הנטס מנצחת את הקליפרס, ון-וליט קולע שיא מועדון בסיקור משחקי שלישי/ שחר צקוטאי

תמונה

בוקר טוב עולם! אחלה משחקים היו לנו הלילה ובראשם השלישייה של הנטס שולחת מסר ליריבות במזרח עם ניצחון מרשים על הקליפרס. ון-וליט עם 54 נק' קובע שיא מועדון חדש. אינדיאנה דורסת ודני אבדיה במשחק מצוין מפסיד לדמיאן לילארד. בואו נתחיל!

אורלנדו (14-8) – טורונטו (12-9): 123-108

את המשחק המגיק פותחים בריצת 0-11. הראפס עולים לראשונה על הלוח אחרי 3 דקות משלשה ראשונה מתוך רבות של ואן וליט. בסיום הרבע ההפרש עומד על 2 לטובת האדומים. ואן-וליט עם חמש שלשות בדרך ל-17 נק' ברבע. המגמה הצמודה ממשיכה גם אל הרבע השני שנגמר בהפרש 4. גם מגמת פרד ממשיכה והוא סוגר רבע עם 3-3 מחוץ לקשת בדרך ל-28 נק' במחצית.
ההבדל מגיע מאמצע הרבע השלישי שם הראפטורס פותחים מבערים ויוצאים לריצת 19-5 שנותן לה פער 14, מכאן טורונטו כבר לא מסתכלת לאחור. ון-וליט עם 18 ברבע השלישי.

אצל אורלנדו ווצ' עם 21 נק' 18 רב', פורנייה גם הוא עם 21, אנתוני עם 16 נק' 7 רב'. בייקון 15, אוקקה ואניס עם 20 משותפות.
המנצח הגדול של הערב הוא לא אחר מאשר ואן-וליט שקולע שיא מועדון חדש – 54 נקודות!! 11-14 משלוש, 6-9 מהשדה בדרך ל-74% מכל הטווחים. הוא הוסיף לזה גם 3 רב' 3 חטיפות ו-3 חסימות. אחריו פאוול עם 23 נק' 4 חטיפות. לאורי עם ט"ד של 14-10-10 וסיאקם עם 12 נק' 8 אס'.

פרד ואן וליט שובר את שיא הנקודות למשחק בטורונטו עם 54. (11-14 משלוש) .

אינדיאנה (9-12) – ממפיס (7-9): 116-134

את הרבע הראשון הפייסרס פותחת עם 3 שלשות, מכאן ואילך הפער הולך וגדל. סבוניס ברבע השני קולע 15 וסה"כ 24 במחצית ולגריזליז אין תשובה עבורו. עוד ציפיתי לקאמבק אך הפייסרס ממשיכים לשייט בדרך לנצחון פשוט.

אצל המארחים – סבוניס עם 32 נק' 13 רב' ו-5 אס'. ברוגדון 23 לצד 7 אס' טרנר 22 נק' 11 רב' 5 חסימות ו-3 אס'. לאמב 19, הולידיי הגדול 10 ודאג מקבאקטס עם 11 מהספסל.
אצל האורחים העייפים מאוד – ברוקס עם 25, ביין 16, טילמן, מלטון וג'ונס עם 12 כ"א. מוראנט 10 וקלארק 9.

וושינגטון (13-4) – פורטלנד (9-11): 132-121

האורחים מאורגון פותחים את המשחק מצוין ועולים ליתרון 20 כבר בסיום הרבע הראשון, מתיוז מהקו מצמצמם לקראת הסיום וזה רק 17. הפער נמשך עד למחצית, כאשר האשפים עוד מצמצמים ל-12.
במחצית השנייה ווש מורידה לחד ספרתי באמצע הרבע עם פעולות טובות של אבדיה.אך פורטלנד חוזרת רותחת מפסק הזמן ובמהירות עושה ריצת 9-0, שמחזיר את הפער ל-21. הביתיים לא מוותרים וחוזרים למשחק ומגיעים לפער 7 בלבד כשעל השעון 5 דק. שלשה של דני מורידה את הפער ל-4 ונותנת פתח לחזרה אך מי אם לא לילארד שנזכר מה השעה ורץ כל הדרך ל-10-0 מהיר שממנו ווש כבר לא חוזרת.

אצל הקבוצה מעיר הבירה – ביל עם 37 נק', האצ'ימורה עם 24, ווסברוק עם עוד ט"ד 17-12-10, דני עם 13 נק' 7 רב' ו-3 אס'. (היחיד בקבוצה עם מדד פלוס מינוס חיובי) מתיוז 11 ובראטנס עם 6 עלובים ב-20% משלוש.
אצל פורטלנד – לילארד עם 32 נק' 8 אס', טרנט ג'וניור עם 26, כרמלו עם 21 נק' עולה למקום ה-13 בקלעי כל הזמנים. קובינגטון עם 19 נק' 9 רב', הוד 15 קנטר 14 נק' 15 רב'.

ברוקלין (9-14) – קליפרס (6-16): 120-124

את המשחק פותחת הקליפרס מצויין ועולה במהירות ליתרון 12 אך הנטס עם הטבעה של ג'ורדן על הבאזר מצמצמים לחד ספרתי. האריס עם שתי שלשות מהירות נצמד לאדומים. סל רודף סל ומוריס עם שש נק' רצופות מגדיל את הפער לדו-ספרתי אך הנטס מצמצמים בחזרה ועם שלשה של קיירי ההפרש עומד על נקודה בודדת במחצית. נע-עד-נד והחלפות יתרון ברבע השלישי נחתמות בסל של ג'ורג' שמעניק את היתרון לקליפרס רגע לפני הרבע המכריע.
הקליפרס מתחילים טוב אך נענים בריצה נגדית של הנטס שמתחילה ליצור פער, הקליפרס לוקחים דקת חשיבה ויוצאים לאחריה לריצת 8-0. הארדן וקיירי לוקחים את המושכות ובריצת 13-0 פותחים פער 8, 4 דק לסיום. קאווי את גורג עושים לנו נחת ונצמדים לרשתות עם שלשה של ג'ורג' 24 שניות לסיום, נקודה הפרש. עבירה על דוראנט שמדייק מהקו. 3 הפרש. עבירה על קאווי שמדייק בשניהם. הארדן שולח מסירה על כל המגרש לגרין שקולע ומחטיא מהעונשין. הכדור חוצה את המגרש במהירות אך עבירה של הארדן שולחת את באטום לקו. הוא מחטיא את הראשונה ומכניס את השנייה. עבירה על קיירי שמדייק בשניהם ונותן לאפורים את הניצחון.

אצל הנטס המאושרים – השילוש הקדוש קולע 90 משותפות קיירי בראש עם 39 נק' (6-8 משלוש, 9-15 מהשדה) KD קלע 28 קטף 9 והארדן קלע 23 מסר 14 וקטף 11. האריס השלים את החבורה עם 13.
אצל הקליפרס – קאווי עם 33 נק' 5 אס' ורב' ו-4 חטיפות. ג'ורג' עם 26, באטום 21 ומוריס 16.

גולדן סטייט (10-11) – בוסטון (8-11): 111-107

גולדן סטייט מצליחה ליצור פער זעיר ובוסטון צמודים מאחוריה. קארי עם 15 נק ברבע הראשון מתוכן 4 שלשות מוביל את הבריחה ליתרון דו-ספרתי בסיום הרבע. ברבע השני קארי יורד לנוח ובוסטון מהדקים הגנה ומחזיקים את הלוחמים על 17 נק' בלבד ועל הדרך עולים לפער שנסגר רגע לפני ההפסקה.
במחצית השניה בוסטון כבר בתוך המשחק וד"ר רזי לוחץ על סטיבוט לעשות משהו. הלחץ משתלם והסלטיקס עולים ליתרון 7 אך ריצת הלוחמים מורידים את ההפרש ל-2 בלבד. סל לפה סל לשם וטיפ-אין של וויגנס סוגר את הרבע ביתרון נקודה לירוקים. בוסטון בדקות טובות פותחת פער שגולדן סטייט לא מצליחה לחזור ממנו.

בצד המפסיד קרי עם 38 נק' 11 רב ו-8 אס. וויגס 15 טוסקאנו 16 אוברה 12.
טייטום היה האיש בבוסטון עם 27 נק 9 רב', קמבה הוסיף 19, בראון 19 ווילאמס 15 ותומפסון 13.

יוטה (5-16) – דטרויט (16-5): 105-117

הגאז פותחים את המשחק עם 12-2. מכאן הפער עולה וגדל. ברבע השני הפער כבר נושק ל-30 אך ברבע השלישי הבוכנות מורידות את ההפרש ל"רק 21". גם ההורדה בהפרש לפחות מעשרים לא הרתיע את הגאז שמנצחים ביד רמה.

מיטשל עם 32 היה מוביל קלעי הגאז. קונלי 20, בוגדנוביץ 18 אוניל 12 וקלקרסון 12
בדטרויט- גרנט 27 ג'קסון 22 פלאמלי 17 עם 14 רב' וגריפין 11

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. הקליפרס היו מאד מאומנים בחצי הראשון המון ניצול של מיסמאצים וכדורסל חכם. קאווי היה קליניקל ומדהים בחצי הראשון במיוחד ברבע ה1 הנעע את המשחק הוציא לשלשות שנכנסו וקלע מתי שרצה.
    בחצי השני הם קצת ירדו מזה ושיחקו בעיקר הוצאות לשלשות וiso.
    אצל ברוקלין המאמן רק צריך למחוא כפיים אולי מגיע לו כפיים על תרגילי הלוב לדיאנדרה.
    הכל iso בתורות כמו שצריך שיש לך 3 משחקי 1 על 1 הטובים בליגה מעל כולם היה אנקל דרו (ניגב אתמול גם בשכונה אצלנו כנראה היה רמז מקדים) שקירצף חבלז איזה iso איזה שלשות חדירות טיגן דק דק את הקליפרס בחצי הראשון שמר אותם במשחק בחצי השני טיטא אותם ובקלאץ שחט אותם. אפילו הקטנציק התלהב.
    דוראנט קלע בקלילות האופיינית.
    גו האריס ככ מיותר בנטס ממש בור בהגנה וגם בהתקפה לא שוס גדול יאללה שיעבירו אותו כבר.
    זאת קבוצה שבפלייאוף יהיה קשה לעצור אותה.
    כבר עכשיו שהם בלי הגנה לחלוטין הם שלחו מסר לבוסטון באקס וקליפרס אז שההגנה תגיע סורי חברים מי שצופה לכשלון שלהם יותר מידי ווישפול.
    בשידור התפרסם נתון שהם הקבוצה שקולעת הכי הרבה ברבע האחרון בליגה שיש לך 3 שחקני iso כאלה זה הופך את משחק ההגנה של היריבה לקשה מאד ותלוי לחלוטין בביג 3.
    כמו שאמרתי מאז הטרייד אני מתקשה לראות יריבה מזרחית שתוכל לקחת מהם 4 משחקים. לדעתי פילי זה המאצאפ הכי קשה עבורם לפלייאוף.
    ון וליט הפגיז חבלז

    1. המסר היחיד שנשלח זה מהארדן שלא מוכן לוותר על האגו ולתת לקיירי ודוראנט לזכות בתהילה בזכות יכולות ה-1X1 שלהם, שטובות משלו.
      הם בערו ברביעי והוא עשה הכל כדי לקרר אותם וכמעט הפסיד לברוקלין את המשחק.
      הקליפרס היו צריכים לגמור את המשחק בחצי.
      הם לא הזיעו בכלל ומרוב אופציות בהתקפה וקלות הגעה לסל הם כבר התחילו להתבלבל.
      חצי שני שיחקו ISO טיפש והמשיכו לזרוק לבנים מבחוץ.
      ברוקלין משחקים הירו בול בתורות, היום דוראנט וקיירי תפסו זון שניהם והייתה מולם יריבה מנומנמת ששיחקה בלי חשק וזה הספיק.
      לטווח הארוך זה לא מספיק לכלום ובטח ובטח בפלייאוף.
      כל מתלהבי ברוקלין אתם הולכים להתאכזב קשות, אבל זה בסדר, אתם מתלהבי ראס והארדן לשעבר, אז אתם רגילים.

        1. אשך הארדן שחקן בידודים היסטורי בכל קנה מידה כך גם קיירי ודוראנט, הם צריכים עוד טיפה הגנה אבל זה קבוצה לאליפות כאן ועכשיו, יש להם 2 סופרסטארים התקפיים עוד אולסטאר בדמות קיירי, כולם בלתי עצירים ב1 על 1, הרכב ש4 קלעים קולעים 40% מ3, צריך להביא עוד טיפה גופות וזה אלופה לא רואה שום קבוצה מתמודדת עם ההתקפה הזאת.

          1. סידרה של נטס אינדי זה גג 5 משחקים.

            אינדי יכולים לנצח אותם רק בעונה הסדירה שם הנטס יקבלו במשחקים מסויימים גם 30 הפרש מקבוצות זבל. מה שמפתיע שהם טרם הובסו עם האין הגנה שלהם זה רק מראה שגם בלי הגנה הם צמודים כמעט בכל המשחקים בגלל ההתקפה המפחידה שלהם.
            בפלייאוף זה יראה מביך ואינדי יושפלו וינוגבו גם בסגל הנוכחי של הנטס בלי שום שינוי

            1. נכון, כמו שאינדי לא יהיו בפלייאוף וכמו שווש יהיו מעליהם

      1. חייב להתווכח איתך על זה. נכון שקיירי זה פוטנציאל הריגה לכל קבוצה, אבל יש פה כשרון התקפי מטורף, לא נראה לי שהייתה לנו שלישיה בכזאת רמה התקפית אי פעם. אז נכון שהם יכולים לאבד הכל בגלל ההגנה, אבל זה משהו שניתן להגיע לרמה סבירה עם קצת פוקוס, ויש להם את היכולת הזאת. KD הוא מגן על, אז החורים זה רק קיירי והארדן, וכבר הבנו שהארדן מסוגל להיות סביר בהגנה.

  2. תודה רבה שחר
    פון פליט עשה את הספתח הזה ב 37 דקות. תותח. החגיגות האלה רק יגבירו אצלו את המוטיבציה גם במשחקים הבאים. יודעים שם לחגוג בטורונטו שזה תענוג. טורונטו שרבים פה קטלו והוציאו מהפליאוף (יכול להיות שגם אני? לא בטוח אבל אתם מוזמנים לבדוק) יהיו בפליאוף גם השנה לדעתי. יש בהם את הסוואג.
    הסטיבוט היה היום בסדר גמור. אין לי תלונות. לקח פסקי זמן בזמן למרות שלא תמיד הצליח עם התרגילים שתיכנן. הלוואי שזה יהיה קונסטינסטנטי שיסתום לי סוף סוף את הפה כל ערב.

  3. תודה.
    כמה כסיל צריך להיות מאמן הוויזארדס בשביל להבחין שבכל פעם שאבדיה על המגרש ההפרש קטן ובכל פעם שהוא יורד לספסל ההפרש גדל?
    צריך תואר בשביל זה? מגוחך.
    תראו את התקציר

    1. אפשר להוסיף רק מאמן כסיל מחזיק שחקן כמו ברטאנס על המגרש. אין לו אלוהים והוא ממשיך לזרוק לבנים גם שהוא רואה שלא הולך לו. הוא גם חור גדול בהגנה. דני היה מצויין. גנבו לו חסימה שעשה ומשום מה נתנו אותה להצ'ימורה.

      1. ברטנס עוד ייתן את שלו בליגה הזאת.
        אבל דחיל רבאק, אתה רואה שאבדיה היחיד ששומר ורואה חברים בהתקפה, למה אתה מוציא אותו?
        עצבים

  4. טמיר חבריקו – בדר"כ אתה קלעי מחונן – היום בהקשר של ברוקלין נתת כמה איירבולים – שילוב של ראס מהשלוש ונואה מהעונשין.

    1. ותודה כמובן על הסיקור. אני עם שמעון בעניין ברוקלין. כפי שכתבתי בבלוג החי – הם צריכים בעיקר ללמוד לשמור על היתרונות שהם מייצרים לעצמם. היו להם בערך 10 משחקים צמודים השנה שבכולם הם הובילו בהפרש דו ספרתי גבוה לפני כן.

      1. אכן היו קריסות מפוארות – אבל אלה הבטחות שבלב. חוץ מזה הבטחתי לך גם שנת שיקוצים גדולה לא? בזה פגעתי טוב.

  5. איזה מביך לראות את בלייק גריפין!
    שנה ראשונה, רוקי השנה ועתיד הקליפרס.
    משחק אחרון: 29 דקות, 3 ריבאונד, 2 אסיסטים, 11 נקודות.
    פלאמלי: 28 דקות, 14 ריבאונד, 2 אסיסטים, 17 נקודות
    ודטרויט משלמים את חוזה המקס שלו…

    1. מול הלייקרס הוא היה מצויין.
      מה שכן דטריוט נראת לי הקבוצה שכל הקונדיטוריות נושאת אליה עיינים.
      הקבוצה הזאת מפוצצת רול פליירס שיכולים להתאים כמעט לכל קונדיטורית

  6. תודה רבה
    .
    עם כל הכבוד לצעירים שמפוצצים את הליגה בכישרון (ציון מורנו לוקה יאנג טלדור הביניים של יאניס יוקיץ' אמביד) הליגה עדיין שייכת לוותיקים. לברון בעוד עונה פסיכית. סטף וkd הם 2 שחקני ההתקפה הטובים בליגה כרגע. לראות את סטף לוקח את הכדור לסל או קולע במעל 40% מהשלוש למרות השמירה ההדוקה עליו. וואו.

    1. למזלו של סטף יש לו את דרימונד ״אולסטאר״ גרין שיסחבו את ההתקפה עם 2 נקודות ב1 מ7 מהשדה. מסכן סטפן שצריך לשחק עם הדביל הזה, לברון היה דורס אותו מזמן

  7. בס"ד
    תודה רבה.
    לילה מרתק.
    ואן וליט ברוך הבא. כנ'ל מיטשל מיוטה.
    נטס הכי כשרוניים בליגה, אבל ממש לא בטוח אליפות.
    בפלייאוף הלחץ עולה, ולך תדע מה יקרה בין הסטארים.
    כל אחד עלול לנסות להציל את המולדת לבד, ולהאשים את האחרים בהפסדים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט