אירועי דיומא – 10.02.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

הדרבי החיפאי בליגת העל בכדורגל.

כדורגל ישראלי / ניר מועלם :

ליגת העל – מחזור 20:

20:00 מכבי פתח תקווה – הפועל תל אביב, ספורט 4 : מכבי פתח תקווה איבדה גובה בחודשיים האחרונים אבל לשמחתה היא חזרה לנצח בשני המחזורים האחרונים, כאשר במשחק האחרון היא ניצחה 2-1 את הפועל חיפה עם מהפך בדקות הסיום, והיא כרגע ממוקמת במקום ה-5 עם שני משחקים חסרים, ולעומתה היא פוגשת את האדומים מתל אביב שיכולים לבוא למשחק הזה מעודדים אחרי רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד שכמעט ונגמר במחזור האחרון אך שער בתוספת הזמן מנע מהם להפסיד 1-0 לחדרה והם סיימו את המשחק החשוב הזה ב1-1 מה שלא הרחיק מהם את חדרה, והם כרגע במקום ה-13 עם 2 נקודות מתחת לקו האדום. הימור – מכבי פתח תקווה בבית תנצח.

20:15 מכבי תל אביב – הפועל חדרה, ספורט 1 : מכבי תל אביב רושמת ארבעה ניצחונות רצופים ואחרי שחיפה מעדה במחזור האחרון הפער ירד כבר ל-2 נקודות אבל לא צריך להתרשם מזה כי מכבי תל אביב משחקת לא טוב, ובקלות הפער בטבלה היה יכול להיות יותר מ-2 נקודות לדעתי. חדרה מנגד נמצאת במקום ה-11 עם 2 נקודות בלבד מעל הקו האדום והיא מגיעה אחרי 1-1 מאכזב מול הפועל תל אביב כאשר היא ספגה בתוספת הזמן את השיוויון. הימור – אני אהמר על הפתעה ועל תיקו 0-0 או 1-1.

*שווה צפייה* 20:45 מכבי חיפה – הפועל חיפה, ספורט 5 : דרבי חיפאי תמיד מקיים ומבטיח, לפחות בשנים האחרונות ובמיוחד שהירוקים מגיעים עם המון בעיות ואיבוד של 6 נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, מה שגרם לפער מהצהובים לרדת עד ל-2 נקודות, ועם כל זה לא מספיק אז גם רוקאביצה נפצע וייעדר שבועיים שלושה, ובהיעדרו אין ממש חלוץ מוציא לפועל, ולכן כבר חושבים על חיזוק, אבל יכול להיות שזה כבר מאוחר מידיי? ומה לגבי שרי שנעלם ולא מוצאים אותו, את כל זה בכר יצטרך לפתור לקראת המשחק היום. אצל האדומים מחיפה המצב לא מזהיר, הקבוצה אומנם התחזקה בחלון ההעברות הנוכחי אך היא במקום ה-8, ובמרחק של 3 נקודות מהפליאוף העליון והם לא מספיק יציבים והבעלים יואב כץ מצפה להגיע לפליאוף העליון, דבר שבעיני ריאלי לחלוטין עם הסגל הקיים, אך הם מגיעים למשחק אחרי 0-0 מאכזב מול נתניה שנמצאת איתם ראש בראש במאבק על הכרטיס לפליאוף העליון. הימור – את הדרבי האחרון ניצחו האדומים משער של סרדל בתוספת הזמן, והפעם לדעתי מכבי חיפה תנצח את המשחק.

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה

חצי גמר קופה דל ריי
סיביליה- ברצלונה (22:00)

איזה משחק צפוי לנו בסיביליה. הראשון מתוך שתיים. שתי הקבוצות בכושר מצוין. סיביליה עם 7 ניצחונות! בכל המסגרות וגם האחרון היה לאתלטיקו מדריד. סיביליה גם התחזקה בפאפו גומז הפליימייקר הארגנטינאי הנפלא וזה בא לה בזמן כי לוקאס אוקמפוס הווינגר הארגנטינאי שבר את הרגל. לעומת זאת בארסה עם 6 ניצחונות רצופים והעניינים מתחילים להתחבר אצל קומאן. החדשות הרעות ר.ארואחו נפצע ויעדר חודש והוא היה השחקן הכי יציב של בארסה בהגנה העונה. ומצב ההגנה העונה היה בכי רע. בכל אופן ברצלונה מאוד רוצה לנצח כי האליפות רחוקה וליגת האלופות כרגע היא חלום רחוק. הגביע אחרי שריאל ואתלטיקו כבר הודחו הוא התואר היחיד שכרגע בהישג יד.

בכורה מרשימה בליגה

חצי גמר הגביע האיטלקי
אטאלנטה- נאפולי (21:45)

הגומלין של חצי הגמר אחרי שהראשון שהיה בנאפולי. הסתיים ב 0-0. באמת ששתי הקבוצות מפגינות חוסר יציבות העונה. אטאלנטה השבוע הובילה 3-0 על טורינו החלשה בשביל לסיים ב 3-3 ונאפולי הפסידה לגנואה. עדיין תמיד כיף לראות את אטאלנטה אז שווה לצפות.

שמינית גמר הגביע האנגלי
אברטון- טוטנהאם (22:15)

איזה קרב בליברפול. אברטון של אנצ׳לוטי תארח את טוטנהאם של מוריניו בקרב של שניים מהמאמנים המצליחים ביותר ב 20 שנה האחרונות. אברטון נראית טוב בליגה והשבוע והצליחה להשוות נגד יונייטד בדקה ה90. ו טוטנהאם אחרי שהייתה עם שלושה הפסדים רצופים סוף סוף ניצחה 2-0 את ווסט ברומיץ׳ (כבר כאב לי על חבר שלי קוזו). פיקפורד ימשיך להיעדר ב אברטון וכך גם אלאן. ב טוטנהאם לו סלסו הארגנטינאי ורגילון הספרדי.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – הסיבוב השני

אתמול ננעלו משחקי הסיבוב הראשון, שלא נרשמו בו תוצאות בלתי צפויות באופן מיוחד. המדורגים הבכירים בסבב הגברים – ביניהם ניתן למצוא את רפאל נדאל, דניאיל מדבדייב, סטפנוס ציציפאס ואנדריי רובליוב – העפילו לסיבוב השני. גם המדורג הבכיר ביותר של היבשת המארחת, אלכס דה מינואור, עלה לשלב הבא, לאחר שהתגבר על טניס סנדגרן האמריקאי, ששיחק פעמיים בשלב רבע הגמר של הטורניר, כולל לפני שנה. שני טניסאים מהעשירייה השניה הודחו אתמול מהטורניר. היו אלה אוברטו באוטיסטה-אגוט הספרדי ודויד גופן הבלגי, שנוצחו, בהתאמה, על ידי ראדו אלבוט המולדובי ואלכסיי פופירין האוסטרלי, לשמחת הקהל ביציעים.
אשלי בארטי, הכוכבת האוסטרלית בסבב הנשים, ניצחה במשחקה מבלי שאיבדה משחקון אחד. בדומה לטורניר הגברים, לא נרשמו תוצאות חריגות בהגרלת הנשים. מעט פחות צפויות, בכל זאת, היו הדחותיהן של ויקטוריה אזרנקה, (לג'סיקה פגולה האמריקאית) פעמיים אלופת הטורניר וסגנית האלופה מאליפות ארה"ב האחרונה, ופטרה מרטיץ' הקרואטית (לאולגה דנילוביץ' הסרבית), שמדורגת בעשירייה השנייה.

גברים – משחקים נבחרים
נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-פרנסס טיאפו (ארה"ב)
אלכסנדר זברב (גרמניה)-מקסים קרסי (ארה"ב)
דומיניק תים (אוסטריה)-דומיניק קפפר (גרמניה)
גריגור דימיטרוב (בולגריה)-אלכס בולט (אוסטרליה)
סטניסלאס וואוורינקה (שוויץ)-מרטון פוצ'וביץ' (הונגריה)
ניק קיריוס (אוסטרליה)-הוגו יומבר (צרפת)
דייגו שוורצמן (ארגנטינה)-אלכסנדר מולר (צרפת)
ריילי אופלקה (ארה"ב)-טיילור פריץ (ארה"ב)

נשים
ביאנקה אנדרסקו (קנדה)-סו-ויי סייה (טאיוון) – נציגתו בת ה-35 של האי שנקרא בעבר 'פורמוזה' גברה בשתי מערכות על אלופת הגרנד סלאם של ארה"ב ב-2019, שפציעות מנעו ממנה לשחק הרבה מאז אותה הזכיה.
סרינה וויליאמס(ארה"ב)-נינה סטויאנוביץ' (סרביה)
נאטמי אוסאקה (יפן)-קרולין גארסיה (צרפת)
ארינה סבלנקה (בלרוס)-דריה קסטקינה (רוסיה) – הבלרוסית בעלת החבטות העוצמתיות ניצחה ועלתה לשלב הבא.
פטרה קביטובה (צ'כיה)-סורנה קירסטאה (רומניה)
סימונה האלפ (רומניה)-איילה טומליאנוביץ' (אוסטרליה)
ונוס וויליאמס (ארה"ב)-שרה אראני (איטליה)
איגה שוויונטק (פולין)-קמילה ג'ורג'י (איטליה)
גרביניה מוגורוזה (ספרד)-לודמילה סמסונובה (רוסיה)

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

ערב איכותי ביותר בעיר לייווין הצרפתית

הריצות למרחקים הבינוניים בלטו בתוצאותיהן הנהדרות. הריצה הנועלת של התחרות, 1,500 מטר לנשים, הסתיימה בשיא עולמי (באולמות) של גודאף צגאיי האתיופית. הרצה בת ה-24, שזכתה במדליית הארד באליפות העולם באצטדיון למרחק זה, קבעה 3:53.07 ושיפרה בכשתי שניות את שיאה העולמי של בת ארצה, גנזבה דיבאבה, שעדיין מחזיקה בשיא העולמי במרחק זה באצטדיון. צגאיי הקדימה בשש שניות את לורה מויר הסקוטית, אלופת אירופה כפולה באולמות וגם באצטדיון במקצוע.
הרצים האתיופים עשו חיל גם בריצה לשלושת אלפים מטר, כנראה מקצוע המסלול הלא אולימפי הפופולרי ביותר. לא פחות מארבעה רצים מהמדינה במזרח אפריקה ירדו מ-7:30 באחת הריצות העמוקות ביותר באיכותן בכל הזמנים במקצוע זה. מי שהוליך את החבורה, וסיים בתוצאה של 7:24.98, רק 8 מאיות משיאו העולמי באולם של דניאל קומן הקנייתי, הוא גטנט וואלה, שמתמחה בריצה ל-3,000 מכשולים.
יאקוב אינגרבריגצן הנורבגי בן ה-20, אלוף אירופה הכפול ב-1,500 ו-5,000 מטר, הוסיף לשיאו האירופי באצטדיון גם את השיא היבשתי באולם, כשניצח בריצה, תוך שהקדים משמעותית את יריביו, בתוצאה נהדרת של 3:31.80.
גרנט הולוויי האמריקאי, אלוף העולם ב-110 משוכות, השיג תוצאה מעולה של 7.33 שניות ב-60 משוכות, קרובה לא יותר משלוש מאיות לתוצאה הטובה ביותר בעולם במקצוע. האצן בן ה-23 מחזיק בשיא אישי של 12.98 ב-110 משוכות ויהיה מעניין לראות האם יוכל לשפרו בהמשך העונה.
תוצאה בולטת נוספת שייכת לשיאן העולם הטרי בקפיצה משולשת באולמות, יוג פבריס זאנגו. הקופץ בן ה-27 מבורקינה פאסו קבע 17.82מ', 25 ס"מ פחות משיאו החדש.

התחרות האירה פנים גם לדיאנה וייסמן. שיאנית ישראל במאה מטר שיפרה במאית שנייה אחת את שיאה האישי בשישים מטר (באולם. שיאה האישי באצטדיון הוא 7.27) כשקבעה 7.30, לאחר שהעפילה לגמר מהמוקדמות.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה רבה.
    נוסיף כמה דברים.
    בכל הקשור לליגה שלנו ראשית בתחתית כפ"ס ניצחה אתמול בסכנין .
    בני יהודה טרם שיחקה בטדי .
    היום לראשונה ולו לזמן קצר מכבי תל אביב תוכל לעלות לפסגה אם תנצח כל עוד מכבי חיפה לא תסיים את משחקה מה שמוביל ללחץ על הירוקים שמסורתית מתקשה לא מעט בדרבי מול הפועל .

    באנגליה לבד מהמשחק בשמינית הגמר בין אברטון לטוטנהאם ישוחקו עוד 3 משחקים

    19.30 סוונסי – מ.סיטי
    המארחת שלישית בליגת המשנה מול הסיטי הקבוצה החמה ביבשת עם 12 ניצחונות ברצף ויחס בלתי נתפס של 4-37 .
    סיטי עם 11 גמרים 6 זכיות גמר וזכייה אחרונה ב 2019 לסוונסי אין כל הופעה בגמר .

    21.30 לסטר – ברייטון
    בליגה לסטר מדורגת שלישית בעוד ברייטון 15
    בכל הקשור לגביע האנגלי לסטר לא הצליחה לזכות בתואר זה למרות 4 הופעות בגמר לאחרונה ב 1969 בהפסד 1-0 לסיטי
    ברייטון עם הופעה אחת ( כפולה) בגמר הגביע בגמר 83 שם סיימה ב 2-2 עם מ.יונייטד והובסה 4-0 במפגש החוזר .

    21.30 שפילד יונייטד -בריסטול סיטי
    המארחת נועלת הטבלה בדרכה לליגת המשנה אך בהתאוששות מסוימת שכנראה מאוחרת מדי
    האורחת 10 בליגת המשנה .
    לשפילד לא פחות מ 4 זכיות רק שהאחרונה ב 1925
    הופעה אחרונה שלה בגמר גביע 1936 לפני 85 שנה אז הפסידה 1-0 לארסנל
    אך היא צעירה ביחס לבריסטול סיטי ששיחקה בגמר בודד לפני 112 שנה אז הפסידה למ. יונייטד 1-0

    22.15 אברטון -טוטנהאם .
    נוסיף
    בליגה אברטון שביעית טוטנהאם שמינית
    בכל הקשור לגביע
    טוטנהאם 8 זכיות 9 גמרים
    לאחרונה זכתה ושיחקה בגמר 1991
    1-2 על נוטינגהאם ( עם גאזה ולינקר).
    אברטון 5 זכיות אבל 13 גמרים
    זכייה אחרונה 1995 עם 0-1 על מ.יונייטד
    גמר אחרון 09 בהפסד 2-1 לצ'לסי .

    אתמול במפעל מ.יונייטד מנצחת 0-1 ועולה לרבע הגמר לשם עולה גם בורנמות מליגת המשנה בפעם השנייה בתולדתיה בסה"כ לאחר ניצחון חוץ מפתיע בברנלי 2-0
    מחר יושלם הסיבוב ( וולבס – סאותהמפתון וברנסלי -צלסי ותתבצע הגרלת רבע הגמר ).

    בספרד נציין שהמנצחת במפגש הכפול היום תקבל את המנצחת בין בילבאו ללבנטה שהראשון ישוחק מחר .

    באיטליה
    נציין שיובה תחכה בגמר למנצחת בין אטאלנטה לנאפולי לאחר שסיימה ב0-0 ביתי עם אינטר וניצחה 2-1 בשבוע שעבר.
    עם רונאלדו יזכה בגביע וגם במלכות השערים הוא יסגור סרייה חסרת תקדים של אליפות+ גביע+ מלכות השערים באיטליה ספרד ואנגליה
    מה שנקרא טריפל טריפל .

    אם אטאלנטה תנצח הרי שיהיה לנו גמר איטלקי שלא שוחק בעבר
    אם נאפולי תנצח הרי שזה יהווה שחזור לגמר אשתקד ולגמר 12 אז נאפולי ניצחה את יובה

    גביע ישוחק גם בצרפת
    שלב 1/32
    וכן המשך רבעי הגמר
    אתמול עלתה ויטסה של דסה לחצי הגמר
    היום זהבי ואינדהובן יתארחו אצל אייאקס בקלאסיקו הגדול הם גם 2 המובילות ב22.00
    לפני כן ניימכן – ונלו ( 19.45)
    מחר יסתיים השלב במפגש הירנביין -פיינורד

    בכל הקשור לקלאסיקו ההולנדי
    נציין לא מזמן בליגה 2-2 זהבי עם צמד
    איאקס עם 25 גמרים ו 19 זכיות
    ( אחרונה 2019 לאחר 0-4 על ווילאם ומכיוון שאשתקד לא שוחק הגביע בגלל הנגיף איאקס המחזיקה המכהנת).

    איינדהובן 17 גמרים 9 זכיות אחרונה בשנת 2012 לאחר 0-3 על אלמלו
    שנה אחרי כן שיחקה לאחרונה בגמר ונוצחה 2-1 בידי הגמר .

    גמרים בהם התמודדו בעבר

    1. ב 1970 איאקס מנצחת 0-2
    2 ב 1998 איאקס רומסת 0-5
    2 ב 2006 שוב איאקס מנצחת 1-2.

  2. תודה לכולם.
    אלכס תודה על הקישור לתחרות אתלטיקה! ראיתי את כולה והיא הייתה פשוט מצוינת. האלאווי במשכות עם התוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה מנפץ פעמיים את השיא האמריקאי, במוקדמות, ובגמר.
    טסגיי עם הופעה בלתי נשכחת מרסקת את שיא העולם ומשפרת את שיאה האישי בכ6-7 שניות.
    באיזה מקום ותוצאה סיימה וייסמן בגמר?

    מתי התחרות הבאה והאם תצרף קישור?
    כל טוב

    1. תודה רבה ושמח לקרוא שנהנית. דיאנה סיימה במקום השישי בגמר. סבב התחרויות באולמות נמשך והתחרות הבאה תתקיים ב-12 בפברואר בפולין. שיא העונה האירופית באולמות יגיע בין החמישה לשבעה במרס בעיר טורון שבפולין, שם תתקיים אליפות אירופה.

      קישור לתוצאות התחרות אתמול:
      https://www.worldathletics.org/competitions/world-athletics-indoor-tour/meeting-hauts-de-france-pas-de-calais-7147567/timetable/byday

      קישור ללוח השנה של התחרויות באולמות:
      https://www.worldathletics.org/competitions/world-athletics-indoor-tour/calendar/2021

    1. אבל סיטי עדיין שם…
      3 נקודות המפתח. השנה יהיה קשה מאד לכל קבוצה שתשחק מול הסיטי. אני חושב שיקחו דאבל והשאלה הגדולה היא האם באיירן יצליחו לשמור על התואר האירופי. מול הסיטי יהיה קשה מאד.

      1. רגע אתה גם באיירן וגם יונייטד ? מי יותר?
        סיטי פתאום נראית פייבוריטית בכל מפעל. אבל הנה בארסה משתפרת פריס סימן שאלה עם פוצ׳טינו. אטאלנטה קבוצה מסוכנת וריאל תמיד עלולה לקבל עזרה מהשופטים כמו שקיבלה במשך שנתיים רצוף נגד באיירן.

        1. אני גם באיירן גם יונייטד גם ריאל וגם מילאן. אההה וכמובן מכבי ת"א ובוסטון סלטיקס. מספיק?
          הכי חשובות היונייטד ובאיירן קצת אחרי. ריאל ובסוף מילאן, פעם היתה גם הריינג'רס ואיפסוויץ אבל אלה מאחורינו.
          עם היונייטד התחלתי לקראת סוף השבעים ועברתי איתה את שנות השמונים המשמימות עם בריאן רובסון כשליברפול שלטה, באיירן קצת אחריה עם בקנבאוור ואולי-אולריך בסוף הדרך וכמובן קרל היינץ הגדול ולותר מתיאוס וכו, בריאל התאהבתי בגלל אמיליו בוטראגניו ובמילאן בגלל מגן ימני מופלא פאולו שמו וכמובן וואן באסטן חוליט ורייקארד.
          פלורנטינו עם פנקס צקים פתוח?

  3. ,תודה אלכס. בזכות אשתי בשעות הבוקר אני מסתכל די הרבה על טניס (לפני שמתחיל משפט טראמפ…( ובינתיים נהנה מאד מהמשחקים, במיוחד לראטת מספרי 140 בעולם משחקים(ות) מצויין. תודה על הא"ק. האם האיתיופיות באות מהבית או גרות באירופה ובאורגון?
    שוב, תודה

    1. תודה רבה מנחם. הרצות והרצים האתיופים חיים שם ומתאמנים בתנאי גובה של למעלה מאלפיים מטר מעל פני הים. חלקם נמצאים גם תקופות ממושכות באירופה, כיוון שמרבית התחרויות מתקיימות שם, ולכן מתאמנים גם שם.

  4. איזה יום כרגע טוטנהאם משווה ל 4-4 בגביע באברטון והולכים להארכה ורק אני נזכר ב 4-4 בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בחצי גמר 83 ?
    סביליה מנצחת 0-2 את ברצלונה בחצי גמר הראשון רקיטיץ הוא ולא אחר כובש את השני ומזכיר לברצלונה שיש לה להצטער לא רק על שיחרור סווארס
    אטאלנטה חוזרת לגמר הגביע האיטלקי לאחר שהיא מדיחה את נאפולי 1-3
    הגמר מול יובה יהיה הגמר הראשון ביניהם ואטאלנטה תרצה תואר ראשון מאז 63
    בדרבי החיפאי 0-2 למכבי אך מהומות רבות ומורחקים רבים בסיום המשחק
    איאקס מדיחה את אינדוהבן וזהבי ברבע גמר הגביע ההולנדי 1-2

    1. 4-5 אברטון בהארכה משחק מטורף
      טוטנהאם הוליכה 1-0 אברטון הפכה ל 1-3
      התרנגולים חזרו ל 3-3
      אברטון עלתה ל 3-4 טוטנהאם השוו ובהארכה אברטון עלו ל 4-5 טרם נגמר

  5. בחמישי פיק ראשון של העונה בכדורסל
    חצי גמר גביע המדינה
    במשחק המוקדם 18.30 הפועל ירושלים מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות מול ראשון
    במשחק המרכזי 21.10 מכבי תל אביב מול חולון

    השיטה שונתה והפעם הגמר ישוחק ביום ראשון והחצי גמר בחמישי בשנה הבאה להבנתי פיינל 8

    אנסה לסקור את הקבוצות ומצבם
    האנקדוטה המרכזית שלושה מאמנים זרים במעמד 2 יוונים ליטאי ורק ישראלי אחד איני מאמין שהיה פעם כדבר הזה
    נתחיל במכבי תל אביב :
    האלופה רוצה להחזיר את הגביע בו לא זכתה ב 3 השנים האחרונות .
    מכבי למעשה לא זכתה בדאבל מאז לקחה את היורוליג ב 2014 ותקווה שאולי דווקא בעונה לא מוצלחת באירופה (12-10 ) היא תצליח להחזיר את הדאבל המקומי לאחר 7 שנים רזות יחסית
    לקבוצה 50 גמרים ב 60 טורנירי גביע מתוכם 44 תארים
    אך מכבי אוחזת ברצף הכי גדול בהיסטוריה שלה שזה 3 עונות ברצף ללא הגביע

    המצב בליגה (לפי אחוזי הצלחה)
    מקום ראשון עם 2-10 (83 אחוז)
    לעומת 12-10 באירופה כאמור הקבוצה זכתה בגביע ווינר
    דרכה לפיינל פור הגביע
    ניצחה באשדוד 75-69
    ואז בחוץ את הפועל חיפה 98-73
    וברבע הגמר הביסה את הפועל תל אביב בדרבי 66-83

    המדהים הוא שלמעט בנדר ,כספי וזוסמן נדמה לי שאף אחד במועדון הזה לא הניף גביע
    הנה הסט' של שחקניה העונה בליגה
    זרים :
    בראיינט : 16 נק 4 ר' 3 אס ( 67 44 71 ) מדד 16.4 ב 24 דק' 8 מש.
    ווילבקין 14 נק' 2 ר' 5 אס. ( 50 51 100 ) מדד 15.3 ב 22 דק. 8 מש.
    כריס ג'ונס 11 נק 5 רי 5 אס (44 22 100) מדד 14.6 ב 30 דק'. 5 מש.
    קוליארו 6 נק' 3 ר' 2 אס ( 59 35 86 ) מדד 8.9 ב 22 דק.9 מש
    האנטר 11 נק' 5 ר' 2 אס ( 70 50 82 ) מדד15.6 21 דק' 7 מש
    דורסי 11 נק' 5 רי 3 אס. (32 48 100 ) מדד 13.8 29 דק' 5 מש
    בנדר 8 נק' 5 רי 2 אס ( 57 36 88 ) מדד 11.6 19 דק' 8 מש
    זיזיץ 14 נק' 7 ר' 1 אס ( 68 0 74 ) מדד 19.2 24 דק 10 מש.

    ישראלים
    סנדי כהן 5 1 1 ( 70 23 67 ) מדד 3.6 15 דק 8 מש
    עומרי כספי 5 2 3 ( 44 0 70 ) מדד 5 12 דק 4 מש
    דיברתולומאו 7 2 3 ( 36 37 92 ) מדד 5.5 20 דק 10 מש
    בלייזר 9 5 2 ( 53 26 71 ) מדד 11.9 26 דק 12 מש
    דורי סהר 5 1 1 ( 67 42 50 ) מדד 4.2 12 דק 10 מש
    יובל זוסמן 7 4 2 ( 46 38 63 ) מדד 8.3 20 דק' 8 מש
    מאמן ספורפולוס יוון

    הפועל חולון יריבת מכבי
    באמתחתה 7 גמרים גמר וזכייה אחרונה ב 2018 אז ניצחה את מכבי 84-86

    הדרך לחצי הגמר
    בסיבוב הראשון ניצחה בהוד השרון 90-50
    בשמינית הגמר ניצחה בעכו 87-67
    ברבע הגמר ניצחה בחיפה את מכבי המקומית 96-88
    בליגה מדורגת שישית עם 5-8 (62 אחוז)
    הקבוצה הצליחה לסיים ראשונה בבית שלה בליגת האלופות עם מאזן 2-4 (לפני אאק מינסק ושולה והעפילה לטופ 16 לראשונה)
    ככה שהמאזן הכולל 7-15 לא רע בכלל
    בחולון יש את מר גביע גיא פניני שיאן הזכיות ב 3 קבוצות שונות
    גם לאוחיון לא חסרים תארים או ניסיון

    סט'
    זרים :
    כריס ג'ונסון 17 6 2 ( 66 43 77 ) מדד 19.3 29 דק 11 מש
    סי ג'י האריס 15 3 5 ( 52 41 84 ) מדד 16.9 30 דק' 12 מש
    מקסים דה זאו 14 6 2 ( 50 58 87 ) מדד 16.3 27 דק 6 מש.
    טיירוס מגי 17 3 4 ( 59 33 79 ) מדד 13.1 30 דק' 9 מש
    אייזיה מיילס 10 4 1 ( 39 38 79 ) מדד 7.1 29 דק' 13 מש

    ישראלים
    ווילי וורקמן : 8 6 1 ( 58 22 71 ) מדד 11.9 20דק' 13 מש
    ריצ'ארד האוול 6 4 2 ( 53 50 80 ) מדד 6.5 15 דק' 4 מש
    פרדריק בורדויון 8 3 3 ( 54 38 79 ) מדד 9.9 24 דק' 13 מש
    עודד ברנדווין 6 נק ו 2 אס( 71 25 82 ) מדד 6.3 12 דק' 7 מש
    גיא פניני 8 2 3 ( 80 38 80 ) מדד 7.4 21 דק' 13 מש
    ניר משגב 4 2 1 ( 56 28 92 ) מדד 4.3 15 דק' 12 מש

    לא אתפלא אם יוגב אוחיון ששיחק 4 מש בלבד 8 דק יקבל קרדיט מהמאמן היווני
    סטפנוס דדאס בדרבי המאמנים מיוון

    הקבוצות נפגשו במחזור השלישי ב 5/12/20 וחולון ניצחה 76-79 (האריס 26 ,דה זאו 15 וג'ונסון 13 למול 21 לבראינט ו 12 לקוליארו והאנטר)

    חולון ניצחה כזכור גם בגמר גביע 2018 84-86 עם גלן רייס המפורסם
    מבין קולעי הנקודות של אותו הגמר רק פניני בחולון (15 נק') ודוברתולמאו במכבי (10 נותרו)
    הקבוצות נפגשו בלא מעט משחקי עבר גדולים למשל גמר גביע המדינה ב 86 בו מכבי ניצחה 86-90
    עם 26 של מגי ו 25 של מיקי וג'מצי לעומת 27 של בארמור 17 של זלוטיקמן ו 14 של אלימלך ישראל

    וכמובן המשחק הזכור בגמר פיינל פור 08 שם חולון מנצחת בשנייה האחרונה 72-73 מסל ניצחון של דיקסון (10 נק) ו18 נק' לטאקר
    לעומת 20 למוריס 12 לוויציץ ו 10 להלפרין במשחק הפרידה של שלושתם ממכבי

    כמובן שגם ב 2018 היה צמוד וגלן רייס עם 28 נק' הכריע אותו בבזאר .

  6. ירושלים מול ראשון קרב בין 2 קבוצות ששיחקו כאן בחצי גמר אשתקד ובגמר 2019 בשתי הפעמים ניצחה ירושלים לעומת זאת ראשון ניצחה פעמיים בחצי גמר הפיינל פור . לפני מס' שנים ב 2016 הם שיחקו בגמר הפיינל פור וראשון ניצחה
    טרם שיחקו העונה בליגה

    ירושלים : סובלת ממשבר מתמשך מאז הודיעה קטש על עזיבתו .
    הקבוצה הודחה כבר מאירופה וירדה למקום הרביעי בליגה עם 4-9 (69 אחוז)
    נדמה שהמאמן הליטאי אדומאייטיס טרם נכנס לעניינים והקבוצה ברצף של 5 הפסדים בכל המסגרות
    ובכל זאת היא מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות ותוכל להתאושש.

    סט
    זרים :
    הקבוצה תחסר את כריס קרמר שנפצע וזו מכה לא פשוטה
    (הנה הסט' שלו 11 5 4 (53 31 90 ) מדד 15.6 30 דק' 13 מש.
    יתר הזרים
    סולימאן בריימו : 16 5 2 (58 38 72 ) מדד 16.3 27 דק' 13 מש
    מלקולם היל 14 5 2 ( 71 43 75 ) מדד 13.8 21 דק' 6 מש
    טיישון תומאס : 13 7 3 ( 59 29 74 ) מדד 18.5 29 דק' 12 מש.
    ג'ייקובאן בראון : 13 2 5 ( 50 48 75 ) מדד 13.4 20 דק' 5 מש
    ג'אמיל ווילסון : 6 2 1 (33 20 73 ) מדד 3.5 22 דק 4 מש

    הישראלים
    תמיר בלאט 13 3 7 ( 39 48 76 ) 15.8 28 דק' 13 מש
    אדם אריאל 10 3 1 ( 67 52 80 ) 8.6 22 דק' 12 מש
    עדי כהן סבן 2 1 1 ( 50 17 100 ) מדד 1.5 11 דק' 13 מש
    עידן זלמנסון 9 5 2 ( 51 20 62 ) 10.9 20 דק' 13 מש

    נציין שתומאס 3 עונות בארץ 3 גביעים אף אחת לא במכבי שיא לזר שלא במכבי בגביעים הרצופים ועוד בשתי קבוצות שונות גם חסר תקדים.

    דרכה של ירושלים לחצי הגמר
    סיבוב 1 עלתה אוטומטית
    שמינית ניצחה בביתה את אילת 81-90
    רבע גמר ניצחה בגלבוע 80-65

    מולה היריבה הקשה של השנים האחרונות ראשון עם גיא גודס

    ראשון לא בעונה טובה בליגה כרגע רק תשיעית עם 7-5 ו 42 אחוז מחוץ לפליאוף כרגע
    באירופה לא שיחקה העונה
    אך יא ידועה ביכולתה להתעלות במעמדים גדולים והנה מבחנה מול האקס אדם אריאל

    סט' זרים
    טריי לואיס 14 2 2 (50 38 78 ) 11.8 27 דק' 12 מש
    אייזיה טיילור 17 3 4 ( 53 36 81) 18.3 32 דק' 11 מש
    אקיל מיצ'ל 15 9 2 ( 59 25 60 ) 20.5 30 דק' 12 מש
    דריל מונרו 11 8 4 ( 56 18 74 ) 17.0 33 דק' 12 מש

    ישראלים
    גולן גוט : 10 3 1 ( 63 36 79 ) 8.5 23 דק' 12 מש
    נועם אביבי 8 4 1 ( 66 46 73 ) 6.9 20 דק' 11 מש
    נועם דברת 9 2 3 ( 38 36 79 ) 7.1 25 דק' 12 מש
    נמרוד טישמן 4 1 2 ( 42 22 40 ) 2.3 16 דק 9 מש

    נדמה לי שראשון וגודס משקיעים הרבה בצעירים גם על חשבון הפסדים יהיה מרתק

    שרידים מהגמר האחרון ב 2019 בגביע
    בירושלים שניצחה אז בגמר 67-82
    שרדו בראון 19 נק ,תומאס 15 ובלאט 5
    טישמן 2 הוא השורד היחידי בראשון
    אדם אריאל קלע אז נקודה לטובת ראשון היום בירושלים

    תחזית יהיה צמוד מאד נדמה לי שראשון תפתיע

    1. רק נציין את דרכה של ראשון לחצי הגמר
      העפילה ישירות לשמינית הגמר
      בשמינית ניצחה את ב"ש בבית 80-87
      ברבע הגמר ניצחה בבית 83-88 את נס ציונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט