אחד-על-אחד: האם הלייקרס יכנסו לפלייאוף?/דור בלוך ורועי ויינברג

הלייקרס קיבלו תוספת משמעותית לקבוצה עם החזרה של קובי בראיינט, ויש לא מעט אנשים שסבורים כי הם יגיעו לפוסט סיזן. האם זה יקרה? תשובות באחד-על-אחד, של דור בלוך ורועי ויינברג.

רועי: דור, עכשיו, שקובי חזר, הרבה אנשים אומרים שללייקרס יש סיכוי לפלייאוף. אני ממש לא מסכים איתם, מפני שללייקרס חוץ מקובי הבינוני עד עכשיו ופאו גאסול יש סגל חלש מאוד, וסביב שיטת המשחק שבה בראיינט מחזיק 20 שניות מההתקפה בכדור הם לא יכולים לפרוח, מה דעתך?

דור: אני דווקא חושב שהלייקרס ימצאו את עצמם בפלייאוף, ובוא נדבר על השחקנים המשלימים של פאו וקובי. חייבים להתחיל עם ג'ורדן היל, אולי השחקן המשתפר של העונה, אחד מ-30 הריבאונדרים הטובים בליגה שמוסיף גם 9 נקודות למשחק וחסימה למשחק, התרומה שלו זהה לתרומה של גואקים נואה ורובין לופז לדוגמא, עכשיו תוסיף לזה את שלושת הקלעים של הלייקרס: מיקס, ג'ונסון והנרי. אנחנו מדברים על שלישייה שקולעת מעל 45% לשלוש כל אחד!, שלושתם מה-30 המובילים בליגה בתחום הזה, זה נותן ללייקרס כוח אש רציני מבחוץ, תוסיף לזה את נאש אם הוא בריא, בלייק ופארמר ויש לך שלושה רכזים לגיטימיים. תוסיף את כריס קיימן ואנחנו כבר מדברים שלושה שחקני פנים של לפחות 10 ו-5 בכל משחק. זה עמוק בן אדם.

רועי: היל הוא פאוור פורוורד פנטסטי, אבל הוא יושב על המשבצת של גאסול. יש לו עתיד ורוד בליגה,אבל כרגע הוא לא יכול לתת יותר מדי. מיקס, ג'ונסון, והנרי, הם שלושה שחקנים פנטסטיים, אבל יש להם בעיה אחת-הם משחקים על המשבצת של הגארד ההתקפי הפעיל ביותר בליגה, בראיינט. אני לא מאמין שהם יקבלו קרדיט גדול על המגרש עכשיו, וגם אם הם יקבלו, אז הם יהיו עציצים בהתקפה של קובי. נאש, אפילו שהוא בריא, מבוגר מדי לליגה. הוא לא יכול לתת את המספרים של פעם, אפילו של הסוף בפניקס, בגיל ובמעמד שלו. בלייק גם רכז טוב, וגם פארמר, אבל המשמעות של רכז בלייקרס (באלף החדש-ר.ו) זה לתת את הכדור לקובי.

רועי: השחקנים המרכזיים של הלייקרס השנה הם בראיינט, גאסול ונאש. אני לא בטוח כמה הם יכולים להחזיק את המשחקים על עצמם, לאחר שהם (בראיינט ונאש) חוזרים מפציעות מורכבות, ובנוסף לגילם המבוגר יחסית לשחקני NBA, הם משחקים כמות גבוהה מאוד של דקות ברוטציה הקצרה של ד'אנטוני. אני לא בטוח שהם מסוגלים לסחוב על עצמם עונה שלמה-תראה מה קרה שנה שעברה, שהם עוד שיחקו עם הסנטר הטוב בליגה, ובקושי הגיעו לפלייאוף.

דור: הרגע שבו אתה מתייחס להווארד כסנטר הטוב בליגה צריך להיות סוף הויכוח, הפסד טכני, הודעה בתבוסה. 17 נקודות ו-10 ריבאונדים? הצחקת את קווין לאב, טים דנקאן ואפילו את אנתוני דיוויס. בשנה שעברה הלייקרס הגיעו לפלייאוף כשכל שחקני המשנה תרמו פחות. את הנקודות והריבאונדים של הווארד גאסול והיל משלימים בשמחה רבה, והלייקרס של השנה טובים יותר משל העונה שעברה. קובי הוא תופעת טבע, מי שראה את שני המשחקים האחרונים מבין שתוך 2-3 משחקים הוא יהיה טוב באותה מידה אם לא יותר מהרמה שהוא הפגין בשנה שעברה, נאש באמת בירידה אבל גם השנה שעברה שלו הוא לא תרם משמעותית ואין שום סיבה להניח שהלייקרס יהיו פחות טובים השנה מבשנה שעברה.

דור: חוץ מזה, אני לא יודע את מי אתה רואה מעיפה את הלייקרס מהפלייאוף. נכון לעכשיו במערב יש שלוש קבוצות על (אוקלהומה, ס"א ופורטלנד) עוד שתי קבוצות שטובות מהיתר (קליפרס ויוסטון) וכל היתר הן באמת כאלה שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה (חוץ מהנמושות יוטה וסקרמנטו). כדי שהלייקרס יהיו בחוץ אתה צריך ש-3 מתוך דנבר,דאלאס, פיניקס ,גולדן סטייט, מיניסוטה וממפיס יעברו אותה, קשה לי לראות את זה קורה

רועי: אוקלהומה, סן אנטוניו, פורטלנד, קליפרס, יוסטון. כבר 5 מ-8. גולדן סטייט קבוצה מצויינת שלאט לאט תשתפר, וגם ממפיס לא תוותר על הפלייאוף. דאלאס, מינסוטה ודנבר טובות יותר, צריך שאחת מהן תעבור את הלייקרס, וזה יקרה.

רועי: השחקנים המרכזיים של הלייקרס השנה הם בראיינט, גאסול ונאש. אני לא בטוח כמה הם יכולים להחזיק את המשחקים על עצמם, לאחר שהם (בראיינט ונאש) חוזרים מפציעות מורכבות, ובנוסף לגילם המבוגר יחסית לשחקני NBA, הם משחקים כמות גבוהה מאוד של דקות ברוטציה הקצרה של ד'אנטוני. אני לא בטוח שהם מסוגלים לסחוב על עצמם עונה שלמה-תראה מה קרה שנה שעברה, שהם עוד שיחקו עם הסנטר הטוב בליגה, ובקושי הגיעו לפלייאוף.

דור: מייק ד'אנטוני הוא בהחלט לא הבחירה הטובה ביותר למאמן הלייקרס, ואני לא הייתי ממנה אותו אבל אם מסתכלים על הנתונים מדובר במאמן שהפסיד את הפלייאוף רק פעמיים בעשור האחרון, ושתיהן היו עם הניקס. הניקס. אני אגיד את זה שוב. הניקס. קבוצה שהולכת השנה לטאנקינג הכי לא מכוון בהיסטוריה. אפשר להגיד שהוא סוג של חוס הידינק שמעפיל עם הקבוצות שלו לפלייאוף אבל לא ממש יודע מה לעשות שם, והנקודה שלך היא בדיוק הרמה להנחתה בשבילי הוא יסחוט את קובי ואת כולם עד הסוף אבל יביא אותם לפלייאוף, ואחרי זה, המבול.

דור: בסופו של דבר אנחנו מדברים פה על קובי ברייאנט, השחקן עם כוח הרצון המשוגע ביותר בליגה כיום, ב-15 העונות שלו בליגה הוא החמיץ את הפלייאוף פעם אחת, למה לכל הרוחות אתה חושב שזה יקרה שוב הפעם?

רועי: למרות כוח הרצון המטורף של קובי, ויש הרבה כבוד לכוח הרצון הזה, הוא שחקן שחוזר מפציעה, ואם ד'אנטוני יתן לו 30-35 דקות בערב, למשך 4 פעמים בשבוע, בנוסף לזה שאנחנו מדברים על שחקן עם 17 שנות NBA, קיים סיכוי סביר שהוא יפצע

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. אני נוטה להסכים עם רועי. סן אנטוניו, אוקלהומה-סיטי, קליפרס, יוסטון, ופורטלנד הן בברור ה-5 שתהיינה בפנים. כשמרק גאסול וטוני אלן חוזרים, גם ממפיס תהיה הששית הבטוחה. הקבוצה הבאה היא גולדן סטייט, דאלאס, ודנבר, שמתוכן שתיים תהיינה בפלייאוף. הלייקרס עם מינסוטה ופיניקס תהיינה הכבשות השחורות עם סכוי קטן מאד לעשות את הפלייאוף.

  2. ממתין לקריסה של פורטלנד לאחר האול סטאר ברייק
    ללייקרס יש סיכוי בינוני להשתחל לפלי אוף
    אני מעדיף בחירה 8 בדראפט מסוויפ מול אוקלוהומה
    הלייקרס השנה הם מעין נס , החוליה החלשה היא גאסול שנראה דועך ממשחק למשחק .
    בעקרון לא מומלץ להמר נגד קובי , פצוע , חבול , מוכה עדיין וינר בלתי נגמר .

  3. אני חושב שקובי זה הטיעון הכי חזק, אבל אני גם משתדל לעקוב אחרי ההתקדמות של שחקני המשנה שהיא בהחלט מרשימה, אם שתי התופעות האלה לא יפריעו אחת לשניה כמו שקרה בשני המשחקים האחרונים, אלא ישרתו אחת את השניה, ללייקרס יש סיכוי אמיתי

  4. קודם כל אהבתי את הסמול טוק רעיונות ברוכים וצעירים ועכשיו לעניננו אני חושב (עד כמה ש20 משחקים זה משקף) שקודם כל העונה הזאת הלייקרס קבוצה טובה יותר גם מבחינת מאזן וגם מבחינת סגל עמוק יותר ושחקנים ווינרים אני חושב גם כן כמו דור שהם יעלו בניסים עם המאבריקס התאנדר הרוקטס ועם הזאבים והקליפרס כמובן דווקא לוויריוס יהיה לדעתי יותר קשה לעלות כי היא קבוצת קשת אבסלוטית והעבר מוכיח שאי אפשר לנצח עם שלשות (ע"ע סטפן קרי לפני יומים 43 נקודות והפסד) מה שאני רוצה= זה מפגש בין הסאנס לליקרס (שיחזור פליאוף 2006) רק שהפעם נאש יעשה להם את מה שעשה לנו

  5. הלייקרס לא יגיעו לפלייאוף.
    הם לא אמורים ולא צריכים. אין בזה שום תועלת.

    קובי מתחיל לחלק יותר מדי ראיונות ותת ציונים לעצמו.
    שיחזור להיות רוצח ובלי דיבורים מיותרים .

    גם אם קובי חוזר לכושר ישנן 2 בעיות ( לא רק 2 אבל את אלה אני רוצה להעלות ) :
    1. שאר השחקנים יירדו ברמתם כי זה כבר לא הקולג' שהיה עד עכשיו

    2. קובי לא שומר מספיק טוב

    1. זה בדיוק מה שטענתי: ללא קובי זה היה קולג' , עם התלהבות של קולג'. הכל ניגמר. אמש הם שוב עמדו כשהכדור היה אצל קובי.

  6. מגוחך בעיניי שאנשים באמת האמינו(ועדיין מאמינים) שהלייקרס בכלל בנויה להגיע לפלייאוף.

    עם קובי או בלעדיו זו לא קבוצה שיכולה להגיע לפלייאוף במערב השנה.

    מנחם לא ראית בכלל את המשחק של הלייקרס אז למה לקשקש שטויות? המשחק עמד כשהכדור היה אצל קובי?? המשחק היה בדיוק אותו משחק, הקבוצה הזאת פשוט לא מספיק טובה.

    צריך לשבת ולהנות מהמאמץ כי באמת רואים שהשחקנים נותנים את הכל על הפארקט אבל זה פשוט לא יספיק.

    ועדיין כל הכבוד לקופצ'אק שבמינימום של המינימום העמיד קבוצה שלא תבזה את הסמל ותלחם ערב- ערב עם שחקנים שרעבים לחוזה משודרג בליגה על פני איסוף של כל מיני גופות וחוזים מעיקים.

  7. הבעיה הכי גדולה של הלייקרס העונה, זה שהם במערב.
    עם אותו מאזן, במזרח הם כבר היו עם רגל וחצי בפלייאוף, אבל במערב, כפי שנכתב לעיל, המאבק הוא בכמה דרגות קשה יותר ולמעשה, יש איזה 5 קבוצות שמתמודדות על שני מקומות בלבד.
    שורה תחתונה? אני אוהד הלייקרס ואופטימי מטבעי, יש פלייאוף.

  8. העונה קובי עובר את מייקל בנקודות
    וזה הדבר החשוב היחידי שיהיה בליגה עד הפליאוף
    אולי אינדיאנה תחזיק כמעט עד הסוף את האופצייה לעבור במאזן את הבולס של 95 וזהו
    כל השאר משעמם

  9. לשים את אינדיאנה בנשימה אחת עם הבולס של 95 עושה עוול לאחת משלוש הקבוצות הגדולות בהיסטוריה. אני מאוד אוהב את הפיזי סרס של השנתיים האחרונות אבל צערי הם לא יתקרבו ל-72-10 האלמותי וצערי הגדול עוד יותר ייחנקו בגמר המזרח מול המפלצת מפלורידה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט