אירועי דיומא – 06.02.2021 / כדורגל/ כדורסל מכללות/ MMA

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

יום גדוש בכדורגל ישראלי

כדורגל

ליגת העל – מחזור 19 / ניר מועלם :

15:00 קריית שמונה – מכבי פתח תקווה, 5 לייב : המשחק נדחה עקב מקרי קורונה רבים בקריית שמונה.

18:00 הפועל חיפה – מכבי נתניה, 5 לייב : חיפה במקום השמיני מול נתניה שבמקום השישי, כאשר הפער ביניהן בטבלה הוא רק 3 נקודות. הפועל חיפה הצליחה לעצור את הרצף הלא מחמיא של חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון עם 2-0 על בני יהודה המפורקת שהיתה עם מאמן זמני על הקווים בלבד, ואילו נתניה מגיעה אחרי ניצחון ליגה שני ברציפות והפעם על אחת הקבוצות המפתיעות של העונה – אשדוד עם 3-0 גדול . הימור – חיפה עברה שינוי נהדר בינואר ואני מאמין שהם ילחמו עד הרגע האחרון על הטופ 6, אבל הפער נתניה תצא עם ידה על העליונה ותנצח את המשחק הזה.

18:45 הפועל כפר סבא – הפועל באר שבע, ספורט 3 : כפר סבא במקום העשירי עם 3 נקודות מעל הקו האדום ואילו באר שבע במקום החמישי והיא רחוקה רק 2 נקודות מהמקום השביעי שמוליך לפליאוף התחתון ומי שנמצאת שם היא ק"ש לה יש משחק חסר. כפר סבא מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, כאשר האחרון היה 3-0 למכבי חיפה, ואילו באר שבע מגיעה אחרי שני הפסדים גם כן, רק ששניהם היו 1-0, כאשר האחרון הוא למכבי תל אביב, וחשוב לציין שהם מגיעים היום גם כן ללא יוסי אבוקסיס שהתפטר, וכרגע נכון ליום חמישי עדיין לא מונה מאמן לקבוצה. הימור – באר שבע לא בטוח שתשחק עם ג'וזוואה ובלעדיו היא חצי קבוצה, וגם אין לה מאמן עדיין על הקווים ( אולי עד המשחק יהיה לה) ולכן אני אהמר על תוצאת תיקו.

20:15 מכבי תל אביב – בני סכנין, ספורט 1 : מכבי תל אביב במקום השני בטבלה עם פער של 5 נקודות ממכבי חיפה וניצחון במשחק הזה יכול להלחיץ מעט את הירוקים מחיפה שעולים לשחק בעוד כחצי שעה, ומנגד בני סכנין במקום ה-11 בטבלה עם 2 נקודות פער בלבד מהקו האדום בו נמצאת בני יהודה, וחשוב לציין שלבני סכנין יש משחק חסר מול ביתר ירושלים. מכבי מגיעה אחרי 3 ניצחונות רצופים, כאשר האחרון היה 1-0 על ב"ש בטוטו טרנר ואילו סכנין מגיעה אחרי הפסד ביתי 2-0 לחדרה שסיבך אותה מאוד למטה. הימור – אני לא חושב שנראה תוצאה אחרת חוץ מניצחון צהוב.

20:45 אשדוד – מכבי חיפה, ספורט 5 : אשדוד עושה עונה נהדרת ואחרי שהיא נאבקה בתחתית הרבה שנים, השנה סוף סוף ג'קין בן זקן יכול להירגע ולנשום את אוויר הפסגות בזכות הקבוצה שבנה המאמן רן בן שמעון שעושה עונה מאוד טובה עם מועדון ותקציב קטן, כאשר הם כרגע נמצאים במקום ה-4 ועם משחק חסר ביחס לשתי הקבוצות שנמצאות מתחתיהן, מנגד מכבי חיפה מוליכה את הטבלה, אך מאז ההפסד מול מכבי תל אביב היא חזרה לנצח עם 3-0 על כפר סבא, והשאלה היא איך היא תגיע היום למשחק, בידיעה שהצהובים משחקים לפניה והם בוודאי יתעדכנו על התוצאה במשחק המקביל תוך כדי המשחק, בנוסף אני אציין שאשדוד מגיעה אחרי הפסד 3-0 לנתניה. הימור – הי"א באשדוד הוא לא מגרש קל ולכן יהיה למכבי חיפה מאוד קשה להוציא שם תוצאה טובה, ואני אלך על הימור לא רגיל ואהמר על ההפתעה של המחזור – ניצחון ביתי לאשדוד.

