סיאקאם מנצח את ברוקלין, הג'אז והבאקס מפרקים, הסלטיקס מנצחים את הקליפרס ונב"ש בן שנה! / דור בלוך

סיאקאם מנצח את ברוקלין, הג'אז והבאקס מפרקים, הסלטיקס מנצחים את הקליפרס ונב"ש בן שנה! / דור בלוך

אינדיאנה פייסרס 113 (10-13) – ניו אורלינס פלקינס 114 (12-9):

גם הפעם ניו אורלינס שלטה בצבע, אבל הפעם מה שהשאיר את אינדיאנה במשחק היה איבודי הכדור של הפלקינס, 20 כאלה היו לאורחים לעומת 10 בלבד לאינדיאנה אבל בסופו של דבר היתרון בצבע יחד עם ערב קליעה משובח (52% משלוש) שמו את הפלקינס בעמדת ניצחון, במשחק שהיה איכותי מהצפוי.

הפליקנס פתחו פער דו ספרתי ברבע השני שהחזיק עד הרבע הרביעי, שלשות של ג'סטין הולידיי, אארון הולידיי וטי ג'יי מקאלום בזה אחר זה כפו משחק צמוד. טיפ של סטיבן אדאמס שבר שוויון 1:15 לסיום, הולידיי החטיא שלשה בצד השני, ואינגרם קלע ג'אמפ שוט שהגדיל ל-4. טרנר הספיק עוד לקלוע שלשה 39 שניות לסיום שהקטינה לנקודה אבל החטיא את הזריקה שיכלה לנצח את המשחק 3.2 שניות לסיום.

ג'אסטין הולידיי במשחק מצוין סיים עם 22, לאמב הוסיף 17 ב-24 דקות בלבד, ברוגדון סיים עם 13 וטרנר עם 12 עבור הפייסרס. בצד המנצח, אינגרם זהר עם 30, בול הוסיף 20 9 ריבאונדים וציון סיים עם 18.

אורלנדו מג'יק 123 (14-9) – שיקאגו בולס 119 (13-8):

דיברנו לפני המשחק על הקרב בין ווץ' ולוין, והראשון ניצח את הקרב הזה בענק. ערב קליעה חלש של שיקאגו לצד שליטה של הווץ' בריבאונד ובצבע בכללי אפשרו לאורלנדו להשיג ניצחון ביתי שעוזר להם להתאושש מעט וביום בהיר רואים את הפליי-אין מאורלנדו.

לוין סיים עם 26 אבל 1 מ-5 מחוץ לקשת, מלבדו וויליאמס עם 20 ווייט עם 16 היו לא רעים וגם יאנג עלה לא רק מהספסל, אבל מארקנן שיחק רק 17 דקות וקלע 13. בצד השני זה היה כאמור הערב של ווצ'ביץ' שקלע 43 והוסיף 19 ריבאונדים בערב מפלצתי שהמחיש את התקרה שלו. פורנייה הוסיף 20.

ברוקלין נטס 117 (10-14) – טורונטו רפטורס 123 (12-10):

ברוקלין ממחישה היטב את מה שדיברנו עליו לגבי חוסר היציבות שלה, והאובדן של דוראנט לאור תקנות הבריאות של הליגה הקשו עוד יותר על ברוקלין שמצאה את עצמה בצד המפסיד של משחק צמוד שבו היא איבדה 18 כדורים לעומת 10 בלבד של טורונטו היציבה ממנה בהרבה.

ברוס בראון עוד העלה את ברוקלין ליתרון 3:50 לסיום, אבל שתי שלשות של קייל לאורי ועו אסיסט שלו העלו את טורונטו ליתרון 6 האריס קלע שלשה, אבל שלשה של ון וליט בצד השני הכריעה את המשחק.

האריס סיים עם 19, ארווינג היה חלש עם 0 מ-4 מחוץ לקשת, 7 איבודים ו-15 נקודות, הארדן הוסיף 17 ודוראנט עם 8 בלבד ב-19 דקות.

בצד השני סיאקאם נראה כמו הסופרסטאר עליו דיברנו בפריוויו עם 33, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. לאורי החזיר את מחוגי השעון לאחור עם 30 ב-6 מ-9 מחוץ לקשת.

קליבלנד קאבלירס 105 (13-10) – מילווקי באקס 123 (8-14):

מילווקי ויוטה שמעו שנכתב כאן שקליבלנד ושארלוט הן המרעננות הרשמיות של הליגה ומיהרו לעשות סדר.

ברבע הראשון קליבלנד עוד הובילה והתפתח משחק צמוד עד הרבע הרביעי בו ההגנה של מילווקי התהדקה על צעירי קליבלנד ואיפשרה להם רק 16 נקודות ברבע והבטיחה למילוקי ניצחון שלא ממש הוטל בספק בדקות האחרונות. עוד סייע למילווקי שליטה מוחלטת בריבאונד (36-54) וזאת בעיה שקליבלנד תצטרך להתמודד איתה כדי לעשות את הצעד הבא.

סקסטון סיים עם 19, דראמונד הוסיף 18 אבל כאמור נדרס בצבע. יאניס היה מצוין עם 33, 12 ריבאונדים ו-4 חסימות. הולידי הוסיף 17 ומידלטון עם 15 הבטיחו את הנצחון.

שארלוט הורנטס 121 (13-10) – יוטה ג'אז 138 (5-18):

יוטה ממשיכה להיראות כמו הקבוצה הכי חמה בליגה, ובעוד נותר לראות האם זה יעבוד בפלייאוף מול הקבוצות של ל.א וזאת שאלה פתוחה, הלילה על אף ששארלוט כפתה עליה 16 איבודים לעומת 7 בלבד של המאחרים, 52% מחוץ לקשת לעומת 31% בלבד של המארחים הבטיחו לה נצחון קליל.

לאנזו בול בעוד משחק נהדר ומעורר תקווה סיים עם 34, היוורד הוסיף 25 וטרי רוזייר, שהיכולת שלו להפוך להיות כוכב היא מפתח להתפתחות של הקבוצה הזאת סיים עם 15.

אבל בצד השני, בוגדנוביץ' זהר עם 31 ב-7 מ-10 מחוץ לקשת, גובר הטיח גופות מתחת לסל עם 12 נקודות ו-15 ריבאונדים כמו גם 4 חסימות, ומיטשל היה מיטשל עם 30 באחוזים נהדרים.

מיאמי היט 122 (14-8) – וושינגטון וויזארדס 95 (14-5):

כשבראדלי ביל קולע 1 מ-14 לוושינגטון אין מה למכור מול אף קבוצה בעולם, וזה כולל את קבוצת הקטסל של ביה"ס אלון בהרצליה בו למדתי.

מיאמי קלעה 40 על הראש של האין הגנה של וושינגטון ולוויזארדס לא היה שום מענה במשחק שבו ההפרש רק הלך וגדל.

דני סיים עם 4 ב-16 דקות ועולה השאלה למה במשחק כזה שכולו גרבג' טיים ואף אחד לא פוגע אתה לא נותן יותר דקות לרוקי שלך, בלי קשר למוצאו. ביל כאמור היה מחריד עם 7, ווסטברוק לא היה הרבה יותר טוב וסיים עם 6, רק לין היה יעיל יחסית עם 18 ב-24 דקות שלא ממש ריגשו אף אחד.

אדביו סיים עם 21 למיאמי, באטלר הוסיף 14, אוליניק עם 17 וקנדריק נאן עם 25 מהספסל היה מצוין. טיילר הירו הוסיף 17 משלו.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 103 (12-9) – מיניסוטה טימברוולבס 106 (16-6):

רגע נדיר של קורת רוח למיניסוטה ולדאנג'לו ראסל. אוקלהומה הובילה במחצית הראשונה אבל רבע שלישי חזק של מיניסוטה אפשר לה לחזור למשחק וברבע הרביעי התפתח משחק צמוד ובמצב של שוויון דיאנג'לו ראסל עלה לשלשה, כל העיר מיניאפוליס נכנסה למקלטים אבל הכדור צלל פנימה והזאבים משיגים ניצחון על אוקלהומה, ניצחון ה"חוץ" השני שלהם העונה.

הורפורד היה אדיר והזכיר את ימי בוסטון עם 26 נקודות ו+20 כשהוא על המגרש. בזלי הוסיף 12 ו-10 באחוזים רעים, ודיאלו סיים עם 16, לאוקלהומה ששיחקה בלי השחקן הטוב ביותר שלה.

ביזלי סיים עם 24 לזאבים, ראסל הוסיף 21 וריד סיים עם 17 בסנטר בעוד אדוארדס סובל ממשחק נוראי של 3 מ-14 שלא מנע ממיניסוטה ניצחון.

פיניקס סאנס 109 (9-12) – דטרויט פיסטונס 92 (17-5):

מול דטרויט זה באמת לא חוכמה ופיניקס התאוששה מהיכולת הלא טובה שלה לאחרונה ופירקה את הפיסטונס שסבלו מערב איום ונורא מהשדה עם 19.4% מחוץ לקשת ו-37.4 מהשדה כשלמעט ג'רמי גראנט הכלים ההתקפיים שלהם הם באמת דיי עלובים.

גראנט סיים עם 21 באחוזים סבירים, ביי הוסיף 14 ופלאמלי 11, כשגריפין ממשיך להיראות כמו צל של עצמו עם 2 מ-9, ממש עצוב מה שקרה לאחד השחקנים הכי מהנים לצפייה רק עשור אחורה.

בוקר סיים עם 23, ופול הוסיף 20. קמינסקי היה הדומיננטי בקו הקדמי עם 15 כולל 3 מ-4 מחוץ לקשת, זה שימוש מעניין בשחקן הזה ויהיה מעניין לראות אם יהיה לזה המשכיות ואיך זה יעבוד לצד איטון שהיה פאסיבי למדי עם 8 נקודות בלבד ב-33 דקות.

לוס אנג'לס קליפרס (8-17) 115 – בוסטון סלטיקס (9-13) 119

ניצחון אדיר לבוסטון ללא סמארט ובראון אבל עם ווקר שהיווה שדרוג משמעותי לעומת טיג בחמישיה עליו דיברנו לפני המשחק. גם הקליפרס חסרו שחקן משמעותי את פול ג'ורג' אבל הם לא ישתמשו בכך כתירוץ.

הקליפרס פתחו טוב יותר ועלו ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון אודות להגנה חזקה שהחזיקה את הסלטיקס ל-21 בלבד. הרבע השלישי של בוסטון לעומת זאת היה מוחץ עם נצחון 20-38 על הקליפרס שהיו פשוט בהלם ולא מצאו תשובות.

ברבע הרביעי אט אט הם חזרו למשחק ואסיסט ענק של קוואי לאונרד (רוצו לתקצירים) לשלשה של לו וויליאמס העבירו את היתרון לקליפרס 46.1 שניות לסיום. נגמר? ממש לא. ג'ייסון טייטום איבד כדור, איבוד כדור שני שלו ברצף, אבל חטף מייד מקוואי וקמבה ווקר החזיר את היתרון לבוסטון מחצי מרחק. קוואי החטיא מחצי מרחק ותומפסון קלע 2 מהקו כדי להגדיל ל-3 וקוואי החטיא שלשה שחרצה את גורלה של קבוצתו. סיים משחק נוראי ללאונרד שמתכתב עם מה שדיברנו בפריוויו לגביי השדים של הקליפרס ושל קוואי.

קוואי סיים עם 28 ו-11 ריבאונדים אבל גם 0 מ-5 מהשלוש. וויליאמס עלה מהספסל ל-18 ואיבקה סיים עם 16, אבל פול ג'ורג' היה מאוד חסר ברמת ייצור הנקודות בוודאי בדקות שבהן לאונרד נח שהיו החלשות ביותר של הקליפרס. בצד השני טייטום עם 34 פיצה על חברו החסר, וקמבה הזכיר שכשהוא בשיאו הוא פוינט גארד מדרג העלית של הליגה עם 24. אדוארדס שכבר התלהבתי ממנו בעבר מעל עמוד זה סיים עם 16ותנו לי להגיד לכם משהו, יכול להיות ששחקן השנה השניה הזאת יכול לתרום ברוטציה יותר מטיג אם הוא יטופח כראוי.

לפוסט הזה יש 95 תגובות

  1. עונה הולכת עונה באה דראפט בא דראפט הולך פרי אייגנט עובר ועוד אחד ודבר אחד קבוע לעד – במזרח יש 5 קבוצות עם מאזן חיובי במערב יש 11.

            1. רק חמור לא משנה את דעתו.
              אבל בכללי ההדעות ממש לא עם כיוון הרוח וקורה שגם טועים. מה הבעיה בלהודות בטעות?

            2. אין בעיה. עדיין לגמרי עם כיוון הרוח…

  2. קודם כל סטיבנס נתן ניהול משחק מצויין של החצי השני וזה היה המפתח לניצחון, זה והנקודות של אדוארס.
    קמבה הזכיר שכשהוא בשיאו הוא פוינט גארד מדרג העלית של הליגה?. קמבה לא מדרג העלית והוא לא מתאים לקנטיינדרית, ראינו את זה בנבחרת ארה"ב וגם בפליאוף האחרון. בחצי הראשון הוא לא היה טוב וזו אחת הסיבות החשובות שהקליפרס רצו והובילו, בחצי השני הוא השתפר. על קליעת 2 פנויות מתרגיל אני לא מגדיר אותו כפוינט מדרג העלית בליגה. אבל החיוך שלו מקסים.

  3. מי שניצח לטורונטו את המשחק היה קייל לאורי, שהשתלט על המשחק ברבע האחרון וקלע 3 שלשות, יצר לאחרים והיה האחראי הכמעט בלעדי ליתרון.

  4. תודה דור אחלה סיקור.
    1. בוסטון קבוצה חמודה. כוכבים צעירים, פועלים חרוצים וקמבה אחד שמתנדנד בין כוכבנות לנגרות ותמיד יכול לתת משהו אקסטרה, מיוחד (כמו הג׳אמפר הנהדר אתמול). סטיבוט אחלה מאמן. אין הרבה טובים ממנו בליגה.
    2. ברוקלין עוד יצטערו. כבר אמרתי זאת בעבר ואחזור שוב – יש משמעות למיקום בעונה הרגילה. מקומות 1-2 צפויים להגיע לגמר. הבועה הייתה חריגה. בהנחה שיהיה בית-חוץ ואולי גם קהל בפלייאוף – ברוקלין תגלה שקשה לנצח בפילי ובמילווקי. כל הזמן מפסידים לקטנות. עד עכשיו סטיב נאש אכזבה ענקית. יש לו אפס טביעת אצבע בקבוצה. כבר עדיף שהיו נותנים לד׳אנטוני.
    3. קראתי את הדיונים על הדאבל טים בבלוג. אני כמובן עם שמעון שם – על לברון לא עושים דאבל טים כי אסור! פשוט אסור להפריע לו יותר מדי. נותנים לו ללכת עם הכדור, למסור בלי לחץ, להתקיף בלי דאבל טים, לאסוף סטאט. למה? כי זה המעמד שהוא רכש לו בליגה. וזהו! מייקל היה ככה גם, אבל אצלו היו כמה פרחחים שלא יישרו קו (סטארקס, מילר). היום יש אחווה, נותנים יד ליריב שנפל, הכל שונה. לברון הכניס את זה – ושלא יובן לא נכון – אני בעד זה.
    4. הערב פיליבאסטר. יהיה אש! או ששוב יחליטו להושיב מישהו חצי משחק בגלל הפרוטוקול (תודו שזאת אחלה מילה…)

    1. כל מילה על השיקצה. איך ייתכן שהשחקן הטוב בליגה לדעת רבים לא נשמר הכי חזק בליגה??
      איך לברון מארגן דאבל טים על כוכב בליגה ולו לא מארגנים דאבל טים?
      זה לא רק בלייקרס הוא לא ראה דאבל טים שהיה גם בקאבס 03-10 ואז הוא עוד היה עם קליעת נגר יחסית.
      בהיט אני מבין שיחקו מלא כוכבים.
      אפילו בלייקרס של לונזו ואינגראהם לא עשו עליו דאבל טים ולא לוחצת.
      מצד שני טנש הריצו פה שעל הארדן אי אפשר דאבל טים ולא כדאי שיקצה הוכיח בפלייאוף אם כדאי או לא. הביא גם על דמיאן לא התבייש גם על טריי. הוא מביא דאבל טים על כל כוכב.
      פשוט התרפסות.
      עונה שעברה קליפרס במשחק הפתיחה לחצו אותו כל המגרש והביאו דאבל טחם ורצחו אותו מאז הם יותר לא עשו את במשחקים הבאים השאלה שלי היא מדוע?

      1. כל מילה על לברון אבל זו לא אשמתו – זו גדולתו!
        לגבי פילי – אם הטריו משחק – יקבלו בראש חזק. הכל תלוי בקיידי – בזכות הפרוטוקול הוא נח אתמול – יבוא היום בטירוף. אמביד השמן שלך שחקן שחקן אבל גבוהים לא יביאו אותך לשום מקום. צריך "קוויקנס". תשאל את השמן המערבי (ההוא של לגוס)

    2. דאבל טים
      1. השקעה גדולה מהרגיל עבור ההגנה. הגנה מעייפת כי צריך לרוץ ולסגור רוטציות עם מחסור בשחקנים. בקישצור הגנה הזו, כמו לחץ על כל המגרש, היא דבר מעייף, וכל רכז חכם שובר הגנה כזו בלי יותר מדי בעיות.
      2. הגנה כזו חייבת להיות מתואמת. משאיר את ההגנה בחסרון מספרי ומ-3 שחקנים לכסות שטח של 4 שחקנים.
      3. היתרון תמיד אצל ההתקפה. ההתקפה יוזמת – הגנה מגיבה.
      .
      מול לברון קשה לבצע דאבל טים כי הקבוצה שלו יודעת להעניש.
      1. לברון, מעצם היותו PG ו/או פליימקר גבוה – רואה ומוסר מעל ההגנה. עזוב את ה-IQ הכדורסלני שאולי היום הכי גבוה בליגה, אלא העובדה שהוא מסוגל לראות את המהלך מתרחש לפני שהוא קורה, עדיין רואה מעל ההגנה ומוסר מעל ההגנה מעצם היותו רכז בגובה של 2+ מטר.
      2. מסביב לברון תמיד היו קלעים, וככה גם בלייקרס, בנוסף, אחד AD שהוא שחקן טופ 10 (או טופ 5, כל אחד ודירוגו), שמסוגל לשחק בפנים או בחוץ ולשים את העור בחור מכל אזור במגרש.
      3. בסופו של דבר, הקבוצות של לברון מענישות על דאבל טים, קבוצות רוצות לנצח (לא מעניין אותן סטטיסטיקות של שחקן כזה או אחר). בתחילת דרכו הרי נתנו ללברון לזרוק מרחוק כי הוא היה חלש בתחום, בלי דאבל טים וכאלה.
      .
      תמשיך עם תיאוריות "העולם השטוח", "נעליים צבעוניות" זה בהחלט מוסיף צבע 😉

      1. שום קבוצה של לברון לא יודעת לשבור את זה כי זה לא נוסה עליו מעולם 😂😂
        כל רכז חכם יודע לשבור אותה 😂😂😂😂 הארדן ודמיאן טיפשים בטח 😂😂😂😂
        גם לוקה טיפש 1 מ9 מול גולדן בדאבל טים מעניין למה הוא לא נשמר ככה כל מהלך.
        אין לך מושג מה לחץ ודאבל טים עושה לשחקן זה גומר אותו מתיש אותו מדכא אותו אין סטט

        1. ברור… אמר שחקן השכונות הירושלמי…
          שמע קטע: ה-NBA זה לא הספורטק ו/או כיכר ספרא… קארי קיבל דאבל טים והווריורס שברו את זה בעזרת גרין (אבל תמשיך להתעלם מזה גם כי גרין נגר בן נגר עם חוזה מקסימום..)
          לא שמעתי את קארי מתלונן כי פשוט הקבוצה ניצחה וזכתה ב-3 אליפויות. קבוצות גם שם הפסיקו לשלוח דאבל טים כי הווריורס הענישו.
          נסה אתה לשלוח דאבל טים על רכז גבוה שרואה מעל ההגנה (שלא לדבר על חוכמת הכדורסל של אותו רכז). לא ראיתי הרבה את מג'יק, אבל זאת אותה הנקודה. רכז שמסוגל לשמור מעל הדאבל טים.
          הארדן ודמיאן לא טיפשים, אבל הקבוצה שלהם לא מענישה – יוסטון עם 0 מ-27 לא הענישו וגמרו את סיפור האליפות שלהם. אותו הדבר הבלייזרס שלא מענישים בקביעות.
          כמו שהמאבריקס משחקים לא צריך דאבל טים על לוקה בכל מהלך, הם מספיק גרועים (כרגע) גם ככה.
          תמשיך לשים סמיילים בוכים מצחוק אחרי כל מילה שנייה… זה עדיין לא הפך אותך למומחה

        2. שמעון, ממך אני לא מצפה לשמוע הגיון, מעולם לא שיחקת כדורסל באופן מקצועני. אבל דה שוט לפחות היה שחקן בליגה השנייה… למרות שזאת רק ליגה שנייה, אמורים לדעת דבר או שניים על כדורסל… מצד שני, תיאוריית הנעליים הצבעוניות 🤦‍♂️

          1. אתה הולך עם הזרם ולועג (הדבקת לי גם את העולם השטוח, תודה), אבל אני אכבד אותך בכל זאת בתגובה.
            1. תיאויית הנעליים הצבעוניות הייתה נכונה לבועה, אני עדיין מחזיק בה. ה הרבה יותר עמוקה ממה שאנשים פה חושבים, אבל למי יש כוח להתווכח עליה? לפחות ת'וג הפריך אותה מספים ולא עם לעג. אני עדיין חושב שיש משמעות עמוקה לצבעוניות של הנעליים. זה הולך גם עם התסרוקות. פעם היה לך רק רודמן אחד כזה, היום זה כולם. זה מעיד על השינוי במשחק, על היחס להגנה, לניצחון, להכל.
            2. עזוב שחקן עבר, כל מי ששיחק במשחק או בעונה שבהם סופרים סטטיסטיקה – יודע כמה חשוב לשחקן הסטאט שלו. דאבל על לברון לאורך סדרה או תקופה ממושכת בעונה הרגילה, שיפגע לו במספרים האישיים בצורה משמעותית – יוציא אותו לגמרי מהמסלול. ראינו מה קרה לו כשאיי די איים לקחת ממנו את התואר האישי – הוא היה מוכן לתת למיאמי את האליפות. כל שחקן בעולם – יגיד לך שאני צודק. הקבוצה חשובה – אבל ההישגים האישיים חשובים פי חמשת אלפים. למה שכאן זה יהיה אחרת?
            3. אתה יכול ללעוג לשמעון עד מחר – אבל הוא ההבנה שלו בנפש האדם והשחקן בפרט היא – לדעתי – מלאה. לפעמים הוא מציג את זה בצורה קיצונית וציורית כדי להוסיף צבע וטעם – אבל הבסיס של הדברים נכון לגמרי.

            1. תיאוריית ה-״AD הולך לגנוב את ה-mvp”… בעיקר של שונאי לברון לנסות להצדיק משהו שכנראה לא קיים ופשוט עוד קונספירציה לזרוק תסכול.
              אבל בוא נלך עם הדאבל טים על לברון:
              1. איפה מבצעים את זה? ישר כשהוא עובר את החצי, אחרי פיק-נ-רול, כנף ימין/שמאל, בפוסט.
              2. מאיפה אתה שולח את הדאבל? מגארד או גבוה? מאיזה שחקן? מקלעי? מי המגן שהולך לבצע את השמירה הכפולה?
              3. מה הרוטציה של 3 השחקנים הנותרים?
              .
              לא בעיה לצעוק כל הזמן דאבל טים, זאת הגנה שלמה בדיוק כמו אישית ואזורית.
              יותר קל לעשות אותה בסדרה, שאתה מתכונן ספציפית לאותה קבוצה לפחות 4 משחקים.
              בעונה סדירה אתה עושה התאמות קטנות ונשאר עם הרוטציות ההגנתיות שלך.
              כמו שיש מספיק שחקנים שהסטטיסטיקה חשובה להם, ככה יש כאלו שמבינים שהצלחה קבוצתית ולא סטטיסטיקה אישית תביא את המטרה.
              קח את קארי , אחד הגדולים שהבין את זה.
              אפילו ג’ורדן הבין שהוא צריך את פיפן ולחלוק בכדור.
              ביל ראסל? אחד הגדולים ללא ספק בלי מספרים יוצאי דופן. דווקא צ’מברליין עם מספרים עדיפים בהרבה, אבל פחות תארים קבוצתיים.
              שחקן גדול יגיע למספרים שלו בדרך כלל.
              קבוצה שיודעת להתמודד עם דאבל טים, הכוכב שלה יגיע למספרים שלו כי הוא לא יקבל שמירה כזו.
              אמביד התחיל לקבל דאבל טים, ממה שראיתי זה בדרך כלל בפוסט מצד שמאל (הוא אוהב להסתובב ימינה, על כתף שמאל, לאמצע) ולכן מביאים לקו שיסגור לו את האמצע.

            2. שחקן כמו לברון הסטט בשבילו זה הכל זה נכון גם לגבי מייקל קובי או שאק.
              לברון היה מתאבד אם היו אומרים לו לקחת 6 אליפות שבהם הוא קולע 15 נק למשחק.
              הוא לא היה חותם על זה בחיים לפני שהגיע לליגה בחיים.
              אם ההיט היו חכמים הם היו הורגים אותו בדאבל טים ונותנים לדיוויס לחגוג ולא להיפך לברון היה נשרף בפנים שהוא עם 10 נק ו12 אס ודיוויס עם 30 נק. זה היה הסיכוי היחיד של מיאמי ואמרתי לפני הסידרה רק דלאף אחד בליגה אין ביצים לעשות את זה ולבזות ולהשפיל את המלך ופני הליגה.

              נראה לכם אם עכשיו אומרים ללברון קח אליפות מס 5 ואתה מסיים בפלייאוף ובגמר עם 15 נק ו12 אס למשחק ודיוויס עם 30 נק הוא היה חותם על זה? 😂😂😂😂😂
              האליפות היא שווה וטובה רק שהוא הכוכב והשולט.
              סטף הוא שונה בנוף כי לא כוכב בסדר גודל של לברון מבחינה היסטורית.
              והדאבל טים עליו שבלאט עשה אכן לא עבד אבל היי איןמ100 אחוז והייתי עושה אותו דבר ב20 מתוך 20 פעמים מאשר שסטפו ישחק על דלבדובה אחד על אחד וישים 50 עם ריקודים.
              לזכותו של איגי יאמר שהוא העניש.
              אבל זה לא תמיד יהיה ככה ועל לברון לא עשו דאבל טים כזה מעולם כמו שעשו על קרי 2015.

            3. כבר פירטתי לך איך שומרים על לברון טלפי פעמים פה עוד פעם אתה רוצה?
              לברון שחקן מאד צפוי אני יודע כל הזמן מה הוא יעשה הוא מאותת שעה לפני כמו יאניס.

              מה עושים שולחים מישהו שיציק לו אם הוא מעביר חצי אם לא אז נלחמים שלא יקבל כדור מקבל כדור רואים מה יעשה הוא בדכ מחכה 2 שניות ואז מתחיל להקפיץ.
              עכשיו מה3 נותן לו 2 זריקות על מגן אחד לראות אם הוא בערב קליעה או נגרות אם בנגרות ממשיך בלי דאבל טים בשנייה שמתחיל לחדור ישר מביא 2 שימסור החוצה ולא מהשחקן של דיוויס.
              אם הוא קולע ישר דאבל טים.
              ברבעים אחרונים ובמיוחד בקלאץ כל הזמן מוציא לו כדור ששרודר ינצח.
              תוך כדי מטטרש אותו בלי הפסקה. פיזי אפשר להיות איתו כי השופטים ישר ישרקו אז זה פחות.
              הוא זקן ויתעייף מהר מלחץ.
              זה כמו רונדו בלייקרס לא נשמר פעם אחת היה לו 20 שניות לטייל ולמסור לדיוויס.
              בהוקס יש עליו חצי שמירה הוא שובר קרשים ומאבדהכדורים. אז הוא לא כזה גאון.
              ללברון בגילו נותנים לנשום להעבור חצי בכיף להיות עם הכדור 20 שניות בכיף שלו
              אז פעם הלייקרס יענישו ופעם לא אבל את לברון זה ישרוף מבפנים יחרפן אותו הסטט שלו יפגע הוא יהיה מתוסכל

            4. שמעון,
              הבעיה היא שהתאוריה שלך נכשלה במבחן המציאות פעם אחר פעם, על ידי קבוצות הגנה גדולות, עם מאמנים עם מעט, ככה בקטנה, יותר ניסיון מזה שאתה צברת בשכונה…
              .
              המחשבה שריילי, ספולסטרה ומיאמי היט "נתנו" ללברון לנצח היא מהמופרכות שנכתבו כאן באתר. מספיק היה לקרוא את התגובות אחרי עזיבתו אי אז ב-2014

    3. שבת – נוסע עם הבת על אופניים – אנסה להרחיב על הדאבל טים וההגנה הרצויה על לברון בהזדמנות אחרת. כמעט הכל כבר נאמר על זה כאן בדיונים בעבר.

  5. תודה דור. סיקור מהיר ומצוין. הקטע עם דוראנט ותקנות הבריאות היה נראה תוך כדי המשחק משונה לגמרי למרות שברור מדוע הליגה מקפידה כל כך. (אגב עשה ב-24 שעות של המשחק 3 בדיקות ויצא שלילי בכולן)
    מזל"ט ליורש העצר לבית בלוך..

  6. תודה דור ומזל טוב לילד!
    אני רק חייבת להגיד שהמשחק של שארלוט-יוטה היה קצת קשה יותר ממה שהתוצאה מספרת.
    הם נלחמו עד הסוף והיו בחד ספרתי 4 דק לסיום (ואז מיטשל ובוגי פירקו).
    לאמלו היה פשוע קליני, זה שחקן שחקן – הפוטנציאל בשמיים.
    יש לו ראיית משחק שיש רק למעטים בליגה.
    .
    ריספקט לאוהדים על הניצחון מול הקליפרס., טייטום כוכב עליון!

    1. תודה
      באמת סטיבנס הראה בחצי השני צדדים שאני לא רואה אצלו בדרך כלל כולל צעקות לשחקנים כדי שיעשו תנועה כמו שהוא רצה. ויש הרבה מאד הערכה על זה. התגובות היו בזמן ובמקום. כשראוי לפרגן מפרגנים וכשראוי ביקורת אז מבקרים.

      1. ראיתי רק את הראשון, אבל כיף לשמוע אותך מרוצה מהמאמן המצויין שלכם.
        בוסטון קבוצה כיפית ממש, מאחלת לכם רק נחת!

    2. מסתבר שלקונלי יש פציעה בהמסטרינג, לא בדיוק הבנתי איזו.
      (לא שיחק בכלל במחצית השנייה מול ההורנטס).
      האמת לא יכל לבחור זמן פחות מתאים מעכשיו, הרצף הכי קשה של העונה מתחיל מחר מול אינדיאנה – אבל פה נמדדות קבוצות טובות ובכללי מי אני שאתלונן.
      רק שיהיה בריא 🙂

  7. פרנק קמינסקי זה סיפור מעניין. הסאנס שיחררו אותו בסוף העונה שעברה ואז הוא חתם בסקרמנטו. אבל אחרי 4 משחקים הם שיחררו אותו ואז הוא הוחתם בחזרה ע"י הסאנס. שחקן שעולה מהספסל וכמעט תמיד נותן תפוקה. מזל טוב לדור להולדת הבן.

    1. טרייד גרוע לשני הצדדים בעיני, אנחנו לא צריכים רכז שלא מסוגל לקלוע ושארלוט לא צריכים רכז סקורר. הבחירות הן תוספת חמודה אבל בסבירות גבוהה הן לא יהיו בחירות לוטרי אז הן לא משנות הרבה.

    2. גרוע לשני הצדדים.
      למלו מאוד מעניין ונראה בעל תקרה גבוהה הרבה יותר מקמבה, אבל בוסטון עכשיו צריכים שחקן בשל ולא פרויקט צעיר.
      אם היה מתחיל עם טייטום ובראון היה מעולה.
      בשארלוט בדיוק הפוך, היה להם כבר קמבה והייתה להם תקרה בינונית קבועה.
      עכשיו הם חושבים לעתיד ומנסים לבנות לטווח ארוך וממש לא צריכם אותו.
      למלו כרגע הרבה יותר שווה מסתם שתי בחירות סיבוב ראשון, הוא יכול להיות פרנצ'ייז.

  8. יאניס יודע מי שולט בליגה

    We gotta all follow the big dog [LeBron], man. The big dog says he has zero excitement, zero energy for the All-Star Game, I’m the same way. … I want to see my family."

    Giannis shared his thoughts on the All-Star Game.

    אז איך יעשו עליו לוחצת ודאבל טים?

        1. זה צביעות להכריח שחקנים לשבת על הספסל עם מסיכה ומאמנים כולם יודעים שזה חרטא והוא ממשיך עם זה.
          מצחיק אותי תיבס שמזיע לתוך המסיכה ואז שמדבר עם השופטים מוריד אותה ואז מעלה חזרה 😂😂😂
          למי הוא מנסה להראות מה הצופים מפגרים?
          הpc זה יעני לא נעשה חיסונים נדאג לאוכלוסיה כאילו מעניין לו את הביצה. מעניין אם הוא קיבל חיסון.
          אפשר לחשוב שה2000 אנשי הnba זה מה שיזיק למיליונים בארהב. זה גם צביעות לומר לשחקן אל תעשה מי הוא שיקבע לגבי הבריאות של שחקן?
          לא יודע זה מגעיל אותי ומרגיש לי צבוע מהתחת.

          1. השחקנים גם ככה לא רצים להתחסן בנוגע לחיסונים הוא באמת יצא צבוע כשניסה לעשות 180 מעלות על העמדה שלו.
            לגבי המסיכות הליגה עושה כל מה שניתן כדי לצמצם מגע כדי שההצגה תימשך – ראינו מה קרה לפני כמה שבועות כשפחות הקפידו. הם לא יקחו שום סיכון מעכשיו. מרווח הטעות מאד הצטמצטם בגלל שיש הרבה נשחקים להשלים.

            1. מה עוזר המסיכה למחליפים? זה לא באמת מונע הדבקה הרי הם היו לפני כמה דק על הפרקט ושיחקו, היו הדבקות בכלל תוך כדי משחק?

            2. נראה שכן – זה מה שקרה בהתחלה.אם תעקוב תראה ששרשרת הבידודים הייתה של קבוצות ששיחקו אחת מול השנייה ואז התגלו חיוביים כתוצאה מזה.

            3. העניין עם המסיכות זה חינוך לאומה האמריקאית, אחרי שנה של זלזול יש פה נסיון להחדיר את החשיבות של לבישת מסיכה.

            4. העניין עם המסיכות זה חינוך לאומה האמריקאית, אחרי שנה של זלזול יש פה נסיון להחדיר את החשיבות של לבישת מסיכה.

            1. אגב אני מסכים איתך ברוב הדברים אבל זו לא צביעות, סתם חוקי הפורמט

  9. התפקוד של הקליפרס בדקות האחרונות היה בלתי חכם באופן קיצוני – הלכו על מה שלא עבד כל המשחק, במקום ללכת על מה שכן עבד מהלך אחד קודם לכן. התקפה לפני זה קוואי חדר, נשמר על ידי שלושה ושיחרר מסירה ללו וויליאמס לשלשה פתוחה. כדורסל במיטבו. מיד אחר כך – בידודים, קליעות קשות כשיש עוד זמן על השעון, ממש ראש בקיר. בהחלט יתכן שאם פול ג'ורג' היה משחק היו מגיעים לדקות האלה עם יתרון של 10 נקודות ומנצחים בכל מקרה, אבל צריך לדעת להיות יעילים בכל מצב, והם עשו ההפך מזה. אם הם לא ישתפרו, ולא נשאר להם יותר מדי זמן, אני לא רואה אותם לוקחים אליפות השנה ואולי גם בכלל.
    .
    מזל טוב דור, למומולדת, ותודה על סיקור משובח.

    1. איזה אליפות חחחחחחחחחחח
      הם איחרו את הרכבת העונה הלייקרס הרבה יותר חזקים שרודר והשואג זה חיזוק מטורף על דני גרין ודווויט. ודיוויס יבוא לנגב בפלייאוף.
      האליפות בכיס של שיקצה מס 5 עד שנראה מה הסגל של הנטס בסוף מרץ

      1. זהו? מקבוצה היסטורית הפכת אותם לחברי סיכוי? זו לא אותה אותה אנקונדה? ותרד מהאנטר הבנאדם מתחיל לפרוח אבל הוא כבר מרגיש את המשקל שלך על הכתפיים

    2. מה שקרה זה שאחרי מחצית ראשונה עם אחוזים מצוינים מהשדה המספרים התיישרו והטבעות התעקמו. בוסטון נתנו אתמול משחק לחימה אדיר במחצית השניה, דאבל טים נון סטופ על קוואי והקרבה על כל כדור וריבאונד. בנוסף לקליפרס יש מאמן איך לומר, לא משהו. טייטום טפו טפו זה חתיכת שחקן, לא יודע אם יש שחקן בגילו שהייתי לוקח לפניו, אולי לוקה.

  10. תודה על סיקור פצצה דור.
    כנראה שבגלל שלא ישנת מספיק נפלט לך פליקנס פעם אחת במקום פלקינס.
    מזל טוב ויום הולדת שמח.
    גם אותי מצחיקה הסיטואציה שהיתה עם דוראנט.
    ביום כזה של בראדלי ביל ושל ווסטברוק היה צריך לזרוק את המשחק ולתת לילד הישראלי להשתפשף קצת.

  11. עובדים עלינו 1 : לקום בלילה, לתפוס 2 משחקים ושוב להתבאס, אולי השחקנים הטובים בעולם משחקים בליגה הזאת, אבל הכדורסל הטוב בעולם משוחק ביבשת הישנה.
    עובדים עלינו 2 : שחקנים מקבלים מיליונים אולי עשרות מיליונים אבל לא מסוגלים להזיז את התחת בהגנה, תחרות מי מצליח להשיג יותר התקפות.
    עובדים עלינו 3 : אם כל העונה היא מבוא לפלייאוף ואף אחד ממילא לא מתאמץ למה צריך 82 משחקים בעונה ( בסדר כסף זה חשוב, אבל מה עם המוצר?), פשוט לא כיף לראות משחקים יותר, לא פלא שהליגה הזאת מדורגת רביעית או חמישית מבחינת אחוזי רייטינג בספורט.
    זה לא כדורסל ( ועוד לא הזכרתי שופטים)

  12. התשובה לשאלתך לגבי דני לדעתי דווקא סופר מעודדת.
    .
    דני לא קיבל דקות בגארבג כי הוא גבוה מאוד בהיררכיה, ככה שברוקסי העדיף כנראה לתת פירורי דקות גארבג לבונגה, ואגנר, (ג׳רום) רובינסון ומאתיוז על חשבונו.

    1. השאלה האמיתית היא למה הוא יצא ברבע השני אחרי 3 דק במקום לסיים את המחצית כי הוא עשה רק פעולות חיוביות ב-3 הדק האלו. אבל זה לא היה מנפח לא את הדקות יותר מידי, רק מגדיל מ16 ל-19. אני מניח שסקוטי בא אם תוכנית רוטציה מוכנה מראש כמו מלא טמבלולים אחרים, והרבע האחרון היה כולו גארבאז׳…

    1. לפי מה שנאמר בשידור של מיאמי, הוא היה ליד אדם שנבדק לקורונה אבל התשובה של הבדיקה לא הייתה חד משמעית. לכן הוא עלה לשחק. ברבע השלישי נודע לליגה שאותו אדם קיבל תשובה חיובית ודוראנט לא יכל להמשיך לשחק.

  13. גיוש אתה טועה. מעולם דאבל טים לא נוסה על לברון עי קבוצה נורמלית. ההוקס זה לא קבוצה נורמלית עם כל הכבוד פערי הכשרון עצומים.
    אז איך אתה יכול לומר שטות כזאת שדאבל טים נוסה עליו ולא הצליח?
    המאמנים בהחלט רפי הבנה. אם הייתי מאמן את גולדן 16 לברון בחיים לא היה מדגדג או חולם על טבעת היה חוטף סוויפ. זה רק על סטיב קר שנתן לו לחגוג כמו פסיכי. גם ב2015 אגב בלי שום דאבל טים הוא נתן לו לחגוג קליר פאת. לברון היה מושפל אצלי עד אפר היה בוכה לאמא כמו ב2011. שנים 15 16 בפיינלס היו מתצוגות האימון הכי גרועות של מאמן עי קר.
    אם הייתי מאמן קליפרס 2020 הייתי מנגב קל כל הדרך לטבעת ולא מפסיד לסרבי ונותן ללברון טבעת.
    מיאמי נפלה בכשרון בגדול מול הלייקרס לא אמרתי שהם נתנו פשוט זו טקטיקה שהם היו חייבים לנסות כי לא היה להם מה להפסיד. יחסי הכוחות היו גדולים מידי. להיט אין לי תלונות יותר מידי.
    אז ללברון היו 2 הטבעות במיאמי וזהו נגיד.
    עכשיו אני לא הייתי מגיע למה שפופ הגיע מולם ב2013 אבל אם כבר הגעתי הייתי עושה עבירה ולא מקבל את השלשה שהעניקה ללברון עוד טבעת במשחק גמור….
    כלומר לברון היה רק עם טבעת אחת בתכלס.
    אז כן מאמנים רפי הבנה נתנו לו 3 טבעות זו המציאות חביבי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט