דני חוזר לשחק ויוקיץ' בא לעצור את יוטה – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

יום משחקים קצר יחסית של 6 כאלה עומד לפנינו, ובו נקבל את הקליפרס במדיסון סקוור גארדן למנה מוקדמת, את דנבר נגד יוטה למנה עיקרית נהדרת וגם כנראה כמנה אחרונה את דני אבדיה חוזר לפעילות אחרי כמעט 3 שבועות למפגש נוסף עם ברוקלין, את סאבוניס ואמביד ראש בראש ועוד קצת דברים שמעניינים את האוהדים של הקבוצות הספציפיות האלה.

20:00 ניו-יורק ניקס (9- 11) – לוס אנג'לס קליפרס (15- 5):

הניקס בסך הכל עולים על הציפיות עד כה גם כשהם במאזן שלילי ומתחילים כנראה קצת להתרחק מהפלייאוף. ת'יבודו קצת שוחק את השחקנים שלו, אבל בינתיים זה עובד ואני לא רוצה לפתוח פה, אז אני אעצור כאן, רנדל נראה כמו אולסטאר לפחות ועמנואל קוויקלי מסתמן כאחת מהפתעות הדראפט הגדולות.

אצל הקליפר, העסק מתקתק היטב, המקום בצמרת הגבוהה של המערב מונח בכיס, אבל חשיבותה של העונה הסדירה כולה מונחת בצד והמטרה היא להצליח בפלייאוף ולא בעונה הסדירה. באטום חזר לחיים כשפתאום הוא כבר לא חוזה מעיק ומוגזם והקליפרס כנראה חסרים עדיין רכז, אבל לפחות יש עוד מישהו שיכול לתת אסיסטים.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ של רנדל וכנראה מוריס. בלי רנדל הניקס מאוד יתקשו להוציא מכאן משהו, והקליפרס רוצים להראות שהם יכולים להתמודד איתו הגנתית.

רמת עניין של משחק: B – מנת פתיחה לא רעה בכלל. הניקס קבוצה מאוד מעניינת העונה והקליפרס עם קוף על הגב העונה. הקליפרס גם רוצים להוכיח את עצמם נגד הגנה מהטובות בליגה אם לא הכי טובה.

הימור: הניקס יגררו את זה לסקור נמוך, אך יפסידו בכל זאת. הקליפרס ב-7.

22:30 דנבר נאגטס (11- 8) – יוטה ג'אז (15- 4):

דנבר יכולים לומר רשמית שהם התאוששו מפתיחת העונה הרעה, ולמרות שרצף הניצחונות שלהם נעצר הם כבר נמצאים הרבה יותר קרוב לאיפה שהם רוצים להיות. יוקיץ' ממשיך להיראות כמו מועמד לגיטימי ל-MVP וההגנה והיתר השתפרו מספיק כדי שהנאגטס יתחילו לצבור קצת ניצחונות, למרות ההפסד האחרון לספרס שקצת עצר את המומנטום.

אם מדברים על מומנטום, אז יוטה עם 11 ניצחונות רצופים והמאזן הטוב בליגה. רק פעם אחת הג'אז ניצחו יותר מ-15 משחקים מתוך 19 הראשונים, ואז זה הסתיים עם MVP מיוטה ומקום בגמר, וזה תרחיש שהג'אז בהחלט יקנו כרגע. אמנם מועמד מובהק ל-MVP אין שם, אבל עם הפוטנציאל העתידי של מיטשל והקבוצה הנהדרת מסביבו ייתכן מאוד שיוטה הפעם בכיוון הנכון, לפחות לשיפור משמעותי שיכניס אותם לחבורת הצמרת הגבוהה של המערב.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפים ביון יוקיץ' לגובר ובין מארי למיטשל. ראינו הרבה מזה בפלייאוף האחרון ונשמח לראות מזה עוד.

רמת עניין של משחק: A+ – גם שחזור של סדרת פלייאוף נהדרת, גם הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה נגד יריבה נהדרת שגם היא בכושר טוב וגם שעה מאוד נוחה.

הימור: רצפים סופם להיגמר, ונדמה לי שגם אוהדי יוטה כאן יחיו עם זה בשלום (תקני אותי אם אני טועה…). דנבר ב-4 אחרי הארכה.

2:00 אינדיאנה פייסרס (11- 8) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (14- 6):

אוהדי אינדיאנה החסירו פעימה בשבוע שעבר כשסאבוניס נפצע והצטרף לרגע לוורן ולברט על ספסלי הטיפולים, אך לשמחתם הוא חזר מהר ושמר על היכולת הנהדרת שלו מפתיחת העונה, מה שגורם לכך שהפייסרס נראים טוב יותר מאשר בשנים עברו. בינתיים מדווחים שהניתוח להסרת הגידול של לברט עבר בהצלחה, והפייסרס שוב אופטימיים לגבי העתיד תוך כדי שאיפה להיות טובים בהווה.

בפילדלפיה ניכר שהבינו סוף סוף שאמביד הוא הכוכב הבלעדי של הקבוצה והוא עונה על האתגר ביכולת נפלאה שמציבה אותו אולי אפילו כמוביל במירוץ ל-MVP כרגע. סימונס נדחק לתפקיד משני בו הוא פחות מפריע לאמביד בצבע וגם טוביאס האריס מרוויח מהמצב וחוזר ליכולת הנהדרת של 2019.

המפתח של המשחק הוא קרב הגבוהים. ייתכן שנראה את מיילס טרנר שומר על אמביד רוב הזמן ואולי הייתי מנסה את סאבוניס על סימונס שלא זורק מרחוק, ואילו אצל הסיקסרס זה כנראה קצת פשוט יותר, ועדיין מאוד מעניין.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות ששינוי המאמן שיפר משמעותית את ההתקפה שלהן, בעיקר דרך שימוש נכון בגבוה המרכזי, כך ששתיהן מקוות להשיג ניצחון פלייאוף, בניגוד לעונה שעברה.

הימור: אינדיאנה סובלים מכל מיני פציעות. פילדלפיה ב-8.

2:00 טורונטו ראפטורס (7- 12) – אורלנדו מג'יק (9- 12):

שתי קבוצות פלייאוף שמוצאות את עצמן במאזן שלילי וכנראה יהיו בחוץ, אלא אם יהיה איזה שינוי. נתחיל מאלופת 2019 שדווקא אחרי שהם הצליחו לשכנע אותנו שהם בצמרת לעוד כמה שנים העסק התחיל להסתבך להם. ואן-וליט וסיאקם לא עשו את קפיצת המדרגה הדרושה לגמרי ולאורי מתחיל להיות מושפע מהגיל, וזה עוד בלי להסתכל על הקו הקדמי שאיבד את גאסול ואיבקה ללוס אנג'לס ולא מצא תחליפים ראוים.

אצל אורלנדו אפשר בהחלט להאשים את הפציעות של פולץ ואייזק, אבל גם איתם זו הייתה קבוצה שהשתחלה לקושי בפלייאוף והעונה המזרח התחזק, כך שהם היו מועמדים בכירים לצאת בכל מקרה. ווצ'ביץ' נראה כמו אולסטאר לגיטימי, וכזה שאולי ראוי לקבוצה טובה יותר בה הוא יוכל לנצח יותר ממשחק פלייאוף אחד בשנה.

המפתח של המשחק הוא היכולת של ההגנה של טורונטו להתמודד עם ווצ'ביץ' וההתקפה של אורלנדו בכלל. אורלנדו מדורגים 28 ברייטינג התקפי, אבל לטורונטו יש פחות כלים להתמודדות עם סנטרים העונה ואולי המג'יק יוכלו לנצל את זה.

רמת עניין של משחק: C+ – שתי קבוצות שזקוקות לשינוי ויש להן עוד את הכלים לפחות לאיים על הפלייאוף.

הימור: זה משחק בית של טורונטו, אבל קרוב יותר לאורלנדו מאשר לטורונטו ואותה עיר שמארחת את הסופרבול בשבוע הבא. אורלנדו ב-10.

2:00 וושינגטון וויזארדס (3- 12) – ברוקלין נטס (13- 8):

וושינגטון היא רשמית הקבוצה הגרועה בליגה ודני אבדיה הוא לא רשמית שחקן המשנה הכי חשוב של הוויזארדס. אם נתעלם ממו ואגנר ששיחק בסך הכל 78 דקות העונה, אבדיה מוביל את הוויזארדס באחוזים לשלוש ורייטינג התקפי, נמצא רק מאחורי איש סמית בנט רייטינג כולל והיחידים שהקבוצה נראית רע יותר כשהם לא משחקים הם ביל וברטנס. היום אבדיה אמור לחזור מהקורונה ואנחנו לא נצפה ממנו להרבה, אבל לביל מתחיל להימאס אז הוא רוצה ניצחונות.

ברוקלין בינתיים החתימו את שאמפרט כדי להשלים את הסגל והוא ימלא את התפקיד שיש מי שמכנה אותו "נגר". הארדן נראה משוחרר מעול ההחזקה האינסופית בכדור עם 2 כוכבי על לידו ודוראנט מקבל כוכב שמגיע לעבוד בכל יום לידו, ופתאום הוא מקבל את היתרונות של גולדן סטייט יחד עם היתרונות של קבוצה שהוא הכוכב המוביל והשחקן הטוב ביותר שלה.

המפתח של המשחק הוא החשק של ברוקלין לשחק הגנה. ראינו אותם נגררים לקרבות צמודים של 120-130 נקודות לכל צד, ובמקרה שהיריבה היא וושינגטון יספיקו כמה דקות טובות בהגנה כדי להשאיר אותם על 100-110 בזמן שהנטס יברחו ל-120-130 ואולי אף יותר.

רמת עניין של משחק: C- – בתור אתר כללי של NBA שמתשדל לא להתמקד רק בישראלים זה לא משחק מעניין במיוחד. אם מעניין אתכם רק דני(דין) הרואה ואינו נראה (כי אף אחד לא מוסר לו) אז זה כמובן עולה.

הימור: ב-11 משחקים בהם אבדיה שיחק העונה הוויזארדס ניצחו 3 והפסידו 8, אבל ניצחו פעמיים ב-21 הפרש ולא הפסידו בהפרש שעולה על 10, מה ששם את מאזן הסלים הכללי שלהם על מינוס 9 לגיטימי לחלוטין. הוויזארדס הפסידו ב-16 או יותר בכל אחד מ-4 המשחקים בהם אבדיה לא שיחק, ובסך הכל מאזן הסלים בשבוע הזה עומד על מינוס 73 רע מאוד. הפעם דני אמור לשחק, אז ברוקלין ב-9.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (4- 14) – קליבלנד קאבלירס (9- 10):

אני באמת מרחם על מינסוטה ועל השחקנים שלה, כי לא מגיע להם להיות כל כך גרועים. טאונס הוא אדם שבהחלט אפשר להזדהות איתו, בעיקר סביב המחיר הכבד שהוא שילם בשנה האחרונה, ראסל מוצא את עצמו בפעם הרביעית בקריירה בקבוצה הכי גרועה בליגה, רוביו החזיר את פיניקס לרלוונטיות ונענש בחזרה לכפור של מיניאפוליס ובכלל מדובר בקבוצה נחמדה עם מאמן נחמד, אבל רק התוצאות לא נחמדות.

בצד של קליבלנד, המאזן אמנם הפך שוב לשלילי, אבל מפלס האופטימיות גבוה, בעיקר סביב היכולת הנהדרת של סקסטון (אני אפילו בחרתי בו לחמישייה של האולסטאר…). הקאבס נראים כמו קבוצה צעירה וראויה שמתחילה אולי לחשוב קדימה לכיוון הצלחות קבוצתיות משמעותיות יותר.

המפתח של המשחק הוא הקו הקדמי של קליבלנד שמכיל את דראמונד וג'ארט אלן בעיקר, והם אמורים להסתדר בקלות עם מה שיש למינסוטה בצבע.

רמת עניין של משחק: C – זה לא אמור להיות מעניין במיוחד, אבל קליבלנד יכולים לספק תצוגה נאה.

הימור: הקאבס טובים יותר. קליבלנד ב-15.

ולסיום – החידה השבועית. יוטה כבר עם רצף דו-ספרתי של ניצחונות, וזה הזמן לשאול איזו קבוצה רשמה את רצף הניצחונות הארוך ביותר בעונה שעברה ועל כמה הוא עמד?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 161 תגובות

  1. יוטה דנבר משחק פצצה ששווה להישאר עד חצות לסיום שלו. לך תדע עם הנאגטס האלה. גם פייסרס סיקסרס יכול להתפתח מעניין, אם פילי לא ישברו אותם במהירות.
    הניקס הפכו השנה לקבוצה שלא נעים לפגוש. קשה להאמין שזה יסתיים בניצחון מול הכישרון והעומק של הקליפרס, אבל כמו מול יוטה יש מצב לשניים שלושה רבעים מעניינים.

  2. תודה חיים, פריוויו נהדר ללילה לא רע בכלל של כדורסל.
    .
    וכן, הימרתי כבר לפני שבוע שזה המשחק שנפסיד בוא (אפילו שגם חשבתי שנפסיד לדאלאס) ובהחלט הגיע היום שהרצף יגמר – אחרי 11 נצחונות ברצף, אני האחרונה שתתלונן 🙂
    ד"א – מיטשל ופייבורס רשומים כDay to day ולפי מה שהבנתי הפרוטוקול זעזוע מוח של מיטשל אמור להיגמר רק אחרי המשחק הלילה (אבל אני ממש לא בטוחה בזה).
    אני מקווה ממש שפייבורס יחזור כי הוא עושה עבודה לא רעה על יוקיץ (הכל יחסי) ונותן לגובר הרבה דק' מול המחליפים במקום המיס מאצ' שיוקיץ יוצר מולו (בערך השחקן שהכי מפריע לגובר).
    אם פייבורס לא ישחק שווה לשים עין על מורגן שנתן משחק מצויין ממש מול דאלאס ונראה שמתחיל לקבל יותר אמון מסניידר (אם הוא יתחבר התקפית הוא יהיה חיזוק מצויין להגנה של יוטה שקצת מתקשה מול פורוורדים אגרסיביים).
    .
    הימורים:
    קליפרס תנצח ותהנה מההפסד של יוטה בדרך למקום ה1 בליגה.
    דנבר תנקום על ההפסד הקודם ותקטע את הרצף של העכבישים.
    פילי תמשיך במומנטום המצויין עם ניצחון דחוק על האינדים.
    טורונטו תחזור לנצח מול אורלנדו הפצועה.
    ברוקלין תנצח במשחק שהסקור הכולל שלו יעבור את ה260 נק' בכולל.
    קליבלנד המפתיעה תעשה את העבודה בדרך לעונה שבא פליי אין הוא כמעט בטוח ופלייאוף הוא לא מילה גסה.

      1. מה, לא לא זה היה מצויין – הטרלות זה תחביב ישן שלי 🙂
        אני מופתעת שנפלתי אבל בסדר קורה לכולם, דווקא ממש צחקתי אחרי 🤣
        וזה באמת היה צירוף מקרים משוגע, אסור לפספס הזדמנויות כאלו!

            1. יש, ניחשתי נכון..

            2. גילוי נאות – אני פשוט גיגלתי את הנושא עד שמצאתי 🤣😂🤣
              ד"ר גוגל יודע הכל

        1. גילרי – בגרות במתמטיקה מחר – אתה ניגש לשפר ציון? (יש הקלות בגלל הקורונה, כולל בפרק של סטטיטיקה והסתברות 😉)

            1. חחח בסוף עוד נגלה שאתה כותב את הבחינות.
              בינתיים קבל ברכות על הניצחונות היפים, מסתבר שפול עוד זוכר כמה טריקים. אני ממעט להתבטא בעניינכם כדי לא לנחס (רק תמסור לאייטון שיפסיק להתבכיין שלא מוסרים לו ושיתחיל "טו קראק סאם סקולס" למרות שמתבכיינים בשבילו, לזכותו ייאמר שהוא לא מתבכיין). ותבדוק דופק אצל הטנש השני, אבדו עקבותיו, מקווה שהכל בסדר אצלו.

      1. מיטשל גם ככה לא נראה לי משחק אז כן, ג'וקר (והאמת, גם אם כן היה משחק – ג'וקר.).
        אפילו שבכללי יוטה העונה זה קונצרט לא מופע סולו (אישית אני מעדיפה בהרבה) ואם סולו אז קונלי ולא מיטשל (סופרייס סופרייס).
        והאמת שלצערי אני לא אוכל לצפות ורק אעקוב אחרי הסקור מידי פעם 😑
        עד שיש משחק בשעה מוקדמת ואני בעיסוקים 😭

  3. פינת ג"ס: השורה התחתונה, טעם קל של החמצה. מצד שני מאזן חיובי אחרי 20 משחקים ראשונים שמוגדרים כלוח המשחקים הקשה ביותר לקבוצה בליגה עד כאן. את ניזקי הקורנה (השבתה של גרין וויסמן) ג"ס ריכזה למשחקים הראשונים מול אריות הליגה והקטינה למינימום את הפגיעה בה. קרי עדין כשהיה אם כי יש משחקים אפשר לזהות בו את תסמונת השנים האחרונות של קובי. הרבה נקודות אבל ריקות.
    .
    הסגל בינוני ומטה ברובו. יש מחסור חריף באינטלגנצית כדורסל אמל מי שאינו קרי, גרין לוני , לי וויסמן, דבר הכרחי בשיטה של קר .
    .
    זה מביא אותי לקר. האיש עקשן רציני. הוא מתקעש שהקבוצה תשחק בשיטה שלו למרות שכאמור חומר בשחקנים לא עומד ברף הנדרש. פסקל לא למד , כמעט, דבר בשנה שעברה. אוברה טרם הראה סימני הבנה כלשהם לגבי הנדרש ממנו וויסמן עושה מאמצים ומראה שיפור מתמיד אבל הוא אפרוח בן יומו במונחי נבא. האמת, אני אופטימי. מאצע העונה הקודמת השחקנים הראו שיפור משמעותי בהבנת הנדרש מהם, בהתקפה ובהגנה.
    .
    אחרי עשרים משחקים עולה שמה שהיה הוא שיהיה, המערב שולטטטת. אבל יש בו ירידה בחוזק של קבוצות מרכז הטבלה ולכן אני מתקשה לראות את ג"ס לא עולה לפליאוף.
    .
    שרק לא יהיו בריאים.

  4. אני חושב שלבאקס הייתה ריצה די ארוכה בשנה שעברה. 17? 18? זה שלהם.
    .
    הזדמנות טובה להזכיר את רצף הניצחונות הפסיכי של דטרויט ב-2004. 13 ניצחונות, רק באחד מהם קולעים מולם מעל 100 נקודות. ב-5 קלעו מתחת ל-80. ראיתי את זה באחד החידונים שהכנתי בזמנו וזה העיף אותי לגמרי, קבוצת הגנה מטורפת.

  5. כריס בושה דווקא נכנס מצוין לנעליים של איבקה עם 13.5 ו 6.3 בקצת פחות מ-23 דקות, כולל שלשה וחצי למשחק ב 44% מטורפים. ההדרדרות של טורונטו היא לדעתי בעיקר עקב הנסיגה אצל סיאקם ולאורי (שציינת).

    1. אגב, במקומם הייתי מנצל את הרעב של כל מי שהייתה נמושה במזרח (שארלוט, ניקס, אטלנטה), כדי להשיג לוטרי. תן לטריי יאנג להפסיד 4-1 לבוסטון בסיבוב הראשון

  6. תודה חיים, אחלה פריוויו – אני רק שאלה – איך משחק שמשתתפים בו דוראנט, הארדן, קיירי, ביל ו-ווסטברוק (וצעירים מבטיחים כמו אבדיה והאצ'ימורה) מקבל C מינוס? ככה נטשנו את הסקילס?

  7. טופין זבל, אמא שלו זבלה, אבא שלו אבו זבל.
    ומי שבחר אותו זבל.
    ומי שבחר אותו במקום האליברטון מגיע לו מאסר עולם באלקטרז עם חולדות למאכל.

  8. יאללה הצטרפתי ליוטה דנבר
    אני אחרי 3 שעות משחק בשכונה עם 7 נצחונות ו2 הפסדים כולל סידרה של הטוב מ5 שנגמר בסוויפ 3 0 לי ללאורי ולתמנון על בירד רנדל ואמיר כץ. קבענו כבר מראש בטראש טוק בקבוצה עד שהגענו למגרש והוא היה מלא דיכאון אז ניגבנו את מי שהיה ןהם עדיין לא הבינו את הרמז 😂😂
    אני רק אציין שבירד עשה לי נאטמאג וקלע סל מאז בטוטאל בכל 3 המשחקים הוא קלע 3 נק יחד ב3 מ25 בערך מהשדה חוסל וטוטרש
    אני שמתי 13 נק בכל 3 המשחקים הייתי בערב חלש עם איזה 3 מ25 מה3.
    התמנון היום רתח וקלע 2 סלים מדהימים סטייל גמאל מורי נכנס לבל עשה 180 מעלות וזרק מאחורה שהמגן על הגב שלו וסלים 😂😂
    הצליף גם מחצי מרחק וטיטרש כל המשחק 😂😂
    אחרי 2 המהלכים המדהימים שלו שאיכשהו נכנסו אמרתי לו שאני מוציא את המצלמה ואז הוא החטיא וקיבל שלשה על הראש מבירד אבל שם את סל הנצחון.
    אגב בעל החולצה הכחולה עם זקן הארדן והילד עם החולצה האפורה לא קשורים לקבוצה שלנו סתם היו במזמינים והיינו אדיבים היום, הם רמה קונוס ליגה ד עמקים.
    דה שוט בשבילך-שים לב לנעליים הירוקות הזוהרות של אבו זקן בכחול, ניגר חבלז 🙂
    הנה בשבילכם קצת היכרות עם הקבוצה
    הגבוה הארוך עם הבגדים השחורים-אמיר כץ
    הנמוך עם הבגדים השחורים-בירד
    מכנסיים אדומות חולצה שחורה-רנדל
    מכנסיים כחולות חולצה ארוכה ארוך גבוה-תמנון
    https://youtu.be/v9BdRJfNC8E

  9. איך שגובר וקונלי יצאו – מינוס 10 ישר.
    תמשיכו לזלזל בגובר וקונלי, אבל כמה שאני אוהבת את מיטשל (ואני אוהבת), שניהם הסיבה ליכולת של יוטה העונה.

    1. כן יוקיץ כל פעם הופך את הצרפתי לצרפתייה, הבעיה העיקרית הגובר שהוא כמו מוטמבו מצויין רק באספקט הגנתי אחד, סנטר כבד כמו יוקיץ הופך אותו לסמרטוט

  10. יוקיץ זה הקריפטונייט של יוטה.
    אני לא זוכרת משחק חלש שלו מולנו וגובר זה כמו יאנג בהגנה מולו.
    איזה שחקן מדהים.
    (ובכללי דנבר קבוצה קבוצה!!)

    1. גם אמביד כל פעם נותן ליוטה בראש
      הבעיה שגובר מצוין נגד כולם פרט לסנטרים חזקים, כבדים,גבוהים שיש להם מובים התקפיים טובים .
      המזל של יוטה שיש רק שניים כאלה בליגה

    1. כל הכבוד על האומץ לצאת ככה ולהתוודות.
      לא שופטים אותך על העדפותיך, זה ממש בסדר (אפילו בתנ"ך, דוד ויהונתן לדוגמא).

  11. מיטשל לא זרק לסל מאז אמצע הרבע הראשון.
    דנבר לקחו אותו פרוייקט וזה עובד.
    לא יודעת למה אבל אני אשכרה נהינת מההפסד הזה

  12. חוויה של יוקיץ'. ידענו כבר שנים שהוא יודע למסור, יודעים כבר שנתיים שהוא לא רע בריבאונד, ידענו שהוא השתפר ומשתפר גם בסקורינג שלו, אבל מתחילת העונה הוא פשוט מתפוצץ התקפית. חות מדוראנט הוא לדעתי כרגע שתי הנקודות (ולאחרונה גם 3) הכי בטוחות בליגה.

  13. שמעון – שני דברים!
    1. אחלה סרטון העלית – תביא עוד – סוף סוף רואים קצת הגנה בהופס.
    2. אף מילה על האיש שלי פט פטרסון? 3/3 מהטריי!!! זה קלעי דגול! קווין דוראנט עם כוח. פשוט לא נותנים לו להתבטא 😂😂😂 חחח בגיל 700 פותח לי בחמישייה בקונטנדרית 😂😂😂

    1. לא ראיתי את פטרסון בזמן שהוא צלף אני ניגרתי במגרש.
      צילמתי כי התמנון הביא 2 היילייטס חבלז וחשבתי יצא לו עוד אחד, הוא כל הערב שמר על איזה סוס אחד חדש פעם ראשונה שבא 1.98 יותר גבוה מכץ ושמן טוחן בצבע, הוא היה יחד עם כץ וההוא טחן את כץ אז התמנון התעצבן ועבר לשמור עליו, כל הערב הוא נלחם בשמן אבל ניגבנו אותם ואחכ באמיר כץ אז לאורי צחק עליו אמר לו פעם היית הכי גבוה פה חחחח היום אתה מרגיש גמד אתה בטח מתגעגע לגמייקל גרין (כבר חודש מושבת) אז הוא צחק הוא אמר אני נהיה נמוך מיום ליום.
      אז באותו משחק יצא שבירד שומר עליו והוא ברח מהשמירה על כץ ונתן לרנדל לשמור עליו אז הוא חגג קלע את כל הנק שם אז צחקנו אמרנו לו סוף סוף חזרת להרגיש גבוה

      1. אני רואה האיש שלי ג׳מייקל גרין זה כמו ג׳ון וול. אבל יפה החבר׳ה אצלכם עובדים בהגנה.
        לגבי יוטה – לא נעים לי להגיד כי לילי אחלה ואני בעדה – אבל המאזן שלהם נראה לי קצת ״בר חלוף״. זה ייגמר בסיבוב ראשון גג שני נצחונות בשני, כמו תמיד. שאק יצא מגעיל עם מיצ’ל אבל לא ממש רחוק מהמציאות. חייב עוד כוכב מוכח לידו. קולני כבר לא כוכב (עדיין שחקן נהדר)

        1. הוא עדיין עם האף שבור הרופא לא אישר לשחק אבל הבנתי מלאורי שהוא עלול לחזור השבוע אולי כבר ביום ג
          גם הרקדן ופול גורג כבר לא באו איזה חודש
          עובדים חזק בהגנה חביבי יש משחקים לפעמים מתאבדים בהגנה במיוחד כאלה שיש יוקרה או התערבות או דם רע שם כמו פסיכים אנחנו. היום אחרי הנאטמאג שקיבלתי אמרתי לעצמי בירד לא יקלע עוד סל הוא הצליח לשים לי 2 גאמפים בפרצוף עם הגנה מעולה אבל עשה ימבה איירבולים וניגורים הושמד לגמרי. ניסיתי גם לנאטמג אותו חזרה והשחלתי לו בין הרגליים לא הצלחתי כץ גנב את הכדור 🙂
          אבל מה שעשיתי לבירד לא ישכח בחיים בשכונה, הוא קיבל ממני כזה לא מזמן (מה שהארדן עשה לילד) אבל דחף אותי מאחורה בכוונה בכל הכוח אחרי שעברתי אותו המניאק, זה עילה למכות אבל ניגבתי אותו גם ככה שם בהרקדות.
          https://youtu.be/JBdZRHhNdM0?t=220

  14. יוקיץ' עם 33 נקודות ב-18:40 דקות, פירק ושבר את השיא של ג'יילן בראון מלפני שבוע. אבל המאלובוט לא מוכן היה לספסל אותו כדי לשמור על השיא. לדאוג שיוקיץ' יהיה קצת שמח. לא… הוא העדיף ניצחון ו-47 נקודות סתמיות. דוביד שוויצר היה עושה את המעשה הנכון.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אני רואה שאני יושב לך מצויין בין האזניים.

      1. סתם חושב שאתה בדיחה, אדון "נייטרלי" תומך באנסים רק כי מי שאתה תופס כהיריב שלך לא.
        *זה* נקרא לחיות בראש של מישהו.

        1. העובדה שאני יושב שם יופי, תשאל את עצמך למה בכלל היה חשוב לך להזכיר?
          תומך באנסים? שכחת לבלף שאני גם תומך ברצח ובעינוי של זקנים….
          חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  15. דברים יפים במשחק של ווש ברוקלין
    דוראנט בדאנק פוטטר מפחיד על ברטאנטס המבוהל😄

    ווסטברוק עם גג מכל הלב על דוראנט ה"בוגד"…
    ג'ורדן נותן משחק א'לה קליפרס בימים היפים עם דאנקים ברוורס וכל הרפטואר.
    והכי קטעים שהמשחק צמוד.

  16. קיירי חושך ברמה שלא ראיתי ממנו מעולם
    וואגנר עם הבייבי פייס זה כל כך סרט כדורסל למתחילים על הילד שלא הפסיק לחלום..

  17. בפיגור 14 נקודות 8 דקות לסוף המשחק בלי אמביד.
    דוק ריברס עבר להגנה איזורית 2-3
    סימונס וטייבול קדימה ודוויט האוורד באמצע מאחורה
    והם גמרו את אינדיאנה וניצחו את המשחק
    100 אחוז נצחון של מאמן

  18. אחד המשחקים המטורפים שהיו העונה ברוקלין וושינגטון
    מ-ט-ו-ר-ף!
    היו בפיגור 18 ברבע הראשון
    רדפו אחריהם עד השנייה האחרונה ורק אז בסוף בסוף בסיום מטורף הצליחו להפוך את התוצאה
    איזה משחק מהסרטים
    קיירי ביל דוראנט וווסטברוק פשוט לא החטיאו
    וואו

  19. 41 נקודות של ווסטברוק וסיוםם מטורף!!
    אבל בעיקר ההגנה לראשונה העונה היתה נראית סביר. בעיקר עם ווגנר.
    לאבדיה כרגע אין מקום בחמישיה.

    1. לא יודע לגבי ההגנה. המספרים האלה הם מטורפים בכל קנה מידה. יש עם מה לעבוד זה כן..
      אבדיה לא היה היום, אפשר להבין בהתייחס לשהות הארוכה בחוץ בלי אימונים…
      אבל השחקנים החדשים בסגל יהיו הרבה יותר תחרות ממה שהיה לו לפניכן
      גרייסון מתאוס הכניס הרבה מאוד אנרגיה על המגרש ומסר את החטיפה הגדולה בשנייה האחרונה….

  20. ביל וראס החטיאו ברצף הזדמנות להפוך את התוצאה בדקה האחרונה (מזכיר את ההחטאות של קיירי וKD בפעם הקודמת), אבל החזירו עם 2 שלשות פשוט מטורפות ב7 שניות האחרונות והפכו פיגור של 5 ליתרון נקודה
    וואו

    1. ברור שזה אמיתי מנהיג הblm תכף מעביר אותו
      מעניין מה הליגה תעשה בנדון? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      גו האריס זה חבילת טרייד שפשוט מנסים להגדיל לא צריך להיות גאון גדול
      אם אני ממש ממש חייב להמר גו האריס ילך לפליקנס על אדמס ורדיק וישלימו מסביב מה שצריך אם צריך.

      1. כן ברור שזה אמיתי, בטח כשזה מגיע מטרול טוויטר ידוע. ג'ו האריס היה השחקן היחיד חוץ מקיירי ודוראנט שהנטס לא היו מוכנים לוותר עליו בעסקת הארדן אז ברור שהוא חבילת טרייד שמנסים להגדיל.
        עולם שמעון.

  21. מו ואגנר זה האיש שלי הוא צריך להיות שחקן חמישיה הוניל הזה סתם נרקב אצל ברוקס שחקן מעולה.
    אני רואה עשו לראס סיאנס והקליר פאת שהרופא רשם לו גם עזר ואפילו שלשות הוא נתן 😎
    איזה הופעה חייב לראות ש.ח ראס של פעם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט