מעורב הופס ליום ב': ווסטברוק!!!עונה מטורללת שמאומה לא נורמלי בה! קרלייל חייב ללכת / מנחם לס

1.הקבוצה הגרועה בליגה מנצחת את הטובה ביותר. WHAT ELSE IS NEW בעונה האירציונלית הזו?

*תראו את הניתור…

*תראו את ההתרוממות…

ראו את יישור הזרוע…

תנו מבט בתנועת אצבעות הנעות ברכות…(טוב, מה שאתם לא מסוגלים לראות דמיונכם חייב לעשות, אם אתם באמת עכברי כדורסל!)

יש!!! השחקן שאני הכי אוהב בליגה האכיל את הנטס בשלשה מגן העדן.

מסתבר שלוושינגטון ויזרדס יש את המספר של הנטס. הם ניצחו אותה, פעם שנייה העונה, הפעם 146-149 עם שלשה של ראסל ווסטברוק – אחד מקולעי השלשות הפחות טובים בליגה.

אבל מה?

לווסטברוק ישנם ביצים של שור. הוא לא פוחד מהשטן. כשהוא 'ON' אף אחד לא יעצור אותו.

כמובן שמשהו לא נורמלי בקבוצה ששניים משחקניה קולעים 78 נקודות – ראסל 41 ובראדלי ביל 37. הויזרדס נראו מתים ברבע הראשון בו פיגרו בבית ב-18 נקודות.

חבל שדני אבדיה היה אחד השותפים לקריעה הקטסטרופית ברבע הראשון. הוא היה חלש מאד ב-16 הדקות ששיחק בהן היה 1 מ-4, 0 מ-2 מה-3, והמינוס 9 שלו היה חלק חשוב בהפרש הגדול שהנטס פתחה ברבע הראשון.

ראסל ווסטברוק היה במיטבו. ממש. ב-35 דקות הוא עשה זאת מרחוק (4 מ-7), מבינוני, ומקרוב (בשניהם יחד 12 מ-21 לס"ה מצויין של 16 מ-28, 10 ריב', ו-8 אסיסטים.

ביל בראדלי השתגע ברבע הרביעי עם 22 מה-37 שלו.

מי שהציל את הויזרדס מלבד שני הכוכבים, היה הספסל ובעיקר ווגנר שב-21 דק' היה 7 מ-8 ל-17 נק', ואיש סמית שב-24 דקות היה 6 מ-9 ל-13.

אבל ראסל ווסטברוק היה המשחק. מתחילת העונה הוא סבל ממתיחת שריר הקוודריצפס. אחרי החופשה המאולצת של הויזרדס לשבועיים היה לו – ולטריינרים שלו – זמן לטפל בפציעה.

סוף-סוף ראינו את ראסל האמיתי, ומסתבר ששמעון ואני רואים בו – ומכירים בו יכולות-על – הנעלמים, לצערי, מעיני גולשים רבים.

הנה השלשות של ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל:

2. תגובה לפוסט של גילעד זריצקי (יומן דאלאס) ממני, מ.ל: "הגיע הזמן להחליף את קרלייל!"

אני מעתיק ומדביק, ואז מוסיף, לתגובה שלי לפוסט הטוב מאד של גילעד:

ניתוח טוב גילעד . אני נשאר בשלי: חייבים להביא מאמן צעיר, חדש, שיחליף את קרלייל. אני לא אומר שהוא מאמן רע. אני בטוח שנסיונו והידע שלו מעולים ועולים על אלה של רוב המאמנים. אבל הוא OLD TIME. הוא שייך לדור אחר. צעירי היום מתקשרים יותר טוב עם מאמנים צעירים המכירים את שפת הסלולרי שלהם, ומכירים את משחקי המחשב שלהם. אותו דבר דוק ריברס, ואני מתחיל להרגיש שאולי הגיע הזמן גם להביא קול חדש ורוח חדשה למיאמי היט. גם אריק ספואלסטרה עשה את שלו ועתה תורו ללכת.

הנה לוקה עצמו הטוען: "כאילו שלאף אחד לא איכפת"!~

אם זה אמנם כך, הסיבה ברורה לי לחלוטין: המאמן לא מסוגל לתקשר יותר עם שחקניו. ביניהם לבינו ישנו פעם גדול מדי של שנים; יותר מדי Blade Xlord, יותר מדי POKEMON GO, ויותר מדי דריכה במקום, ושמיעת אותן מילים ואותן הוראות: "פיק-אנד-רול, פיק-אנד-רול", כאילו שהוא לא שמע על אפשרות אחרת לשחק כדורסל.

אני טוען כבר שנים על גבי שנים שריק קרלייל אינו מאמן טוב. בסדר, הוא לקח אליפות אחת, אבל היה לו צוות טוב מאד של שחקנים, והייתה זו פריחה של שנתיים-שלוש וזהו. בינוניות לפני ובינוניות אחרי.

3. מה שאני מנסה לומר הוא שריק קרלייל הפסיק להיות רלוונטי. אני לא יכול להכריח מסקנה זו על אף אחד, אבל אני בטוח בה ב-100%!

לא רק הוא. דוק ריברס הוא דוגמא נוספת. אני מתחיל לחשוש שגם לאריק ספואסטרה זה מתחיל להיגמר. הוא מתרחק יותר ויותר מהמחשבה, הגות הלב, התודעה, ההשקפה, והקונספציה של שחקנים שהוא יכול היה להיות אב לכמה מהם.

