אטלנטה ויוסטון מנצחות ויוטה ממשיכה את הרצף בסיקור שלישי/שחר צ'קוטאי

עוד לילה של כדורסל עבר על הליגה הטובה בעולם. יאנג הפציץ, וושינגטון ללא אבדיה קורסת במאני טיים, ווסטברוק רושם עוד ציון דרך העונה. ויוטה מתקשה במשך שלושת הרבעים אך מתפוצצת באחרון.

אטלנטה (8-9) – קליפרס (5-13) : 99-110

בראש וראשונה העיטים מארחים את המשדכים חסרי הסיכות (ג'ורג' וקאווי בחוץ) למשחק מתנה. במחצית הראשונה הקליפרס מובילים ומקדימים את ההוקס לאורך הדרך. החל מאמצע הרבע השלישי יאנג משתלט על המשחק והקבוצה מעיר המלאכים מתחילה לרדוף אחריהם. ריצת 8-2 של ההוקס פותחת פער 8 ויאנג עם שלשה מטר מהחצי כבר לא משאירה סיכוי. המזרחית יוצאת עם הניצחון.

אצל המארחים – טריי יאנג עם 38 נק' לצד חמש אס'. האנטר עם 22, הורטר וקפלה עם 13 כ"א, האחרון הוסיף גם 18 רב'. קולינס עם 11 נק' 11 רב' וחמש חסימות.
בצד האורח לרגע שלא מנצל את הפגע שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות, בראשות ג'קסון שקלע 20 חילק 8 וקטף 7. איבקה עם 15 זובאק וקנרד עם 26 משותפות הראשון גם קטף עשרה כדורים חוזרים אבו סיקס ווילאמס עם 11, מאן ומוריס עם 10 לראש.

יוסטון (9-7) – וושינגטון (10-3): 88-107

אחרי שבועיים של קורונה פרוטוקול המכשפים חוזרים לעניינים דווקא מול קבוצתו הקודמת של ווסטברוק. לאחר החלפת חיבוקים בין החברים משתי הקבוצות המשחק יוצא לדרך. ביל וגון וול מחליפים מהלומות וצמודים אך ברבע השני וול משתלט על המשחק ועם מהלך שמזכיר את פריים וול הוא מעניק יתרון בטוח. במחצית השניה וושינגטון משווה ועולה ליתרון אך ברבע הרביעי המומנטום משתנה שוב והרקטות יוצאים לריצה שממנה ווש חסרת סיכוי לחזור.

אצל המארחים מטקסס האקס המיתולוגי של המכשפים קלע 24, אולדיפו עם 20 כמוהו גם גורדון עם 20. קאזינס עם 19 נק' 11 רב' וחמש חטיפות. נוואבה עם 11 נק' 9 רב'.
המכשפים חסרי דני אבדיה קיבלו חזרה למגרשים את כל הקבוצה וגם את ביל שתפר 33 נק', ווסטברוק סייע עם 19 נק' 11 רב' 7 אס' וששה איבודי כדור. לופז עם 10. מתיוז ונאטו 8 לראש.
ווסטברוק מגיע לנתון די מעניין: 163 נק' ב-163 זריקות.

תמונה

ניו יורק ניקס (11-8) – יוטה גאז (4-13): 108-94

רבע ראשון מצוין של הניקס שמחזיקים את הגאז על 18 נק' בלבד על הדרך הם קולעים 27. המומנטום ממשיך אל תוך רבע שני שמצליחים לעמוד בצמצמום של יוטה אך ריברס קולע 25 במחצית מצויינת ומחזיר את ההפרש לדו ספרתי. המחצית נגמר ביתרון 13. קונלי פותח את המחצית השנייה עם שתי שלשות רצופות ועוד מסירה לבוגדנובית שתופר את זה. באמצע הרבע הניקס ביתרון נק' בודדת אך רנדל ובוגדנוביץ מחליפים שלשות. איגלנס משלוש משווה פעם נוספת. גובר בשתי הטבעות משווה אך שלשה של בארט חותמת את הרבע ביתרון זעיר של הקבוצה מהתפוח הגדול.
רבע רביעי נפתח בריצת 11-0 שמשנה את המומנטום ונותן את היתרון לגאז' שמגדילים לדו ספרתי ומשם כבר לא מסתכלים לאחור בדרך לניצחון תשיעי ברציפות. 28-13 זוהי תוצאת הרבע האחרון.

קונלי, האיש ברבע השלישי.

אצל המארחים מניו יורק – אוסטין ריברס עם 25 נק' ב-71% מכל הטווחים, כולם במחצית הראשונה. רנדל עם 18 נק' 10 רב' 4 אס' בארט עם 17, בורקס עם 9 רובינסון 7 בטורי הנק' והרב'.
אוניל בראש רשימת קלעי הג'אז עם 20 נק', קונלי עם 19 (14 ברבע השלישי) לצד 7 רב' 5 אס'. גובר עם 18 נק' 19 רב' 4 חסימות. קלרקסון עם 13 מהספסל בוגדנוביץ' 11 וספיידר 9.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. Per Shams Charania of The Athletic and Stadium, the Warriors and the New Orleans Pelicans have "discussed a potential deal" for Kelly Oubre Jr., though "there isn't traction as of yet."
    .
    According to Charania, teams around the league think the Pelicans will "be prominent in the trade market picture" following their 5-10 start. He went on to note that the team has fielded queries about Lonzo Ball and JJ Redick and have "shown an openness to discussing trades around both."
    .
    The New York Knicks and Los Angeles Clippers are both interested in trading for veteran guard Derrick Rose, according to Shams Charania of The Athletic and Stadium.

    1. מי רוצה את לונזו לעזאזל 😂😂 כרכז ראשון רק דטרויט או מגיק אולי חוץ מזה כל רכז פותח בכל קבוצה טוב ממנו.
      אני מוכן לקחת אותו על רונדו כמחליף של טריי באותו שכר אם הוא יסכים😎
      תיבודו אוהב את העבר סקורר כמו רוז יעזור לנגרים שלו לקלוע קצת
      מה פליקנס צריכים עוד אחד שלא קולע מרחוק כמו אוברה ומה יש להם לתת ללוחמים? את לונזו? 😂
      רק סטיבן אדמס ולדעתי לא כדאי לפליקנס לתת את אדמס על אוברה כי הוא בתפקיד של ציון ואינגראהם.
      אולי שוקלים להעביר את אינגראהם לעמדה 2 אוברה 3 ציון 4.
      דינווידי על אדמס הארט ובחירת סיב 2 יתאים לכולם טוב אבל הם צריכים לסגור עםמדינווידי לא בטמפרינג כמובן שהוא נשאר אצלם ונותנים לו את החוזה השמן שלונזו רצה 😎 ומוכרים לו עתיד בקונטנדרית סביב ציון.

        1. מותר להזות.
          זה עד כדי כך הזוי שהם מדברים עם ספנסר סוגרים דברים לא בטמפרינג מבצעים טרייד העונה שספנסר בחוץ מטנקקים עד לסיום העונה.
          בקיץ ספנסר יוצא מחוזהו וחותם את החוזה שלונזו רצה?
          ככה יש להם אותו ורוקי טוב שיבחר גבוה.
          אגב גם גו האריס זה משהו שהפליקנס צריכים לא חייב דינווידי.
          אדמס ורדיק על האריס

          1. על איזה חוזה אנחנו מדברים?
            הם לא יכולים לסגור איתו כלום רק להציע. כמו שאמרתי לך אם זו הצעה גבוה אז שיציעו אותה בקיץ.

            1. ואני רק אזכיר לך שבפעם האחרונה שקבוצה נסתהלעשות פעלול כזה הקריירה של גרנט נכנסה להולד של 9 שנים.

            2. זה מה שאני אומר שהם סוגרים איתו כמובן לא בטמפרינג ולא מאחורי הקלעים עם קריצה לסילבר את התנאים.
              עושים טרייד באמצע העונה.
              הוא יהיה בחוץ ובקיץ יש לו אופציית שחקן שהוא יכול לצאת ממנה לא?
              יצא מהאופציה ויחתום חוזה שמן שם.
              אפשר גם את גו האריס על אדמס ורדיק

            3. א. אסור לסגור מראש עסקה כזו
              ב. למה לעזאזל לפליקנס לעשות את זה?

            4. צריכים לא להיתפס בסגנון של דיוויס ולברון ישבו לאכול במסעדה ודיברו על פוליטיקה נפגשו במשחק חוץ או עסקו בנושא שיפור הblm בזה סילבר לא יוכל לגעת

            5. אתה שרוט ברמות…
              ותסביר לי סוף סוף מה יוצא לפליקנס מהסיפור.

            6. שמעון, מה מסובך להבין בזה אבל דינווידי פצוע עד סוף החוזה לא שווה כלום בטרייד. אפס. מינוס כי אתה צריך גם לתת משהו. מה הקשר לסגור איתו חוזה שיהיה רלוונטי אחרי העונה גם ככה? אז שיסגרו איתו בלי טרייד.

            7. בסדר בסדר אז תחליפו את דינוודי בהאריס.
              הם חייבים סנטר דחוף

              גו האריס ובחירת סיב 2 על פלאמלי ודרק רוז הולך אשך שהוא מנגר הבוכנות?

            8. אני הייתי שולח את האריס אבל מנסה להשיג פורוורד הגנתי נגר בנוסף לסנטר

      1. לא יודע איזה שחקן רציני הפליקנס יכולים לקבל תמורת ג'יי ג'יי רדיק שצנח באחוזים מכל טווח ולונזו בול ש… טוב… משחק כמו לונזו בול. אפילו אוברה בעונה גרועה נראה כמו אופציה יותר טובה משניהם.
        *
        אם כבר טריידים על אוברה ואם זה אפשרי בהתחשב בתנאי חוזה – ג'ו האריס תמורתו (ואיזשהו פינוקון) יכולה להיות עסקה טובה לשני הצדדים. אוברה יביא לנטס הגנה ו"נבזיות" – וג'ו האריס יביא לווריירס עוד מישהו שקולע מהשלוש… אופציית קליעה רביעית כמו האריס בקבוצה של דוראנט-הארדן-אירווינג זה די בזבוז.

        1. הם צריכים יותר סנטר דחוף מאשר עמדה 4 בעמדה 4 אתה יכול לחפף עם גף גרינים כאלה וכו. עמדה 5 קריטית שם דיאנדרה זה ממש גרוע צריך קצת גוף. פלאמלי זה אופטימלי יחד עם רוז על גו האריס נגיד. גו האריס זה השחקן הכי מיותר בנטס ונכס הטרייד כמעט היחידי שלהם

          1. ברוקלין בטוח יכולים להיעזר בעוד גובה וכוח אבל זו לא העמדה היחידה שיש להם בעיה בה… מה שהרג אותם מול קליבלנד זה גארד בגודל של קיירי +/- ולא הגבוהים. קיירי, הארדן והאריס לא יכולים לרדוף אחרי כאלה. אוברה דווקא יכול לשמור גם על עמדה 2 ואפילו 1.
            *
            ג'ו האריס מיותר אצלם לחלוטין אבל הוא נכס בשביל הרבה קבוצות אחרות.

            1. עבור ג"ס האריס תמורת אוברה זו עסקה טובה מאד. אתה צודק שאוברה יעזור לנטס בהגנה שזו נקודה חלשה אצלם אבל לא נראה לי שגם הנטס חושבים כך.

            2. האריס הוא כרגע הנכס הכי טוב שיש לנטס לטרייד והם כנראה יכולים לקבל תמורתו יותר מאשר אתלט שלא הולך לו בשנת סיום חוזה. הם כן צריכים להשתפר בהגנה וצריכים סנטר, יכול להיות שהם יימצאו חבילה יותר טובה תמורתו. אולי גם יחליטו שעדיף להשאיר אותו מסיבה זו או אחרת…
              לא יודע מי ייקח את אוברה איך שהוא משחק. לא הייתי מביא תמורתו את רדיק ובול מניו-אורלינס, גם אם זה היה שניים תמורת אחד – אבל זה מעיד יותר על הרמה שלהם כרגע מאשר זו שלו.

  2. תודה על הסיקור.
    רק תיקון: קליפר זה קוצץ וזה גם שם של סוג של ספינות מפרש מהמאה ה-19 – ומשם שם החברה.
    *
    וושינגטון מזעזעים.

  3. משהו מצחיק שניסני הביא בבלוג החי וחבל שיתבזבז רק שם
    הגוקר פה בהופס גם עם תדמית נקייה אבל בכל מהלך שלו שהוא זז בין אם זה למסור לזרוק או סתם לזוז הוא זורק ראש אוטומט ומרמה את השופטים. תמיד מקבל על זה שריקת אוויר
    https://youtu.be/MEti6mI13ok?t=17

    1. אחד הגדולים.
      לפחות הוא ואחרים עוד צריכים לעשות תנועת צוואר בשביל למכור את העבירה.
      הדרג הגדול מכולם לפי הבועה (הגבה) לא היה צריך לעשות דבר. הכדור פשוט הגיע אליו מיידית עם השריקה.

      1. יש סיפורים בלייקרס שהגבה היה מקבל שריקות גם אחרי שהמשחק נגמר, היה מצחיק לראות את דייויס שנה שעברה על הקו ברגע שמקבל כדור כמו גליץ במשחק.

      1. אתה מאמין שאוברה או ווסטברוק יאפס כוונות בהמשך?
        .
        אם ווסטברוק (חושב שהתכוונת לאוברה, אבל שואל בכל זאת) – למה?
        .
        אם אוברה – מאמין שגם נראה אותו מאזן את האחוזים בשלב מסויים

        1. לא מאמין שווסטברוק יהפוך לקלע יעיל, אבל וושינגטון קבוצה חדשה בשבילו והם בקושי שיחקו, גם לא בהרכב מלא… אם הם ייצברו רצף משחקים נראה לי שהוא יצליח להתייצב.
          אוברה גם צריך להתאזן קצת. כאילו כל העונה הקודמת נמחקה מבחינתו.

        2. ברור שאוברה. הוא קולע באחוזים נמוכים בהרבה מאחוזי הקריירה שלו. ווסטבוק בניגור די שגרתי רק שהוא הפסיק להיכנס לסל (איפה שהוא לפחות היה מאד אפקטיבי).

  4. משחק נוראי של יוטה אתמול. פשוט נוראי.
    אם לא קונלי שפשוט היה מצויין במחצית השניה וניהל את ההתקפה של יוטה בצורה מופתית (אחרי ראשונה שממה), גובר שצריך להיות גבוהה גבוהה בדיון לשחקן ההגנה של העונה ואוניל שפשוט ממשיך את העונה המצויינת שלו, זה היה נגמר בהשפלה נוספת לניקס.
    מיטשל ובוגי היו זוועה ממש, גם קלרקסון לא בדיוק היה חד וששלושתם ביחד הצליחו לקלוע 6 לבנים בלבד מתוך 26! זריקות משותפות לשלוש.
    ניצחון חשוב מאוד שכולו הגנה ואופי לפני ההפסד המסתמן לדאלאס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט