פרק 191: יוטה וטחורים / פודקאסט דה סוויפ

פרק 191: יוטה וטחורים / פודקאסט דה סוויפ

טחורים ואתיקת קקי – השיחה שתמיד הייתם צריכים להיות בה אבל לאף אחד לא היה את האומץ ליזום. ועוד דברים מסביב לליגה ובפוטבול כמובן כי מעניין שם עכשיו.

ויש סיפור מעולה בסגמת על מאליק סילי והמעללים שלו עם שדר רדיו ניו יורקי

לכבוד העלייה של טום בריידי לעוד סופרבול, יצא שכל הפאטוות שלנו קשורות בזה. אבל האם ידעתם שזו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה של הסופרבולים, ששני הקוורטרבקים האחרונים שזכו נפגשים?

טיימקוד
00:00 – שיחת קקי
9:52 – סקרים
13:10 – פוטבול
28:15 – המבזק
30:50 – יוטה ג'אז
46:19 – מצחיק מהשבוע
52:15 – שאלות של שגב
59:30 – סגמת מליק סילי
1:06:05 – פאטווה
1:13:48 – שלוש ורק שלוש
תאחלו לנו לחזור לאולפן בקרוב בבקשה

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. תודה נהינתי מאוד!
    .
    כמה דברים לגבי יוטה:
    1. האחוזי שלשות של חלק מהשחקנים כרגע הם בהחלט חריגה אבל כקבוצה יוטה קולעת ב39.7% לשלוש נכון לעכשיו, שנה שעברה יוטה סיימה את העונה עם 38% לשלוש והמקום הראשון בליגה.
    לא מדובר בפער ענק, וגם אם יתיישר חזרה עדיין נושא הקליעה יהיה מדהים, השינוי המשמעותי הוא בווליום – העונה יוטה זורקת 41.9 זריקות למשחק לעומת 35.2 – זה כבר פער מהותי הרבה יותר.
    אני אוסיף לגבי השלשות שאחת הסיבות העיקריות לאחוז הגבוהה זה שהקבוצה פשוט מגיעה למצבי זריקה ממש טובים וכמות גבוהה מהזריקות לשלוש הן פנויות לחלוטין – 22.7 זריקות למשחק (מקום 3 בליגה) הן בלי שומר במרחק 6 פיט.
    יוטה קולעת 9.7 מתוכם (1 בליגה) באחוז מדהים של 42.8%.
    הסיבה העיקרית לכך מובילה אותי לנקודה השנייה שלא הזכרתם בכלל:
    2. קווין סניידר.
    העונה המאמן האהוב נותן תצוגת אימון ששווה מאמן העונה, לא פחות, וכרגע הוא צריך להיות גבוהה גבוהה בכל דירוג רציני.
    הקבוצה משחקת בסינרגיה פשוט מדהימה, כל שחקן יודע את המקום שלו על המגרש, התנועה ללא כדור והמושן אופנס פשוט טמועים בכל שחקן והנעת הכדור מזכירה במקצת את ספרס של 13-14 (אני לא מגזימה).
    לקבוצה יש תרגילים מצויינים ליציאה מפסק זמן/ מצבים לחוצים, סניידר לוקח פסקי זמן נכונים ויודע מתי צריך לעצור מומנטום של קבוצה יריבה.
    סניידר תמיד היה מאמן מוערך אבל כזה שלעולם לא באמת מקבל את האקסטרה קרדיט, אני מקווה שאם יוטה תמשיך ככה סוף סוף הוא יחשב בין הטופ בליגה (יש לו עוד הרבה להוכיח בפלייאוף כמובן).
    3. אמרתם שההגנה מצויינת העונה, כמובן שאתם צודקים, ומעבר לגובר (המובן מאליו שפשוט מפלצת) ואוניל (ששומר את הגארד/ פורוורד המצטיין מהצד השני באופן קבוע) אני רוצה לציין עוד מישהו לטובה – קלרקסון.
    מדברים עליו כל הזמן כסקורר ומכונה התקפית אבל העונה הוא גם פשוט מצויין בצד ההגנתי וסולידי מאוד על כל מי שהוא שומר. אני אתן את הDRTG שלו – 105 – כסטט מייצג אבל אני אומרת את זה בעיקר ממראית עין, קלרקסון שומר הכי טוב בקריירה שלו.
    .
    האמת שכאוהדת יש לי עוד המון מה להגיד אבל נעצור פה, אולי באמת אעלה פוסט בנושא כשנגיע לשליש עונה.
    אני רק אוסיף שבשורה התחתונה החוזה של גובר יהיה שווה אם הוא יביא איתו טבעת (או לפחות גמר ליגה מכובד) אם לא – אז לא.
    ואסיים בזה שכרגע יוטה היא קבוצה מצויינת אבל לא אחת שיכולה לטעון שהיא משתווה ללייקרס בסדרה של 7 משחקים.
    כל קבוצה אחרת בליגה לעומת זאת, אני בטוחה שלכל הפחות תהיה סדרה צמודה מאוד ולרובן המוחלט יוטה תבוא כפייבוריטית.
    .
    שוב תודה, אני שומעת הרבה מהפודים שלכם ואתם מלאים בידע ומהנים מאוד לשמיעה (וכמובן שוויתרתי על עניין התחורים, קיבה רגישה והכל).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט