אירועי דיומא – 08.02.2021: כדורגל, אליפות אוסטרליה בטניס

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

כדורגל

ליגת העל – מחזור 19 / ניר מועלם :

20:15 ביתר ירושלים – בני יהודה, ספורט 1 : ביתר ירושלים הצליחה לרשום שני ניצחונות רצופים, אך אז היא הפסידה 1-0 במחזור האחרון להפועל תל אביב בהתפעה מוחלטת ואז עקב בעיות קורונה בקבוצה היא הפסיקה את פעילותה והמשחק שלה במחזור ה-18 נדחה והיא הקבוצה היחידה בליגה עם שני משחקים חסרים, והיא מגיעה למשחק היום עם פער של 4 נקודות מבני יהודה שנמצאת מתחת לקו האדום אך עם 2 משחקים פחות ממנה, ואצל הכתומים משכונת התקווה יש תקוות לשינוי אחרי שמינו את יוסי אבוקסיס למאמן הקבוצה, אבל המצב שלה מקצועית לא טוב והיא אוספת 3 הפסדים רצופים, כאשר האחרון 2-0 להפועל חיפה, ובסה"כ היא כבר עשרה משחקים רצופים ללא ניצחון וקשה לראות אותם משיגים אותו דווקא היום מול ביתר, שגם אם היא חסרה שחקנים תתקשה מאוד להפסיד בבית לבני יהודה שקודם כל צריכה לעצור את רצף ההפסדים הרצופים. הימור – תוצאת תיקו .

כדורגל עולמי/ צפריר אוזדובה

אל אהלי קהיר- באיירן מינכן (20:00)

חצי גמר גביע העולם לקבוצות המנצחת תפגוש את טיגרס ממקסיקו. באיירן לא רוצה להיות האירופאית הראשונה אי פעם שלא מעפילה לגמר.

לה ליגה

אתלטיקו מדריד- סלטה ויגו (22:00)

האם מישהו יכול לעצור את אתלטיקו העונה? וממש לפני החזרה של ליגת האלופות אתלטיקו חייבת לקחת את הנקודות כי מתחילה לה תקופה עמוסה במשחקים קשים. אתלטיקו כמובן הפייבוריטית עם 8 ניצחונות ליגה רצופים! מנגד הקבוצה של אדוארדו קאודט למרות הפתיחה הטובה שלו לא ניצחה כבר 5 משחקי ליגה רצופים. משחק קל לקולצ׳ונרוס?

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה

הלילה, בשעה טובה, החל טורניר הגרנד סלאם הראשון של השנה במלבורן. קיומו של המייג'ור עמד בסימן שאלה מסיבות ברורות, וטורניר המוקדמות שלו, באופן יוצא דופן, התקיים בקטאר ובאבו דאבי שבמפרץ הפרסי. השחקנים וצוותי האימון השונים נדרשו לתקופת בידוד עם הגיעם ליבשת אוסטרליה בעקבות הנהלים המחמירים של ממשלתה. למרות הכול, הטורניר היוקרתי, שפתיחתו נדחתה השנה במספר שבועות לעומת מועדו הרגיל, יצא, כאמור, לדרכו. יתרה מכך, בניגוד לרבים מאירועי הספורט בעולם, תותר כניסה מצומצמת של קהל למשחקים. נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, אלוף הטורניר שמונה פעמים, וסופיה קנין מארה"ב, שזכייתה במלבורן העניקה לה את הגרנד סלאם הראשון בקריירה, ינסו להגן על תאריהם מלפני שנה. מי שיעדר הפעם ממלבורן הוא אלוף הטורניר חמש פעמים, רוג'ר פדרר, שחצי הגמר מול דג'וקוביץ', אליו הגיע באוסטרליה לפני כשנה, היה המשחק התחרותי האחרון שלו, לעת עתה, עקב פציעה שממנה סבל במשחק רבע הגמר.
רשימת מועמדים נוספים לזכיה מקרב הגברים תכלול את רפאל נדאל, דומיניק תים, סטפנוס ציציפאס, אלכסנדר זברב, דניאיל מדבדייב, אנדריי רובליוב ויאניק זינר.
בדיוק כפי שקשה היה לחזות את זכייתה של סופיה קנין במלבורן לפני שנה ולא פחות מכך את נצחונה המרשים של איגה שווינטק מפולין ברולאן גארוס, כך יהיה מורכב מאוד לשים את האצבע על מועמדות לניצחון בטורניר השנה. רשימה מאוד חלקית ולא מתיימרת תהיה מורכבת מהשחקניות הבאות: נאומי אוסאקה, איגה שווינטק, סרינה וויליאמס, סימונה האלפ, ארינה סבלנקה, ויקטוריה אזרנקה, פטרה קביטובה ואשלי בארטי.
המשחקים נפתחו בשעה שתיים לפנות בוקר, שעון ישראל (11 בבוקר, שעון מקומי), וישודרו לאורך כל הטורניר בשני ערוצי היורוספורט.

סיבוב ראשון – גברים (משחקים נבחרים)
דומיניק תים (אוסטריה)-מיכאיל קוקושקין (קזחסטן) – סגן אלוף הטורניר מלפני שנה ואלוף המייג'ור בארה"ב יקווה לפתוח היטב את הקמפיין שלו במלבורן.
נובאק דג'וקוביץ'(סרביה)-ז'רמי שארדי (צרפת) – המדורג מספר 1 בעולם ומחזיק 17 תארי גרנד סלאם אוהב מאוד את המגרש המרכזי במלבורן, בו הניף את הגביע, כאמור, לא פחות משמונה פעמים, יותר מכל אדם אחר בהיסטוריה.
אלכסנדר זברב (גרמניה)-מרקוס ג'ירון (ארה"ב) – הגרמני בן ה-23 הגיע לחצי גמר הטורניר בשנה שעברה וכעבור חצי שנה התעלה על הישג זה כששיחק בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה.
דניס שפובלוב (קנדה)-יאניק זינר (איטליה) – נראה כי זהו המשחק המסקרן ביותר של הסיבוב הראשון. שניים מהשחקנים המוכשרים ביותר בסבב. שפובלוב בן ה-21 מדורג במקום ה-12 בעולם וידוע בסגנונו ההתקפי ובחבטותיו האגרסיביות בידו השמאלית. יריבו בן ה-19, שאך אתמול זכה בטורניר הכנה במלבורן והספיק להגיע לרבע גמר אליפות צרפת לפני מספר חודשים, הוא אחד משני השחקנים הבולטים מבין ילידי שנות האלפיים (יחד עם פליקס עוג'ה אליעסים הקנדי) וייתכן ועתיד להיות חלק מהעשירייה הראשונה כבר השנה (כיום מדורג במקום ה-36).
סטניסלאס וואוורינקה (שוויץ)-פדרו סוזה (פורטוגל)
ניק קיריוס (אוסטרליה)-פדריקו פריירה סילבה (פורטוגל)
מילוש ראוניץ' (קנדה)-פדריקו קוריאה (ארגנטינה)

קיי נישיקורי (יפן)-פבלו קארניו בוסטה (ספרד)
מארין צ'יליץ' (קרואטיה)-גריגור דימיטרוב (בולגריה)
דייגו שוורצמן (ארגנטינה)-אליאס יימר (שבדיה)

נשים

נאומי אוסאקה (יפן)-אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (רוסיה)
סרינה וויליאמס (ארה"ב)-לורה זיגמונד (גרמניה)
סימונה האלפ (רומניה)-ליזט קבררה (אוסטרליה)
ונוס וויליאמס (ארה"ב)-קירסטן פליפקנס (בלגיה)
– זוכת שבעת הגרנד סלאמים היא השחקנית המבוגרת ביותר (40) בטורניר היחידות.
אנג'ליק קרבר (אוסטרליה)-ברנרדה פרה (ארה"ב)
פטרה קביטובה (צ'כיה)-גריט מינן (בלגיה)
ביאנקה אנדרסקו (קנדה)-מיכאלה בוזרנסקו (רומניה)
איגה שוויונטק (פולין)-ארנצ'ה רוס (הולנד)

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. דוק חשבתי עליך בשיוויון של אברטון. שמע הפתעה אתמול שפאלמיירס הודחה. אבל לא יקרה לבאיירן. התזמון של המפעל נוראי. באיירן לפני ליגת האלופות ובשיא המאבקים.

    1. עדיין מנצסטר עם בעיית שוער. הבעיה שלי היא עם דה חארטא ואם תשאל את אהרון תשמע שגם הוא חושב שהבחור צריך ללכת למקום אחר. במקומו הייתי מביא את דונהרומה (שורוק) ממילאן. הוא שווה את הכסף שידרשו.

  2. בכל הקשור לאליפות עולם לקבוצות נציין אתמול פאלמיירס אלופת הליברטדורס הטרייה הודחה לראשונה קבוצה ממקסיקו ולדעתי מצפון ומרכז אמריקה בגמר.

    מינכן פייבוריטית מוחלטת
    די אם נציין שמאז 2013 קרי 8 טורנירים אחרונים האירופאית מנצחת שגם לפני כן לקחו האירופאיות את התואר בשנים 08-11
    קרי 12/13 המפשלת היחידה בתקופה האמורה צ'לסי שבהיותה אלופת הצ'מפיון הפסידה לאינטרנסיונל מברזיל .
    אגב מינכן 2013 החלה ברצף והיא תקווה לא להיות זאת שמסיימת אותו .

    1. ואין סיבה שהיא תסיים. באיירן קבוצה טובה מאוד, צ'לסי ההיא, גם הובכה כהוגן באלוף האלופים מול אתלטיקו והייתה האלופה החלשה בעשור החולף של המפעל

  3. תודה לכולם.
    המשחק בין שפובלוב לזינר אכן עונה על הציפיות וכרגע נמצא במערכה החמישית. ייתכן כי בשנים הקרובות הם יפגשו בשלבים מאוחרים יותר של טורנירי גרנד סלאם.
    האיטלקי בן ה-19 ניצח במערכה הראשונה. הקנדי, יליד תל אביב, נראה טוב מאוד במערכות הבאות וניצל גם את עייפותו של יריבו (שיחק אתמול בגמר טורניר הכנה) ועלה ל-2:1 עם שבירה במערכה הרביעית, כשנראה שהוא בדרך לניצחון במשחק. עם זאת, זינר התאושש, שבר בחזרה והשווה את המשחק לשתי מערכות לכל. כעת שני השחקנים המעולים הללו מתמודדים במערכה המכרעת.

  4. יוגי לב בפרנציפ לא מזמין את תומס מולר למשחקי נבחרת גרמניה.
    אולריך (אולי) הויינס נשיא באיירן במילואים מציין שזו טעות חמורה. תומס הוא הרבה יותר משחקן כדורגל טוב. הוא הדבק שיוגי צריך במנשפט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט