דיון הופס ליום ב' בערב: שמתי את בן סימונס כשחקן הפותח ב-PG של 'נבחרת השחורים' נגד 'הלבנים', ואיש לא התלונן על בחירתי? / מנחם לס

כשהצעתי לשפר את האול סטאר במשחק של 'שחורים' נגד לבנים' והצעתי את בן סימונס כ-PG פותח, איש לא התלונן.

אבל כל יפי-הנפש ואצילי 'המהפכה החברתית' וה-BLM התנפלו עלי כאילו הם נשיאי QAnon, או נשיאי הכבוד של ANTIFA, או אמא טרזה בכבודה ובעצמה.

מה קרה? בימים שהמוטציה החדשה של הנגיף חוגגת, הכלכלות נרמסות, והסינים אוספים דטה-בייס ואינפורמציה על כולנו, להשתמש בה יום אחד באינטליגנציה המלאכותית שלהם להפוך את כולנו לקומוניסטים אוהדי הלייקרס ולברון, ואתם אנשים הנרתעים פתאום ממשחק משעשע כל כך?

(ביני לבין שמעון, כל אחד מכם היה מת להיות במשחק כזה. אדם סילבר בכבודו ובעצמו היה מוכן להיות אחד משלושת השופטים עם אובמה וטראמפ).

אני מבטיח לכם שבימים כתיקונם משחק בייסבול ביאנקי סטדיום בין נבחרת האמריקאים ונבחרת הלטינים ב-MLB במקום האול סטאר המשעמם שלהם היה הכרטיס היקר בעיר בספסרות.

טוב. אז ניגש לדיון:

אם המשחק היה מתקיים, את מי אתה היית בוחר ל-PG של השחורים???

ומי היה השוטינג גארד שלהם???

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
16 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
asaf ovadia
asaf ovadia
01/02/2021 18:48:41

PG שחורים – לברון ג'יימס
SG – שחורים – בראדלי ביל

אשך טמיר המקורי
01/02/2021 19:01:10

קודם כל סימונס הוא לאטה ולא שחור. אפילו לא מוקה.
דבר שני הוא לא ראוי לשחק גם באול-סטאר בשכונה של שמעון.
שלישית, זה רעיון מעולה אבל לעולם לא עובר בימינו.
רביעית, PG – סטף, SG – לילארד/בראון

ברוך רובין
02/02/2021 9:43:03

ענק מנחם, כמובן מסכים עם האשך בן סימונס יכול להיות באולסטאר רק אצל מוסד טנ״ש שאמר שהוא שווה מקס בעיניים עצומות!!! איך מקשיבים להם עדיין לא ברור לי…

etayle
etayle
01/02/2021 20:53:30

PG – הארדן
SG – ליליארד/גו'רג'
ויסלחו לי מגדירי העמדות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני זורם עם וניל מול מוקה מול שוקו חלב מול שוקו מריר אבל זה לא יעבור עם הpc והרגישים של היום.

חמישיית וניל זה דונציק היוורד בויאן סאבוניס יוקיץ
מחליפים: דראגיץ הירו רובינסון ווצביץ גו האריס רוביו יונאס

חמישיית מוקה: טריי סטפן טוביאס אהרון גורדון גובר
מחליפים: ון וליט בוקר סת לאבין סימונס פורנייה ברוקס

שוקולד חלב: דמיאן קאווי טייטום לברון דיוויס
ברוגדון גורג אינגראהם

שוקולד מריר: הארדן באטלר דוראנט אמביד יאניס
מחליפים מוראנט קיירי בראון סיאקם ציון אדביו קאפלה

ירון, החלום
ירון, החלום
01/02/2021 21:45:01

בס"ד מה עם שוקולד לבן?

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 3:19:56

בידיוק…
שימון לא הייתי מאמין שאתה גזען.
🙂

thejanitor
thejanitor
01/02/2021 22:18:09

״ מה קרה? בימים שהמוטציה החדשה של הנגיף חוגגת, הכלכלות נרמסות, והסינים אוספים דטה-בייס ואינפורמציה על כולנו, להשתמש בה יום אחד באינטליגנציה המלאכותית שלהם להפוך את כולנו לקומוניסטים אוהדי הלייקרס ולברון, ואתם אנשים הנרתעים פתאום ממשחק משעשע כל כך?״
.
מנחם אתה גאון

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 3:20:39
הגב ל  thejanitor

נראה לי הוא נדבק מטראמפ…
🙂

thejanitor
thejanitor
01/02/2021 22:21:00

הייתי הולך על לברון וליליארד.
פיני גרשון היה בוחר את סטף וקליי תחת קטגוריית מוקה.
אבל יוקיץ בפויינט ולוקה בשוטינג מנגבים את כולם.

נועמיקו
נועמיקו
01/02/2021 22:41:01

קודם כל, אף פעם לא העליתי בדעתי שהסינים יכולים להיות עד כדי כך מרושעים שינסו להפוך את כולנו לאוהדי לברון, זה מקומם וצריך להתאחד ולהילחם. זה רציני.

חמישיות:
לבנים – דונצ'יץ', הירו, בוגדנוביץ', פורזינגיס, יוקיץ' (יש מחסור בעמדות הפורוורד).
שחורים: ארווינג, הארדן, לברון, יאניס, אמביד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/02/2021 23:00:37

איך ציפית שמישהו ישים לב לסימונס כשאתה זורק את הפצצה הגזעית לאמצע הדיון? הוא חמק בחסות הדי הקרב. בניניי כרגע גם ללמאלו יש קייס יותר טוב מלסימונס

shadow
shadow
02/02/2021 0:34:19

תזהר שגילרי לא יצא עלייך עם הליברטון😊
.
גילרי הכל עם חיוך 😉

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סטף והארדן