הפלא הסלובני מארח את הפלא הסרבי, ברוקלין מארחת שוב את מיאמי ועוד 8 משחקים ביום שני הגדוש / עמית טבול

שלום לכולם,

יום עשיר במשחקים לפנינו. מ-11 יצא 1 שנדחה, כך שנותרנו עם מניין משחקים. מעללי הקורונה גורמים לשחקנים לעבוד שעות נוספות: 9 מתוך 20 הקבוצות שיעלו לשחק יעשו את זה בבק טו בק. בינתיים לכבוד הסגר הארוך, קבלו ממתק מנחם שהכין סולן הלהקה שלנו ואנחנו (שאר חברי ההרכב) השתדלנו לא להרוס:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159064820284222&id=698084221

ממפיס גריזליס (6-7, מקום 6 במערב) – פוקסרמנטו הילדס (10-6, מקום 13 במערב) – נדחה.

דיסטרויט פיסטונס (16-3, מקום 15 במזרח) – פילדלפיה סיקסרס (5-12, מקום 1 במזרח) – שעה 2:00

Rematch של שתי המזרחיות שאך לפני 48 שעות נפגשו לאחר סעודת מלווה מלכה למפגש קצוות שלמרבה הפלא נגמר בניצחון דחוק של האמבידים.  הקבוצות חוזרות לזירת הפשע פעם נוספת, רק שהפעם להערכתי זה ייגמר פחות צמוד. לדטרויט יש בעיקר את ג'רמי "ראש לשועלים" גראנט וזהו בערך. לפילי יש את אמביד בכושר מצוין, את סימונס שעושה מה שהוא יודע, את טוביאס הארסי ששוחה היטב תחת ריברס, את סת קרי שהחלים מהקורונה ומוכן לחזור לחרוך רשתות. בקיצור..לא כוחות. 

פילי ב-17.

אינדיאנה פייסרס (7-9, מקום 4 במזרח) – טורונטו ראפטורס (9-7, מקום 9 במזרח) – שעה 2:00 

אינדי והטרקטורס ייפגשו בשנית זמן קצר לאחר הכרעה במשחק צמוד שהסתיים בניצחון הקנדים ב-5.

ניצחון החוץ באינדיאנפוליס די מרשים לאור העובדה שלאורי וסיאקם לא שותפו במשחק הראשון ושתגלית הפנטזי בושיי, שכנראה יותר מיובש נגד קבוצות עם סייז גדול, קיבל רק 20 דקות. אנונובי במשחק אדיר, פאוול וואן וליט דאגו לניצחון טורונטו.

מנגד, ג'רמי לאמב נראה מצוין אחרי החלמה מ- ACL. הפייסרס זקוקים לו כמו אוויר לנשימה לאחר שאיבדו את אולדיפו/לוורט וגם את וורן לזמן בלתי ידוע.

אני מעריך שהפעם הנקמה תוגש קרה ואינדיאנה תיתן לקנדים נבוט בראש, עם לאורי וסיאקם או בלעדיהם. אחרי הכל, לא כל יום סאבוניס וברוגדון ישברו את הטבעת כפי שקרה אתמול (6 מ-32 משותפים מהשדה).

כדאי לשים לב ל: מיילס טרנר. הבן אדם הוא beast רציני. במשחק אמש הוא זרח כשמש וסיים עם 25 נקודות, 6 בלוקים (מוביל את חוסמי הליגה עם מעל 4 בלוקים לערב), 3 חטיפות, 8 מ-12 מהשדה ו-4 שלשות. שחקן שחקן.

אינדי ב- 15. טרנר עם קואדרופל איבודאבל הכולל נקודות, ריבאונדים, חסימות ואיבודים.

מיילס טרנר בפוזה אופיינית

אורלנדו מג'יק (10-7, מקום 12 במזרח) – שארלוט הורנטס (9-7, מקום 11 במזרח) – שעה 2:00

המשחק אתמול הסתיים בניצחון של הצרעות ב-3. בינינו, מה זה משנה? האמת היא ששתי הקבוצות האלה די מעצבנות אותי. שנים על גבי שנים של בינוניות או למטה מזה. בסוף או שהן מובסות בסיבוב הראשון של הפלייאוף או שלא מגיעות לשם. תחשבו איזה באסה להיות אוהד שלהם. לשארלוט עוד יש את הייוורד ולאמלו בול ועוד כמה שחקנים חביבים אבל זה ממש לא מספיק. הייתי ממליץ לאחת מהן לגייס לשורותיה את קולינס מאטלנטה שכנראה הולך לעזוב בקיץ.

חייבים להמר, אז הפעם נלך עם הביתיים.

אורלנדו ב- 7.

ברוקלין נטס (8-10, מקום 5 במזרח) – מיאמי היט (9-6, מקום 13 במזרח) – שעה 2:30

הקבוצות נפגשו לפני יומיים באותו מקום והטריו'ס גברו בקושי על מיאמי הפצועה. אדבאיו קלע 41. ארבעים ואחד זה נחמד והמשחק היה צמוד, אבל עם כל ההערכה למאמץ של הסגל החסר של מיאמי, לך תילחם עם פרשים נגד טנקים. הפעם הבדלי הכישרון והעייפות הצפויה של ההיט יתנו את אותותיהם ומופתיהם.

ברוקלין ב-15. שאלת השאלות: אנדר/אובר 100 נקודות לטריו?

קליבלנד קאבלירס (8-8, מקום 6 במזרח) – לוס אנג'לס לייקרס (4-13, מקום 2 במערב) – שעה 3:00

הקאבס ממשיכים לעשות את העבודה, בעיקר קולין סקסטון שעשה קפיצה משמעותית השנה. בעמדות הפנים נראה שמעמיסים פחות על דראמונד, שמתחלק בנטל עם ג'ארט אלן. להערכתי אחד מהם כבר לא יהיה פה אחרי סיום העונה ואולי לפני.   

אתמול הקאבס פגשו את בוסטון שקרעה להם את הצורה בלי מאמץ (38 הפרש), כאשר ג'יילן בראון ממטיר עליהם 33 נק' ב-19 דקות (!). ועוד משהו קטן: הערב הם פוגשים את הלייקרס והם בבק טו בק. בהצלחה עם זה…

לייקרס ב-7.

דאלאס מאבריקס (8-8, מקום 9 במערב) – דנבר נאגטס (7-9, מקום 5 במערב) – שעה 3:30

דאלאס משחקת שישה משחקים בתשעה ימים ונתנה ללטבי לנוח במשחק האחרון במוצ"ש. אני קצת פסימי לגבי הקבוצה הזו. למעט לוקה שהוא אכן תופעה יש המון סימני שאלה: הפציעות של זינגר, התרומה של הצוות המסייע ועוד..

דנבר מתחילה למצוא את הכיוון שלה אחרי פתיחה קשוחה. יוקיץ' ממשיך להציג יכולת MVP. תרשו לי להרוס את החגיגה – קשה לי להאמין שהוא ישמור על יכולת כזו לאורך כל העונה. בינתיים בואו נהנה מהגאון. מייקל פורטר ג'וניור חזר לשחק אחרי היעדרות קורונה ארוכה במיוחד. מצד אחד זה מצוין לדנבר התקפית. השאלה מה יהיה עם ההגנה שלו.

לטעמי דנבר קבוצה טובה יותר אבל דאלאס משחקת בבית והיא עם הלטבי.  

דנבר ב-9 במשחק מהנה עם סקור גבוה.

שיקגו בולס (9-7, מקום 10 במזרח) – בוסטון סלטיקס (6-9, מקום 3 במזרח) – שעה 4:00

שיקגו נהנית מיכולת שיא של לאבין ומקאמבק נחמד של מארקנן. קובי ווייט קצת התקרר אחרי פתיחת עונה מרשימה וסאטורנסקי החלים מהקורונה. גם עם סגל יחסית מלא ובריא לשיקגו יש נחיתות בכישרון לעומת בוסטון כאשר שניים מהטריו בראון/טייטום/קמבה משחקים. הייתי בטוח שאוטוטו פורטר חוזר לעצמו אבל זה לא ממש קורה.

בוסטון תגיע רעננה יחסית למשחק בק טו בק לאור העובדה שאתמול היה בלו אאוט נגד הקאבס שלא הצריך דקות מרובות לשחקני הרוטציה.

בוסטון ב-13.

ג'יילן בראון. מר נקודה לחצי דקה

ניו אורלינס פליקנס (10-5, מקום 14 במערב) – סן אנטוניו ספרס (8-9, מקום 8 במערב) – שעה 4:00

מפגש מסקרן בין אנדר אצ'יברית לאובר אצ'יברית. שוו בנפשכם שהקבוצות עושות טרייד ענק במסגרתו הסגלים של שתי הקבוצות מתחלפים לחלוטין. אני מעריך שהספרס החדשים היו מקום 1 עד 3 במערב והפליקנס החדשים היו נשלחים לגלות במרתפי המזרח, קצת מתחת לבוכנות.

הפליקנס מפסידים יותר מדי. יש להם שני כוכבים כשרוניים וצעירים וצוות טוב מסביב, אבל השיטה פשוט לא עובדת. במילה אחת: כישלונזו.

 הספרס, לעומתם, מוציאים 200 אחוז מסגל שאוטוטו יהיה זכאי לחיסון קורונה בקופ"ח כללית. אתמול הם ניצחו את וושינגטון שלא כל כך שיחקה כדורסל בשנת 2021. 

הערב להערכתי צפוי משחק מעניין שיכול להתפתח למספר כיוונים.

הספרס ב-7.

גולדן סטייט ווריורס (8-8, מקום 10 במערב) – מינסוטה טינדרוולבס (11-4, מקום 15 במערב) – שעה 5:00

הלוחמים שחווים עונה די מתסכלת מבחינתם, מארחים את מינסוטה האומללה שמייחלת לחזרתו של קאט. הסנטר המוכשר, ראש לזאבים, אמור להחלים מהקורונה בעוד מספר ימים. מבט חפוז במספריו מראה שהוא שיחק רק 4 משחקים העונה. Oh my Kat..

בהיעדרו נאז ריד הלא מחריד מהווה גיבוי הולם. חוץ ממנו כרגע יש את מאליק ביזלי בעונת קריירה, את ראסל ורוביו בקו האחורי ואת הבחירה הראשונה בדראפט אנטוני אדוארדס שקולע 34% מדאיגים מהשדה ומתחרה נגד קובינגטון בענף החדש: סטנגה סל.

אני מעריך שהווריורס לא יתקשו נגד הזאבים האומללים.

גולדן סטייט ב- 20.

פורטלנד טרייל בלייזרס (6-9, מקום 4 במערב) – אוקלהומה ת'אנדרס (9-6, מקום 12 במערב) – שעה 5:00

פורטלנד מגיעה למשחק אחרי ניצחון קשוח על הניקס (מי היה מאמין שנגיד את צמד המילים "ניצחון קשוח" בקשר לניקס). החבר'ה מאורגון מתמודדים עם שתי פציעות משמעותיות מאוד של שני שחקני החמישייה מקולום ונורקיץ' ועדיין מצליחים להישאר בצמרת המערב, בזכות לילארד ושחקני המשנה שלקחו צעד וחצי קדימה. הפעם הפציעות הגיעו בתזמון קצת פחות אכזרי. מאוד יכול להיות שהפצועים יחזרו לכושר מלא בדיוק בזמן הנכון ואז אחרי שהשחקנים המשלימים יצברו את הקילומטראז' הבלייזרס יזכו לסגל רחב ומדוגם בזמן הפלייאוף.

אוקלהומה מצדה לא ממהרת לשום מקום. צעירי קייטנת רעם, בהנהגת שג"א, מקבלים דקות ומשפרים יכולות. מבול בחירות הדראפט העתידיות שלהם ישנה את הקבוצה ללא הכר בשנים הקרובות. אתמול הם הפסידו לקליפרס העדיפים והמנוסים מהם.

התחזית שלי:

פורטלנד ב-9 ופלירטוט של שג"א עם טריפל דאבל.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
127 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז היה בק טו בק היום אמביד אכל ונח היטב והוא ינגב ויפחלץ. פילי מעל 20 ירמסו
הראפס יקחו לאינדי את הנבוט ויכו אותם בק טו בק כואב
גם שארלוט יכו שוב בקסם
הבולס לדעתי יפתיעו היום את המטאדור רזיאל שיקבל קרן בישבן מהשור לאבין
הספרס ינגבו את הפליקנס
סטפן ינפח סטט אצל גורי הזאבים
דיים יכה באוק
ערב צעמום למעט משחק הביץ אס וויט בויז (אם לוקה וניקו ידעו לתת ראפ יכל להיות אחלה שם ללהקה שלהם) שאצטרף לחצי השני שלו.
דונציק ינגב בסטט אבל הסרבי יצא עם הw

דוקטור רזי הופמן
25/01/2021 17:31:14

אויי כמה כואב לי התXת.
גאון, נראה לי שאתה צודק. הסלטיקס ישחקו בלי קמבה שיקבל מנוחה.
צופה הפסד לסלטיקס. בראון אחד לא יעשה את ההבדל.

shadow
shadow
25/01/2021 18:00:49

שלא תחשוב שלא שמתי לב שהתחמקת מלענות על השאלה שלי לגבי המאמנים.
מנית בקושי שניים. ורציתי לשאול עוד משהו מי הם ארבעת האולסטארים המדוברים שמשחקים בבוסטון?

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
25/01/2021 21:17:33
הגב ל  shadow

בראון טייטום קמבה וכמובן אימת הליגה טאקו פול

shadow
shadow
25/01/2021 23:32:52

קמבה יכול להיות אולסטאר רק במזרח וגם זה כבר לא בטוח

עידו גילרי
25/01/2021 23:34:41
הגב ל  shadow

נהיית כמו שמעון וברוך? קמבה ארבע פעמים אולסטאר תרצה או לא תרצה.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:11:40
הגב ל  shadow

אני רואה שכבר ענו לך.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:21:24

ובכל זאת לחדד ראיתי שלא לקחו בחשבון את הייווארד. תראה מה הוא עושה השנה בלי בוסטון.
4 אולסטארים ולא הצליח לעבור על מיאמי. היו שם, נדמה לי, שני משחקים בגמר המזרח שהוא לא עשה את העבודה טוב ונתן למיאמי לחזור. הוא צריך לנצל את כל פסקי הזמן בזמן (עם דגש על בזמן!). לדוגמא היום במשחק חצי שני שיקגו הורידו מ 24 הפרש כמדומני ל 12. את פסק הזמן הוא היה צריך לקחת קודם כדי לעצור את הריצה או לפחות לנסות.
ואל תחמיא לעצמך, מר שם פיקטיבי, אף אחד לא פוחד ולא מתחמק ממך. זה לא איזה עניין קריטי, רק ספורט, אז תרגיע. יש פה אמוציות וזהו, זה לא עניין כל כך רציני….
אני גם לא עובד אצלך אז מניתי רק שניים ביג דיל. אתה רוצה עוד אחד? שניים? פופו וסניידר… מבסוט חמדוללה?

מנחם לס
25/01/2021 17:13:30

לי ישנה הרגשה שזה הערב בו השלישייה מברוקלין תתחבר בפעם הראשונה.
תודה עמית על פריוויו מלא וגדוש

צ'יקו
25/01/2021 17:34:00

מה מצבת הפצועים של מיאמי? האם באטלר והירו שוב בחוץ?

עידו גילרי
25/01/2021 18:39:32
הגב ל  צ'יקו

אכן שניהם בחוץ. יחד עם בראדלי, הרקלס ולנארד.

דה שוט
25/01/2021 17:35:35

תודה עמית
מיהרו כאן להספיד את הטריו מברוקלין. יש שם מיליון כישרון – הם רק התחילו. כל משחק הם ישתפרו, ימצאו את הנישות שלהם, ילמדו לשתף פעולה. הם צריכים עוד קצת כוח על הספסל וזה בטח יגיע. בכל מקרה – היום המשחק ייגמר במחצית. אני עם מנחם בעניין הזה.
נ.ב.
המשחקים החוזרים בין אותן קבוצות באותו אולם – שעמום המחץ. סילבר מוצא בכל פעם דרך חדשה לבאס את המשחק. יאללה שחרר, תן לכדורסל להיות משוחק כמו שצריך – עם קצת קהל ולוח משחקים סביר.

צ'יקו
25/01/2021 18:47:06
הגב ל  דה שוט

כן, מול שאריות ההיט זה יגמר בקלות

asaf
25/01/2021 18:15:39

תודה עמית. נלך לישון מוקדם וננסה לתפוס מחצית שנייה של קרב הווינילים

צ'יקו
25/01/2021 18:45:48
הגב ל  asaf

+1

Dor
Dor
25/01/2021 20:32:17
הגב ל  asaf

בדיוק. המשחק היחיד ששווה השכמה היום (אולי גם ראפס-פייסרס)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה עמית אחלה פריוויו.
.
אנחנו בבק-טו-בק אז בהחלט יתכן שהשקנאים יחרגו ממנהגם וינצחו.

אור
אור
25/01/2021 20:45:30

נו שמעון, עכשיו אתה מרשה ליוקיץ' להיות ה-MVP? גם ראס בעונת ה-MVP / טריפל דאבל הראשונה שלו בקושי נכנס לפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

נכנס לעשירייה אצלי כרגע יתפרסם דירוג יום ה או ו אני מחכה לאמביד מול שיקצה ביום ד להכריע😎
הmvp של ראס זה עולם אחר הוא עשה טריפל עם מעל 30 נק שיוקיץ יגיע לזה אעניק לו את הגביע בעצמי.

אור
אור
25/01/2021 22:04:59

ווסטברוק גם זרק 7 פעמים יותר למשחק אז אין מה להשוות בכלל

שגיא נאור
26/01/2021 0:10:24

לקח על הנראטיב של עונת פוסט דוראנט וטריפל דאבל שהיה נדיר בזמנו (4 שנים).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם היום לא ראיתי שמישהו סגר עונה של 30 נק עם טריפל או מישהו שסיים עם טריפל לא של 10 נק.
הסרבי גם לא יסיים עם טריפל למרות שהוא חושק בזה מאד

דה שוט
25/01/2021 20:56:00

אוף טופיק – דרך חדשה לחיזוי (אחרי קריסה זמנית של תיאוריית הנעליים)
כדי לקחת אליפות חייבים 3 אולסטארים בהווה או בעבר. זה הולך די רחוק אחורה (נדמה לי שדטרויט החריגה, ואלי דאלאס).
למי יש את זה השנה?
ללייקרס ולברוקלין. האם יש אחרות? אני לא עד כדי כך בקיא (ואין לי כוח לבדוק). בכל מקרה זה הולך להיות מאתגר מבחינת הקליפרס

דה שוט
25/01/2021 21:00:40
הגב ל  דה שוט

סליחה – גם דאלאס בפנים: נוביצקי, מריון, קיד

עידו גילרי
25/01/2021 21:30:55
הגב ל  דה שוט

וואו בשביל לקחת אליפות צריך שחקנים טובים – איזו תיאוריה הזויה…
איכשהו נראה לי שלזה אני יכול להתחבר.

דה שוט
25/01/2021 22:27:09

לא מספיק שחקנים טובים -חייבים שלושה אולסטארים. זה שם את המועמדות של פילי והקליפרס במצב מעניין. האם יישבר הרצף? לדעתי הוא מחזיק מאז ימי דטרויט העליזים, כבר קרוב ל-20 שנה.

אור
אור
25/01/2021 22:34:09
הגב ל  דה שוט

עזוב שנייה את התיאוריה נכון או לא, מה זה רלוונטי שקיד היה אולסטאר כמה שנים לפני זה? הזזת את ה-goal post מה שנקרא

עידו גילרי
25/01/2021 22:35:19
הגב ל  אור

נסיון אני מניח.

אור
אור
25/01/2021 22:37:59

איך אמר בוב גונן, "היא לא רציני". גם וינס קרטר בגיל 40 היה פעם אולסטאר

עידו גילרי
25/01/2021 22:39:16

דווקא קיד היה מאד רלבנטי לאליפות.

אור
אור
25/01/2021 22:54:34

נכון אבל גם איגודאלה באליפות הראשונה לצורך העניין, מה זה משנה אם היה באולסטאר *בעבר* או לא

עידו גילרי
25/01/2021 22:55:35

ככה אתה מזלזל בfmvp…

אור
אור
25/01/2021 23:01:39

בטח אתה מכיר את זה יותר טוב ממני, אבל זה מזכיר לי שבמעבדות בטכניון ידוע לאיזה תוצאות ומסקנות צריך לשאוף בשביל שהדו"ח יהיה קל ולא צריך להסתבך בהסברים למה הן לא התקבלו, אז מה שנותר היה רק ליישר את הדגימות בניסוי לכיוון הנכון..

עידו גילרי
25/01/2021 23:05:26

יש אגדה על איזה תרגיל באזרחית שהיה צריך למדוד ארובות שהוגבהו או משהו כזה שאיזה יום אחד עתודאי אשכרה מדד וקיבל נכשל… רק כשהוא ערער גילו.

עידו גילרי
25/01/2021 23:09:24

וסיפור מיד ראשונה – יש לי חברה שהעבירה בזמנו מעבדות בפיזיקה ובניגוד לשאר המדריכים עשתה את המעבדות לפני רק כדי לגלות שהחליפו חלק מהציוד באחד הניסויים וכל הפרמטרים שכתובים בתדריך על פיהם מחשבים את התוצאות לא נכונים. זה לא הפריע לאלפי דו"חות לקבל תוצאות מצוינות במשך שנים…

אור
אור
25/01/2021 23:15:01

חחחח, גדול x2

דה שוט
26/01/2021 0:15:50

צודק גילרי. בעונת 2011 קיד שיחק 80 משחקי ליגה ו-21 משחקי פלייאוף. בפלייאוף שיחק 35 דקות למשחק.

אור
אור
25/01/2021 22:58:13
הגב ל  אור

חחח, תואר לא רלוונטי בעיניי

אור
אור
25/01/2021 22:58:49
הגב ל  אור

(בתגובה ל-fmvp)

עידו גילרי
25/01/2021 22:35:46
הגב ל  דה שוט

נו זה בקטנה הכוונה הייתה שהכיוון הפעם הגיוני.

The Ljos of the Rings
25/01/2021 22:53:15

ועדיין נופל בכל הדברים שדה שוט שמח ליפול מהם בכל פעם מחדש.
הפעם – אליטיזם, תפיסות של שחקנים וקורלציות.

Jonathan
26/01/2021 0:16:09
הגב ל  דה שוט

ליוסטון יש את קאזינס, וול ואולידיפו… בהצלחה עם התיאוריה.

עידו גילרי
26/01/2021 0:18:50
הגב ל  Jonathan

תיזהר – אתה לא רוצה להיכנס לפינת הכשלים הלוגים על שם שאדו.

Jonathan
26/01/2021 0:34:29

😱

דה שוט
26/01/2021 0:38:29

חחח…

דה שוט
26/01/2021 0:30:43
הגב ל  Jonathan

זה לא מבטיח אליפות. זה תנאי. לפחות מאז 2004

Jonathan
26/01/2021 0:32:30
הגב ל  דה שוט

מה קרה ב2004 שזה נהיה תנאי?

דה שוט
26/01/2021 0:37:38
הגב ל  דה שוט

אני לא בטוח שבדטרויט שיחקו 3 אולסטארים. פעם בדקתי אבל אני לא זוכר. מאז – כמעט 20 שנה – זה עובד. בגדול זה אומר – למשל – שהטרייד של מילווקי על הולידיי לא יספיק להם לאליפות. כנ"ל חוסר היכולת של הקליפרס להביא אולסטאר שלישי. תראה את הקריסות המפוארות של שתי הקבוצות האלה בשנה שעברה. בפלייאוף, כדי ללכת עד הסוף – חייבים כוכבים. אפילו אם הם זקנים. עד שיוכח אחרת.

The Ljos of the Rings
26/01/2021 0:43:11
הגב ל  דה שוט

למקרה שאתה עוקב ובא לך קצת ביקורת עצמית ככה לפני השינה ולפני ביקורת העמיתים שעוד תבוא – התגובה הזו מסכמת את רוב הבעיות.

דה שוט
26/01/2021 0:57:19
הגב ל  דה שוט

תצטרך להתאפק עד סוף העונה חבריקו 🙂 הפעם תוג לא יציל אותך

The Ljos of the Rings
26/01/2021 1:21:20
הגב ל  דה שוט

לא ציפיתי שתבין.
ואין לי שום כוונה להתאפק (או שאני "מישהו שיציל" אותי) על עוד שטויות שלך.
תנסה ככה – לקחת קוריוז חביב ולהסיק עליו מסקנות מרחיקות לכת לחוק בל יעבור – לא הדרך שבה עושים מחקר או בכלל מגיעים למסקנות.
אם אני ודנה אינטרנשיונל עברנו יחד באותו רמזור, יותר מפעם אחת, זה לא אומר שאני זמר נהדר כמוה. ולא משנה כמה אני חושב שאני זמר מעולה (ואני מהזן שמפחיד את הצפרדעים).
אז תיקח את ההצעה שלך, תפשיט אותה מההנחות שלך, תוריד את כל ה-"אני חושב שכך ולכן זה בהכרח נכון" ואז אולי תהיה לך התחלה של שקופית מעבר לפסק זמן ב-ESPN. בטח לא תיאוריה יצוקה.

דה שוט
26/01/2021 0:14:02
הגב ל  דה שוט

אור אני מתפלא עליך – מראים לך נתון עיוור – בכל האלופות בעשור האחרון (ואולי מאז דטרויט) שחקו לפחות שלושה אולסטארים. זקנים צעירים גבוהים נמוכים – "היא לא מעניין" – שלושה אולסטארים. אם נבדוק את המתחרות (או "הטוענות") של חלק מהאלופות – נמצא בהן "רק" שני אולסטארים. למשל קליפרס ומילווקי, או אוק' סיטי 2016.
יש כאן אמירה ברורה – בשביל אליפות צריך "סטאר-פאוור" מוכח. (ולא גילרי – לא סתם "שחקנים טובים" חחח… למרות שאהבתי את הסיפורים על הטכניון. על זה קבל רק שני ח'תים (יענו ח"ח))
ומה אתה עושה אור? מתעלם.
אם הקליפרס או מילווקי הנוכחיות ייקחו אליפות (ללא חיזוק של כוכב) – זה יוכיח אחרת. עד אז – זה כלי ניבוי שאולי כדאי לתת עליו את הדעת כשבונים קונטנדרית.
.
לגוס, יש גם תגובה לגופו של עניין או שנישאר (שוב) עם השנינויות החביבות ומשחקי האסוציאציות?

עידו גילרי
26/01/2021 0:16:01
הגב ל  דה שוט

נו כבר זרמתי איתך אז אתה מנסה להתנגח בכח?
be careful what you wish for…

דה שוט
26/01/2021 0:23:45

זה נתון מעניין במיוחד השנה – שתיים מהטוענות הגדולות ביותר חסרות את האולסטאר השלישי: הקליפרס ומילווקי. זה גם שם באור מעניין את המרדף של ברוקלין אחרי הארדן. חוץ מזה – סוף סוף יש לי תיאוריה שייקח קצת יותר מחודשיים וחצי להפריך אותה.

דה שוט
26/01/2021 0:18:16
הגב ל  דה שוט

ד"א בלייקרס אשתקד שיחקו 4 אולסטארים. אפשר לומר שהאווארד לא ממש היה פאקטור (אם תשאל את יוקיץ' אולי יאמר אחרת), אבל רונדו בהחלט.

The Ljos of the Rings
26/01/2021 0:25:04
הגב ל  דה שוט

תלמד לקרוא בין השנינויות. יש שם עולם שלם של תגובות לגופו של עניין.

אור
אור
26/01/2021 1:59:49
הגב ל  דה שוט

מי מתעלם? אני מנסה להסביר לך שמספר שחקנים שהיו פעם אולסטרים *זה לא* סטאר פאוור. במשפט אחד שקל לי לסכם איתו -"התאמת את המודל לנתונים"

שגיא נאור
26/01/2021 0:45:18
הגב ל  דה שוט

אז אתה אומר יוסטון קונטנדרית? בוגי, וול, אולדיפו.
מיאמי קל – באטלר, באם, איגי.
בוסטון ברור – טייטום, בראון, קמבה.
פילי ברור – אמביד, סימונס, דוויט, (טוביאס?).
מילווקי השתחלה לקונטנדריות עם יאניס, מידלטון והולידיי.
יוטה לא תיקח אליפות כי קונלי לא אולסטאר וגובר את מיצ'ל לא מספיקים, גם לא דנבר כי ג'וקר ומילסאפ לא מספיקים.
פורטלנד כמעט עם דיים ומלו ועוד מלא קבוצות עם שני אולסטארים.

דה שוט
26/01/2021 0:55:33

אתה ציני אבל מחזק את טענותי. תראה לאן מיאמי הגיעו בשנה שעברה. בראון לא אולסטאר. דווייט כבר ממש זקן (בלייקרס השלישי החשוב היה רונדו).
מה שכן – חידשת בכל זאת – לא זכרתי שהולידיי היה אולסטאר. מסבתר שהשתחל בגיל 22 בשנת 2013.
סטטיסטית – זה נותן פתח למילווקי. מעולה!
ושוב – שלושה אולסטארים לא מבטיח אליפות. איפה אמרתי את זה? אמרתי שזה תנאי. יש הבדל גדול. (מבוא ללוגיקה)

אור
אור
26/01/2021 2:02:29
הגב ל  דה שוט

בוא, זה לא מחזק את טענתך כי פתאום יש יותר קבוצות ממה שחשבת אז הסיכוי שזה נכון בתור צירוף מקרים גדול יותר.
.
בכל מקרה אני חייב להגיד שאני אוהב את הראש שלך שלא נח לרגע ואותי זה מצחיק כל הדברים האלה (בקטע טוב)

עידו גילרי
25/01/2021 21:42:53

אגב נראה שהלילה חילוף בסלטיקס: טייטום חוזר, קמבה והברך נחים

לילי
לילי
25/01/2021 23:09:39

טייטום חוזר?
איזה כיף, התגעגעתי לראות את הילד משחק.
מסתבר שיש לי סיבה לקום מוקדם 🙂

עידו גילרי
25/01/2021 23:10:43
הגב ל  לילי

שספיידר לא ישמע שככה את הולכת מאחורי הגב שלו…

shadow
shadow
25/01/2021 23:38:07

מה ככה סטיבוט מוותר על איזה שיא שקר כלשהו?
סתם מקרר את הרכז שלו.

עידו גילרי
25/01/2021 21:55:08

רק עכשיו ראיתי – עמיתבלקן ביטבוקס. יצא מוצלח ה under seger

shadow
shadow
25/01/2021 23:37:27

מה ככה סטיבוט מוותר על איזה שיא שקר כלשהו?
סתם מקרר את הרכז שלו.

שגיא נאור
26/01/2021 1:56:44

איך העובדה שגילית שהולידיי אולסטאר אמורה לשפר את סיכויי האליפות של מילווקי?
אם זה תנאי אז רק קבוצות עם 3 אולסטארים הן קונטנדריות, כלומר אם אני אומר לך שאחת מבין יוסטון, קליפרס, דנבר, דאלאס, יוטה לקחה אליפות אתה אומר שזאת יוסטון? או שלא הבנתי את הלוגיקה?

אור
אור
26/01/2021 2:03:54

הוא אומר שהחוק קובע שלאלופה בהכרח תבוא מאחת הקבוצות בעלת 3 אולסטרים שהיו כאלה בנקודת זמן כלשהי.

The Ljos of the Rings
26/01/2021 2:34:13
הגב ל  אור

ואם זה היה נגמר שם, אז בסדר. מגוחך ובלתי מזיק.
אבל הוא המשיך ל"סטאר פאוור", אליטיזם שרירותי, נראטיב שלם מסביב של קבוצות שמכירות בחוק הזה ומנסות לפעול לפיו. יחד עם תיאוריות אחרות שלו ודברים שהוא אומר, זה לא מצייר תמונה חיובית שלו.

אור
אור
26/01/2021 2:41:16

אל תתעצבן אבל לדעתי אתה לוקח את זה יותר מדי ברצינות

The Ljos of the Rings
26/01/2021 2:45:48
הגב ל  אור

תראה, יש משהו משותף למה שעומד מתחת לכל הדעות האלו שלו שבאמת מעצבן אותי. אלה אותן טקטיקות וסוג מחשבה שנפוץ אצל גריפטרים מסוג מאוד מסוים בעולם.
אז כביכול זה פחות גרוע, אבל זו נקודת התחלה לדברים הרבה יותר גרועים.
אם הוא לא היה לוקח את כל זה ברצינות – מילא. אבל הוא כן. ובזחיחות איומה.

The Ljos of the Rings
26/01/2021 3:09:59

אה, ואין לי מה להתעצבן עליך. מבין את מה שאתה אומר.
You good, you.

onetwo3
26/01/2021 2:21:09

1. סטף קרי יכול הלילה להפגיז 10 שלשות בכיף
2. הזדמנות מצוינת הערב לת'אנדר ל צח את פורטלנד. ב9 הפרש כזה

onetwo3
26/01/2021 10:54:22
הגב ל  onetwo3

1. קלע 7 שלשות
2. אכן ניצחו. ב3 הפרש

צ'יקו
26/01/2021 3:13:31

לילה מעניין עד כה.
דטרויט מובילים על הסיקסרס עם ערב קליעה מצוין של אלינגטון.
הפייסרס שולטים למרות פציעתו של סבוניס.
חם בריץ במחצית שראשונה מרשימה אך שארלוט צמודה מאןד.
מיאמי חסרת חצי הרכב מובילה עדיין על הנטס. באם חוגג.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
26/01/2021 4:33:06

ווטלה לא יכול להיות שאנחנו באמצע הרביעי, והארדן לקח רק 5 זריקות, בטח ביום שדוראנט לא פוגע.
ברוקלין צריכים להמשיך לעבוד על האיזונים…

צ'יקו
26/01/2021 4:36:31

הוא שם בשביל הטריפל דאבל

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
26/01/2021 4:47:08

ריצת 15-0 של ברוקלין בסוף הרביעי, מתוכם 10 של הארדן ועוד אסיסט שלו.
אם הוא היה כזה אגרסיבי במהלך המשחק, ברוקלין בכלל לא הייתה מגיעה לרבע רביעי צמוד

צ'יקו
26/01/2021 4:54:36

הנדפקת הגדולה של הקורונה – מיאמי.
בעוד קבוצות אחרות עם 8 חולים ובלי שחקנים מיאמי עם 7 חולים ופצועים ולא יכולים לדחות משחקים. כבר שבועיים-שלוש שהם עם מצבת שחקנים חסרה. זה לא עובד ככה. זה לא פייר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

ליגת החרטא היו צריכים להמציא פציעות
באטלר עדיין במסיבות בסאות ביץ?

צ'יקו
26/01/2021 4:55:39

שיקגו צמודים לבוסטון ומשחקים מצויין. כיף גדול לראותם

shadow
shadow
26/01/2021 5:00:10

גילרי אתה יורה בי כשאני לא פה?
קמבה היה אולסטאר לא אמרתי שלא השאלה אם כרגע הוא אולסטאר ואני אומר רק במזרח וגם כבר לא בטוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

לבוסטון יש 3 אולסטארים. ורזי צודק לגבי סטיבנס אם כי הוא קצת מגזים אבל סטיבנס נראה לי כמו מה שהמטיף היה ללוחמים.
בזה הרגע אני בטוח שיצאו לרצף נצחונות רזיאל נא להעביר דולרים לחשבון. עבודה בוצעה

shadow
shadow
26/01/2021 6:27:56

השוואה מאוד גרועה שמעון אבל ממש גרועה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

אני חושב שהוא אוברייטד הוא קיבל בראש מקבוצה פחות טובה שנה שעברה

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:35:50

גם לפני שבוע וחצי מהניקס….
אפשר להפסיד לניקס אבל לא ככה. ככה תפסיד ללייקס או לקליפרס בשביל לחנצח אותן ב 2 נקודות במשחק הבא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה פחות מעניין עונה סדירה הפסדים כאלה קורים. לא מעניין.
בפלייאוף גם מול טורנטו הוא נגרר יותר מידי שיש לו כשרון עודף גדול.
גם בפלייאופים הישנים לא התלהבתי ממנו חגג כולה על פילי שעזרו לו עם ברט בראון שהיה יותר טוב מסטיבנס עבור בוסטון😎

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:56:23

שימון
תשמע, יש לי רק בעיה אחת עם הסטיבוט, שהוא נרדם לפעמים ולא מגיב בזמן, מעבר לזה לא מקבל את הדעה שהוא מאמן רע כי הוא מאמן טוב שמכין ברוב המקרים, למעט מול הניקס, את הקבוצה טוב. אני חושב שהוא יותר טוב ממה שמנחם אומר אבל שוב הוא צריך לגדול ולהתפתח כמו טייטום ובראון, לעשות עוד צעד כלפי מעלה ואני חושב שאין לו את זה למרות שיש לו קבוצה מעולה שהוא כמובן דיי אחראי לכך שהצעירים הגיעו למה שהגיעו.

צ'יקו
26/01/2021 5:24:29

בוסטון בורחים לבולס ולברון משתלט על אוהיו

צ'יקו
26/01/2021 5:32:06

לברון בשיא עונתי עם 46 נק, 21 מהם ברבע האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

זה קליר פאת של הפרשים למלך מה ההתלהבות

גיא רוזן
26/01/2021 6:22:36

רק התעוררת,
לא ראית דקה של כדורסל,
ואתה כבר יודע מה היה במשחק…
.
קלסי שמעון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

אני ער מ5 גיסנו אבל ניסית לא נורא.
לפחות צדקת לגבי השיקצה ומה יש לראות את הקליר פאת של הקאבס?

גיא רוזן
26/01/2021 6:30:46

אתה מודה שלא ראית את המשחק, אבל העיקר שאתה ער משעה 5 . . .
.
קלסי שמעון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

אני ער משעה 5 לדברים אחרים לא לראות את המלך מקבל שטיח מהפרשים. סרטי סנאף זה לא הקטע שלי

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:36:35
הגב ל  גיא רוזן

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סנאף?

גיא רוזן
26/01/2021 6:37:01
הגב ל  גיא רוזן

אני כמעט בטוח שהקאבס הגיעו למשחק עם מאזן של 50% שכלל ניצחונות יפים, כולל על ברוקלין יקירתך.
העיקר שאתה כותב "בידענות" תגובה מבלי שראית דקה מהמשחק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

כן 50 אחוז…נראה בסוף העונה את ה50 אחוז!שלהם 😂😂😂😂
העיקר שנהנת מה46 נק. אני יודע שאתה אוהב סנאף אבל בשבילי זה כבד על הבוקר במיוחד שזה שיקצה.
אני לא מדליק טיוי לראות מסי נגד חטאפה אותו דבר שיקצה קאבס.
הקליר פאת היה ידוע לכולם.
דווקא חשבתי דיוויס יתן איזה 40 לא נורא

גיא רוזן
26/01/2021 6:44:49
הגב ל  גיא רוזן

כאמור,
אתה כותב "בידענות" על משהו שכלל לא ראית…
.
(לא שזה מפתיע, לאור הביטחון שאתה מפגין בהמון תחומים בהם יש לך 0 מושג….)

גיא רוזן
26/01/2021 5:36:43

זו הייתה יכולת של לברון מודל 18'.
13 נק' ב-4 הדקות האחרונות, עם סלים מטווח קרי.
46 נק' ב-80% אפקטיבי. וואו.

אשך טמיר המקורי
26/01/2021 5:44:17

אוי מלון מלון… גם כשמארי מורחק והוא חייב לשחק עם קמפזו הוא מעמיד אותו בפינה ונותן לכל מיני זבי חוטם להוביל את הכדור… איזה בזבוז של נכס וחוסר הבנה משווע…

אשך טמיר המקורי
26/01/2021 5:59:25

בלי אמביד סימונס יכול להיות שחקן מוביל ירקות בהפועל תרקומיה. אני עדיין זוכר שהיללו אותו כאן ושמו אותו מעל מיצ'ל בעונת ה'רוקי' שלו.
הלילה מקבל בראש מהפיסטונס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס כבר מזמן לא מס 2 בפילי זה טוביאס
יכול לבוא לשחק בארץ סימונס ולקלוע 5 נק בהפועל תא או משהו

אשך טמיר המקורי
26/01/2021 6:29:23

האריס המושמץ נפטר מבראון וחזר לפרוח תחת ריברס, כצפוי.
כמה עונות הבנאדם הזה חירב לכם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה כולם ידעו חוץ מההנהלה 😂

shadow
shadow
26/01/2021 6:09:35

מה אומר דוקטור הופמן? סטיבוט הרס לך שוב את התזה לא הימרת שאתם מפסידים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

לא ידענו שטייטום משחק. זה לא נחשב

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:38:03
הגב ל  shadow

אני חושב שזריקת קורונה ענה לך מעלי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובי וויט זה פלופ גדול שהבולס נפלו איתו לצערי זהו קפצתי מהעגלה שלו

אשך טמיר המקורי
26/01/2021 6:27:40

אם טריי זה קוריוז אז ווייט זה כבר בדיחה תפלה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יכול לבוא לשחק בהפועל ירושלים

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:38:28

כמה עגלות……

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא כזה הרבה וכבר יש 2 פחות אייטון וקובי וויט

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:43:42

זה רק השנה, אני מחכה שתרד מהזריקה של יאנג….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד עם דאבל פיגרס בחצי מול מיני 😂😂😂😂
אם יתנו לו כל שבוע מיני יש מצב הוא באולסטאר

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:33:16

פיי, כמה טחנתם שמה עם התאוריות החדשות של דה שוט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה מעניין דווקא

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:42:35

קראתי רק את ההתחלה ואחרי זה ראיתי שרשור באורך של תולעת הסרט טניה. נחרדתי ומהר ברחתי לסוף.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 6:41:27

אין מה לעשות, לברון עדיין השחקן הכי טוב בעולם בגילו כמו שזלעטי אחד הגדולים שמשחקים עדיין ואוטוטו 40…..
שניהם גדולים מהחיים.
יש משחק מול פילי ואחרי זה בוסטון אז השיקסה ינסה לשחוט את שתיהן.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 7:06:06

מיני גולדן משעמם טילים, נראה מה קורה עם לילי.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2021 7:07:27

לילי נגמר. טוב, יום טוב לכולם.

Jonathan
26/01/2021 8:35:21

חושב שלמעט התוצאה של אוקלהומה-פורטלנד צדקת בכל התחזיות לגבי מי תנצח (אולי פסםסתי עוד משהו אבל יצא מאוד מדויק).
רספקט.

שגיא נאור
26/01/2021 8:47:25
הגב ל  Jonathan

פילי אבל אמביד לא שיחק

Jonathan
26/01/2021 8:50:20

נכון. נכון. עברתי במהירות ופסםסתי.
בגל מקרה פריוויו מצוין.