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה

סריה א
יובנטוס (4)-רומא (3) (19:00)
הרומאים מגיעים לכבוש את טורינו. עדיין מתוסכלים מהסיבוב הקודם שבו היו ביתרון 2-1 ויובנטוס הייתה ב 10 שחקנים ועדיין הצליחה להשוות. בכל אופן רומא מגיעה אחרי שני נצחונות ליגה רצופים ואדין דז׳קו הבוסני חוזר לסגל לאחר ריב עם המאמן פונסקה אבל סרט הקפטן נשלל ממנו. ברומא יחסרו : פלגריני המוצהב (איזה אסון!) ריינולדס האמריקאי סמולינג ופדרו. יובנטוס בכושר מצוין מגיעה אחרי 5 ניצחונות! וניצחון יעלה אותם למקום השלישי. יחסרו לה דיבלה ראמזי ובטנקור.

כבר לא הקפטן של רומא

פרמייר ליג
מנצ׳סטר יונייטד (2)- אברטון(7) (22:00)
איך חוזרים לרגליים מניצחון 9-0? יונייטד במשחק קשה נגד אברטון הקשוחה של אנצ׳לוטי. שהמיקום שלה לא יטעה אותכם. אברטון עם שני משחקים חסרים שאם תנצח אותם היא במקום ה 3. קבאני לא ישחק ביונייטד ופיקפורד השוער יחסר ב אברטון.

לה ליגה
הואסקה (20)- ריאל מדריד (3) (17:15)
מזל לריאל שיש לה את הואסקה להתאושש כי היכולת בתקופה האחרונה גרמה לה להפסיד את המקום השני לבארסה וליצור לחץ נוראי ואף דיבורים על פיטורי זידאן שכנראה לא ישאר בכל מקרה בסוף העונה. ריאל תחסר את הזארד קרבחל וואלורדה ואסקז ו רודריגו הואסקה הקטנה דווקא מגיעה אחרי ניצחון על ויאדוליד של שון וייסמן. אבל אני בטוח שהפעם הם יסתפקו גם בנקודה.

כדורסל מכללות / מנחם לס

*הדעה הרווחת היא שלוקה גרזה ייבחר ל'שחקן השנה במכללות'. ה-2.12 מ' נותן עונה מצויינת באונ' איובה של 26.8 נק' ו-8.8 ריב'. שמו נשמע 'ווניל אירופאי' והוא נראה 'ווניל אירופאי' אבל הוא אמריקאי מלידה המשחק בשנתו הרביעית באונ' איובה. המוק-דראפטים בינתיים לא כוללים את שמו בסיבוב הראשון של הדראפט, למרות הצלחתו במכללות.

המלצת צפייה (01:00, שעון ישראל): דיוק (6-7) מול צפון קרוליינה (6-11) – כן, המאזנים נכונים, ובפעם הראשונה מזה זמן רב שתי הקבוצות האלה יגיעו "קלאסיקו של כדורסל המכללות" כאשר אף אחת מהן לא מדורגת בין 25 הקבוצות הטובות בארה"ב. השדים של מייק ששבסקי מגיעה עם הגב אל הקיר, וחייבת ניצחון כדי לחזור לתמונת הטורניר הארצי. הטאר הילס ינסו להרוס להם את התכניות, ואולי לחזור בעצמם לדירוג הארצי.

MMA: הערב הסיכוי האחרון של אליסטייר אוברין

אליסטייר אוברין לוחם מאז 1999, וזדה קרבו האחרון ב-MMA. גם ההזדמנות האחרונה לזכות בתואר הכבד. הוא פוגש הערב בקרב אליפות העולם בלאס ווגאס נגד הרוסי אלכסנדר וולקוב. "נצחון או הפסד", הוא אמר בעת מסיבת השקילה, "זהו הקרב האחרון שלי".

WWE / מנחם לס

האם WWE הפך למופע התעמלות (וקרקס) יותר מקרב התאבקות?

ה-ROYAL RAMBLE BGRL VACUG בטמפה, האולם בו ה'טמפה רייז' משחקים. לפני יומיים התפרסם מאמר חשוב ב-LA TIMES הטוען שהרייטינג של 'הרויאל רמבל' הפך לנמוך כפי שלא היה אף פעם לפני (למרות שיותר אנשים מאשר אי-פעם הם יושבי-בית בגלל ה-COVID 19) והסיבה היא שה-WWE הפך יותר למאורע של "התעמלות" וקרקסנות מאשר קרב CATCH! "ההגזמות" עוברות כל גבול. מתנהגים אל הקהל כמו אל קהל מטומטמים".

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. החיסרון של פיקפורד מאד משמעותי. אני מחזיק ממנו הרבה יותר מחארטה.
    שינצלו את זה השדים. גם 1:0 קטן מספיק!
    אתמול באיירן נצחה עם גול יפה של קומן שהובקע בסערת שלג. המגרש המחומם בברלין לא הצליח להמיס את השלג עד למחצית השנייה.
    החצי השני עם הזדמנויות, בלי שערים ועם שלג מעורב במים. השלג שנערם בחצי הראשון נמס במחצית.

  2. מנחמנו, הקהל מטומטם שמשלם בשביל ההצגות המטורללות האלה.
    תראו סדרה בנטפליקס במקום הקרקס הזה.

  3. תודה, אוברים לא אמר שזה הקרב האחרון שלו אלא שהוא רוצה לפרוש אחרי שיזכה בתואר וזה לא יקרה, אבל יכול להיות שהפסד הלילה והוא יתלה את הכפפות. זה משפט די מטומטם להגיד כי ה-UFC לא ייתנו לו מסלול לתואר אם יודעים מראש שהוא לא מתכוון להגן עליו

  4. הרסלינג באמת השתנה לרעה. זה התחיל שהם הפכו להיות pg וגם התחילו לשמור על המתאבקים ואסרו על דברים מסוכנים כמו מכות כסא לראש. אתלטים נפלאים אבל זה לא אותו מוצר שגדלתי ואהבתי בשנות ה90. בכל אופן צפיתי בקצת מהראמבל ואכן היה חלש. מאז הפרישה של שון מייקלס אני לא ממש עוקב.

  5. תודה רבה חברים!
    .
    משחק קשה מאוד באשדוד, חייבים לגרד ניצחון בשביל לשמור על הפער בטבלה לפני הדרבי ובית"ר. במשחק הראשון בסמי אשדוד ישבו עלינו והיו קרובים מאוד להשוות. קבוצה נהדרת עם הרבה שחקנים התקפיים כשבאמצע גורדנה ושלומי אזולאי מייצרים את המצבים.
    .
    יונייטד חייבים ניצחון לפני משחק העונה בין ליברפול וסיטי כשהפעם מחזיק אצבעות למרסיסייד בשביל לשמור על סיכויי האליפות. הכל מקרה, גם לפני חודש כשהובלנו את הטבלה הייתי בתחושה שיש יותר סיכוי לסיים מחוץ לתחום 4 מאשר לזכות באליפות. למזלנו צ'לסי וטוטנהאם בקריסה ואני לא רואה מצב שווסטהאם או אברטון תסיימנה לפנינו, אולי לסטר.
    צריך לזכור שליכת האלופות חוזרת אוטוטו והעומס על ביטי וליברפול רק יגדל, במיוחד סיטי שמבחינתה ליגת האלופות זאת מטרת העל ואולי בכל זאת נצליח להישאר במאבק גם לתוך מרץ.

    1. "אולי לסטר" ?

      לסטר קבוצה נפלאה, שלהזכירך זכתה באליפות לא מזמן.

      יונייטד? בלוף אחד גדול. בלי ראשפורד וקבאני זו קבוצת מרכז טבלה

      1. שום בלוף
        היונייטד של ברונו ופרד זה הדבר האמיתי. היא תגמור השנה במקום השני לדעתי. הסיטי חזקה מדיי. אולי שנה הבאה סוף סוף נראה אליפות אחרי ימי פרגי.

        1. אוהב אותך דוק.
          אם הערב היא תנצח את אברטון אז יכול להיות שאתה צודק.
          הפסד – ואתה מבין את הכיוון..
          תיקו – נצטרך להמתין בסבלנות לסוף העונה

            1. אז יש לכם צ'אנס השנה דוק

            2. טעיתי!!
              תיקו בדקה האחרונה!!

  6. אוברים אמנם בצד שיורד ולא בצד שעולה, אבל כוחו עדיין במותניו, והוא סיים את שני הקרבות האחרונים שלו בנוקאאוט, ככה שלא הייתי מזלזל בו. לגבי הניסוח, הקרב הוא לא על אליפות הUFC במשקל כבד כי וולקוב הוא לא האלוף אלא סטיפה מיוצ׳יצ׳. הכוונה היא שהוא מקווה שניצחון בקרב הזה ישים אותו על המפה לקבל קרב מול מיוצ׳יצ׳ על האליפות, לכן מה שנקרא הוא מתמודד על הtitle shot שלו או fighing on his road to the title או איך שלא מנסחים את זה.
    לגבי הWWE, קצרה היריעה מלספר מה שקורה שמה. לכשלון הזה יש גם הורים רבים והוא גם בנו יחידו של ווינסנט מקמהון, יו״ר הWWE. בגדול הרמה של הקרבות שאיבדו לגמרי את הרעיון שמדובר בsimulated fighting והפכו לsimulated pro wrestling, כלומר מעבר לאקרובטיקה, גם הרעיון שכל קרב יוצר דרמה של נצחון והפסד, טוב ורע אבדה. התוכניות עצמם מלאות עלילות מפגרות שנכתבות ברמה שלא היתה עוברת קורס תסריטאות בבליך. המתאבקים הם רצף של שמות שאיש לא זוכר ואיש לא אכפת לו, והם עצמם מעולם לא מצאו את עצמם כמו פעם, במצב שהם צריכים להביא אנשים לקנות כרטיסים ולכן אין להם מושג איך לגרום לקהל להרגיש משהו. בנוסף לכך האין קהל כמובן מדרדר את הרמה של הקרבות. האירוע הספציפי הזה סבל מערימה של חוליים, לא היה שום סיפור מרכזי שהיה יכול למשוך צופים, והcard היה אנמי בהתאם, והרעיון של שני royal rumbles אחד של נשים ואחד של גברים, עם כל האהדה לספורט הנשי והאושר שלי שהן מקבלות יותר במה, שעה של ראמבל נשי זה לא משהו שיגרום לרוב הצופים להשאר, במיוחד לא שאחרי זה מגיע הראמבל הגברי, עוד שעה של בדיוק אותו דבר, רק הגברים. תמצאו לי איש טלוויזיה אחד שיגיד שזה מתכון לשימור הצופים. אז עשו את זה שנה שעברה והתוצאות השנה בהתאם, והצופים ברחו.

    1. הUFC זה גועל נפש מזוקק שהקשר בינו ובין ספורט אינו קיים.
      מה זה בדיוק מקדם?
      יגידו המבינים – 'אומנויות לחימה'. המרחק בין זה ובין אומנויות לחימה בלתי ניתן לגישור. כשילד רואה את מק'גרגור ורוצה להידמות לו – זה מעציב כל חלקה בגן.
      הראש האנושי לא נועד לרסק בלטות, אלא לחשוב איך לקדם את המין האנושי.

      1. בהתעלם מכך שאמנויות הלחימה הן הספורט המתועד העתיק בהיסטוריה ואפילו הספורט היחיד המופיע בתנ״ך, הUFC מספק, מעבר לספורט, את הצורך של האדם בפורקן של אגרסיות. שיראו את מקרגרגור חוטף מכות ולא ילכו מכות בעצמם. אותו דבר לגבי איגרוף ושאר אמנויות לחימה שמשלבות מכות, וכן פוטבול וראגבי. נכון שג׳יוג׳יצו הוא כיף לראות וכמוהו ג׳ודו והיאבקות אמיתית, אבל זה לא מספק לצופים את הריגוש שיש בלראות ולו על גבי המסך, את הדברים האלה, וככל הנראה יש צורך שלנו בזה, מה עוד שבסופו של דבר בג׳יוג׳יצו אתה מנסה לשבור ליריב איזו יד או רגל או לחנוק אותו, זה לא בדיוק מועדון דיונים.

        1. אומנויות לחימה, בדומה לדיקור סיני, מקורם עתיק מכפי שידוע ורחוק שנות אור ממופעם הנוכחי.
          שתי הטכניקות הנ"ל נעשו ללא מגע והיו דרך לסייע לאדם העומד מולך לזהות היכן בשדה המגנטי שלו יש חסמים או חורים.
          לא היה קשר בין זה ובין 'הוצאת אגרסיות'.
          יש אינספור דרכים להוצאת אגרסיות שאינן כרוכות בפגיעה באדם או ביצור חי כזה או אחר.
          ריקוד, כתיבה, נגינה, שירה – כל אלה הן רק דוגמאות.
          אין מקום בעתיד, לעניות דעתי, לתופעות כמו הufc.

            1. התחלת? נודניק

            2. מציע לך לטפל בבעיות זעם שלך. כל דבר שכותבים מפריע לך

            3. רק אתה מפריע לי
              אבל אני אוהב אותך
              אז הכל בסדר

              ויהי אור

    1. שחר, כשאתה עושה זאת אל תתבייש להוסיף את שמך כתורם החלק. אני הכנסתי את הקטע שלי על המכללות כבר ביום שלישי ולא ידעתי אז על דוק נגד הטאר הילס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט