הלייקרס נופלים בדטרויט, הקליפרס מגרדים ניצחון בפלורידה. סיקור משחקי יום חמישי / אדר בר דוד

הלייקרס נופלים בדטרויט, הקליפרס מגרדים ניצחון בפלורידה. סיקור משחקי יום חמישי / אדר בר דוד

יוסטון רוקטס 104 (9-8) – פורטלנד טריילר בלייזרס (8-9) 101

האורחת פתחה בסערה ואחרי 9 דקות ברחה ליתרון 30-10 כשדמיאן לילארד כבר עם 13 נק' ואנס קאנטר עם 8 נק'. הרוקטס לא רצו לסגור את הערב כל כך מהר ועם 7 נק' ללא מענה עד סיום הרבע מזערו נזקים לפני שלילארד מוצא את הארי ג'יילס שקובע 32-17 בסיום החלק הראשון.

כאילו לא היתה הפסקה בין הרבעים, יוסטון פותחים את הרבע השני עם 8 נק' רצופות ומשלימים ריצת 15-2 תוך 5 דקות עם דקות טובות של המועמד לשחקן המשתפר, כריסטיאן ווד. נק' של כרמלו וג'יילס עצרו את הסחף והחזירו את ההפרש ל-14 אבל רק באופן זמני כי וד ואולדיפו הובילו ריצה נוספת של המארחת שמחקה את כל היתרון המוקדם של הבלייזרס בדרך ליתרון 53-50 מאחורי 14 נק' של ווד ו-12 של אוליפו כשלילארד עונה עם 20 נק' ו-5 אס'.

שלשות מהירות של ווד ואולדיפו עם תחילת הרבע השלישי ופתאום הרוקטס בדו ספרתי אבל הבלייזרס החזירו באותו נשק כשלילארד מוצא את גארי טרנט ל-3 שלשות תוך 2 דקות וזה שוב צמוד צמוד. אריק גורדון נכנס לעניינים עם 2 שלשות רצופות,. אנפרני סיימונס השיב עם 2 משלו ולרבע האחרון יוסטון נכנסת ביתרון 86-77.

טרנט המשיך ללהוט עם 3 שלשות עם פתיחת הרבע המכריע ופתאום הבלייזרס ביתרון 88-86 אבל פה הם נתקעו ולא קלעו נקודה במשך יותר מ-3 דקות ושלשה של ג'ון וול קובעת 95-91, 5 דקות לסיום. המומנטום מתהפך שוב עם אסיסט של קנטר לשלשה נוספת של, מי אם לא, טרנט ג'וניור וסל של התורכי והנה הבלייזרס ביתרון. מלו מנגר, דיים מאבד, וול עם 2 מהקו וטאקר עם ריב' התקפה, בנק' הראשונות שלו, וזה 99-96 רוקטס עם 90 שניות על השעון.

לילארד עונה עם ליי אפ מהיר אבל בהתקפה העוקבת לא מצליח לקבור את השלשה שתהפוך את התוצאה ואולדיפו עם ליי אפ משלו מעלה ל-3, 26 שניות לבאזר. הבלייזרס הולכים לטרנט שמחטיא שלשה לשוויון ובצד השני ווד עם אחת מהקו מעלה ל-4. לבלייזרס יש 17 שניות אבל הם מורחים את הזמן עד שלילארד מוצא את סיימונס לשלוש אבל גם השעון מראה 3 שניות. גורדון נשלח לקו, עומד בלחץ וזה שוב 3 הפרש. טיים אאוט בלייזרס שחוזרים ממנו עם שלשה לסיימונס שבמקום לשלוח את המשחק להארכה שולח כדור לשום מקום וה-w נשאר בטקסס.

השלישיה המובילה של יוסטון נתנה תוצרת עם 25 נק', 7 ריב ו-5 אס' של אולדיפו, 22 נק' ו-12 ריב' של ווד ו-20 של ג'ון וול.

דיים היה מצוין 3 רבעים אבל נעלם ברבע האחרון עם 2 נק' בלבד בדרך ל-30 ב-11/23 מהשדה ו-5/11 מחוץ לקשת, יחד עם 9 אס'. טרנט היה אדיר עם 7/13 לשלוש בדרך ל-23 נק', קנטר עם דאבל 13 וסיימונס עם 14 מהספסל שלא הספיקו, גם בגלל שמלו היה אולד מלו עם 3/15 מזעזעים מהשדה.

דטרויט פיסטונס (14-5) 107- ל.א לייקרס (6-14) 92

אז האלופה והקבוצה הטובה בליגה מתארחת אצל החבורה הפתטית ממישיגן ואחרי הפסד חוץ ראשון העונה בפילדלפיה, יש מקום נוח יותר להתחיל רצף ניצחונות חוץ? לא הפעם, אומרות הבוכנות. לא הזיק שאנתוני דיוויס קיבל מנוחה אבל גם בלעדיו הלייקרס היו צפויים לטייל בעיר המכוניות.

לברון לא מבזבז הרבה זמן במשחק מקדים ועם רבע ראשון של 14 נק' נתן ללייקרס יתרון 20-16 אבל בצד השני גרנט ואלינגטון קבעו 34-31 דטרויט אחרי 12 דק'.

ברבע השני הורטון טאקר וקוזמה העלו את האלופה ל-57-50 אבל פיניש טוב של המארחת וזה רק 2 הפרש בהפסקה.

הלייקרס שמרו על היתרון עד אמצע הרבע השלישי אבל ריצת 15-2 של הפיסטונס הפכה את המשחק כשבלייק גריפין מזכיר נשכחות עם 11 נק' באותן דקות. לברון עם 5 אס' ברבע מצא את קארוסו שקבע 78-82 בסיום הרבע למקומיים.

האס' העשירי של לברון לשלשה של הורטון טאקר הורידה ל-87-88, קצת פחות מ-9 דקות לסוף והתחושה היתה שהזהובים סגולים ילחצו על הדוושה ויגרדו את הניצחון. במקום זה הלייקרס נתקעו 7 דקות על 87 ופתאום, 2 דקות לסיום הם רואים את הפיסטונס כבר על 104 ואת המשחק בורח להם.

גריפין במשחק הכי טוב שלו העונה סיים עם 23 נק' עם 5/10 לשלוש. אלינגטון צלף 6 שלשות בדרך ל-20 נק', פלאמלי היה מצוין עם 17 ו-10. ג'רמי גרנט היה צנוע עם 14 נק', כמו דרק רוז מהספסל. 27 אס על 8 איבודים הראו התקפה יעילה של דטרויט.

ג'יימס וקוזמה הובילו עם 22 נק' כשהמכונה מלך מוסיף 10 אס' ו-7 ריב' והמכונה קוז קוטף 10 משלו. הורטון טאקר נתן תפוקה מהספסל עם 13 נק' ב-7 זריקות בלבד.

הלייקרס ימשיכו במסע החוץ לקרב מעניין בבוסטון בעוד הפיסטונס יבקרו במפרץ בתחילתו של מסע בין 5 משחקים בחוף המערבי

מיאמי היט (12-6) 105- ל.א קליפרס (5-14) 109

קוואי, ג'ורג', בברלי אצל הקליפרס, באטלר, דראגיץ', הארקלס, ברדלי ואיגי אצל ההיט – כולם ישבו על אזרחי הלילה.

גם בלי שני הכוכבים הגדולים שלה, הקליפרס הצליחה לחלץ ניצחון קשה בפלורידה עם מאמץ קבוצתי.

הרבע הראשון לא סימן את הבאות כשההיט פתחו חזק עם שלשות של דאנקן רובינסון וקלי אוליניק ודקה לסיום הרבע הלוח הראה 33-15 להיט.

הקליפרס לא נבהלו ודקות טובות של רג'י ג'קסון עזרו לה לסגור את הפער עד המחצית שהסתיימה 50-48 למיאמי.

הירו עוד העלה את ההיט ל-60-56 אבל הקליפרס יצאו לריצת 20-2 תוך 5 דקות ולא עצרו עד סוף הרבע שנגמר ביתרון 88-69.

הקבוצה של ספולסטרה לא הרימה דגל לבן וענתה בריצת 20-7 משלה ו-6 דקות לסיום ההפרש רק 6. 2 שלשות גדולות של מרכוס מוריס קבעו 102-91 ונתנו לקליפרס טווח ביטחון וגם שטויות של רג'י ג'קסון בסוף לא מנעו עוד ניצחון מהקבוצה מלא לא לנד.

מי האמין שיש מקלדת בעולם שיכולה לכתוב משפט כמו "ניק באטום הוביל את הקליפרס לניצחון עם משחק מצוין של 18 נק' עם 6 שלשות"מי אבל כך היה הלילה. ממש רדמפשן של הצרפתי הוותיק שהוביל 6 מפרשיות בספרות כפולות. 17/42 לשלוש ו-20/22 מהקו עשו את העבודה וגם פלוס 10 בכ"ח לא הזיק.

19, 10 ו-5 היו להירו בנק', ריב ואס' כשאדבאיו תורם 16 ,13 ו-7 באותן קטגוריות אבל כשרובינסון נעצר על 2/8 מהשדה לא נשארו למיאמי מספיק נשקים בשביל לנצח והמצב שלה ממשיך להתדרדר.

פיניקס סאנס (8-9) 114 – גולדן סטייט ווריורס (9-10) 93

גם ללא דווין בוקר, הסאנס מנצחים משחק שהיה בשליטתם מתחילתו ועד סופו כשהם בפיגור למשך דקה וחצי בלבד. בעונה מקוצרת וצפופה זה יכול להיות ניצחון שיעשה את ההבדל בין הקבוצות על מקום בפלייאוף.

רבע ראשון צמוד הסתיים עם ריצה של פיניקס ויתרון 36-29 כשסטף קארי משאיר את הווריורס במשחק עם 13 נק'. ברבע השני הספסל של ג"ס נתן דקות טובות וסל של פסקל קבע 39-38 אבל הסאנס סיימו את המחצית טוב ועם יתרון 52-47.

ריצת 11-2 במהלך הרבע השלישי העלתה את פיניקס ליתרון דו ספרתי עם דקות נהדרות של מיקל ברידג'ס וקמרון ג'ונסון ומשחק התקפה שוטף וקבוצתי.

בכניסה לרבע האחרון הסאנס ביצרון 85-71 אבל פסקל, עם 6 נק' מהירות מוריד ל-10 בלבד. בנקודה הזו הסאנס העלו הילוך – ברידג'ס חתך לסל נהדר, נאדר וקראודר צלפו מבחוץ ומי שניהל את כל העסק היה פרנק קמינסקי. ריצת 19-4 תוך 5 דקות הפכה את המשחק לגארבג' טיים ושיפורי סטט' של שחקני הספסל.

כשהכוכב בחוץ, שחקני המשנה מתעלים.

ברידג'ס היה מצוין עם 20 נק' להוביל 7 שמשות בספרות כפולות כשאחריו בנק' קראודר ונאדר עם 16, כריס פול וקאם ג'ונסון עם 13 וקמינסקי מפלרטט עם טריפל דאבל של 12 נק', 13 ריב' ו-8 אס'. גם אייטון סיים עם סטט' דומה רק 4 אס' פחות. הסאנס עם 34 אס על 41 סלי שדה עם התקפה מרשימה ומפרגנת.

סטף היה טוב עם 27 נק' ב-10/20 מהשדה ו-5 שלשות אבל כשפסקל וויגינס היחידים בספרות כפולות לצידו קשה להגיע רחוק. קלי אוברה החליט לנקום בפיניקס ששיחררה אותו והתעלל בסלים עם 1/11 מהשדה. הווריורס הלכו לקו רק 8 פעמים לעומת 23 של הסאנס שקלעו משם ב-91%.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

    1. שלח לשניהם את הסרטונים שלך ושל הבן שלך מהשכונה. יראו מה זה ביצועים. בטוח שישתפרו. בתור בונוס שלח ניתוח של המהלכים שלהם עם הערות מה לתקן

  1. אני שם פה בלוקבסטר טרייד בין 5 קבוצות שאפשר רק מ1.3.21
    אני חושב שזה טרייד פנטסטי לכל הצדדים והתחלה חדשה-אם ווש ירגישו מקופחים אפשר לפנק בעוד איזה בחירה
    מה אומרים על הטרייד הזה?

    1. ספרס מקבלים: דינווידי, ווצביץ' כמו שהאשך ביקש ו…הגלולה….ראס נוחת בספרס כדי לשחרר את ווש ואחלה רכז מחליף🙂
    הספרס בעונה הבאה עם חמישייה של דינווידי (פופ ישכנע יחד עם האשך אל תדאגו), ווקר, קלדון, דרוזן, ווצביץ' קונטנדרית, כוח אש מכל הכיוונים.
    מהספסל עולה ראס כדי לנגב :). נראה אם האשך שחקן או לא

    2. נטס מקבלים: אהרון גורדון, מייסון פלאמלי- מקבלים את ההגנה והעמדות החסרות והופכת למועמדת מס 1 לתואר. אהרון גורדון שומר על שבנטס יתרכז עוד יותר בהגנה ויעלה עוד יותר רמה, פלאמלי מגן קשוח שנותן גוף.

    3. דטרויט מקבלים: ג'ו האריס, קול אנתוני, יקוב פולטל, טיילר גונסון-עונה הבאה עם חמישייה של אנתוני, האריס, גראנט, דומבייה, פולטל

    4. מגיק מקבלים: בראדלי ביל, פטי מילס, דילון רייט- מקבלים אולסטאר סקורר. חמישייה עונה הבאה מילס, ביל, פורנייה, אייזיק, במבה

    5. ווש מקבלים: דרק וויט, דגונטה מורי, דרק רוז, למרקוס אולדריג כחוזה נגמר שמוריד הרבה כסף, בחירת סיב 1 של 2025 מהספרס, בחירת סיב 2 של 2021 מדטרויט.

    https://tradenba.com/trades/eKwZQNCzl

    1. אני חושב שטרייד של פורטר +גאריס (ואולי כמה בחירות) על ביל יכול להועיל. האריס שומר דיי טוב(עזוב שהוא וראס זה זוג נגרים). והם מקבלים שחקן שיכול לדפוק נקודות, ולנפח סטטס ודאנקים אצלם,ויותר מתאים לציר הזמן שלהם.
      דנבר אין יותר מידי מה להרחיב.

    2. אוקי טרייד גרוע לווש, כל מה שהבאת להם על אולסטאר הוא בחירת סיבוב ראשון ב2025 ואוסף של שחקנים בינוניים, רק תראה מה שילמו בקיץ על שחקנים בקלאיבר של ביל (ואני חושב שהוא אוברייטד מאוד, אבל עדיין הוא אולסטאר).
      .
      גם זה טרייד לא טוב לאורלנדו ששוב משאיר אותם עם שוב דבר ביד בראדלי ביל לא עוזר להם בטח שהוא יעזוב עונה הבאה, מה שהם צריכים זה בחירות לבנייה מחדש.
      .
      אין סרט בעולם ששני הקבוצות מסכימים על טרייד כזה

      1. ביל זה לא הארדן שכח מזה. הוא גם לא מצטרף כביג 3 מי יתן עליו משהו כזה.
        ווש יכולים לקבל עוד בחירת סיב 1 אבל לא מעבר. חוץ מזה ביל רק רוצה לצאת משם אז הערך יהיה פחות.
        למגיק זה בכלל טרייד מעולה אני חושב שעם החמישייה הזאת הם יוכלו להביא הישגים יותר יפים והפוטנציאל גדול יותר. זה ליגה של גארדים.
        זה לא רק קשור לביל אל תשכח שעשו להם טובה והוציאו משם את החוזה המעיק של ראס אתה התעלמת מזה
        אני בתור מגיק הייתי לוקח בעיניים עצומות.

        1. שמעון תראה מה הוציאו על הולידיי, אני לעולם לא ישווה את האוברייטד ביל להארדן אבל ביל עדיין אולסטאר.
          .
          וושינגטון צריכה בחירות דראפט זה שאתה מוציא את הגופה של ווסטברוק לא בדיוק משנה לה הקבוצה לא הולכת לשום מקול, אז אתה מטריד את הנכס הכי טוב שלה בשביל כמה שחקנים בינוניים שכנראה ישפרו אותה וישימו אותה במקומות 8-10 במזרח? בחיים לא יקרה, ביל מוטרד רק בשביל בחירות דראפט הוא פוטנציאל אמיתי לאולסטאר.
          .
          אותו סיפור אורלנדו, אתה תוקע אותם בסיבוב ראשון במזרח עם תקרה ברורה מאוד סוג של פילי 2010, ואחרי שנה הח נשארים עם החציל ביד שביל יעזוב בחינם. אז כתבת ״השגים טובים יותר״ שזה ישמע טוב? טרייד רע מאוד לשני הקבוצות יקירי אין סרט שיקרה.

          1. מה הוציאו על הולידיי? בלדסו ובחירות.
            עכשיו באקס לחוצים על טבעת ועם יאניס. קבוצה כמו מגיק שלא לחוצה לא תתן עליו ככ הרבה גם לא דנבר.
            אני חושב שהתמורה על ביל לא תהיה גבוהה. מה שנתנו על הולידי זה התקרה של התמורה עליו לדעתי וגם לזה לא יגיעו.
            לדעתי שחקן צעיר נחמד ו2 בחירות סיב 1 יהיה עבורו.
            לכן דרק וויט פלוס 2 בחירות סיב 1 זה אחלה בשבילם.
            נראה מה יהיו במציאות

            1. מה עם ביל לווריורס תמורת ויסמן, אוברה והבחירה של מינסוטה?

  2. פציעות, לא פציעות, באטלר בחוץ, הירו בחוץ, דראגיץ' בחוץ, וואטאבר – לא תירוץ. כל ה"מנטליות" של מיאמי היא לא לוותר אף פעם והם חייבים לנצח קליפרס בלי ג'ורג' וקוואי, במיוחד כשהם הקבוצה האיכותית יותר על הנייר. מקווה שזה ישתנה כשג'ימי יחזור אבל בינתיים אני מודאג מאוד בקשר להיט.

  3. ליגה קצת משוגעת, המון חיסורים, המון עניינים, לך תדע מי תנצח את מי, ומה זה בעצם אומר על זו שניצחה או על זו שהפסידה.
    שמח שהסאנס הסימפטיים חזרו למסלול הניצחונות, חבל שעל חשבון הלוחמים הסימפטיים.
    תודה רבה אדר.

  4. בס"ד תודה רבה על סיקור מעניין.
    למיאמי חסר השנה, איזה שחקן שיפתיע, הויתן את הבונוס לניצחון.
    משהו בסגנון שעשה הירו בשנה שעברה( השנה זו כבר לא הפתעה).

  5. חזיתי בשני משחקים תוך כדי כתיבת הפוסט על קינזיולוגיה. ברידג'ס הזה מהסאנס הוא חתיכת שחקן, והלייקרס נעכנעו כמו קבוצה שלא מגיע לה בכלל להיות באותה ליגה. ממש חוסר נשמה וחוסר כבוד עצמי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט