טור ההופס של מל לראשית השבוע: על תסמונת העדר, ועוד

 

תסתכלו טוב טוב על התמונה: האם על הצעיר כזה מתכננים מנכ"לים שנה מראש לעשות 'טנקינג'? להחליט מראש שנה וחצי לפחות שמתחילים לעשות טריידים, מחלישים את הקבוצה, מפסידים עשרות אלפי צופים (אם לא מאות אלפים) ובגלל היעלמותם מהאולם מפסידים תשלומי חנייה, בירה (היום במדוסון סקוור גארדן $14 על בדווייזר בכוס פלסטיק), המבורגרים, טי-שרטים, וכתוצאה רייטינג נמוך בטיווי, ותשלומים ירודים ע"י התחנות המקומיות המשדרות את משחקי הקבוצה?

רגע.

*מה אם הוא (או כל כוכב אחר) ישבור את עצם הפמור לשניים, פציעה של שנה וחצי?

*מה אם חס וחלילה אחד מהם יחלה בסרטן דם?

*מננג'ייטיס? כמה קמפוסים בארה"ב דיווחו על  מקרי מננג'ייטיס טראגיים.

תאונות דרכים? דיפרסיה?

או – חס וחלילה – הקנון הזה הוא אחרי הכל לא כזה קנון?

על לברון ג'יימס כמעט לא היתה דרך לטעות. מה שהוא עשה והשיג מגיל 14 עד 18 כמעט מונע כל שגיאה לגביו. עם מייקל ג'ורדן, מנגד, לא היתה כל הופלה לגביו כלל וכלל. כשהוא סיים תיכון, צפון קרולינה נתנה לו סטפנדיה כי אחרי שאיש לא ידע מי הוא, היתה לו שנה מעולה כשהוא קולע 29.6 נק', קוטף 11.4 ריב' ומחלק 10.1 אס' בשנתו הרביעית בתיכון. הוא התגלה  ככוכב שפתאום זרח, הוא גר בסביבה, שיחק בסביבה, וידעו מי הוא. ב-UCLA או אפילו קנזס לא שמעו כלל את שמו או חשבו שהוא מטאור שפתאום זרח, וכפי שזרח כך הוא יכבה. איש לא חשב לעשות "טנקינג" בגללו כי איש לא חלם אפילו איזה שחקן הוא יתפתח להיות.

הסכויים לנבא שחקן בתיכון שיתפתח להיות סופר-סטאר ב-NBA הם קטנים ביותר.

STARDOM תלוי בכל כך הרבה משתנים שהנבואה מי באמת יהיה "FUTURE CHANGER" מהסוג של לברון היא בלתי אפשרית כמעט, אלא אם-כן יש לך לברון בתיכון.  הסיכון בלארגן תכנית שלמה של מה שקוראים 'טנקינג' כדי לזכות בשחקן מסויים הוא כה גדול שלמעשה אף קבוצה לא עושה אותו. מה גם שאיש לא מבטיח לקבוצה המסיימת אחרונה שהיא תזכה בכדור הפינג-פונג הראשון. ורק תחשבו כמה ניבחרי "מספר 1" הפכו ס"ה לשחקנים לגיטימיים ב-NBA ולא הרבה יותר.

קבוצות "מצעירות את עצמן"? בוודאי!

קבוצות מקוות לבחירת דראפט טובה? בוודאי.

קבוצות עושות 'טנקינג' כדי לסיים אחרונות?

בשום פנים ואופן לא, ואל תאמינו לכמה גולשים יקרים כאן באתר המנסים להעכיר את מוחכם בכל מיני שטויות, כאילו הם זה עתה חזרו מישיבת הנהלה של יוטה, או פיניקס (פיניקס? הם הולכים ישר לפלייאוף פור גוד סייק! "טנקינג" הם אומרים לי על פיניקס…), והשתתפו בכל הדיונים.

 

מקרה אנדרו וויגינס ראוי לדיון מיוחד

 

אפילו שאנחנו כולנו חברים באתר, לא נעים לי להזכיר שמות. ישנם כאן 2-3 רועי עדר שלא אזכיר את שמם המצהירים הצהרות כאלה בידיוניות ופנטזיות שאפשר להשתגע. לא שהם "מגזימים"; הם סתם קוראים מה כותבים האמריקאים ונידבקים במחלה, כי 'תסמונת העדר' ו-'תסמונת וויגינס' קיימות כאן עוד לפני שהן מתפשטות בשאר העולם. אז כמה ממנהיגי העדר שלנו  פיתחו כאן בהופס את "תיסמונת אנדרו וויגינס", וכל העדר – בלי לדעת הרבה עליו – כרעו ברך והשתחוו למלך החדש.

אני מתחילה אמרתי שהוא יהיה שחקן טוב, ותו לא. הוא לא יהיה לברון, הוא לא יהיה קובי, והוא לא יהיה דוראנט. אבל כולם כה הירבו לדבר על וויגינס, וויגינס, וויגינס, שכל גולש שלא ממש עוקב בזהירות על מה שקורה, היה מאמין שבאמת מגיע ל-NBA איזה SUPERHUMAN.

ומה קרה בינתיים? וויגינס נפל כה עמוק, שהוא כלל לא נחשב אפילו לבחירת "שחקן השנה", ולדעתי הוא נפל מעשרת הראשונים לדראפט הקרוב.

מה התגלה עליו בחודש האחרון?

*הוא שחקן רך מאד.

*  הוא משחק ללא כל אגרסיביות.

*הוא מרגיש נוח לא להיות מעורב ברגעים חמים על הפארקט.

*מאמנו ביל סלף הפסיק לסמוך עליו כשהמשחק על הקו.

*הוא לוקח רק 10.1 זריקות למשחק.

*לא רק שהוא איננו שחקן ההתקפה הטוב במכללות, הוא אפילו לא הטוב ביותר בקנזס, כשפרי אליס הפך להיות האופציה הראשונה.

מי שחזה במשחק נגד ווילנובה ראה את וויגינס בכל חולשתו. הוא קלע רק 10 נק'; איבד 5 כדורים; החמיץ זריקות בסיום הקובע, ולא נראה כנותן מה שיש לו. ביל סלף לא טיפש: הוא קולט את הרכות הזאת במשחקו, וכשהמשחק על הקו הוא מושיב אותו. פתפקידו של סחף הוא לנצח משחקים, לא להכין את וויגינס ל-NBA, ובצורה שהוא משחק היום, אולי וויגינס יעשה בשכל אם יחכה בכלל מעוד שנה לפני שיילך לדראפט.

כרגע אנדרו וויגינס נראה לי מין הריסון בארנס, שגם אותו החשיבו כטופ-פיק ואז הוא ירד ל-MID LOTTERY PICK. הוא ניבחר ע"י גולדן סטייט, ומצא לו מקום על הספסל כשחקן ששי. אחרי התחלה רעה הוא משתפר לאט-לאט והיו לו כמה משחקים טובים מאד. בארנס איננו שחקן רע כלל וכלל, אך תארו לכם קבוצה עושה "טנגינג" כדי להשיגו! לכן כל עניין הטנקינג הזה הוא שטות אחת גדולה שמנסים להכניס לכם לראש, ואני עושה כמיטב יכולתי להכניס מעט הגיון הופסי לראשיכם!.

אני מאמין שוויגינס הוא היום שחקן טוב יותר מאשר בארנס היה בגילו, אבל ההבדל הוא לא גדול. אלא אם כן הוא יעבור מין מטהמורפוזה לא רגילה, הוא גם יישאר מין הריסון בארנס פלוס-מינוס. אני מאמין "פלוס", אבל לא הרבה.

אגיד זאת פשוט ולעניין: אלא אם כן הוא מפתח רוע, ו-KILLER INSTINCT, הוא יהיה שחקן NBA טוב, אבל אכזבה גדולה לכל אלה שעשו ממנו את 'הדבר הבא' אחרי לברון, כי הוא לא.

 

דנטה אקסום!

אתם רוצים שחקן-שחקן, "THE WIZARD OF OZ"?

אביו לא היה קנון. הוא היה 6'6 בצפון קרולינה שלא היה מוכשר כמייקל ג'ורדן או ג'יימס וורת'י, אבל הוא אמר לשניהם שאם יש להם מחשבות על לעשות דנקינג עליו – מוטב שיעבירו מחשבות טפשיות כאלה מראשם. וזה בדיוק מה שהיה: איש מהם לא הצליח לעשות עליו דאנק בשנתיים ששיחק עמם. הוא גם סרט אותם, אחז בהם, שלח בהם מרפקים, ועשה להם את המוות כל אימון. מייקל אמר פעם שבגלל  ססיל אקסום, הוא שנא ללכת לאימונים עם הטאר-הילס. הוא לא היה טוב מספיק לשחק ב-NBA אבל הוא היה טוב מספיק לשחק 15 שנים באוסטרליה, להתחתן עם אוסטרלית, להקים שם בית, ולגדל בן בשם דנטה.

לדנטה יש את כל מה שהיה לאבא: תעוזה אין סוף. מלחמת חורמה על כל כדור. כבוד עצמי. אבל יש לו מה שלאבא לא היה: מהירות. זריזות. ניתור לשמיים. SWEET BLEND של כוח, POWER, מהירות, וקואורדינציה. ויש לו גם קליעה מצויינת מרחוק. ויש לו עוד דבר: צעד ראשון שלא נופל במהירותו מזה של מוויגינס, כי צעד מהיר ראשון לוויגינס הוא נשקו הארסי ביותר.

אז היכן הוא? איך זה שלא שומעים ממנו? הוא סטודנט באקדמיה לספורט של אוסטרליה במלבורן, ועליו להחליט אם ללכת לשנת קולג' – אין מכללה שלא מתחננת לפניו – או ללכת ישר ל-NBA.  הקיץ, ב-NIKE HOOPS SUMMIT הוא קלע 16 נק' ב-22 דקות עבוד "קבוצת אינטרנשיונל" נגד קבוצה אמריקאית שכללה את רנדל, פרקר, ארון גורדון, ואנדרה הריסון. ביולי האחרון, באליפות FIBA 'תחת 19' בפרג, הוא קבר 33 נק' על ראש הספרדים ברבע הגמר. אם הוא לא הולך לדראפט, עליו להחליט על שנה אחת באורגון, אנדיאנה, מישיגן, קנטקי, דוק, וכמובן צפון קרולינה. אלה המכללות המעניינות אותו.

אז היכן הם עומדים כל הצעירים הללו ברשימתי? הנה:

 

1. ג'בארי פרקר, דוק:

אמנם אריזונה עצרה אותו בשבוע שעבר כשהוא היה 7 מ-21 בהפסד דוק, אבל ה-22.1 נק', 7.8 ריב', משאירות אותו בינתיים כמספר 1 שלי.

 

2. דאג מקדרמוט, קרייטון:

השחקן היחיד בטופ של DIV I ללא מילגה. למה? אביו, מאמן קרייטון, החליט לתת סטפנדיה נוספת לשחקן, ולשלם את שכר הלימוד של שנו. נא לאדאוג: האב משתכר 1.8 מיליון, ודאג יהיה לוטרי פיק גבוה מאד עם ה-24.4 נק' ו-7.8 ריב' שלו. הגיע הזמן לאיזה קנון לבן בליגה.

 

3. דנטה אקסום, אוסטרליה.

 

4.מרכוס סמארט, אוקלהומה סטייט:

20.5 נק', 5.5. ,18.0 ריב', 3.6 אס', 4.6 (גניבות וחסימות ביחד)

הכל אצלו נפלא מלבד דבר אחד בשני המשחקים האחרונים: 29% מאחורי הקשת. אבל זוהי צרה חולפת.

 

5. ג'וליוס רנדל, קנטקי:

18.1 נק', 12.5 ריב'.

ה-14 נק' ו-8 ריב' נגד פרובידנס בשבוע שעבר היה המשחק הראשון העונה ללא דאבל-דאבל.

 

 

6. ג'ורדן אדאמס, UCLA:

21.5 נק', 4.0 ריב', 3.4 נק'.

טוב, אעשה טובה ל-K-700 ודדי שנחידלקו עליו כל כך. למעשה רציתי לשים אותו 8 אחרי משבאז נפייר מיוקון וג'הי קרסון מאריזונה כי אני לא מאמין יותר שבלוס אנג'לס ישנם יותר שחקנים טובים, אבל יש לו ניתור מדהים, והוא ואנדרסון די מאיימים על פרקר והוד להיות הצמד הטוב במכללות. הסיבה שהסכמתי לשים אותו ששי היא שהוא אחד המגינים הטובים במכללות, וגנב ארבעה במשחק האחרון.

 

7. שבאז נפייר, יוקון:

16.4 נק', 7.3 קרשים, 5.6 אס'.

הרגשתי האישית? הוא יהיה אחד השחקנים שיצליחו מיד ב-NBA כבר ביום הראשון. הוא יכול לשחק במיאמי היט היום, והלוואי שהיה היום בחמישייה שלהם!

 

8. ג'אהי קרסון, אריזונה סטייט:

20.2 נק', 3.1 ריב', 5.1 אס', 2.4 גניבות.

אולי אני קצת לא אובייקטיבי אחרי שראיתי אותו הקיץ מתעלל בשבוע אימונים באוניברסיטת 'פורמן' בהשתתפות כמעט כל אלה שהזכרתי עד עתה ברשימה באימון מוקדם של נבחרת ארה"ב הצעירה.

 

9. ראס סמית', לואיוויל:

27.0 נק', 4.0 ריב', 6.0 אס'.

אילו זרק יותר בשני משחקי ה-BLOWOUT האחרונים, היה לו היום 30 נק' ממוצע!

10. רודני ווד, דוק:

19.3 נק', 5.0 ריב'.

מה שאני שומע זה שהוא אולי לא יילך לדראפט כדי להישאר עוד שנה בדוק ללא פארקר, ולהיות האינצ'לדה הראשית בדראפט.

 

 

11. קייל אנדרסון, UCLA

12טי. ג'יי. וורו, צפון קרולינה סטייט

13. אנדרו וויגינס, קנזס.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. מי שאני ודדי נדלקנו עליו זה זאק לאבין Zach LaVine,
    פרשמן יליד 95 שכרגע בכלל עולה מתחילת השנה מהספסל.

    אין סיכוי ששמעת עליו כי את כל השמות שאתה כאילו מדרג אבל לוקח מאיזה אתר של מוק דראפט או דירוג של ESPN הוא פשוט לא מופיע כרגע.

    למה הוא לא מופיע? כי הסטט' שלו עדיין לא כל כך מרשימה בשביל שהסקאוטים וכל המאפיה של הMOCK DRAFT ירשמו עליו.

    הוא צד את העין שלנו כי הוא באמת אתלט נדיר(אני בהתחלה הערכתי יותר את הקליעה שלו שבאמת יפה ומבנה גוף דומה לשל קווין מרטין אך הוא פצצה אנרגטית המזכירה גם את ווסטברוק).

    אני לא דואג מזה שהוא עולה מהספסל ומשחק מאחורי הצל של קייל אנדרסון, וג'ורדן אדאמס בUCLA.

    גם ראסל ווסטברוק היה רכז מחליף לדארן קוליסון בUCLA. איפה הוא ואיפה קוליסון.

    אני עדיין מאמין שירצה להשאר עוד שנה במכללות כדי לקבל תפקיד מוביל יותר ולשפר עוד יותר את משחקו(יליד 95!!!) אבל בגלל האתלטיות הבאמת פריקית שלו הוא יכול לצאת גם בדראפט הקרוב ויבחר באיזור הסוף סיבוב 1 כי אין לו את הבאז.

    אבל רק תזכור את השם של אחד מהשחקנים שאחראים להתקפה השנייה בטיבה במכללות השנה(ורק כדי לצחוק על זה שאמרת לא מזמן שבקליפורניה אין כדורסל מכללות).

    בקשר לוויגינס מחר ארשום לך תגובה למה השיפוט שלך כל כך מגוחך לגבי השחקן הזה ואחרי חודש של מכללות!.

    1. אני לא יכול לחכות לדו"ח שלך על וויגינס.
      ואת אדאמס ראיתי כבר בשני משחקים. אני כלל לא הסתכלתי פילו על מוק.דראפט. את דנטה הם מכירים בכלל?

  2. אגב, אין לי כוח להתחיל לבדוק פה סטט' ששפכת על כל אחד מהבחורים אבל ברור שאתה ממציא:

    ראס סמית' מלואיוויל קולע באיזור ה-17 נק' למשחק מוריד 3.3 ריב' וכמעט 5 אסיסטים לערב.

    ממש לא 27 6 4 כמו שרשמת.

    מה שכן שווה לציין זה שפטינו השנה נותן לו פחות 4 דק' למשחק כי רוצה לשמור עליו כמה שיותר לקראת הטורניר עצמו(ואחרי מה שקרה שנה שעברה לקווין וור קשה לשפוט אותו שהוא רוצה לשמור על הכוכבים שלו).

  3. על שבאז נפייר אני רשמתי ראשון לפני כמעט חודש, אתה מוזמן לחפש נתתי סקירה מעניינת עליו, הוא באמת שחקן מיוחד.

    1. אתה כתבת ראשון,נכון.
      מזל שאתה קיים, בלעדיך לא היינו יודעים מיהם לברון גיימס קובי בריאנט ומייקל גורדן

  4. חוץ מזה שעכשיו אני באיצטדיון בשרלוט, עם בני החורג, חוזה בפלורידה סטייט רוצחת את דוק, בזמן שאני חוזה גם כדורסל וגם כותב כדורסל.
    אחרת אין לי זמן, מה לעשות.

  5. ו-K-700, יש לי הצעה: כתוב את כל שמות שחקני המכללות ותמיד תוכל לומר "כתבתי עליו". אתה מזכיר פה ושם שם. אתה לא כותב על אף אחד. היחידי שקצת כתבת עליו היה אנדרו וויגינס.

  6. דאג מקדרמוט
    הוא בדיוק סוג השחקן שלהמר עליו בלוטרי אתה עלול לאבד את התפקד בדראפט כזה חזק.

    יותר מידי סקוררים לבנים שהיו להיט בקולג ולא עמדו באתלטיות של הליגה.

    אני רוצה לקינגס את מרכוס סמארט.
    רכז ששומר כל כך טוב על שתי עמדות הגארד, מוביל כדור ומוסר אז מה אם האחוזים שלו לשלוש לא גבוהים.

    ראיתי את הקינגס גם מול הלייקרס וגם מול יוטה וההרגשה של טנקינג כן נמצאת באוויר.

    הטרייד של וויליאמס ומבה המוטה החליש את הקינגס בטווח המידי מאד.
    מוטה היה שחקן ההגנה הטוב בקבוצה , במשחקים ששיחק ונגד הקליפרס בלוס אנגלס שנה את כל המשחק.

  7. נתחיל מזה שאין לי ידע על כדורסל מכללות אלא רק מפה,אבל 2 הערות קודם כל הטנקינג הוא לא רק בגלל שחקן אחד אלא בגלל שהדראפט אמור להיות כזה עמוק ולמיטב הבנתי יש לפחות 3-4 שחקנים שישנו את הקבוצה אז לכן הטנקינג שווה כי גם אם לא זכית בבחירה הראשונה אלא ב2-4 אתה מסודר.
    נקודה שניה העברת את ווינגס עד מקום 13 זה נראה לי היסחפות מצדך,אני לא ראיתי את ווינגס משחק משחק מלא אלא רק בהיילייטס אבל זה סתם נראה לי התגרות מצדך,ולהזכירך עד היום הקילר אינסטנטק של לברון מוטל בספק

  8. מנחם אני לא מבין את ההתעקשות שלך בלטעון שלא קיים טאנקינג ב-NBA. זה כבר מזמן לא משהו נתון לויכוח. האוהדים יודעים שזה קיים ומקבלים את זה.

      1. הקינגס כדי לא לאבד את בחירת הדראפט לקבלירס.

        ברבע האחרון מול הלייקרס פשוט התביישתי. שחקו ברמה כזו שצרחה טנקינג.

        וגם הלילה הוא שיחק ללא קאזינס ברגעים הכי מכריעים.
        האתר של אוהדים הסאקטאון רויליטי מאד כועס על ההתנהלות.

        1. עוד דוגמאות.
          טרוויס אאוטלו נותן השנה את השנה הכי טובה מאז תקופתו בפורטלנד.
          הוא כבר ארבעה משחקים יושב על די אנ פי.[היום שותף לעשרים שניות]

          ריי מקלום שיחק שבועיים בדי ליג ועמד על ממוצעים מטורפים.[סביב ה25 נקודות] הוא לא מקבל זמן משחק כשגרויס וסקאז לא פוגע.

          אני ממש מסכים שהשיטה שהציעו כאן באתר בעבר שהמקום ה17 יקבל את הבחירה הגבוהה זה פשוט נכון.

  9. כל אתר ספורט בעולם כתב על התופעה הזו השנה בנבא, אבל בראש של מנחם זה כמה גולשים ב"הופס" שהמציאו את זה…

    והרשימה הזו של השחקנים היא מגוחכת.

    מקדרמוט הוא בכלל סניור – לא ?

    יש לך מושג כמה זה ישפיע על המיקום שלו בדראפט ???

  10. מנחם , קי 700 בטוח שהוא היחיד שצפה אי פעם במשחק מכללות, ולכן הוא בטוח שהוא מגלה לנו את אלוהים. ניסיתי להסביר לגולם כמה פעמים שביום ממוצע יש פה איזה שבעה שידורים ישירים של משחקי מכללות אבל הוא ממאן לתפוס.
    העיקר שימשיך לחזות הפסדים לניקס תוך כדי משחק שהם מנצחים על 40 הפרש.

    1. רבין מה עם יומן האליפות של הניקס???

      אין לך זמן לכתוב קצת שטויות??

      מה עם חצי גמר מזרח(מינימום) של הקבוצה ששיחקה הכי "יפה" במזרח שנה שעברה?

      בחיי שאתה בדיחה רבין.

      ותוריד כבר את המשקפייםםםם

  11. צר לי מנחם. הרשימה שלך מלאה בשטויות. לא יודע מה עבר לך בראש שסדרת את רשימת השחקנים ההזויה הזו.
    אולי התכוונת לשחקנים היעילים או הטובים ביותר לקבוצתם ברמת המכללות. מין רשימת אול אמריקן. כידוע רשימות האול אמריקן לאורך השנים מלאות בשחקנים בינוניים שלא מצליחים במקצוענים.
    אולי אתה בוחן רמה של מגיבים. כי קשה לי להאמין שאתה כותב את מקבץ ההבלים מתבל אותו ושם אותו כמנה לשולחן.
    מקדרמוט בחירה 2? המנהל שיעשה זאת יקרא על הליגה באינטרנט.כי עבודה הוא לא ימצא אחרי בחירה כזו.
    נפייר למיאמי ? הם יוכלו להחתים אותו בלי לבזבז בחירת דראפט. אותו ואת סמארט אתה שם באותה רשימה אחד ליד השני?
    ראס סמית וקרסון הם אנדרסייז זה לא ילך בליגה. מקסימם יהיו שחקני גיבוי.
    וורן – לא יותר מסיבוב שני.
    וויגנס שיחק השבוע עם שפעת. אצלך הוא 13 ברשימה. אם הוא נבחר רק 13 אני מתנזר ממין למשך שנה. תאמינו לי שאני לא לוקח שום סיכון.
    לגבי טנקינג אין כלים השנה לתכנית הזו. אין קבוצה מספיק חלשה לטנקינג.אפילו לא מילווקי , היא חסרה בינתיים את סנדרס והיא לא הביאה את מאיו בשביל טנקינג.
    אגב מנחם שמעת במקרה על אמביד 2.14 סנטר?

  12. מבחינתי שיטה אחד פשוטה ביותר להעלמת הטנקינג מהליגה.

    כל קבוצות הלוטרי שנשארות מחוץ לפלייאוף מקבלות סיכוי סטטיסטי שווה לקבל כל אחד מהפתקים.

  13. השנה דראפט באמת איכותי אני הייתי הולך על בחירה ראשונה גואל אמביד מקנזס סנטר מפחיד מזכיר את אודן , נראה לי המרויחה הגדולה בדרפט תהיה זאת שלא תבחר טופ 3 בגלל שהם כל כך נעולים על ויגנס פארקר ורנדל

  14. New Raptors front-office boss Masai Ujiri has managed to trade away Andrea Bargnani and now Gay over the past six months to create financial flexibility going forward and — with Toronto apparently determined to avoid any accidental success in the Atlantic Division — is said to be happy to surrender veteran point guard Kyle Lowry next.

    The priority in Toronto is clearly finishing as high as possible in the lottery with Canadian sensation Andrew Wiggins and several other top prospects expected to be available to teams picking at the top of the June draft. Lowry is in the final year of his contact at an affordable $6.2 million and believed to be eminently available because he's not part of Toronto's future plans.

    espn

כתיבת תגובה

סגירת תפריט