וושינגטון חוזרים בלי אבדיה ועוד כמה משחקים בעיקר מזרחיים – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

7 משחקים ישוחקו בערב זה, ובעיקר האמור לגבי הקבוצות המזרחיות, כאשר יש 4 קרבות פנימיים במזרח לעומת אחד כזה בלבד במערב. בפינה הישראלית, וושינגטון חוזרים לשחק הלילה, אבל ללא דני אבדיה שעדיין בבידוד, כך שהמלצתי אליכם היא להימנע מהמשחק הזה, אלא אם אתם אוהדי ספרס במקרה. בין כה וכה, נדמה שנעשה מאמץ שלא להפריע לפוטבול ככה שרוב המשחקים המקבילים הם הפחות טובים, והמשחקים המעניינים יותר ברובם בשעות המוקדמות או המאוחרות.

20:00 אינדיאנה פייסרס (9- 6) – טורונטו ראפטורס (6- 9):

אינדיאנה מגיעים אחרי ניצחון קשה בהארכה על אורלנדו שעצר רצף של שני הפסדים ושמר על הפייסרס בינתיים בצמרת המזרח. הפציעה של וורן והויתור על אולדיפו משפיעים על העומק של אינדיאנה, ובעוד שבהתקפה הם דווקא מסתדרים טוב יותר מאשר בשנים עברו, הפעם ההגנה היא זו שמדורגת מחוץ לטופ 10 ומאפשרת ליריבות לפעול.

הראפטורס מגיעים אחרי ניצחון 101- 81 על ההיט ב-22/1, תוצאה זהה לזו בה הם ניצחו את ההיט 5 שנים בדיוק קודם לכן ו-15 בדיוק אחרי שהראפטורס ספגו 81 נקודות מידי שחקן אחד. הם ניצחו בסך הכל 4 מתוך 5 המשחקים האחרונים ואפשר לומר רשמית שאלופת 2019 הגיעה לעונת 2021, גם אם כרגע טורונטו גבוה ברשימה של הקבוצות שעשויות למצוא את רצף הופעות הפלייאוף שלהן נהרס.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של טורונטו על סאבוניס. לראפטורס אין הרבה כלים בצבע, אבל יש את הידע והניסיון להתמודדות עם כוכבים.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות שיש קווי דמיון מסוימים בסגנונות המשחק שלהם, ובעיקר בלכידות הקבוצתית, ומאבק שיש לו השפעות על שתי קבוצות במומנטום שונה.

הימור: הניסיון להתמקד בסאבוניס יעלה לראפטורס ביוקר. אינדיאנה ב-8.

23:00 לוס אנג'לס קליפרס (12- 4) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6- 8):

הקליפרס נמצאים בסך הכל בפיגור של חצי משחק מהלייקרס שמחזיקים במאזן הטוב בליגה, ועבור מועדון עם היסטוריה כמו של הקליפרס מדובר בהישג נאה. עם זאת ובאופן מעט בלתי הוגן, מצופה מקבוצה שמעולם לא העפילה לגמר אזורי גם להיות מועמדת לגיטימית לאליפות, וייתכן שהיה ללחץ הזה השפעה בפיאסקו של הפלייאוף שעבר.

הת'אנדר נזכרו בשבוע האחרון שהתפקיד שלהם הוא להפסיד וחזרו למאזן שלילי שקצת הרגיע את סם פרסטי. התחזית ההגיונית היא עדיין 2 בחירות טופ 10 עבור הת'אנדר עם יוסטון לא יזכו בבחירה טופ 4 דרך הלוטרי, ואם אפשר על הדרך לפתח את שג"א, דורט והצעירים האחרים אז הכל טוב ויפה באוקלהומה. הורפורד רק יקווה להישלח בטרייד לפני שרצף הפלייאוף האישי שלו נהרס.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של דורט והאחרים על ג'ורג' וקוואי. הקליפרס עם פחות לו וויליאמס העונה ובלי הארל שעבר ליריבה העירונית, ונדמה לפעמים שהם מעט תלויים יותר התקפית בצמד שחקני הכנף.

רמת עניין של משחק: C – קשה למצוא נימוקים לטובת אוקלהומה, למעט ירידת מתח אפשרית של הקליפרס. לכו לראות את רוג'רס נגד בריידי בלאמבו פילד.

שג"א ירצה אולי להוכיח משהו לקבוצה ששלחה אותו בטרייד לפני שנה וחצי, אבל בגדול מדובר בקרב קצוות כשגם המומנטום הנוכחי הולך לטובת המוכשרת יותר. הקליפרס ב-17.

2:00 בוסטון סלטיקס (8- 6) – קליבלנד קאבלירס (8- 7):

הסלטיקס כבר עם 3 הפסדים רצופים, רצף שזוכה להצדקה בדמות ההיעדרות של טייטום והחזרה המגומגמת קצת של קמבה ווקר, וגם מהעובדה ששני משחקים היו נגד הסיקסרס שמחזיקים כעת בראשות המזרח. בוסטון הגיעו לגמר המזרח ב-3 מתוך 4 העונות האחרונות, דרך מקומות 1-3 במזרח בעונה הסדירה, מה שאומר שהם יוכלו להסתדר עם הפסדים בשלב הזה של העונה, אבל אף פעם לא כיף לרשום רצף של 3-4 או יותר.

קליבלנד מגיעים אחרי שפוצצו את בלון ההגנה של ברוקלין והוכיחו מדעית שהמושג הזה לא קיים. קולין סקסטון מתברר כנכס הכי משמעותי של מי מהקבוצות בטרייד של ה-2 שייפגשו היום על קיירי ואייזאה תומאס, וקצת אירוני שמשחקו הטוב בקריירה היה נגד ברוקלין, הקבוצה לה הייתה שייכת במקור בחירת הדראפט.

המפתח של המשחק הוא ג'יילן בראון שיצטרך גם לעבוד קשה בהגנה וגם להיות ההתקפה של בוסטון באופן כמעט בלעדי.

רמת עניין של משחק: B+ – קליבלנד מתפתחת במפתיע להיות קבוצה לא רעה ובוסטון הנוכחית פגיעה, אבל עדיין לא רעה.

הימור: זה ילך צמוד, ובסוף סקסטון יכריע. קליבלנד ב-5.

2:00 אורלנדו מג'יק (7- 9) – שארלוט הורנטס (6- 9):

אורלנדו ניצחו רק משחק אחד מבין 8 האחרונים שלהם, וזה היה עם יותר מזל משכל נגד מינסוטה. המג'יק סובלים מפציעות של פולץ ואייזק, אבל עדיין יש סגל לא רע סביב ווצ'ביץ' שלא תומך מספיק בסנטר שעושה את שלו. עבור אורלנדו של השנים האחרונות הגעה לפלייאוף היא הישג משמעותי, אבל נדמה שאין אפיק מעבר לזה ועכשיו גם אין מספיק דור עתידי לבנות עליו בגלל הפציעות.

שארלוט גם הם ברצף הפסדים, ובמקרה שלהם מדובר ב-4 כאלה. לאמלו בול נראה לא רע בכלל, למרות קליעה מאוד לא יציבה, אבל הסיפור הגדול זה גורדון היוורד שבינתיים נראה כמו שחקן ששווה את החוזה העצום שקיבל בקיץ. בניגוד לאורלנדו, לשארלוט יש כמה צעירים מעניינים לבנות עליהם תוך כדי הניסיון להשתחל לפלייאוף, אבל מהיכרות עבר עם המועדון רבים הם השואלים איך העסק יסתבך ולא האם.

המפתח של המשחק הוא בהתמודדות של ההורנטס עם ווצ'ביץ'. ביומבו הוא עדיין מהגבוהים ההגנתיים הטובים בליגה, והמאצ'-אפ הזה עשוי להתאים לו.

רמת עניין של משחק: D+ – יסלחו לי הקבוצות, אבל שתיהן לא מאוד מעניינות את האוהד הניטרלי, ומשחק ביניהן לא צפוי להתעלות לרמה גבוהה.

הימור: המג'יק היו קרובים במשחק הקודם נגד אינדיאנה, והפעם יצליחו קצת יותר. אורלנדו ב-6.

3:00 סאן-אנטוניו ספרס (8-8) – וושינגטון וויזארדס (3- 8):

הספרס נמצאים כעת ברצף של 3 הפסדים, מה שהזכיר לנו שלמרות פתיחת העונה המרעננת והמפתיעה מדובר בקבוצה שתצטרך לעבוד קשה כדי להרוויח מקום בפלייאוף. דרוזן הפך לכוכב שיודע גם למצוא את האחרים ולא רק את עצמו, ואולי מגדיל קצת את הסיכוי שלו להישאר בספרס גם בחוזה הבא, בזמן שאולדרידג' הוא כנראה המועמד הבכיר לנדוד בקרוב.

וושינגטון לא שיחקו הרבה זמן בגלל לא פחות מ-6 שחקנים שונים שנדבקו, כאשר עוד לפני שעלו על זה הם הספיקו להשבית זמנית את פילדלפיה, בוסטון, מיאמי ופיניקס. למשחק הזה הם יעלו עם סגל די מינימלי של שחקנים, מה שיאפשר לבראדלי ביל להישאר הקלעי המוביל בליגה ולספרס כנראה להשיג ניצחון נוח.

המפתח של המשחק הוא הכושר של הווזיארדס. סביר להניח שהוא לא יהיה מספיק טוב.

רמת עניין של משחק: D – אבדיה עדיין בבידוד, אז תחסכו מעצמכם את וושינגטון בינתיים.

הימור: ביל יקלע הרבה, אבל זה ייראה רע מבחינת הקבוצה שלו. סאן-אנטוניו ב-20.

3:00 מילווקי באקס (9- 6) – אטלנטה הוקס (8- 7):

אחרי שנתיים רצופות בהן ההגנה של מילווקי דורגה ראשונה בליגה, לפחות בעונה הסדירה, הפעם היא מדורגת 10 בלבד, כך שמה שמחזיק את הבאקס בצמרת זו ההתקפה שממשיכה להשתפר וכעת מדורגת 2 בליגה, מיד אחרי הקליפרס, ובסך הכל במקום השני בנט רייטינג אחרי הלייקרס. לראשונה בקריירה, יאניס לוקח על עצמו פחות מהעונה הקודמת, וכך מאפשר להולידיי להשתלב ולמידלטון להשתפר עוד קצת, אבל הבאקס בעיקר רוצים להריץ כבר את כל העונה כמו ב-NBA2K ולהגיע לפלייאוף.

אטלנטה כמובן במצב הפוך ממילווקי. זה מתחיל בהגנה שהייתה במקום ה-27 בעונה שעברה וקפצה בינתיים למקום 7, בזמן שההתקפה השתפרה מ-26 ל-15, אבל זה פער הרבה פחות גדול כמובן, וההבדל המרכזי הוא היחס לעונה הסדירה, כאשר מטבע הדברים, קבוצה שלא העפילה לפלייאוף במתכונתה הנוכחית תתמקד יותר בעצם המאמץ הזה. טריי יאנג לוקח העונה 3 שלשות פחות למשחק, אבל גם האחוזים שלו מבחוץ וגם מבפנים קצת ירדו ביחס לעונה שעברה, ואולי גם זה קצת מקשה עליהם להתברג יותר בצמרת.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מבחוץ של מילווקי. הבאקס קולעים העונה כמעט ב-40% מחוץ לקשת, ונגד זה היעילות ההגנתית של קאפלה בצבע לא יכולה לבוא לידי ביטוי, בזמן שההוקס מדורגים 2 באחוזים של היריבים מהשדה (עוד מעט נזכיר את הקבוצה הטובה ביותר בתחום ההגנתי הזה).

רמת עניין של משחק: B – אטלנטה זו קבוצה מאוד מסקרנת העונה, והתשובות הלא ברורות שאנחנו מקבלים בינתיים רק מגבירים את הסקרנות. אצל מילווקי יש תחרות אולימפית של הטלת שלשות למרחק והפרס הוא צפייה בחדירות לסל או החטאות עונשין של יאניס.

הימור: הפעם השלשות לא יצללו לדעתי, אז יהיה אפשר לדבר על הפתעה. אטלנטה ב-8.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (8- 6) – ניו-יורק ניקס (8- 9):

מקולום היה בעונת שיא וחיבר 26.7 נקודות ל-28.1 של לילארד העונה עד שנפצע וייעדר כחודש לפחות, בעוד שהפציעה של נורקיץ' מותירה את הקו הקדמי לחסדיו של קאנטר לחודשיים או יותר. הבלייזרס שמחו לקבל כמה ימי מנוחה בגלל ההידבקויות בממפיס, והם אולי ניצלו את הימים האלה כדי להכין צוות מסייע חלופי ללילארד בלי מקולום ונורקיץ', כמו רודני הוד שהיה טוב במשחקו האחרון נגד הספרס.

הניקס מצאו את עצמם לרגע שוב במאזן חצוי, ואז הם הראו את הבעיות ההתקפיות שלהם בהפסד לקינגס שהחזיר אותם למקום המוכר, אבל הם בהחלט יכולים להיות מרוצים מהשבוע האחרון. ההגנה בינתיים ממשיכה להיות הטובה בליגה על פי המספרים, למרות שיש ציפייה שזה יתאזן בקרוב, אבל את זה אומרים כבר מאז תחילת העונה. מעבר לשאלות סביב העתיד ורצון להצליח, הניקס לפחות מעניקים לאוהדים שלהם סיבות לגאוות יחידה.

המפתח של המשחק הוא לילארד. אין לו הרבה כלים התקפיים לידו, אבל הוא יודע ויכול לשבור הגנות, ואפילו טובות כמו של הניקס,

רמת עניין של משחק: B+ – קבוצה שכולה התקפה נגד קבוצה שכולה הגנה, ועוד שתיי שמבצעות ברמה גבוהה בתחומן.

הימור: יהיה צמוד ויש לי חשק להפתעות. הניקס ב-5.

ולסיום – החידה השבועית. קלינט קאפלה רשם בשבוע שעבר משחק של 27 נקודות, 26 ריבאונדים ו-5 חסימות. מי היה הקודם שרשם במאזנו האישי 25 – 25 – 5 לפחות במשחק בודד?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 121 תגובות

  1. הראפס ינגבו את אינדי האוברייטד
    הקליפרס ינגבו את אוק
    רזיאל ינגב את סקסטון
    שארלוט ינגבו את המגיק
    מאנו ינגב את ראס
    הניקס ינגבו את פורטלנד
    ובמשחק המרכזי יאניס ינסה לבצע בהוקס דברים שהם לא לילדים ויצליח אבל טריי אחכ יכה בו בראש ויגנוב את הW

  2. ימים קשים הגיעו אם הצפי, הלא בלתי הגיוני, הוא שבוסטון תפסיד לקליבלנד. יאללה איינג', זוכר את הימים שהיית קוסם ושלפת שפנים מהשרוול? הטריק האחרון שאני זוכר הוא שהעלמת את אייזאה תומאס…
    תודה רבה על הפריוויו המעולה, וגם על השעה הנוחה לצפייה בינוקא סאבוניס

  3. Every season around this point of the season,one or two fanbases are trying to convince themselves that opponents missing threes at an ungodly rate has something to do with their team's defense, when it's almost always variance at work.
    This works in two ways. First, the schedule. By happenstance, the Knicks have played a schedule heavily weighted towards teams that haven't had a lot of effective shooting talent, teams to the left side of this chart:
    (בציוץ, נו תפתחו את הלינק למטה יעצלנים)
    On top of, and generally more important than the schedule effects are guys just missing shots. Over a reletively short time span this is perfectly normal.
    So far this season the "unluckiest" team has seen opponents make about 16 extra *uncontested* threes over what would be expected from the shooters attempting those shots, while the "luckiest" (yes, New York) has opponents running over 20 makes under expected.
    We’ve taken to calling this phenomenon “Jedi defense”
    All told, even considering the shooters taking the shots, Knicks opponents have shot 31.6% on uncontested 3s, just over 6.4% worse than would be expected from the collection of shooters (38.0%). This is the highest “Jedi” rating in the league (Charlotte sits 2nd at 5.0%).
    Somewhat needless to say, there is no reason to expect this trend to continue, regression is very likely. This doesn’t mean NYK opponents are going to start shooting 45%, rather than regardless of what they’ve made so far, the best prediction is that 38% shooters will shoot 38%.
    https://twitter.com/SethPartnow/status/1352643657745227783

          1. Seth has been with the Bucks since the 2016 offseason. Before that, he was lead writer and managing editor of The Nylon Calculus, a leading basketball analytics website. Seth previously worked as an educational consultant focusing on issues of cross-cultural communication and learning styles in Alaska. Though a very different context, this experience honed the skills needed to successfully navigate the often difficult divide between data science and statistics on one hand and sport-specific expertise on the other. Seth is originally from Anchorage, Alaska and has a B. A. in Economics from Carleton College where he played basketball and ultimate intercollegiately, and a J. D. from University of Minnesota.
            .
            תזכיר לי מה אתה עשית בתחום? מכמה תפקידי אנליטיקה בכירים בקבוצות כדורסל פיטרו אותך? (לא שאותו פיטרו. אין לי מושג. זה לא ש הקרדנשלס שלו לא עומדים לזכותו. הם לא מעורערים על ידי אף אחד, אבל אתה התעקשת לזלזל בהם. או שפנייה לבכיר היא הדבר החשוב פה, לך היא משום מה חשובה. אבל העיקר לשאול מלא שאלות לא קשורות לכלום שכביכול בלי שום בסיס אמורות להוריד מהידע שלו או מהדברים שהוא אמר, אותם לא סתרת. הם פשוט מנוגדים למה שאתה רוצה להאמין שנכון בלי להתעמק)

            1. אני לא צריך ניתוחים פלצניים על הקבוצה הכי גרועה בליגה על הנייר. מי משחק שם פליטי קבוצות כמו אלפריד פייטון כוכב שם.
              רואים שם טביעת אצבע ברורה של מאמן. הם אמורים להיות אסקופה נרמסת.
              זה אחד שלא ראה משחק 1 של הניקס. הלך לבוקס סקור גילגל סטט עשה נוסחאות ומוציא חרטטת.
              כל עוד הניקס לא ידרדרו למקום 15 הכל זה בגדר הפתעה אז מה כאילו הוא בא לצאת חכם אם הם יחזרו למקום 15?

            2. בטח כיף לחיות בעולם של שחור-לבן מלך-נגר. אין מקום לניואנסים, ביקורת, דעות מנומקות מבוססות עובדות שאומרות שיש אפור.
              בכל דבר שאינו מסכים עם הדעה שלך או עם החלוקה הנוקשה יש לזלזל בעזרת כמה משפטי מפתח גם אם הם לא קשורים לכלום.

            3. ליוס, קח עצה מזקן. אם אתה הולך לדפוק את הראש בקיר, תחפש איזורים מרופדים. בכל מקרה זה הולך לתסכל, לפחות שיכאב פחות

            4. צודק.

  4. תודה על הפריוויו!
    לגבי החידה – יש מצב ששאקיל אוניל, איפשהו בתקופת השיא בלייקרס? (תחילת המילניום כזה).
    אם לא, אז גם האדמירל באמצע שנות ה-90 נשמע לי כמו מועמד ראוי לרישום ההישג הזה.
    להאקים זה קצת פחות מתאים, כי משאבת ריבאונדים הוא לא ממש היה.

    1. סתם בגלל שאתה האחרון שצריך להוריד ממנו נחש מי היחיד שעשה את זה בפלייאוף (בתקופה שספרו חסימות).

      1. לא רוצה חלילה להוריד, מה לעשות שבימי השיא של החלום הייתי עדיין זאטוט שכדורסל לא עניין אותו?
        איכשהו יצא שהתחלתי להתעניין ולאהוד דווקא בתקופת הואקום בה סטיבי פרנצ׳ייז היה הפנים של ה..פרנצ׳ייז. בגלל זה גם הטרייד של הארדן לא מפחיד אותי, כבר התרגלתי לתקופות של ירידה לצורך עלייה (מקווה רק שפרטיטה לא יחסוך עלינו יותר מדיי..).

        1. אגב למעט הניחוש המוצלח שלך אף אחד מהשמות האחרים שהוזכרו כאן לא חבר במועדון כשלהאקים בנוסף למשחק הפלייאוף שציינתי יש עוד שניים בעונה הרגילה.
          קצת מוזר שהחבר הבכיר במועדון לא הוזכר כאן.

  5. המשחק הקודם של הניקס בסקרמנטו היה השני בבק2בק אחרי הניצחון על הווריירס. תיבודו כדרכו לא התייחס למגבלות הגוף האנושי וזה התבטא באחוזים המחרידים מבחוץ, בחוסר ריכוז בשני הצדדים ובאופן כללי התפרקות די טוטלית.
    הלילה אנחנו מגיעים אחרי מנוחה, מול קבוצה עם ואקום מתחת לסל. אם הכדורים יפלו טוב מחוץ לקשת, רובינסון יישמר מעבירות מוקדמות ורנדל ובארט יופיעו טוב, פייטון אמור להסתדר לא רע עם לילארד, לפחות ברמה שתביא אותנו לעמדת ניצחון.

  6. תודה על הפריוויו!
    אחלה חידה, מדובר בשני ביגמנים ענקיים שאקיל וחאכים, כשבאופן מפתיע מצטרף אליהם גם דיקמבה מוטומבו.

  7. לא עוצרים את המשחק, כולם רוצים ללכת לראות את גמר החטיבה בפוטבול. (חוץ מאננובי, הוא נולך לשתות תה עלים עם 2 רקיקים).

    1. יופי, אבל כשאני מסיים חטיבה ההורים שלי כזה "אוי, מצטערים. לא הצלחנו להשתחרר מהמחויבות הקודמת של לא לרצות להגיע".

    1. המלפפון ניסה להכות את הגנן, אבל הגנן עדר אותו. בפרפראזה על אמרה של שלמה שרף- זה לא השריר הקצר, או המוח הקצר, אלא הסגל הקצר אצל אינדיאנה (לא בא להשוות לנפגעי קורונה), +העובדה שאין לנו ווינגמנים. לא סתם אונונבי חגג עלינו. נו טוב, יש ערבים כאלה.

  8. אמממ.. דאון 3 הפרש ומספר חד ספרתי של שניות לסיום ואינדיאנה הולכים לצבע בשביל לחטוף גג? דוזייר מהנאגטס לא לבד.

  9. שיר הלילה והפעם אדגר אלן פו
    לא עוד של העורב…
    The Raven
    BY EDGAR ALLAN POE
    Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and weary,
    Over many a quaint and curious volume of forgotten lore—
    While I nodded, nearly napping, suddenly there came a tapping,
    As of some one gently rapping, rapping at my chamber door.
    “’Tis some visitor,” I muttered, “tapping at my chamber door—
    Only this and nothing more.”

    Ah, distinctly I remember it was in the bleak December;
    And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor.
    Eagerly I wished the morrow;—vainly I had sought to borrow
    From my books surcease of sorrow—sorrow for the lost Lenore—
    For the rare and radiant maiden whom the angels name Lenore—
    Nameless here for evermore.

    And the silken, sad, uncertain rustling of each purple curtain
    Thrilled me—filled me with fantastic terrors never felt before;
    So that now, to still the beating of my heart, I stood repeating
    “’Tis some visitor entreating entrance at my chamber door—
    Some late visitor entreating entrance at my chamber door;—
    This it is and nothing more.”

    Presently my soul grew stronger; hesitating then no longer,
    “Sir,” said I, “or Madam, truly your forgiveness I implore;
    But the fact is I was napping, and so gently you came rapping,
    And so faintly you came tapping, tapping at my chamber door,
    That I scarce was sure I heard you”—here I opened wide the door;—
    Darkness there and nothing more.

    Deep into that darkness peering, long I stood there wondering, fearing,
    Doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before;
    But the silence was unbroken, and the stillness gave no token,
    And the only word there spoken was the whispered word, “Lenore?”
    This I whispered, and an echo murmured back the word, “Lenore!”—
    Merely this and nothing more.

    Back into the chamber turning, all my soul within me burning,
    Soon again I heard a tapping somewhat louder than before.
    “Surely,” said I, “surely that is something at my window lattice;
    Let me see, then, what thereat is, and this mystery explore—
    Let my heart be still a moment and this mystery explore;—
    ’Tis the wind and nothing more!”

    Open here I flung the shutter, when, with many a flirt and flutter,
    In there stepped a stately Raven of the saintly days of yore;
    Not the least obeisance made he; not a minute stopped or stayed he;
    But, with mien of lord or lady, perched above my chamber door—
    Perched upon a bust of Pallas just above my chamber door—
    Perched, and sat, and nothing more.

    Then this ebony bird beguiling my sad fancy into smiling,
    By the grave and stern decorum of the countenance it wore,
    “Though thy crest be shorn and shaven, thou,” I said, “art sure no craven,
    Ghastly grim and ancient Raven wandering from the Nightly shore—
    Tell me what thy lordly name is on the Night’s Plutonian shore!”
    Quoth the Raven “Nevermore.”

    Much I marvelled this ungainly fowl to hear discourse so plainly,
    Though its answer little meaning—little relevancy bore;
    For we cannot help agreeing that no living human being
    Ever yet was blessed with seeing bird above his chamber door—
    Bird or beast upon the sculptured bust above his chamber door,
    With such name as “Nevermore.”

    But the Raven, sitting lonely on the placid bust, spoke only
    That one word, as if his soul in that one word he did outpour.
    Nothing farther then he uttered—not a feather then he fluttered—
    Till I scarcely more than muttered “Other friends have flown before—
    On the morrow he will leave me, as my Hopes have flown before.”
    Then the bird said “Nevermore.”

    Startled at the stillness broken by reply so aptly spoken,
    “Doubtless,” said I, “what it utters is its only stock and store
    Caught from some unhappy master whom unmerciful Disaster
    Followed fast and followed faster till his songs one burden bore—
    Till the dirges of his Hope that melancholy burden bore
    Of ‘Never—nevermore’.”

    But the Raven still beguiling all my fancy into smiling,
    Straight I wheeled a cushioned seat in front of bird, and bust and door;
    Then, upon the velvet sinking, I betook myself to linking
    Fancy unto fancy, thinking what this ominous bird of yore—
    What this grim, ungainly, ghastly, gaunt, and ominous bird of yore
    Meant in croaking “Nevermore.”

    This I sat engaged in guessing, but no syllable expressing
    To the fowl whose fiery eyes now burned into my bosom’s core;
    This and more I sat divining, with my head at ease reclining
    On the cushion’s velvet lining that the lamp-light gloated o’er,
    But whose velvet-violet lining with the lamp-light gloating o’er,
    She shall press, ah, nevermore!

    Then, methought, the air grew denser, perfumed from an unseen censer
    Swung by Seraphim whose foot-falls tinkled on the tufted floor.
    “Wretch,” I cried, “thy God hath lent thee—by these angels he hath sent thee
    Respite—respite and nepenthe from thy memories of Lenore;
    Quaff, oh quaff this kind nepenthe and forget this lost Lenore!”
    Quoth the Raven “Nevermore.”

    “Prophet!” said I, “thing of evil!—prophet still, if bird or devil!—
    Whether Tempter sent, or whether tempest tossed thee here ashore,
    Desolate yet all undaunted, on this desert land enchanted—
    On this home by Horror haunted—tell me truly, I implore—
    Is there—is there balm in Gilead?—tell me—tell me, I implore!”
    Quoth the Raven “Nevermore.”

    “Prophet!” said I, “thing of evil!—prophet still, if bird or devil!
    By that Heaven that bends above us—by that God we both adore—
    Tell this soul with sorrow laden if, within the distant Aidenn,
    It shall clasp a sainted maiden whom the angels name Lenore—
    Clasp a rare and radiant maiden whom the angels name Lenore.”
    Quoth the Raven “Nevermore.”

    “Be that word our sign of parting, bird or fiend!” I shrieked, upstarting—
    “Get thee back into the tempest and the Night’s Plutonian shore!
    Leave no black plume as a token of that lie thy soul hath spoken!
    Leave my loneliness unbroken!—quit the bust above my door!
    Take thy beak from out my heart, and take thy form from off my door!”
    Quoth the Raven “Nevermore.”

    And the Raven, never flitting, still is sitting, still is sitting
    On the pallid bust of Pallas just above my chamber door;
    And his eyes have all the seeming of a demon’s that is dreaming,
    And the lamp-light o’er him streaming throws his shadow on the floor;
    And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
    Shall be lifted—nevermore!

      1. נו באמת גם הקבוצות הכי טובות מפסידות ולפעמים אפילו נדרסות אבל בבוסטון יש קבוצה ומאמן כבר כמה עונות והם משתפרים למרות חוסר היציבות בסגל אתה פשוט תקוע עם הקונספט המוזר שלך לגבי סטיבנס ובטוח שהעולם שטוח רק כי מאיפה שאתה עומד האדמה נראית מאוד ישרה.

          1. תגיד אתה לא מבוגר מדי בשביל הפתטיות הזו?
            עם כל הכבוד למנחם ויש כבוד הוא בנאדם בדיוק כמוני וכמוך פעם צודק פעם טועה אבל ללכת להתחבא מתחת לשמלה של מנחם?! זה הטיעון הכי טוב שאתה מצליח להביא?🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

            1. אני סומך על מאמן מוכח שיאבחן מאמנים אחרים הרבה יותר ממי שאין לו דקה של אימון.
              היתה לו דנה אחת שהחזקתי ממנו בטופ כשהביא את הסלטיקס לגמר המזרח הראשון שלו. מאז ההערכה שלי אליו יורדת ובמיוחד בשנה שעברה עם 4 אולסטארים הוא נפל מול טורונטו וניק נרס כמעט העיף אותו ואחרי זה הפסיד למיאמי.
              הסלטיקס היו צריכים להגיע לגמר עם בראון טייטום והייווארד.
              הוא יגיע לגמר רק בפוקס בגלל שחסר בו משהו והוא לא מתקדם.

  10. התוצאה כרגע מאפשרת סלטיקס לשבור שיאים של נקודות אבל כמו שאני מכיר את סטיבנס, כשנגיע ממש לגרבג בסוף המשחק הוא יתן לקבס לצמצם.

  11. 2 דקות לסוף השלישי והסלטיקס כבר עם 109 נקודות, בראון עם 33. מעניין אם סטיבנס יוריד אותו כדי שלא ישבור עוד שיא… חס ושלום.

            1. את זה*

            2. רציתי משחק אחד לתת לו מחמאה והיה מגיע לו עד קרוב לסוף הרבע השלישי. אם הקבס יגיעו שם ל 110 עד 120 נקודותבסוף הוא יצא נעל. אתה יודע למה? כי אתמול הוא אמר שהסלטיק לא יכולים להרשות לעצמם לספוג כזו כמות גבוהה… אתמול!
              הוא יכול היה לשבור היום שיאים ולא עשה את זה. זה היה צפוי. דבר עם מנחם הוא יסביר לך מדוע סטיבנס לא מספיק טוב.

            3. אני לא ממש יודע איך להסביר לך שהטיעון "אבל מנחם אמר" הוא לא טיעון.
              מנחם גם אמר שאוקלהומה תהיה אלופה אז?
              עצם העובדה שאתה צריך את מנחם כטיעון מראה כמה אין לך מושג לגבי הקבוצה שלך, בשביל לתמוך בטענות שלך אתה לא צריך את מנחם אתה פשוט צרי להביא טיעונים מהמציאות, אתה יודע, כאלה שתומכים באופן ישיר בטענות שלך, לא כמו נגיד סטיבן לא צועק שזה כמו תאוריית הנעלים.

            4. סטיבנס*

            5. הדבקתי אותך אז זה סטיבן.
              מנחם הרבה פעמים עושה פרובוקציות כאלה זה חלק מהחן שלו. לגבי סטיבנס, אני חוזר ואומר זה לא צעקות אלא מה שהוא משדר ותגובה בזמן אמת, הוא לא חי מספיק את המשחק והתגובות שלו הרבה פעמים לא בזמן, אחרי שהעורבים כבר ברחו מהכלוב. כשאתה נמחץ על ידי הניקס בהפרש כל כך גדול? אף מאמן טוב לא היה נותן לזה לקרות בקבוצה שהיא קונטיינדרית.

            6. אף מאמן כי אמרת או כי יש לך כדור בדולח?
              משחקים בתקופת קורונה בלי סגל אז חלק מהמשחקים מפסידים גם גולדן של השיא וגם שיקגו של השיא הפסידו לנמושות והניקס דווקא לא כזו נמושה העונה. בקיצור אתה סתם זורק לאויר הצהרות חסרות ביסוס רק כי זה נראה לך כתומך במה שאתה חושב. הטריק הזה לא עובד.
              איך הפרובוקציה של מנחם קשורה לטענה שלך? עזוב את מנחם הוא פשוט לא רלוונטי לדיון. לפי הטענה המוזרה שלך לגביו אני יכול להשתמש באותה הטקטיקה ולהגיד לך שהוא מעולם לא אימן באנביאיי וגם לא אימן כדורסל וגם אתה לא. אופס ראית איזה טיעון טיפשי?
              אתה צריך להתאמץ יותר.

            7. לא מתאמץ בכלל כי זה ספורט.
              לא יודע כמה אתה צופה במשחקי הסלטיקס אבל אני מניח שאני צופה בהם יותר ממך.
              נכון או לא? להזכיר לך מה היה בניקס בשנה שעברה????
              חל שינוי מאד בולט מאז שנה שעברה. הגיע מאמן חדש שמצא את הדרך, אולי יום אחד יסגור מעגל ויחזור לבוסטון. כמו שהניקס העלובה משחקת השנה לא יתנו לטיבס לעזוב כל כך מהר.

  12. קרסן אדוארדס עשה רושם לפני שנה וכמה חודשים ואז פוףףףף נכבה. מאז ועד היום הוא מקבל תמצבים שלו ולא מנצל אותם. להעיף מהר בתרייד.

      1. מחזק את זה שיכול היה להיגמר ביותר, הרבה יותר. היה יכול להישבר הלילה שיא אן בי איי אבל אלה דברים שלא מעניינים את הרובוט.
        אם לאדוארדס סוף סוף יחזור הביטחון שמנלם לשנה ורבע אז אולי הרווחנו משהו.
        ושם בדוי, כשיש לך 4 אולסטארים בקבוצה אתה צריך לעשות גמר אן בי איי. את זה סטיבוט לא הצליח לעשות ואם לא תשתנה הגישה שלו עם הכוכבים הוא לא יגיע ליותר מגמר המזרח…
        לא יודע אם ראית את המשחק האחרון מול פילי כשפריצרד נפצע. לא בראון ולא הבולדוג שהיו ממש ליידו באו לסייע לו. איזה מנהיג זה? אם יש בעיות חברתיות עם הרוקי הזה סטיבנס היה צריך לפתור אותן, זה תפקידו.

          1. עזוב שטויות זה השלב שהוא נאחז בקרנות המזבח כדי לצאת "גדול".
            דוקטור זה ממש פתטי שאתה מתעסק בשם שלי, כאילו איזה גאון אתה שעלית על זה שזה שם בדוי🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 זה כנראה אומר שממש נגמרים לך הרעיונות ובמקום להתעסק בטענות עברת לשם.
            מה רע בגמר המזרח, בוא נעשה בדיקה אילו מאמנים אתה חושב שהם טובים מסטיבנס כרגע? ולמה? מספיק שתמנה ארבעה או חמישה אם אתה מוצא.

            1. שאלת לגבי אלטרנטיבות? היתה אחת על השולחן ואיננה יותר, תום תיבודו.
              יש 10 מאמני אן בי איי שלדעתי יותר טובים ממנו.
              עם 4 אולסטארים אתה אמור להגיע לגמר האן בי איי, גם עם 3. לפחות בשנה שעברה.
              עברו את פילי רק בגלל שלא היתה ההגנה של סימונס. הפסידו לנרס ורק ברגע האחרון עלו לגמר בסדרה שהיתה צריכה להיות בכיס הקטן אבל שטות של מאמן שהכניס את טאקו פול שלא מתאים למעמד על הגב של סטיבנס.
              גם גמר המזרח לא היו לסטיבנס פתרונות בזמן אמת כשכל פעם מיאמי חזרו ונצחו. זה היה שחמט של ספולס לסטיבוט. משחק מנצח מאמן שעושה התאמות בזמן של לחץ. גם ספולס וגם נרס עשו את ההתאמות בלחץ המשחק (לא ליד שולחן השרטוט)…..

          2. שימון
            הבנתי שהוא צפוי לחזור בעוד שבועיים אבל לא זאת הבעייה. הבעיה היא היחס שהוא מקבל משחקנים אחרים בקבוצה למרות שהוא רוקי מצויין ביחס לאחרים בשנתיים האחרונות. אני רואה סרטונים וגם במשחק האחרון מול פילי שבו נפגע. רואים שאחרי הנפילה בראון וסמארט שהיו ליידו לגמרי התעלמו ממנו. תפקיד מאמן לטפל בבעיות חברתיות כאלה.

  13. בוקר טוב לכולם אני רואה טריי הבריז כמו שהמלצתי לו לא מול דטרויט ומיני אלה נק בקופה וניפוח סטט אלא מול הקליפרס וכאלה כמו שהמלצתי. באקס ברשימה אם כבר זה המשחק להיות בו פצוע.
    אני האמת מופתע שזה לא 30 הפרש וליאניס אין 50 נק. הישג יפה להוקס.
    לפחות גאלו חזר הנק שלו חסרו הבעיה שהוא כמו פורזי משחק הבא עלול להיפצע שוב לחודש.
    רזיאל מה אתה מתלהב מנצחון על הקאבס 😂😂😂😂😂 אמרתי לך שהם די בקרוב יחזרו למקומם הטבעי. כל דבר מעל מקום 13 עבורם יהיה עונה הישגית יפה מאד והפתעה לטובה.

  14. חבל, קיוויתי בשביל הניקס.
    הם חיזקו את ההגנה מאוחר מדיי. אם היו עושים זאת 2 דקות לפני כן, היה צאנס לנצח במודה סנטר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט