ברוקלין נגד הקליפרס בשלישי / רועי ויינברג

6 משחקים הלילה, אבל משחקים נהדרים: ברוקלין תפגוש את הקליפרס במשחק מלא כוכבים. בוסטון וגולדן סטייט יפגשו במשחק מצויין אחר, ממפיס הרותחת תפגוש את אינדיאנה.

02:30-ברוקלין נטס (9-13)-לוס אנג'לס קליפרס (5-16)

ההתמודדות האחרונה בין קוואי ודוראנט, להוציא משחק 5 של הגמר בו דוראנט נפצע אחרי 12 דקות, הייתה בנובמבר 2018. לפני 795 ימים.

הסיפור במשחק הזה יהיה ההתקפה. מאז הטרייד של הארדן ברוקלין עם הדירוג ההתקפי הטוב ביותר באן.בי.איי, 120.9 נקודות ל-100 פוזשנים. במקום השלישי ברשימה הזאת הקליפרס עם 119.2 נקודות ל-100 פוזשנים.

שתי הקבוצות במומנטום נהדר כשהקליפרס ניצחו 9 מ-10 האחרונים וברוקלין 7 מ-10. לשתיהן יש סמול פורוורדים שמשחקים כמו אמ.וי.פיז, קוואי לנארד וקווין דוראנט. הקליפרס מתמודדים עם פציעות כשפטריק בברלי לא ישחק וניקולס באטום בספק, בברוקלין כל השלישייה אמורה לשחק. זה מבטיח לנו משחק עם כוח אש ב-2 הקבוצות. 5 מ-20 הקלעים המובילים של האן.בי.איי הולכים לשחק אחד נגד השני.

זה לא משחק של גאנרים – בברוקלין ג'יימס הארדן לוקח משמעותית פחות זריקות מאז הטרייד ומוסר יותר, הקליפרס מניעים כדור בצורה יפה מאוד העונה. ההגנה שלהם יותר טובה מזאת של הנטס, והמפגש בין חוסר ההגנה של ברוקלין (עם דיאנדרה ג'ורדן מול קבוצתו לשעבר) להתקפה של קוואי וג'ורג' צפוי להגמר ב-120 נקודות, אם לא יותר, וניצחון של הקליפרס.

05:00-גולדן סטייט ווריורס (9-11)-בוסטון סלטיקס (8-10)

בוסטון הפסידה 5 משחקים משבעת האחרונים שלה, לא מעט בהשפעת לוח משחקים קשה שכלל שני מפגשים נגד פילדלפיה ואחד נגד הלייקרס לצד חזרה של טייטום אחרי כמה משחקים בחוץ. הם יותר טובים מהמאזן הזה, הראו יכולת להתפוצץ בניצחונות המרשימים על קליבלנד (141 נקודות) או על שיקגו (119), אבל יש להם בעיה בסופי משחקים.

ב-4 מ-7 המשחקים האחרונים הם היו בפיגור או ביתרון של 5 נקודות ב-5 הדקות האחרונות, הפסידו את כולם. בגמר המזרח, כזכור, הם איבדו יתרונות משמעותיים והודחו בסופו של דבר נגד מיאמי. זאת אולי הנקודה המעניינת ביותר בקשר לסלטיקס, נוסף לחזרה האיטית של קמבה לכושר. המאזן ישתפר.

בגולדן סטייט המצב שונה. הקבוצה מנצחת קבוצות פחות טובות ממנה ובד"כ מפסידה ליותר טובות ממנה. הם החליפו את ג'יימס וויזמן בקוון לוני בעמדת הסנטר הפותח בניסיון להכניס עוד הגנה, משהו שעובד להם לא רע בדקות המשותפות של לוני וגרין. סביר שזה ימשיך גם היום.

הסיפור כאן יהיה ההתקפה של גולדן מול ההגנה של בוסטון, ובפרט המצ'-אפ בין מרקוס סמארט וסטפן קרי. אם הסלטיקס יצליחו לסגור את קרי, ויש להם את הכלים לזה עם סמארט וג'יילן בראון, הם יכולים לנצח. אבל בשביל זה הם יצטרכו יום מצויין בהתקפה או יתרון גדול. לא הכי סביר שזה יקרה ולכן אני הולך עם גולדן סטייט.

03:00-אינדיאנה פייסרס (9-11)-ממפיס גריזליס (6-9)

הגריזליס, בצד הלא נכון של בק-טו-בק, ניצחו 7 משחקים ברצף. הם אחת הקבוצות הטובות בליגה, בין אם בתקופה הזאת או באופן כללי, וזה כשבחלק מהמשחקים שיחקו בלי ג'ה מוראנט ועכשיו בלי יונאס ולאניוצ'אס. אקסבייר טילמן ודזמונד ביין הרוקיז מרשימים מאוד, די'אנטוני מלטון ומוראנט גם כן, אבל אין כאן שחקן אחד מעל כולם. יש מאמן טוב מאוד, טיילור ג'נקינס, וקבוצה. אחת שהצליחה לשמור על הרצף גם אחרי הפסקה של 12 יום בגלל הקורונה.

היום הם פוגשים קבוצה שיכולה לעצור את הרצף הזה. אינדיאנה איבדה גובה אחרי פתיחת עונה טובה ומשחקת בלי שני שחקני חמישייה, טי ג'יי וורן שיפספס את רוב העונה וכריס לברט שעדיין לא עשה את הבכורה אחרי שהוסר לו גידול סרטני. הם הפסידו 5 מ-8 האחרונים כשאין יותר מדי מסביב לסאבוניס, טרנר וברוגדון. למרות זאת, אני חושב שאינדיאנה תנצח. היתרון הפיזי של טרנר וסאבוניס, שניהם 2.11 מ', על טילמן וקלארק (2.03 מ' כ"א), ישפיע. הם יותר חזקים בצבע. תוסיפו לזה בק-טו-בק ויום חריג של הגריזליס אתמול עם 15 מ-30 מהשלוש, וסיכוי לא רע בכלל שהרצף יגמר כאן.

03:00-וושינגטון וויזארדס (12-4)-פורטלנד טרייל בלייזרס (9-10)

בשני המשחקים האחרונים של וושינגטון ראינו ראסל ווסטברוק אחר. פחות זריקות רעות, יותר תנועה נכונה בצבע ומספרים אישיים קצת יותר טובים. המאזן עדיין רע ויש המון בעיות בקבוצה הזאת – ההגנה, ההתקפה וכל מה שביניהן, פחות או יותר – אבל זה סימן מעודד להמשך. הם הצליחו להפתיע את ברוקלין, אבל ניצחו 2 מ-14 משחקים נגד כל הקבוצות האחרות בליגה. לשמחתם, היום הם פוגשים קבוצה אחרת בלי הגנה.

פורטלנד חטפה 134 נקודות ממילווקי במשחק הקודם ומתקשה מאוד בלי סי ג'יי מקולום ויוסוף נורקיץ'. נאסיר ליטל ואנפרני סימונס מראים התקדמות ולילארד משחק כמו מועמד לאמ.וי.פי, אבל הקבוצה חלשה. זה מושפע גם מכרמלו אנטוני שקולע ב-27.7% מהשדה בחמשת המשחקים האלה. היום יש להם סיכוי לא רע בכלל לנצח, בעיקר כי קשה לראות את ווסטברוק וביל מצליחים לשמור על דיים. אותו דבר נכון גם בכיון ההפוך, אבל יחד עם קנטר בצבע וזה שהם מוציאים יותר מהפוטנציאל שלהם סביר שיהיה כאן ניצחון של פורטלנד.

02:00-אורלנדו מג'יק (13-8)-טורונטו ראפטורס (12-8)

אחרי 8 משחקים אורלנדו הייתה עם 6 ניצחונות, טורונטו עם 6 הפסדים. הראפטורס התאפסו על עצמם מאז: יותר דקות בהרכבים נמוכים עזרו להם להצליח למצוא את הגרוב בהתקפה, יחד עם שיפור קל של פסקל סיאקם ושל קייל לאורי הבלתי נגמר. הם הפסידו 3 משחקים לפני ניצחון על אורלנדו, אותה כמובן הם פוגשים הערב.

המג'יק בצניחה חופשית. מאז אותה פתיחת עונה הם הפסידו 11 מ-13 משחקים וההתקפה שלהם מזעזעת מאז שמרקל פולץ גמר את העונה. תוסיפו לזה את הפציעה של ארון גורדון וקשה לראות אותם מצליחים לאיים על תמונת הפלייאוף, למרות שיש כאן הזדמנות להרכב שמרווח את הצבע לווצ'ביץ' אם גארי קלארק או טרנס רוס, אולי השחקן השני הכי טוב של המג'יק מבחינת היכולת ליצור מצבי זריקה, יפתחו בחמישייה כסטרץ' 4. הם קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה כרגע, ולכן יהיה כאן ניצחון של טורונטו, בלי יותר מדי מאמץ.

05:00-יוטה ג'אז (5-15)-דטרויט פיסטונס (15-5)

המשחק צפוי להתקיים לאחר הדחייה של מפגש בין דטרויט ודנבר בגלל בדיקת קורונה לא חד משמעית בפיסטונס. דטרויט הצליחה להפתיע את הלייקרס ואת הסיקסרס בלי אמביד, אבל יש סיבה שניצחה רק 5 מ-20 המשחקים האחרונים שלה. אמנם ג'רמי גרנט מצויין, דילון רייט אחלה וווין אלינגטון התחיל לקלוע שלשות באחוז גבוה, אבל שאר הקבוצה חלשה.

היום הם פוגשים אחת שהפסידה את המשחק האחרון שלה (אם המשחק יצא לפועל), אבל ניצחה את ה-11 לפניו. יוטה קבוצה פנטסטית ועדיפה על רוב הקבוצות בליגה כשהמומנטום ימשיך נגד קבוצות שאין להן את ניקולה יוקיץ'. השילוב בין ההתקפה מרובת המסירות והזריקות האיכותיות וההגנה של גובר בצבע צפוי להשאיר אותם בתמונת יתרון הביתיות של הסיבוב הראשון במערב, ולא אמור לסבך אותם נגד דטרויט. יוטה תביס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 169 תגובות

  1. אחלה פריוויו, תודה
    בקשר לנטס- קליפרס, לדעתי צריך לקחת בחשבון שאין משמעות למשחקים קודמים מבחינת סטטיסטיקה, כי כשהאגו מדבר אז שומרים ומרביצים. כוכבים ברמה הזאת מעדיפים לקבל 30 מדנבר או שיקאגו ולא להפסיד בנקודה לסופרסטארים שווי ערך.
    תהייה הגנה ויהיה רצון גדול לנצח, ככה נראה לי לפחות

  2. איזה לילה מבטיח!! יהיה כיף גדול לקום ולראות את המשחקים.
    .
    בעיני זה המבחן האמיתי של הקליפרס העונה, האם הם יצליחו להתמודד הגנתית עם כוכבים

  3. סטף את המאצ'אפ מול סמארט כבר ניצח לאור הפציעה של הקרציה. יחד עם החיסרון של פריצ'ארד הסלטיקס קצת דלילים בקו האחורי. אצל הווריורס וויסמן יעדר כשבוע וחצי עקב הפציעה במשחק הקודם.

  4. היום הולך להיות משחק 5 על 5 בשכונה. בנו לנו מגרש חדש דנדש אדיר בשכונה גודל אמיתי עם אורות והכל ולראשונה המשחק יתקיים שם.
    יש כבר טראש טוק מוקדם בקבוצה בירד בוחר ראשון בדראפט לקח את אמיר כץ איתו 😂
    היום אנקל דרו מגיע והוא כבר טיטרש את אמיר כץ. מסתבר שמתישהו הם שיחקו יחד והוא הפיל אותו על הטוסיק בקרוסאובר אז הוא שלח לו בקבוצה תזהר שלא אפיל אותך על הטוסיק 😂😂
    כץ ענה לו שהוא הולך לקבל בלוקים היום 😂😂.
    אני בחרתי את התמנון בדראפט בחירה 1
    בחירה 2 לקחתי את אנקל דרו רק שיהיה משחק חזק 😂

  5. תודה רועי
    לילה איכותי!
    דוראנט כרגע מבחינתי זה הסיפור הכי גדול בליגה העונה.שחקן שחוזר בגיל 32 בכזו יכולת מדהימה.תשוו איך קובי חזר בגיל הזה. מטורף.

    ראס מול דיימ. למרות התדמית של דיימ כגוד בוי, מול ראס יוצא לו כל הארס. ראס אוהב לקחת אותו בפוטס בצורה מאד פיזית כנראה כנקמה על זה שאלוהיים לא היה שויוני בחלוקת יכולות הקליעה בניהם.. יהיה חם.

    1. דוראנט מדהים וחד פעמי אין פה ספק בכלל, עם זאת קובי ז״ל בגיל הזה היה שחקן טופ 3 בעולם, הוא קרע את האכילס בגיל 34. ואתה לא מסתכל על השתפרות הרפואה בעשור האחרון.

  6. אני מהמר היום על הנטס בצמודה בקלאץ הם יבואו לשחק כמו שאמרו פה מעליי להראות מי הטופ דוג.
    למה הענישו אותי עם המשחק הזה ב2 וחצי היו תוקעים שם את בוסטון.

    מהמר גם על ווש משום למרות שזה לא הגיוני

    גולדן בוסטון משחק קשה משום מה ושוב אלך עם התחושה הלוחמים מנצחים בצמודה

    אוהב את הדובים וגה עוד לא חזר לעצמו והיום הוא יכה באינדי ללא רחם ויתפוצץ עליהם

    הראפס ינגבו חזק את המגיק

    לילי תהיה מבסוטה עם הקפה של הבוקר בניגוב שיוטה יעשו לגרמי גראנט

    נקבעו חמישיות לאולסטאר השכונתי. אנקל דרו ביקש חולצות שחורות ולבנות שלא יתבלבל 😂😂😂😂

    השחורים טריי אנקל דרו לאורי תמנון השוער

    לבנים בירד רנדל אמיר כץ באטלר קפיצי (זה אחד שבא לשחק פעם בחודש כל הזמן כמו פורזי) הוא גינגי קופצני ומקפץ ללא הפסקה כמו נואל פאריד הארל מכירים את הטיפוס? קופץ על ספידים ונגר על אבל אתלט חזק כמעט מטביע 1.85 בנוי טוב עם גוף חזק וחיית ריב. משחק אחרון הוא קירצף אותי בריב לקח עליי 5 ריב ל5 נק קל עד שהחלפנו שמירה חח. הנק שלו באות רק מריב או לייאפ 😂😂 והוא תמיד מקפץ בלי הפסקה אני לא צוחק אתכם בהתקפה הוא עומד על קשת 3 ורץ משם לקחת ריב 😂😂.
    הוא או בירד ישמרו עליי ושניהם ינוגבו ויקורצפו אני מת לנאטמאג אותו הוא תמיד שומר עם רגליים פתוחות😎

    בחירות הדראפט היו כדלהלן

    בירד בחירה 1: כץ
    טזמ בחירה 2: תמנון
    טזמ בחירה 3: אנקל דרו
    בירד בחירה 4: רנדל
    בירד בחירה 5: באטלר
    טזמ בחירה 6: לאורי
    טזמ בחירה 7:שוער
    בירד בחירה 8: קפיצי

      1. זה מנוי בליג פס

        קיצר איזה ניגוב הבאנו קרצוף בפוליש 50 32. שחיטה בלתי כשרה.
        קפיצי לאחר בחירתו בדראפט הודיע שהוא לא מוכן להגיע למועדון שלנו והודיע כי הוא עייף וחסר חשק.
        לך תסמוך על גינגים.
        למזלנו יש לנו בקבוצה רוקי שהוא על הפנים אבל מעוניין לשפר את רמתו ואיכשהו הכנסנו אותו לקבוצה אחרי ששיחק נגדנו פעמיים. הוא לא בדיוק ברמה או קרוב לזה אבל מראה מוטיבציה נכונות והוא מתאבד ונהיה ככ ורדרד שבירד המקורי פראייר לידו.
        הוא השתחרר רק עכשיו מצהל ומוטיבציה יש. אנחנו צריכים לשלוח אותו לגי ליג לשנת הסתגלות אבל היום הוא שאל יפה אם יכול להגיע אישרנו במיידי.
        לפני המשחק הוחלט על התערבות של מגשי פיצה (עד עכשיו קיבלתי רק 1 מתוך 5 הפיצות שחייבים לי 😂)
        ואיתו היה מיסמאץ רציני מאד אז קבוצת בירד לא הסכימה ליחסי הכוחות ואני התפשרתי. הם ביקשו את לאורי כי רצו שישמור עליי עם הבושידו שלו אז הסכמתי והרוקי הצטרף אלינו אבל זרמנו על ההתערבות בכל מקרה.
        המשחק היה עוד במצב של 11 10 להם אבל משם אני ואנקל דרו aka ספלאש אנד דריבל בראדרס התחממנו וניגבנו אבל מה זה ניגבנו.
        ההילייט שלי היה נאטמאג על אמיר כץ בסוויץ ואז חזרה אחורה ושלשה בפרצוף שלו איך הוא התעצבן 😂😂 אנקל דרו טיטרש עליו. הוא העניש אותי ב3 גגות במהלך המשחק.
        ההיילייט של אנקל דרו היה הרקדה שעה של כץ ואז חדירה עליו מתחת לסל וריברס לייאפ מדהים מעליו וטראש טוק על כץ. אבל כמה התקפות אחרי זה כץ דפק לו גג של הלייף שהכדור עוד עף לאנקל דרו בכל הכוח לפרצוף וכמעט שבר לו את המשקפיים ועף לחוץ וכץ נתן עליו שאגה 😂😂.
        אנקל דרו הוריד 4 שלשות 2 מטר מאחורי הקשת על הראש של באטלר.
        אני לא פגעתי מה3 והייתי עם 3 מ10 שכולם שלשות מאד קשות על השומר בפנים בסטפבק וקינחתי עם 2 איירבולים מטר מהסל אבל רצחתי מחצי מרחק מהפינות עם הקרש 10 מ12 משם עם יד בפנים לאורי כץ ורנדל השתגעו כאילו זה פעם ראשונה שהם מקבלים כאלה אמרתי להם מה אתם מופתעים זה מאני אין דה בנק. אם היה זריקות עונשין הייתי מוציא מהם 30 כאלה עם קפיצות לתוכם 😂😂 ורובם היו גם אנד וואן קפצו לי לתוך הגוף.
        הכי מצחיק שהרוקי הוריד על לאורי 2 שלשות 2 מטר מה3 נקרענו מצחוק הוא זלזל בו ונתן לו לזרוק וטיטרשנו עליו רצח איזה פוקסים אבל הוא קלע 😂😂😂.
        קיצר אני ניגבתי עם 20 נק בהם 10 סלים עם הקרש מחצאי הפינה, 3 שלשות ועוד 4 סלים במתפרצות בלייאפים.
        אנקל דרו שם 22 נק עם 9 שלשות רובם שלשות בפנים של באטלר ולאורי ועוד 4 נק בחדירות.
        הרוקי קלע 4 נק וגם השוער קלע 4 נק עם 2 שלשות.
        התמנון שהוא המנוע סיים כמו דריימונד עם 0 נק ב3 זריקות בלבד אבל נתן הגנה וריב וסקרינים.
        בהגנה לאורי ששמרתי עליו רוב המשחק סיים 6 נק בהם 2 שלשות שהשארתי אותו לבד והלכתי לעזור על כץ.
        רנדל הצטיין אצלם עם 14 נק ודפק אפילו 3 שלשות.
        כץ קלע 8 נק כולם מתחת לסלים בריב, הוא סבל מהצפיפות בצבע ישר היה עליו יער ידיים 😂😂
        באטלר עם 3 נק ובירד עם 1 מסכן ניגר אש ושמר עליו הרוקי כל המשחק טיטרשנו עליו הורדנו לו את הבטחון לתחת לאורי שהיה איתו בקבוצה רק ירד עליו איך הוא לא חוגג על הרוקי הם כמעט הלכו מכות 😂😂.
        אחרי שנחנו עברנו לשחק 3 על 3 עם 2 מזמינים שכולנו עייפים ואז היו משחקונים בין בירד ללאורי שהם כיסחו אחד את השני בפלייגרנטים 😂😂😂 בלי הכרה.
        ב3 על 3 אנקל דרו בער שוב שם ודפק צאקות מדאון טאון היה איתי ועם רנדל מול לאורי תמנון וכץ. זה בושה שהם הפסידו לנו עם יתרון הגובה שלהם.
        אנקל דרו הוא חתיכת שחקן, הוא גירסה שלי בגבוה יותר קצת והרבה יותר אתלטי. אני וכץ האתלטים הכי גרועים אצלנו כץ אפילו לא קופץ מסתלבטים עליו על זה החברים 😂.
        זה מצחיק איזה אתלט הוא לעומת איך שהוא נראה 😂😂 הוא הכי אתלטי מכולם אחרי באטלר שהתקפל הביתה אחרי המשחק הספיק לו. גם השוער הלך ואמר שעייף.
        דה שוט אנקל דרו הmvp של הערב היה עם נעליים כחולות.
        יש כמה צילומים שיעלו מחר שם דווקא הוא לא קלע אבל הרקיד קצת 😎

  7. פינת ג"ס: ויסמן נקע את פרק היד (שמאל) ולא ישחק 10 ימים. בלעדיו לג"ס יש חסרון גובה ניכר מול כל יריבה בעמדת הסנטר. לא אופתע אם נסים את חמשת המשחקים הבאים (בוסטון, ספרס*2, דאלאס*2) עם ניצחון בודד.

  8. סלטיקס מול ווריירס זה משחק של שתי הקבוצות האהודות עליי. יש מקום 1 באהדה ומקום 2 אבל במשחק כזה אין מפסידה מבחינתי.
    בלי ויצמן הווריירס הם פחות או יותר קבוצת מייקרו-בול. וזה לא טוב.
    צד שני, בלי סמארט לסלטיקס יהיה קשה לעצור את קרי ולווריירס יש שחקנים שיכולים להקשות על טייטום ובראון.
    נראה לי שייגמר בניצחון לווריירס בהפרש קטן.

  9. תודה על עוד פריוויו, כמה מוזרה העונה הזאת? אני מהמר בדיוק הפוך על התוצאות היום. עד עכשיו זה נראה שאין אפילו קבוצה אחת שאפשר לומר בודאות שתגיע לגמר.
    לגבי דוראנט, זה נראה שהוא לבדו עם צוות נגרים מסביב יכולים ללכת עד הסוף, ובגלל זה הטרייד על הארדן עדיין לא ברור לי. אם וושינגטון ניצחו את הנטס פעמיים אני לא רואה שום סיכוי לקבוצה הזו, פשוט אין שם הגנה. שישלכו את אנקל דרו לסגור מעגל בקליבלנד או להרכיב מכוניות בדטרויט, יביאו כמה חיות הגנה והתואר המזרחי שלהם כמעט בודאות.

  10. לא עושים טרייד על שחקן שחתום על אליפות. אם כבר ג'ו האריס אפשר לוותר עליו להשיג תמורתו שחקני הגנה לעיבוי הסגל.
    אם הארדן משחק ברוקלין ייקחו את זה, אם לא קליפרס בכל זאת צמוד.

    1. אני סובלת פה ממש, הסיבה היחידה שאני ערה זה להתרשם מההגנה והיכולות של הקליפרס.
      קבוצות כמו ברוקלין עושות לי צרבת על גבול האסיד ריפלקס.

    1. מצד שני – לא סובלת את קיירי אבל כדורסל יש לבחור ברמות.
      כמו ווסטברוק – ברגים קצת יותר במקום והיינו מדברים עליו אחרת לגמרי.

  11. טוב, ברחתי מברוקלין לאינדיאנה.
    פחות אולסטארים אבל שתי קבוצות, סאבוניס וג'ה איז וואן.
    ד"א – גם ברוגדון ברשימת אולסטאר שלי, כיף של שחקן.
    אני חושבת על מה מילווקי שילמה על הולידיי וכואב לי הלב.
    ברוגדון כל כך יותר טוב ממנו.

        1. ברוגדון זה לא סופרסטאר כמו הארדן אבל בהחלט טעות חייהם, הוא היה מתאים כמו כפפה ליאניס לראייה יאניס מסר לו את כמות האסיסטים הגבוהה ביותר, מצד שני אין סרט שברודדון היה פורח ככה במילווקי

          1. כן ברור, לא מבחינת רמת שחקן – נטו מבחינת כמה שהוא שווה לקבוצה.
            אין הרבה שחקנים שמתאימים ליד יאניס יותר מברוגדון.

  12. גילוי נאות – אני בעד ברוקלין הלילה.
    רוצה את המקום הראשון של יוטה בחזרה (כן כן אני מתחזרת לבנתיים כל עוד אני יכולה) 😡
    אפילו שאם איך שיוקיץ ודנבר משחקת מולנו יכול להיות עדיף כבר לסיים במפגש מול אחת מאל איי במקום.

  13. שנה הבאה אינדי יהיו מטורפים.
    לדעתי אפילו ביתיות אם לא יהיו מהלכים מוגזמים.
    הם כבר עכשיו צריכים להפחיד את הטופ במזרח וזה כשלאברט ווורן פצועים.
    אוהבת.

      1. מסכימה לגמרי, אפילו שאצלי הם היו רק 5 לפני העונה (מיאמי, פילי, בוסטון ומילווקי מעליהם, ברוקלין 6).
        שמעון יצא נעל הפעם, לא מתאים לו דווקא.
        אינדי לא בפלייאוף??
        הגזים לגמרי.

  14. לא משנה כמה ההגנה של הנטס גרועה, לך תעצור אותם בהתקפה. בכל רגע נתון הם יכולים לשים אחד ו/או שניים מהשלישייה שלהם על המגרש, שדרכו כל הההתקפה עוברת והוא יוצר ברמה הגבוהה ביותר.

  15. מסכן אבדיה, על איזו קבוצה נפל.
    כואב לי הלב.
    3 דק' וסופסל וזה לא שהקבוצה מצליחה בלעדיו – כבר מינוס 17 מול דיים והטעויות.
    כל כך חבל, הפוטנציאל שם.

  16. איך שאבדיה חזר וכל הקבוצה נראית יותר טוב.
    הפלוס מינוס החיובי היחידי בחמישיה, רק מינוס 7.
    ובדיוק גם אחלה חדירה לסל.
    שרק יתנו לו לשחק כבר בחיי!

  17. קיירי ודוראנט בוערים והארדן מחליט שזה הזמן להכריח זריקות שלו משלוש עם שומר אחרי כדרור ולהקפיא אותם.
    רק תזכרו את זה להמשך.
    אם הקליפרס מפסידים – תעודת עניות שלהם הלילה. לא ראיתי אותם הרבה אבל לפי המאזן חשבתי שיצאו לדרך חדשה.

  18. הארדן מצליח להשאיר את הקליפרס במשחק עם האגו העצום שלו, הצליח לעצור לחלוטין את קיירי ודוראנט שכל כדור שהיה מגיע אליהם היה ברשת. השתלט על הכדור ולא שחרר ודריבל דריבל דריבל איףףף

    1. ברוקלין ניין ניין זה סטאר-פאווור וגאן-פאווור כולם יפסידו להם. רק שילמדו לסגור משחקים הלי התקפי לב. כבר פעם עשירית העונה. הרגו אותי.

          1. חחח נו אז מה? משחק קודם הפסידו למקום אחרון.
            ניצחון בלילה נתון לא אומר כלום בליגה הזאת.
            הקליפרס מנצחים אותם 8 מעשר משחקים. הם לא הזיעו היום ולא היו מפוקסים ומצאו את עצמם בברוך מול שני שוטרים בזון.

            1. קליפרס לא מנצחים אותם 8 מ10 אשך אתה בווישפול יותר מידי בשנייה שיביאו טיפה הגנה במרץ הם ישחטו בפלייאוף זה 3 כשרונות על באחד על אחד חביבי לא פשוט להכניע דבר כזה
              בינתיים אשך הם ניגבו את בוסטון באקס וקליפרס מי שהיה חשוב קיבל מסר וזה לפני שהם הביאו משהו שדומה להגנה. ווש ובולס וקאבס וכו לא באמת מעניין אותם זה לא היריבות שלהם לפלייאוף.
              תכף הם מול פילי הם עוד לא התמודדו מול החסרון הכי גדול שלהם דיוויס ואמביד וגם שם אל תהיה מופתע אם ינצחו…

        1. חלאס זה כבר נהיה מביך, משחק טוב שבו שתיים מהקבוצות הטובות בליגה שיחקו משחק טוב על גבול הטוב מאוד, קליפרס קבוצה מאוד נורמלית שבאה מאוד מפוקסת. אממה? ברוקלין שיחקה הגנה. ומי היה המגן הכי טוב שלה?אל תעוור את המציאות רק כדי שתוכל לשפוך קצת לכלוכים

  19. דני שלנו מדהים הערב – זיפזפתי הרבה לשם והוא חבל"ז.
    13 – 7 – 3, הגנה מצויינת בלי איבוד אחד ועם פלוס מינוס של +14 (היחידי בחמישיה עם פלוס מינוס חיובי) וכל זה ב6 זריקות.

  20. בוקר טוב אמיגוס חחח תכף מתחיל לראות ש.ח של המשחק הביג 3 מנגבים וזה לפני שהביאו טיפלה הגנה….
    זה לא כל מיני ווש וכאלה משחקים שהם בלי מוטיבציה במשחקים כאלה האגו מדבר והכבוד.
    הארדן יעשה עונת td?😂😂
    העיקר ראס סוף סוף עם טריפל

  21. הנטס שלחו מסר לבוסטון באקס וקליפרס….וזה לפני שהגיע שם משהו שדומה להגנה…
    הם נכנעו רק למנחם ולווש לא יריבות פלייאוף שלהם
    מעניין איך יתמודדו עם דיוויס ואמביד בסגל הנוכחי
    לכל מי שיש ווישפול התרסקות שלהם בפלייאוף אתם הולכים לסבול

    1. אני לא רואה אף אחד במזרח שינצח אותם
      פילי צריכים את אמביד קולע 40 כל משחק והגנה מושלמת מכל הקבוצה , אני לא רואה את זה קורה
      אולי אם יהיו טריידים זה אפשרי , לא במצב הקיים

      1. אני גם לא רואה מי ינצח אותם 4 משחקים בסידרה יש להם כוח אש מפלצתי אבל בסגל הנוכחי הם עוד פגיעים מאד במיוחד מול אמביד ודיוויס אבל שיביאו טיפה הגנה זה יהיה מפלצת.
        פילי צריכים לשחק מולם חכם עם אמביד אין באמת מי שיזיז לו שם הוא אמור לתת שם 50 קל ולהוציא אותם בעבירות השאלה אם נצליח לעצור בהגנה.
        הטרייד שהיה צריך זה את הארדן אתה גם הופך לקונטנדרית מפלצתית וגם מונע מהנטס להיות כאלה.
        עשינו טעות גדולה לטעמי. הארדן ואמביד לדעתי זה בלתי עציר בטח עם מה שיש מסביב חבל מאד אבל זה כבר חלב שנשפך.

  22. הקליפרס משחקים מאד טוב בחצי מאד מאומנים תרגילים יפים ניצול מיסמאצים יפה איבאקה הרס כמה פוסטאפים קלים שם.
    המדדה מדהים
    אצל ברוקלין זה iso יפה הארדן נהדר גם בהגנה היה לא רע קיירי בשואו של סטריטבול.

    1. חחח העז של הסקילס, אני אומר את זה כבר כמה שנים והשנה כבר עשרים פעם. תראה לבן איך צריך לשחק עם הכדור. דריבל, ימין, שמאל, קרוב, רחוק, חצי מרחק, משחק על הקרש, ג'אמפרים, ליניניג, פלואוטרים, פיידים – יו ניים איט – יש לו הכל והכי טוב

  23. חבריקו – זה לא ההגנה – הם זורקים הפרשים ונקלעים למשחקים צמודים. כבר היו להם עשרה כאלה השנה. גם הערב הובילו 10 כמה דקות לסיום והגיעו לקלאץ'. כשילמדו לשמור על ההפרשים שהם משיגים בריצות שלהם – יהיה להם הרבה יותר קל וגם יוכלו לנוח. יאללה בקרוב פילי יהיה אש – הבעייה שבאים בבק-טו-בק

  24. סטף עדיין השחקן ההתקפי הטוב בליגה.
    .
    אם טייטום עושה תרגילי יאנג/לוקה/הארדן הוא הולך לקו 20 פעמים במשחק. אם יש יושר בכדורסל זה הוא

  25. יאללה היום לוקה מול טריי
    קרלייל יביא על טריי דאבל טים על החצי ולחץ על כל המגרש.
    פירס יביא על לוקה קליר פאת למקווקו עם רדיש באחד על אחד. רדיש כזה טמבל שלוקה יקפוץ עליו 10 פעמים ויוציא ממנו זריקות עונשין קלות.
    לוקה היום יוצא מרצף ההפסדים וההוקס נכנסים לרצף הפסדים שמחר יש את לילי בבק טו בק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט