השילוב בין כריס פול לדיאנדרה אייטון-מדובר בקטסטרופה של ממש. דפוס קבוע במשחקי הסאנס הוא שאייטון לא רואה כדור ככל שהמשחק מתקדם, נותנים לו כדור על ההתחלה שירגיש טוב וזהו. רבעים אחרונים הוא כמעט לא נוגע בכדור אלא אם כן הוא מצליח לקחת ריב. מי שהכי לא מוסר לו ספציפית זה פול שפשוט לא סופר אותו. מצד המאמן אין תרגיל אחד עבורו במאני טיים. עכשיו נכון שאייטון שומע את המילים באגט, צרפתי, גובר, רודי הוא מתעורר בבהלה מזיע ואין לו שינה ערבה גם עם שמות של אמביד ודיוויס אבל יש עוד 27 קבוצות בליגה שהוא פשוט עושה מולם קל 30 ו-15 אם משחקים עליו. במקום שאייטון יתפתח, ילמד לתפקד ברגעי הכרעה ויזרוק את הזריקות שכריס פול זורק, הגנרל הקטן החליט שהוא זורק אותם. יש לזה כמה הסברים אגב, הגנרל הקטן שיחק לאורך הקריירה עם פי ג'י בראון מאצ'אי למפה, טייסון צ'נדלר, כריס אנדרסן, אמקה אוקפור, דיאנדרה ג'ורדן, קאפלה ואדמס בעמדת הסנטר, הוא רגיל שסנטר זה רק בשביל לשמש אותו כסקרין ולוב ואין לו תפקיד אחר. הבעיה שאייטון זה לא "נגר" כמו כל השמות שהוא שיחק איתם אבל הוא דואג להפוך אותו לכזה סיבה שנייה היא שהוא מנסה לשפר את תדמיתו כווינר שבא לעלות הפרנצייז מדרגה, הבעיה שהוא מספק עונה סטטיסטית הכי גרועה בקריירה מבחינת נק, אחוז אפקטיבי (47.2%) ושלשות (27.7%). היום מול OKC המצב היה אף חמור יותר כי בוקר לא נכח והוחלט שהאיש היום יהיה פול. מה קרה לאייטון? 7 זריקות במשחק שלם לפי הבוקס סקור וזה ששומרים עליו הורפורד ומייק מוסקאלה. הדבר הזה רק עוצר את ההתפתחות שהמצופה מאייטון כי בלי קפיצת מדרגה ממנו הסאנס לא תהיה קבוצה רצינית באמת. נכון שאייטון לא יהיה כבר מה שציפו ממנו אבל אי אפשר להפוך כשרון כזה לקאפלה, זה פשוט בזבוז לטווח ארוך תמורת סיפוק האגו של הגנרל הקטן. אני מפיל הרבה גם על צוות האימון שם שכנראה לא מאמין באייטון כשחקן משמעותי.
הנפילה של המאבס עם פורזינגיס- הבן אדם לא מס 2 ללוקה כפי שציפו, גם במשחקים שהוא משחק בין ההיעדרויות הוא רע מאד. הוא זורק כמעט רק שלשות (היו כבר מחתימים את בארטנס שזול בהרבה ומביא את אותם הדברים, גם פחות פציע) ולא טוב משם למעט משחק שמתפלק לו פה ושם. הבעיה הכי גרועה יותר שהוא יפצע עוד בהמשך, אני לא רואה אותו סוגר עונה מלאת משחקים אפילו אחת. הוא עומד על 29.5% מחוץ לקשת וזה למעשה אמור להיות הנשק שלו. הוא חלש בהגנה ונוראי בפיק אנד רול. המאבס צריכים לחשב מסלול מחדש לגביו ואם יש דורשים כלשהם זה הזמן לעשות מהלך.
העונה הנהדרת של יוטה-לא ראיתי אותם כמעט העונה אז מה שנשאר לי זה לחלק מחמאה למובילת המערב נכון להיום.
התמודדות אמביד עם דאבל טים-אין לי סטט' אבל אני די בטוח שאמביד מקבל העונה דאבל טים יותר מכל שחקן אחר בליגה, הדבר הזה יהפוך לנשק עוד יותר עיקרי של היריבות בפלייאוף נגדו. מגמה בולטת היא שכאשר הוא עייף ברבעים אחרונים הוא מאבד יותר מידי כדורים בדאבל טים ומגיב באיטיות. זה דבר שהוא חייב לשפר ופילי חייבת לעבוד ולהתכונן לזה. הוא גם נוטה ללכת עם הראש בקיר שלא הולך לו כמה זריקות. היום מול הלייקרס במאני טיים הוא חזר להרגלים הרעים של ברט בראון לקבל כדורים על השלשה ולכדרר משם ראש בקיר ביער ידיים, אין שום סיבה שיעשה את הדברים האלה, חבל על המאמץ שיגרור יותר עייפות ועל איבודי הכדור וההחטאות.
הפריצה הגדולה של קולין סקסטון- אני לא ראיתי את זה בא אבל לבחור יש כדורסל. כמה כדורסל? 25.2 נק, 4.2 אס, 55.9% אפקטיבי עם 50.5% מחוץ לקשת ומוביל את הקאבס למאזן 9-9 אחרי רבע עונה ומקום בפלייאוף בעונתו ה-3 בליגה. כרגע אול NBA. הקאבס תחתיו נראים אנרגטים, נמרצים ועושים גם קצת הגנה.
הפריצה של קלדון ג'ונסון-כשרון תמיד היה לו והעונה הוא מתחיל לממש אותו. הוא עלה ל-31.2 דק משחק ומנפק 14.4 נק עם 7.4 אס ב-51.1% אפקטיבי. הוא גם שם שרירים על הגוף ומשחק לא רע בהגנה. הוא בורג מרכזי בהצלחת הספרס עד כה ועם מבט ורוד לעתיד.
פאטי מילס בגיל 32 עם העונה הטובה בקריירה- הוא מנפק את המספרים הגבוהים בקריירה בנקודות (14.5), עונשין (90.9%), שלשות (42.5%), אפקטיבי (59.2%), דק' משחק (25.7). עוד סיבה לספרס לשמוח.
חוסר הספורטיביות במשחקי ההיט- ההיט כבר תקופה ארוכה בלי רוב הקבוצה שלהם ועם כל מיני שחקני ג'י ליג. אני לא מבין מה הטעם בזה, גם אין להם איזה רוקי מסקרן להראות את כשרונו. זה ביזיון לדעתי שלא דוחים להם את המשחקים ולא ספורטיבי בעליל. אם מתעקשים לארגן משחק בכוונה אז שגם היריבה תוציא את כוכביה ויעלו עם המחליפים למען ההוגנות.
הגיגים מעניינים, תודה רבה שמעון.
.
קצת מוזר לי המצב בפיניקס, אבל הליגה במצב מוזר אז אולי זה משפיע.
.
פאטי מתאים לכל קונטנדרית, הבעיה היא שאני חושש שפופ חושב שגם אנחנו קונטנדרית…
נקודות מעניינות.
תמיד אהבתי "גנרלים", מלכי או סתם מרבי אסיסטים כמו מג'יק, קיי ג'יי, טים הארדוויי וטוב נו – סטוקטון.
שחקנים כמו כריס פול גרמו לי לחשוב על הסטאט הזה מחדש. בטח שגם ווסטברוק וגם הארדן בגלגולו ביוסטון (הוא מפתיע אותי לטובה בכמה משחקים שהיו לו בנטס).
נראה שלא כל גנרל הוא נפוליאון….
לצערי אתה לגמרי צודק לגבי אייטון וזה מאכזב ומבאס ביותר כי אם זה יימשך זה הופך את הטרייד על פול לגרוע מאד.
וזה דווקא מי שהכי היה אמור להרוויח מהגעה של פול.
.
לא הבנתי מה אתה רוצה לעשות עם מיאמי לבטל משחקים? אז עכשיו כל פעם ששחקנים יפצעו לקבוצה נבטל לה משחקים?
טור טוב. אני מסכים שהמשחקים של מיאמי לא הכי ספורטיביים, אבל אי אפשר לבטל אותם כי ככה העונה לא תגמר. מבאס מאוד ושם כוכבית על העונה של מיאמי עד עכשיו, אבל נעבור את זה.
.
אני חושב שאייטון ופול יהיו בסדר. חשבתי שיהיו טובים יותר, אבל הם קבוצה חדשה וזה לוקח זמן. מקווה שעוד חודש נדבר אחרת.
מגפה עולמית שמובילה לזה שקבוצות עולות למשחקים עם 8-9 שחקנים, רובם מקצה הספסל, מה שיכול להשפיע באופן משמעותי על הקטע של הספורטיביות. זאת לא מכת פציעות רגילה וגם פוגע במוצר, אם עכשיו למשל יהיה משחק בין דנבר ויוטה בלי יוקיץ', גובר, מיטשל, מארי, פורטר ג'וניור וקונלי כי כולם היו במגע עם חולה מאומת. פשוט משחקים פחות טובים.
.
אם זה מספיק בשביל לדחות את העונה או חלק מהמשחקים? לא יודע. אבל אני גם לא כזה אוהב את המצב שקבוצות משחקות עם 7 שחקנים ועוד אחד שרשום רק בשביל שהמשחק לא ידחה, כמו המשחק ההוא שהיה בין הנאגטס לסיקסרס לפני כמה חודשים. שם סוג של כוכבית, לדעתי לפחות, על העונה. יכול להיות שזה חלק מהקטע ושאין סיבה באמת לדחות (ושזה לא היה כזה מפריע לי אם זאת הייתה כל אחת מ-29 הקבוצות האחרות). יכול גם להיות שלא.
עידו גילרי
28 ינו 2021 10:29:13
כן אבל זו לא בדיוק הסיטואציה במיאמי אז למה להציג את זה ככה.
הבחירה שלהם עברה לפילי בעסקה של ברידג'רס – זאהיר סמית' (נו, נראה שהסאנס ניצחו את הטרייד למרות שטראסט חגג פה בזמנו)
מה שאני לא זוכר זה איך הבחירה הגיעה לפיניקס מלכתחילה
Jonathan
28 ינו 2021 10:55:42
אז סיכוי שפילי הולכים להרוויח מהנפילה של מיאמי גם העונה וגם בעונה הבאה…
אור
28 ינו 2021 10:57:52
לא נראה לי שמיאמי יסיימו כזה נמוך אבל המצב שלהם בהחלט מחורבן כרגע
Jonathan
28 ינו 2021 11:00:45
אני לא יודע מה לוח הזמנים לחזרה של השחקנים המובילים אצלם ואין לי כוח להתחיל לחפש.
אם מיאמי מתחילין לשחק בהרכב מלא בקרוב אז הם יהיו בסדר.
אור
28 ינו 2021 11:05:47
הרוב יחזרו בימים הקרובים, באטלר בפרוטוקול קורונה לפחות עד שבוע הבא, דראגיץ' נפצע במפשעה ופלאמלי בכתף. בקיצור עד שבאטלר לא חוזר כנראה שהם ימשיכו לשקוע
לגבי פול, כמעט ולא ראיתי את פיניקס השנה (ירדתי מהעגלה אחרי נסיעה קצרה של עונה), אבל אני מנחש שהוא לא סופר את אייטון כי הוא עגל.
אם אייטון היה נמר הוא היה נותן לו כדורים.
אותו דבר מהצד של אייטון – אם היה נמר ולא עגל הוא היה דואג שיגיעו אליו הכדורים, ויהי מה.
פיניקס צריכים להתחיל להתעורר מהאשלייה שטיפחו שאייטון יהיה איזה נשק משנה משחק עבורם.
הוא לא היה ולא יהיה.
צהריים טובים
יפה מאד שמעון . אני חוזר ואומר שלדעתי רצוי שתפרסם לעיתים יותר תכופות .
לא יודע אם זה כבר פורסם באתר , אבל סיקו סמית , מי שהיה אחראי על הפרסום החדשי של "המרוץ ל-mvp" שעקבתי אחריו הרבה שנים , הלך לעולמו בגיל 48 , קורבן של המגפה .
מי שחיפש בימים האחרונים את העדכון הקבוע ולא מצא , זו הסיבה.
תודה שימון. נק' מעניינות בהחלט. קלדון ג'ונסון שחקן שנה 2 של הספרס שסיים את עונת הטירונות המוכרת אצל פופ.. הוצא מהפריזר כבר בבועה בעונה שחלפה בעונת הרוקי והראה ניצוצות.. השנה השתלט על עמדה 3 בחמישיית הספרס ועד עכשיו נותן אחלה תפוקה.. שווה לעקוב אחריו.
מצויין שמעון, מסכימה עם הכל.
האמת גם שבעיקר עם הנושא של פורזי – האיטריה הזאת פשוט נוראית, רק שלא יהרוס למכשף את הקריירה.
לא קולע, לא מגן, לא חודר, לא עושה פוסט, לא אגרסיבי.
פשוט לא.
מגיע ללוקה מס' 2/ סגל משלים איכותי הרבה יותר ממה שיש לו כרגע.
יופי זריקת קורונה.
זה מה קורה כשמשנים קונספציה שהוכיחה את עצמה כל כך טוב ואני מתכוון למה שהיה בסאנס ב 8 המשחקים בבועה. אז כן ריקי רוביו לא צלף כזה טוב כמו שציצי (פ?) היה פעם אבל הוא עשה את השחקנים סביבו יותר טובים יותר והוא לא היה איזה נפולאונציק כהה עור אלא יותר שמן סיכה מאיכות מעולה במנוע שמתפקד מצויין. העובדה שאייטון לא מעורב כפי שכתבת מראה שמשהו נרקב בממלכת טנ"ש וזה לא עידו או גיא.
לגביי אייטון, קודם כל, he is not yet an animal.
הוא צריך להבשיל עוד קצת וזה בסדר הוא צעיר ויש לו זמן. אבל הוא באמת לא מקבל מספיק כדורים כדי לרכב על אותה עקומת למידה והשתפרות. ככל שהמשחק מתקדם הוא מקבל פחות כדורים וזה באמת ניכר שהמערכת/כריס פול/שניהם לא סומכים עליו מספיק. גם במשחקים היותר טובים שלו, רוב הנקודות הגיעו בשלבים הראשונים של המשחק.
נכון שיש לו ידי מרגרינה מדיי פעם, אפילו יותר מדיי פעמים, אבל צריך להיות טיפש מוחלט מכדי להתסכל על אייטון משחק ולומר שהוא לא יהיה מה שציפו ממנו.
ראשית הוא כבר יותר ממה שציפו ממנו, לפחות בצד ההגנתי. למיטב זכרוני, אייטון נכנס לליגה דווקא כנשק התקפי וסימן שאלה הגנתי. כיום הוא אחד מהיוניקורנס ההגנתיים בליגה בעמדת הסנטר! סנטר שיכול לאטום את הצבע בצורה אפקטיבית, שולט בריבאונד, שומר על ביג מנים והכי חשוב – בין הביגמנים הטובים בליגה בהתמודדות עם חילופים בהגנה ביי פאר! כל זה על ידי למידה, הסתגלות והשתפרות. אנשים כאלה מגיעים רחוק בחיים, אגב, בכל תחום.
רק זה מקנה לו את הזכות להישאר על הפרקט בליגה של היום.
לגביי ההתקפה, דווקא לשם כנראה סימן השאלה עבר. קודם כל הוא הוסיף קליעה לשלוש וזה רק ישתפר עם הזמן. הוא אולי לא יהיה טאונס לעולם, אבל ישאיר את ההגנות לנחש במצבי חסימה, פיק אן רול עזרה ודאבל טים.
כל השאר, ובכן הניצוצות שם, אבל רק ניצוצות לא להבה אמיתית ובוערת של סופרסטאר.
אתה לא יכול להיות סופרסטאר בליגה הזאת מבלי להיות שחקן טוב באחד על אחד, ועל אף שיש לאייטון את כל הכלים להיות כזה הוא פשוט עדיין לא שם. אני מאמין שהוא יגיע לשם וזה עניין של זמן ונסיון, אבל מרגיש לי שהנסיון הזה נלקח ממנו. הם חייבים לתת לו יותר הזדמנויות. גם אם זה אומר לטעות יותר. אני מעדיף שהוא יזרוק 17 זריקות באזור הצבע מאשר שברידג׳ס וקראודר יטיחו 17 זריקות משלוש שלא נכנסות. אני בטוח שעם 17 זריקות של אייטון הם יצליחו לייצר יותר צרות מאשר רצף של החטאות שמסדר ליריבות מתפרצות קלות וקאמבקים.
אני גם מסכים עם העובדה שפול מנסה להפוך אותו לדיאנדרה ג׳ורדן מאשר למשהו קצת יותר רציני. הם צריכים למצוא את האיזון פה! פול לדעתי צריך להיות קצת עדין יותר בהתקפה. לשחק יותר כמו רוביו – תוך כדי השטף ההתקפי רק עם איום רציני יותר של קליעה ולא להפוך את זה למופע של כריס פול. זאת אומרת, אין לי בעייה עם המופע שלו, אם זה היה קורה לפני 3-4 שנים, אבל לא היום כשהוא בן 35.
כמו כן יש לציין, וזה משהו שלא מרבים לדבר עליו – ״גרביטי״. ההגנה כל כך מפחד מהנוכחות של אייטון בצבע, במיוחד אחרי הפיקנאול, שהיא עסוקה בלנסות למנוע ממנו את הכדור ופותחת את הכנפיים לחלוטין. למה לדעתכם פיניקס זורקת כל כך הרבה מהשלוש, לפתע? פה צריך בהחלט, כאמור, למצוא את האיזון הזה. האיזון הזה שאומר מתי אני מעניש עם כמה זריקות מרחוק ומתי אני לא מתפשר על הזריקה ומוצא דרך להגיע אל הטבעת או אל קו העונשין.
אני חייב גם לציין שבפעמים המעטות שאייטון היה צריך לקבל החלטות של מסירות החוצה לאחר עזרה, אותן מסירות במצבים האלו בהחלט הרשימו אותי. אבל אז הוא מוסר כשצריך לתקוף בכלל ומנפץ לי את הבועה 😅.
הנתונים הפיזיים והכשרון הזה, פשוט לא יכולים להיות מתורגמים למשהו שהוא ממוצע ומטה. מה שאני מנסה לומר זה שבוקר אולי לעולם לא יהיה השוטינג גארד הכי טוב בליגה, אבל לאייטון יש את הפוטנציאל להיות הסנטר הכי טוב בליגה! שיהפכו עולמות ושימצאו דרך לגרום לו לקבל את הכדור עם רגל אחת בצבע זה רק יקח אותם רחוק יותר!
פיניקס בכללי, מתעקשים לשחק במין נונשלנט קרוז קונטרול כזה כאילו הם קבוצה אלופה או מבקרת קבועה בפלייאוף. מאיפה האומץ?! עד שלא עשיתם פלייאוף 4 עונות רצופות של פוסט סיזן, אתם אמורים לשחק כולכם שמה כמו שחקני קולג׳ים מתלהבנים ולא כמו ותרנים מנוסים שהם בכלל לא מנוסים. ופול לפעמים גורר אותם לזה. בטחון עצמי זה דבר טוב, אבל כמו דבר בחיים התשובה נמצאת איפשהו באמצע. אובר בטחון ואתה ניהיה בלתי נסבל, כמו שאובר זריקות מהשלוש ופאסיביות מובילים אותך להפסדים מיותרים – כאלה שהם בלתי מוסברים ולא ראית אותם מגיעים!
צודק, אבל מה עם תרגילים בשבילו? למה פול לא מחפש אותו בכל התקפה.
הגיע הנפוליאונציק הזה ובמקום לקדם את הטאלנט הצעיר מנסה רק לקדם את עצמו.
והתוצאה לפנינו.
תגובה מעולה אני מסכים עם הכל.
אבל במערכת הנוכחית בסאנס לא רואה את אייטון הופך לסופרסטאר שחשבו שהוא יעני דיוויס/אמביד.
הוא עגל מידי, אני לא רואה את להבת הסופרסטאר והאגו שאמרת אצלו.
בהגנה הוא לא הפתיע אותי בכלל מהדראפט אמרתי שיהפוך למגן מצויין אבל כן הפרשנים חשבו שיהיה טאונס בהגנה.
אדם עם גוף כמו שלו גובה ואורך יכול להיות קונוס הגנתי רק אם הוא רוצה בכך ולא מוכן לשמור אחרת הוא חייב להיות שחקן הגנתי טוב.
הפוטנציאל של אייטון הרבה יותר גדול משל טאונס, לוקח אותו בכל יום על טאונס.
בכל אופן אם הסאנס ירצו להפוך מתישהו לקבוצה רצינית/קונטנדרית ולא רק להיכנס לפלייאוף הם חייבים שאייטון יהיה אמביד/דיוויס או קרוב לזה ופחות נורקיץ, אדביו וכאלה.
למה שבוקר לא יהיה השוטינג גארד הכי טוב בליגה? בטח שהוא יכול להיות, יש לו את כל החבילה והארדן לא נהיה ילד.
Berch
28 ינו 2021 08:22:57אחלה נקודות למחשבה על הבוקר…..
ורק על אמביד אומר, בהתחשב במצב של פילי בטבלה,מלח מים, מלח מים, מלח מים, חמסה חמסה חמסה….
🙂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 ינו 2021 08:45:10הגיגים מעניינים, תודה רבה שמעון.
.
קצת מוזר לי המצב בפיניקס, אבל הליגה במצב מוזר אז אולי זה משפיע.
.
פאטי מתאים לכל קונטנדרית, הבעיה היא שאני חושש שפופ חושב שגם אנחנו קונטנדרית…
asaf
28 ינו 2021 21:36:01פופו מסרב ליישר קו עם רעיון הבנייה מחדש שלך מאנו
Jonathan
28 ינו 2021 08:45:26נקודות מעניינות.
תמיד אהבתי "גנרלים", מלכי או סתם מרבי אסיסטים כמו מג'יק, קיי ג'יי, טים הארדוויי וטוב נו – סטוקטון.
שחקנים כמו כריס פול גרמו לי לחשוב על הסטאט הזה מחדש. בטח שגם ווסטברוק וגם הארדן בגלגולו ביוסטון (הוא מפתיע אותי לטובה בכמה משחקים שהיו לו בנטס).
נראה שלא כל גנרל הוא נפוליאון….
עידו גילרי
28 ינו 2021 09:02:05לצערי אתה לגמרי צודק לגבי אייטון וזה מאכזב ומבאס ביותר כי אם זה יימשך זה הופך את הטרייד על פול לגרוע מאד.
וזה דווקא מי שהכי היה אמור להרוויח מהגעה של פול.
.
לא הבנתי מה אתה רוצה לעשות עם מיאמי לבטל משחקים? אז עכשיו כל פעם ששחקנים יפצעו לקבוצה נבטל לה משחקים?
avihaikikoz
28 ינו 2021 09:06:32וואו איך המאבס נפלו עם פורזינגיס. המאבס צריכים טרייד עליו כמה שיותר מהר, או שלוקה ישנה את התכניות להיות דירק הבא, ויעשה מסלול דומה יותר ללברון…
בראדלי ביל יכול לעבוד?
והם צריכים סנטר, ומהר. קאולי סטיין לא שייך לחמישייה של קבוצה רצינית. אם הם עושים את שני המהלכים האלה הם ברמה של להתחרות על גמר מערב.
Warrior
28 ינו 2021 20:36:22מה עם קליבר? ואיך פאוול חזר מהאכילס?
אשך טמיר המקורי
28 ינו 2021 09:18:02תודה שמעון, נקודות מצוינות.
רועי ויינברג
28 ינו 2021 09:21:42טור טוב. אני מסכים שהמשחקים של מיאמי לא הכי ספורטיביים, אבל אי אפשר לבטל אותם כי ככה העונה לא תגמר. מבאס מאוד ושם כוכבית על העונה של מיאמי עד עכשיו, אבל נעבור את זה.
.
אני חושב שאייטון ופול יהיו בסדר. חשבתי שיהיו טובים יותר, אבל הם קבוצה חדשה וזה לוקח זמן. מקווה שעוד חודש נדבר אחרת.
עידו גילרי
28 ינו 2021 09:22:51למה שיבטלו גם אם אפשר להאריך את העונה?
רועי ויינברג
28 ינו 2021 09:50:06לא בטוח בכלל שאפשר להאריך את העונה, כל עוד יש אולימפיאדה. אם היא תבוטל/תדחה זה דיון אחר
עידו גילרי
28 ינו 2021 09:55:56לא ענית לשאלה. גם אם זה היה אפשרי איזה עילה יש לדחייה?
רועי ויינברג
28 ינו 2021 10:12:26מגפה עולמית שמובילה לזה שקבוצות עולות למשחקים עם 8-9 שחקנים, רובם מקצה הספסל, מה שיכול להשפיע באופן משמעותי על הקטע של הספורטיביות. זאת לא מכת פציעות רגילה וגם פוגע במוצר, אם עכשיו למשל יהיה משחק בין דנבר ויוטה בלי יוקיץ', גובר, מיטשל, מארי, פורטר ג'וניור וקונלי כי כולם היו במגע עם חולה מאומת. פשוט משחקים פחות טובים.
.
אם זה מספיק בשביל לדחות את העונה או חלק מהמשחקים? לא יודע. אבל אני גם לא כזה אוהב את המצב שקבוצות משחקות עם 7 שחקנים ועוד אחד שרשום רק בשביל שהמשחק לא ידחה, כמו המשחק ההוא שהיה בין הנאגטס לסיקסרס לפני כמה חודשים. שם סוג של כוכבית, לדעתי לפחות, על העונה. יכול להיות שזה חלק מהקטע ושאין סיבה באמת לדחות (ושזה לא היה כזה מפריע לי אם זאת הייתה כל אחת מ-29 הקבוצות האחרות). יכול גם להיות שלא.
עידו גילרי
28 ינו 2021 10:29:13כן אבל זו לא בדיוק הסיטואציה במיאמי אז למה להציג את זה ככה.
Jonathan
28 ינו 2021 09:33:16יש למיאמי את בחירת הדראפט של העונה הבאה?
סגל כמו שלהם בהרכב מלא שמקבל גם מישהו מהטופ של הדראפט הבא יכול ליצור קבוצה מפחידה….
חיים
28 ינו 2021 09:43:42אין להם אותה. תנחש למי היא הולכת
Jonathan
28 ינו 2021 09:56:42לא יודע. אבל אוקלהומה משאבת בחירות דראפט, אז אני מסתכן איתם. צדקתי?
אור
28 ינו 2021 10:40:59הבחירה שלהם עברה לפילי בעסקה של ברידג'רס – זאהיר סמית' (נו, נראה שהסאנס ניצחו את הטרייד למרות שטראסט חגג פה בזמנו)
מה שאני לא זוכר זה איך הבחירה הגיעה לפיניקס מלכתחילה
Jonathan
28 ינו 2021 10:55:42אז סיכוי שפילי הולכים להרוויח מהנפילה של מיאמי גם העונה וגם בעונה הבאה…
אור
28 ינו 2021 10:57:52לא נראה לי שמיאמי יסיימו כזה נמוך אבל המצב שלהם בהחלט מחורבן כרגע
Jonathan
28 ינו 2021 11:00:45אני לא יודע מה לוח הזמנים לחזרה של השחקנים המובילים אצלם ואין לי כוח להתחיל לחפש.
אם מיאמי מתחילין לשחק בהרכב מלא בקרוב אז הם יהיו בסדר.
אור
28 ינו 2021 11:05:47הרוב יחזרו בימים הקרובים, באטלר בפרוטוקול קורונה לפחות עד שבוע הבא, דראגיץ' נפצע במפשעה ופלאמלי בכתף. בקיצור עד שבאטלר לא חוזר כנראה שהם ימשיכו לשקוע
אבי יחיאל
28 ינו 2021 09:33:58בוקר טוב…. כיף לקרוא ולהחכים, במיוחד שזה בא מאוהדי יוסטון חח
אשך טמיר המקורי
28 ינו 2021 10:13:33לגבי פול, כמעט ולא ראיתי את פיניקס השנה (ירדתי מהעגלה אחרי נסיעה קצרה של עונה), אבל אני מנחש שהוא לא סופר את אייטון כי הוא עגל.
אם אייטון היה נמר הוא היה נותן לו כדורים.
אותו דבר מהצד של אייטון – אם היה נמר ולא עגל הוא היה דואג שיגיעו אליו הכדורים, ויהי מה.
פיניקס צריכים להתחיל להתעורר מהאשלייה שטיפחו שאייטון יהיה איזה נשק משנה משחק עבורם.
הוא לא היה ולא יהיה.
Jonathan
28 ינו 2021 10:59:27לא חושב שזה התפקיד של כריס פול להחליט לאילו חיות מוסרים. יש מאמן והכל…
אשך טמיר המקורי
28 ינו 2021 12:14:49ב-NBA הכוכבים מחליטים הכל. אני מניח שזה לא חדש לך.
שחר אלוני
28 ינו 2021 10:37:19תודה שמעון,
נקודות טובות,
מיאמי יעלו עם מאזן חלש ויקבלו סדרה קשה בסיבוב הראשון. אין לליגה יותר מדי מה לעשות עם זה.
לגבי אייטון, נקווה שזה ישתנה.
אור
28 ינו 2021 11:01:03אין דבר כזה הוגנות מבחינת לקיים משחקים העונה, המצב היה ידוע שהקבוצות והליגה הסכימו על חוקים מסוימים, אז מיאמי נדפקים ואין מה לעשות.
Yp
28 ינו 2021 12:25:37צהריים טובים
יפה מאד שמעון . אני חוזר ואומר שלדעתי רצוי שתפרסם לעיתים יותר תכופות .
לא יודע אם זה כבר פורסם באתר , אבל סיקו סמית , מי שהיה אחראי על הפרסום החדשי של "המרוץ ל-mvp" שעקבתי אחריו הרבה שנים , הלך לעולמו בגיל 48 , קורבן של המגפה .
מי שחיפש בימים האחרונים את העדכון הקבוע ולא מצא , זו הסיבה.
עגל
28 ינו 2021 13:15:18תודה שמעון, יופי של נקודות.
אייטון – צודק מאוד.
פורצינגיס – צודק.
יוטה – צודק מאוד.
אמביד – כנראה צודק.
סקסטון – צודק מאוד.
קלדון ג'ונסון – מי זה?
🙂
asaf
28 ינו 2021 21:33:17תודה שימון. נק' מעניינות בהחלט. קלדון ג'ונסון שחקן שנה 2 של הספרס שסיים את עונת הטירונות המוכרת אצל פופ.. הוצא מהפריזר כבר בבועה בעונה שחלפה בעונת הרוקי והראה ניצוצות.. השנה השתלט על עמדה 3 בחמישיית הספרס ועד עכשיו נותן אחלה תפוקה.. שווה לעקוב אחריו.
ירון, החלום
28 ינו 2021 14:24:19בס"ד
השימוש באייטון הוא באחריות המאמן, נקודה
לילי
28 ינו 2021 17:12:54מצויין שמעון, מסכימה עם הכל.
האמת גם שבעיקר עם הנושא של פורזי – האיטריה הזאת פשוט נוראית, רק שלא יהרוס למכשף את הקריירה.
לא קולע, לא מגן, לא חודר, לא עושה פוסט, לא אגרסיבי.
פשוט לא.
מגיע ללוקה מס' 2/ סגל משלים איכותי הרבה יותר ממה שיש לו כרגע.
אור
28 ינו 2021 17:49:18פעם ב-3-4 משחקים הוא קולע די הרבה ואז גם המאבס מנצחים בדו-ספרתי. הבעיה שזה לא קורה יותר מזה
לילי
28 ינו 2021 23:36:56זה לא העניין של הקליעה.
הביאו אותו להיות פורשה, כרגע הוא בקושי סוברו.
טריי זריקה מחשידה
29 ינו 2021 13:34:13פורשה זה לוקה, הוא היה צריך להיות אאודי או לפחות הונדה אבל הוא פיאט
asaf
28 ינו 2021 21:34:22לילי תני לשימון איזה טור על הגאז' ופתיחת העונה הטובה שלהם (וגם לי האמת) שנתחבר לעניינים ..
לילי
28 ינו 2021 23:38:23האמת שכנראה שבאמת אעשה את זה, אבל כשנגיע למשחק ה24 של העונה (בדיוק שליש עונה).
מנחם לס
28 ינו 2021 17:35:32שמעון, כשאתה רציני אתה אחד הטובים כאן בהבנה מה קורה ב-NBA.
תודה על פוסט מצויין
דוקטור רזי הופמן
28 ינו 2021 20:19:46יופי זריקת קורונה.
זה מה קורה כשמשנים קונספציה שהוכיחה את עצמה כל כך טוב ואני מתכוון למה שהיה בסאנס ב 8 המשחקים בבועה. אז כן ריקי רוביו לא צלף כזה טוב כמו שציצי (פ?) היה פעם אבל הוא עשה את השחקנים סביבו יותר טובים יותר והוא לא היה איזה נפולאונציק כהה עור אלא יותר שמן סיכה מאיכות מעולה במנוע שמתפקד מצויין. העובדה שאייטון לא מעורב כפי שכתבת מראה שמשהו נרקב בממלכת טנ"ש וזה לא עידו או גיא.
Maximus13
29 ינו 2021 01:28:59לגביי אייטון, קודם כל, he is not yet an animal.
הוא צריך להבשיל עוד קצת וזה בסדר הוא צעיר ויש לו זמן. אבל הוא באמת לא מקבל מספיק כדורים כדי לרכב על אותה עקומת למידה והשתפרות. ככל שהמשחק מתקדם הוא מקבל פחות כדורים וזה באמת ניכר שהמערכת/כריס פול/שניהם לא סומכים עליו מספיק. גם במשחקים היותר טובים שלו, רוב הנקודות הגיעו בשלבים הראשונים של המשחק.
נכון שיש לו ידי מרגרינה מדיי פעם, אפילו יותר מדיי פעמים, אבל צריך להיות טיפש מוחלט מכדי להתסכל על אייטון משחק ולומר שהוא לא יהיה מה שציפו ממנו.
ראשית הוא כבר יותר ממה שציפו ממנו, לפחות בצד ההגנתי. למיטב זכרוני, אייטון נכנס לליגה דווקא כנשק התקפי וסימן שאלה הגנתי. כיום הוא אחד מהיוניקורנס ההגנתיים בליגה בעמדת הסנטר! סנטר שיכול לאטום את הצבע בצורה אפקטיבית, שולט בריבאונד, שומר על ביג מנים והכי חשוב – בין הביגמנים הטובים בליגה בהתמודדות עם חילופים בהגנה ביי פאר! כל זה על ידי למידה, הסתגלות והשתפרות. אנשים כאלה מגיעים רחוק בחיים, אגב, בכל תחום.
רק זה מקנה לו את הזכות להישאר על הפרקט בליגה של היום.
לגביי ההתקפה, דווקא לשם כנראה סימן השאלה עבר. קודם כל הוא הוסיף קליעה לשלוש וזה רק ישתפר עם הזמן. הוא אולי לא יהיה טאונס לעולם, אבל ישאיר את ההגנות לנחש במצבי חסימה, פיק אן רול עזרה ודאבל טים.
כל השאר, ובכן הניצוצות שם, אבל רק ניצוצות לא להבה אמיתית ובוערת של סופרסטאר.
אתה לא יכול להיות סופרסטאר בליגה הזאת מבלי להיות שחקן טוב באחד על אחד, ועל אף שיש לאייטון את כל הכלים להיות כזה הוא פשוט עדיין לא שם. אני מאמין שהוא יגיע לשם וזה עניין של זמן ונסיון, אבל מרגיש לי שהנסיון הזה נלקח ממנו. הם חייבים לתת לו יותר הזדמנויות. גם אם זה אומר לטעות יותר. אני מעדיף שהוא יזרוק 17 זריקות באזור הצבע מאשר שברידג׳ס וקראודר יטיחו 17 זריקות משלוש שלא נכנסות. אני בטוח שעם 17 זריקות של אייטון הם יצליחו לייצר יותר צרות מאשר רצף של החטאות שמסדר ליריבות מתפרצות קלות וקאמבקים.
אני גם מסכים עם העובדה שפול מנסה להפוך אותו לדיאנדרה ג׳ורדן מאשר למשהו קצת יותר רציני. הם צריכים למצוא את האיזון פה! פול לדעתי צריך להיות קצת עדין יותר בהתקפה. לשחק יותר כמו רוביו – תוך כדי השטף ההתקפי רק עם איום רציני יותר של קליעה ולא להפוך את זה למופע של כריס פול. זאת אומרת, אין לי בעייה עם המופע שלו, אם זה היה קורה לפני 3-4 שנים, אבל לא היום כשהוא בן 35.
כמו כן יש לציין, וזה משהו שלא מרבים לדבר עליו – ״גרביטי״. ההגנה כל כך מפחד מהנוכחות של אייטון בצבע, במיוחד אחרי הפיקנאול, שהיא עסוקה בלנסות למנוע ממנו את הכדור ופותחת את הכנפיים לחלוטין. למה לדעתכם פיניקס זורקת כל כך הרבה מהשלוש, לפתע? פה צריך בהחלט, כאמור, למצוא את האיזון הזה. האיזון הזה שאומר מתי אני מעניש עם כמה זריקות מרחוק ומתי אני לא מתפשר על הזריקה ומוצא דרך להגיע אל הטבעת או אל קו העונשין.
אני חייב גם לציין שבפעמים המעטות שאייטון היה צריך לקבל החלטות של מסירות החוצה לאחר עזרה, אותן מסירות במצבים האלו בהחלט הרשימו אותי. אבל אז הוא מוסר כשצריך לתקוף בכלל ומנפץ לי את הבועה 😅.
הנתונים הפיזיים והכשרון הזה, פשוט לא יכולים להיות מתורגמים למשהו שהוא ממוצע ומטה. מה שאני מנסה לומר זה שבוקר אולי לעולם לא יהיה השוטינג גארד הכי טוב בליגה, אבל לאייטון יש את הפוטנציאל להיות הסנטר הכי טוב בליגה! שיהפכו עולמות ושימצאו דרך לגרום לו לקבל את הכדור עם רגל אחת בצבע זה רק יקח אותם רחוק יותר!
פיניקס בכללי, מתעקשים לשחק במין נונשלנט קרוז קונטרול כזה כאילו הם קבוצה אלופה או מבקרת קבועה בפלייאוף. מאיפה האומץ?! עד שלא עשיתם פלייאוף 4 עונות רצופות של פוסט סיזן, אתם אמורים לשחק כולכם שמה כמו שחקני קולג׳ים מתלהבנים ולא כמו ותרנים מנוסים שהם בכלל לא מנוסים. ופול לפעמים גורר אותם לזה. בטחון עצמי זה דבר טוב, אבל כמו דבר בחיים התשובה נמצאת איפשהו באמצע. אובר בטחון ואתה ניהיה בלתי נסבל, כמו שאובר זריקות מהשלוש ופאסיביות מובילים אותך להפסדים מיותרים – כאלה שהם בלתי מוסברים ולא ראית אותם מגיעים!
דוקטור רזי הופמן
29 ינו 2021 04:37:17צודק, אבל מה עם תרגילים בשבילו? למה פול לא מחפש אותו בכל התקפה.
הגיע הנפוליאונציק הזה ובמקום לקדם את הטאלנט הצעיר מנסה רק לקדם את עצמו.
והתוצאה לפנינו.
טריי זריקה מחשידה
29 ינו 2021 13:32:27תגובה מעולה אני מסכים עם הכל.
אבל במערכת הנוכחית בסאנס לא רואה את אייטון הופך לסופרסטאר שחשבו שהוא יעני דיוויס/אמביד.
הוא עגל מידי, אני לא רואה את להבת הסופרסטאר והאגו שאמרת אצלו.
בהגנה הוא לא הפתיע אותי בכלל מהדראפט אמרתי שיהפוך למגן מצויין אבל כן הפרשנים חשבו שיהיה טאונס בהגנה.
אדם עם גוף כמו שלו גובה ואורך יכול להיות קונוס הגנתי רק אם הוא רוצה בכך ולא מוכן לשמור אחרת הוא חייב להיות שחקן הגנתי טוב.
הפוטנציאל של אייטון הרבה יותר גדול משל טאונס, לוקח אותו בכל יום על טאונס.
בכל אופן אם הסאנס ירצו להפוך מתישהו לקבוצה רצינית/קונטנדרית ולא רק להיכנס לפלייאוף הם חייבים שאייטון יהיה אמביד/דיוויס או קרוב לזה ופחות נורקיץ, אדביו וכאלה.
למה שבוקר לא יהיה השוטינג גארד הכי טוב בליגה? בטח שהוא יכול להיות, יש לו את כל החבילה והארדן לא נהיה ילד.
ברוך רובין
29 ינו 2021 07:46:51תודה שמעון כל מילה קראתי עכשיו