טריי מארח את לברון, לילארד פוגש את יאניס. משחקי יום ב' העמוס / אדר בר דוד ושחר צ'קוטאי

החודש הקצר בשנה נפתח עם לילה עמוס של 10 משחקים, חלקם מעניינים יותר, חלקם כוללים את הבולס והניקס. יצאנו לדרך!
את הפריוויו היום ילוו לאה נאור, שמעון בוסקילה משי קלינשטיין ואביהו שבת שחוגגים היום ימי הולדת. צוות הפריוויו מאחל יום הולדת שמח לכולם!

LeBron James and Trae Young set the NBA alight - CNN

2:30 אטלנטה הוקס (9-10) – ל.א לייקרס (6-15)

ההוקס פתחו את העונה עם 4 ניצחונות ב-5 המשחקים הראשונים, המשיכו עם ניצחון אחד ב-7 המשחקים הבאים, שוב ניצחו 3 ומאז זיג זג של ניצחון והפסד בדרך למאזן הנוכחי.

כשבוחנים לעומק את היריבות באותם עשרה ניצחונות רואים 4 ניצחונות על דטרויט ומיני, פילי בלי אמביד, ברוקלין בלי הארדן, קליפרס בלי קאווי וג'ורג' והוויזארדס בלי דני. מהלו"ז הנוח הזה היה אפשר לצפות למאזן קצת יותר טוב מקבוצה שבפתיחת העונה היו שציפו לה יתרון ביתיות בסיבוב הראשון.

לזכות הקבוצה של לויד פירס ייאמר שבוגדנוביץ' נפצע ונעדר מתחילת העונה, גאלינרי חזר רק בשבוע האחרון ונראה חלוד להחריד ובלעדיהם זאת הקבוצה שהעמידה אשתקד את אחד המאזנים הגרועים בליגה, אז למה שנופתע? כי האנטר ורדיש ממשיכים להשתפר, כי קאפלה מתאים כמו כפפה, כי יאנג לפעמים בלתי עציר. כי הגיע הזמן להתחיל לשמור ולנצח ולא רק להציג מספרים יפים.

מולם מגיעה האלופה הגאה אחרי שחילצה ניצחון מול הירוקים מבוסטון בקרב הגנתי כשרק זריקה נוחה של קמבה ווקר מפרידה בין ניצחון להפסד שלישי ברצף ואחרי 19 ניצחונות חוץ רצופים.

כמעט שליש עונה מאחורינו ולברון ג'יימס מועמד מוביל ל-mvp. האחוזים משלוש ממשיכים לנסוק אבל במקביל לברון מגיע פחות לסל ולא במקרה האחוזים האפקטיביים שלו אינם גבוהים כפי שהיינו מצפים כשהוא קולע 41% מחוץ לקשת – 5% יותר מעונת הקליעה הכי טובה שלו ב-7 העונות האחרונות.

אחרי שהוביל את הליגה באס' בעונה שעברה, העונה הוא מוסר כמעט 3 אס' פחות וגם זה נובע מהעובדה שהוא מגיע פחות לסל.

אבל הנתון הכי מפתיע בעיניי הוא כמות המשחקים. על אף הפגרה הקצרה, ובזמן שלא מעט כוכבים מקבלים מנוחה מדי פעם, ג'יימס טרם החמיץ משחק העונה. הוא אמנם משחק 33 דק' לערב ופרנק ווגל לא שיחק אותו יתר על המידה אבל דווקא בעונה הזו הייתי מצפה לראות אותו יושב על אזרחי פעם ב-10 משחקים. בתור אחד שסולד מלואד מנג'מנט – אני מאוד מעריך אותו על כך.

איך ייגמר הלילה? האם ההגנה של ההוקס מסוגלת לעשות עצירות? האם הלייקרס יימנעו מטריי להתחמם ולשלוט? הזהובים סגולים כבר מחכים לחזור הביתה אבל ירצו לסיים את מסע משחקי החוץ עם חיוך לפני שיקבלו יומיים מנוחה עד שיוקיץ והנאגטס יגיעו להתארח בסטייפלס סנטר הריק בשחזור גמר המערב. ההוקס יהיו שם עד הסוף אבל במאני טיים הניסיון ידבר. לייקרס ב-4.

ההוקס ביום טוב.

2:30 מיאמי היט (12-7) -שארלוט הורנטס (11-9)

אלופת המזרח סוף סוף מקבלת את נפגעי הקורונה בחזרה ועל אף חבלי לידה מול סקרמנטו, באטלר והחברים הצליחו להשיג את הדבר היחיד שחשוב במצבם ומאזנם העגום – ניצחון. זה לא היה יפה במיוחד ובאטלר קלע באחוזים רעים אבל האגרסיביות והאנרגיות שלו היו חסרים וכמובן לא מזיק לקלוע את הסל שניצח את המשחק.

אז ההיט צריכים לסגור 5 משחקים בדרך ל-50% הצלחה אבל לשמחתם במזרח זאת לא אמורה להיות משימה מאוד קשה, מה עוד שהם רק משחק וחצי מהמקום השמיני.

ואת המקום השמיני מאיישת, כרגע, שארלוט שבסך הכל נותנת עונה לא רעה ועומדת בציפיות ממנה. גורדון היוורד נראה מצוין עם 23 נק' למשחק ב-57% אפקטיבי – הכי גבוה בקריירה – וגם את הירידה החדה בכמות האס' ניתן להסביר בעובדה שלקבוצה שלושה רכזים דומיננטיים וניהול המשחק של היוורד פחות נדרש.

שארלוט מגיעה למשחק במצב רוח חיובי אחרי שני ניצחונות, בק טו בק, על קבוצות מצמרת הקונפרנס – אינדיאנה ומילווקי. הרוקי, לאמלו בול, נראה נהדר בשני המשחקים עם 16 נק', 7 אס' ו-6 ריב' מול הפייסרס ו-29 נק' באחוזים נפלאים לצד 9 אס' נגד הבאקס, שפיצו על ערב בינוני של רוזייר וגרהאם.

איך ייגמר הלילה? אני מאוד מחבב את ההורנטס אבל נראה לי שההיט מכוונים לרצף ניצחונות שייתן להם מעט שקט מבחינת המאזן ומבחינתם המשחקים הקרובים חשובים מאוד. באם ישלוט בצבע וההיט ינצחו בשבע.

קליבלנד (11-9) – מינסוטה (14-5) : 3:00

בק טו בק של הקבוצות אחת מול השנייה. שתי קבוצות צעירות שעד כה היו צריכות למצוא את האיזון בקבוצה ונראה שדווקא הקאבס מצליחים לעשות זאת יותר טוב. מינסוטה פשוט בקריסה מוחלטת, מאבדת יתרונות גדולים ולא מצליחה להתקדם. הקאבס במאזן כמעט חצוי עושה צרות לגדולות במזרח ועל הדרך מצהירה שהיא כאן כדי להישאר.
שתי הקבוצות קולעות נמוך אך אצל הפרשים זה בעיקר כדי להאט את הקצב ולנצל את היתרונות, אצל הזאבים זה כי הם גרועים.

הימור: הקאבס יותר טובים. אמור להיות משחק איטי ועם מהפך בסיום.

שיקגו (11-7) – ניקס (12-9): 3:00

תיבודו חוזר ליונייטד סנטר כחלק מקבוצה מזרחית שהולכת ראש בראש עם הבולס בקרבות המיקום לקראת המשך העונה. הניקס מגיעים בגב-לגב אחרי משחק נגד הקליפרס. הבולס מגיעים אחרי הפסד כואב במיוחד לדיים-טיים. ותבוא כדי לנגוח בניקס העייפים. הבולס קולעים 14 נק' יותר מהניקס אך הניקס סופגים הרבה פחות.

מאצ'-אפ מרכזי – רנדל נגד מרקאנן: רנדל מוביל את הכתומים בשלושת הקטגוריות המרכזיות – 22 נק' 11 רב' 6 אס'. מנגד מארקנן בעונת חוזה קולע 19.6 ב-40% מהשלוש. וקוטף 6.5 למשחק. הוא נראה כמו מי ששיקגו רצתה שהוא יהיה כשויתרה על באטלר עבורו.

הימור – שיקגו תחזיר עטרה ליושנה ותנצח.

מילווקי (8-11) – פורטלנד (8-10): 3:00

הבאקס נראית בינונית, ההגנה כבר אינה ההגנה של העונות הקודמות, ההתקפה חורקת ויאניס אדיר אבל זה רק מעיד על בעיה. הסיפור של פורטלנד חוזר על עצמו כבר כמה עונות, שחקנים פצועים לילארד מפציץ אבל אין מישהו אחר שיקלע.

מעניין יהיה לראות איך לילארד יתמודד עם ההגנה של הולידיי עליו, והאם יהיה עוד שחקנים שיצליחו לקלוע אצל הבלייזרס.

הימור – לילארד ינפק עוד משחק לפנתיאון אך זה לא יספיק לפורטלנד, מילווקי תנצח.

נ"א פליקנס (11-7) – סקרמנטו (11-8): 3:00

דו קרב בין הצעירות והמאכזבות של המערב. המאזן עוד קרוב לחמישים אחוז אך הקבוצות לא נראות טוב. הפליקנס מגיעים אחרי ניצחון מרשים על הבאקס המדשדשים ואילו הקינגס מגיעים אחרי הפסד בנקודה למיאמי.

מעניין לראות את המאבק מתחת לסלים בין ציון ובאגלי. הבחירה הראשונה בעונה שעברה והבחירה השניה לפני שנתיים נותנים עונה טובה אך דווקא הקבוצות סביבם מתקשות.

הימור – פליקנס ינצחו.

אוקלוהמה (10-8) – יוסטון (9-9): 3:00

שתי קבוצות שאף אחד לכ ספר ולבינתיים עושות ההפך ועומדות על סף פלייאוף. אוקלוהמה עם הצעירים המבטיחים מחד והמבוגרים האחראים מנגד מצליחה לעשות צרות ליריבות וממוקמת במקום ה-11 אחר הרוקטס שמובילה עליה במשחק. הרוקטס מבחינתם לא חושבים על עונת הפסדים כי יש לה את כל הכלים להצליח, אולדיפו וגון וול, ווד וקאזינס, עם רביעיה כזאת יש יכולת וגם רצון להיכנס לפלייאוף.

הימור – על הדף יוסטון יותר חזקה, זה יספיק לה בשביל לנצח.

דאלאס (12-8) – פיניקס (8-10) :3:30

במשחק הקודם בין הקבוצות כריס פול תפס פיקוד וניצח לסאנס במשחק. הלילה לוקה יבוא עם רצון לנקום ולהחזיר את המאזן לשיוויון. דאלאס קיבלה אליה בחזרה את מרבית החולים וכעת היא צריכה ללמוד ולחבר את הקבוצה בכדי לחזור למסלול הניצחונות. הסאנס זה מהמורה לא פשוטה עבורם.

הימור הפעם הניצחון יהיה של המאבס.

משי בתפקיד מואנה, מי שלא ראה את הסרט חייב ללכת לראות.

סאן אנטוניו (9-11) – ממפיס (6-8) : 8:30

עוד משחק ששוחק במוצ"ש, שם הגריזליז שלטו על המגרש וניצחו בלי יותר מדי בעיות. שתי הקבוצות בטופ של הליגה .

מאצ אפ מעניין – מוראנט ברוקס מלטון נגד וויט ווקר ומארי- שלושת השחקנים של הדובים קולעים אל מול של הספרס. ההגנה על מוראנט יהיה המפתח של הספרס לניצחון.

הימור – התחברתי מאוד למשחק של ממפיס עד כדי כך שאני ממליץ לכם לקום לראות משחקים שלהם, לא תתאכזבו. הספרס ינצחו אחרי הארכה.

דנבר ( 8-12) – דטרויט (15-5): 4:00

דנבר מארחת את הבוכנות אחרי שיוקיץ התפוצץ על הגאז בדרך להשוואת שיא הקריירה. הלילה הסנטרים של דטרויט ינסו להקשות עליו.

מנגד גרנט ופלאמלי מגיעים לביתם לשעבר, הם ינסו להוכיח שהנאגטס טעו כשלא רצו להשאיר אותם. גראנט מגיע ככוכב מרכזי ויהיה השחקן שצריך לעצור.

הימור – דנבר צריכה לנצח את זה אך אם היא תתמהמה הפיסטונס יקחו את ההזדמנות ויקשו יתר על המידה. הפיסטונס ינצחו

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
159 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
לילי
לילי
01/02/2021 15:35:10

כל הכבוד לכם על ההתייחסות לדבר היחיד שחשוב – מי שלא ראה (אם בכלל קיימים כאלו), דחוף להדליק מחשב, להוריד ולצפות במואנה.
*דחוף*
אה וגם הפריוויו היה מצויין.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
01/02/2021 15:44:29
הגב ל  לילי

לילי איך המצב רוח אחרי ההפסד של יוטה?

לילי
לילי
01/02/2021 15:53:28

אם לא הייתי נכנסת לבידוד הבוקר הייתי עונה מצויין. אבל אני כן אז יהיה בסדר😅
בכל מקרה – רצפים נועדו להיעצר ואני מוכנה לקבל כל יום ערב קריירה של יוקיץ על הראש שלנו – יפה מידי בשביל לוותר על זה מטעמי אהדה כזו או אחרת (אפילו שצפיתי בחצי עין מהפל').
בכנות ההפסד גם קצת מדאיג כי הוא הציף בעיות שידוע עליהן ושמות סוג של תקרה לקבוצה – אבל היי, 15-5 אחרי 20 משחקים, מי אני שתתלונן?

asaf
01/02/2021 20:12:43
הגב ל  לילי

אחלה פריוויו ולילי מואנה בהחלט סרט חובה. גיבורה ראשית לתפארת. אטלנטה-לייקרס משחק מעניין אבל אינעל העולם תקוע בשעה הכי איומה לעם היושב בציון …לא לכאן ולא לכאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה ינגב את ההוקס. האמת דיוויס ינגב יותר וישליט טרור מתחת לסלים. ההוקס יחזיקו מעמד 3 רבעים.
הניקס ינצחו את הבולס הרכים למרות שהם בק טו בק.
לוקה הפעם ינגב וינצח בקטנה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה חברים, הלייקרס יגברו על ההוקס ללא קושי, ואנחנו, עם קושי, נגבר על ממפיס.

עידו גילרי
01/02/2021 16:54:50

לגבי כמה חיסורים משמעותיים היום:
ההוקס יאלצו להתמודד עם לברון ללא דיאנדרה האנטר שעבר פרוצדורה קלה בברכו ומצטרף בצד לבוגדנוביץ' ודאן.
מיאמי 'מוכת הקורונה' תהיה בלי הירו שנכנס לבידוד עקב מגע עם מי שזכתה לסיווג המכבד של 'שותפה לדירה'.
לגבי בוקר נצטרך להמתין לערב לראות אם יוכל לחזור כבר הלילה מול המאבס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת למלך. בלי האנטר עדיף גם שטריי ירד לנוח יש לוקה משחק הבא
כמה זמן האנטר בחוץ?
אוהדי הספרס חושבים שקלדון קאווי הבא אבל זה דיאנדרה האנטר.
בשורות מאד רעות גילרי ההוקס הולכים לשקוע בלעדיו יש להם לוח רצחני ב11 משחקים הקרובים
להירו יש הרבה שותפות לדירה 😎 אין כמו פלייאוף טוב לקבל חוזה מקס גם בתחום הזה

עידו גילרי
01/02/2021 20:16:33

זה לא אמור להיות הרבה זמן. שמח שאתה כבר לא חושב שהוא נגר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני תמיד האמנתי בו אבל הוא באמת היה נגר זה לא סותר. העונה הוא נהיה שחקן ולדעתי יש לו עוד רף התקדמות
אמרת מצטרף לבוגדן זה מה שהבהיל אותי😎

עידו גילרי
01/02/2021 20:20:40

מטה קסם הפך את הנגר לנסיך. אגדות האחים טבדי.

עידו גילרי
01/02/2021 16:58:34

ההתקפה החורקת של הבאקס נמצאת כרגע שתי נקודות מעל ההתקפה של דאלאס מהעונה שעברה שקבעה שיא לרייטינג התקפי.

צ'יקו
01/02/2021 18:10:53

הכוונה שלי במאני טיים. אתקן זאת בהמשך הערב

עידו גילרי
01/02/2021 19:48:25
הגב ל  צ'יקו

מה הכוונה במאניטיים?

צ'יקו
01/02/2021 21:49:19

בקלאץ, היא הפסידה 5 מתוך שבעת המשחקים שהיו צמודים.
הם קולעים לפי האתר של הליגה 7 נק בקלאץ, בין האחרונים בליגה…

עידו גילרי
01/02/2021 22:02:12
הגב ל  צ'יקו

זה בגלל שהיו להם מעט דקות קלאץ'…
הרייטינג שלהם בדקות האלה לא רע (גם לא טוב) משהו באמצע.

צ'יקו
01/02/2021 23:07:52

לא אני לא אתה, סגרנו על "צריכה להעביר הילוך בקלאץ בלי שיכבה הרכב"?

עידו גילרי
01/02/2021 23:09:41

אני מוכן לסגור על שיתחילו לשחק הגנה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/02/2021 17:05:38

פריוויו מעולה, תודה רבה

מנחם לס
01/02/2021 18:11:29

אדר, תודה שהזכרת לי שני פייבוריטים – אביהו שבת ושמעון בוסקילה. הם עינגו לי את הקרירה. אתה מאמין שלברון משחק 20 דק' מהבית ולא בקשתי אפילו אקרדיטציה? תודה על פריוויו מצויין!

ארז
01/02/2021 18:25:53
הגב ל  מנחם לס

אני מדמיין אותך שם שמעון בוסקילה בווליום בבריכה שאתה עושה להם כושר.

zivovivo
zivovivo
01/02/2021 18:35:34

יוסטון כבר הספיקו להפסיד לרוקטס אחרי הנצחון על מילווקי. לדעתי הקינגס ינצחו,יהיה משחק צמוד בכל מקרה.

zivovivo
zivovivo
01/02/2021 18:35:48
הגב ל  zivovivo

תודה על הפריוויו

CheezPuff
CheezPuff
01/02/2021 22:22:17
הגב ל  zivovivo

דמיינתי או שכתבת יוסטון כבר הספיקו להפסיד לרוקטס כאילו לעצמם חח?

חגי "התותח" ניסני
01/02/2021 20:27:57

תודה רבה חברים אחלה פריוויו
.
ההיעדרות של האנטר סופר משמעותית. בעצם הוא השחקן היחידי בהוקס למעט יאנג שאין לו תחליף. הדברים שהוא נותן בהגנה הם דברים שאף שחקן שם לא מסוגל לתת (מזכיר בפאן הזה את בריג'ס ואת אוניל) עכשיו להוקס אין אף שחקן שמסוגל להאט אפילו בקצת את ג'יימס. יהיה מאצ'-אפ מעניין בין הגבוהים ואני מת לראות את אוקונגוו מקבל דקות, על דיוויס. הוא עושה רושם של מגן מחונן מ2.5 דקות שהוא שיחק עד עכשיו

עידו גילרי
01/02/2021 20:39:47

אל תבנה על הרוקי יש לו עניינים משלו.

golan
golan
01/02/2021 21:25:20

תודה לכם על הפריוויו.

The Ljos of the Rings
01/02/2021 22:15:55

אחד הדברים שלא הצלחתי להבין זה את האובססיה של הנוצרים האמריקאיים עם מסרים מוסתרים במוזיקת רוק. הם שמעו תקליטים הפוך, הגבירו והקטינו מהירות באופן רנדומלי, שברו את התקליט בעוצמה על הרצפה וכתבו מסרים שטניים עם השברים, הכל רק כדי להוכיח שיש במוזיקה הזו מסרים אנטי-נוצריים. רק שהקטע המטופש הוא שמוזיקת רוק די גלויה בדרך כלל ברגשות האנטי-נוצריות שלה.
זה כמו להתחבר לנטפליקס כדי לראות אם אישתך ראתה וונדה-ויז'ן בלעדיך, רגע אחרי שהיא הודתה שהיא בגדה בך עם אח שלך בזמן מרתון וונדה-ויז'ן. זה לשלוח את היציאות שלך עצמך למעבדה כדי לבדוק אם רימית בדיאטה. זה להחליף את רוביו בכריס פול בקבוצה שצריכה לחשוב גם על הטווח הארוך וגם על להוציא כמה שיותר מהכוכבים הצעירים (עידו, אני עושה את זה נכון?).
נ.ב.
– שמעון בוסקילה ואביהו שבת הם מוכרים? אני לא דוגמא, אבל בחיים לא שמעתי עליהם.
– דנבר לא "לא רצו להשאיר" את גרנט. הם מאוד רצו, אבל הסכימו לבקשתו לקבל תפקיד גדול יותר בקבוצה אחרת.

עידו גילרי
01/02/2021 22:29:47

לא יודע, תגיד כשזה כואב.

The Ljos of the Rings
01/02/2021 22:35:48

הבעיה היא שיש לי סף כאב.

etayle
etayle
01/02/2021 22:38:32

לצורך השלמות אפשר לאמר שזה חדר גם לחלק מהדתיים בארץ, זכורה לי הרצאה עם "מסרים סמויים" שיש בשירים או משהו כזה בתיכון שלמדתי בו(מקום של עובדי אלילים ומכשפים כפשוטו).
יש תחום נחמד כזה בתחום של המחשבים שנקרא steganography של הצפנת מסרים בשירים/תמונות וכדו'.
ושמעון בוסקילה ואביהו שבת מוכרים אם אתה דיי מבוגר או יחסית צעיר.

The Ljos of the Rings
01/02/2021 22:54:58
הגב ל  etayle

על מקום של עובדי אלילים ומכשפים כפשוטו אני חייב לשמוע כדי להבין על מה אתה מדבר. אם תרצה לספר, כמובן.
גרמת לי לחשוב האם וכמה חזק הקשר בין חיפוש מסרים מוצפנים ורמזים לעתיד בסדרות ובמשחקי מחשב (מהאהובים עליי – הידאו קוג'ימה כועס על קונאמי) והקוד דה וינצ'י שמעריצי תיאוריות קונספירציה משחקים עם העולם (וביניהם גם מחפשי מסרי השטן במוזיקה).

צ'יקו
01/02/2021 23:13:30

בוסקילה יותר מוכר בזכות העזר כנגדו שירי מימון בשותפות על הדמעות של האמהות עם השיר במרוקאית "אח, יא מאמא".
.
שבת הוא הבן של לא אחר מאשר יוסף מוקיר שבת (הרב גוגל יעזור).
אביהו הוא הבן של שלומי, יש להם גם ביצוע נוגע ללב של "אבא, חבר אמרלי לכתוב שיר עלייך".
.
אוי, אני אוהב מכשפים ועבודת אלילים. במיוחד על רבנים.

The Ljos of the Rings
01/02/2021 23:33:44
הגב ל  צ'יקו

תודה.
כאמור, אני לא דוגמא. אפילו בין שלומי שבת לשירי מימון אני מכיר ביחד שיר אחד, כנראה.
חייב לציין שהייתה דרך הרבה יותר פשוטה להגיד לי מי זה אביהו שבת. "מי זה אביהו שבת?" "אביהוא – שבת. שלומי שבת". סליחה, אני אלך מכאן עכשיו.
.
עד כמה שידוע לי, איתי'לה דתי. וכמוך, גם אני מעוניין לשמוע למה בדיוק הוא מתכוון.

etayle
etayle
02/02/2021 0:16:15
הגב ל  צ'יקו

יש לי גם תחושה שאתה מכיר נהדר את המוסד(או שפספתי איכשהו).
Ljos נראה לי תתאכזב, זה אולי לא סקסי כמו בזרטים בשניקל, אבל לדעתי עובדי אלילים ומכשפים זה לאו דווקא מכשפי וודוו ואנשים שמשתחווים לפסלים.
באמת דוגמאות מועטות(תדמיין את כל זה בעיניים של ילד מתבגר).
1. סיפורי "ניסים" שמספרים על האחראי של המקום, למשל שהוא "עצר" את הגשם בנסיעה על אופנוע(נחמד סך הכל) או משהו פחות סימפטי שקצין כלשהו פגע בו ואז קרוב משפחה שלו כעבור זמן ממש קצר היה מעורב בתאונת דרכים(וכמובן ציור הנסיבתיות שזה נגרם עקב פגיעה באותו אדם מכובד, עם כל הנגזרות).

2. סיפור קצת יותר מכשפי, חבר פעם הלך להתייעץ עם המורה שלו על איזה מקום ללכת איליו, והמורה ישר שואל "איך קוראים לאמא שלך", מסתבר שאשתו יודעת על שם האם שלו, אם זה מתאים או לו(ניימולוגיה סטייל שמעון יש לבחור).

3.או סוג של עונש שניתן לחבר (מהמוסד החינוכי לתפארת) שכלל לצום ולתרום כסף חח.

יש עוד המון סיפורים בסגנון, לי אישית פחות אכפת מזה ושאנשים מחרטטים סיפורים כאלה,אבל לדעתי זה עובר את כל הגבולות כאשר משתמשים בכל שטיםת המח הזאת, כדי לבצע מניפולציה על תלמידים שאתה אמור "לחנך" (וזה בהחלט בוצע, במקרים נדירים)

כמובן שאי אפשר בלי שובניזם, מלחמת חורמה על אינרטנט, שריפה וניטוץ פלאפונים לא כשרים(אמיתי),ניסיון להציל חיים של אנשים תמורת כסף,קוד לבוש הזוי וכדו'.

אבל סך הכל היה אחלה מקום, והייתי שולח בכיף את הבן שלי. שטוקהולם מישהו?

The Ljos of the Rings
02/02/2021 3:26:33
הגב ל  etayle

בזרטים בשניקל? מי אלה?
זה כמו אבטיח בשקל?

TRIP
TRIP
01/02/2021 22:52:48

אין סיבה שפיניקס לא תנצח את דאלאס גם הלילה. פורזינגיס בריא או לא כבר נראה שהוא בשלב של סיום קריירה.
מוקדם מדי לשפוט אבל אני אחכה עוד כמה הפסדים כאלה עד שבאמת אספיד אותם.

Berch
01/02/2021 23:47:24

אחלה פרוויו
תודה
🙂

עידו גילרי
02/02/2021 0:38:19

מעקב שרשרת ההדבקה והבדיקות של טיילר הירו יצאו נקיים כך שהוא יעמוד לרשות ההיט הלילה.

D_Wade
D_Wade
02/02/2021 2:49:40

פתיחה חזקה של מיאמי. ההתקפה הרבה יותר זורמת עם באטלר והירו. מי היה מאמין שרק לפני כמה ימים בקושי הצלחנו לקלוע לסל…

שי אבן צור
02/02/2021 3:16:16

כמה צעדים הלייקרס עושים…

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:09:44

מישהו גילה את אמריקה.
כל האן בי איי ככה ולייקרס במיוחד.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
02/02/2021 3:16:54

כריסטיאן ווד ווואווווו איזה שחקן

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 3:55:32

אדיר ויציב להפליא

אבי יחיאל
אבי יחיאל
02/02/2021 3:21:16

יוסטווווווןןןןןןןן מתפוצצים וואווו 21-4

אבי יחיאל
אבי יחיאל
02/02/2021 3:37:17

הרבע הכי גדול של יוסטון שנים …11 שלשות מ14 נסיונות ברבע… ויתרון 48-24…. איזה רבע רצחני

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 3:39:42

יוסטון קלעו 48 ברבע ראשון
קבוצה מהנה לצפייה בלי המזוקן השיקוצי

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 3:41:28

לילה מצוין, ממש קשה להחליט מה לראות

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 3:54:12

געגועי לקייל אנדרסון

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 3:55:07

בדיחה טובה בשידור, מישהו שאל את פופ לפני המשחק, "איך אתה מאט את קייל אנדרסון?"

ברוך רובין
02/02/2021 3:58:28

כריסיטאן ווד אולסטאר

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 4:03:13

תואם דייוויס, תן לו את "חליפת ההגנה" של השופטים והוא אפילו טוב ממנו

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 3:58:43

ממפיס בהגנה חונקת, קבוצה אנדרייטד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קבוצה חזקה בלי חצי סגל העונה. אוהב את המאמן השמן שלהם

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 4:01:23

כרגיל, הרכב המחליפים של הספרס – גיי, ווייט, מילס, פולטל יחד עם דרוזן כ"כ הרבה יותר זורם ונפיץ

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:14:01

אני רואה דחו את המשחק של הגאון.
נראה לי שאלך על אטלנטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן צריכים עזרה ץעשה איזה וודו על שיקצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב הצטרפתי לראות את טריי מנגר ובורח מהשיקצה אני רואה יחסית צמוד חשבתי יהיה שם 30 הפרש טוב יש עוד רבע ששם שיקצה ודיוויס יעשו בווווו

ברוך רובין
02/02/2021 4:16:32

לא מסוגל לצפות בגמר טרי נהיה שחקן מגעיל שרק סוחט עבירות, מי האמין שלברון יאכל לקרדה מהמזרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא ישחט עכשיו ברבע האחרון מה אתה דואג משתעשע עם ההוקס

מנחם לס
02/02/2021 4:18:18

אני כמובן רואה הכל, אבל מה לעשות ועלי לכתוב 'מעורב'?

מנחם לס
02/02/2021 4:19:50

אגב, מחר ברוך השם חיסון שני.
ברוך, הרפובליקנים בצרה צרורה. חכה ליום רביעי

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 4:22:32
הגב ל  מנחם לס

סוף סוף

מנחם לס
02/02/2021 4:21:18

גרין הזאת, אשת הקונגרס מג'ורג'יה, האשימה אתמול את היהודים במה שקרה בפרקלנד (הריגת הילדים בבית הספר). היא וטראמפ צמד-חמד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל תן עזרה עכשיו אנו בלי טריי וקולינס בפתיחת הרבע והשיקצה על המגרש נראה אם יש לך האסל

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:23:45

הנה אני פה. אני עם הגבבון והשיקסה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה לא עוזר בינתיחם

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:29:19

היה חתול שקראתי לו נזק.

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:22:57

כיף לראות את גאלינארי שוב משחק.
הוא נראה אקטומורף וזה לא כל כך מסתדר עם התיאוריה של מנחם שאקטומורפים פחות נפצעים רצינית, למרות שגם אני אקטומורף לדעתי ואני לא נפצע (טפו טפו טפו) למרות שאני בספורט אקסטרים. הפציעות שלי דיי קלות. ב 55 שנה סדקתי פעם אחת עצם ביד, קצת אצבעות, לא רציני ואולי שבר קל ברגל. וצלעות סדוקות זה פק"ל, לא משהו שיסגור אותי במיטה או בבית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיקצה רואה מולו גלינארי ופרננדו זה כוונת הלו פירס זה הזמן לתת לטריי וקולינס 44 דק משחק היום

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:26:29

נכון שישחקו פעם כמו השיקסה הגוייה

D_Wade
D_Wade
02/02/2021 4:27:11

אדבאיו מחסל את שארלוט בהגנה

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 4:27:41

אין לנו תשובה לממפיס היום, בשני הצדדים

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:28:03

אבל עכשיו רבע רביעי, השיקסה והגבבון יגרפו ויסמרקקו את טריי ולא בושה בהיות גילרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מפרקים שטריי וקולינס על הספסל ואין האנטר.
מי עושה סל שעל המגרש יש רונדו פרננדו ורדיש😂😂😂
ושיקצה בצד השני 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:30:48

כן כן נכון
אני מעביר את הלפטופ למטבח צריך להכין סלט לארוחת ערב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס ולויד פירס האהבל ישן עם טריי וקולינס על הספסל חחחחח מאמן אהבל
מי יקלע שפרננדו ורונדו על המגרש יחד 😂😂😂😂😂
ריצת 8 0 קל לבלואו אאוט כצפוי
זה בדיוק המשחק ל44 דק לטריי וקולינס הטמבל מושיב אותם וגומר את המשחק

צ'יקו
02/02/2021 4:30:00

הצטרפתי למאמץ המלחמתי של שיקגו נגד חומת הביצורים של תיבס. על השולחן, תה נענע אסלי של זקני עירק, ביד שנייה גופיה לחזק את הבולס המנחוסים.

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:31:34
הגב ל  צ'יקו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח נזכר להחזיר אותם בפיגור 10 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

76 75 להוקס סוף רבע 3.
טריי וקולינס פותחים על הספסל רבע 4 ההוקס עולים עם רונדו פרננדו ורדיש וחוטפים 11 0 חחחח וככה תם הטקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרודר לוחץ את טריי כל המגרש אתם רואים והוא מקבל דאבל טים ישר איך שמתקרב לשלשה….
אני תוהה למה על השיקצה אף פעם לא שמרו ככה 😂😂

מנחם לס
02/02/2021 4:35:50

פאק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס טיפש כמו נעל 2 שניות על השעון מקבל מהחוץ לשלשה לבד ומוסר לטריי שהוא עם דאבל טים שלמדיוויס עליו 😂😂

צ'יקו
02/02/2021 4:38:28

באטלר משתלט על העניינים בפלורידה.
.
מישהו שם לב שמארקנן עם משחק שני של 30 נק?

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 4:40:04
הגב ל  צ'יקו

אני חושב שאמא שלו צייצה משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה גוש ריצדרסון חוגג טחרי הניתוח פתןח שעשינו לו פה בהופס

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 4:46:48

נו ברור, שחקני הליגה קוראים נלהבים של הופס, זה ההסבר היחיד לתופעה העקבית הזאת

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 4:39:37

באטלר מנגב את שארלוט

D_Wade
D_Wade
02/02/2021 4:40:04

ג'ימי מיי מאן, אחלה תופעות לוואי יש לקורונה הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי מקבל דאבל טים קבוע כל התקפה שימו לב פעם השיקצה בא לדאבל פעם דיוויס 😂😂 ככה עשו להארדן ןלדמיאן מעניין שלשיקצה לא עושים יש הסבר למישהו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שימו לב להגנה על טריי שרודר לוחץ אותו כל המגרש כל הרבע איך שמגיע לשלשה לברון או דיוויס באים לדאבל טים להוציא לו כדור. קולינס לא יודע מה חעדות עם כדור ביד שהוא לבד חייב לשפר את זה

מנחם לס
02/02/2021 4:44:21

עד שטריי לא ילמד לנשתחרר מלוחצת הוא לא יהיה כוכב עליון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

איך משתחררים מלוחצת ומדאבל טים תוכל ללמד אותי?
תלמד גם את הארדן ודמיאן את זה הם גם לא ידעו בפלייאוף.
מנחם לברון יודע להשתחרר מלוחצת ומדאבל טים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חוץ ברור של לברון ונותנים כדור ללייקרס חחח יש צאלנג נראה אם ישנו 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס לויד פירס מביא לי עצבים הדביל נתן את המשחק במתנה ללייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס הקבוצה היחידה בליגה שעושה לוחצת ודאבל טים על כוכבי היריבה מתי מישהו יעז לעשות את זה לשיקצה הוא לא ראה כזה מאז התיכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יופי מנחם תמשיך ללכלך על טריי סה עוזר אם מנצחים זה רק בזכותך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי לויד פירס ההוקס כבר היו מנצחים אם לא היה נותן להם את ריצת ה11 0 בתחילת הרבע ה4 וההוקס לא היו צריכים לרדוף.
עכשיונשיקצה טיים

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 4:52:40

טרה קוסם אפילו לכרוב ולחסה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי הדביל כבר הגיע לליאפ לבד ומובר לחוץ לקאפלה איזה טמבל

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 4:55:09

מאליק מונק בערב קריירה כופה הארכה, 9-13 לשלוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שופט בושה חח עומד לידם נגיעה ברורה של דיוויס בכדור לחוץ לידו ונותן כדור ללייקרס בלי בושה מזל שהלכו למצלמות

צ'יקו
02/02/2021 4:56:59

ההחלטה של באטלר ללכת לשלשה היא תמוהה בעיני.
הוא עדיין לא קלע שלשה העונה והוא לא כל כך טוב בזה.
מנגד זה נותן לו מרחב שקשה למצוא בתוך השדה

Smiley
02/02/2021 4:58:23
הגב ל  צ'יקו

מיאמי עשו את כל הטעויות האפשרויות בשביל ללכת להארכה. חוסר ניצול מצבים אומלל שלהם בדקות האחרונות של המועד החוקי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמן זבל הפירס הזה הרג אותנו עם ה3 דק של רונדו פרננדו יחד בלי ה3 דק האלה ההוקס היו לוקחים

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 4:59:49

שמים את הכדור בידיים של למלו בהארכה – ככה בונים שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו ממפיס מתעללים בספרס

Smiley
02/02/2021 5:01:06

גורדון הייוורד עוקץ כמו צרעה השנה
🐝🐝🐝

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונציק מנגב הגנרל הקטן מרגיש כוכב

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 5:02:06

אני עובר לניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני בניקס אם רוצים לראות חרבון טוב באים לבולס

צ'יקו
02/02/2021 5:14:13

הגוםיה נכנסה לעניינים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מליק מונק מגשים פנטזיה לסמיילי עם 34 נק 😂😂😂😂 ומנגב את רועי וציקו

Smiley
02/02/2021 5:06:09

הוא כשרון גדול בלי ברגים בראש – הקופסא מחוברת בפלסטלינה

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 5:03:58

סוף סוף יש קבוצה בשארלוט, ועם הרבה עתיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצטרפתי לציון מול זיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מוב של פוקס ואיסה איירבול של הארט 😂😂😂

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 5:14:59

מיאמי נוגבו בידי הילדים

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 5:15:34

לניקס אין קליעה בשיט….

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 5:16:34

אבל יש להם אחלה דיפנס.
אני רוצה אותם בפליאוף השנה שיעשו צרות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין שום סיכוי שיעשו פלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השועל מנגב השקנאים טובעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וןיט ולאבין עם 2 שלשות סוגרים עניין

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 5:20:55

זהו תמא בשיקאגו. הניקס לא!

Smiley
02/02/2021 5:21:20

שומעים בום על קולי עם הצעד הראשון של פוקס

דוקטור רזי הופמן
02/02/2021 5:21:43

מבס נגד טנ"ש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון היה 8 זריקות במחצית. אנחנו ברבע 4 הוא עם 8 זריקות עדיין 😂😂

צ'יקו
02/02/2021 5:23:45

מסתבר שהשועל מהקינגס אוהב שקנאים
43 עם 13 אס במפגש הקודם, 38 לצד 12 אס הלילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

אוהב לאכול אותם

Smiley
02/02/2021 5:24:03

נראה לי היקום סטה טיפה מהמסלול… הבולס לא פשלו בדקות האחרונות וניצחו משחק צמוד

צ'יקו
02/02/2021 5:26:03
הגב ל  Smiley

חמדו לילה!

צ'יקו
02/02/2021 5:25:00

וואי הגופיה עזרה וסוף כל סוף שיקגו מנצחת משחק צמוד. הלב החסיר פעימה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנרל הקטן מנגב איזה קאמהק

zivovivo
zivovivo
02/02/2021 5:25:53

פוקס ענק!

Smiley
02/02/2021 5:27:08

גריפין צריך להתחיל לנסות לרענן את השורות אצל הפליקנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

סטיבן אדמס על גו האריס כתוב בכוכבים

צ'יקו
02/02/2021 5:35:22

כתבתי את זה במוצש ואכתוב את זה גם עכשיו – איזה כיף לראות את המשחק בין דאלאס לפיניקס.
כוכבים משתלטים, שחקנים משלימים מנצנצים והכדורסל עצמו תאווה לעיניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטי לא לומד דוב בדק הקלאץ הוא בלי קראודר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בולשיט קול על לוקה נכנס באייטון ששמר עליו טוב בושה של שריקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איסה לייאפ פול מחטיא אלוהים ישמור מפציץ קרש סטייל ראס 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקרררררררר טוב איזה שלשהההה

Smiley
02/02/2021 5:53:07

איזו צ'אקה של בוקר

Smiley
02/02/2021 5:55:01
הגב ל  Smiley

איכשהו מהחוסר יכולת של אייטון לתת פולו דאנק וללכת לכדור ביניים יצאה שלשה מנצחת של בוקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה ללוקה יש שנייה לנצח

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 5:54:23

פיניקס יותר מזל משכל, חרא של פוזשן אחרון

צ'יקו
02/02/2021 5:54:46

איזה פינאלה!
אחלה לילה היה לנו!

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 5:57:23
הגב ל  צ'יקו

1+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך לןקה עצבני חחח מחר טריי בא לבקר בלי האנטר מה שהרופא רשם למאבס אבל ההוקס יבואו להתיש 😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עם פרצוף קובי אחרי הפסד😂😂

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 5:56:54

בוקר טוב, אדם ריגר

צ'יקו
02/02/2021 6:39:09

הוא לא מושעה?

גיא רוזן
02/02/2021 6:01:00

ככה כיף לפתוח יום.
.
תודה, טמיר. לדעתי זו הרוח הגבית שלך שאפשרה את סל הניצחון…

אשך טמיר המקורי
02/02/2021 7:41:37
הגב ל  גיא רוזן

ועל הדרך שיקמתי את ריצ'רדסון