האול סטאר של הדוק: העולם לא ראה 'אול סטאר וויקאנד' כזה אף פעם / מנחם לס

הנה אני, מנחם לס הקטן מבת גלים, קרית טבעון, ת"א, ניו יורק, סטייט קולג' פנסילבניה, גרדן סיטי לונג איילנד, ג'ופיטר פלורידה, גרינוויל דרום קרולינה, ואטלנטה ג'ורג'יה, מגיע להציל את האול-סטאר של ה-NBA. אתמול פתחתי 'פרוייקט דוק לס' – JUST TO GET ME GOING.

אנא קראו הכול – שמעון, או רק קופץ מכותרת לכותרת? – לפני שאתם מביעים תגובה , אוקיי?

למה ומדוע חייבים אותי לתת זריקה בזרוע לאול סטאר? כי הוא – כפי שהוא מתוכנן – יהיה פחות מעניין מיום ראשון בשכונה כשהבן של שמעון משחק עם חבריו המבוגרים והגדולים ממנו בכמה שנים! (האמת? הייתי מת לראות את הילד הזה משחק!)

לא משנה איזה שתי קבוצות בחרתם אתמול במיני-אתגר שלי לשחק אחת נגד השנייה. זה יהיה יותר משעמם מלשבת ולהסתכל על צבע מתייבש. אני – 20 דקות מהאולם – לא חולם אפילו להגיש בקשה לאקרדיטציה. אם אחד משני כתבינו כאן – יואב סנה ורועי שושני יהיו מעניינים, בבקשה, נסדר להם אקרדיטציה.

האול סטאר הזה – אלא אם כן ייתנו לי לארגנו – יהיה המשעמם, העגום, והבנלי ביותר מאז בנות הקולג' של ווסטר ניצחו את בנות אוברלין קולג' 12-34 לעיני רינה ז"ל ואני, ב-1962.

תראו. כל הליגה הזאת בצרה צרורה בתקופת נגיף הקורונה וכמובן המוטציות החדשות של הנגיף הדרום אפריקני והאנגלי (ומי שחושב שהן המוטציות האחרונות – שיחשוב פעמיים). זוהי תחרות בין מדענים לנגיף, ועד עתה יד הנגיף על העליונה. עד שימצאו חיסון למוטציות החדשות, בני הזונה המיקרוסקופים האלה ימצאו דרכים חדשות לדפוק את החיסונים. כיצד זה ייגמר איש לא יודע.

אז הליגה מתכננת'אול-סטאר ויקאנד? ועוד באטלנטה, אחת הערים האנטי-הופסיות בארה"ב? אופפפססס…סליחה. לא אנטי הופסית. רק אנטי הופסית NBA. זוהי עיר של פוטבול וכדורסל מכללות.

עתה בנוסף לקורונה, יש לנו גם את הטרור ימני-קיצוני, ניאו-נאצי, אנטישמי, ולפתע איזו BITCH מג'ורג'יה, קונגרסוומן – אשת קונגרס – אנטישמית בשם מרג'ורי טיילור גרין, מודיעה לעם שכל מקרי ההתנכלויות בבתי הספר, וההרג ההמוני בלאס ווגאס – הם כולם CONSPIRACIES – קנוניות – של יהודים.

במצב דברים זה הליגה סובלת מחוסר עניין בקהל, מלבד הקשורים אליה בטבור – כמו עכברי כדורסל מופרעים כמו כולנו כאן בהופס. הקבוצות אינן קבוצות. ההגנה אינה הגנה, והכל התהפך על ראשו. כמה קבוצות לא מצליחות להעמיד אפילו 8 שחקנים בריאים. עשרות משחקים 'נדחו'. למתי?

משחקים נדחסים לבק-טו-בק ואז מיאמי מתפרקת, אטלנטה מפסידה לנמושות, ודטרויט פיסטונס משפילה את הלייקרס.

היום דניאל ת'אייס מהסלטיקס החמיץ FOLLOW-UP שיכול היה לשלוח את הלייקרס חזרה ל-L.A עם שלושה הפסדים רצופים!!!

אתמול הפליקנס ניצחה את הבאקס ותוצאת המשחק אפילו לא ניכנסה לכותרת הראשית. הספארס על הנאגטס? עוד פיהוק. סקרמנטו – סקרמנטו! – מפצחת את טורונטו? מה, באמת? כמה אנשים צפו לדעתכם במשחק בטיווי?.

העניין היחיד הוא לראות שחקני ספסל בחמישייה, או שחקני ליגה G שלא ראינו לפני.

ה-NBA היה המייג'ור ספורט הראשון לסגור שעריו בפני הנגיף, ואז מצא פתרון זמני נפלא – הבועה. אבל הבועה הייתה פתרון זמני. עתה הליגה חזרה לתפעל, ואפילו שמספר הנבדקים בארה"ב הגיע בימים האחרונים לשיאים חדשים עם שיאי קורבנות לנגיף – 4,000 ליום בשבוע שלם, הליגה ממשיכה לתפעל כאילו מאומה לא קרה, ואפילו מתכננת להתחיל להכניס מספר צופים למשחקים שרק ילך וייגדל.

החיסונים – הדבר היחיד שעלול להקטין את המגיפה, ואז – אולי ביום מימינו – להתגבר אי"ה על הנגיף – היה הדבר האחרון שהנשיא טראמפ חשב עליו בחודשים האחרונים. הוא חשב רק כיצד לתחמל את הבחירות כך שהוא יישאר נשיא. לכן – בגללו ובגללו בלבד – הפכנו למדינה הסובלת ביותר בעולם המערבי מהנגיף! בגללו – ולכן חוסר כל הנהגה פדרלית – ארה"ב הייתה המדינה היחידה בעולם עם עשרות מיליוני חיסונים, אבל ללא כל תכנית קיימת להזריקם לזרועות התושבים.

רק עתה – ב-10 ימים של ביידן – הכול מתחיל להשתנות, כולל תאוצה רצינית בזמן מהרגע שהחיסון יוצא מבית היוצר ועד שהוא מגיע לזרוע המחוסן. גייל ואני – שלפני שבועיים קבלנו הודעה שהחיסון השני שלנו 'מבוטל', לפתע מקבלים הודעה שהחיסון יינתן לנו ביום שלישי. לביידן היה אפילו זמן לדחות (אם לא לבטל) את מכירת ה-F-35 לסעודיה ולאמירויות.

וכמובן שהמוטציות החדשות של הנגיף הן בעיה חדשה לעולם המדע והרפואה.

השחקנים לחוצים ביותר. הם עייפים. לוח המשחקים משגע אותם. כל מה שהם רוצים זאת מנוחה. אותו דבר צופי הטיווי: רואים את הקבוצות 'שלהם' כשחצי מהשחקנים לא מוכרים, ומעבירים לערוץ אחר.

(חובה לציין שהליגה הייתה כוח חיובי גדול מאד בכל המהפכה החברתית שהחלה כאן, והיא הפכה לליגה המכובדת מכולן גם בדחיפה החיובית שלה – GOODWILL אמתי – לביטול הגזענות, וגם עם ניהול הבועה).

עתה היא עומדת לקלקל הכול בהכנות ל'אול סטאר' שלה – הראשונה מכל הליגות לקיים את האול סטאר: הבייסבול ביטלה את האול סטאר שלה. גם הפוטבול וההוקי (ההוקי היה אמור לקיים את האול סטאר שלו היום- Saturday, January 30, 2021 אבל אלא אם כן הוא נידחה ואני לא יודע על זה, היום א-י-ן NHL ALL STAR. ה-NBA חושבת שזה טוב לביזנס. היא טועה טעות מרה. אטלנטה אינה עיר כדורסל, וזה יהיה משחק שאני לא מוכן לנסוע 20 דקות אליו, לחנות במגרש החנייה לעתונאים תחת הצטלבות של כמה HIGHWAYS (ביניהם I-75 ו-I-85), כשהכול רועד – אפילו האדמה שאתה דורך עליה – פחד אלוהים – כשממאות, ואולי אלפי המכוניות והמשאיות הדוהרים במהירות 120-130 קמ"ש כל דקה עוברות מעל ראשך. ואז להיסחב עם הלאפטופ לראות משחק בין שחקנים שנבחרו ע"י אנשים כמוך וכמוני, והם עושים טובה שהם משחקים?

אדם סילבר יודע שכל הוויקאנד מיותר. רק להזכירכם בקשר ללוח הזמנים של ה'אול-סטאר וויקאנד':

1) ביום ששי 'יום המדיה' עם השאלות הטפשיות שוב ושוב, שוב ושוב. שאלות בנליות ושיגרתיות כדי לקבל ציטטה לעתון. ואז משחק 'וותיקים', והערב מסתיים במשחק בין הרוקיס נגד הסופומורס.

2)בשבת שוב מ סיבות עתונאים בשעות היום, פגישה עם אדם סילבר, ואליפויות SKILLS, דאנק, ושלשות. בערב קוקטייל דינר עם 4 לשולחן במקום 8.

3) מגיע יום ראשון. כל שעות הבוקר זה כנסייה ואז כל אחד מנסה להרוג זמן עד 8 בערב, המשחק בין שתי הקבוצות שבחרתם, כמו קבוצת האשך וקבוצת שמעון. למי שחשוב מי מנצחת – שירים את ידו.

זה לא יותר ממשחק ראווה נטול הגנה שהדקות המעניינות ביותר בו הם הדאנקים, ההאלי-הופים!

הייתי ב-30 כאלה לפחות. אלא אם כן מחכים משך כל יום ראשון למשחק 'מזרח' נגד 'מערב' עם לארי בירד נגד מג'יק, יום ראשון תמיד היה יום עינויים במלון עבורי.

(רק שיהיה ברור לכולם שללא הנהגתי, אחוז הציפייה באול סטאר וויקאנד ב-TNT יבייש כל כך שהוא לא יפורסם. המחיר לדקת פרסום יהיה מגוחך).

אז אם כבר יש 'אול סטאר' ורוצים שהוא יעניין (יעניין? יטרף!!!) תנו לדוק לס לארגן את האול סטאר הזה! אני אעשה ממנו הצגה מרתקת של שלושה ימים – שלושה משחקים – שישברו כל שיא צפייה אי-פעם באול-סטאר.

מנחם לס הגיע לעזור ולהציל(!) את האול סטאר וויקאנד, את התחת של אדם סילבר, ואת ה-NBA!!!

אז הנה האול-סטאר וויקאנד שאני מארגן בימים עצובים אלה של מגיפה, חוסר עבודה, וכלכלה שסועה:

(אגב, זה המקום להזכיר שלא סתם נתתי את האתגר של אתמול לבחור 'קבוצת אשך' ו-'קבוצת שמעון'. התגובות שלכם נתנו לי כמה רעיונות, אז תודה לכל אלה שתרמו)

דבר ראשון, אני מתחיל כבר היום לפרסם בגדול את התכנית של כל 3-ימי האול-סטאר, והמשתתפים בו. אני, כקומיסיונר של ה-NBA מבקש ב'פרטי' מכל כתבי ה-NBA שחיים מכתיבה על ה-NBA לכתוב ולפרסם את האול-סטאר כדבר שלא היה כמותו. שיכתבו מה שאני, הקומיסיונר, מבקש מכל השחקנים:

"כולם מתבקשים לעשות את הכול כדי להשתתף באול סטאר הזה. זוהי תרומתכם לא רק לחובבי כדורסל אלא 'תשובת ה-NBA למגיפה' ו'תרומת חלקנו לתת לחובבי הכדורסל ולתושבי העולם כולו שלושה ימים של – –

"פנטזיה, חלום, ואילוזיה, אבל הם האמת לאמיתה. מעופפי העולם הגדולים ביותר הם כאן לענג אתכם בהצגה הגדולה בתבל!

בנוסף, אני מציע למשתתפים סכומי כסף שאף פעם לפני כן לא ניתנו למשתתפי ה'אול סטאר וויקאנד!' (למשל, בתחרות הדאנק, 2 מיליון למנצח, ואז 500 אלף, 400 אלף, עד 100 אלף לששת הראשונים. אותו דבר באליפות השלשות. לכל משתתף באול-סטאר מובטחים 100 אלף דולארים מינימום, אם הוא לא זוכה בסכום הזה – או יותר, בהשתתפות זו או אחרת).

כיצד?

כמו בסופרבול (אוקיי, לא בדיוק. נניח 'כמו חצי מהסופרבול'). הווה אומר הוויקאנד יהיה מאורע ספורט כזה מיוחד שמפרסמים יריבו ביניהם על פרסום דקת טיווי. בסופרבול בעוד כמה ימים דקת פרסום בטיווי תעלה מיליונים רבים של דולארים ו-6 מיליון דולארים. אם בשלושת הימים תהיינה כ-100 דקות פרסום, אני מעריך שתהיההכנסה של 100 מיליון ל-NBA ול-TNT שיחולקו 80 מיליון ל-NBA ו-20 מיליון ל-TNT!

ה-NBA מתחלקת ברווחים עם השחקנים – הווה אומר 40 מיליון עבורי (כמובן עבור ה-NBA) ו-40 מיליון לחלק בין ה-50-60 שחקנים שיוזמנו להשתתף בתחרויות השונות.

היי, עבור כסף כזה, ועבור "תרומה לאנושות" כזאת, כל שחקן יתחנן להשתתף.

יום ששי:

כל החמולה מגיעה. אפשר להשאיר את 'יום המדיה' כפי שהוא. לבטל את כל השאר עד השעה 8:00.

8:00: משחק בין 'הזרים' לאמריקאים. חצי מיליון דולאר לכל שחקן בקבוצה המנצחת, ו-$100,000 לכל שחקן בקבוצה המפסידה.

מאחר ויקוימו 3 משחקים בק-טו-בק, אני מציע למאמנים לעשות מעט 'מנג'מנט' של שחקנים.

נבחרת הזרים:

חמישייה:בן סימונס, לוקה דונצ'יק, יאניס, סבוניס, וג'ואל אמביד.

ספסל: שי גילגואוס אלכסנדר, פט מילס, אנדרו וויגינס, בוין בוגדנוביץ', ד'אנדרה אייטון, רודי גובר, ניקולה יוקיץ'.

נבחרת ארה"ב:

חמישייה: סטף קרי, מיצ'ל, דוראנט, לברון, AD.

ספסל: ג'יימס הארדן, טריי יאנג, בראדלי ביל, בוקר, פול ג'ורג', קוואי לנארד, ג'ייסון טייטום.

(ארה"ב מנצחת על 20 הפרש)

שבת

בשעות הבוקר כרגיל: ראיונות עם שחקנים, נאום שלי – הקומיסיונר – ובולשיטים כאלה.

5:00 אחה"צ: אליפות השלשות – 2 מיליון למנצח, ואז 500 אלף וכו' (כפי שהוסבר מעל)

משתתפים (כולם כמובן בהזמנה):

סיג'יי מקולם, סטפן קרי, טריי יאנג, דווין בוקר, דמיאן דילארד, דנקן רובינסון, ג'ו האריס, פול ג'ורג', לוקה, באדי היילד, ביל בראדלי, ג'יימס הארדן, ובהזמנה מיוחדת 'קלעי השלשות החדש' לברון ג'יימס.

7:00 בערב: אליפות הדאנק – 2 מיליון למנצח, וכו'.

משתתפים: יאניס, ג'ה מורנט, ג'יילן בראון, זאק לוויין, ארון גורדון, דונובן מיצ'ל, דוראנט, לברון ג'יימס, ציון ויליאמסון, דריק ג'ונס, בן סימונס, ווסטברוק, ג'ואל אמביד.

9:00: שחורים נגד לבנים

כמו בזרים נגד האמריקאים, חצי מיליון לכל שחקן בחמישייה המנצחת, ו-100 אלף לכל שחקן במפסידים

שחורים, חמישייה: דמיאן לילארד, טריי יאנג , דוראנט, יאניס, אמביד (הם לא חייבים לשחק יותר מ-24-26 דקות כל אחד)

ספסל: קיירי, אירוינג, בוקר, פול ג'ורג', קוואי לינרד, מיצ'ל, AD, לברון.

לבנים, חמישייה: לוקה, ג'יי ג'יי רדיק, גורדון הייוארד, סבוניס, ניקולה יוקיץ'.

ספסל: ריקי רוביו, בוין בוגדנוביץ', דאג מקדרמוט, ג'ו האריס, ניקולה ווצ'ציק, קווין לאב, רודי גובר.

(השחורים מנצחים ב-17)

יום ראשון: משחק 'מזרח' נגד 'מערב': מיליון לכל שחקן במנצחת ו-250 אלף למפסידים!

כל שעות הבוקר, צהריים, עד לפנות ערב – חופשיות. כמובן שחלק די גדול מכל הבאים ל'אול סטאר וויקאנד' מבלים את שעות הבוקר בכנסייה.

לעיתונאים יש זמן לכתוב סיפורים באזור המדיה עם טיווי בכל פינה, BUFFET עם כל טוב, וכמובן משקאות. כאן תוכל לפגוש את כל המי ומי. ביל ראסל, מג'יק, קווין מקהייל, דומיניק וילקינס. לארי בירד אף פעם לא מופיע. הוא טיפוס מאד ביישן ואינטרוברט, ומעדיף להיחבא באחוזתו. גם מייקל לא מופיע אף פעם. זה כנראה לא מכבודו. WHATEVER.

זהו המשחק הרציני ביותר מכל השלושה.

משחק על כבוד. על הכרה. על יוקרה. על מוניטין. על סמכות. על רספקט!

פעם, בשנות ה-80 במיוחד, זה היה משחק בין שני יריבים אמיתיים שבאו לנצח. בדרך כלל אם המשחק נערך באולם מזרחי, זה היה כמובן 'משחק ביתי'. אותו דבר בעונה הבאה, באולם מערבי. שיחקו על מנת לנצח, ונתנו את הכל במשחק.

לאט אבל בטוח, המשחק איבד מערכו והפך למשחק ראווה עם הגנות מינימליות, ואווירה של 'שמור לי ואשמור לך'. המשחק הפך להצגה של דאנקים, האלי-הופים, ומסירות עיוורות. הפסיקו לקחת אותו ברצינות, והאול-סטאר הפך ללא יותר מקוץ בתחת.

הפעם זה יהיה אחרת: לברון עבר מערבה. דוראנט והארדן עברו מזרחה. פול ג'ורג' עבר מערבה. עתה במשחק הזה תהיינה מעורבות רגשות, והשחקנים יעשו את הכול כדי לנצח, גם כי :

א)מיליון דולאר זה הרבה כסף אפילו למולטי-מיליונרים שרוב כספם מושקע, ולקבל צ'ק גדול מה-NBA זה דבר נעים מאד לכל השחקנים.

ב) במשחק הזה יהיה הרבה כבוד, הרבה 'החזרות חוב', ומלחמה אמיתית עם ה-MVP.

ג) אני אעשה מהמשחק הזה מתנה לכל העולם, וחלק מהמלחמה בנגיף ה-COVID 19. המדיה תכתוב כל כל הרבה, ותראה כל כך הרבה בטיווי, שלכל 24 השחקנים יהיה ברור לחלוטין שהם משחקים על הדבר האמתי.

מזרח, חמישייה:טריי יאנג, ביל סימונס, דוראנט, יאניס, אמביד.

ספסל: בראדלי ביל, ג'יימס הארדן, ג'ייסון טייטום, ג'לן בראון, דומנטס סבוניס, באם אדבאיו, ווצ'ביץ'.

מערב, חמישייה: דמיאן לילארד, לוקה דונצ'יץ, לברון, AD, ניקולה ג'וקיץ'.

ספסל: סטפן קרי, פט מילס, מיצ'ל, קוואי לינארד, פול ג'ורג', דווין בוקר, קרל אנטוני טאונס.

המזרח מנצח ב-8!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. תודה דוקטור.
    השנה הייתי מבטל את האולסטאר ומנצל את הזמן להשלמת המשחקים החסרים.
    את ההצעות שלך הייתי מיישם שנה הבאה (חוץ משחורים נגד לבנים – חחח סילבר יחטוף שבץ רק מלשמוע את הרעיון), האולסטאר זה גופה שנרקבה מזמן ונשארו עצמות יבשות, היו חייבים כבר מזמן לעשות משהו כדי לנסות להכניס מינימום של עניין ולא עשו כלום, זה באמת בדיחה סרת טעם, אני כבר שנים רבות לוקח פגרה מהליגה בזמן הזה.

  2. חח מנחם לראות את הילד שלי הרבה יותר מעניין מהאולסטאר המשעמם וחסר ערך הזה. שם יש מתח במשחקים ואין קפיצות על מגינים ואין דרג זרג.
    את האולסטאר עצמו צריך לבטל, לעשות רק בחירות ששחקנים יקבלו את הטייטל ותעודת הצלחה אישית עבורם.
    אבל יש $$$ להרוויח לכן בחיים לא יבטלו.
    השנה זה בכלל מיותר בגלל הלוז הצפוף וזה, עדיף לדחוס שם את ההשלמת משחקים שבוטלו.

    השחקנים עייפים???? ממה הם עייפים? הם נחו שנה וחצי!!
    ממה הסוסים האתלטים בני ה-25 האלה עייפים? מקצת לרוץ ולהטביע 30 דק פעם ביומיים?
    לברון יכול להיות עייף, רדיק אולי יכול להיות עייף אבל מה יש לסוסים להיות עייפים?
    הם למדו להתפנק, אוהבים לא להתאמץ, עושים טובה שהם בכלל משחקים, כל אחד גם נח בחוץ בגלל קורונה, פציעות וכאלה אז איזה עייפות מנחם?
    רק לקרוא כמה המסכנים האלה עייפים עושה אותי עייף.

  3. עזוב את האולסטאר, הליגה עצמה לא מספיק מעניינת, אנחנו אחרי הגמר המפוהק בהיסטוריה עם כנראה האלופה החלשה ביותר שהייתה אי פעם.
    הבעיות של הליגה חמורות בהרבה מהאולסטאר המיותר כבר 20 שנה הזה

    1. למרות שאני מסכים שמשהו קרה לרגיולר סיזן והיא לא תחרותית כמו בעבר (אין הגנות, לואד מנג'מנט). והאולסטאר מבחינתי ברגע שהפסיקו עם המזרח מערב לא מעניין אותי ממש הזכרת לי את הזקנים מהיציע בחבובות

  4. שחורים נגד לבנים, בא נגיד בעדינות שזה משהו שממש לא נכון לעשות. כל השאר סבבה, אבל ממש לא מבין מה זה שונה מהשעממון הרגיל….

  5. תודה מנחם. אני חושב שהם צריכים לשנות פורמט, אולי לעשות 3 על 3, או אפילו 1 על 1. זה יביא יותר שחקנים לפרונט ויהיה ממש אישי.
    למשל פול, לברון ודיוויס, מול הארדן ראס ודוראנט. או דברים בסגנון. אני לא רואה קבוצה זורקת במשהו אישי.
    תדמיין דו קרב דמיאן ליליארד, או לוקה והארדן בקרב פלופים.

    שחורים נגד לבנים? לא יקרה, למרות שזה רעיון מעניין(ומגנט לגזענים).

  6. מסכים עם כול התוכניות שלך לוויקאנד האלל סטאר חוץ מאחת. שחורים נגד לבנים?לא יקום ולא יהיה לא ב NBA ולא באף ספורט מקצועני אחר.נזק עצום לתדמית.

  7. אני חד משמעית נגד לתת כסף כתמריץ לשחקנים מולטי מיליונרים, אלא אם הם יחויבו להעביר אותו לצדקה. אם אין להם מוטיבציה מצידי שלא ישחקו או שתהיה הבדיחה השנתית שאני לא הייתי רואה גם ככה

    1. מיליונרים או לא, האולסטאר זה לא משחק צדקה. הליגה מרוויחה מזה לא מעט כסף. אם זה לא חלק מהחוזה שלהם, או שרוצים ליזום שינויים, יש להם זכות לקבל תמורה על הזמן שלהם

    1. רק מי שרוצה כמובן.
      נגיד חמישייה של וולטון, קר, נרס, סונדרס ונאש – לא רעה בכלל!
      טיבס עולה לדקה לשבור ברכיים.
      בצד השני הצוות של TNT, שאק, קני וצ'אק, נגיד עם סטיבן A סמית' ושאנון.
      יהיה חם אש

      1. שאק ירמוס אותם אם כבר בארקלי ושאק בקבוצות נפרדות צריך משהו לעמוד נגד ההר אדם הזה.
        שאק לדעתי בהתקפה דורס גם עכשיו את רוב הסנטרים בליגה וקולע עליהם 30 קל אם הוא משחק רק כמו סטריט בול על שטח של 3 על 3 ולא לרוץ מגרש שלם. עזוב שהוא מטביע את העיתונאים לתוך הטבעת.
        נאש לדעתי עוד יכול לרוץ לא רע נראה גם בכושר

  8. פחחחחח הצחקת עם נאש, הבנאדם גמור היה פיזית בחצי מהקריירה שלו, רק מועדון מטומטם ותאב בצע לתארים כמו הלייקרס שילם לו בשנותיו האחרונות. הוא וגייסון קיד השחקנים הכי אוברייטד בתולדות הליגה

  9. וואי שוב אתה מכניס את הלייקרס והחוזה לנאש? הנה קופצ׳ק לא בלייקרס (לקח להם רק 6 שנים אחרי החוזה ההוא להבין שהוא אידיוט) וריד הוא הפוינט גארד הכי גדול בליגה מאז מאג׳יק. ואני מתכוון לתפקיד הקלאסי רכז ולא מישהו במשבצת הזאת שיודע לקלוע שלשות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט