יוסטון ינסו להמשיך את הרצף מול אוקלהומה וכמה מפגשים מזרחיים מרתקים ברביעי/אינדיאני

Pacers vs. Bucks: Game thread, lineups, TV info and more - Indy Cornrows

02:00     שארלוט הורנטס (11-10) – פילדלפיה 76ס (6-15)

הביתית: שארלוט ממשיכה למצב את עצמה כקבוצת פלייאוף לגיטימית והיא סופרת כבר שלושה נצחונות רצופים ומרשימים על מיאמי, אינדיאנה ומילווקי. היא עושה זאת בעיקר הודות להנעת כדור חכמה וניצול מקסימלי של של מה שיש לה ביד. היא מובילה את הליגה באסיסטים בהובלתם של גראהם ולמלו (6.1 אס' למשחק כל אחד) והכימיה בין השחקנים מורגשת.

האורחת: גם פילי ממשיכה במסע שלה בצמרת המזרח עם 4 נצחונות ב 5 האחרונים וממשיכה להניע את ההתקפה שלה דרך אמביד וסימונס כאשר הראשון עומד על 40% מפתיעים מהשלוש ומתעקש להיות איום מכל טווח במגרש. לאור העובדה שיש לו נטייה להתעייף במהלך המשחק ולא לתפקד בדקות האחרונות יכול להיות שהזריקה שלו לשלוש היא כלי נשק חיוני כדי לשמור עליו בכושר למשך כל המשחק.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: משחק צמוד מהצפוי יהיה לנו הערב, שבסופו פילי תמשיך את רצף הנצחונות ב 5 נקודות.

02:00     מילווקי באקס (8-12) – אינדיאנה פייסרס (9-12)

הביתית: מילווקי כבר לא דורסת את הליגה כמו בשנים האחרונות ולדעתי מדובר בשינוי חיובי. הצפיפות היחסית שקיימת אחרי פילי מחייבת את הבאקס להתנהל באופן חכם ולנסות שינויים, משהו שהיה להם קשה מאוד בפלייאוף. יאניס ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו אבל הצוות המסייע נתון בסימן שאלה כאשר הולידיי עדיין לא הגיע למספרים שלו מניו אורלינס ומידלטון לפעמים לא מופיע.

האורחת: אינדי ממשיכה להילחם בשיניים ומגיעה אחרי נצחון מאוד נח על ממפיס אתמול והיא תקווה להתחיל רצף נצחונות מחודש. הנעת הכדור ממשיכה להיות טובה כשהאס בשרוול הוא טי ג'יי מקונל שמביא אנרגיה למשחק של אינדי שלפעמים יכול ללכת לאיבוד. היא עדיין מתקשה מאוד בגזרת הריבאונד (מקום 29 בליגה) וההגנה עדיין לא במקום האופטימלי שבו היא יכולה להיות.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: מפגש ראשון בין שתי הקבוצות בו דווקא אינדי תנצח ב 3 נקודות מסכנות.

02:30     אטלנטה הוקס (10-10) – דאלאס מאבריקס (13-8)

הביתית: לא נראה לי שיהיה משעמם אף פעם לשאול "מה היה קורה אם אטלנטה ודאלאס לא היו עושות את הטרייד?" והערב יהיה עוד פרק קטן בשעשועון הזה. בניגוד לשנים הקודמות הפעם אטלנטה נראית הרבה יותר מחוברת וקבוצתית אם כי לוח המשחקים שלה בשבוע האחרון היה די נוראי וחוץ ממפגש מול וושינגטון לפני שני מחזורים היא שיחקה מול קבוצות טובות ממנה בהרבה. האחוזים של טריי מהטריי ממשיכים להתיישר לטובה ואולי יש לנו קבוצת פלייאוף חביבה במזרח.

האורחת: דאלאס תנסה מאוד לשכוח את השבוע וחצי האחרונים כשבאמתחתה 6 הפסדים רצופים לקבוצות קשות במערב. למרות שהמשחקים האחרונים היו קשים עדיין נראה שמשהו בדאלאס לא עובד טוב ושאי אפשר לסמוך רק על לוקה ופורזינגיס. הספסל שלהם חלש מאוד וההיבט בו קשה להם הוא בעיקר התקפי כאשר הם באמת נתלים בעיקר על שני הכוכבים ולא יותר.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: הפעם ידו של טריי על העליונה. אטלנטה ב 10.

03:00     קליבלנד קבאלירס (11-10) – לוס אנג'לס קליפרס (6-16)

הביתית: מי את קליבלנד? הקבוצה ממשיכה להרשים בעיקר בצד ההגנתי (שביעית בליגה!) והיא קבוצה שממש אסור לזלזל בה. היא אמנם הפסידה למינסוטה לפני יומיים אבל עדיין ממשיכה להציג שילוב בין הצעירים ובראשם סקסטון לבין הווטרנים שהצטרפו לקבוצה בקיץ. ההתקפה שלהם עוד צריכה שיפור משמעותי אבל ההגנה מצליחה לנצח משחקים מול לא מעט קבוצות בליגה. הערב כנראה שזה לא יספיק אבל יכול להיות פייט רציני.

האורחת: הקליפרס יגיעו בעיקר עייפים אחרי המשחק המרכזי אתמול מול ברוקלין אבל עם ידיעה שהערב נגמר המסע הנוכחי שלה אל המזרח אותו היא תרצה לסיים עם תחושה טובה. לא אמור להיות לה קשה לעשות את זה בעיקר כי ההתקפה של הקאבס לא תהיה בנויה לשמירה של הקליפרס אפילו אם זאת תהיה בהילוך נמוך.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: פול ג'ורג' יעשה את העבודה. קליפרס ב 15

03:00     מיאמי היט (13-7) – וושינגטון וויזארדס (13-4)

הביתית: מיאמי מתחילה להדאיג. רצף המשחקים הביתיים שלה הניב עד כה ניצחון בודד מול סקרמנטו וארבעה הפסדים. אנחנו כבר יותר מ 20 מחזורים לתוך העונה והפיינליסטית היוצאת עדיין מתקשה לחזור לעצמה, והפציעות הן לא ממש תירוץ טוב. המזל הוא, שבדיוק בשביל תרחישים כאלה המציאו את וושינגטון.

האורחת: הקבוצה הגרועה בליגה בטח עדיין תהיה באופוריה מהניצחון הרביעי בלבד שלה העונה מול ברוקלין במשחק שהמילה "הגנה" הייתה קללה גסה. היא חזרה לגודלה הטבעי אתמול בהפסד מול פורטלנד והיא מגיעה למיאמי עם הרבה מאוד שאלות ללא מענה. להסתכל על התוצאות שלה מכאיב בעיניים פשוט כי ראס וביל משחקים HORSE על בסיס יומי כשהקבוצה היא זאת שמפסידה.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: הוויזארדס בבק-טו-בק וגם אם לא זה חד צדדי. היט ב 20.

03:00     שיקגו בולס (11-8) – ניו יורק ניקס (13-9)

הביתית: משחק שני ברציפות בין שתי הקבוצות כאשר במחזור הקודם הבולס יצאו עם ידם על העליונה בעיקר הודות למרקנן וללאבין. מעניין יהיה לראות איזו בולס נראה הלילה.

האורחת: הניקס במשחק הקודם בעיקר לא הכניסו את הכדור מהשלוש עם 20% מהשלוש ולא סביר שנראה אותם שוב משליכים לבנים לאור העובדה שהממוצע העונתי שלהם הוא 34.4%. יש להם הגנה לא רעה בכלל ועם קצת עזרה של הספסל (כמו שהיה במשחק הקודם) הם יכולים לקחת את המשחק הזה.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: אני מאוד אוהב את הניקס של השנה. ניו יורק ב 10.

03:00     אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-8) – יוסטון רוקטס (9-10)

הביתית: אוקלהומה חזרה להיות מה שציפו ממנה (רמז: די כלום) ולפני יומיים חטפה בראש מיוסטון אותה תפגוש גם הערב. אני מעריך שלא נראה בלואואאוט כמו במשחק הקודם אבל החסרונות של הת'אנדר עלו במשחק הקודם באופן די בולט (בעיקר בהגנה) והיא תצטרך להיות יותר מפוקסת הערב כדי לצאת עם ניצחון מול יוסטון שכרגע לא עוצרת.

האורחת: הקבוצה החמה בליגה סופרת שישה נצחונות רצופים והערב היא תבוא להדרן אצל אוקלהומה. הטרייד על הארדן עשה לקבוצה רק טוב כשבששת הנצחונות האחרונים היא עומדת על 43% חלומיים מהשלוש ומנצחת בהפרש ממוצע של 15 נקודות. אני לא חושב שכך נראה אותה עד סוף העונה אבל קצת כמו אוקלהומה של העונה הקודמת היא מוצאת את עצמה עם הרבה נכסים לעתיד וגם לא מעט כישרון בהווה.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: יוסטון לא תעצור הלילה. רוקטס ב 15.

03:30     סן אנטוניו ספרס (10-11) – מינסוטה טימברוולבס (15-5)

הביתית: הספרס נראים טוב סך הכל כאשר שני הפסדים רצופים מול ממפיס הורסים קצת את החגיגה. הקבוצה של פופ ממשיכה להיות במקום טוב באמצע והלילה היא תפגוש את מינסוטה למשחק שייתן בעיקר מנוחה לשחקנים הממושמעים.

האורחת: האחרונה במערב לא מראה רצון לעשות משהו עם העונה הזאת כשבלי טאונס אין לה יתרון באף אספקט של המשחק. דווקא בעונה שבה הביגמנים מתחילים לחזור טאונס הוא שחקן חיוני לקבוצה שכרגע אין לה כל כך מה להציע כשרוביו לא ממש עושה משהו וראסל עובד לבד.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: לא הייתי מתאמץ לקום למשחק הזה בלי קשר לעובדה שהוא בשעה מחורבנת. ספרס ב 20.

04:30     ניו אורלינס פליקנס (12-7) – פיניקס סאנס (8-11)

הביתית: מפגש בין שתיים מהקבוצות המהנות בליגה כאשר מהצד הביתי יגיעו זאיון וחבורתו שעוד מתקשים להראות עקביות. הם מגיעים אחרי הפסדים מיותרים לסקרמנטו ומינסוטה כשבאותו השבוע הם יכולים לנצח את מילווקי. בלדסו עדיין לא ממש השתלב בקבוצה שיש לה כמה שחקנים דומיננטיים שמאוד אוהבים את הכדור וקפיצה שלו יכולה להביא את השקנאים לפלייאוף המיוחל.

האורחת: מקום 5 בהגנה. בליגה. כל ערב מחדש פיניקס מראה איכויות משני צידי המגרש והתיאום ההגנתי וההתקפי מרשים מאוד. פיניקס מגיעה אחרי שלושה נצחונות רצופים, שניים מהם על דאלאס והיא תקווה להמשיך את המומנטום הלילה בקרב מעניין בין אייטון לזאיון בצבע.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: פיניקס יותר משכנעת. שמשות ב 5.

05:00     סקרמנטו קינגס (11-9) – בוסטון סלטיקס (8-11)

הביתית: הקינגס מגיעים בכושר טוב כשהם מנצחים 4 מ 5 המשחקים האחרונים ומפסידים רק למיאמי בנקודה. פוקס, בארנס והילד קולעים די מכל מקום וגם מחלקים ביניהם את הכדור לא רע (25.6 אסיסטים למשחק, מקום 12 בליגה) אבל הגנה הס מלהזכיר. הערב לקלוע בלבד לא כל כך יספיק…

האורחת: הרביעית במזרח מגיעה אחרי ניצחון דחוק על גולדן סטייט במשחק שהזכיר נשכחות אבל היה הכרחי אחרי המפגש מול הלייקרס ולברון בו הפסידו על חודה של נקודה. בוסטון היא כצפוי אחת הקבוצות המאוזנות בליגה והערב היא בעיקר צריכה להוציא את הקינגס מהקצב שלה ולבנות על הזריקות שייכנסו כי שמירה לא תהיה עליהן.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: בוסטון תבוא לסגור עניין. סלטיקס ב 12.

לפוסט הזה יש 254 תגובות

  1. תודה רבה אינדיאני על פרוויו נהדר.
    אני זוכר כשג'יילן חתם על החוזה החדש שלו בבוסטון, הרבה הרימו גבה. הוא ממש השתפר בשנה וקצת האחרונות, גם ניהיה יותר מגוון התקפית.שחקן נהדר.
    אני עדיין חושב שצריך להטריד אותו תמורת סימונס, סתם כי אני חושב שזה יביא לשתי הקבוצות יותר גיוון.
    אבל מה זה משנה.

    דאלאס ממש לא מרשימים השנה בלשון המעטה, גם הפליקנס(למרות שפתחו סביר את העונה), לוקה צריך להראות (לא באמת אבל זה הקלישאה) שהוא יכול להוביל קבוצה לפליאוף ולא רק לנפח סטט. זה מרגיש שהוא יותר בכיוון של הארדן(בינתיים, מדגם קטנטן, וכו').

    1. בראון תמורת סימונס? על סימונס היום תקבל רק מכונת כביסה או מייבש, בין החוזים הגרועים בליגה (עוד טעות נוראית של טנ״ש) השחקן לא השתפר לשנייה מאז שהגיע לליגה.
      בראון נהיה אולסטאר אמיתי השנה 26.6 נקודות עם אחוזים מדהימים מכל הטווחים (וגיא זה למה האפקטיבי!!! של סימונס שלא זורק לא משנה.), בראון כיום הוא השחקן האנדרייטד בליגה לדעתי הוא צריך להיות מוזכר באותה נשימה עם פול גורג.

    2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      תודה איתי על הצחוק שהבאת לי עכשיו, נו סוסיתא בשביל מרצדס?
      אולי קצת הגזמתי….

    1. ממש , לדעתי יוסטון הזו תגיע רחוק..
      5 שחקנים בקליבר אולסטאר:וול, אודליפו,ווד,גורדון וקאזינס , עוד קאסט משלים יפה,
      וול ואודליפו גם יכולים לתת שנה של סופרסטארים
      אם הם לא יפצעו הם אחלה קבוצה ןלבתיים כיףלראות אותם.

    2. מסכים…. נהנה לקום כל לילה… צוות שחקנים שנהנים לשחק ביחד שיתוף של מעל 10 שחקנים כל משחק … איזה יוסטון שונה מהקבוצה של דאנטוני והארדן…

  2. לגבי הקינגס בוסטון לדעתי יהיה משחק צמוד שיכןלהגמר לכאן או לכאן
    בוסטון אחרי משחק צמוד בגולדן בבאק טו באק והקינגס בבית.

  3. קצת מסדר חולים להיום:
    ג'ון וול יתקזז עם SGA וג'ורג' היל במשחק של הרוקטס מול הת'אנדר (היל בחוץ עכשיו לגמה שבועות).
    מיאמי סוף סוף בהרכב כמעט מלא – למעט מיירס לנארד שסיים את העונה לפני שהתחיל אותה (איזה חוזה גרוע זה הופך להיות עבורם) רק הארקלס בחוץ.
    בספרס-וולבס אולדריג' יתקזז עם טאנס שממשיך להיות בחוץ בגלל ענייני קורונה.
    אצל הקאבס לארי נאנס ג'וניור שוב בחוץ

  4. סיפורי מעורב ירשולמי משולב
    היום ET33 עבר אימון רצחני של 3 שעות ופשוט ניגב וקירצף באימון לא החטיא כמעט (אפילו אני הייתי בהלם), דפק איזה 20 סלים מהעונשין, הוא כבר קולע בקלילות מהעונשין. אנשים במגרש היו בהלם, הכי מצחיק היה שהוא פגש במקרה חברים שלו מהגן וההורים שלהם היו בהלם איך הוא משחק. אנשים נעמדו על הגדרות לצפות בו עושה סבסובים.
    היה לו אימון מושלם.
    מרוב שהוא קלע בקלילות מהעונשין שעם זה אנו סוגרים אימון איזה ילד שם שאל אם הוא קולע שלשה אז אמרתי לET33שננסה לזרוק קצת מאחורי העונשין לראות אם הוא מגיע ודפק סל בלי למצמץ קצת פחות מה3 ושבר שיא של עצמו בקליעה ממרחק.
    כולם היו בהלם, קיצר המטרה שעד גיל 6 הוא יקלע כבר שלשה (יש לו עוד 7 חודשים), אני חושב שזה יקרה בקרוב מאד.
    אחרי זה הגיע איזה ילד למגרש עם אבא שלו וראיתי שהוא מכדרר לא רע וקולע לא רע מקרוב אז אמרתי לET שיבקש לשחק איתו אחד על אחד. הוא נענה לזימון והחלטנו עד 5 שיהיה משחק.
    ET33 שהיה עייף מאד קירצף אותו 5- 1 עם סלים סטייל קרי ממרחקים אסורים ושם 2 סלים יפים חבלז. הילד הוא בכיתה ד.
    להלן ההילייטס

    סל מאחורי העונשין (הכי רחוק שהוא קלע עד כה)
    https://youtu.be/ZkLwveB2joI

    סל 1-סל יפה עם מוב
    https://youtu.be/ClQDj16zp-Y

    סל 2
    https://youtu.be/q2jRdiDqJMI

    סל 3
    https://youtu.be/UJELpJqlN_o

    סל 4
    https://youtu.be/ocZVeauEDdc

    סל 5 איזה קלוזר
    https://youtu.be/lrZdKhQGSMo

    אבא שלו לימד אותו מהלך שאין כבר כדרור (עושה על בסיס קבוע בעצמו את הטריק בשכונה 🙂 )
    https://youtu.be/Fgy9MMFIqBo

    הגנה טובה 1
    https://youtu.be/6UUd_cqoomg

    הגנה טובה 2
    https://youtu.be/FrzKundRHhs

    הסל של היריב
    https://youtu.be/aHHlGIOAYYA

    כמה צחוקים ממשחק אתמול אחרי האולסטאר שכבר היינו גמורים ועייפים לקראת סיום הערב. המגרש החדש היה חשוך וחזרנו למקורות
    ברקע אני ורנדל נקרעים ומטטרשים כי כבר לא היה כוח.
    אתמול הבאתי את הסיפור לאורכו. מי שלא קרא אגיד שהבחור הרוקי שם כמה סלים על לאורי והוא שחקן מצחיק, כל הסלים שלו היו על לאורי שלשות ואנחנו נקרענו, עוד 100 זריקות כאלה הוא לא יקלע בלי שומר ואז טיטרשנו כל הערב על לאורי.
    לצערי התחלתי לצלם אחרי שהוא דפק עליו שלשה ואז לאורי אמר לו קח עוד אחת נראה אם אתה קולע ונתן לו כדור 2 מטר מאחורי ה3 והוא שם אותה עם הקרש התפוצצנו מצחוק.
    כמו כן לאורי ובירד שהיו באותה קבוצה ב5 על 5 הסתכסכו ביניהם כי לאורי טיטרש את בירד שהוא לא מצליח לחגוג על הרוקי. ואז הם עשו בושידו אאחד על השני תראו את העצבים בסרטון ואנחנו נקרעים מצחוק

    להלן הדמויות

    נעליים כחולות-אנקל דרו
    בגדים שחורים עם גופייה ונמוך-בירד
    חולצה לבנה-לאורי
    חולצה שחורה קצרה מכמס קצר שחור נעליים לבנות גבוה-תמנון
    מכנס שחור ארוך נעליים לבנות-הרוקי
    מכנס שחור ארוך חולצה שחורה גבוה ארוך-כץ

    עבירות בין לאורי לבירד וטראש
    https://youtu.be/cPkWpKC0xg8

    אנקל דרו מרקיד את כץ
    https://youtu.be/npcIqJDNO20

    עוד מהלך משחק

    https://youtu.be/iCzmMrxS7vQ

    לאורי מנצח
    https://youtu.be/7sNHjlJCRFw

  5. בס'ד
    תודה.
    מצויין. מקוה ש יוסטון ימשיכו ככה. מגיע להם לפחות פלייאוף העונה.
    השביתה האיטלקית של הארדן פגעה בהם סתם.

  6. כל קבוצה חכמה צריכה לעשות דאבל טים על יאנג איך שהוא עובר חצי.
    כל עוד בוגדן פצוע אין להוקס מי שינצל את זה.

  7. המאבס עם דאבל טים על טריי ישר על החצי השאר לא מוצאים ידיים ורגליים איב בסיטונאות כמה שפירס מאמן חלש לא יכול להתכונן לברור מאליו אמרתי לו לפני יומיים מה המאבס יעשו. הולך להיות בלואו אאוט עצבני ומחר לילי תכה בהוקס שוב שגם יוטה יביאו דאבל טים על טריי😂

    1. כן, משחק קודם מולנו יאנג סיים עם פחות מ10.
      מסכן, גם רק אוניל זה סיוט לכל גארד..
      (אני דווקא מחבבת את הבחור)

        1. אמרתי אותו דבר על מיאמי ודאלאס כשהיו פצועות.
          יש מי שמפתיעות עם פציעות (למשל ממפיס) ויש כאלה שלא.
          פשוט אני לא חושבת שכשוורן ולאברט יחזרו זאת הרמה שנראה מהם.

  8. גלינארי מחזיק את ההוקס בחיים לא יודע איך נגמר רק 4.
    רונדו זה פח מטורף שיש עליו חצי שמירה הוא גמור. זה לא הלייקרס פה שהוא עומד חופשי ומחכה 20 שניות עם הכדור לעשות מה בא לו 😂😂😂😂
    שלא נדבר שהוא נתן קליר פאת קוסט טו קוסט לברונסון ברמה מביכה ממש.
    יאללה שילך לקליפרס תנו לי את טרנס מן.
    פירס מאמן אהבל לא מביא דאבל טים על לוקה 😂😂😂😂
    לא מבין איזה מאמנים יש בליגה תאמינו לי

  9. העניין עם השיפוט מטורף לגמרי.
    כבר התרגלנו למצב המטורלל הזה אז לא מתקוממים.
    הם הביאו אותנו למצב שהם יכולים לשרוק הכל כדי לקבוע תוצאות במידת הצורך, ולאף אחד לא יהיה מה להגיד כי זה הנורמה.

  10. הטקטיקה ההגנתית של הוויזארדס היא לחכות שהקבוצה היריבה תתעייף ותתחיל להחטיא ובינתיים לקוות שהם יספיקו לקלוע מספיק נקודות

  11. בוושינגטון עשו חרם על אבדיה?
    לא מוסרים לו בכלל, האצימורה כבר פעמיים רץ למתפרצת עם אבדיה על שומר בודד ולא מסר.

            1. לא, הם 2 השחקנים הכי טובים שלי.
              אני רוצה להוציא את האשפה.

            2. אני לא קולט אשפה.
              אבל קלבר אני לוקח על פרננדו וסנל נותן גם בחירה

            1. קח איזה 4 שאתה רוצה חוץ מהארדוואי וברונסון ותן קפלה / קולינס / גאלו

  12. לוקה מסיים עם 3 יפה על הבאזר זרק את סנל וצאקה.
    המזל של ההוקס זה שפורזי אחד הטובים שלהם.
    ההוקס יצאו בזול בעיקר כי טריי קצת התאושש ושבר את הדאבל טים והיה גם עם 2 עבירות מוקדם עם אסיסטים וגלינארי במשחק העונה שלו אפילו הגינגי שם כמה סלים לבד
    רק שלא יחזירו את רונדו.
    קאפלה נתן שם כמה גגות יפים על פורזי וקלבר.
    ראיתם מה כוחו של דאבל טים אגב? זה עובד על כל כוכב שלאמיגידו לכם אחרת זה פשוט מתסכל אותו גם אם יביא 20 אס כוכבים אוהבים את טור הנק שלהם ובדאבל טים אתה פוגע להם בזה עכשיו תחשבו כל משחק עושים ככה לכוכב.
    המלך פטור מדאבל טים עליו זה שמירה לא חוקית.
    ללוקה יש פטור חלקי הוא עוד לא רמטכל.

  13. השדרנים של ההוקס קורעים אותי..
    איזה סרוטים (בכוונה עם ס, כאילו, חיים בסרט).
    מברברים את עצמם לדעת על כל שטות 🤣

  14. המאבס פשוט מוציאים את הכדור מהידיים של טריי וזהו כל היתר מנגרים ולוקה גץ ללייאפים חופשי מול רדיש.
    איך עושים הגנה על כוכב קחו את הקלטת של המשחק הזה.אגב זה היה צפוי רק לויד פירס לא ידע.
    גם מחר יוטה יעשו ככה.
    בטנש אבל אומרים דאבל טים לא אפקטיבי.
    מעניין למה פירס לא שומר ככה על לוקה עם חבוגת הפסחים סביבו ונותן לו לחגוג בלי הכרה

  15. אבדיה כל כך יעיל.
    כל זריקה שלו היא זריקה טובה, כל חדירה מדוייקת.
    חבל, בקבוצה אחרת הוא כבר עכשיו היה 10+ נק' למשחק בקלות.

  16. ילהההההה
    שיר הלילה, תאמת בטוח תגעגתם.
    סבח איל חיר ישר מחירייה עם הריח והמתאן באוויר.
    והפעם שיר בלי שרשיר של המשונן הלעומיקס איש האשכוליות חיין נחנח ביאליס, בלי סרטון
    הכניסיני
    הַכְנִיסִינִי תַּחַת כְּנָפֵךְ,

    וַהֲיִי לִי אֵם וְאָחוֹת,

    וִיהִי חֵיקֵךְ מִקְלַט רֹאשִׁי,

    קַן-תְּפִלּוֹתַי הַנִּדָּחוֹת.

    וּבְעֵת רַחֲמִים, בֵּין-הַשְּׁמָשׁוֹת,

    שְׁחִי וַאֲגַל לָךְ סוֹד יִסּוּרָי:

    אוֹמְרִים, יֵשׁ בָּעוֹלָם נְעוּרִים –

    הֵיכָן נְעוּרָי?

    וְעוֹד רָז אֶחָד לָךְ אֶתְוַדֶּה:

    נַפְשִׁי נִשְׂרְפָה בְלַהֲבָהּ;

    אוֹמְרִים, אַהֲבָה יֵשׁ בָּעוֹלָם –

    מַה-זֹּאת אַהֲבָה?

    הַכּוֹכָבִים רִמּוּ אוֹתִי,

    הָיָה חֲלוֹם – אַךְ גַּם הוּא עָבָר;

    עַתָּה אֵין לִי כְלוּם בָּעוֹלָם –

    אֵין לִי דָבָר.

    הַכְנִיסִינִי תַּחַת כְּנָפֵךְ,

    וַהֲיִי לִי אֵם וְאָחוֹת,

    וִיהִי חֵיקֵךְ מִקְלַט רֹאשִׁי,

    קַן-תְּפִלּוֹתַי הַנִּדָּחוֹת.

  17. לגבי הדטבל טים:
    זה הכל תלוי במי מסביב.
    נגיד על מיטשל ביוטה כמעט בלתי אפשרי להביא דאבל טים – ישר מסירה לקונלי/ אינגלס ויש 4 על 3 (וניסו לא מעט העונה, יוטה כמעט תמיד תעניש).
    כנ"ל גולדן סטייט 15-6, שדאבל טים על קרי זה דריימונד מוביל 4 על 3 בקלות או על לברון עם קיירי/ עונה שעברה עם רונדו.
    .
    מה שכן – דווקא על דאלאס ולוקה זה בהחלט אפשרי, אין שם מי שינצל את המיסמאצ' שנוצר, כנ"ל עם יאנג בהוקס.

    1. על כולם אפשר חוץ מביג 3.
      כוכבים ניזונים מסטט מנקודות זה מה דאתם לא מבינים ברגע שכוכב יקבל לוחצת ודאבל טים 10 משחקים יצא לו החשק לחיות הסטט שלו יהיה נמוך והוא יתחיל להשתגע. אתם מסתכלים רק על הצד של הסטט ולטווח קצר. התסכול של כוכב יהיה גדול זה מה שיפה בדאבל טים שהמאבס עושים. טריי מתוסכל רותח מבפנים עכשיו.
      את חושבת שלברון יסיים כל משחק עם 12 נק ו15 אס זה לא יםריע לו שדיוויס יהיה למשל עם 30? 😂😂😂😂
      יפריע גם יפריע ולטווח ארוך יביא גם להפסדים.

      1. אם זה יגיע עם נצחונות אחד אחרי השני יפסיקו עם הדאבל טים והסטט יחזור.
        זה ביצה ותרנגולת.
        אבל אני מסכימה על עניין הסטט, מעטים הכוכבים שיקחו צעד אחורה.

      2. שמעון… שמעון… שמעון… ברגע שקבוצות מענישות על דאבל-טים לכוכב (ראה מה שקרה עם קארי בווריורס ו/או לברון ורונדו בלייקרס) אז היריבות יורדות מזה כי זה לא משתלם.
        ברגע שקבוצות לא מענישות, אז הדאבל טים נמשך וימשך.
        אין קשר לסטטיסטיקה לטווח קצר/ארוך של הכוכב

        1. זה משתלם גם שהן מענישות שיעשו להן לטווח ארוך ואז תראה. זה יוצר תסכול אצל הכוכב. אם לברון כל סידרת הגמר היה מקבל דאבל טים וקולע 10 נק בסידרה ודיוויס 30 ולוקח םיינלס mvp הוא היה נשרף מפנים ומנסה בכוח זה מה שאתה לא מבין

          1. זה לא יהיה לטווח ארוך אם קבוצות ידעו להעניש על זה. מי רוצה לשמור על קארי דאבל טים כאשר כל התקפה גרין מקבל ל-4 על 3 ומעניש. זאת הגנה גרועה מאוד ולכן קבוצות לא עושות דאבל טים על כוכבים שהקבוצה שלהם יודעת להסתדר עם זה.
            לברון לא מקבל דאבל טים כי הוא מוסר מעל לשמירה והקבוצה שלו מענישה כל הזמן מקרים כאלה

            1. ספר את זה ל-3 אליפויות שהוא רואה בכל פעם שהוא בודק את אצבעות כף היד שלו

            2. היום אולי, אבל ב15-16 גרין היה מצויין, די נו שמעון.
              גם אני לא סובלת אותו (בנאדם מגעיל) אבל מה ששלו שלו.

          2. קבוצות לא עושות דאבל טים על כוכב כדי לפגוע לו בסטטיסטיקות, קבוצות עושות דאבל טים כדי לשמור ולמנוע נקודות.
            אני חותם לך שכל יריבה אין לה בעיה שיאנג ישים גם 50 נקודות לערב כל עוד הן מנצחות

            1. כן, אבל את הדאבל טים הוא מקבל כי הוא עדיין לא יודע להתמודד לבד (כמו לילארד שנגיד לא רע בזה) ואין לו מישהו בקבוצה שיכול להעניש.
              לדעתי עם בוגדן לידו יעשו את זה משמעותית פחות כי בוגדן ידע לנצל מיס מאצים.

            2. יאנג מקבל דאבל טים כי החברים לקבוצה שלו לא מסוגלים להעניש על דאבל טים. ההוקס פחות טובים שיאנג ללא הכדור ולא מקבל את ההחלטות בפיק נ רול.
              מצד המאבריקס שהוארטר ינסה לנצח אותם.
              יאנג לא מקבל דאבל טים כי המאבס מעוניינים לקלקל לו את הסטטיסטיקה, הוא מקבל דאבל טים כי המאבס רוצים לנצח את המשחק.

            3. לילי, אם ניקח את יוטה כדוגמא.
              מיטשל מקבל דאבל טים? כן. עכשיו סביבו יש קונלי, בוגדנוביץ, אינגלס, גובר (ולעתים אוניל ואחרים). יש סביבו בכל רגע נתון שחקנים שיודעים מה לעשות עם היתרון המספרי הזה + גובר שהוא כמו מגדל להאלי הופ באמצע הצבע.
              .
              יאנג יכול למסור עד מחר… אם הקבוצה שלו לא יודעת איך לנצל את היתרון המספרי הזה הוא ימשיך לקבל דאבל טים.
              סביב לילארד, כשהוא מוסר, יש סביבו עדיין קלעים כמו מקולום, אנטוני, קובינגטון ונורוקיץ' שמסוגל למסור.

            4. הדוגמא עם יוטה מצויינת.
              ניסו קצת דאבל טים כל מיטשל בתחילת עונה ומהר מאוד הפסיקו בדיוק בגלל זה.
              ד"א – השיפור של אוניל משמעותי מאוד בעניין, עונה שעברה היו משאירים אותו פנוי והשנה זה שלשה בטוחה.

            5. סמיילי ליליארד והארדן נוגבו בדאבל טים בפלייאוף האחרון צריך קלטות להיזכר מה שיקצה ארגן להם?
              לחץ ודאבל טים

            6. הם קיבלו דאבל טים כי הקבוצה שלהם לא הענישה על הדאבל טים הזה. הם המשיכו לקבל אותו כל עוד ההתקפה לא ניצלה את זה.
              קבוצות גם לא משתמשות בזה כל המשחק. הגנתית עם הרוטציות זה יכול לשחוק את ההגנה לאורך זמן.
              גם פורטלנד וגם יוסטון לא הצליחו לנצל את זה, אז למה באמת שהיריבה שממול לא תמשיך? מי יעניש על דאבל טים על הארדן? ווסטברוק שזרק בלוקים?

    1. לא אוהבת ללכלך על מאמנים אבל כל פעם שאני רואה הוקס זה נראה כמו יאנג והטעויות.
      אין שם שום יד מכוונת והקבוצה דווקא עם סגל מצויין.

      1. הסגל לא היה רוב העונה תמיד יש פצועים גם האנטר שהוא מס 2 שם לא משחק. אבל הם נראים זוועה כל העונה למעט המשחקים מול הנטס הם לא שיחקו שום משחק טוב העונה.
        אין להם פתרון לדאבל טים קבוע על טריי בחצי מגרש. זה רק על מאמן.
        ההגנה שם גם זבל רציני.
        ומאמן שנותן בכלל אפילו שניית משחק לפרננדו בכללי לא ראוי להיות בליגה.
        הוא טועה המון ומאד מקובע

  18. קרלייל הורג את טריי כל משחק בליגה עונה שעברה גם בדיוק עשה עליו דאבל טים קבוע טריי סיים עם 12 נק את המשחקים ו2 נצחונות למאבס בלי לוקה.
    זה מאמן חכם רק על קאווי הוא נרדם בםלייאוף ונתן לו קליר ספוט 😂😂😂😂

  19. איזה דאנק אבדיה החטיא עכשיו, אתם לא מבינים.
    חטיפה, מתפרצת לבד והעיף את הכדור לשמיים 🤣
    לפחות הוא אגרסיבי.

  20. מודעת נעדר
    ————–
    בחור קטן מימדים וזריז
    נצפה לאחרונה לובש מדים לבנים ומשוטט על מגרש באטלנטה.
    חובש חורפן מוכה שחין על ראשו.
    שימו לב – הוא לא עכברוש!
    נא לא לקרוא לתברואה

  21. סיקסרס מנצחים
    רק חסר שהנזלת הירוקה תפסיד וזה יהיה יום טוב
    לשארלוט אין מאצ'אפ נגד פילי , ישחקו 100 משחקים בהרכב הנוכחי ופילי ינצחו 100 משחקים .

      1. זאת שנאה שמתפרשת על כמה ענפי ספורט שונים אבל הבסיס שלה הוא מאד פשוט.
        הקבוצות של בוסטון תמיד מנצחות את הקבוצות שלי

  22. הטיימלורד עושה יופי של רים פרוטקטינג מול סנטרים לא מסיביים ויודע לסים ליד הסל, זה הכל תודה רבה.

  23. Hornets forward Miles Bridges said Embiid is "unguardable" right now.

    "I don’t think there is anybody in this league that can guard him when he’s hitting shots from 3 and especially when he’s in the post," Bridges said. "We tried to send double teams and he was hitting turnaround fadeaways. It’s tough, that’s why he’s the top MVP candidate right now, and he’s playing at a very high level. It’s tough to stop him."

    אמביד בייבי

  24. מנפלאות הבוקס סקור. סת' קרי עלה בחמישיה ושיחק 29 דקות, זרק 3 פעמים ואף פעם לא פגע, חילק 3 אסיסטים ואיבוד אחד, חסם פעם אחת, ובסוף יש לו במדד ה+/- את התוצאה הכי גבוהה )18( בחמישיה של פילי, יותר מאמביד, סימונס, האריס וגרין, שכולם שיחקו לא רע ונתנו קליעות וריבאונדים ואסיסטים וחסימות וגניבות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט