נצחונות גדולים לפליקנס על הבאקס ולספרס על הנאגטס, ברוקלין, פילי וקליפרס דורסות ביום שישי הגדול!/ דור בלוך

נצחונות גדולים לפליקנס על הבאקס ולספרס על הנאגטס, ברוקלין, פילי וקליפרס דורסות ביום שישי הגדול!/ דור בלוך

שארלוט הורנטס 108 (11-8) – אינדיאנה פייסרס 105 (8-11):

קלישאה ידועה אומרת שקשה לנצח את אותה הקבוצה פעמיים ברצף, והלילה אינדיאנה ספגה את הקלישאה הזאת על גופה.

31% בלבד משלוש לפייסרס אפשרו לקבוצה הפחות מוכשרת של שארלוט להוביל לאורך כמעט כל המשחק, כאשר בדקות האחרונות מתפתח משחק צמוד, ושלשה של ג'רמי לאמב 1:31 לסיום עוד העלתה את הפייסרס ליתרון אבל שלשות של טרי רוזייר ודוונטה גרהאם החזירו לשארלוט את היתרון וברוגדון החטיא שלשה שיכלה לקבוע שוויון 3.9 שניות לסיום.

סאבוניס סיים עם 22,ברוגדון הוסיף 21 וטרנר סיים עם 20 ביום חלש במיוחד של הולידיי שקלע 2 מ-8 מחוץ לקשת. בצד השני, רוזייר ווושינגטון הובילו את ההורנטס עם 10. בול הוסיף 16 מהספסל אבל גם 0 מ-6 מחוץ לקשת.

וושינגטון וויזארדס 100 (12-3) – אטלנטה הוקס 116 (9-10):

טריי יאנג ואטלנטה חוגגים על הקבוצה שהיא נכון להיום הקבוצה החלשה בליגה, וסקוטי ברוקס לא יכול בוודאי שלא להרהר בקבוצה האחרונה שבה אימן וכללה את ראסל ווטבורק לעומת הקבוצה הנוכחית.

עבור הוויזארדס שלא היו במשחק ולו לרגע ביל עם ערב מחריד של 0 מ-8 מחוץ לקשת ווסטברוק קלעו 26 כל אחד. מתיוס מקצה הספסל הוסיף 10 ואף אחד אחר בוושינגטון לא הצליח להגיע לספרות כפולות.

בצד השני עוד הופעה לפנתאון לטריי יאנג שסיים עם 41. קולינס הוסיף 17 וקאפלה סייע עם 13 ו-14.

ניו יורק ניקס 102 (11-9) – קליבלנד קאבלירס 81 (10-9):

הניקס קוטעים את רצף ההפסדים הודות למשחק נפלא של הרוקי שלה עמנואל קווקלי, ומי שכמוני עדיין לא שם לב לבחור, שווה לעשות זאת. הוא אומנם מאוד לא יציב כדרכם של רוקיז, אבל הקליעה שלו מבחוץ והיכולת שלו לצבור נקודות במהירות הופכים אותו לנשק שאם יתייצב ואם הניקס ישתמשו בו נכון יכול להפוך לחלק מהעתיד שלהם.

גארלנד קלע 24 לקאבס שהתקשו בהתקפה הערב, סקסטון הוסיף 17 באחוזים רעים וג'ארט אלן קלע 15 מהספסל בעוד שחקני החמישיה האחרים של הקאבס מסריחים את הפארקט כאשר נאנס ג'וניור מסיים עם 1 מ-9 מהשדה, דראמונד עם 2 מ-7 ואוקורו אפילו לא ממש מנסה עם 1 מ-4.

ר ג'יי בארט עם 24, ראנדל קלע 16 לניקס וקוויקלי קלע 25 ב-5 מ-8 מחוץ לקשת. האם יש איזשהי סיבה שקבוצה בבנייה כמו הניקס לא תפתח איתו במקום עם פייטון ותציג לניו יורקרים שלישיה צעירה ומבטיחה של בארט, רנדל וקוויקלי?

טורונטו רפטורס 124 (12-7) – סקרמנטו קינגס 126 (10-8):

סקרמנטו הובילה כמעט לכל אורך המשחק, ועל אף שדרכה שמטה את היתרון לקראת הסיום היא הצליחה לעשות מספיק, בערב מצוין של האריסון בארנס בצד אחד ופסקל סיאקם בשני.

האריסון בארנס עוד העלה ליתרון 7 2:52 לסיום, אבל סלים רצופים של במברי, ואן וליט וואטנאבה כאשר בצד השני סקרמנטו מאבדת וויטסייד מחטיא שתי זריקות עונשין הורידו לקודה, אבל שלשה של טייריס האליברטון וקור רוח של פוקס מהקו השאירו את הנצחון אצל האורחים מסקרמנטו.

הרוקי של סקרמנטו מרכז הרבה התלהבות בקינגס ועל אף משחק חלש הערב, יכול להיות שהגיע הזמן להקפיץ אותו לחמישיה כדי לפתח אותו לעונות הבאות.

סיאקאם כאמור עם ערב נהדר של 32, ואן וליט היה מצוין גם הוא עם 26 שלא הספיקו. בארנס סיים עם 26 לקינגס, פוקס הוסיף 24 באחוזים טובים והילד קלע 22 כאשר וייטסייד וג'וזף עולים מהספסל ותורמים 16 כל אחד.

ניו אורלינס פליקנס 131 (10-7) – מילווקי באקס 126 (7-11):

שתי הקבוצות הציגו חמישיות איכותיות וספסל שלא תרם הרבה, תופעה לא מקרית שעלולה לרדוף אותם בהמשך העונה, אבל הלילה קיבלנו משחק איכותי וצמוד כאשר המומנטום עובר מצד לצד.

ברבע הראשון ניו אורלינס הצליחה להגביל את ההתקפה שלמילווקי כדי לעלות ליתרון דו ספרתי ובמחצית הפער עמד כבר על 23. אבל מילווקי עלתה אחרת לגמרי ברבע השלישי וקלעה 44 נקודות, שהצטרפו ל-37 ברבע הרביעי כדי לייצר משחק שנראה צמוד, אבל הבאקס לא באמת התקרבו בשום שלב מעבר ל-10 הפרש.

יאניס סיים עם 38 ו-11 ריבאונדים, הולידיי הוסיף 22, כאשר מידלטון ולופז קולעים 16 כל אחד אבל אף אחד בספסל של הבאקס לא מגיע לספרות כפולות ואם השחקנים שתורמים הכי הרבה משם הם ברין פורבס וקונטון המצב של מילווקי קשה.

בצד השני אינגרם קלע 28, בול הוסיף 27 באחד ממשחקיו הטובים מאז שהגיע לליגה. בלדסואו הוסיף 25, וציון תרם 21 ו-7 אסיסטים. הארט תרם 15 משלו מהספסל באחוזים טובים מחוץ לקשת.

אורלנדו מג'יק 90 (12-8) – לוס אנג'לס קליפרס 116 (5-15):

הקליפרס ממשיכים במומנטום ועל אף משחק צמוד ברבע הראשון הם לא התקשו בסופו של דבר כאשר ג'ורג' וקוואי פותחים מבערים ברבע השני ולא מסתכלים עוד אחורה.

רוס הוביל את אורלנדו עם 24 מהספסל בערב שבו אף אחד לא פגע עבור המג'יק, בלטו בחולשתם פורנייה עם 3 מ-13 מהשדה ווצ'ביץ' וגורדון עם 4 מ-13 מהשדה כל אחד ובאופן הזה המג'יק לא יכולים לסכן גם קבוצות הרבה פחות טובות מהקליפרס.

בצד השני פול ג'ורג' עם 26 וקוואי עם 24 הובילו את הקליפרס לנצחון נוסף והם ממשיכים להראות מצוין.

מיניסוטה טימברוולבס 94 (14-4) – פילדלפיה 76'ס 118 (6-14):

מי שעוד ממשיכה להראות מצוין היא פילדלפיה. 50% משלוש ושליטה מוחלטת בריבאונד, למול משחק מפוזר של מיניסוטה (18 איבודים) הבטיחו לפילי את הנצחון כאשר לאחר מחצית ראשונה צמודה ה-76'ס פתחו פער דו ספרתי ברבע השלישי ולא הסתכלו עוד אחורנית.

ביזלי הוביל את הזאבים עם 22, אדווארדס הוסיף 15, וראסל כדרכו עם 1 מ-7 מהשלוש ל-14 נקודות ואין הרבה נקודות אור למיניסוטה שיחד עם וושינגטון נראות כרגע כשתי הקבוצות הכי חלשות בליגה.

בצד השני אמביד הראה שוב מדוע הוא בשיחה על ה-MVP עם 37 נקודות ו-11 ריבאונדים. האריס הוסיף 17 ובן סימונס בעודמשחק שקט של 11 נקודות ב-26 דקות.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 125 (10-8) – ברוקלין נטס 147 (8-13):

כבר אי אפשר להתכחש לזה שברוקלין מתחילה להתחבר. הלילה היא פשוט פירקה את אוקלהומה כשהיא קולעת 76 נקודות מול הת'אנדר במחצית הראשונה במשחק שזהות המנצחת בו לא הוטלה בספק לרגע.

הלילה ברוקלין הציגו מאפין מעניין של שליטה בריבאונד (36-50) ויהיה מעניין לראות האם זה ימשך והכוכבים ימשיכו להשקיע ככה בבוקס אווט, זה יכול להיות משמעותי מאוד.

גילג'ס אלכסנדר ומלדון הובילו את הת'אנדר עם 24 כל אחד כאשר דיאלו עולה מהספסל ותורם 18 משלו שלא הועילו. הארדן וארווינג סיימו עם 25, בראון הוסיף 19, והאריס קלע 20 במשחק שבו לא פחות מ-9 שחקנים מסיימים בספרות כפולות.

אה כן, זה היה בלי דוראנט.

סן אנטוניו ספרס 119 (8-11) – דנבר נאגטס 109 (8-11):

רבע רביעי מצוין של הספרס עזר להם להכריע משחק שהיה צמוד ברובו, ואיכותי כמעט לכל אורכו כאשר שתי הקבוצות קולעות היטב מכל הטווחים ומציגות דו קרב בין שני השחקנים הטובים ביותר שלהן העונה – יוקיץ' מול דרוזן.

יוקיץ' קלע 35 עבור הנאגטס, ומארי הוסיף 20 שלא הספיקו הלילה, כי הלילה דרוזן הפוצץ עם 30 ו-10 אסיסטים, ודג'ונטה מארי נראה, אולי לראשונה העונה כמו שאוהדי הספרס קיוו שהוא יראה. 26 היו לו עם 7 ריבאונדים. ג'ונסון הוסיף 19, ופטי מילס עם 17 מהספסל.

יוטה ג'אז 120 (4-15) – דאלאס מאבריקס 101 (11-8):

רבע ראשון שבו דאלאס הצליחה לקלוע רק 12 נקודות הכריע את ההתמודדות וכל היתר היה למעשה גרבג' טיים ארוך, ולדאלאס ולמאמן שלה שאותו אני מאוד מעריך יש כאן בעיה אמיתית. דיברנו על זה גם בפריוויו אבל הרכות של פורזינגס והיעדר העומק בספסל של הבוצה שם אותה במצב שהיא צריכה ניסים מלוקה דונצ'יץ' מדי ערב ברמה שהוא פשוט לא יכול לספק.

יוטה לעומת זאת יכולה להיות מאוד מאוד מרוצה כאשר גם בלי שחקנה הטוב ביותר, דונובן מיטשל, היא פשוט פירקה יריבה מערבית עם שאיפות פלייאוף והמומנטום שלה נמשך בכל הכח, יחד עם הקליפרס מדובר בשתי הקבוצות עם המומנטום הטוב בליגה ככל הנראה.

לוקה סיים עם 25 ב-32 דקות בלבד, באמת לא היה טעם לשחוק אותו בערב כזה. פורזינגס עם 11 ו-9 ריבאונדים בערב מחריד, בראנסון תרם 13 מהספסל אבל זה באמת פשוט לא זה בדאלאס כרגע.

בצד השני בוגדנוביץ' התפוצץ עם 32 נקודות ב-32 דקות כולל 7 מ-11 מחוץ לקשת. גובר עם 17 ו-12 נתן את היומית, קונלי הוסיף 22, וקלארקסון עם ערב קליעה חלש של 5 מ-16 סיים עם 18 למנצחים.

לפוסט הזה יש 63 תגובות

  1. דור תודה רבה על הסיקורים. הליברטון היה לו יום קליעה חלש לא משחק חלש הוא עם 10 נקודות 11 אסיסטים ו6 ריבאונדים והגנה טובה משחק בהחלט לא רע( מתי הטריפל הראשון… ?)האחוזים נמוכים כי בעיקר בתחילת המשחק החמיץ הרבה

  2. אחלה סיקור, תודה רבה דור.
    .
    ראיתי רק את הרבע הרביעי, היינו מצוינים – משחק חכם, יפה, קבוצתי, נחוש. ללקק את האצבעות. יוקיץ' היה עייף מאד. פולטל היה זוועה, אבל סיים עם פלוס מינוס גבוה כרגיל, יש מצב שהוא מבשל את המספרים? פייק ניוז? יש לו חבר ב-ESPN? גו פיגר.
    .
    ראיתי קצת את יוטה-דאלאס, באמת לא כוחות, אבל התרשמתי שללוקה יש מובים של לברון – נכנס כשאפשר, מוסר כשצריך, קולע מבחוץ ומהמיד ריינג', מאד מרשים. מה שכן, הוא לא שרירי כמו לברון/קוואי/קלדון ג'ונסון ונראה די "סופגנייתי", זה לא אומר שהוא לא בכושר או שאין לו כוח, אבל אני תוהה האם זה עניין של מבנה גוף או שהוא יכול לעבוד יותר על הגוף.

    1. מבחינת תנועה ללא כדור + מסירות על קשת השלוש וחוסר אנוכיות – כן.
      מבחינת יכולת לקחת אליפות?
      יש לייקרס.
      חוץ מהם לדעתי (בכושר הזה) אנחנו מנצחים כל קבוצה אחרת בליגה – כולל הקליפרס.

    1. קבוצה מזעזעת, הכי גרועה בליגה.
      התערבות ראשונה בכיס.
      ראס גמור כבר כמה עונות… עוד מאוק'.
      נזק לכל קבוצה שתיאלץ לספוג אותו.
      נראה לי שנגמרו הפראייריות אחרי ווש. יתחנן לחוזה מינימום כמו כרמלו ודווייט.

  3. תודה דור על הסיקור המהיר בשבת בבוקר. אגב יקיר האתר (ורועי) האוסטרלי המעופף אינגלס הפך ללילה לשחקן שקלע הכי הרבה שלשות במדי הג'אז.. חלף על פני איזה רכז אלמוני ג'ון משהו…

  4. תודה דור,
    9 שחקנים בברוקלין עם ספרות כפולות. הארדן וקיירי עם 25 באחוזים מטורפים. הארדן נראה שמח פתאום, מזכיר לכולם שהוא טופ-5 בליגה הזאת. קיירי חשוב מאוד לרוסטר – חייבים שלושה כוכבים כדי ללכת רחוק.
    מחרתיים ברוקלין בוושינגטון – בפעם שעברה הצליחו איכשהו להפסיד להם. בהמשך השבוע קליפרס ובשבוע הבא סיקסרס. יאללה בלאגן.

    1. איזה שלושה כוכבים היה לליקרס שנה שעברה? על טורנטו לפני שנתיים? דה שוט יקירי התאוריה לא קשורה למציאות.

      1. וואו ברוך – אין יותר שריקה מהבית ממה שהבאת פה.
        אמרתי דבר פשוט – מאז 2004 לא לקחה אליפות קבוצה ללא שלושה אולסטארים. אתה יכול לעשות סאלטות כמה שאתה רוצה – זה לא ישנה את זה. אני ארחיק לכת – אני חושב שלא הגיעה קבוצה לגמר בלי שלושה אולסטארים. לצורך שאלתך – בלייקרס בשנה שעברה שיחקו 4 אולסטארים. רונדו תרם המון, האווארד לא תרם הרבה אבל כן עזר להוציא מיוקיץ' את החשק לשחק בסדרת הגמר של המערב.
        לצורך העניין – השנה – לקליפרס, ליוטה ולדנבר חסרים כוכבים. הקליפרס הם מקרה מאוד גבולי ואני צופה להם גמר מערב. לגבי יוטה הלוהטת ודנבר – לא רואה את זה קורה.
        לכן קיירי חשוב בברוקלין. כל מי שהציע כאן להעביר אותו בטרייד תמורת "פועלים" בינוניים – מדבר מהגיגי ליבו בלי שום קשר למציאות. בלי כוכבים – אין אליפות. הכוכבים משחקים באולסטאר.
        ואם בא לך להגיד שהתיאוריה שלי לא קשורה למציאות – סבבה – תעמוד בתור.

        1. היו להם שלושה אולסטרים עוד לפני הארדן עם דיאנדרה ג'ורדן, אז בכל מה שקשור לנטס אתה טועה ומטעה. היו לי עוד כמה דברים שלא ענית להם באותו בלוג חי אבל אין לי כוח לחפש עכשיו, אולי בערב

          1. צודק לא זכרתי את דיאנדרה ג'ורדן – אבל הוא כבר די בסוף הקריירה – סוג של דווייט האווארד בשנה שעברה. צריך גם לבדוק לגופו של עניין. בכל מקרה אתה צודק ועדיין אני מתעקש על דעתי – חייבים את קיירי, יוטה ודנבר מוגבלות, הקליפרס גבולית. בפירוש חסר שם עוד כוכב.
            בלי קשר – באותו בלוג חי – הזכרתי את אוק' סיטי מודל 2016 שחסרה כוכב שלישי כדי לעשות את הבלתי יאמן. אפשר להוסיף עליה את הדוגמה אולי הכי טובה – יוסטון מודל 2018. היא הייתה במרחק נגיעה מלהדיח את המפלצת מהמפרץ ושיחקו בה רק שני כוכבים – הארדן ופול. שאר השחקנים המשלימים שם, לרבות אריזה המעולה בשני צדי המגרש – מעולם לא שיחקו באולסטאר. יכול להיות שזה הגרוש שהיה חסר להם. בדיעבד כמובן.

            1. חחחח, אתה לא יכול להגיד "היה אולסטאר מתישהו" כדי שהתיאוריה תתקיים ועכשיו להגיד "צריך גם לבדוק לגופו של עניין"

            2. הגרוש שהיה חסר ליוסטון ב18 זה כריס פול שנפצע ביתרון 2-3 ליוסטון.
              נו באמת, אתה לא יכול להגיד לי שאתה ברצינות מחשיב את גאסול/ רונדו בעונות האליפות ודומיהם כאולסטארים?
              זה בדיחה (עם כל הכבוד).

            3. חד משמעית לילי. רונדו היה השחקן השלישי או הרביעי בתרומה שלו בלייקרס בפלייאוף בבועה. מלבד שלושת "הגדולים" של טורונטו (קאוואי, לאורי וסיאקם) גאסול היה התורם הבא בתור (עם ואן וליט). סביר שללא הפציעות ג"ס היו מנצחים, אבל אני לא מבין אותך ואת כל מי שיוצא נגד "התיאוריה" (אני לא קראתי לזה ככה, הדביקו לי את זה). בסך הכל אמרתי שב-20 שנים האחרונות – בלי 3 אולסטארים לא מגיעים לגמר. יש לך דוגמה שמפריכה את זה? (חוץ מדטרויט 2004)
              .
              זה מאוד רלוונטי ליוטה שלך – זאת בדיוק תקרת הזכוכית שלכם ושל דנבר. זה ההבדל בין קבוצה "נחמדה" לקבוצה שרצה לאליפות.

            4. אני לא מסכימה שרונדו הוא ההבדל בין אליפות להפסד בגמר של הלייקרס.
              אני מסכימה שבסדרה נגד פילי גאסול היה משמעותי אבל גם בלעדיו טורונטו הייתה מנצחת את גולדן הפצועה.
              .
              לגבי העונה – אתה באמת חושב שאם נחתים את רונדו זה ישנה משהו בסיכויי האליפות של יוטה?
              אם נביא את קייל קורבר זה יעזור במשהו קונקרטי?
              כנ"ל דווייט האווארד.
              כי לדעתי ממש לא.
              .
              האמירה שלך היא נכונה (על מספר האולסטארים כולל כאלה לשעבר) אבל זה בעיקר כי יש כל כך הרבה אולסטארים לשעבר שמסתובבים בליגה ורודפים אחרי טבעת, ככה שבכל קונטנדרית כמעט יש לך איזה אחד או שניים מעבר לסגל הבכיר ורוצים להגיע אל הגביע הנכסף ולזכות בטבעת.
              .
              אני לא מקבלת את האמירה שרונדו/ גאסול זה מה שמבדיל בין יוטה ודנבר ללייקרס.
              ההבדל הוא לברון ודייוויס.
              אני מעדיפה בכל יום את אינגלס ופייבורס על רונדו והאווארד – אולסטארים לשעבר או לא.

            5. גאסול או רונדו על הספסל היו מאוד משדרגים אותכם. כוכבים מגיעים עם פאסון, עם מוסר עבודה, עם התייחסות למשחק בעיקר בשבלים המכריעים, ואפילו עם כבוד מהשופטים. אל תמעיטי בערך של הנכחות שלהם. חוץ מזה – רונדו היה השלישי בחשיבותו בלייקרס. לברון בלי אולסטארים לא הגיע רחוק – למעט בקליבלנד הצעירה בגמר נגד ס"א. אנחנו זוכרים איך זה נגמר. יוטה חייבת קצת אבק כוכבים אם אתם רוצים ללכת מעבר לסיבוב השני בפלייאוף. זאת דעתי.

            6. רגע דה שוט אבל סיאקם נבחר לאולסטאר עונה אחרי האליפות? איך התאוריה עובדת?

            1. צודק וצודק.
              1. אי אפשר להגיד אולסטאר ולהגיד לגופו של עניין. מקבל.
              2. גאסול בא בטרייד, זה לא סתם אולסטאר זקן ש"היה שם". השנה הוא מנסה לתרום בצורה דומה ללייקרס.

          1. ברוך –
            אתה חושב שלפילי יש מספיק כוח-כוכבים לקחת טבעת?
            מה עם דנבר ויוטה?
            אתה חושב שהחלפת קיירי בשלושה פועלים מדרג ב תשפר את הסיכויים של ברוקלין ללכת עד הסוף?
            תן תשובה – אל תתחמק עם בדיחות לג בעומר.
            .
            לגוס –
            אתה חושב שכדאי להשקיע בנדל״ן? 😉

            1. אני בעיקר ממליץ שתפסיק לקחת SuperSilver Whitening Toothpaste. זה לא באמת תרופה. זה הופך צפרדעים להומואים או משהו.
              (אני יודע שלא תבין. זה רפרנס לאלכס ג'ונס, גריפטר ומאמין חזק בדעות דומות לשלך)

            2. זה לא קשור לכמות כוכבים אלה לאיכות הכוכבים, לברון ודייויס זה טופ 5 בליגה שהשילוב שלהם מושלם, מסביבם היה להם שחקנים משלימים (רונדו בשום פנים ואופן לא כוכב ולא מתקרב להיות אחד כזה, וגם לא הגופה של גאסול העונה שפרש מהכדורסל, אבל הם לבדם קוטנטדרית.
              .
              לגבי פילי בליגה ללא הלייקרס הם בהחלט מועמדים לאליפות, הרי יש להם 3 ״אולסטארים״.
              .
              דנבר הבעיה שלהם היא ממש לא התקפית אלא הגנתית מבחינה התקפית הם לא נופלים משום קבוצה בליגה, אבל מה לעשות שיש להם הגנה רעה שלא גורמת להם להפוך לקוטנטדרים, ולגבי יוטה הם באמץ חסר להם כוח אש התקפי.
              .
              4. ברור שלהחליף את קיירי בפועלים סוג ב, או בסימונס אחד (שהוא שחקן הרבה יותר חלש מקיירי; ישפר את הקבוצה פלאים ויהפוך אותה לקוטנטדרית אמיתית , קבוצה לא צריכה כל כך הרבה סקוררים בטח שצריכים את הכדור ביד וחורים בהגנה, למען השם הם חטפו 140+ נקודות מהקאבס.
              .
              הסיטואציה בברוקלין שזה הקבוצה הכי כישרונית והכי לא מאוזנת בליגה, דוראנט והארדן+ שחקנים משלימים מתאימים לקחת אליפות הרבה יותר מאשר שקיירי לצידם. הבעיה שלהם זה שקיירי ודוראנט באו בעסקת חבילה+ קיירי יכול לעזוב עוד שנה וכל קבוצה בליגה יודעת על המפגר הזה, שערך שלו ברצפה. אבל לשאלתך לחלוטין כן.

            3. אלכס ג’ונס גאון פרסום ושיווקי , כמויות הכסף שהוא עשה על למכור חארטות לאנשים, הוא בנה לו קהל של מעריצים פנאטים דוקרים בשקיקה כל מה שהוא אומר והוא מגלגל עליהם מילוני דולרים בשנה.
              .
              יש כאלה שחושבים שהוא דביל שמאמין בשטויות, זה אנשים בינוניים ומסכנים…

            4. ברוך סימונס בלי קיירי לא יתן לנטס שום אליפות אין סנטר וספסל דיוויס ישפיל אותם.

            5. סימונס יאזן את הקבוצה הרבה יותר, הוא מה שהרופא רשם להם, נגר שהוא סוס הגנתי, שרוצה רק למסור ויכול לנצל את המרווחים שהארדן ודוראנט מפנים לו לליאפס.
              קרי אבל מחוץ לתחום של הטריידים אז זה לא רלוונטי.

            6. ברוך – סימונס הוא כוכב. אין בעייה להחליף עם קיירי. כוכב בכוכב – לא משנה את מאזן האולסטארים

            7. לגוס – תביא משהו משלך, נו? אל תהיה בונקר 😉

            8. דה שוט גורדון פלאמלי ועוד איזה נגר היו פי 10 יותר מועילים לברוקלין מקיירי.

        2. אוי נו, יוטה מוגבלת התקפית?
          יוטה טופ 5 דירוג התקפי.
          כרגע פירקה את דאלאס פעמיים בלי הסקורר המוביל שלה.
          יש 5 שחקנים שיכולים לקלוע 20 נק' בערב נתון – ועושים את זה.
          יוטה מוגבלת בסטאר פאוור לעומת הLA אבל ממש ממש לא מוגבלת התקפית.
          בחיי, תראו איזה משחק, תבדקו קצת סטט' – מה שאם חושבים על יוטה והמציאות זה שני דברים שונים.

          1. לילי יוטה נראית מצויין עכשיו אבל יש הבדל ברור בין עונה סדירה לפלייאוף תסתכלי על מילווקי של השנים האחרונות .
            שפירקה כל דבר שזז בעונה הסדירה.
            .
            איזה 5 שחקנים ביוטה יכולים לקלוע 20 נקודות בערב על בסיס קבוע?
            .

            1. לא אמרתי על בסיס קבוע, אמרתי בערב נתון.
              קלרקסון.
              מיטשל.
              קונלי.
              בוגי.
              אינגלס (פה אני טיפה מותחת את הגבול).
              .
              יש הבדל ענקי בין יוטה למילווקי – יוטה משחקת מושן אופנס, המון תנועה ללא כדור, המון מסירות והכי חשוב – אין שחקן אחד שאם תעצור אותו תעצור את הקבוצה (והדוגמא לכך הם שני הנצחונות האחרונים).
              כל לילה כמעט יש שחקן אחר שמוביל את טור הנקודות אחרי מיטשל, יש המון גיוון והמון יכולת לשחק בצורות שונות.
              לעומת זאת מילווקי היא קבוצה שכרגע מאוד תלויה ביכולת התקפית של שני שחקנים (הולידיי לא הוכיח את עצמו כרגע) – תעצור אותם ועצרת את ההתקפה של מילווקי.
              .
              אני לא אומרת שיוטה טובה ממילווקי (אפילו שאני חושבת ככה), אני גם לא אומרת שהיא קבוצה שתפרק כל דבר שזז בפליאוף כמו עכשיו (רחוק מזה) – אני כן אומרת שלקרוא ליוטה קבוצה מוגבלת התקפית זה לחטוא למציאות.

            2. מוגבלת התקפית כדי להיקרא קוטנטדרית. הבעיה העיקרית שבפלייאוף לשאר השחקנים שהם לא מיטצל אין יכולת לייצר מול הגנות אינטנסיביות ואז כל ההתקפה תקועה (תזכרי בפילי של סימונס ואמביד והקלעים ב2017) ומה קרה בפלייאוף, או איך וויליאמס והראל נראו בפלייאוף שנה שעברה לעומת העונה הסדירה .
              .
              לדעתי יוטה היא קבוצה נחמדה מאוד שהתקרה שלה היום גם ברורה מאוד והיא הרחק מאחור שני המפלצות מLA בגלל המוגבלות ההתקפית שלה. הם עשו טעות ענק עם גובר

    2. שוט
      אני במאמץ מנסה להשאר מחוץ לזה. אולי פשוט תעשה את העבודת רגליים בעצמך הפעם, תיקח עשור או שניים ותבדוק כמה קבוצות כל עונה עונות על דרישת שלושת האולסטארים לפני שאתה מתחיל לייחס לנתון הזה משמעות כלשהי.

      1. הו שלום! עכשיו אני באמת מתחיל לפחד! (באמת, לא צוחק).
        בכל מקרה – לגבי השנה כבר מישהו בבלוג החי עשה את העבודה – מצא עשר קבוצות פחות או יותר, השנה.
        אבל בניגוד לנעליים הצבעוניות – כאן לא ניסיתי לייצר "תיאוריה". כל מיני חורשי מזימות הדביקו לי את זה. הערתי הערה כללית והתמקדתי בקבוצות ספציפיות – הקליפרס ופילי. האולסטאר השלישי בפילי זה דווייט ואני לא בטוח שזה יספיק להם. כנ"ל לגבי הקליפרס. בוודאי שהדברים תופסים ביחס לדנבר ויוטה. ההערה באה בעקבות כל מיני ג'י אמים גאוניים כאן ששלחו את קיירי בטרייד בעבור נגרים למינים – "לטובת ברוקלין". באתי להראות כמה חשוב אבק הכוכבים בקונטנדרית.
        לאנשים כאן יש תגובה פבלובית לדברים שלי – אבל כמו במגרש – אני אשתדל לא להאשים אחרים במה שקורה לי, ואקח את האחריות עלי. (זה עדיין לא אומר שהם לא אשמים… חחח)
        אני פוטר אותך, אל תתאמץ, שלא כמו הנעליים – זה לא באמת חשוב.

  5. עזבו את כל התיאוריות הנחותות שלכם, יש רק אחת נכונה מעכשיו:
    מאז 83/84, כל כך רחוק שמבטיח שהיא נכונה לנצח, לא היה גמר ליגה בלי שחקן ששיחק עם שאקיל.
    הראייה הכי גדולה היא הלייקרס של שנה שעברה שזכתה באליפות קלה עם ארבעה (!) שחקנים ששיחקו עם שאקיל.
    אז תגידו שב-83/84 השאקל עדיין לא שיחק בכלל בליגה. זה רק מראה לכם כמה חזק אבק הכוכבים שלו. מחזיק רטרואקטיבית.
    זה אומר לנו בוודאות שני דברים:
    א) שאקיל הוא מייצר הכוכבים הכי גדול ביקום. מספיק לראות אותו באימון כדי לגרום לכל נגר זב חוטם להצליח לסחוב קבוצה עד לגמר.
    ב) ברוקלין חייבים חייבים חייבים להעיף את קיירי, או דוראנט, תמורת ג'ף גרין. אחד על אחד. היחיד שפנוי עם אבק הכוכבים הכי מוכח בליגה כבר ארבעים שנה.
    רוצים להפריך את התיאוריה שלי? בבקשה. אין סיכוי. הזחיחות והניתוק שלי ינצחו הכל.
    .
    ג'יבס, שמישהו ישחרר אותי מהאליטיזם המגוחך הזה.

  6. היה תענוג לראות את הספרס נגד דנבר. אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, בעיקר הרבע הראשון והאחרון. דרוזן מדהים, בתור אחד היחידים שהאמין בו לאורך כל הדרך, אני מאוד מקווה שיחתום לעוד שנתיים, נראה שהוא נהנה.
    .
    רודי גיי עם 5 אסיסטים! זה וואו אמיתי.
    .
    וקלדון… כן קלדרון… רק תמשיך ככה..
    .
    הלילה וויט חוזר

      1. הגיוני דווקא – הוא חוזה נגמר ב22 והוא יהיה חופשי לא מוגבל.
        אם שיקגו חושבת שהוא לא ייקח אותה לשום מקום – זה בדיוק הזמן למכור, לפני שפתאום תהיה נפילה/ פציעה וכו'.

      2. אני חושב שזה טרייד מצויין בשבילם. לאבין תותח ואני תופס ממנו ואם יש מאמן בליגה שיכול לגרום לו לשחק הגנה ולהביא אותו לרמה הבאה זה תיבס.
        אני חושב שעדיף לניקס את לאבין על ביל למשל הן בגלל השלשות והן בגלל הפוטנציאל ההגנתי.
        את הנגרים שעושים הגנה כבר יש צריך סקורר שיתן נק אין להם כוח אש.
        הם בונים על קוויקלי ועליו בקו האחורי לפי השמועות.
        מצד שני אני לא רואה מה יש לניקס לתת חוץ מבארט או בחירות דראפט.
        אגב לגבי קוויקלי הוא כבר עושה פה ושם קפיצות על מגינים ועכשיו הבנתי מאיפה דמיאן המנטור שלו עשה שיחה עם דמיאן שאמר לו ברגל אחת מה לעשות בשביל לנצח בליגה 😎

כתיבת תגובה

סגירת תפריט