנת קורונה: קווין דוראנט לא פתח במשחק מול טורונטו בשל בדיקת קורונה לא חד משמעית שעשה בן אדם קרוב אליו. בסוף הרבע הראשון הוא אושר לשחק, ואז יצא החוצה ברבע השלישי כאשר בדיקה נוספת של אותו בן אדם יצאה חיובית. כל המאורע העלה שאלות רבות אצל דוראנט ואחרים, ובצדק – אם לא היו בטוחים שהוא היה יכול לשחק, למה הוא בכלל היה בבניין? האם זה לא מסכן את שאר חבריו לקבוצה בוירוס עצמו ו/או תקופת בידוד? אלו שאלות שאוהדים ברחבי הליגה העלו ולא קיבלו תשובה ישירה מאדם סילבר ואנשיו. זה נראה כי אפילו הם לא יודעים בוודאות מה הם עשו שם.

אם נשים את כל זה בצד, למרות החיסרון של דוראנט, לנטס עדיין יש קיירי אירווינג וג'יימס הארדן בסגל שמוכנים להמטיר נקודות על הסיקסקס. הרשתות נמצאים במקום ה-26 ביעילות הגנתית והם ספגו 120 נקודות לפחות בכל אחד מחמשת המשחקים האחרונים שלהם, אך הם ניצחו שלושה מהם בשל ההתקפה הרצחנית שלהם. מאמן ברוקלין סטיב נאש למד טוב מאוד ממאמנו הישן, מייק ד'אנטוני, שהסוד הוא פשוט לקלוע הכי הרבה שאפשר ולקוות שזה יספיק, והגישה המודרנית הזו היא הפילוסופיה על פיה משחקת הקבוצה הניו יורקית, הארדן ואירווינג בטח לא מתלוננים.

על כן, הסיקסרס פשוט יצטרכו להילחם עם אש באש משלהם, וחזרתו של בן סימונס לפרקט תשמש כאבק שריפה דליק ומצוין. הגארד הגבוה של דוק ריברס ממשיך לספק מספרי אסיסטים גבוהים ויציבים, בנוסף ליצירת נקודות יעילה. בשני המשחקים האחרונים ששיחק לפני שפספס את האחרון בשל פציעה, הוא קלע 21 ו-15 נקודות בהתאמה, ב-16/24 מהשדה בין שני הניצחונות הללו על יריבות קונפרנס בחוץ (אינדיאנה, שארלוט). חשוב גם לציין את ההגנה של מספר 25 בכחול-אדום, סיומנס מוביל את הליגה במדד ההגנתי של TPA (Total Points Added) כאשר הוא היחיד שחסך לקבוצתו מעל 30 נקודות הגנתיות סך הכל לפי המודל הזה, על אף שפספס שלושה משחקים.

אבל כאמור, בן סימונס זה רק העוזר למועמד MVP שכבש את הסיקסקס, ג'ואל אמביד. הסנטר הקמרוני משחק מחוץ לדעתו השנה, ביעילות חייזרית: הוא קלע 29.1 נקודות ב-68.1% טרו שוטינג, 77.3% מתחת לטבעת, 55.3% מחצי מרחק, 42.3% מעבר לקשת ו-85% מקו העונשין ב-11.1 ניסיונות למשחק. אלו מספרים אבסורדים שאף ביג-מן, מלבד אולי ניקולה יוקיץ', לא מתקרב אליהם העונה ובכלל בשנים האחרונות.

כרגע, אמביד עדיין בסימן שאלה למשחק, אך אני סבור כי דוק ריברס ואמביד בעצמו יתאמצו להכשיר אותו למערכה הקריטית למרות הכאבים בברך. גם סת' קרי בסימן שאלה למשחק, כאשר מייק סקוט וטרנס פרגוסון הוכרזו כי לא יהיו פעילים.
אצל ברוקלין, מלבד קווין דוראנט הרוגז, רק ניק קלאקטסון לא יהיה זמין לסטיב נאש בסגל הלילה.

הימור: אני חושב שהקבוצה הביתית הזו טובה מדי כדי להפסיד שני משחקים ברצף בשלב הזה של העונה, הנטס עדיין לא העמידו את היציבות שהם היו רוצים. גם אם אמביד יוגבל בדקות, אני מאמין שזה של פילדלפיה, 4 הפרש למקומיים.

טורונטו ראפטורס (12-10) – אטלנטה הוקס (12-10), 03:00

הראפטורס ניצחו את ההוקס בעשרת המפגשים האחרונים שלהם, הם ישמחו להמשיך את הרצף הלילה כאשר הם יצפינו לג'ורג'יה למפגש עם העיטים ב-"סטייט פארם ארנה" שבאטלנטה.

ההוקס הפסידו שלושה משחקים רצופים וחמישה משבעת האחרונים, כאשר הטרי שבהם הוא התבוסה ב-21 הפרש ליוטה ג'אז, משחק בו נאלצו להתמודד עם חסרונם של טריי יאנג (הוחלף על ראז'ון רונדו, שזרק 7 זריקות והחטיא את כולם בתצוגה מזעזעת של 29 דקות אימפוטנטיות התקפית, הגארד הוטרן לא קלע סל שדה בשני המשחקים הארחונים שלו) ודיאנדרה האנטר במשחק מול אחת מהקבוצות הטובות בליגה, שהיה גמור עוד לפני שהתחיל. שני הצעירים הללו קולעים יחדיו 43.8 נקודות למשחק, ואת התפוקה שלהם קשה מאוד להחליף בסגל הדליל של לויד פירס, במיוחד כאשר השאר קולעים באחוז הקבוצתי הגרוע ביותר של השנה עם 32.7% כללי.

במעבר חד מקשיים התקפיים לשגשוג של סקורינג, הראפטורס, שניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם כולל המפגש האחרון מול הברוקלין נטס האימתניים אמש, קיבלו תפוקה עצמוה מהסקנד גארד המוכשר שלהם, פרד ואן פליט ביום שלישי האחרון בניצחון 123:108 על האורלנדו מג'יק, כאשר מספר 23 שבר את השיא בנקודות למשחק אחד במדי הראפטורס עם 54 נקודות שכללו 11 שלשות. זה הכי הרבה נקודות שקלע שחקן שלא נבחר בדראפט בהיסטוריה של הליגה, שיא שהיה שייך פעם למוזס מאלון הגדול.

את השגשוג ההתקפי שלהם אמש הם קיבלו מכוכב צעיר אחר, פאסקל סיאקם, שקלע 33 נקודות והשלים דאבל-דאבל עם 11 כדורים חוזרים. זו הפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים שסיאקם צולף לפחות 30 נקודות. קייל לאורי גם הצטרף למועדון עם שלושים נקודות בדיוק, יחד עם שבעה אסיסטים. פשוט כיף לראות את הקבוצה שהתקשתה מאוד בתחילת העונה חוזרת ליכולת שכולנו ידענו שמתחבאת בתוכה.

או.ג'י אנונובי ופטריק מקאו ימשיכו להתלבש באזרחי במשחקים הקרובים, אך ארון ביינס צפוי לחזור הערב לשירותיו של ניק נרס והדינוזאורים.

אצל העיטים רשימת המושבתים קצת ארוכה יותר –  בוגדן בוגדנוביץ', קריס דאן ודיאנדרה האנטר בטוח לא יהיו זמינים ללויד פירס, כאשר טריי יאנג, אוניקה אוקונגו וקווין הווארטר בסימן שאלה.

הימור: זה יהיה אפילו יותר קל משחושבים, שניים מהמאזנים הכי משקרים בליגה לגבי יכולות הקבוצות, כל אחת לצד שלה. טורונטו ב-22 הפרש.

קליבלנד קאבלירס (13-10) – מילווקי באקס (8-14), 03:00

הבאקס ישמחו לעשות מיני-סוויפ על הקאבס עם ניצחון שני ביומיים כאשר האבירים מאוהיו יארחו את האיילים מוויסקונסין פעם נוספת בסוף השבוע הזה.

זהו המשחק השני מבין שישה משחקים חוץ רצופים לבאקס, אותו מספר של ניצחונות רצופים שיש למילווקי על קליבלנד עוד מאז עונת 18/19. למרות שנכנס לבעיית עבירות מוקדמת, בעיה שהגבילה אותו לאורך הקריירה שלו, יאניס אנטטקונמפו התאושש ממחצית ראשונה בה קלע רק 11 נקודות בכדי לסיים עם 33 נקודות, רובן מגיעות ברבע השלישי שהיה ההבדל בניצחון של הבאקס.

"השגנו קצת עצירות, יצאנו מהר ועשינו כמה מהלכים טובים בהתקפות מעבר מהירות, ואז הוא [יאניס] עשה מהלכים חשובים בחצי מגרש ובצבע" אמר קואץ' באד המאושר בסיום המשחק האחרון. התשובה הפשטנית שלו סיכמה יפה את המשחק, במיוחד הקטע על הנקודות בצבע, 74 מתוך 123 מהנקודות שלהם הגיעו מתוך האזור המוגדר.

בהשוואה לבאקס, המומנטום השלילי של הקאבס נראה עוד יותר גרוע ממה שהם. האבירים הפסידו 6 מ-8 האחרונים שלהם והם כעת במאזן הכי גרוע שלהם העונה עם שלושה משחקים מתחת למאזן חצוי לאחר התחלה מבטיחה. הבאקס כיסחו אותם במחצית השנייה של המשחק הקודם בתוצאה של 63:42 לטובת האורחים ב-24 הדקות האחרונות. "אני חושב שהם שברו את רוחנו, הם גרמו לנו להמשיך לטעות ולהמשיך לשלם על הטעויות החמורות שעשינו" סינן ג'יי.בי ביקרסטאף המאוכזב בסיום המערכה האחרונה.

נקודת האור שעדיין נותרה לקאבס מתחילת העונה היא היכולת המשופרת של קולין סקסטון, שקלע 19 נקודות במשחק האחרון וכרגע עדיין מחזיק בסיכוי להצטרף למשחק האולסטאר הקרב כאשר אוהדי קליבלנד עושים מאמצים רבים להכניס את הגארד הצעיר שנותן עונת פריצה במדים הללו.

אצל ביקרסטאף, קווין לאב, לארי נאנס ג'וניור ומת'יו דלבדובה לא ישחקו, קולין סקסטון בסימן שאלה בשל פציעה בצווארו.
בצד השני, הסגל של מייק בודנהולצר מלא, שלם ומוכן לפעולה.

הימור: הקאבלירס יכולים רק לקוות לא להיות מושפלים, אני לא הייתי סומך על זה. 28 הפרש מילווקי.

יוסטון רוקטס (10-11) – סן אנטוניו ספרס (10-12), 03:00

דרבי טקסני זה תמיד כיף, במיוחד ששתי הקבוצות כל כך צמודות מבחינת מאזנים. הפעם אלו יהיו הרקטות מיוסטון שיקבלו את פניהם של הדורבנים מסן אנטוניו ב-"טיוטה סנטר" האדום.

כל אחד מהקבוצות לקחה מפגש אחד עד כה בשנה זו, והמפגש הזה יכול להיות חשוב מאוד בהקשר למיקומי פלייאוף בשלהי העונה, שכן ישנן שבעה קבוצות במערב שמופרדות על משחק אחד בלבד וסביר ששובר שיוויון כזה או אחר יכריע מיקום של קבוצה בתוך או מחוץ לפלייאוף. מבחינה התקפית, שתי הקבוצות נראות שוות מבחינה סטטיסטית: הם קולעות מספר זהה לגמרי של נקודות למשחק עם 111.2 כל אחת, כאשר הדירוג ההתקפי של סן אנטוניו הוא הגבוה מבין השתיים, אבל ב-2 נקודות מדד בלבד (מקום 20 בליגה לעומת 23 בליגה). ההבדל המשמעותי בין שתי הקבוצות זה בצד ההגנתי: הרוקטס, שלא סימנו את עצמם כקבוצה הגנתית בתקופת ג'יימס הארדן, שינו זהות לגמרי והם כעת מקום שני בדירוג הגנתי כאשר הספרס נמצאים בדיוק במקום האמצעי, 15 בליגה באספקט הזה.

הספרס יצטרכו לפתוח חזק ומהר נגד הקבוצה הדינמית והנפיצה של יוסטון, דבר שהם התקשו לעשות עד כה העונה. ב-15 מ-22 המשחקים שהדורבנים שיחקו עד כה, הם ירדו לפיגור אחרי הרבע הראשון, והם העמידו מאזן שלילי של 8-7 במשחק האלו. לעומת זאת, הם ניצחו 5 מתוך 7 המשחקים בהם הצליחו לצאת מהרבע הראשון עם יתרון.

אצל גרג פופוביץ', למרקוס אולדריג' ולוני ווקר לא ישחקו בוודאות, מצבו של דז'ונטה מארי עדיין לא בטוח אך סביר להניח שהפציעה בקרסול תשבית אותו גם למשחק הזה.

אצל סטיבן סילאס, כריסטיאן ווד ודאנטה אקסום יחסרו, כאשר ג'ון וול ודייויד נוואבה בסימן שאלה מאתמול.

הימור: בדרך כלל, מה שקובע במפגשים האלה זו הביתיות, אז אלך על זה גם הפעם. יוסטון עולה ליתרון קריטי בסדרה ומדלגת מעל הספרס עם ניצחון בשיניים, 2 הפרש.

דאלאס מאבריקס (14-9) – גולדן סטייט ווריורס (10-12), 03:30

מחד גיסא, שחקן צעיר ומדהים בשם לוקה דונצ'יץ' שלא חווה הרבה הפסדים בקריירה המקצוענית שלו. מאידך גיסא, קבוצה צעירה מהמפרץ בשם הגולדן סטייט ווריורס, שגם כן לא רגילים להרבה הפסדים בשנים האחרונות, במיוחד מאז שסטף קרי נכנס לגדולתו. כולם רוצים לטעום את הנקטר המתוק של הניצחון, הפרשים מטקסס יארחו את הלוחמים מסן פרנסיסקו ב-"אמריקן איירליינס סנטר" בפעם השנייה ביומיים האחרונים.

הווריורס ישמחו לשחזור מדויק של המפגש אמש בין הקבוצות הללו, כאשר קונצרט התקפי של הלוחמים, שקיבלו שיא קריירה של 40 נקודות מקלי אוברה ועוד 28 ממתקים מסטפן קרי, היה קטליזטור לדריסה מולטת של היריבה בכחול בתצואה האבסורדית, 147:116 לטובת גולדן סטייט. אוברה, שכידוע התחיל את העונה עם אחוזים מזעזעים מבחינת היסטורית מעבר לקשת (החמיץ את ה-17 הראשונות ו-27/28 לפתיחת העונה), צלף 7 שלשות מתוך ה-10 שזרק אמש. הוא היה המוביל בקבוצה שקלעה 22/43 מחוץ לקשת, ו-57.3% שדה כללי.

אפשר וצריך לתת הרבה קרדיט ליכולת ההתקפית של הווריורס, אך הרבה מהגורם לתוצאה ההזויה הזו היא ההגנה הרעה מאוד מהצד השני. היריבים של המאבס קועלים עליהם 112.5 נקודות למשחק, זה מקום 23 בליגה והדירוג ההגנתי שלהם הוא השישי מהסוף. קבוצות של ריק קרלייל בדרך כלל מתעלות על עצמן מבחינה הגנתית ומראות שהשלם חזר יותר מסך חלקיו, אך חוסר הכישרון ההגנתי בסגל של המאבריקס הכניע גם את המאמן הותיק והמוערך. הם יהיו חייבים לעשות שינוי כלשהו, בין אם זה בשקשוק של הסגל הנוכחי ובין אם זה טרייד וקבלה של שחקנים מיובאים מקבוצות אחרות.

ריק קרלייל מציג סגל מלא וללא פציעות גם למשחק הלילה.
אצל סטיב קר, קליי ת'ומפסון, ג'יימס וייזמן, קוון לוני, מרקיז כריס ואריק פסקל לא ישחקו.

הימור: אני מעריך משחק צמוד יותר הפעם, אך שעדיין יישאר לטובת האורחים, 9 הפרש גולדן סטייט.

לוס אנג'לס לייקרס (6-17) – דטרויט פיסטונס (17-5), 05:00

אחד מהפתעות העונה, והשנים האחרונות בכלל, הייתה הניצחון הביזארי והמרשים של הדטרויט פיסטונס נגד הלוס אנג'לס לייקרס במפגשם הראשון העונה. האגמים יקוו להימנע ממבוכה וסנסציה נוספת על ידי הקבוצה ממישיגן, כאשר הם יקבלו ל-"סטייפלס סנטר" את הבוכנות בתקווה להשיב נקמה חמה.

107:92. זו הייתה התוצאה במפגש האחרון בין מוליכת הליגה והזוכה של שנה שעברה, הלוס אנג'לס לייקרס, נגד הקבוצה עם המאזן הגרוע ביותר בליגה, הדטרויט פיסטונס.

לא סביר שלברון ג'יימס והלייקרס יתנו לדבר כזה לקרות שוב, בייחוד לא במומנטום החיובי שהם נמצאים בו. הם יצאו עם ידם על העליונה בשלושת המשחקים האחונים שלהם, שכללו ניצחון מתוק על היריבה המרה ממסצ'וסטס, והאחרון שבהם נגד היריבה המערבית אותה פגשו בגמר הקונפרנס בשנה שעברה, הדנבר נאגטס. לאחר מחצית ראשונה אפטית בה הלייקרס ירדו לחדרי ההלבשה בפיגור דו ספרתי, פרנק ווגל המריץ את השחקנים שלו בדרך לניצחון 114:93 בסיום. אנטוני דיוויס, שהיה אחד משבעת שחקני לייקרס שקלע בספרות כפולות, שיבח את הנאום המשלהב של מאמנו בהפסקת המחצית, ואמר: "המאמן תפס אותנו על האנרגיה והקצב בו שיחקנו במחצית הראשונה".

ניכר כי הנאום באמת עזר, הלייקרס קלעו 68 נקודות נגד 37 הנקודות של הנאגטס במחצית השנייה והפכו משחק צמוד לגארבג' טיים עוד לפני דקות הסיום.

הפיסטונס לעומתם הפסידו את שלושת המשחקים האחרונים (הניצחון האחרון שלהם היה נגד אותם לייקרס), כל שלושת ההפסדים הגיעו בהפרש דו ספרתי מייאש והבור אליו הם נכנסו רק נהיה עמוק ועמוק יותר בדרך לייצב את עצמם כקבוצה הגרועה בליגה.

הימור: ברק לא פוגע באותו מקום פעמיים. 22 הפרש לוס אנג'לס.

גם ישוחקו:

אורלנדו מג'יק (14-9) – שיקגו בולס (13-8), 02:00

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (12-9) – מיניסוטה טימברוולבס (16-6), 03:00

ניו אורלינס פליקנס (12-9) – ממפיס גריזליס (8-9), 04:00

לפוסט הזה יש 174 תגובות

  1. איזה יום וערב של משחקים! ובנוסף להכל דוק נגד צפון קרולינה במכללות. יופי של פריוויו עידו. איזה כיף לקום בבוקר ולדעת שצעירים שיכולים להיות נכדים שלך שומרים על איכות אתר גבוהה ביותר!

  2. פריוויו מדוקדק ללילה גדוש, תודה רבה עידו!👍🏼
    .
    אלמלא הפצועים שלנו הייתי אומר שניקח את זה בגלל הפצועים שלהם, אבל אם בנוסף ללמרקוס גם לוני ודז'ונטה לא ישחקו אז זה בהחלט יכול ללכת לכל כיוון. במשחק טוב של דרק וייט ננוחם.

  3. תודה על סיקור נהדר. לקינגס יש באק טו באק שאני לא זוכר מהסוג הזה. הם משחקים היום ב12.0 בלילה מחר 22 שעות אחרי הם בלוס אנגלס מול הקליפרס. זה באק טו באק עם טיסה של פחות מ24 שעות. אפרופו מצאפים מול הקליפרס קשה להם והם מתמקדים במשחק מול דנבר.

  4. לא יעזור, המשחקים האלה בלי קהל זה כמו אוכל בלי תבלינים. קצת תפל. קצת ליד.
    ובנוסף, לפחות במשחקים שצפיתי, ההגנות חלשות, האינטנסיביות לא ממש שם, השופטים שורקים לעיתים על חסינות נעות ואנד וואן כאילו הם שוטרי תנועה בצומת הומה ברומא.
    סתם כי זכרתי שפעם זה לא היה ככה, ולמי שעוד זוכר- הנה משחק *עונה רגילה* בין הבולס לניקס במדיסון סקוור גארדן (הבולס הפסידו, סו וואט). הגנה, אינטנסיביות, נותנים לשחק (יואינג חוסם את פיפן בתנועה והכל בסדר, משחקים). בקיצור, כדורסל חי ובועט.
    https://youtu.be/CJSoaPH1Brg

      1. אף אחד לא אומר את זה יותר ממני
        מה שהיה אמור להיות משחק סופר מעניין בין הנטס לפילי נהפך לבדיחה
        בלי דוראנט, בלי קיירי
        אם אני פילי אני מושיב את אמביד שיהיה משחק g ליג

        1. איזה באסה
          טוב אין למה לקום הלילה. לא צריך להושיב את אמביד אלא לרמוס ולתת לו לנפח סטט לmvp. המיקום חשוב לך תדע מה יהיה עוד כמה חודשים ביתיות וקהל ואנחנו עדיף שנהיה כמה שיותר למעלה
          לגבי הmvp שיקצה מפעיל את כתבי החצר ומוביל במירוץ ואיכשהו דחפו לשם גם את לוקה הישר מהמקום ה14 במערב 😂😂😂. הם הרי נתנו לו הכי הרבה סיכויים לmvp אז לא רוצים לצאת רפי הבנה ועוד דחפו את בראדלי ביל 😂😂😂😂 שזה יותר מצחיק מלוקה ואותי ביאס שגרמי גראנט לא מופיע שם במירוץ נותן אחלה סטט וגם הגנה יותר משניהם 😂😂

          טוב נראה ניקס פורטלנד איפה דה שוט עם כרמלו האיש שלו ודובי עם נוקס האיש!שלו?

      1. אני מתערב איתך שלא ראית יותר מ-2 דקות, פשוט כי אין לך סבלנות.
        תראה איך כל התקפה עושים את mj דאבל טים, איזו הגנה לוחצת שכל מיני ליצנים שאתה מעריץ כמו טריי יאנג היו משלשלים בחדר ההלבשה ובכלל לא עולים לפארקט.

        1. איפה ראית הרצתי קצת ועדיין רואה את מייקל קולע גאמפים מהספוט בלי התנגדות רק באחד על אחד טובח בשומר שלו חטף כולה גג מבאק וויליאמס שאחכ הורידו אותו לפארקט בחייאת גרמת לי לשרוף עוד 5 דק.
          היה לי פעם חבר שהיינו ילדים שהיה שחקן תותח קלעי קטלני ביותר ואלן יוסטון היה האליל שלו.
          הכי הרג אותי רודמן שסירב לתת את הכדור לסקוט פוסטר ששעה מבקש את הכדור 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 איזה חולה הוא

        2. ראיתי הרבה יותר מ2 דקות. כמות הפעמים שמייקל הלך לקו על כלום ושום דבר.. בסדר אז היו את הסדרות האלו מול דטרויט. על זה לבנות מיתוס שלם של קשיחות? בחיית.

          1. מעניין בהתחשב בעובדה שבסרטון לא מראים אף זריקת עונשין. ומי דיבר על קשיחות?
            בחיי יש פה מגיבים שבאים עם דף מסרים מהבית 🤦‍♂️

        3. די כבר עם המיתוסים האלה. לא עשו לו דאבל טים, לא כל התגםה ולא כל משחק.
          כשהוא חדר פנימה אז הוא היה נתקל בעוד שומר, וזה משהו די טבעי גם היום.
          אף אחד מאז לא היה מצליח לעצור שחקנים שקולעים כמו היום מחוץ לקשת.

  5. ניקס ינצחו בצמודה
    זיו יפתיע את לחוס בהארכה
    פילי ירמסו
    באקס ידרסו
    אם טריי משחק ההוקס ינצחו בדוחק והוא יככב אם לא אז ראפס ירמסו קל
    לוקה ינגב הפעם את דמיאן לי שצרח עליו וויט בוי שלא זכה להתייחסות מגופי התקשורת משום מה 😂😂
    ציון ינגב את גה והנגרים. גה הפך לנגר בעצמו מאז הפציעה יאללה שיחזור לעצמו הוא היה המס 2 שלי בליגה
    אוק יכו בגורי הזאבים
    מגיק יגרדו דחוקה
    מאנו יכה בעגל
    שיקצה ינפח סטט מול גרמי גראנט

    1. הניקס עם מחצית טובה.
      איזה מצחיק היה הדאבל טים שהביאו על דמיאן רנדל עשה טובה שבא לדאבל טים 😂😂😂 בקושי דידה לעזור ואז דמיאן עצר וגם הוא עצר ופתאום דמיאן ברח לו והוא כאילו זז 😂😂😂😂 למזלו דמיאן העיף כזאת בלטה ששמעו את הרעש של הקרש עד לפה. סגרו יפה עם 2 שלשות את המחצית

  6. איזה הבדל בין משחק למשחק
    כל השחקנים האלה של פורטלנד שלא מסוגלים לקלוע או אפילו לכדרר כמו שצריך לא היו מסוגלים להחטיא נגד פילי
    יום עסאל יום באסל

  7. דמיאן מקבל ככ הרבה שריקות אוויר שאולי הוא יורש הרמטכל
    לפני כמה ד2 רובינסון לא נגע בו בכלל והוא קיבל אנד וואן 😂😂😂 מזל שהוא החטיא את העונשין.
    הוא אוטמטית מעיף גוף וראש בכל תנועה ככ מורגל בזה שזה טבעי אצלו מדהים לראות את זה כמו סוויט לו

  8. רנדל הזה כזה פח חושב הוא אייברסון 😂😂 הולך אחד על אחד וחוטף רק גגות תמסור יא מניאק.
    שיטת המשחק של פורטלנד בקלאץ תמסרו לדמיאן והוא זורק מהלוגו ומנסה לקפוץ על מגן זה כל התכנית שלהם כמה פעמים אותו מהלך 😂😂😂
    מאמן מעולה סטוטס

  9. רנדל איכזב אותי. ציפיתי לראות הצגה אחרי כל מה שרואים ממנו השנה מבחינת המספרים. הוא לא היה כזה גרוע, אבל לא ראיתי משהו חכם במיוחד. הרבה איבודים לא מחוייבי המציאות.

  10. אני לא מבין איך וולטון לקורי גוזף כל כך הרבה דקות ולא נותן לקייל גאי לשחק..
    גוזף לא מספיק טוב לכולם כבר תקופה וקייל גאי הוא סטאד

    1. תסתכל קצת על סרטונים של גאי מהפריסיזן וגם משנה שעברה מהגי ליג , אבסלוטלי סטאד.
      גוזף פשוט לא טוב כבר תקופה, בזבוז דקות הדקותת שלו גם בהגנה הוא כבר לא טוב כמו בעבר…

  11. מילסאפ 3/3 ל-3
    אני גר בירושלים, בדיוק עבר לי מול החלון תמהוני על חמור לבן, הולך בכיוון כללי של העיר העתיקה

    1. רק דיברתי, והחטיא 2- אבל אחת בסוף שעון ובאחת הליברטון עשה עליו עבירה, שוולטון משום מה ביקש צ'אלנג' עליה.

    1. קשה קשה לדנבר בלי מארי…ומייקל פורטר ג'וניור חייב חייב חייב לשפר את ההגנה שלו, בעיקר בתחום האינטלגנציה.
      רק לי הזריקות של הולמס מזכירות קצת גויאבות של ליאור אליהו?

  12. בפעם הראשונה הקינגס ממש גנבו תמשחק במשחק הראשון של העונה בדנבר
    המשחק השני הקינגס היו דומיננטים, בשני המשחקים דנבר היו בהרכב מלא בניגוד להיום
    לדנבר לקח קצת זמן להכנס לעונה

    1. קר מאמן חלש רואה שתחילת רבע 4 לוקה נשאר על המגרש קרלייל כנראה הקשיב לחברה מהופס שלא מבינים כלום וקר השאיר את קרי בחוץ….ייבש אותו קירר אותו.
      כמו כן במקום לדאבל את לוקה נתן לו קליר פאת כל הערב בעוד שרבע אחרון קרלייל דיבל את קרי…..מי מוציאהשחקן בזון כזה של 46 בנק ב3 רבעים?
      מאמן חלש מאד.
      מאמן אחר היה מוציא מגולדן יותר.
      הכי טוב אבל היה דריימונד

      1. יש הקבלה בין קר לסטיבנס?
        לפחות במשחק האחרון הבוט חרג ברבע האחרון והחזיר את טייטום מיד אחרת זה היה עולה לו בהפסד שלישי ברצף.
        ראיתי כמה הוא היה לחוץ. סוף סוף הוא היה לחוץ!

        1. כל הסמיילים שבעולם לא יצליחו להסתיר עד כמה אתה קלולס…
          .
          לוקה שחקן נהדר עם עקב אכילס יחיד במשחקו –
          האחוזים מהשלוש.
          תעשה דאבל מוקדם וטיפשי?
          תקבל התקפה של 4 על 3 (מה שמבטיח סלים קלים רוב הזמן).
          .
          תעשה דאבל טים מאוחר?
          אתה מקבל מבט חופשי של קלבר לשלשה שמסיימת את המשחק.
          .
          מה גולדן עשו?
          שומר אחד עם לוקה, ופרונט של אחד הפורוורדים שאמור להספיק לחזור לשחקן שלו במקרה הצורך.
          ביום בו לוקה קולע 7 שלשות, אין הרבה מה לעשות נגדו.
          .
          תצפה במשחקים, שמעון. אולי תלמד משהו.

            1. החלק הכי יפה?
              אני לא באמת צריך לכתוב משהו. השטויות שלך מדברות בעד עצמן…

            2. משקפיים איזה מידה להזמין לך? פעם אמרת ששפשוף מאחור במכנס בטוסיק של דמיאן שהוא זורק טוסיק זה עבירה והיום אתה אומר שהמכה ביד והחזקת היד של בייזמור זה לא עבירה? 😂😂😁
              אופטיקה הלפרין בסניף הקרוב

            1. אני עדיין מחכה לשמוע איך לברון היה מסיים עם אליפות אחת אם היית מאמן. איך בדיוק היית מבצע דאבל טים מלבד לזרוק טראש-טוק מולו ואימוג'ים בוכים מצחוק…
              בוא נתחיל באליפות האחרונה, כי יש לך לפעמים בעית זכרון… איך מיאמי בדיוק אמורים היו לבצע את הדאבל טים מול לברון?

            2. להתווכח אתך זה כמו לקחת סוכריה מילד…
              .
              קלבר קלע העונה 46.2% מהשלשות שלו. את העונה שעברה הוא סיים עם 37.3% מהשלוש. הוא היה חופשי, בפינה. השלשה הקלה ביותר.
              כמובן שמאמן על כמוך ברור לו שעדיף שלשה פנויה מהפינה על ידי שחקן של 46% מהשלוש כאשר קבוצתך בפיגור נקודה.
              .
              קלולס.

        2. אני לא יודע מה משעשע יותר (מביך אולי הייתה המילה התאימה, אבל אתה חסין) –
          התגובות שלך בנוגע לכושר ופציעות, התגובות שלך על הגנה, או התגובות שלך על שיפוט.

            1. בצדק אתה מנסה להדחיק ולהשכיח את מה שכתבת על אחוז אפקטיבי.
              זה היה מביך ברמות קיירי והעולם השטוח…

            2. בבקשה,
              כרגיל אתה עושה את מלאכתי קלה…

            1. יש לך את זה יותר בסגנון ילד קטן?
              תחזור לשכונה. אולי בני 12 יסכימו לבלוע את השטויות שאתה מדברר…

            2. שמעון כדורסלן השכונות כרגע זאת דמות ברמת מומי נהג המונית… פשוט מוסיף צבע ל(עוד) כמה תגובות

            3. שמעון היה מת להיות מומי. לפחות מומי היה מצחיק…

            1. אתה ראית את המשחק הלילה? בטוח? לא רק היילייטס?
              .
              ואם בחוזים עסקינן,
              כבר שכחת את ההצהרות המפוצצות של "לברון לא יגיע ללייקרס בלי 2 כוכבים"?
              כבר שכחת שאחרי ההצהרות המפוצצות השתפנת ולא הסכמת להתערב?
              (בצדק, הרי בין מה שכתבת לבין המציאות האפשרית היה 0 קשר. וגם אתה ידעת שבעוד שהמקלדת סופגת הכל, מהכיס לא מתחשק לך לשלם…)

            2. אבל לברון ניסה גיא הוא לא הצליח המדדה הבריז לו. זה לא סהוא לא ניסה. זה רק מראה כמה את חסר מושג בנוגע למי שאתה דווקא מעריץ. 20 שנה ואתה לא מכיר אותו. צחקת שאמרתי איך שחתם בלייקרס שיעיף משם את כולם 😂😂

  13. ההילייט של הערב הזה למי שרוצה לראות קרקס יפה היה של ון וליט. לכו לצפות בראפס הוקס מה הלך שם 😂😂😂
    אשך בשבילך זה חובה.
    זה התחיל עם קפיצה של טריי בחסימה על מגן ששלח יד לעבור בחסימה טריי עשה הארדן אבל לא קיבל 3 זריקות אלא רק 2 יעני לא היה בניסיון זריקה ואז התחיל מופע קפיצה לרוחק של ון וליט הוא ישר רץ קוסט טו קוסט סתם עף על סנל בדרך שלא זז 2 זריקות 😂😂😂 סנל היה בהלם
    מהלך הבא קופץ על עוד מגן בחדירה לסל וזורק ראש ומרפקים הבחונדה מפנקת אותו שוב ב2 זריקות
    מהלך אחרי הוא קופץ על גאלו מה3 הבלונדה מביאה לו 3 זריקות גאלו התמים רצה צאלנג עלאק 😂😂😂😂
    רבע אחרון קפיצות לתוך הרחבה בשחקנים עם זריקת ראש חחח.
    ההילייט היה בקלאץ הוא היה אחד על אחד על הורטר שעה כדררר עליו טהרקיד אותו וניסה להרים אותו באוויר לקפוץ עליו הורטר לא אכל את הטעיות ואז עמד להיגמר הזמן הוא עצר כדרור ופשוט ניסה לקפוץ עליו אז הורטר זז והוא עף לריצפה 😂😂😂😂😂 והסתכל הבלונדה שלא שרקה 2 זריקות זה היה קטע לפנתיאון

  14. זמן טוב לציין שהלייקרס זו הקבוצה הכי דוחה בליגה, ערימה של גופות עלובות וככל הנראה האלופה החלשה בהיסטוריה (בטח בהתחשב בפח זבל של אלופת המזרח איתה היא התמודדה).
    דיוויס הוא סתם שחקן, תורידו ממנו 5-7 סנטימטר והוא לא שווה דקות בהפועל גבת

    1. אבל הוא גבוה, ודי אתלט… ודי נייד… ומסוגל לקלוע מכל מקום במגרש ואפילו ליצור לעצמו זריקות. בנוסף, הוא גם שומר לא רע… אולי אם הייתי 2.10 הייתי מגיע לליגה אבל לצערי נעצרתי ואפילו לא הגעתי ל-1.90…

  15. פלומבה ומלחמתו מול הגבבון (פעם אחת נבהיר שהו עם חולם למעלה לא שורוק ולא קיבוץ חחחחחחחחחחחחחחחחחחח)

  16. שימון

    לפחות בדבר אחד אתה צודק, לרוב אפשר לראות מה לברון הולך לעשות שניה או שתים לפני שהוא עושה. זה מאד בולט כשהכדור אצלו ביד.

      1. לא נגזים אתה לא צודק בהכל אבל כן יש לך ניסיון בכדורסל יותר מרובנו.
        תרגיע שם קצת בגזרת טנ"ש שלא יצא משליטה.

  17. איזה בושה חחח יאללה נראההאם לגרמי גראנט יש ביצים לנצח על הבאזר.
    פלאמלי חוטף ללברון כדור נקי במקום זה יש כדור ביניים שאנתוני דיוויס קופץ 😂😂😂
    רק בטנש זה יכול להיות הגיוני וחוקי

  18. ג'רמי גראנט יכול היה לצעוק לבכות לשופטים לא עשה כלום, ככה השיקסה כן מקבל בדרך כלל מה שהוא רוצה. זה עצוב אם זה לא היה קצת מצחיק הבכיינות הזו.

  19. גרנט מזכיר לי את עונת ה 10 ניצחונות של פילי
    בסגל ההוא היו :
    גרנט
    קובינגטון
    רישון הולמס
    מקונול
    נרלינס נואל
    כריסטיאן ווד
    איש סמית

    ועל זה אדם סילבר הכריח לפטר את סאם הינקי
    בהיסטוריה של העולם לא היה סגל כזה טוב שעלה שקל וחצי

    1. מה שאמרת נכון לגבי זה שמריך להתיש אותו, זו הדרך לנצח את הלייקרס, תתיש אותו ותוציא אותו מהפוקוס והסיכוי לנצח את הלייקרס גודל משמעותית. מאמן שיעשה את זה בפליאוף יכול להדיח את הלייקרס.

  20. זהו תמ"א
    אי אפשר לראות משחק של לייקרס בלי לסבול את הבכיינות הגדולה מדיי של השחקנים.
    כל קבוצה בוכה אבל לא ברמות של הלייקרס והבכיין הראשי לברון.

      1. אני רואה טייטום קצת יותר ממך והעובדה היא שהוא לא מקבל פאולים שמגיעים לו בכניסות לסל. פאולים שחביבך מקבל על ימין ועל שמאל. להזכירך שבשני המשחקים הראשונים של העונה טייטום לא קיבל אפילו קליעה אחת מהקו? ראיתי לא מעט עבירות במשחקים עליו והוא בוכה הרבה פחות מאמביד ולברון והגבבון.

      2. חייבים לבכות אחרת לא יקבלו שריקות רק סטיבוט בשקט 😂😂
        אותי הכי מצחיק תיבס הוא כנראה עושה דיאטה באמצע המשחק הוא אף פעם לא יושב וכל הזמן עם השחקנים והשופטים חי את המשחק טוב והמוציא ומחזיר כל שנייה את המסיכה מסכן הוא מזיע שם כמו סוס מזל שלא חייבו אותו ללבוש גם חליפה 😂😂

        1. במשחק האחרון הוא דווקא היה טוב ואפילו קיבל טכנית אבל זה בגלל שלא רגילים לוויכוחים אתו.
          דאנטוני למשל לא היה חוטף טכנית כזו כי כולם יודעים שהוא צורח כל הזמן. טוב שסטיבנס לא צורח אבל חבל שלא רואים ממנו יותר וויכוחים עם השופטים. שיתרגלו שגם לו יש מילה.

        2. וכן מסכים לגבי תיבודו. הוא חי את המשחק תרתי משמע. שיביא את רוז לספסל של הניקס, זה ווין ווין לדעתי.

      1. כן על חשבון הקוריוז, לפחות מבחינתי.
        רוצה שטיבס יוכיח לכולם איזה מאמן טוב הוא למרות הביקורת על שחיקת הקאדר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט