פריביו יום חמישי הגדול / דור בלוך

שוב הגענו לשלב הזה בשבוע, אפשר לשכוח מתלאות חמשת ימי העבודה, לא צריך לחשבן לשעות השינה, וניתן להינות כמו שצריך מיום חמישי גדול של NBA.

שני משחקים מסקרנים ומצוינים מחכים לנו, בין ארבע קבוצות ששלוש מהן בוודאות יהיו בפלייאוף ועוד אחת שעדיין מקווה להיות שם, אלו יהיו הלוס אנג'לס קליפרס שייצאו לברוקלין כדי לשחקן נגד הנטס, ואילו הרוקטס יצאו למשחק חוץ אצל אחת הקבוצות הלוהטות בליגה, הפורטלנד טרייל בלייזרס.

אז בואו נתחיל.

ברוקלין נטס (14-7) – לוס אנג'לס קליפרס (8-15):

סידרה של מפגשים מרגשים סידרה הליגה לדוק ריברס, מאמן הסלטיק לשעבר, ולכוכביו קווין גארנט ופול פירס. הרצף החל עם ניצחון של הנטס על בוסטון, לאחריו אמר גארנט שמידת ההתרגשות פחותה מאחר ודוק לא נמצא בסלטיקס יותר. דוק עצמו לא הסתיר את ההתרגשות (ואת הדמעות) כשחזר לראשונה לבוסטון, אבל ההתרגשות לא מנעה ממנו להוביל את הקבוצה החדשה שלו לניצחון על זו הישנה.

הנטס שפתחו את העונה בצורה קטסטרופלית. הפכו לבדיחה של הליגה, ועוד סבלו מצרות בחדר ההלבשה עם הסכסוך המתוקשר בין ג'ייסון קיד ללורנס פרנק נמצאים סוף סוף על מסלול התאוששות או לפחות כך נדמה. שני נצחונות רצופים, אומנם על מילווקי ובוסטון החלשות, ובעיקר חזרתם לכושר משחק של גארנט, פירס, לופז וויליאמס נותנים תחושה של אופטימיות מחודשת בברוקלין.

עוד סיבה לאופטימיות היא כמובן החולשה המונומנטלית (אין לי מילה יותר חריפה מזאת באמת שחיפשתי, מוזמנים להציע) של המזרח כאשר המאזן הדיי מביך של הנטס, שם אותם במרחק של 1.5 מהפלייאוף! לשם השוואה, מאזן דומה במערב שם את סקרמנטו במרחק של 5.5 משחקים מהפלייאוף. מביך.

בעוד הנטס מתמודדים עם צרות משלהם, הקליפרס ינסו למנוע משלושת המובילות של המערב – פורטלנד, סן אנטוניו ואוקלהומה לברוח, ובמקביל לבסס את עצמם במאבק מול יוסטון ודנבר שקרובות אליה מאוד במקום הרביעי נכון לשלב המוקדם הזה של העונה.

מאצ'-אפים מרתקים לא חסרים במשחק הזה, והמאבקים של לופז וגריפין מתחת לסלים, ושל וויליאמס ופול, שניים מבכירי הרכזים בליגה (התנצלותי בפני פול על הזכרת שניהם באותו משפט, זה לא יקרה שוב), צפויה לספק עוד מוקד של עניין במשחק הזה, עבור מי שבשבילו האטרקטיביות של הלוב סיטי לכשעצמה לא מספיקה.

הימור: הקליפרס ב-9.

 

פורטלנד טרייל בלייזרס (4-18) – יוסטון רוקטס (7-15):

במשחק הראשון בין השתיים בפורטלנד, הייתה זאת יוסטון שפשוט דרסה את הטרייל בלייזרס 116-101, אבל הרבה מיים זרמו בנהר בן יהודה (ככה אנחנו קוראים לרחוב שלי בימי חורף שבהן מערכת הביוב המנדטורית קורסת), והטרייל בלייזרס נמצאים במקום אחר לגמרי.

יוסטון מגלה השנה חוסר יציבות מסוימת אבל מצליחה להמשיך ולשמור על מקום טוב בדירוג של המערב לקראת הפלייאוף, ולאור הרמה של קבוצות המערב, ומאבק פלייאוף מסתמן של בערך 12 קבוצות, זה ממש לא דבר של מה בכך לקבוצה שערכה שינויים משמעותיים בקיץ. אחרי שני הפסדים ליוטה ופיניקס המפתיעה, יוסטון התאוששה בהובלתם של הארדן והווארד לניצחונות על גולדן סטייט (אכזבת העונה שלי עד כה) ואורלנדו.

אולי הנתון הבולט ביותר לגבי שני הכוכבים של יוסטון הוא כמות הפעמים שהם מוצאים את עצמם על קו העונשין. אם המקום השני בו מחזיק הווארד בליגה (10 נסיונות ב-55%), מקושר גם להאק דה הווארד שקבוצות שונות מתרגלות נגדו, הרי שהארדן הוא פשוט מכונת חדירות לסל שיש רק דרך אחת לעצור, והיא כרוכה בשליחתו לקו העונשין (מקום שלישי בכמות זריקות עונשין למשחק 86%).

יוסטון תחסר הערב את אשיק, שמהווה בורג מאוד משמעותי, בעיקר בהגנה של הרוקטס העונה, והדבר צפוי להקשות עליהם מאוד, ג'רמי לין לעומת זאת יחזור מהפציעה ויקווה לחזור בכושר שבו היה כשהיא התרחשה.

פורטלנד היא בעיני הפתעת העונה, כאשר היא מוצאת את עצמה במקום הראשון בליגה כשאנחנו נמצאים פחות או יותר בסוף הרבע הראשון של העונה הסדירה.

איך הם עושים את זה? הודות לחמישייה מאוזנת בצורה פנטסטית שבה כולם משחקים 30-36 דקות בממוצע למשחק. דמיאן לילארד מראה בגרות מפתיעה בניהול המשחק, מת'יוס ובטום תורמים אחוזים פנטסטיים מהשלוש, ואלדרידג' ולופס 36 נקודות באחוזים נהדרים וקרוב ל-20 ריבאונדים, נתונים פנטסטיים לתאומי מגדל.

מהספסל לעומת זאת, למעט מו ויליאמס אין אף שחקן שתורם יותר מ-5.5 נקודות, 4 ריבאונדים או 1.5 אסיסטים, וזאת נקודה שפורטלנד תהיה חייבת לעבוד עליה, דרך שוק ההעברות או בכלים פנימיים, כדי להיחשב באמת כקונטנדרית, וזאת גם הסיבה שאני חושב שהיא במידה רבה בלון שצפוי להתפוצץ, אולי אפילו כבר הערב.

המשחק הזה הוא מפגש בין שתי קבוצות ההתקפה הטובות בליגה כך שגם במשחק הזה צפו להרבה רגעים של הנאה לאוהד חובב האסיסטים, ההטבעות והשלשות.

הימור: יהיה צמוד, 3 לפורטלנד בגלל ההיעדרות של אשיק והביתיות.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
103 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אפלטון
אפלטון
12/12/2013 19:28:57

יוסטון גם יחסרו את מקהייל שלא השתתף באימוני הקבוצה בשבוע האחרון בשל מות אימו.
שנה לא קלה עוברת עליו אחרי שאיבד את ביתו לפני פחות משנה.
אם יוסטון מנצחים היום זו הפתעה לטעמי, נראה איך טרנס ג'ונס יתמודד עם אולדריג' ואיזו הגנה מבין שתי ההגנות הגרועות של שנה שעברה תעביר הילוך ותיתן יותר עצירות

דובי
דובי
12/12/2013 21:23:07

ראיתי איפשהו שגרג סמית היקר שלך אמור לחזור בקרוב. לא מצליח למצוא איפה ראיתי את זה

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 22:08:58

סיום רבע 1 מכבי 11 ריטאס וינלא 19 מכבי פתחה מנומנם מידי אבל התחילה להתעורר אם האוהדים מהכדורגל שנכנסו לקראת סוף הרבע לאחר שמכבי כדורגל עלתה לשב הבא בליגה אירופית עם ניצחון +1 =0

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 22:20:00

והנה מכבי עולה ליתרון משחקת כעת מדהים עם קליעות של בלו וחדירות בין 2 של ריס החמקמק

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 22:32:13

סיום רבע שני 37 מכבי 32 ריטאס מכבי חזרה לשחק אבל עדין פגיעה מאוד בריבאונד

ארז
ארז
12/12/2013 22:34:03

רק מעדכן:
מסתבר שסטיב בלייק נפצע במשחק מול סקרמנטו וממש עכשיו מדווחים שהוא ייעדר עד כשישה שבועות!
תוסיפו לזה את הפציעות של נאש ופארמר ותקבלו קבוצה בלי פוינט.
קובי ירכז לעת עתה.

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 22:52:40

פאק אתה רציני

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 23:06:28

סיום רבע שלישי מכבי 65 ריטאס 51 בוא נראה איך יהיה הרבע האחרון צמוד ומתח כמו שהיה עד עכשיו ביורליג או שמכבי תצליח הפעם לא לבעוט בדלי שלה

Mel Less
Mel Less
12/12/2013 23:07:10

HOUSTON and NETS are the winners tonight!

Mel Less
Mel Less
12/12/2013 23:07:38

HOUSTON and NETS are the winners tonight!U

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 23:14:18

התשובה היא כן מכבי הצליחה להרוס לעצמה דיויד החליף את כל החמישיה

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 23:17:19

והנ זה מוכיח את עצמו ההפרש שוב 10 רייס מתחיל להצדיק את חוזהו

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 23:28:31

הזוי מכבי שבוע אחרי שבוע עם איבוד כדור של 5 שניות(בהוצאת הכדור ) בלאט לפני התקף לב מעצבים

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 23:31:58

סיום ניצחון חיוור למכבי 78 71 אבל עדין ניצחון והרבה בגלל אלכס טיוס התאזרח האתלט שלנו

יוסי כהן
יוסי כהן
12/12/2013 23:44:32

דור אגב תוה על הסקירה המעולה גם אני חושב שיהיה ניצחון של הקליפרס ולגבי הרוקטס אין לדעת מה שוודאי שיגמר צמוד מאוד זה גם תלוי מאוד איך האוורד יגיע היום כשאין לו מחליף טבעי (אשיק ) ואיך הוא יתמודד עם הקו 2 שאלות מתי המשחקים ואם יש שידור בארץ ?

שעייה
שעייה
13/12/2013 3:17:41

אני הולך עם הנטס. הפצועים חזרו (רובם) ונגמרו התירוצים. צריך לנצח כדי להגיע למקום 6. אני מאמין שעם דרון וויליאמס הם קבוצה שונה.
לגבי יוסטון אני נגד באוטומט בגלל הווארד. מאחל להם הפסד בלי קשר ליריבה (חוץ ממיאמי).
החדשות על סטיב בלייק ממש רעות. לפחות יש את קובי.

מנחם לס
מנחם לס
13/12/2013 4:20:11
הגב ל  שעייה

אני לא יכול לראות אף משחק הערב, אבל הנטס ויוסטון מנצחים על בטוח.

k_700
k_700
13/12/2013 4:34:07

כזאת רכה הקליפרס הזאת.

אצל הנטס החזרה של פירס ודרון וויליאמס תתחיל להוכיח את עצמה.
זאת קבוצה טובה מדי למאזן העלוב שלה והניצחון הלילה יתן להם בוסט.

במזרח העלוב 40 אחוז ואתה כבר קורא תיגר על משהו.

k_700
k_700
13/12/2013 4:36:30

אם קבוצה כמו דאלאס למשל שומרת על כשירות רוב העונה אין לי ספק שהם מסיימים לפני הקליפרס במערב. אבל הסבירות שדאלאס באמת תצליח לשמור על כשירות(בעיקר קלדרון, נוביצקי) היא נמוכה מדי.
ואין להם חצי מהאיכות של הספסל של הקליפרס.

שעייה
שעייה
13/12/2013 4:43:18
הגב ל  k_700

אני גם חושב שדאלאס טובה מהקליפרס אבל כרגע הם לא בפלייאוף. ההפסד אתמול לגולדן סטייט היה כואב

שעייה
שעייה
13/12/2013 4:39:50

נכון לכרגע ברוקלין נראית ממש טוב. גארנט לא בעניינים.
בלאטש שחקן מעולה שבכלל לא הכרתי לפני העונה. אנדרסון (אק מכבי) מזיק גם כשהוא קולע. היום הוא לא קלע.
הרבע השלישי זה המבחן של הנטס.

שעייה
שעייה
13/12/2013 4:59:15

כריס פול בכיין ופלופר. הוא יושב על השופטים

שעייה
שעייה
13/12/2013 5:00:18

דרון וויליאמס רזה קצת ונראה בכושר מצויין

k_700
k_700
13/12/2013 5:08:43

יאללה עוד פעם הקרסול של לופז, רק זה יכול לשנות את המומנטום.

k_700
k_700
13/12/2013 5:11:13

מטומטמים הקליפרס האלה, לופז בקושי עומד על הרגליים ועושים עליו דאבל טים, כאלה טיפשים.

שעייה
שעייה
13/12/2013 5:11:42

לופז נפצע בקקסול ומשאירים אותו במגרש. לא ברור. הוא צולע ובקושייכול לזוז. כנראה לקיד נמאס מהפציעות אז הוא פשוט מתעלם מהן

k_700
k_700
13/12/2013 5:12:50
הגב ל  שעייה

כי לפעמים נקע בקרסול דווקא עובר כשאתה דורך על הרגל(מקפץ עליה יותר נכון). זה קורה הרבה מאוד פעמים בצבא במסעות וכאלה.

שעייה
שעייה
13/12/2013 5:26:22

גרין, גיימסון, גקסון על המגרש זה לשחק בלי הגנה ובלי ריבאונד

שעייה
שעייה
13/12/2013 5:45:45

ריברס ויתר על המשחק אחרי שלושה רבעים.
הרבה זמן לא ראיתי שלא מנסים לתת בליץ אחרון עם השחקנים המובילים

k_700
k_700
13/12/2013 5:48:42

הוא ויתר כי אין עם מי לתת את הבליץ', על כל ג'אב שהקליפרס הביאו הם קיבלו הוק שמאלי וימני כל המשחק.

זה מסוג המשחקים שהפרש 20 מייצג לכל אורכם. לכן כל הרבע ה-4 המשחק כבר היה גמור אז אין מה לשרוף את החמישייה הראשונה שלך 40 דק'.

שעייה
שעייה
13/12/2013 6:08:06
הגב ל  k_700

אפשר להסכים שהקליפרס יכולעם להיות קונטנדרים על אליפות קליפורניה וגם זה עם סיכוי נמוך?

k_700
k_700
13/12/2013 6:32:51
הגב ל  שעייה

לא, כי UCLA הרבה יותר טובים(ההתקפה הכי טובה במכללות השנה)….וקילפורניה זה גם סקרמנטו….

שעייה
שעייה
13/12/2013 6:06:37

אני מודע לכך שאני מתעב את הווארד בגלל מה שקרה שנה שעברה בלייקרס, אבל בכל זאת, המובים שלו בפוסט נראים רע מאוד.

שעייה
שעייה
13/12/2013 6:30:15
הגב ל  dor bloch

כן הא. גם אלוהים לא יכול לעזור לחמור הזה.

k_700
k_700
13/12/2013 6:35:32

הברונקוס מפסידים לסן דייגו שמשפרת את הסיכוי שלה לוויילד קארד.

נתן גולד
נתן גולד
13/12/2013 6:37:00

אני לא אוהב את המשחק של הארדן. הוא חונק את המשחק של הקבוצה שלו, בייחוד כשלא הולך לו אז הוא נכנס עם הראש בקיר כמה וכמה פעמים. בסוף הוא יקלע 30 נקודות ולפעמים אף יוביל את הקבוצה שלו לניצחון אבל הקבוצה שלו לא תגיע רחוק אם הוא ימשיך לשחק כך.

k_700
k_700
13/12/2013 6:41:44
הגב ל  נתן גולד

זה בדיוק מה שכוכב וסקורר צריך לעשות גם אם לפעמים זה מגעיל לצפייה.

נתן גולד
נתן גולד
13/12/2013 6:47:38
הגב ל  k_700

כוכב אמור לעשות את זה כשמשחק הקבוצה תקוע. לא לתקוע בעצמו את המשחק. הגבול הוא גבול דק מאוד. כוכבים שתוקעים את המשחק יש הרבה כאלה טובים יותר וכאלה פחות. אבל כוכבים שמשתלבים עם המשחק הקבוצתי ואף יוצרים אותו אין הרבה ואני חשבתי מהתקופה שלו באוקלהומה שהארדן יכול להיות אחד כזה.

k_700
k_700
13/12/2013 7:02:31
הגב ל  נתן גולד

אתה ממש מגזים, הארדן זו לא הבעיה של יוסטון.

זיו
זיו
13/12/2013 6:42:37

הקצב של המשחק הוא של יוסטון לא של פורטלנד.
אם פורטלנד לא תאט את המשחק, הוא יברח לה.

נתן גולד
נתן גולד
13/12/2013 6:44:22

ואגב, הווארד נהדר היום בפוסט אם הוא מקבל את הכדור במקום הנכון.

שעייה
שעייה
13/12/2013 6:54:25
הגב ל  נתן גולד

מקווה שזה ייפסק: )

נתן גולד
נתן גולד
13/12/2013 7:49:29
הגב ל  dor bloch

כיום, בפלייאוף אני שם את הכסף על פורטלנד. לדעתי יוסטון יילכו וישתפרו בהמשך העונה ופורטלנד יילכו בכיוון ההפוך.

זיו
זיו
13/12/2013 7:40:41

עומרי משחק יופי!

צביקה
צביקה
13/12/2013 7:46:15

אחלה משחק וכל המתח לרבע האחרון. איזה כיף!

דובי
דובי
13/12/2013 7:47:59

לא מאמין שאפלטון שוב על אי בודד בזמן שידור ישיר מחוף לחוף של שותי הנפט החביבים עליו

k_700
k_700
13/12/2013 7:49:01

פאק אולדריג' אונס אותי בפנטאזי, הדרעק הזה כבר עם 69 נקודות שם, גאד דאמט.

k_700
k_700
13/12/2013 7:50:32

טוב מקהייל פסיכי אם הוא לא מחזיר את הארדן עכשיו לחמישייה.

החמישייה של פורטנלד עכשיו יכולה לגמור את הסיפור של המשחק.

דובי
דובי
13/12/2013 7:51:49
הגב ל  k_700

מקהייל מתאבל על אמא שלו שנפטרה השבוע. קלווין סמפסון במקומו על הקווים

צביקה
צביקה
13/12/2013 7:51:46

יוסטון היו במומנטום וההחלטה של המאמן לשנות את החמישיה בתחילת הרבע קרוב לוודאי שעלתה להם במשחק!

צביקה
צביקה
13/12/2013 8:01:05

היו כאן כמה דברים מאוד יפים של יוסטון בהגנה ובהתקפה. עכשיו משחק של 5!

נתן גולד
נתן גולד
13/12/2013 8:02:48

למאמן לא היה ברירה. אשיק לא משחק והווארד צריך לנוח. הוא היה חייב לשחק עם טרנס ג'ונס כסנטר.

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 8:04:02

איפה אתם רואים את המשחק חברים?

דובי
דובי
13/12/2013 8:09:05
הגב ל  אפלטון

אוווו איזה מהלך…..!!!!! וואו וואו מה קרה כאן….!
יואוווו אני לא מאמין!!!

דובי
דובי
13/12/2013 8:10:09
הגב ל  אפלטון

מזכיר לי שהיינו שומעים מהספינה משחקים בקריית אליעזר בשבתות

k_700
k_700
13/12/2013 8:06:34

LP

דובי
דובי
13/12/2013 8:07:08

ליג פאס איז מנז בסט פרנד…

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 8:13:45
הגב ל  דובי

באסה, טוב עוד מעט נחזור למקום עם טךוויזיה טובה יותר, ולא לונדון

דובי
דובי
13/12/2013 8:17:51
הגב ל  אפלטון

בלונדון יש טלוויזיה מצויינת!

אתה מבין, אם למות כמו כלבה…
אז לפחות שהטלוויזיה תהיה טלוויזיה. ..!

k_700
k_700
13/12/2013 8:08:39

סמפסון היה צריך בתחילת הרבע לפחות להשאיר את הארדן.

פורטלנד שיחקה בחמישייה של אולדריג' הלוהט, לילארד ומו וויליאמס ביחד.

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 8:08:56

יוסטון לא טובים במשחקים צמודים. הארדן נוטה לכדרר עצמו לדעת ואז לזרוק על שני שומרים

צביקה
צביקה
13/12/2013 8:09:51

קצת יותר סדר בהתקפה יכול לנצח את המשחק ליוסטון. הם נותנים משחק טוב בבית של פורטלנד והם עדיין יכולים לנצח.

k_700
k_700
13/12/2013 8:09:59

אפלטון קח לינק תראה את הקבוצה שלך מפסידה:

http://www.rojadirecta.me/goto/rivoxx6.blogspot.com

צביקה
צביקה
13/12/2013 8:11:02

אפלטון נראה לי שאנחנו אומרים את אותו דבר…

צביקה
צביקה
13/12/2013 8:14:08

איזה ממזר המתיוס הזה. מהלך מנצח.

k_700
k_700
13/12/2013 8:14:49

זהו זה נגמר

נתן גולד
נתן גולד
13/12/2013 8:14:50

הווארד היה יכול לסיים היום עם 40 נקודות אם היו יותר מוסרים לו את הכדור.

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 8:16:10

תודה קיי 700 אבל עזוב, נראה אותם מחר מול גולדן סטייט
(אחלה בק טו בק סידרו לנו בלי חצי קבוצה)

נתן גולד
נתן גולד
13/12/2013 8:22:46

יוסטון יכולים לצאת מהמשחק הזה מעודדים בסה"כ. הם קיבלו את הווארד במשחק מצויין ראשון. עכשיו הם צריכים לגרום לו לשמר את כושר המשחק הזה ולשלב אותו במשחק ההתקפה שלהם בצורה יותר מתוכננת.

דובי
דובי
13/12/2013 8:27:54
הגב ל  נתן גולד

כולנו מכירים את הווארד… משחקים כאלה רק עושים לו לייבב למה לא מוסרים לו ולהארדן להתבאס שעוד מישהו קולע חוץ ממנו

צביקה
צביקה
13/12/2013 8:22:53

בברלי אמור להיות רכז? כי מלבד לקחת ריבאנדים והגנה, לא ראינו ממנו שום דבר טוב בהתקפה, לא סלים ולא מסירות.

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 8:29:56
הגב ל  צביקה

מקהייל היה מעלה את ברוקס במשחק כזה, חבל שהוא לא שיחק

צביקה
צביקה
13/12/2013 8:25:15

באופן כללי נראה לי שהחלטת המאמן לעלות ברבע הרביעי לא עם אותו צוות שסיים יפה את השלישי הפסידה לו את המשחק.

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 8:28:19

לא מבין את סמפסון איך כל החמישייה משחקים 40 דקות במשחק ראשון של בק טו בק.
שנה שעברה כשמקהייל נעדר הפסדנו 90% מהמשחקים, אני מקווה שיחזור בקרוב כי סמפסון לא מבין עניין. חבל שבלאט לא העוזר מאמן ביוסטון כמו שתכננתי.
הווארד במשחק מעולה על פי הסטטיסטיקה, אם מתחילים להבין איך לשחק איתו זה נכס אדיר ליוסטון

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 8:39:46

ד"א בברלי שיתק את לילארד ככה שאי אפשר לבוא אליו בטענות

צביקה
צביקה
13/12/2013 8:43:15

אמרתי שהוא היה מצויין בהגנה. אבל ממש לא תרם כלום בהתקפה מלבד ריבאונדים. 3-10 מהשדה ו-2 אסיסטים ב39 דקות!

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 8:54:25

כן אבל אם הוא התקזז עם הכוכב של הקבוצה השנייה אז זה כבר פלוס. ועוד 11 ריב'. סך הכל משחק טוב אבל באמת מוזר שהוא לא ניסה לזרוק אפילו לשלוש, וחסל שברוקס לא עלה לכמה דקות לראות אם הוא חם לפחות.
בכל מקרה כשיוסטון עם 25% מהשלוש יהיה להם קשה לנצח

צביקה
צביקה
13/12/2013 9:23:28
הגב ל  אפלטון

אפלטון המדד +/- שלו הוא -15 ושל טרנס ג'ונס -26. כל השאר הקבוצה או ב+ או במינוס נמוך.

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 9:37:05
הגב ל  צביקה

האמת שלא ראיתי את המשחק אז אני לא יכול לשפוט. אבל המדד הזה הוא שקרן לא קטן, כי בברלי מתאים לשחק ליד הארדן אבל אם תשים אותו עם החמישייה השנייה אז אין מי שיקלע (בגלל זה לין מתאים על הספסל) ופתאום המדד שלו יצנח משמעותית.
לי זה פשוט נראה שהכדורים לא עברו דרכו בהתקפה ולכן הסטטיסטיקה שלו נראית ככה, אבל זה רק מי שראה את המשחק יכול להגיד.

k_700
k_700
13/12/2013 8:55:35

נתן גולד אתה באמת מתלהב מכלום,

משחקים כאלה האוורד נותן פה ושם(ועדיין מפסיד ואף אחד בכלל לא יזכיר את המשחק שלו אחרי הטירור ההיסטורי שלמרכוס העביר אותם מהרבע ה-2 בערך).

בגדול זה רק משחק שיטפח עוד יותר את האגו של האוורד ויפגע בקבוצה כמובן, נחיה ונראה.

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 9:13:07
הגב ל  k_700

לא מסכים שאין ממה להתלהב.
זה שאוהדי הלייקרס נעלבו מהווארד ומתנהגים כמו ילדים קטנים שלקחו להם את הסוכריה זה משהו אחד, אבל אם יוסטון ילמדו לנצל את היתרונות שלו, במיוחד בימים שהקליעה לא טובה זה אדיר ליוסטון.
עוד יהיו משחקים שהווארד יתקע את השטף של ההתקפה, וגם יהיו משחקים שהארדן יתקע אותה, אבל אם וכאשר הדברים ישתלבו והכימיה תתחבר (בשאיפה לקראת מרץ) אז השמים הם הגבול

נתן גולד
נתן גולד
13/12/2013 9:38:56
הגב ל  k_700

אפלטון ענה לך בשמי. זה שנעלבתם שהווארד לא לקח ברצינות את התקופה שלו בלייקרס ורק ספר את הימים עד שהוא יוכל לדפוק ברז ללייקרס לא הופך אותו לשחקן גרוע לא אומר שהווארד שחקן גרוע.
הווארד, כשהוא משחק כמו שהוא יודע הוא הסנטר הטוב בליגה ורק היברט נותן לו פייט על המקום הראשון. ועמדת הסנטר משפיעה על המשחק יותר מכל עמדה אחרת.

k_700
k_700
13/12/2013 9:39:51

נדבר בפלייאוף חברים.

אני רק יכול להגיד לכם שבכל יום בשנה כשהקבוצה שלכם קולעת ככה והאוורד "מוביל אתכם" אתם תפסידו לפורטלנד.

אבל אתם כרגע בחלום, בפלייאוף תתעוררו ותראו שאין על מי לסמוך.

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 9:49:09
הגב ל  k_700

בזה אתה צודק. יוסטון לא ינצחו משחקים כשהם קולעים ב-25% מהשלוש. למזלנו בפלייאוף יש סדרה ולא משחק אחד.
להזכירך את המשחק הקודם מול פורטלנד בבית שלהם ניצחנו בלי קושי מיוחד, ומחכים לנו עוד 2 משחקי בית מולם כך שאת הסדרה העונתית ננצח.
דווקא פורטלנד לדעתי היא מהקבוצות שידעכו ככל שהעונה תתקדם בעוד שיוסטון, גולדן סטייט והקליפרס יתקדמו

אפלטון
אפלטון
13/12/2013 9:51:25
הגב ל  אפלטון

זה מה שנקרא: Peaked too soon

k_700
k_700
13/12/2013 14:21:55
הגב ל  אפלטון

אני אחזור על זה שוב כדי שהקליטה תגיע גם לים,

האוורד לא ינצח לך סדרה כזאת, צא מהסרט. האוורד יקלע 30 אולדריג' יקלע 40 ולילארד? את הסל ניצחון במשחק ה-5 זה יספיק.

כמו ששי כתב תגובה מתחתי כשהארוורד טוב יוסטון מפסידים.

אפילו באורלנדו מי שזוכר האוורד לא זה שניצח להם משחקים, זו הייתה התעלות רצינית של החבר'ה לידו בעיקר טורגוקלו.

האוורד כן יכול בפוטנציה לתת את הסטופס בהגנה ובעיקר מתחת לסל אבל גם לגבי זה אני די סקפטי כי המשחק שמכתיבה יוסטון הוא קצב מהיר ששם קשה מאוד לנצל את היתרונות שלו בעיקר בשמירה לפיק אנד רול.

מצטער אני לא קונה את זה וזה יתפוצץ לך בפרצוף בפלייאוף, אתה רוצה תמסגר.

שי
שי
13/12/2013 10:10:17

דבר אחד ברור- כשהאוורד טוב יוסטון מפסידים.

Mbk
Mbk
13/12/2013 12:51:00

תגובה לבדיקה

etayle
etayle
13/12/2013 14:30:06

פורטלנד (ואוקלהומה ) הם באמת תופעה מעניינת .לדעתי פורטלנד יקחו את יוסטון בסידרה(במיוחד אם יהיה להם בייתיות) כנראה שיהיה להם דעיכה אבל זה בערך הפוטנציאל שלהם (אלדריג' סופר סטאר ליליארד דיי יציב וגם באטום מתיוס לא כ"כ מכיר)
מה שעוד מעניין זה דנבר שאיך שהו גם במערב המטורף של השנה והתחזקות כמו קבוצות(מינסוטה דאלאס ופורטלנד) עדיין נמצאת במצב טוב לפלאוף.

מנחם לס
מנחם לס
13/12/2013 14:40:41

בילינו את הערב והלילה בוינסטון סיילם, ביתה של "ווייק פורסט" (כריס פול, זוכרים?). היינו בבאר ספורט עם חבר טוב, פרופסור לביומכניקה מווייק פורסט. הראו שם 12 משחקי קולג'. אפילו לא רמז ל-NBA.
כאן זה "קולג' בסקטבול קאונטרי". NBA – לא קיים אפילו.
אז הבוקר גקראתי שהנטס ניצחה את הקליפרס. הוא אשר אמרתי: המזרח מתחיל להעפיל על המערב!

נתן גולד
נתן גולד
13/12/2013 15:33:04
הגב ל  מנחם לס

המזרח לא מתחיל להעפיל על המערב אבל הנטס עושה קולות של קבוצה. וויליאמס חזר ונראה שהוא מתחיל לעשות את מה שציפו ממנו. קבוצה מרתקת, יהיה מעניין לעקוב אחריהם בהמשך.

שעייה
שעייה
13/12/2013 16:52:03
הגב ל  מנחם לס

זה היה ערב של 1-0 קטן למזרח.

k_700
k_700
13/12/2013 15:13:36

אני בעד שאחרי כל ניצחון של קבוצה מזרחית על קבוצה מערבית נפתח פוסט במיוחד, בפוסט הזה כל אחד יעלה סרטון שלו מVINE מוחא כפיים ומנחם יעלה סרטון שהוא רוקד הורה ומרים לחיים, ככה בלופ כדי שהחגיגה לא תפסק.

אחרי הכל 13 נצחונות כאלה+- כל השנה צריך להנציח בדרך מיוחדת.

שעייה
שעייה
13/12/2013 16:54:28

מישהו יכול להסביר לי מדוע המאמנים מתחילים את הרבע הרביעי בלי הכוכבים גם כשהם במצוקה. כוכבים בסדר גודל זה לא יכולים לשחק 12 דקות? כל "ההרגלים" האלה של מאמני הנבא לא ברורים לי.
אתמול זה עלה ליוסטון במשחק.

שעייה
שעייה
13/12/2013 17:49:25
הגב ל  dor bloch

מסכים. הגמר יהיה ספרס-אוקלהומה אלא אם פורטלנד יצליחו להישאר במקום הראשון