לילארד ודונצ'יץ' ינסו לסחוב ויריבות היסטורית מתחדשת ביום שבת גדוש ומשמח / עידו רבינוביץ'

לילארד ודונצ'יץ' ינסו לסחוב ויריבות היסטורית מתחדשת ביום שבת גדוש ומשמח / עידו רבינוביץ'

שיקגו בולס (10-7) – פורטלנד טרייל בלייזרס (8-9), 03:00.

יום שבת נפתח עם שתי קבוצות שמקוות להשתמש בשנייה כדי למנוע רצף פוטנציאלי של שלושה הפסדים, כאשר החלוצים מאורגון מתארחים בעיר הרוחות למפגש עם הבולס המקומיים.

היריבות, שלא שיחקו אחת נגד השנייה יותר מאז סוף 2019, נמצאות כל אחת בהתדרדרות שונה. הבלייזרס הוכו במגפת הפציעות בשבועיים האחרונים. זה התחיל מזאק קולינס, ואז סיג'יי מקולום ויוסוף נורקיץ' באותו המשחק שמשבית את שניהם לפחות עד אמצע החודש הבא, ובימים האחרונים הצטרפו גם שני הפורוורדים – רוברט קובינגטון ואז דריק ג'ונס ג'וניור, שנפצע בהפסד האחרון מול היוסטון רוקטס. הרוטציה של טרי סטטוס קצרה גם ללא הפציעות, עם ג'ונס ג'וניור הם שיחקו ברוטציה של שמונה שחקנים משמעותיים (מעל חמש דקות על הפרקט). עכשיו כאשר המחסור מגיע לשיאו, דמיאן לילארד צריך לסחוב על גבו עוד יותר מהרגיל. מספר 0 של פורטלנד קלע 30 נקודות וחילק 9 אסיסטים במשחק האחרון, וזה עדיין לא הספיק מול קבוצת בינונית כמו הרוקטס. ללא העוזר החשוב ביותר לליארד, סיג'יי מקולום, כרמלו אנטוני המבוגר לוקח על עצמו הרבה מהנטל, ברוב הפעמים זה לא נגמר טוב. במשחק האחרון הוא קלע 3/15 מהשדה בכמעט 38 דקות של משחק. גארי טרנט ג'וניור גם כן מקבל תפקיד התקפי עם אחריות כבדה יותר, כאשר הוא מצליח לנצל אותו באופן יעיל יותר מכרמלו, אך הוא עדיין לא הראה יציבות מספקת כשהוא נאלץ לפתוח ולשחק דקות מרובות.

בצד השני, הבולס מציגים סגל די מלא, אך מוצאים את עצמם מאוד מאוכזבים כל פעם שעולים ניצוצות של תקווה. מתחילת העונה, הם מחליפים רצפים של ניצחונות והפסדים. למעשה, רק פעם אחת העונה הם לא חיברו שתי תוצאות זהות אחת אחרי השנייה. גם החודש, לאחר שהשיגו שלושה ניצחונות רצופים על המאבריקס בחוץ, הרוקטס ואז ההורנטס בחוץ, הם הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם נגד הלייקרס והסלטיקס, שניהם בבית. המאכזב ביותר בעיר המאכזבים הוא קובי וייט, הסופמור של הבולס שהראה הרבה הבטחה בתחילת הקריירה שלו ונבחר לחמישיית הרוקי הראשונה, מציג את אחת מהעונות הגרועות בליגה עד כה. הוא שיחק 573 דקות, בהן קבוצתו איבדה יותר משישים נקודות בשל השפעתו על המגרש לפי מדד TPA (Total Points Added), שחקן השנה השנייה היחיד שמתקרב להסרחה של וייט הוא דאריוס באזלי מהאוקלוהומה סיטי ת'אנדר, היחיד שגם מציג מדד נמוך מחמישים. חמשת המשחקים האחרונים של וייט היו אולי הגרועים ביותר בקריירה שלו: 9.4 נקודות ב-33.3% מהשדה והגנה רעה. בהפסד האחרון, 119:103 לבוסטון סלטיקס, הוא קלע 2/6, מסר אסיסט אחד ואיבד אחד ב-24 דקות על המגרש. למרות כל זאת, הוא פתח בכל 17 המשחקים של השוורים, כי אין להם ערך בלפתוח עם הוטרן, תומאס סטורנסקי, מהספסל.

למארק אוורסלי, הגנ'רל מנג'ר של הקבוצה, יהיו הרבה החלטות לעשות בשנתיים הקרובות: כמה שווה לאורי מרקנן, שמשחק טוב עד כה בשנת החוזה שלו. כמה אפשר לסמוך על וונדל קרטר ג'וניור, שהרשים כאשר שיחק, אך פספס כמעט חצי מהקריירה שלו בשל פציעות, כולל עוד אחת נוספת שחווה ביום שלישי האחרון, ותשבית אותו לזמן רב. מה אפשר לעשות עם המוכשר הבעייתי, זאק לווין, שמרוויח כמעט 20 מיליון לשנה ומסיים את חוזהו ב-2022 ללא הגבלות.

הימור: לבולס אין את העומק שיכול לנצל את הדלילות בסגל של הבלייזרס. זה יהיה צמוד, אבל לפורטלנד יש שחקנים שהם יכולים לסמוך עליהם בשניות הסיום, לבולס אין. 4 הפרש לאורחים בסיום.

שארלוט הורנטס (11-8) – מילווקי באקס (7-11), 03:00.

הצבאים העייפים יעלו לפרקט למשחק השני של בק-טו-בק, והשלישי הרצוף מחוץ לבית בארבעת הימים האחרונים, הפעם ב-"ספקטרום סנטר" שבצפון קרוליינה לקרב מול הצרעות של שארלוט.

בדומה לבאקס, גם ההורנטס שיחקו אתמול, ניצחון מרשים על האינדיאנה פייסרס למרות משחק חלש של הסטאר, גורדון היווארד, שקלע 11 נקודות ב-33.3% מהשדה. בהיעדר התפוקה הרגילה של מספר 20 בפן ההתקפי, טרי רוז'ייר ודוונטה גראהם התעלו על עצמם בגלקאץ, כאשר שלשה לכל אחד מהם ב-70 השניות האחרונות של המשחק השאירו את הניצחון בבית שלהם, על אף ניסיון קאמבק מלחיץ מהאורחים, שהצליחו לגנוב את ההובלה עם 3:06 לסיום אך בסוף סיימו בצד המפסיד.

גם הבאקס כאמור השתתפו באירועי אמש עם הפסד 131:126 לידיהם של הניו אורלינס פליקנס. למרות שארבעה שחקני חמישייה קלעו 16 או יותר נקודות, כולל 38 של יאניס אנטטוקנמפו, הם לא הצליחו להתמודד עם הגשם ההתקפי בצד השני, ארבעה שחקנים של השקנאים קלעו מעל 20 נקודות, כאשר ברנדון אינגרם הוביל את כולם עם 28 נקודות משלו. הבאקס קלעו 81 נקודות מרשימות במחצית השנייה, בניגוד ל-63 בלבד מהפליקנס, אך הבור של 29 ההפרש שהכניסו את עצמם אליו במחצית הראשונה היה יותר מדי בשביל להתמודד איתו.

"אתה רואה את המאזן של שנה שעברה, אתה רוצה להמשיך ולהפוך את המאזן השנה למשהו אפילו טוב יותר. יש הרבה לחץ בהיבט הזה" אמר ג'רו הולידיי במהלך מסיבת העיתונאים האחרונה של קבוצתו. הבאקס עדיין לא הצילחו לחבר יותר מארבעה ניצחונות רצופים העונה, אם הם רוצים לשחזר את ההישג המצוין של העונה הסדירה אשתקד, הם יהיו חייבים לצבור מומנטום עקבי שימשוך אותם לרצפים ארוכים כמו בשנה שעברה.

החבורה של מייק בודנהולצר מגיעה למשחק ללא פציעות למרות העומס הכבד בזמן האחרון, כך גם השחקנים של ג'יימס בורגו בצד השני. סגל מלא לשתי המתחרות.

הימור: אף על פי שלא הצליחו לחבור רצפי ניצחונות עצומים העונה, מילווקי גם לא נכנעו להרבה רצפי הפסדים (שני ההפסדים הרצופים היחידים הגיעו מוקדם יותר החודש, נגד הנטס והלייקרס). אינני סבור כי שארלוט יהיו אלה שישברו את הבאקס החזקים, מילווקי ב-11.

מיאמי היט (12-6) – סקרמנטו קינגס (10-8), 03:00

המיאמי היט החבולים מדדים למשחק הזה עם סגל מלא חורים וחמישה הפסדים רצופים. המלכים מסקרמנטו ישמחו לחגוג בפלורידה עם ניצחון על באם אדביאו ושותפיו.

המבוכה האחרונה של ההיט הייתה נגד הלוס אנג'לס קליפרס, ששיחקו עם חמישייה של רג'י ג'קסון-ניקולס באטום-לוק קנארד-טרנס מאן- סרג' איבקה, בנוסף לשחקן בשם אמיר קופי (32 משחקים בקריירה עם 2.6 נקודות בממוצע למשחק) שעלה לכמעט 17 דקות של פרקט בשל הסגל החסר. למרות כל הקשיים הללו, הם עדיין הצליחו לגבור על ההיט בביתם במיאמי.

באם אדביאו, שהיה ללא ספק ובפער עצום, השחקן הכי מוכשר על הפרקט בכל פעם שנמצא עליו במשחק הזה, פשוט לא נראה כך. הוא קלע רק 6 זריקות כל המשחק ופשוט לא ניצל את היתרונות שלו נגד הסגל העני שממול. אריק ספולסטרה כבר נאבק במכת פציעות והכניס שחקנים הזויים לרוטציה, אך לשחק דקות משמעותיות מאוד עם שחקנים כגון מקס סטרוס, גייב וינסנט וקייזי אוקפלה זה פשוט מתכון להפסד. למעשה, ההיט השתמשו ב-13 חמישיות פותחות שונות עד כה העונה, והם שיחקו רק 18 משחקים!

הקינגס מרוצים מאוד לפגוש יריבת חוץ קונפרנס חזקה במצב כזה רעוע, אך ניצחונם לא מובטח כלל במפגש הזה. הם ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, נגד הניקס בבית והשניים האחרונים בפלורידה, נגד המג'יק והראפטורס שמארחים בטמפה ביי. אמנם, לפני כן הם הציגו רצף של 4 הפסדים רצופים ושישה משבעת הקודמים. אמש נגד טורונטו, הם קלעו ביעילות מרהיבה של 65.4% אחוזים אפקטיביים לכל הקבוצה, ועדיין כמעט הפסידו את המשחק לאחר שהגיעו לרבע הרביעי ביתרון 13.

השלישייה המובילה של הקינגס הייתה רותחת אמש, האריסון בארנס-דיארון פוקס-באדי הילד קלעו 72 נקודות משותפות באחוזים מצוינים, כולל ששת הנקודות האחרונות של הקבוצה, כולם בזריקות עונשין ב-18 השניות האחרונות של המערכה.

אצל לוק וולטון החיסרון המשמעותי היחיד הוא נמנייה ביילצה שמושבת בשל פציעה בגבו.

בגזרת הפצועים של אריק ספולסטרה, יחסרו ג'ימי באטלר, גוראן דראגיץ', אייברי בראדלי, מוריס הארקלס, מאיירס לאונרד, כריס סילבה ואנדרה איגודלה. סביר שגם טיילר הירו וגייב וינסנט יעדרו בשל פציעות.

הימור: אני חושב שסקרמנטו יכולה לברוח לגמרי עם הניצחון, הואלי ובאם אדביאו ימשיך את היכולות הפושרת שלו מהמשחק הקודם. 18 הפרש לא מפתיע למלכים מבירת קליפורניה.

בוסטון סלטיקס (7-10) – לוס אנג'לס לייקרס (6-14), 03:30.

היריבות ההיסטורית בין הלייקרס לסלטיקס חוזרת לעוד מפגש מרתק בין שתי שונאות היסטוריות משני צדי המפה האמריקאית.

מאמן הלייקרס, פרנק ווגל, הגיב כך כאשר נשאל מדוע המשחק הזה תמיד תופס את תשומת הלב של האוהדים (ורשתות הטלוויזיה, כתוצאה מכך): "מה הופך את זה למיוחד? שתי הקבוצות המעוטרות ביותר בהיסטוריה של המשחק. כמובן שרבים מאיתנו גדלו על הקרבות האדירים בשנות ה-80' עם הקבוצות של בירד נגד הקבוצות של מג'יק ואיך שהיריבות הזו עזרה לתת תנופה לליגה מדשדשת דאז. מרד אורבאך ועד פירס-גארנט-רונדו נגד קובי וחבריו, תמיד היו קרבות טובים. יש כאן שתיים מהקבוצות הטובות בליגה, בלי קשר ליריבות, זה צריך להיות מרתק" אמר ווגל עם הרבה כבוד לקבוצה מולה הוא מתמודד.

זה לא תלוש מהמציאות ששתי הקבוצות האלו ייפגשו פעם נוספת בגמר הגדול של הליגה, בפעם הראשונה מאז הזכייה האחרונה של קובי ברייאנט ב-2010. המשחק הלילה יכול להיות קדימון מסקרן לקרב עצום בפוטנציה על הבמה הגדולה ביותר שיש לכדורסל מקצועני להציע. שתי הקבוצות מעלות הרכבים כמעט נקיים לגמרי (בהינתן ההנחה ההגיונית שאנטוני דיוויס ישוב לשחק) עם לפחות יום מנוחה אחד, שתיהן מגיעות בעקבות הפסדים (הסלטיקס לספרס, הלייקרס לפיסטונס) ויתעבו להמשך את הרצף הרע מול היריבה המרה.

נקודה מסקרנת אחת היא לצפות בדרך ההתמודדות של הלייקרס עם ג'יילן בראון הרותח, שמשחק כמו מועמד אולסטאר רציני ביותר. הוא מראה יכולות סקורינג עקביות ויעילות במיוחד (מעל 20 נקודות בתשעת המשחקים האחרונים שלו) יחד עם הגנה של עלוקה שלא משחררת. ייתכן ולברון ג'יימס ייאלץ לחלק את זמנו בין ג'ייסון טייטום לג'יילן בראון, תלוי במי האיש החם באותו זמן.

הימור: אני חושב שלברון יגיע עם עשן באוזניו בעקבות ההפסד המפתיע לפיסטונס לפני יומיים. וכשלברון עצבני, הוא נוטה לדרוס את כל מי שעומד בדרכו. 7 הפרש ללייקרס.

סן אנטוניו ספרס (8-11) – ממפיס גריזליס (6-7), 03:30.

הספרס, ששיחקו שישה משחקים יותר מהגריזליס, מארחים הלילה את הדובים הקרירים למפגש ראשון מבין שניים רצופים באלאמו שבטקסס. זה המשחק הראשון של הגריזליס מאז ה-18 בינואר, לאחר שחמישה משחקים שלהם נדחו בשל חוסר בשמונה שחקנים זמינים שנגרם בשל הנחיות הקורונה. הספרס לעומתם, נלחמים בפעם השלישית בחמשת הימים האחרונים, כאשר המשחק האחרון שבהם התקיים אתמול, בו הספרס בלמו את הנאגטס החמים, שניצחו חמישה רצופים לפני כן, עם ניצחון 119:109 מאחורי דאבל-דאבל של 30 נקודות ועשרה אסיסטים של דמאר דרוזן. זה היה השלישי ברצף של שחקניו של גרג פופוביץ'.

"אנחנו חייבים להמשיך לסיים משחקים כמו שצריך, אתה יודע, לא משנה כמה קשה זה נהיה, לא משנה נגד מי אנחנו משחקים – קבוצות העילית או קבוצות התחתית, אנחנו מוכרחים להגיע, להיות חמדנים ולהיות עקביים. להגיע לכל משחק, להילחם עם זוב דם והתמודד מול כל אחת" הצהיר דמאר דרוזן בראיון אמש. ניכר כי למרות הרצף חיובי, קאוץ' פופ, כמו תמיד, משאיר את קבוצתו במנטליות של אנדרדוג.

ולמרות שאינם האנדרדוג במשחק הזה, הממפיס גריזליס יכולים לעשות להם צרות צרורות. במשחק האחרון שלהם, שהתקיים לפני כמעט שבועיים, הם גברו על הפיניקס סאנס בתוצאה 108:104, זו הייתה הפעם הראשונה בה ג'ה מוראנט רשם דאבל-דאבל העונה כיוון שנעדר מרוב משחקים הקבוצה בשל פציעה בקרסול. הלילה, הוא מגיע בכושר מלא למערכה הזו ויקשה על חייהם של הגארדים מהצד השני.

מלבד דריק וייט שלא משחק כבר זמן מה, הדורבנים מגיעים ללא פצועים או חולים נוספים. לדאבונו של טיילור ג'נקינס, דו"ח הפציעות של קבוצתו מלא הרבה יותר. להוציא את ג'ארן ג'קסון ג'וניור, שלא שיחק עד כה העונה כלל, גם גרייסון אלן ויונאס ולנצ'יונס יהיו בלבוש אזרחי למשחק הערב.

הימור: מנוחה זה מצוין לקבוצות בספורט אינטנסיבי כמו כדורסל, אך יותר מדי זמן ללא משחק רשמי דווקא מתחיל תהליך שלילי נגדי. אני מאמין שהספרס, שמגיעים עם המומנטום, יצליחו לשמור על המבצר וינצחו ב-9 הפרש.

דאלאס מאבריקס (11-8) – פיניקס סאנס (8-9), 04:00.

משהו מוכרח להשתנות אצל הדאלאס מאבריקס, שהפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם. "אנחנו נוראיים. אין לי יותר מדי מה להגיד, בחיי לא הרגשתי ככה. אנחנו מוכרחים לעשות משהו, כי זה לא נראה טוב. אנחנו חייבים להתעלות על עצמנו, לדבר אחד עם השני ופשוט לשחק טוב יותר מכך. זה עניין של מאמץ" מלמל לוקה דונצ'יץ' העצוב כאשר נשאל על המצב של קבוצתו. שני ההפסדים האחרונים של הפרשים הגיעו על ידי הקבוצה הלוהטת ביותר בליגה, היוטה ג'אז, שהשתמשו במאבס כמקפצה להאריך את רצף הניצחונות שלהם ל-11.

בשמונת המשחקים האחרונים, דאלאס מציגה את ההגנה הגרועה ביותר בליגה מבחינה סטטיסטית, לכן לא מפתיע שהם ניצחו רק שניים מהמשחקים הללו.

גם הפיניקס סאנס לא נמצאים בכושר חיובי יותר משל יריבתם הלילה. בשבועיים וחצי האחרונים, הם ניצחו רק שניים מתעשת המפגשים האחרונים שלהם. ובששת המשחקים האחרונים הם בשליש אחרון בליגה מבחינת תפוקה התקפית. הלילה, יש להניח כי הם ימשיכו להתקשות לשים את הכדור בסל, בשל ההיעדרות של הכוכב הצעיר, דווין בוקר, שמתח שריר ברגלו השמאלית.

הימור: לוקה דונצ'יץ' יחזיר את הגרוב של הקבוצה שלו עם ניצחון חשוב שיוריד את הסאנס למאזן חצוי. 6 הפרש דאלאס.

גם ישוחקו

ניו אורלינס פליקנס (10-7) – יוסטון רוקטס (9-8), 03:00.

גולדן סטייט ווריורס (9-10) – דטרויט פיסטונס (14-5), 05:00.

לפוסט הזה יש 141 תגובות

  1. נציין גם שכל מי שהתגעגע לחבר ד. מ'יצל אחרי שלא ראינו אותו מאז אמצע השבוע יוכל לקבל אותו הערב בשעה נוחה (23:00) . מספר 45 הלוהט יוביל את הקבוצה החמה במדינה למפגש מול הקבוצה שויתרה על שירותיו – יהיה מעניין.
    (סליחה מראש).

    1. רגע מה, לא זה יהיה מחר 😅
      המשחק המוקדם שלנו מול הנאגטס הוא ב22:30 שעון ישראל ב31.01 שזה יום ראשון בערב.
      נראלי (אולי שינו משהו?)

      1. מסכים לגמרי. סיכון ממשי. ודרק בטח ישחק 4 דקות כדי שלא יפצע שוב. בטח ואסל וליילס ישחקו הרבה. אולי קווינדרי ירוויח כמה דקות. אשמח אם טרה ג'ונס ישחק יותר מדקה וחצי. לדעתי הוא יהיה שחקן טוב – חכם, נמרץ, חודר, וכנראה עושה הגנה לא רע בכלל לגודלו.

  2. לא קשור לפוסט אבל החל מיום ג מתחילה העונה האמיתית של ההוקס ולראות ממה הם עשויים. עד כה היה רק גישושים.
    הם יוצאים למסע של 11 משחקים בהם 10 קבוצות רציניות.
    לייקרס מאבס (בתקווה שלוקה לא יברח מהמפגש כמו עונה שעברה) גאז ראפס מאבס ספרס אינדי ניקס בוסטון בוסטון.
    אחרי זה נדע אם הם בדרך למקום ה4 או ל8.

  3. לילה של אחלה משחקים,
    כמובן בוסטון לייקרס, אבל גם דאלאס פיניקס.
    .
    הדובדבן של הלילה זה החזרה של דירק וויט, להוציא את הבועה אני לא חושב שהספרס ניצחו 4 רצוף מאז שקוואי עזב.
    .
    Go spurse

  4. לא צריך להגזים לפליקנס לא היה עוד לילה מרשים כמו אתמול, הבלחה חד פעמית. פליקנס מזעזעים העונה
    הפסידו 8 מ10 המשחקים האחרונים שלהם. לונזו עם המשחק הכי טוב של מאז שהגיע לליגה בערך וזה יקרה פעם באף פעם מאז הטרייד יוסטון נראים מעולה. יש שם אחלה חלקים יקח להם זמן להתחבר אבל אני אוהב את מה שקורה שם.

  5. Miami HEAT
    @MiamiHEAT
    #SACvsMIA UPDATE: Jimmy Butler (health and safety protocols), Udonis Haslem (personal) and Andre Iguodala (neck) will all be available for tonight's game vs the Kings.

    Avery Bradley (knee) has been ruled out.

  6. בוקר טוב!! התה מוכן ואנחנו יוצאים לדרך!
    הבולס משווים ביונייטד, גימי משחק ומוביל את קלעי מיאמי. ההורנטס צמודים לבאקס לקראת המאניטיים.

  7. לאמלו בול השתלט על המשחק ברבע האחרון בהגנה והתקפה ועשה צחוק מיאניס והחברה
    מילווקי צריכים מאמן חדש

  8. איזה התקפה מחרידה של הקינגס בסוף חחח וולטון זה מאמן לנס ציונה מביך ריישון הולמס עושה איירבול מהעונשין 😂😂😂
    מיאמי עם דאבל טים על פוקס לא כמו כל קבוצות שנותנות כדור לכוכב ואז אחד על אחד קליר פאת 😂😂
    גימי חזר!

    1. הם שיחקו ממש יפה היום
      לפני זה ראיתי אותם ב 2 משחקים נגד פילי , אמביד טחן אותם ואין להם גבוהים לעצור אותו והם נראו לא טוב.
      נראים הרבה יותר טוב היום

  9. שיקגו היו טובים, עשו את הדברים הנכונים השיגו סטופים הגנתיים אבל כאשר עומד מולך מלך הקלאצ זה לא מספיק 5 הפרש 11.2 לסיום. איבוד נוראי של לוין.

    1. יפ
      מאמן מצוין לקבוצה צעירה מאד בתחילת הדרך, לא חושב שיש טוב ממנו אבל כשמדברים על השלב הבא? אין לו את זה! לפחות לא בשלוש שנים האחרונות.

  10. הסאנס נותנים התקפה שהזריקה תגיע לריצרדסון ופיני סמית 😂😂
    המסירה היחידה שפול מסר לאייטון זה שהוא כמעט איבד כדור ואייטון הצליח לקחת את הכדור מהריצפה וקלע סל 😂😂
    המאבס טפשים מאד בהגנה פול היחיד!שקולע מהחצי מרחק והם נותנים לו בקלילות לעבור בחסימה ולזרוק משם קל. כמו שנתנו לקאווי את הספוט הגנה מאד מאד טיפשה

    1. ריצ’רדסון זה פח גדול שמוסד טנ״ש ניסה להריץ פה באתר כתחליף באטלר והסתכל על האפקטיבי חחחחח, כל בר דעת ידע שהוא פרח רק בגלל שזה המערכת של מיאמי, עוד טעות נוראית של טנ״ש.

  11. שמעון אני יודע למה פול לא מוסר הרבה לאייטון.
    זה בגלל שפול חי באותו איזור שלו ולמעשה דוחק את אייטון מאיזור המחייה שלו – חצי המשחק.
    פול כל הזמן חודר ומסתובב שם אז איך אייטון אמור לתפוס עמדה שם ולקבל כדור?
    מה שנשאר לו זה לובים ולצאת החוצה מהצבע.
    לובים קשה כי הנוכחות של פול שם יוצרת צפיפות.
    והוא לא יודע לשחק מחוץ לצבע.

    1. האזור של אייטון זה מתחת לסל.
      "לובים קשה כי הנוכחות של פול שם יוצרת צפיפות" – סר את זה לדיאנדרה ג'ורדן שהיה איתו בקליפרס. ואייטון עוד פי עשר יותר מוכשר.
      .
      הם ילמדו לשחק ביחד

      1. נו בדיוק הוכחת את הטענה שלי.
        ג'ורדן בשיאו היה שחקן של 10-12 נק' למשחק, רק מלובים.
        עכשיו אייטון מצטמצם להיות דיאנדרה כי זה מה שנשאר לו.
        כל היכולות האחרות לא יכולות לבוא למימוש.
        פעם בכמה התקפות פול ימסור מוקדם מקו השלוש ולא יחדור קודם לשוטט בחצי משחק ואז זה הסיכוי היחיד של אייטון לקבל כדור נוח עם הגב לסל, בחצי מרחק.
        אלה הזדמנויות מועטות.

        1. חכה, רק התחילו לשחק ביחד. אל תשכח שיש עוד את בוקר שאמור להצטרף לסלט הזה, והוא האיש המרכזי בסאנס.
          אייטון רק עכשיו לומד לשחק עם רכז עלית

כתיבת תגובה

סגירת תפריט