אחד הדברים העצובים והנוגים ביותר הם להפסיק להיות רלוונטים במה שאתם עוסקים מבלי לדעת או להרגיש. לדעתי ריק קרלייל כבר אינו רלוונטי, ואריק ספואלסטרה מתחיל ללכת בדרכו.

אחד החששות האמתיים שלי בכתיבה כאן הוא שאפסיק להיות רלוונטי. שלא אוכל לדבר יותר בשפה שלכם, ולא אוכל יותר לחשוב כמוכם. אני מקווה שכשזה יקרה חברי העורכים וגולשים (אני לא מדבר על כמה שונאים עם קבלות שאני עונה להם במשפט הרגיל: "אתה יכול לקפוץ לי") יעירו לי על כך.

אני לא מכיר עיתונאי ספורט ישראלים בגילי. ייתכן וישנם. אני משער שרפאל נאה הוא בכיתת הגיל שלי, אבל הוא היה תמיד יותר 'מדווח' ממספר סיפורים. בעיתונאות הפוליטית והכללית אני יודע שעמוס עוז צעיר ממני רק בשנתיים וירון לונדון בשלוש שנים. אני לא משווה אותי אליהם חס וחלילה. הם אנשי מקצוע החיים מכתיבתם. עבורי כתיבה הייתה תמיד הובי נוסף למקצועי, אף כי משך שנים רבות "שילמו לי" על כתיבתי (ב'חדשות הספורט' ו-'בחדשות' כתבתי כמעט בחינם; ב'ידיעות אחרונות' מוני מוזס פתח את כיסו, וזה המשיך ב'מעריב ' אם-כי ברמה נמוכה יותר).

אני מניח שבעיתונאות מקצוענית אם אתה מפסיק להיות רלוונטי, מפטרים אותך. באתר הופס אני יכול לכתוב אפילו בדימנציה מתקדמת. אבל כמובן שלא אעשה זאת. למרות שאיש לא משלם לי – ולהיפך, אחזקת האתר היא לא זולה – הביקורת העצמית שלי היא תמיד עיקרית ובסיסית, ואני מאמין שארגיש בעצמי שהגיע זמני. כמובן שישנו פקטור אחר בחיי: אני נשוי לאשה חולת פרקינסון, והעזרה לה היא תמיד חשובה ביותר. אפסיק לכתוב כשארגיש שכתיבתי פוגעת בה.

אחת המעלות (היחידות) שלי היא שתמיד דאגתי להמשכיות. כך עשיתי כמאמן כדורגל כשהשארתי לעוזר המאמן שלי קבוצה מצוינת, וכך אני עושה באתר כשדאגתי ליורש (בעיקר רועי ויינברג, ועתה צעירים כחיים ואחרים מתחילים להיות לב האתר!).

4. זה קרה לי כמאמן כדורגל כשהרגשתי שעבר זמני (לא כפרופסור; אבל בכדורגל לא בא לי יותר להתעסק יותר עם ילדים מיליטריסטים בני 18-19)

הקיצוני הימני הוא חזי הישראלי (ששכחתי את שם משפחתו. היום בעל רשת חנויות בגדי ילדים במיאמי. אולי אלכס רבינו שלנו יזכור את שמו). השני מימין הוא אנטוני איינלו, היום 'מלך מסעדות' בניוארק, ניו ג'רסי, ונלחש לי לפני כמה שנים שהיו, או ישנם, קשרים למאפיה. שלישי מימין זה מני מיטוס ממוצא פורטוגלי, 'אול אמריקן' בכדורגל ולקרוס. הוא המשיך כשחקן מקצועני בסיאטל סאונדרס משך שנים, והיום הוא בעל חברת אספלט גדולה בלונג-איילנד סיטי. הוא – מני – רובי יאנג ושוקה פלגי לפניו, ונימי דרייפוס יחד אתו משך 4 שנים, היו שחקני הטובים ביותר EVER! – באדלפי. חמישי מימין זה טומי לנג, מוצא בריטי, אחרי אדלפי מקצועני בניו-אינגלנד ופורטלנד, ועד היום מאמן יוניברסיטי אוף סאוות'רן קונטיקוט (2 אליפויות DIV II)

אני פרשתי מאימון הכדורגל של אוניברסיטת אדלפי אחרי שלקחחתי עם קבוצתי אליפות DIV II, וסיימנו מקום שלישי פעמיים רצופות, ואז העליתי את קבוצת הכדורגל ל-DIV I, עשינו את הפלייאוף בהצלחה (אבל לא הגענו לרבע הגמר, כי לי היו רק 3 מילגות לימודים בלבד, ושיחקתי נגד אוניברסיטאות עם 6 מילגות כדורגל מלאות – לימודים, מגורים, אוכל, וכספים לספרים), והרגשתי שאיבדתי את האנרגיה להילחם בשוויון נגד אוניברסיטאות ענקיות.

קרה עוד דבר:

שנות ה-70 היו קשות בענייני גזענות, ושגיתי כשהבאתי לקבוצה שני שחקנים שחורים מיליטנטים, אחד טוני פרסקוט ששיחק בנבחרת טרינידד-טוביגו, ואחד פיליפ פדייה מנבחרת הנוער של פורטו-ריקו. הם קיבלו מלגות 'צורך' מלאות כבנים לאם חד-הורית משכבת עוני, כך שעבורי הם הגיעו 'בחינם'.

כבר בעונה הראשונה הם החלו להקים 'תנועה אנטי ישראלית' בטענה שאני 'מעדיף' את הישראלים' (היו לי אז בקבוצה 4 שחקני ליגת העל בישראל – רוני שניידר, ישראל גולדשטיין, יזהר נוז'יק, ושי פרוליק, שהיו מנוסים הרבה יותר, חכמים יותר, ומבוגרים יותר, וללא כל קשר חברותי לטוני או פיליפ).

יכולתי כמובן להתעקש, להילחם נגדם, ואפילו להוציאם מהקבוצה, אבל החלטתי שהטוב ביותר הוא להתעלם מהם. הם היו שחקנים מצוינים אבל תמיד הרגשתי שהם לא שמים קצוץ. יום אחד הופיע בעתון הסטודנטים ADELPIAN כותרת ע-ל כ-ל ה-ע-מ-ו-ד בשתי מילים, ושתי מילים בלבד:LESS'S RACIST'. עורך העיתון (כמובן סטודנט) לא ראיין אותי, לא שאל אותי, סתם הדפיס אחרי שטוני ופיליפ בקשו להתראיין אתו.

צלצלתי לנשיא האוניברסיטה (שהיה ידיד שלי, ואוהד הניקס) ושאלתי אותו מה הוא עומד לעשות בנידון.

הוא ענה לי: "מל, עזוב. תגובה רק תתחיל כאן מלחמה שלמה. מחר-מחרתיים כולם ישכחו מזה!"

מתתי להתפטר באותו רגע, אבל לא רציתי לתת לפרסקוט הטרינידדי, ופדייה הפורטו-ריקני את התענוג. אז אימנתי ללא חשק מיוחד את כל העונה הבאה. התנהגתי לפרסקוט ופדייה כמו אל כל שחקן, וכשהחלטתי מבחינת כדורגל לא להעלות אחד מהם בהרכב, או להוציא באמצע המשחק – עשיתי זאת ללא חשבון. החלטתי לחשוב 'רק כדורגל'. לא דברתי מילה אחת איתם משך כל העונה והם לא דיברו מילה אחת איתי. למעשה הם ניסו אפילו ללקק לי קצת כי שניהם היו טובים מספיק להיבחר בדראפט של ה-USSL והם כמובן רצו את עזרתי.

כבר באמצע העונה הודעתי שזו השנה העשירית והאחרונה שלי, ושעוזרי בוב מונטגומרי יחליפני כמאמן (הוא אימן כמה שנים, החזיר את הקבוצה ל-DIV II, ושנה אחרי התפטר. הוא המשיך בהצלחה גדולה עם הקבוצה המקצוענית של ה-New York Red Bulls – הקבוצה המקצוענית של ניו יורק בשנות ה-90 ויותר – כמנהל אקדמיית הכדורגל שלה).

הגענו לפלייאוף. הפסדנו משחק ראשון לאונ' סיינט פרנציס 1-0 בבעיטת 11, ופרשתי.

פדילה ופרסקוט לא ניבחרו בדראפט. הם נעלמו ואינם. מאז היו לנו 3 כינוסי-קבוצה. הגדול ביותר בשנת 2014 לחגוג את 40 השנה לאליפות הראשונה בהיסטוריה של אדלפי (1974) בכל ספורט שהוא. הגיעו מאות, אפילו מישראל, אנגליה, ודנמרק. פרסקוט ופדייה לא היו שם. קרל מקדונלד – פעם נבחרת הנוער של ג'מאייקה, שהיה חלק מ'הקבוצה האנטי ישראלית' – חיבק אותי ואת גייל כאילו היינו החברים הטובים ביותר.

אפילוג

בשנת 1976 הבאתי אנגלי צעיר בשם גארי בוק (אביו היה המנג'ר של מנצ'סטר סיטי בשנות ה-50) להיות מאמן בקייטנות הכדורגל שלי. הוא נשאר איתי 22 שנה עד שהפך למנהל הקייטנות, שלבסוף הורשתי לו בתשלום שהתחלק לאורך 5 שנים.

היום גארי בוק הוא היום מאמן הכדורגל של אדלפי, וסגן האתלטיק דירקטור. אני מרגיש שניסגר מעגל. אנחנו בקשר קבוע. הוא כאילו הבן המואמץ שלי, ואח חורג לבנותי שהיו מתרוצצות בין הרגלים במשחקי הכדורגל שלי, ואז כחניכות בקייטנות שלי.

5. אמביד: AD הוא קל לשמירה 'כי אין לו כל MOVES'.

ג'ואל אמביד הוא שפוט של FUT – – FIFA ULTIMATE TEAM. הוא משקיע שעות על שעול כל יום לקרוא את כל מה שהולך ב-FIFA בעיתונים אנגלים, וכן במדיה הספרדית והאיטלקית (הדביל הזה – כאילו – מדבר וקורא 4 שפות – אנגלית, איטלקית, וספרדית, בנוסף לשפת האם).

"לפעמים עלי לשבת 4-5 שעות כדי להחליט על 'MOVE' פשוט. לשמור על AD זה בדיחה.

Hey, guarding Davis is a joke. All you have to do is employ this .unorthodox strategy and you’ve got it on locked

"אין לו זריזות ואין לו הטעיות. הוא רק גבוה שזז אחורה וזורק ג'אמפ. אבל אני יותר גבוה ממנו ויכול לחסום אותו אז הוא מוסר!"

6. סקוט ברוק: "בראדלי ביל הוא לא FOR TRADE, מובן?"

בעולם הכדורסל החלה תנועה "FREE BRADLEY BEAL'! עושה רעש כמו 'SPOT THE STEAL' – השקר הגדול אי-פעם. הסיבה ברורה: הויזרדס היא הקבוצה החלשה בליגה. היא 12-3. הם הפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים ב-73 נק' מביישות וזה למרות שכוכבם בראדלי ביל מוביל את הליגה בנקודות עם 34.7 למשחק (דוראנט שני עם 30.5).

למעשה, לפי הטוויטרים של אשתו המהממת גם היא כנראה רוצה OUT מעיר הבירה.סקטוט אמר ל-https://twitter.com/ChaseHughesNBCS/status/1355585980556840962L "בראדלי נשאר כאן. הוא לא הולך לשום מקום, ונעריך זאת מאד אם יפסיקו להטריד אותנו).

7. הניקס הולכים ALL OUT על זאק לוויין

הניקס מאמינים שזאק הוא החולייה החסרה להם להגיע לפלייאוף, ולא סתם 'להגיע' אלא להיות גורם חשוב בו.

(יש לי חדשות לניקס: הם לא היחידים החושבים כך)

איין בגלי (https://www.sny.tv/articles/sources-knicks-still-keeping-an-eye-on-potential-trade-for-bulls-zach-lavine) היה רק כתב אחד מיני כמה בתפוח הגדול שאתמול התרכזו בשמועה ש'הנהלת הניקס עושה את כל מה שניתן לעשות 'בגבול ההגיוני' להשיג את ה-LaVine הזה.

מי לא היה רוצה שחקן שהפך לאיש של 27.0 נק' ו-5.3 בקרשים ובונבונים, והוא רק בן 25 (ולדעתי עדיין אחד המנתרים הטובים ביותר בליגה!)?לניקס ישנה בעייה שקוראים לה 'שיקגו בולס'. הם רוצים בדיוק מה שהניקס רוצים, ועם לאורי מרקנן, וונדל קרטר, ופטריק ויליאמס – יש להם – לפחות – מה שלניקס יש כשמוקד השיחה הוא הפלייאוף.

למעשה יותר. השלישייה הזאת היא גרעין טוב יותר מג'וליוס רנדל, מיצ'ל רובינסון, ארג'יי ברט, ועמנואל קוויקלי.

8. ג'יי ג'יי רדיק הפך פתאום לסחורה חמה

החוזה של ג'יי ג'יי רדיק (11.8 מיליון לעונה) מסתיים העונה.

כמה קבוצות (בראשן הנטס, הסלטיקס, והסיקסרס, הווה אומר 3 מה-4 הטובות במזרח) הביעו עניין בו ברגע שהפליקנס הודיעה שהיא "מוכנה לדבר".

9. היום לפני…

*101 שנה: ג'ו מלון מהקוויבק בולדוגס קבע שדיא של 7 שערים ברבע בנצחון 6-10 על טורונטו.

*80 שנה: ג'ו לואיס משכיב את רד באומן בסיבוב החמישי בקרב האליפות ב'כבד' במדיסון סקוור גרדן, בעת ששופטי הנקודות גילו שעד אותה דקה באומן הוביל בנקודות.

*71 שנה: פיטסבורג פיירטס מחתימה את הפיצ'ר פול פטיט בן ה-17 – סניור בתיכון – לשיא מדהים של הימים ההם – !$100,000

*33 שנה: הוושינגטון רדסקינס רושמת 35 נקודות ברבע השני נגד דנבר ברונקוס – שיא לרבע לסופרבול (אם לא בכלל – לא בדקתי)- והופכת פיגור של 10-0 לנצחון 10-42 כהשקוורטרבק דאג ויליאמס מוסר ל-4 TD ושיא מסירות ל-340 יארדס.

*30 שנה: מייקל אדאמס מהדנבר נאגטס קולע 45 נק', קוטף 11 ריב', ומחלק 11 בנצחון 119-122 על הנטס, ובגך הופך לשחקן הראשון מתחת ל-'6 (הוא היה 11'5) לעשות טריפל דאבל.

*27 שנה: הדאלאס קאובויס מנצחת את בופלו בילס 17-52 בסופרבול, הפסד שלישי רצוף בסופרבול עד אז – ומאד.

10. פינת הטבע: היכן ניתן למצוא 'זאבי קוטב'? צדקתם! באי 'המלכה אליזבט' שבקוטב הצפוני!

מה בקשר לקוטב הצפוני הצפוני עצמו?

'זאב הקוטב', או 'הזאב הלבן', מוצאת כמובן בקוטב הצפוני (אני לא בטוח בקשר לקוטב הדרומי) והאבולוציה כמובן פיתחה את שערם להתמזג עם הקרח והשלב, כשהם מנסים לספק את רעבם בצבאים שטוחי קרניים, שועלים, ו-CARIBOU. הם מצאו בית בטולח למדי באי QWEEN ELIZABETH השומם בצפון קנדה, בקוטב הצפוני. כנראה שהאי (העצום בגודלו) הוא התקווה היחידה להישרדותם, כי לאסקימוסים שם – הנקראים ALGONQUIN – ישנם חוקים חמורים בקשר לצייד הזאבים הללו (ה-אלוגוקוים של קנדה, צפון אלסקה וגרינלנד)

אגב, אתמול היה יום ה-WOLF-MOON שלהם, כשהירח מלא, ואת יללת הזאבים שומעים בכל הבקתות שלהם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. הקבוצה הכי גרועה ניצחה את הקבוצה הכי טובה?
    לא ממש.
    .
    הנטס קלעו הלילה 146 נק' באחוזים פסיכיים, והם הפסידו.
    הם במקום ה-25 בליגה בדיפנסיב רייטינג –
    זו לא הקבוצה הטובה בליגה.
    .
    וזה לפני שנכנסים לעניין הפעוט של קיירי וחדר ההלבשה…
    .
    תודה, מנחם.

      1. מנחמנו, יצא בטוויט שהוא פלט לכיוון האריס בחדר ההלבשה לפני כולם שאי אפשר לסמוך על הלבנים….
        אנקל דרק….

            1. את איש הקש הבאת מהבית?

            2. גילרי אני ורזיאל מאמינים בקונספירציות ופייק ניוז.
              אני בניגוד לטנש וYP שהוא מומחה הנטס מס 1 חושב שימיו של האריס בקבוצה ספורים. נדע אחרי מרץ.
              גם אם בנטס חושבים שהאריס יועיל להם (והוא לא הוא השחקן הכי מיותר שם, הוא מותרות ואין בו צורך אמיתי שיש לך ביג 3 ואין לך הגנה) הם ישנו את דעתם שיראו את ההפסדים שיצטברו גם ואם לא יבינו ויראו יקבלו את הזבורה בפלייאוף ואז יבינו בקיץ.
              זה כמובן בתנאי שדראמונד או איזה סנטר סביר לא יבואו בביי אאוט ובחינם.
              ברור שאם אפשר להביא את אדמס על ברוס בראון ושאמט לא יוותרו על האריס 🙂

            3. ואם הם לא יבינו בקיץ? העיקר שאתה דואג לכסות את עצמך מכל הכיוונים.

            4. לא מכסה כלום אם לא יטרידו עד מרץ טעיתי. הנה רשום פה.

              זה לא קשור לכיסוי אם לא יבינו הם ידפקו בעצמם, בעיה שלהם
              גם לפילי לקח 3 שנים להבין להיפטר מהאוסטרלי עזר להם במשהו?

            5. עידוקי, הרבה זמן שלא קפצת בראש….
              אני לא בודק, זה כולה ספורט לא מדע טילים. ראיתי היום בחטף בתגובות של המשחק. לא בדקתי מי כתב ואין לי מושג מיהו. זה לא באמת חשוב לי. דבר אחד שנינו יודעים, קיירי הוא לא האמא תרזה בחדרי ההלבשה.

            6. ברור שזה לא חשוב לך מה אכפת לך מה חושבים על אחרים.
              אתה ממש אוהב את איש הקש אני רואה.

            1. קורות חייו.

            2. ואני אמרתי משהו על מה שאמרת גיא?

            3. בוסטון נתנה לקליבלנד an arm and a leg תמורת קיירי. הוא חירב כל מה שזז, ישב קצת בבית, ועזב תמורת שום וכלום.

            4. מה הם נתנו? בחירה שיצא ממנה קולין סקסטון, קראודר ושחקנים שכבר לא בליגה

            5. בעניין זיזיץ' אני מסכים איתך. קולין סקסטון מתפתח לכוכב שיכול להשחיל 30 נק' בערב נתון; אייזיאה תומאס היה באותה תקופה ובסביבה של בוסטון, ברמה של כושר שיא; ג'יי קראודר הוגדר ע"י אחד מכתבי ESPN "כחוזה הנוח בליגה" של 7.5 מיל' לעונה, שנה שעברה הוא עדיין היה שחקן חמישייה בגמר ה- NBA. כבוד.

  2. מל אתה מאד רלוונטי. לגבי המאמנים בפקולטה רלוונטי ולא איבד כלום איבד שלושה רבעי סגל ושחק עם הנוער. הוא עצמו מצוין והמשחק האחרון מול הוקינג כשלושה שחקנים חזרו(באטלר,הירו ואיגי) הוא עשה וולטון שח מט במאני טיים. הליגה השנה יחסית מאוזנת,ביום נתון כולם כמעט יכולים לנצח את מולדובה מעניין. יש כמה קבוצות שכרגע נמוכות ויעשו פלייאוף,יוסטון,מיאמי וגם הראפטורס.

  3. מעורב גדוש ומצוין מנחם, תודה רבה.
    .
    איכשהו לא נראה לי שזאק לוין ותיבודו זה כתוב בשמיים, אבל תיבודו אוהב להביא אליו בולס-ים, אז לך תדע.
    .
    שמח לקרוא שמתקיים משא ומתן לחלץ את רדיק מניו אורלינס, אין להם מה לחפש אחד אצל השני, וכמו פופ, אני מניח שגם הוא רוצה להתחיל רצף פלייאוף חדש.
    .
    שלשה יפה של ראסל, אין מה לדבר. וזה מעניין לראות את התנגשות הוריאנטים השונים של קבוצות האין הגנה האלו. גלובטרוטריזציה של הליגה.
    .
    בעונה כזו קשה להבין מה בדיוק קורה בקבוצות, לא יודע אם דווקא עכשיו הייתי משחרר את קרלייל.

  4. הי מל,
    אחלה מעורב.
    להחליט לשמור על רלוונטיות היא אחת ההחלטות הכי טובות שאדם יכול לקבל ובדרך כלל כדאי שהאסימון ייפול סביב גיל 30… העולם פשוט זז מהר ו"בזמני לא היו עושים ככה" זה משהו שאפשר להגיד כבר על לפני שנתיים.
    אתה עושה עבודה טובה. מקווה שגם אני אוכל להתמיד.
    *
    ובכלל, זוכר שבזמני חשבנו שאולסטארים שנגמרים בתוצאה של 140 בכל קבוצה הם קשים לצפיה? אולי כדאי שנתקדם גם לעידן הפרוגרסיבי של הנטס.
    הם כנראה הבינו שאם מישהו לובש מדים של קבוצה אחרת זה לא אומר שצריך להציב בםניו תקרת זכוכית ולעצור אותו מלשים את הכדור בסל. בברוקלין הם woke במידה שבה אף אחד עוד לא היה.
    *
    בעצם, בזה אולי כדאי להישאר שמרנים. אבל רק בזה.

  5. ראיתי את הש.ח איזה סיום מטורף חחח לא מאמין שווש ניצחו את זה איזה שלשה ראס השחיל להם איך הוא היה שמח 😂😂😂😂
    קיירי הזה אהבל רציני עשה גם צעדים בחוץ איזה פח הקאברוט איזה ליאפ החמיץ.
    קיירי עשה סל מתי בא לו בסוף ודוראנט קיבל שריקות אוויר במיוחד אחת הזוויה שתקע את הכדור בבארטנס ושרקו עבירה לבארטנס הזרג
    אבדיה מתקשה מאד…
    מנחם קרלייל עכשיו ינצח 10 רצוף 😂😂

          1. הוא לא היה מאמן בניקס, זה שהוא כשל באופן מוחלט שם לא אומר שכמאמן הוא לא היה מצליח (או נכשל) איתם. מנג'ר, ג'נרל מנג'ר ונשיא מועדון אלה שלושה תפקידים מאוד שונים. כמאמן בלייקרס/בולס הוא לא היה אחראי לטריידים, או לhiring and firing של צוות האימון ולהחלטות כלכליות ואדמיניסטרטיביות. כנשיא בניקס הוא לא היה אחראי על תרגילים או מוטיבציה וכן הלאה.

  6. מה שאותי מעניין בכל מה שקורה בליגה שמזכיר קצת את ימי הWM העליזים בכדורגל שבה הכל היה התקפות ומשחקים הסתיימו 7:5, הוא שמעבר לכל ההסברים והניתוחים ולמה זה קורה ואיך זה קורה, האם כשכל הגורמים האלה ייעלמו, כלומר בעונות של אחרי הקורונה, האם הטרנד ימשיך. האם שלא בטובתו החל פה עידן חדש בכדורסל האמריקני או שזה עדיין סוג של בליפ וברגע שהעניינים יחזרו לעצמם אז גם הכדורסל יחזור לעצמו. יהיה מעניין לראות, במיוחד אם תהיה עוד עונה-שתיים כאלה ואז זה יעבור מטרנד לעובדה.
    .
    לגבי הכתיבה והרלוונטיות, אני חושב שמצבך יחסית טוב דוק, אם אתה בגילך המופלג מדבר עם בני התשחורת שמסתובבים פה בגובה העיניים. יש פה אלמנט שמאחר ומדובר בכתיבת ספורט, ואתה ואנחנו רואים ושומעים את אותם משחקים ומדברים באותו ז׳רגון אז אין הרבה הבדל אם אחד הוא בן 17 והשני בן 70. אולי הבדיחות קצת השתנו. וכמובן שלא אתה ולא אנחנו כותבים באותו משלב ושפה שאנחנו מדברים. ברור לי שבן 14 ואני לא מדברים עם החברים שלנו באותה צורה, אחרי הכל יש בינינו הפרש של דור וחצי, אבל אם אני אכתוב לו הודעה והוא יענה לי נבין אחד את השני, וגם בוא נודה על האמת, מי שמסוגל בימינו לצלוח טור של 2000 מילה אז רמת הבנת הנקרא שלו יותר מהממוצע (לא בקטע של זלזול, פשוט הרבה היום לא נחשפים לטקסטים כתובים של יותר מכמה עשרות מילים).
    *
    ג׳ואל אמביד שיהיה בריא, שימכור למישהו אחר את זה שהוא יושב 4-5 שעות על מוב. שישב חצי שנה מבחינתי. אם הוא לא מתרגל את זה יום יום במשך חודשיים כמו מתאגרף, אז זה נשאר בגדר מאמץ מנטלי, שלא לומר פלצני. אני לא אומר שדעתו על אנתוני דייויס שגויה או לא, אבל אם לקח לו 4-5 שעות לתפוס שכדי לעצור את דייויס הוא צריך לחסום את הזריקה שלו, אולי עדיף שיבלה פחות שעות בלשחק פיפ״א ויותר שעות בלעשות משהו אחר.
    *
    יש ״נשים של״ שלא היו רוצות לעזוב את המקום שבו הן תקועות בגלל הבעל? אני לא מדבר על נשים של שחקני ניקס ולייקרס (ונטס וקליפרס), אלא כל מני מילווקי וכזה. אמנם די סי היא כרך די הומה ומלא, אבל זה עדיין לא ניו יורק, אל איי, או אפילו שיקגו, ומה לעשות, האישה רוצה לעבור למקום יותר איני וכיפי ומלא אקשן ושופינג ומה שלא תגידו ובמקום זה היא ״תקועה״. זה כבר נהיה הגו-טו של כל עיתונאי ששומע על שחקן של טורונטו/מינסוטה/יוטה שיש לגביו שמועות על טרייד, מיד לרוץ ולמצוא ציטוט של האשה של שהיא ״מתה לעזוב״. רק שוכח שהיא יותר מתה על הצ׳ק שבעלה מביא כל חודש, ואת הכסף שאחרי שיפרוש יוכלו להוציא בכל הערים שיותר כיף להם לגור בהן.

    1. לגבי הנקודה הראשונה – לא כל התוצאות אותו הדבר. וושינגטון והנטס אלו שתיים מההגנות החלשות ובכל צד יש שחקנים שיכולים להתפוצץ לערב קליעה לא מציאותי (כולל ווסטברוק). יש קבוצות ומשחקים עם הרבה יותר הגנה.
      אבל יש פחות הגנה, והסיבה העיקרית שרואים פחות הגנה זו מהפכת השלשות. פשוט אי אפשר לצופף את הצבע כששחקנים יכולים לעשות נקודות בלי לחדור. להידבק לשחקנים שיכולים לקלוע מכל כך הרבה מקומות זה הרבה יותר קשה.
      לא חושב שנראה שינוי.
      גם טניס גברים הפך למשל למשעמם (עוד יותר משעמם) בגלל השילוב של שיפור יכולת החבטה והמחבטים שנבנים מחומרים יותר קלים. זה משחק של הגשות ולא של קפיצות להצלות בכיוון הרשת.
      אם אתה אוהב שחקנים עם שליטה גבוהה בכדור ויכולת קליעה מרחוק וניצול של האמצע הפתוח לחדירות אתלטיות לסל – אז כדורסל הולך להישאר מעניין. אם אתה מחפש את החלק הפיזי ו"מלחמה על כל יארד"… אז העניינים לא הולכים לשם.
      *
      מה שכן, חוסר ההגנה של הנטס והויזארדס הוא באמת מגוחך.

      1. הטניס הפך למשעמם כי התרגלנו לאלוהי המשחק שהיה שירה מהלכת של טניס. וקבלנו אנשים שעסוקים בקרב חפירות. פדרר על טניס, מעטים המחזות בספורט אם בכלל שמתעלים על זה.

        1. טניס משעמם בכל מקרה.
          אבל:
          טניס נשים עדיין מושך צופים ולא בגלל החצאיות.
          קח כל טניסאי עבר וכיום הוא ישחק באותה הדרך. או יפסיד. הכוח של החבטה שגברים פיתחו הוא בערך כמו לשחק איקס-עיגול כשאתה מבוגר והבנת את כל האפשרויות לנצחון/תיקו.

        2. הפוך, פדרר הציל את הטניס מעצמו. קרב החפירות התחיל לפני, ע"ע לנדל וסאמפרס. אתה אגב מוזמן לעיין בתרגום שלי למאמר של דייויד פוסטר וואלס על פדרר, הוא מתאר שם בדיוק איפה הדברים התחילו https://hoops.co.il/?p=205857

    2. ארז נראה לי שלא הבנת את אמביד, במשחק פיפא יש תנועות של הבאת שחקנים והחלפת שחקנים וזה הכוונה שלו. הוא יושב וחושב על כל מהלך של המשחק בפיפא 4-5 שעות.
      הוא צוחק על כך שדיוויס הוא חד-גוני ולא צריך להשקיע בלימודי התנועה שלו.

  7. אחלה מעורב. לגבי המאמנים אני לא כל כך מסכים עם מה שרשמת.
    ריברס עושה עבודה מצוינת בפילי.
    ספולסטרה הגיע לגמר עם מיאמי.
    קרלייל לקח אליפות עם סגל לא מוכשר בעליל.

    1. "לא מוכשר" על הסגל שקרלייל לקח איתו אליפות זה אנדרסטייטמנט…הכי קרוב זה הסגל של אוניברסיטת אינדיאנה בחצי השני של שנות ה-70, לארי בירד ו11 נגרים (עם כל הכבוד לפלייאוף הנפלא שהיה לג'ייסון טרי). בריאן קרדינל קיבל שם דקות ואפילו קלע שלשות בגמר. קרדינל!! ה-janitor המקורי. קרלייל הוציא מדשון סטיבנסון תצוגת לברון-סטופר הכי גדולה שראיתי, מיאן מהינמי ג'אמפים מחצי מרחק, וטייסון צ'נדלר נעל את הסל כמו דיקמבה ורודי גובר ביחד. אני חושב שמבחינת קיובן, קרלייל יהיה זה שיחליט מתי הוא עוזב, ואני חושב שהוא הרוויח זאת ביושר. גם לריברס יש עוד טאצ' (מסוים, לא צריך להגזים, הרבה מהשינוי נבע מהטריידים שעשה דריל מורי), וספולסטרה רק עונה שעברה הוכיח שהוא מסוגל להוציא מים מהסלע, מהקבוצה כולה ומכל שחקן. כוחם של הסוסים הזקנים האלה עוד במותניהם לחרוש בשדות הליגה, בלי להזכיר בכלל את הפלאח שבאותו השדה.

      1. אינדיאנה סטייט ואם אני כבר בעסקי הניטפוק חייב להוציא משהו שהחזקתי כבר יותר משבוע.
        טוד בואלס הוא מתאם ההגנה של ברוס אריאנס…

        1. דירק הוזכר כלארי בירד, מס' 2 ג'ייסון טרי הוזכר, מס' 3 טייסון צ'נדלר הוזכר. צמד הגריאטרים שהרימו תרומה נכבדה לאליפות אך מאחורי שלושת אלו, שון מריון וג'ייסון קיד, לא הוזכרו. אז הנה הם מוזכרים כאן

  8. תודה על מעורב נפלא וגדוש.
    כוחך בהחלט עדיין במותניך, ואתה מצליח איכשהו להישאר תמיד צעיר מכולנו.
    אתה בהחלט נכס צאן ברזל בעיתונות הישראלית.
    אבל כל זה לא מונע ממך להיות רפה-הבנה לפעמים לגבי ווסטברוק וברוקלין (הקבוצה החזקה בליגה?!).
    .
    רדיק – שחקן גמור.
    ביל – בחיים לא הייתי לוקח אותו לקבוצתי. איזה אגואיסט מסריח ולא יעיל. איכסה של שחקן.
    אמביד – מטומטם גדול אבל הפעם צודק – זה בדיוק מה שאמרתי עונה שעברה על דייוויס. ללא השופטים הוא היה חצי מיכולתו.

  9. תודה רבה מנחם, אני אתייחס לכוכב הגדול של המעורב הזה. איזה מהמם הזאב הלבן הזה. הטבע כל כך יפה וקסום, ואנו לא מכירים אותו מספיק, ואת מה שכן מכירים הורסים במו ידינו.
    (באותה נשימה אומר שאם יכולתי לשים אחד כזה בגינה, הייתי שוקל זאת).

  10. כמו שארז כתב למעלה, כשיש נושא משותף הגיל הופך להיות פחות רלוונטי. חוץ מהפיקנטריה בעובדה, אני לא ממש חושב שאי פעם הרגשתי שרועי צעיר ממני בכמה מאות שנים.
    ובנוגע אליך דוק', יש כאן לא מעט אנשים, בכל מיני גילאים, שמחכים בכל יום לטור שלך. נראה לי שזה אומר שאתה יכול להסיר דאגה מליבך בקשר לחוסר רלוונטיות… 🙂

  11. תודה מנחם, הלוואי על כולנו חצי מהאנרגיות שלך.
    .
    אני גם לא ממעריצי קרלייל (למרות שלא ממש הבנתי איך מאמן שאף פעם לא היה טוב יכול להפוך ללא רלוונטי…), אבל מה שבאמת קורה בדאלאס זה שכל הרול-פליירס נתנו בשתי העונות הקודמות את השנים הכי טובות בקריירה שלהם, ובניגוד לטעות הנפוצה הם גם ממש לא צעירים. לא יודע כמה מזה על המאמן וכמה על מי שבונה לו את הסגל.
    מסכים שאם להחליף אז ללכת צעיר, אבל שילוב בין מאמן צעיר "מגניב" ומארק קיובן יכול להיות קצת מוגזם, אז שיהיה צעיר אבל בסגנון טיילור ג'נקינס. צ'ונסי בילאפס יכול להיות מעניין

  12. מה אכלתם את השטויות שהוא מריץ הוא סתם עושה טראש טוק על דיוויס גם אנחנו עושים דברים כאלה לאורי פעם אמר לי שאני צפוי במהלכים שלי אז אמרתי לו איך כל פעם אני מנגב אותך? וכולם צחקו 😂😂
    אתמול הוא ניסה לגרור אותי לשחק פוסט על ילד בן 16 מסכן עשה לו בק דורים אמרתי לו שאני לא מוכן ומעדיף להרקיד אותו זה יותר הומני. כל הזמן אמר לי כנס כנס תעשה תנועה ואני הנהנתי לו ועמדתי על קשת ה3 😂😂

  13. מעורב עמוס מכל הכיונים. תודה מנחם
    משחק מטורף בברוקלין. כנראה הכי טוב שהיה העונה
    ראס כבר החמיץ הזדמנות לעלות להובלה את וושינגטון אבל משום מקום הוא קיבל הזדמנות נוספת ועם אפס היסוסים ירה אותו לרשת
    פריים טיים ראס. לא חושב שנראה אותו ככה יותר מדי
    הרבה יותר מהסיום המטורף של לילארד

  14. סקוט ברוקס אומר לתקשורת את מה שבראדלי ביל רוצה לשמוע בשביל לעשות לו נעימים בגב. האמת העירומה שזה זבל שחקן שלא עוזה הגנה ולא מסוגל להוביל קבוצה לשום מקום. וושינגטון היו משלחים אותו אם היתה מגיעה הצעה חצי סבירה.

  15. תודה מנחם על מעורב גדוש.
    לך תמיד היתה יכולת כתיבה, זה יתרונך הגדול, וזה לא יעלם אף פעם.
    אז קיבלת מתנה ותהנה ממנה.
    ווסטברוק נותן עונה חלשה בינתיים, החשש שלי הוא שאחרי משחק שבו הוא קלע טוב עכשיו הוא ירשה לעצמו לזרוק הרבה יותר קלינגים.
    יוסטון עם וול בינתיים מסתמנת כזוכה של הטרייד.
    הזאבים נפלאים! הייתי שמח על עוד חומר קריאה בענייני החיות, לא רק תמונות.

  16. לא מאמין שהבולס יתנו לזאק לוין ללכת.
    אכן הגיע הזמן שדאלאס יחליפו מאמן. זאת למרות שאני חושב שהבעיה הגדולה של המאבריקס היא סגל שחקנים לא מספיק מוכשר.
    לגבי הניקס, הכוכב הגדול שלהם הוא כרגע הרוקי עמנואל קוויקלי ולא כול האחרים שהזכרת.

  17. בסד
    תודה רבה דוק.
    ברכה והצלחה לכולם.
    הנטס יתחברו או יתפוצצו לכל עבר.
    אני מאמין שיתחברו לעונה אחת, לא יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט