יאניס מול ציון, לוקה מול מיטשל, ועוד הזדמנות להתרשם מברוקלין החדשה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

יאניס מול ציון, לוקה מול מיטשל, ועוד הזדמנות להתרשם מברוקלין החדשה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (11-7) – אינדיאנה פייסרס (7-11):

התקופה הטובה של שארלוט נקטעה והיא הפסידה 4 מ-5 משחקיה האחרונים ברצף מפגשים עם יריבות מזרחיות ממרכז הטבלה ולמטה מכך. אפשר להאשים בכך את החזרה של גורדון הייוורד לרמה סבירה של כדורסל, כאשר בתחילת העונה וממש לרגע הוא נראה כמו השחקן שבוסטון החליטה לתת לו סופר מקס.

אפשר גם להאשים את העובדה שעל אף שהראה כמה ניצוצות בול מתקשה להראות יכולת של גארד פותח בליגה, את הקו הקדמי החלש של הקבוצה או היעדר העומק שלה. כל אלה באו לידי ביטוי בהפסד לאינדיאנה שמצידה הפגינה במשחק הזה את כל הטוב שיש לה, וזה לא מעט. דומה שלא משנה מה המהלך שהקבוצה הזאת עושה היא נמצאת פחות או יותר באותו המקום.

סאבוניס הולך ומתפתח להיות שחקן נהדר ופורוורד מוביל, ברוגדון שוב מראה את הניצוצות שהראה במילווקי, ואפילו מקדרמוט עלה מהספסל והפציץ 28 ב-28 דקות עבור הפייסרס.

הלילה הן יפגשו שוב ואין סיבה לחשוב שזה יגמר אחרת.

הימור: אינדיאנה ב-12

2:00 וושינגטון וויזארדס (11-3) – אטלנטה הוקס (9-9):

הוויזארדס ממשיכים בעונה העצובה שלהם כשעדיין לא ברור כמה מתוך מבודדי הקורונה ישחקו מול אטלנטה, אבל בינינו מה זה משנה?

ביל יקלע מלא נקודות? (35.4 לערב) יקלע. ווסטברוק יחרב את המשחק הקבוצתי? יחרב. ההגנה של וושינגטון תעשה טובה שהיא קמה בבוקר מהמיטה? (120.4 נקודות לערב) תעשה. אז זה באמת לא כל כך חשוב, למעט מנקודת המבט של העם היושב בציון, האם דני אבדייה כבר סיים את הבידוד או לא סיים את הבידוד.

בצד השני אטלנטה היא קבוצה שעדיין לא ברור לאן בדיוק היא הולכת. הרבה הייפ היה מסביבה והמהלכים שעשתה בקיץ וכמובן סביב טריי יאנג, הגארד הנהדר שלה שקולע 26.2 נקודות לערב. על אף שבינתיים היא עומדת על מאזן מאוזן בלבד, ולא ממש מאיימת על צמרת המזרח אפשר לראות שיש כאן פוטנציאל למשהו מיוחד. וזה לא רק טריי יאנג, מה שקלינט קאפלה עושה עד עכשיו בשני צידי המגרש בהחלט מזכיר את מה שהראה בשיאו של יוסטון ולפני שנפל קורבן לרדיקליזם של מארי.

ההוקס מתקשים לפתח מומנטום, וההפסד לברוקלין בהארכה מנע ממנה לעשות רצף של 4 נצחונות ב-5 משחקים, הלילה היא תנסה ואמורה להתחיל רצף חדש.

הימור: אטלנטה ב-20

2:30 ניו יורק ניקס (11-8) – קליבלנד קאבלירס (9-9):

בפעם השלישית והאחרונה העונה ייפגשו שתי קבוצות שמסתכלות על מאזנן ולא ממש מאמינות.

שלושה הפסדים רצופים החזירו את הניקס למאזן שלילי ולקרקע המציאות, ובכל זאת, מאחורי המנהיגות והיכולת המגוונת של ג'וליוס ראנדל הניקס נראים הרבה יותר טוב ממה שאפשר היה לצפות ועם אר ג'יי בארט נראה שלקבוצה יש לראשונה מזה זמן רב איזשהו בסיס לבנות עליו עתיד, עתיד שמזכיר את העבר שלהם.

הניקס היא אחת הקבוצות שמשחקות את הכדורסל האיטי בליגה, הם קולעים 101.5 נקודות בלבד לערב, הכי מעט בליגה בפער של 4 (!!!) נקודות מהבאה אחריהם), אבל הם סופגים רק 103.8נקודות לערב, הכי מעט בליגה.

הקבוצה השניה אחריהם בהכי מעט נקודות לערב היא יריבתם הערב, קליבלנד קאבלירס, ובכל זאת, הקאבס מצליחים להחזיק במאזן טוב יותר אף מזה של הניקס וכשהם מסתכלים על העתיד הם בהחלט יכולים לראות אופק ורוד אף יותר מזה של הניקס. ברגע שיפרדו מהחוזים של דראמונד ולאב תהיה להם אפשרות להקיף את סקסטון וגרלנד בסגל ראוי מסביבם ואז יהיה מעניין לראות האם שתי הבחירות הגבוהות של הקאבס אכן יגשימו את המצופה מהם ויחזירו את הקאבס לפלייאוף, לראשונה מאז עזיבתו של לברון.

הימור: הקאבס ב-5

2:30 טורונטו רפטורס (11-7) – סקרמנטו קינגס (10-7):

שתי קבוצות עם מאזנים שליליים יפגשו הלילה, האחת עם מומנטום חיובי והשניה עם מומנטום שלילי, אבל דווקא הקבוצה עם המומנטום השלילי היא זאת שרשאית להרגיש אופטימית יותר לגבי המשך העונה שלה.

הרפטורס הפסידו את שני משחקיהם האחרונים מול אינדיאנה ומילווקי, אבל דומה בעיני שהקשיים שלהם בקליעה מבחוץ והגנה הם כאלה שהם ברי תיקון ויש להם דיי כלים בסגל על מנת לתקן אותם ולחזור למסלול הנצחונות, אולי הם לא יהיו בחבורת הצמרת של מילווקי, פילי, ברוקלין, ובוסטון אבל אני בהחלט רואה אותם עושים פלייאוף.

הקינגס לעומת זאת, נצחו את שני משחקיהם האחרונים, מול אורלנדו והניקס כשהם מבליטים את בובי הילד ופוקס, אבל אני סבור שהיעדר העומק המוחלט שלהם, והעובדה שהם עדיין לא ממש למדו איך לנצל את באגלי שאולי כבר לעולם לא יהיה הגבוה שקיוו שיהיה, יחד עם הגנה דיי מזעזעת ידונו אותם לעוד עונה בלוטרי.

הימור: טורונטו ב-12

2:30 ניו אורלינס פליקנס (10-6) – מילווקי באקס (6-11):

אישית אני מאוד מחכה למפגש בין שני השחקנים שהם אולי הכי חריגים ומיוחדים מבחינה גופנית בליגה. שתי מפלצות אתלטיות שעושות דברים מבחינת קוארדינציה וזריזות שיצורים בגודלם ואורכם לא אמורים להיות מסוגלים לעשות.

אבל בעוד יאניס מוביל את קבוצתו שנה אחר שנה לצמרת המזרח, והשנה הוא שוב מנסה לגלגל את האבן לראש ההר של המזרח לאחר כשלונות חוזרים ונשנים, ציון עדיין צריך לקרוע זוג נעליים בליגה הזאת כדי לזכות בכבוד ממנו נהנה הפריק.

ועם זאת נראה לי לפחות שהשאלה היחידה לגבי ציון היא יכולתו להישאר בריא. העונה הוא משחק 33 דקות לערב קולע 24 מוסיף 7.5 ריבאונדים ועושה זאת באחוזים נהדרים של 59%. זריקות השלוש מהעונה שעברה נעלמו וציון עושה את מה שטבעי עבורו. אבל האם זה מספיק טוב כדי להיות כוכב בליגה הזאת?

המאזן של הפלקינס נותן רמז שאולי לא ממש, עם סגל מוכשר ומגוון הפליקנס היו אמורים להיות במאזן טוב יותר מאשר 10-6 ולא נשאר להם זמן רב כדי לסובב את העונה שלהם לכיוון הנכון.

הימור: מילווקי ב-12

3:00 אורלנדו מג'יק (11-8) – לוס אנג'לס קליפרס (5-14):

המומנטום הנהדר של הקליפרס נעצר בחריקת בלמים עם הפסד מפתיע לאטלנטה אבל התאוששה הלילה עם נצחון על מיאמי וכעת ניגשת למפגש השני שלה בפלורידה במסגרת הבאק טו באק.

מול מיאמי השבורה הקליפרס אפילו לא הזדקקו לקוואי וג'ורג' וניצחו הודות למשחק התקפה מגוון שכלל תרומה מבאטום, רג'י ג'קסון, מוריס ולו ווליאמס, כרגיל, מהספסל.

גם הפלורדיאנים שהם יפגשו הלילה הם קבוצה שבורה למדי. המג'יק אחרי פתיחה טובה הפסידו 8 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם כשגם הנצחונות הגיעו מול שארלוט ומיניסוטה. בהפסד מול סקרמנטו בלטה הבעיה של הקבוצה הזאת – חוץ מווצ'ביץ' ונגיעות של פורנייה שיכול לעשות נזק לא פחות משהוא יכול להועיל, יש לה מעט מאוד שחקנים שמסוגלים לתרום באופן עקבי בהתקפה.

מאכזבת במיוחד בעיני היכולת של ארון גורדון, בעבר הבטחה גדולה שנכנס בשנתיים האחרונות לסטגנציה וירידה בכל הפרמטרים כשהעונה הוא קולע 14.1 לערב ולוקח 7.4 ריבאונדים, המספרים הנמוכים ביותר שלו מאז עונתו השלישית בליגה.

המג'יק יצטרכו אותו ואת פורנייה בכושר שיא כדי לאתגר את הקליפרס.

הימור: הקליפרס ב-15.

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (13-4) – פילדלפיה 76'ס (6-13):

בתור אחד מהכותבים הכי סקפטיים לגבי פילדלפיה תחת דוק, אני חייב להודות שהתבדתי. המאמן מוביל את פילי למקום ה-1 במזרח ולמרות שהמיקום הזה משקר (ברוקלין עוד צריכה להתחבר, מילווקי עוד עושה ניסויים ולא ממש שמה דגש על המיקום בטבלת המזרח כרגע), קשה שלא להתפעל ממה שפילי עושה השנה ובעיקר ממה שעושה אמביד.

הסנטר קולע 27.7 נקודות לערב, ואני אסתכן ואומר שאף קבוצה בליגה לא תלויה בשחקן אחד ומגיעה כל כך גבוה כמו שפילי תלויה באמביד ומגיעה, במובן המילולי אמביד הוא מבחינתי ה-MVP של העונה הזאת. שחקן נוסף שדוק מצליח להוציא ממנו את המיטב הוא טוביאס האריס. המספרים דומים לאלו של העונה שעברה, אבל היעילות אחרת לגמרי. מ-47% מהשדה הוא עלה ל-52% ומ-36% הוא עלה ל-47% עם ירידה של חצי זריקה בלבד ובכך הוא הופך לאחר הקלעים הקטלניים בליגה. לעומת זאת מי שעדיין לא מצא מקום ונראה כמו מועמד אולטימטיבי לטרייד תחת מארי ודוק הוא בן סימונס שקולע רק 13 לערב.

על מיניסוטה האיומה אין הרבה מה לדבר, הכשרון הצעיר שלהם יצטרך לחכות לחזרה של טאונס ועזיבה של ראסל, אם שני הדברים האלה בכלל יקרו על מנת להתחיל לבוא לידי ביטוי ובינתיים על ביזלי ואדוארדס לזרוק פחות ולראות פחות כדור מהגארד הבכיר שמשחק איתם, ובכך מיניסוטה מקריבה לא רק את ההווה שלה אלא גם את העתיד.

הימור: פילי ב-15

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9-8) – ברוקלין נטס (8-12):

אחרי פתיחה רעועה נראה שהעסק בברוקלין מתחיל להתחבר. זה הולך קשה ושלושת הנצחונות הרצופים שלהם הושגו ב-4 נקודות או פחות, אבל אולי גם זה סימן טוב ואולי זה גם סימפטום של הקבוצה שנבנתה בברוקלין – כשיש לך שלושה איומים כמו שיש לברוקלין בהתקפה, יש סיכוי לא רע שבמשחק צמוד תישאר לך יותר תחמושת מהקבוצה היריבה.

השאלה הנשאלת היא איך יתחלקו הזריקות בין השלושה באופן שגם ימקסם את היכולות ההתקפיות שלהם וגם ישמור על האגו השברירי של השלושה. כרגע מי שנאלץ להקריב הוא הארדן שזורק 5 פעמים בערב פחות מארווינג ודוראנט. אם תשאלו אותי הצלע החלשה מהשלושה הוא קיירי והוא זה שצריך לעסוק יותר בהובלת כדור ופחות בקליעה, אבל זה לא מתאים לאופי ולאספירציות של הסופרסטאר ובאתגר הזה טמון מבחינת סטיב נאש ההבדל בין התרסקות לנסיקה, בין קריירת אימון שתהיה קצרה מאוד לגדולה.

אוקלהומה לעומת זאת, לאחר הפרידה מפול ממשיכה להוכיח את עצמה כאחד הארגונים הבריאים בליגה, ועם שי גילג'ס אלכסנדר, דורט ושורה של שחקנים משלימים הם מצליחים להשיג מאזן מכובד נכון לנקודה הזאת בעונה ויהיה מעניין לראות איך פרסטי מתכוון להחזיר את אוקלהומה להיות שחקנית רלבנטית אחרי שהתפוגגו השאריות האחרונות של הנכסים שהושגו באותו פרץ מזל וגאונות שהביא לקבוצה את דוראנט, ווסטברוק, הארדן ואיבקה באותו הזמן.

הימור: ברוקלין ב-12

3:30 סן אנטוניו ספרס (8-10) – דנבר נאגטס (7-11):

שתי קבוצות במומנטום נהדר יפגשו בסן אנטוניו, כאשר הנאגטס ירצו להמשיך את רצף נצחונות החוץ שלהם מול סן אנטוניו שמרגישה הכי טוב שהיא הרגישה מזה זמן רב.

הספרס סופרים שני נצחונות רצופים, השני שבהם מרשים במיוחד, מול בוסטון על אף ערב קליעה איום ונורא וערב מפוזר של הובלת כדור הספרס הצליחו להיאחז ביתרון שלהם ולצאת עם ה-W מול אחת הקבוצות החזקות בליגה.

קלדון ג'ונסון ממשיך להיראות נהדר, ודג'נטה מארי שומר על יציבות כאשר לוני ווקר עלה לחמישיה ונתן תפוקה יפה עם 14 נקודות. השלישיה הזאת היא העתיד של הקבוצה שממשיכה לחכות למהלך שימיר את דרוזן ואולדרידג' (בעיקר האחרון) לנכסים רלבנטיים יותר לכדורסל של היום.

הנאגטס לעומת זאת פתחו לא טוב את העונה, אבל לא התרגשו, ורצף של 5 נצחונות מחזיר אותם לצמרת המערב ואם דיברנו מקודם על אמביד, הסיבה היחידה שאני שם אותו מעל יוקיץ' במירוץ הוירטואלי ל-MVP הוא שליוקיץ' יש לידו את ג'מאל מארי כצמד כוכבים אמיתי. אומנם מארי ירד מעט בתרומתו בהשוואה לפלייאוף הנהדר שלו, אבל הוא עדיין שחקן נהדר והתיאום בינו לבין יוקיץ' מושלם.

יהיה מעניין לראות איך סן אנטוניו נטולת הגבוהים שיכולים להגן תתמודד עם יוקיץ', אני אהמר בזהירות שהיא לא יכולה.

הימור: דנבר ב-8

5:00 יוטה ג'אז (4-14) – דאלאס מאבריקס (10-8):

משחק נהדר כדי לסגור את הערב בין הג'אז שבשקט בשקט מטפסים לצמרת המערב מול דאלאס שמתרסקת בשבוע האחרון וצריכה להתאפס על עצמה מהר אם היא לא רוצה למצוא את עצמה עם סדרת סיבוב ראשון בלוס אנג'לס.

הג'אז מגיעים למשחק הזה עם עשרה נצחונות רצופים, אחרי פתיחת עונה פושרת, הם התחברו בצורה מטורפת כאשר הנצחון האחרון הושג מול אותה דאלאס אותה יפגשו הלילה, כאשר במשחק הזה רודי גובר נראה כמי שמתאמץ להסיר כל ספק מאחורי חוזה הענק שקיבל. 29 נקודות ו-20 ריבאונדים היו לו מול דאלאס שהרכות שלה בצבע מהווה חלק ניכר מהבעיות שלה העונה.

מי שעוד התפוצץ ולא בפעם הראשונה במשחק הזה הוא ג'ורדן קלארקסון. מאז המשחק הראשון של השנה האזרחית החדשה הגארד קולע בספרות כפולות בכל משחק כאשר במשחקים מסוימים הוא מגיע לאיזורי ה-50% מהשלוש וכשזה קורה באמת קשה לחשוב איך אפשר לעצור את הג'אז עם מיטשל, גובר, קונלי, בוגדנוביץ' וקלארקסון, כל אחד מהם איום דו ספרתי כאשר מהספסל עולים אינגס, אוניל ופייברס.

מתגנבת ללב אפילו תחושה שיוטה רחוקה עוד שחקן אחד לעומק שלה, בעיקר בעמדות הגארד מלאיים על הגדולות באמת.

מה שמביא אותנו לקבוצה שחשבנו לפני העונה שהיא מרחק מהלך אחד מלאיים על הגדולות – דאלאס. המאבס מכזבים מאוד על אף שדונצ'יץ' ממשיך להיות הקוסם שהיה בשנה שעברה, פורזינגס מצליח להישאר בריא וגם טימי הרדוואי ג'וניור נראה טוב. אני חושב שאחת ההסיבות לכך היא אכזבה יחסית מיכולתו של ג'ושי ריצ'רדסון עליו בנו רבות, אבל גם העובדה שמתחת לרביעיה הזאת בדאלאס פשוט אין שום דבר ותקוות ששחקנים כמו בראנסון, פיני-סמית' או קלבר יפרצו התבדו.

הימור: יוטה ב-8

לפוסט הזה יש 157 תגובות

  1. תודה דור, מצויין!
    .
    לגבי יוטה – דאלאס:
    סיכוי טוב שמיטשל ישב הלילה (פרוטוקול זעזוע מוח), הוא הראה תסמינים אחרי המשחק נגד הניקס והבנתי שהנוהל בליגה הוא שבוע מנוחה.
    פייבורס כנראה גם לא ישחק (כאבי גב) אבל זה פחות משמעותי.
    (שניהם רשומים כ questionable באתר הליגה אבל אני מאמינה שלא יתלבשו).
    .
    לגבי חיזוק – האמת גארד זה לא מה שחסר, יש 4 מצויינים שמשחקים מדהים ביחד (מיטשל, קלרקסון, קונלי ואינגלס שלפעמים משחק גם sf).
    עמדת הגארד זאת דווקא העמדה החזקה אצלנו התקפית (שלושת הקלעים המובילים של יוטה הם גארדים) וגם הגנתית הם מסתדרים מצויין (בעיקר בזכות קונלי ואוניל אבל גם קלרקסון ומיטשל לא חורים בהגנה).
    .
    החוסר של יוטה הוא בעמדת הפורוורד ועדיף אחד הגנתי – פי ג'יי טאקר למשל יוכל להיות מושלם אצלנו ולסגור סופית את הסגל כי ניאנג ובוגי הם אחלה אבל ממש לא סטופרים הגנתיים, ומורגן עדיין לא בשל אפילו שהגנתית הוא דווקא מצויין.
    חמישייה ראשונה: מיטשל, קונלי, אוניל, בוגי, גובר.
    חמישייה שנייה: קלרקסון, אינגלס, ניאנג, טאקר, פייבורס.
    זה סגל של 10 שחקנים שכולם חוץ מהסנטרים קולעים לשלוש, כולם מגנים ואפשר לשחק גם בחמישיות גבוהות (עם פייבורס, גובר לצד בוגי/טאקר ושני גארדים) או חמישיות נמוכות כשטאקר משחק סנטר, בוגי בפאוור ו3 גארדים.

    1. אה, והלילה יוטה מפסידה לראשונה ב2021 משחק בבית.
      לא בגלל החיסורים, בגלל שיש גבול לכל תעלול והפעם התעלינו על עצמנו מספיק.
      שישאירו כוח לדנבר בחוץ בעוד יום וחצי – משחק הרבה יותר חשוב.

  2. יש לי הרגשה רעה שההוקס נופלים הלילה מול ווש. יהיה שם קליר פאת מכל הכיוונים וההוקס יחרבנו בסיום.
    ווש ב5 ומעלה

    אמביד כנראה לא ישחק אבל זה לא אמור לעצור אותנו. הנצחון פשוט יהיה דחוק יותר.

    הפעם דונציק ינגב את הגאז

    ספרס דנבר ילך להארכה ולדעתי מאנו יצחק על לחוס. ספרס ב3 ומטה.

    הנטס ינגבו את אוק

    אם קאווי וגורג משחקים קליפרס מנגבים. אם לא אז קליפרס מנוגבים.

    יאניס ישמיד את ציון והפליקנס הבאקס 15 ומעלה

    אינדי ינגבו

    ראפס ינצחו בדחוקה

  3. וואחד ערב הכינו לנו, יש למה לחכות. תודה רבה על הפריוויו המשובח, בדיוק מה שהרופא ציווה לשישי בצהריים

  4. כמה נקודות מפתח במשחק המרכזי של הערב שלא אראה:
    לדנבר חשוב לשים לב ללמרקוס אולדרידג', דרוזן ופאטי מילס. התעמלות בגילם עושים רק עם משגיח.
    מנגד, לספרס כדאי מאוד להסתכל מקרוב על יוקיץ'. פשוט כיף לראות אותו משחק.
    תזכרו שהמירוץ ל-MVP הוא הדבר הכי חשוב בזמן הזה של השנה, ולכן יש לצפות שפופ ירצה לעזור ליריבו של קוואי לתואר בכל מחיר.
    מדובר בשתי קבוצות עם עומק שלא מפחדות להשתמש בו, אז תתכוננו שאיזה פי.ג'יי קלדון יתקע לכם לנצח בראש. ובלב.
    צפו לשמוע את אנחת הרווחה של מילסאפ כשישמע כשדריק ווייט לא ישחק היום ולא יוכל שוב להטביע עליו. מילסאפ עדיין לא חזר לעצמו מאז.
    בזכות הצלחתו רבת השנים של פופוביץ', כולל העונה עם קלדון ג'ונסון, יש לצפות לטרוניות רבות מצד אוהדים לגבי המנדט שהוא נותן לשחקנים. "רק ככה הוא ילמד", הם אומרים.
    בגלל שג'מאל מרי עדיין פצוע, הקבוצה תאלץ להמשיך איתו בטיפול החדשני שלה – לשחק דרך הכאב.
    פורטר ג'וניור עלול לתת משחק טוב שיגרום להרבה אנשים לרצות להעביר אותו תמורת ברדלי ביל. מצד שני, פורטר ג'וניור עלול לתת משחק רע שיגרום להרבה אנשים לרצות להעביר אותו תמורת ברדלי ביל.
    לא משנה מי תנצח, הסטיבוט אשם.

    1. ממש ככה :-))))
      לפי.ג'יי שלכם לא קוראים טי.ג'יי? בכל מקרה, דוזייר, יהא שמו הפרטי אשר יהא, דווקא עשה עלי רושם חיובי בבועה, וגם בסדרה מול הלייקרס.
      מסכים עם איתיל'ה – יש שחקנים שלא משנה מה יעשו יהיה סביבם איזה רחש של טרייד, ופורטר בהחלט כזה. יהיה מצחיק אם הוא יסיים בדנבר את הקריירה, אחרי כל הבאז הזה.

  5. פריוויו מפואר דור, המון אינסייטס מדויקים על הקבוצות, וגם המון אינסייטס מדויקים על וושינגטון שהיא לא בדיוק קבוצה.
    .
    לצערי מסכים איתך – דנבר גדולים עלינו להערכתי. והמשחק מוקדם מדי, כרגיל.
    .
    בעניין מיניסוטה, באמת שאין צורך להכביר עוד מילים, אבל אני ממש זוכר שדיאנג'לו היה שחקן לא רע בכלל בנטס, ואני לא בדיוק מבין איך ומדוע מיניסוטה כל כך גרועים. במקביל, וויגינס המושמץ דווקא משתפר במפרץ, אז זה פשוט נראה לי קשור למיניסוטה, אין דרך לעקוף את זה.

  6. לילה של משחקים טובים . יוטה יכולה כבר השנה ללכת עד הסוף.
    רצף של ארבעה מחמישה משחקים זה פטנט…תרשום את זה

  7. פריוויו למוזיאון של נער האוצר.

    לילה של לפחות שלושה משחקים מאוד מעניינים ועוד כמה נספחים חביבים (יש לי פטיש קל על שארלוט ואינדי).

    דאלאס מקבלים את כל הפצועים חזרה, אפילו מקסי קליבה אמור לחזור תוך כמה ימים וברור שהסגל הזה שווה הרבה יותר מהמאזן שלהם.
    .
    יוטה אש אבל כמו שלילי ציינה בצדק, נראה שחסר להם ווינג הגנתי טוב שיכול לתת גוף על לברון/דיוויס או קאווי. טאקר יכול להיות מושלם.
    .
    טאונס וראסל גם יחזרו השבוע ומאחר והבחירה שלהם שייכת לווריורס, מעניין איך הרביעיה של טאונס, ראסל, ביזלי ואדוארדס יכולה לתפקד. הם בטח לא ירצו לתת לווריורס בחירה טופ 5 אבל עם המאזן הנוכחי שלהם, גם אם עד סוף העונה הם ינצחו 50% מהמשחקים, וקשה לראות אותם עושים אפילו את זה, הם מגרדים 30 ניצחונות. וזה בעונה שכמעט אין כמעט קבוצות ממש חלשות (ניקס, קאבס, תאנדר – טובות בהרבה ממה שציפינו).
    .

            1. הבנתי, תודה

  8. תודה דור על פריוויו מעשיר, כמו שפריוויו אמור להיות.
    אוהד ספרס אנוכי, ורוצה להגיב על המשחק שלהם מול דנבר.
    אני מסכים אם רוב מה שאמרת, דנבר כנראה יקחו את המשחק.
    אבל שלוש נקודות לשים עליהם עין,
    הראשונה, למיטב הבנתי יכול להיות שדירק וויט יחזור היום. וויט זה game changher, ואם הוא
    בכושר טוב המשחק יכול ללכת למקומות מפתיעים, מה שמתחבר עם הנקודה השנייה,
    לא שכחנו עדיין את ההדחה במשחק 7 לפני שנתיים, דנבר ובעיקר ג'מאל מארי הם עדיין אויב הציבור היושב בסן אנטוניו.
    ושלישית, דיברת על היתרונות שלוני ווקר מביא איתו (14 נק' למשחק)), לוני הוא החולייה החלשה,
    אני מציע להתמקד ביכולת ההגנתית שלו, והמשחק נגד בוסטון הוא דוגמא טובה לזה,
    לוני לא מסוגל או לפחות לא מעוניין להיות חלק ממשחק ההגנה, הוא פשוט חור, לא מסוגל לשמור, לא מסוגל לסגור לריבאונד, ולא מבין את
    הרוטציות ההגנתיות. האנרגיות שלו, המשחק המהיר והיכולת לרווח מהשלוש מקנות לו מקום של קבע בחמישייה,
    אבל דרק וויט אמור להיות בדיוק על המשבצת שלו, ודווין ואסל הוא שחקן הגנה מדהים שעורב לו בפינה.
    לעצם העיניין, מארי אמור לשמור את מארי, אבל עם ווקר יאלץ לשמור על פורטר ג'וניור אנחנו נהיה בבעיה, היכולת ההגנתית של ווקר כמעט עלתה לנו במשחק נגד בוסטון, ועלתה לווקר במקום שלו על הפרקט בסיום המשחק, לא מן הנמנע שפופ יעדיף להאט את המשחק עם וואסל, בטח מול קבוצה כמו דנבר.

  9. הי דור (אגב, איזה מין שם זה 'דור'? דור הזהב? שם של ציפור? סתם קפצה בי המחדבה)

    כפי שכבר הצעתי, זה ערב קשה ביותר לסקירה. אם אתה תריך עזרה אל תתבייש להיכנס ל-'הופס מסקרים' ולבקש

    1. לפחות בינתייים אני מאוד נהנה לבצע את הסקירה.

      לעניין השם – אני קרוי דור על שם סבתא רבא שלי דורה בלוך שנרצחה במבצע אנטבה, אם כי כמו שאימי נוהגת לומר, אם היו קוראים לה זורבבלה כנראה שלא היו קוראים לי זורבבל, כך שזה גם הסתדר עם זה שההורים שלי אהבו את השם…

      שבת שלום לך, לגייל ולכל המשפחה

      1. קודם תודה על הסיקור ושנית הסיפור של השם שלך מעניין מאד ועצוב.
        לגבי שימך ושם משפחתך, מניח שאתה מכיר את הסיפור של דורה בלוך באוור? יהודיה מפורסמת יפהפיה שאותה צייר צייר יוצא דופן בשם גוסטב קלימט. יש בביתי ספר המסקר את יצירות האומנות המפלאות של הנ"ל שאומץ ע"י משפחת בלוך באוור. הציור הכי מפורסם שלו היה של דורה (האישה בזהב) וזה כמובן נגנב על ידי הנאצים במלחמת העולם השניה ואחרי כן התגלגל למוזיאון שלא רצה לוותר עליו ליורשת של משפחת באוור שגרה בארה"ב. הזקנה לא ויתרה ובעזרת עורכי דין ממולחים הצליחה לזכות ביצירה בבית משפט.
        יום הוא בניו גאלרי על הסנטרל פארק.

  10. ערב טוב לכולם, רבע אחד של וויזארדס הוקס הספיק לי. עברתי לשארלוט אינדי. שאלה למביני עניין, הצבע של שארלוט זה ירוק לאגונה או ירוק חדר מיון?

  11. מחצית בשארלוט, סקארי טרי ומיסטר גלאס מחזיקים את המקומיים ביתרון קל תודה לאחוזים נפלאים מהשדה. לצרעות אין גובה בשביל להתמודד עם סאבוניס וטרנר. למאלו בול למי ששאל עם ארבע איבודים בחצי הראשון…

  12. יש לו אנרגיות מאוד חיוביות על המגרש שארלוט זה מקום טוב בשבילו להתפתח. שארלוט חייבים להביא סנטר

  13. המחצית בין פילי למינסוטה זאת המחצית הכי גרועה של כדורסל שראיתי השנה , מינסוטה לא מסוגלים ופילי רק רוצים שהמשחק יסתיים ולברוח משם

  14. ניצחון לשארלוט באינדיאנה הצטרף מקדרמוט לפצועים עם אגודל נקע ופציעה בגב לאמב קיבל גם כמה מכות ואחד ההולידייז פיצוץ לפנים מקודי זלר, אאוץ'

  15. אמביד קליני השנה, מה זה איזה כיף.
    מזל שהביאו את ריברס בחיי, סוף סוף מאמן שדוחף אותו להתפוצץ כל לילה ויודע לבנות סביבו התקפה נכון.

  16. אמביד השחקן הטוב בליגה העונה, גם עונה שעברה הוא נראה לפרקים בלתי עציר אבל האדיוט נתן לעשות עליו טריפל טים, מינוסטה זה פח אשפה

  17. לא זוכר שחקן כמו מארי עם יכולות של סופרסטאר אבל אהבל חוסר יציבות רציני, הסלים שהוא קולע הם ברמת קושי כל כך גבוהה שזה לא יאמן איך הוא לא הופך לשחקן של 30 נקודות בלילה ולוקח יותר על עצמו

        1. מורי זה בהקשר ההתקפי ושם הם דווקא בסדר יחסית (אפילו שהוא מאוד מאכזב).
          הגנתית הם לא ברמה פשוט.
          לא יעברו סיבוב ככה.

  18. יוטה עם הגנה מושלמת על לוקה ודאלאס, בחיי שאפילו אני כבר מופתעת.
    לא יודעת אם יצליחו לשמור את זה כל המשחק עם החיסורים אבל וואוו.

  19. איזה צבע פתוח יש לדנבר קבוצה טיפה יותר כישרונית הייתה מחסלת אותם ממזמן, יוקיץ זה המגן הרע בליגה.

  20. 31-11 יוטה דקה וחצי לסיום הראשון.
    נפסיד או ננצח – איזה כיף להיות אוהדת של הקבוצה הזאת העונה, משחקים כדורסל כל כך יפה.

    1. מורגן קולע שלשה!!!
      ופור גאד סייק, פורזי פשוט פחדן, ליוטה אין שחקן מעל 7 פיט על המגרש והוא עומד על השלוש.
      מה זה העליבות הזאת?!?!
      פאקינג מורגן שומר עליך, תטחן בצבע!!!

        1. תקשיב זה הזוי.
          סניידר משחק מולו בחמישייה של סמול בול כששומרים איזורית.
          זה אמור להיות הלחם וחמאה של סנטרים בצבע, והוא עומד על השלוש כמו דחליל.
          אני מאשימה את קרלייל לא פחות ממנו שתדע, הוא חייב להתחיל לעשות איתו משהו.

  21. הספרס מטגנים את הנאגטס, איזה מגן פח זה יוקיץ לא יאמן, אהבל לא נורמלי בהגנה, חוגגים עליהם כשהוא על המגרש

    1. מאנו אתם משחקים מצויין, לדנבר בעיה רצינית יוקיץ זה המגן הרע בליגה הוא לא סותם את הצבע לשנייה קולעים עליו ולוקחים עליו ריבאונדים כאילו הוא איזה גמד

  22. איזה חור הגאון בהגנה, זה לא ייאמן. אני חושב שזה נובע גם מזה שהוא מפחד להרים ידיים למעלה כי יעברו אותו בקלות אז הראש שלו משמש כוונת לסל. בכל מקרה הוא מגיב לאט מאד לאדם שבא לקלוע מולו ולכן הוא לא גומר משחק עם 5 בלוקים. בגוף הואנראה כמו אחד שיכול לחסום בקלות עם פרופלורים ארוכים. זו הבעייה הגדולה של דנוור ובלי גראנט שיתן קצת יותר האסל בהגנה דנוור נחלשה השנה.

    1. אהבל רציני הגאון בהגנה, זה לא רק להרים ידיים דוק מיקום סגירה של הצבע זה דברים בסיסים שסנטר לא צריך אתלטיות בהם.

  23. כשגם מורי משחק גרוע וחוטפים לו כדורים מה הפלא שדנוור מקרטעת מול הספרס.
    פופ בנה יחידה לוחמת. אין שם סופרסטארים רק עבודה קשה והגנה. זה מאמן סופר דופר.

  24. מורגן כבר 8 נק' כי פורזי משאיר אותו פנוי על השלוש פעמיים + ר' התקפה שהוא לקח לפורזי.
    מורגן לא קלע 8 נק' כל העונה עד עכשיו ביחד (או בערך ככה).
    האיטריה הזאת פשוט נוראית, עדיף שלא יראה מגרש גם כשהוא בריא.

    1. משחק קודם הוא תפר את פורזי עם 29 נק'.
      איזו נפילה של דאלאס ולוקה – דחוף דחוף למצוא לו טרייד לפני שכבר יהיה מאוחר מידי וגם לוקה ירצה ללכת.
      אני באמת דואגת לסיכוי הפלייאוף שלהם העונה.

        1. עדיף – חוזה יותר קצר ואז יוכלו להתחזק בשוק החופשי.
          אפילו שבכושר הזה הפיסטונס יבקשו מדאלאס גם בחירת דראפט.

  25. נצטרך לטווח של יוטה, הסרבי פשוט נוראי בהגנה, הוא אפשר כל כך הרבה סלים בצבע שאני מאמין שגם הילד של שמעון חוגג עליו הגנתית , עכשיו בגלל שהוא לא מסןגל להגן על הצבע זה פותח את כל המשחק של היריבה, ובעצם דנבר צריכה לבחור מאיפה לאכול את הרעל שלה.

    1. לפי מה שמפרסמים מכניסים עד 1500 למשחק.
      משום מה מרגיש לי שיש קצת יותר אבל יכול להיות שזה סתם כי רוב האוהדים ביציעים התחתונים אז זה נראה יותר ממה שזה באמת.

  26. ריצרדסון חטף מרפק לחזה ותופס את הראש 🤣😂🤣😂
    צ'אלנצ' מצויין של סניידר.
    יואוו איזה בושה של ליגה זאת נהיית…

  27. תיאטרון הבימה פנו לאמרגן של לוקה לגבי חוזה ארוך טווח לתקופה שאחרי הקורונה.
    הכישרון לא נמלט מעיניהם.

  28. אתמול ראיתי את הסרט דוקו על טייגר וודס איך מייקל ובארקלי דירדרו אותו לעולם הטוב 😂😂😂
    טייגר היה ביישן שאל את מייקל מה אני אגיד לבחורות האלה מייקל אמר לו תגיד שאתה טייגר וודס 😂😂😂😂😂
    איך מייקל ובארקלי חגגו שם הארדן פראייר לידם

  29. הרווחנו את מורגן במשחקים האלא נגד דנבר.
    מגן מצויין והתחיל גם להיות קצת אגרסיבי בהתקפה.
    הוא צריך לקבל יותר דקות שיהיה מחובר בואכה הפלייאוף – ההגנה שלו תהיה חשובה מול הגדולות מLA.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט