ברוקלין שוב מפסידה, פילי גוברת על הסלטיקס והנאגטס מנצחים את הסאנס בהארכה ביום שישי הגדול / דור בלוך

ברוקלין שוב מפסידה, פילי גוברת על הסלטיקס והנאגטס מנצחים את הסאנס בהארכה ביום שישי הגדול / דור בלוך

שיקאגו בולס (8-7) 123 – שארלוט הורנטס (9-6) 110:

שיקאגו הובילה לאורך כל הערב בהפרשים קטנים כאשר שארלוט פשוט לא מצליחה להשיג את העצירות שהיא הייתה צריכה ברגעים שבהם הייתה קרובה לחזור. זאת יחד עם 21.9% מחוץ לקשת חרצו את גורלם של ההורנטס הסימפטיים ושיקאגו ממשיכה להתקרב למאזן 0.5.

הייוורד סיים עם 34, גרהאם הוסיף 24, אבל 1 מ-12 משותף של רוזייר ופי ג'יי וושינגטון ואפס תרומה מהספסל פגעו מאוד בצרעות.

בצד השני לווין עם 25 במשחק אחראי ומצוין, יחד עם 23של מארקנן ו-18 של וייט הובילו את הבולס לנצחון. טמפל הוסיף 15 מהספסל.

דטרויט פיטונס (12-3) 102 – יוסטון רוקטס (9-5) 103:

וואו זה היה קרוב אבל בסופו של דבר יוסטון שורדת מותחן, ובדיקה של מצלמות השופטים כדי לנצח משחק צמוד, בו קלעה פחות טוב מדטרויט, אבל איבודי הכדור של הפיסטונס השאירו את הרוקטס במשחק ואפשרו לה בסופו של דבר לקחת את הנצחון.

42 שניות לסיום אריק גורדון עושה רק אחת מ-2 ומעמיד את היתרון של יוסטון על 4. גריפין עונה בשלשה ואריק גורדון נחסם על ידי גראנט, בראון לוקח את הריבאונד אבל אולדיפו מחטיא את השלשה ולדטרויט יש 3.4 שניות לנסות מהלך לנצחון, אבל הלייאפ של גראנט נקבע כי נקלע לאחר הבאזר והנצחון נשאר אצל האורחים.

גראנט בערב נוראי של 4 מ-15 סיים עם 21, אלינגטון ורייט הוסיפו 18 כל אחד עבור הפיסטונס החלשים בעוד גריפין נראה צל של עצמו עם 7 בלבד. גורדון קלע 20, טאקר הוסיף 15 וטייט ואולדיפו עם 13 כל אחד. קאזינס הסריח את הפארקט בקטע קיצוני עם 2 מ-16. מרחם על מי שנאלץ לצפות במשחק הזה.

אידיאנה פייסרס (6-9) 120 – אורלנדו מג'יק (9-7) 118:

וואו איזה בעיטה מפוארת בדלי של אורלנדו שהייתה קרובה לנצחון בהארכה במשחק שבו המומנטום הרבה להחליף ידיים אבל מצאה את עצמה בסופו של דבר בצד המפסיד.

טרנס רוס העלה את אורלנדו ליתרון 2 דקה לסיום, שתי הקבוצות התקשו לפתח מהלכי התקפה ראויים אבל סבוניס, בערב פושר עד אותו רגע, קלע את הזריקה מקרוב כדי לכפות שוויון והארכה.פורנייה פתח חם את ההארכה כשקלע את 7 הנקודות הראשונות של קבוצתו, אבל אינדיאנה עשתה מספיק כדי לחזור ו-3.6 שניות לסיום ברוגדון קבר את השלשה שהכריעה את המשחק בעוד פורנייה החטיא את השלשה שיכלה עוד להחזיר את המשחק למג'יק.

פורנייה הוביל את האורחים עם 26, ווץ' הוסיף 24, וגורדון תרם 17. בצד השני ברוגדון עם 23 היה אפקטיבי, טרנר הוסיף 22, וסבוניס בערב פושר שכלל 1 מ-5 מחוץ לקשת קלע 18 אבל תרם בדרכים אחרות עם 11 ריבאונדים 9 אסיסטים ו-5 חטיפות. ג'רמי לאמב עלה מהספסל מצוין ותרם 22.

קליבלנד קאבלירס (8-7) 125 – ברוקלין נטס (8-9) 113:

אומנם ללא דוראנט, אבל ברוקלין נראתה אובדת עצות בשלבים רבים, גם כאשר קיירי והארדן היו על המגרש, בהתקפה ובוודאי בהגנה,ולמען האת הנצחון של קליבלנד לא ממש הועמד בספק מאז הרבע השלישי בו פתחה את הפער הדו ספרתי שלה.

ההפסד הדגיש בעיה נוספת של ברוקלין – בעיית הריבאונד, 50 כאלה היו לקליבלנד לעומת 29 לברוקלין.

ארווינג סיים עם 38 וריבאונד אחד. הארדן הוסיף 19 וגם 11 אסיסטים, אבל ערב פושר של האריס עם 2 מ-7 וערב נוראי של שאמט עם 0 מ-5, פגעו בהם קשה וכרגע לברוקלין אין שום תרומה אמינה מהספסל.

בצד השני סקסטון שוב היה מצוין על אף ערב קליעה פושר עם 25, ג'ארט עלה מהספסל וקלע 19 ב-19 דקות וכמוהו דראמונד קלע 19 והוסיף 16 ריבאונדים. נאנס סיים עם 15.

פילדלפיה 76'ס (5-11) 122 – בוסטון סלטיקס (6-8) 110:

אמביד היה פשוט בלתי עציר, ומול בוסטון חסרה זה הספיק. 20 איבודים של פילי לא מנעו מהם את הנצחון כשהם משלימים את הכדורים החסרים בריבאונד בו שלטו 32-45. בוסטון התקרבה ברבע הרביעי אבל חמש רצופות של סימונס ועוד שלשה של האריס סגרו עניין.

בראון היה ענק זה לא מילה עם 42 אבל הערב שלו בוזבז למול ערב נוראי של קמבה ווקר שקלע 1 מ-7 משלוש, ופשוט לא מצליח לסייע להשלים את הנקודות החסרות של טייטום בהיעדרו. סמארט הוסיף 20.

בצד השני אמביד עם 38 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-30 דקות היה דומיננטי בצורה יוצאת דופן בדקות שבהן היה על המגרש. האריס הוסיף 23. סימונס התעורר ברבע האחרון ותרם 15, וכמוהו סת' קארי ע ם15 משלו ב-3 מ-5 מחוץ לקשת.

טורונטו רפטורס (9-6) 101 – מיאמי היט (8-6) 81:

הרפטורס שלטו במשחק לחלוטין אבל הם נתקעו ברבע השלישי וחזרו עד שוויון לאחר שכבר פיגרו ב-21, אבל אז להיט החסרים נגמר המצבר וטורונטו חזרה לשלוט ומשם ההיט אפילו לא הצליחו להתקרב וזה נגמר חד צדדי ביותר.

התוצאה לא מפתיעה כשמסתכלים על דפי הסטטיסטיקה. טורונטו קלעה ב-42% מחוץ לקשת לעומת 22% להיט, שגם סבלו מפיגור של 13 כדורים חוזרים.

בהיעדרו של באטלר מי שהתעלה שוב הוא נאן שעלה מהספסל וקלע 22 אבל מלבדו אף שחקן אחר לא עבר את ה-14. בצד השני ניק פאוול עם 23 ואנאנובי עם 21 הובילו את הקנדים.

מיניסוטה טימברוולבס (11-3) 98 – אטלנטה הוקס (7-8) 116:

מול אחת הקבוצות בליגה, טריי יאנג נתן את עוד אחת מאותן הופעות שלו והניצחון של אטלנטה לא עמד בספק כמעט אף לא לרגע עם יתרון באחוזי הקליעה (25-43%) ובריבאונד (40-55).

ביזלי סיים עם 17 וקולבר הוסיף 15 מהספסל למפסידים, כשראסל ממשיך להיות סאטירה על עצמו עם 2 מ-9 מהשדה. יאנג היה ענק זה לא מילה עם 43 8 מ-12 מחוץ לקשת, מלבדו, אטלנטה לא הייתה צריכה הרבה, והיא גם לא קיבלה. רדיש קלע 15 מהספסל, קאפלה הוסיף 13 ו-19ריבאונדים ו-10 חסימות בערב היסטורי משוגע עבורו.

סן אנטוניו ספרס (8-8) 117 – דאלאס מאבריקס (7-8) 122:

דאלאס פרצה ברבע השני ויצרה פער דו ספרתי עליו הצליחה לשמור עד לשלהי הרבע הרביעי, אבל אז סן אנטוניו שניצלה שליטה בריבאונד וערב קליעה טוב יותר כדי לחזור למשחק הייתה קרובה לנצחון.

דרוזן החמיץ הזדמנות להשוות דקה לסיום כשקלע רק 1 מ-2 ודונצ'יץ' ענה עם 2 משלו. דרוזן החטיא, ובראנסון עם שלשה העלה ל-6. סן אנטוניו לא נכנעה וגיי קלע שלשה 16 שניות לסיום שהחזירה את הפער ל-3, אבל 3 של פורזינגס סגרו עניין.

דרוזן סיים עם 29, אבל הקלאץ' היה קשה עבורו הלילה. ג'ונסון הוסיף 17 ו-11 ריבאונדים, ואולדרידג' קלע 26 ו-9 ריבאונדים. גיי הוסיף 16 מהספסל.

בצד השני דונצ'יץ' כיכב עם 36 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. פורזינגס והרדוואי הוסיפו 21 כל אחד.

פיניקס סאנס (6-8) 126 – דנבר נאגטס (7-8) 130:

משחק נהדר באריזונה, כאשר הסאנס שומטים יתרון בו החזיקו ממש לאורך כל המשחק, ומפסידים לעוד תצוגה נהדרת של הג'וקר, אשר התגבר על ערב קליעה איום ונורא של קבוצתו עם 23% מחוץ לקשת, בעוד הנאגטס נהנו מערב מפוזר של הסאנס שאיבדו 16.

2 דקות לסיום שני מיד ריינג'ים של כריס פול נתנו לסאנס יתרון 4, מארי הוריד ל-2, ויוקיץ' הוסיף לייאפ משלו כדי להשוות 1:07 לסיום. מכאן שתי הקבוצות לא הספיקו לעשות הרבה והמשחק הלך להארכה. דנבר נתנה את התון מהרגע הראשון בהארכה, עם האריס ולאחר מכן שתיים רצופות של יוקיץ'. איטון היה דומיננטי וסל ועבירה שלו העלה את פיניקס ליתרון 1:54 לסיום. בארטון ומארי ענו בסלים משלהם ואיבוד כדור של קמרון פיין אפשר לבארטון להעלות ל-5 מהקו. נגמר? כריס פול חושב שלא. שלשה שלו החזירה את הסאנס למשחק אבל בארטון שוב שמר על קור רוח והמשחק הולך לנאגטס.

27 של איטון באחד ממשחקיו הטובים העונה, 24 של ברידג'ס ו-31 של בוקר לא הספיקו לפיניקס שסבלו מערב חלש של פול עם 5 מ-15, כאשר הגארד כמעט ולא מגיע לקלאץ'.

יוקיץ' הוביל את הנאגטס כרגיל עם 31 8 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. האריס הוסיף 19 מארי עם 18 ובארטון ומוריס עם 17 כל אחד.

לוס אנג'לס קליפרס (4-12) 120 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-6) 106:

הקליפרס שלטו בריבאונד 29-48 מה שאפשר להם לשלוט במשחק החל מתחילתו ועד סופו והת'אנדר אפילו לא היו קרובים, ולקליפרס יש כבר 6 נצחונות רצופים.

גילג'ס אלכסנדר סיים עם 30, ודורט הוסיף 19 לת'אנדר. לאונרד למרות 1 מ-7 מחוץ לקשת שלט במשחק וסיים עם 31, ג'ורג' שהיה מדויק יותר מהשדה קלע 29 משלו. איבקה הוסיף 17.

סקרמנטו קינגס (10-6) 103 – ניו יורק ניוקס (9-8) 94:

לניקס לעולם לא נגמרות הדרכים לאכזב את האוהדים שלהם, והנה כשהם על סף של מאזן חיובי ערב של 22.7% מחוץ לקשת חורץ את גורלם להפסד מאכזב מול הקינגס החלשים, במשחק שבו שתי הקבוצות נראו כמנסות שלא לקלוע ברגעים האחרונים כשרק השעון גואל את הצופים האומללים.

רנדל היה מצוין עם 26 ו-15 ריבאונדים, ובארט הוסיף 21, אבל מלבדם הניקס לא קיבלו כלום מאף אחד כשבולט בחידלונו בארקס שעלה מהספסל וקלע 3 מ-14. בצד השני פוקס עם 22 ובארנס עם 21 הובילו את הקינגס שנהנו מערב של ספרות כפולות מכל החמישיה שלהם. הילברטון הוסיף 16 מהספסל.

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. דה שוט טריי משחק שני ברציפות עם נעליים ירוק זהר זרחני שם 43. השלשות סוף סוף הגיעו. (אשך נרדם בההגנה עליו היום)
    תראה את התקציר אתה תאהב מלא שחקנים עם נעליים ירוק זהר זרחני גם במיניסוטה אולי בגלל זה חל האיזון.
    אחרי מה שמנחם עשה להוקס ולטריי הרופא רשם להם מיניסוטה ודטרויט לחזור לבריאות איתנה.
    בזאת נקווה שטריי חזר לליגה ומנחם אין טורים טובים יותר עד לסיום העונה על טריי או ההוקס. גרועים אפשרי.
    גאלו גם חזר היום מזל טוב.
    מנחם אין גם טורים טובים על אמביד או פילי עד לסיום העונה. גרועים אתה יכול אין בעיה.
    כמו שטראסט אמר יום ד הקרב על ה mvp הרבע עונתי אמביד מול השיקצה. האם אמביד יוכל למארק גאסול זאת השאלה.
    הסאנס טרם התאוששו מהסייד אפקט של מנחם. הרופא רושם דטרויט ומיני מעורבב בokc עם תוספות יוסטון ושארלוט ובלי נעליים זרחניות.
    פאתרן קבוע במשחקי הסאנס רבע אחרון הכדור היחיד שאייטון רואה זה ריב אם הוא מצליח לקחת.
    על העגל שומר היום קונוס סרבי כל כדור שמגיע אליו זה 2 נק בבנק אבל מסרבים למסור לו במיוחד הגנרל הקטן שמשתמש בו אך ורק כקונוס לסקרינים היה רגיל לסטיבן אדמס וקאפלה זה כוחו של ההרגל.
    הגנרל הקטן מנסה בכוח להראות שהוא ווינר ומהלכים אחרונים מדדה 24 שניות כמו סבאלה ואז זורק. הוא מוסר רק אם הוא נתקע החוצה.
    מונטי וויליאמס סיפסל את בוק בקלאץ של הארכה למהלך הגנתי ואז נתקע עם סוף שעון של גונסון בידויי פטיש.
    את קראודר הוא ייבש מהרבע האחרון ונתן קליר פאת לסרבי עם עבדל נאדר וגונסון.
    טעויות חמורות של ניהול משחק שהשמיט מהם משחק שהיה שלהם לכל אורכו.
    זאק לאבין האיש שלי ממשיך בשלו. קובי וויט ממשיך לנגר ולקטסטרף.
    המדדה מדדה מול נמושות עם ניפוח סטט יפה במשחקים האחרונים, נהנה מהקליר פאת.
    אינדי ממשיכה לגרד נצחונות דחוקים מול נמושות.
    הראפס חוזרים לעצמם בתקופה האחרונה ומתחילים לנגב.
    הדונציץ עושה צחוק מפופ הזקן שפעם היה מחסל כוכבים ידוע והיום כל כוכב בליגה חוגג עליו כאילו אין מחר.

    1. מונטי וויליאמס ספסל את בוקר למהלך הגנתי ואז נתקע עם סוף שעון של ג'ונסון בידוי פטיש.
      כן נכון זו בדיוק הסיבה. הוא גם השאיר אותו אחר כך על הספסל כדי ללמד אותו לקח. החיים יפים בעולם שמעון.

      1. חביבי איפה כתבתי שספסלו את בוקר במהלך האחרון? מה שאני כתבתי זה שאייטון כמעט ולא קיבל כדורים למרות שבפירוש אתמול עם בוקר הוא היה השחקן הטוב על המגרש בסאנס, יוקיץ לא יכול להאט אותו לשנייה עדיין אייטון לקח רק 13 זריקות (וקלע 11 מהם). וזה מגמה שהולכת כל העונה שהוא אופציה שלישית רביעית בהתקפה למרות שפרט לבוקר הוא המוכשר ביותר בחלק הזה. הוא שחקן של 20-24 נקודות בשינה באחוזים מצויינים.
        .
        מה שמונטי וויליאמס לא מבין שבלי קפיצה של אייטון התקפית אין לכם מה לחפש בפלייאוף בשנים הקרובות, וזה גם מנייה הרבה יותר בטוחה ללונג רן מאשר שברידגס יראה כמו קרי מ3, ברידגס לא ישאר קרוב למחוזות ה50% מ3.
        .
        עוד נקודה על אייטון שנה שעברה הוא נראה לי מגן טוב יותר הוא פשוט גולם בהגנה שלו בפיקאנדרול.

      1. מסכים, הצגה חלקית של הנתונים יכולה ליצור תחושה מטעה. לקאפלה למשל היה משחק מפלצתי עם 7 ריבאונדים בהתקפה, 19 בסה"כ ו 10 חסימות. במקום לציין את זה (ואולי גם לחפור בנתונים מתי לאחרונה היה טריפל דאבל עם חסימות) מתקבל הרושם שהיה לו סתם משחק סטנדרטי ולא מיוחד. קצת חבל.

  2. היה אחלה משחק, שם באריזונה.
    רבע שלישי מאכזב,
    הארכה מאכזבת,
    תוצאה מאכזבת.
    אבל מי אני שאלין על כך שהסאנס משתתפים במשחק עליו הפרשנים אומרים במהלכו שזה "משחק של 2 קבוצות שיעשו רעש השנה בפלייאוף".
    .
    תודה, דור.
    אפילו על שעון האורלוגין שירשתי מסבתי, אי אפשר לסמוך כמו על הסיקורים שלך בשבת בבוקר. . .
    .
    שבת שלום.

  3. שמעון תוג חיסל זמנית את תאוריות הנעליים הצבעוניות. היא מושעית רישמית כבר כמה שבועות. כמו תיאוריות רבות לפניה, היא הייתה טובה בשעתה (העולם שטוח, כדור הארץ במרכז, כור ההיתוך, האבולוציה…)
    לגבי טריי – זה לא ראס – יש לו קליעה. הוא מחפש את דרכו אבל ראיתי כבר בעונת הרוקי שלו שהוא טיפוס לא משהו ושהחברים לא מתים עליו. מציע לך להישאר בפילי השנה. השמן נראה טוב!

    1. עליתי על התכנית הזדונית שלך –
      אתה מנסה להעביר את שמעון לעגלת הסיקרס,
      ובכל גם להציל (חלקית) את הנטס,
      וגם לחבל בפילי (להכניס קוריוז גלגלים…)
      .
      תנחומי, טראסט.

      1. זאת העגלה הראשית שלו.
        הנטס ימצאו את הדרך, הארדן ודוראנט זה די והותר בשביל המזרח. חייבים לתת להם כמה ימים של חסד.
        טראסט – כפי שאמרת – עוד שבועיים נפגשים. תכין מטריה, יהיה גשום…

  4. מדגם קטן ולא מיצג מציף בעיה בברוקלין. קיירי והארדן ביחד זה שילוב שלא מנצח משחקים. כל אחד מהם עם דוראנט מניבים תוצאות טובות אבל ביחד, עם או בלי דוראנט משהו הולך לאיבוד.

  5. זה נראה שמיאמי חוזרת לגודלה הטבעי, ההישג בבועה היה חד פעמי ובטח לא משקף את היכולת של הקבוצה הבינונית הזו.
    כנראה אלופת המזרח החלשה בהיסטוריה

    1. באטלר והירו לא שיחקו בשלושת המשחקים האחרונים. הקבוצה רחוקה 2 משחקים בלבד מהמקום הרביעי עם המון פציעות, היא תהיה בסדר. בלי קשר לזה שזאת לא אלופת המזרח החלשה בהיסטוריה או שלא צריך לגמור קבוצות של עונות אחרי חודש, במיוחד חודש שהן נשארו בו באזור של 50% הצלחה

      1. 💯+
        .
        ועוד מילה, גם אם בלתי מוכחת או מדידה – זו חבורה של אנשים עם אופי ונחישות, ובמקרים כאלה צריך לחכות עוד קצת עד ההספד, שהיה, אולי, מוצדק יותר במקרים של קבוצות חלושות אופי. כל הנ"ל נכון גם לטורונטו ונרס.

    2. בהחלט חוזרת לגודלה הטבעי כשהיא נאלצת לשחק עם הרכב טלאים כבר תקופה. למה להסתכל על כל התמונה כשאפשר לאנוס את המציאות?

  6. תודה רבה דור, אחלה סיקור.
    .
    בעניין הקלאץ' של דרוזן – זו בעיה מוכרת וידועה, השאלה אם פופ לא יכול לעשות איזה תרגיל שיביא מישהו אחר לקחת את הזריקות האלה – פאטי, גיי, אולי אפילו קלדון ג'ונסון. לא ראיתי, אז לא יודע מה היו האופציות הלילה, אבל זה משהו שצריך לעבוד עליו.

  7. למה לכתוב שברוקלין שיחקה רע ולא לכתוב שקליבלנד שיחקו טוב?
    ברוקלין תנצח עוד הרבה משחקים.
    ועדין מזלזלים בקליבלנד.
    קליבלנד עדין לא קבוצת אליפות ,אבל בנחלט יש להם סיכוים טובים לעשות פליאוף מהמקומות 6-7

    1. צודק.
      .
      לקאבס מאזן חיובי אחרי 15 משחקים. זה לא משהו שהם יכלו לרשום לזכותם בגרסאות הקבוצה ללא לברון ב-20 השנים האחרונות
      (4, 2, 4, 3, 6, 6, 2, 5 – כמות הניצחונות של הקאבס אחרי 15 משחקים בעונות נטולות לברון ב-20 השנים האחרונות).
      .
      יותר מכך, לקאבס השנה יש הגנה. אמיתית. אני בספק אם יש להם את היכולת להציג הגנה טופ 2 עד לסיומה של העונה,
      אבל בהחלט יש את הרושם שהם הגנה טופ 10. וזו התקדמות ממשית שאפשר לבנות עליה לעתיד.

  8. השלמתי את רוב החצי הראשון בפיניקס-דנבר. כל הכבוד לכריס פול על היוזמה לעזור ליוצרי סרטוני היוטיוב שריכז (אה? פאן לא מכוון) מקבץ מדויק לסרטון הבא שלהם על כמה הגנת הפיק'נ'רול של דנבר גרועה. בזכותו יש להם שם חומר לסדרה ארוכה.
    מקווה שישתפרו שם בדנבר בחצי השני, אחרת אני צופה תבוסה אכזרית.

    1. אז חצי שני.
      יוקיץ' סחב (ופתאום גם סגר בהגנה), ג'מאל שם את הסופי (איזה שחקן מוזר. מצד אחד "אני פצוע, לא יכול לעשות כלום". מצד שני ובו זמנית "תראו אותי דופק זורק מסבסובים במקום זריקות מכריעות"), אבל אפינג מונטה מוריס. הדבר הזה זה האנטי-דואר ישראל. כל כך הרבה מסירות וכל כך מעט איבודים. בקופות החולים של חיסוני הקורונה מתחילים לקנא באחוזים שלו. להצליח להתבלט במסירות בקבוצה עם מוסר כמו יוקיץ' זה פשוט מדהים.

  9. תודה על הסיקור. אחלה סיכום למשחקים.
    *
    מאז שהתחילה הקורונה אני עושה יותר בידודים מהארדן וקיירי אירווינג ביחד והסופ"ש הזה לא שונה.
    זה שלא נדבקתי אומר שאני עושה גם יותר הגנה משניהם ביחד.
    *
    ובכל מקרה – כל הכבוד לקליבלנד.
    *
    אמביד ויוקיץ'…. נורא כיף לי לראות כל מיני גארדים קטנים ווירטואוזים. אבל לא פחות מזה – כיף הדור הזה של סנטרים שכבר לא מסתמכים על סבסוב בצבע ולדחוף את כולם הצידה – אלא קולעים שלשות, מוסרים וחותכים פנימה כמו גארדים.
    מתי הפעם האחרונה ששני המועמדים המובילים ל-MVP היו סנטרים טבעיים? (לא מדבר על דאנקן מול גארנט).

    1. ב-2000 שאקיל התמודד לבד (120 קולות מתוך 121) והוא גם הסנטר הטבעי האחרון שזכה. השנה האחרונה שבה 2 סנטרים קיבלו את רוב הקולות במקום הראשון לאמ.וי.פי הייתה 1994 עם אולג'ואן נגד רובינסון.
      .
      ב-1995 קארל מלון קיבל 2 קולות יותר משאקיל שסיים שלישי ורובינסון ניצח.

  10. טנש נתתם משחק מתנה ללחוס מה אתם שמחים במקומכם הייתי בוכה. הילד שלי משום מה היה לטובתכם ראה איתי במיטה את המשחק קפץ עליי ב5 בבוקר🙄
    אמר שאתם בטוח תנצחו לאורך כל המשחק😂😂
    היום יהיה פייבק?

    1. איך פייבק, איך?
      אם לא זאת בלבד שמונטי מוציא את בוקר מההרכב במאני טיים,
      הוא גם פוצע אותו כך שהוא לא יוכל לשחק הלילה המשחק הגומלין מול הנאגטס???
      .
      אתה מבין עד כמה נכלוליים מאמני ה-NBA האלו???

  11. מנסים לגרור אותי למשחק 5 על 5 פה בשעה 3 עם חברה לא מוכרים אומרים לי הם רמה. דפקתי עכשיו 6 קובה הבטן שלי כמו הארדן. הם לא מוכנים לדחות לשעה 4.
    מה אומרים כדאי ללכת? אני גם אחרי בק טו בק מאתמול אחרי שניגבנתי רצח

  12. קחו קצת סיפורי שכונה מאתמול
    התמנון בזמן האחרון תפס תחת והתחיל לטטרש פעם לא היה מוציא מילה.
    אמיר כץ קירצף אותו 2 משחקים אחרונים רצח אז אתמול התמנון נכנס למגרש ולפני שלום ואומר לו היום אתה הולך להפסיד 😂😂
    אנכי התמנון והשוער היינו נגד כץ לאורי ואריק סנואו (זה בחור שבא פעם ב..משחק לאט ונגר כמו סנואו)
    לאורי החליט שסנואו עליי ואמרתי לו מה קרה אין לך כוח אליי.
    קיצר ניגבנו אותם 12 0 על ההתחלה תוך כמה דקות. הם התעצבנו וביקשו סידרה של הטוב מ7 בלי להחליף קבוצות.
    לא החטאתי אתמול כמעט מה3 הכל בפרצוף 2 מטר מה3.
    אמיר כץ היה עצבני והיה קטע שאריק סנואו הרג אותי מצחוק הוא נתן לי לזרוק שלשה לבד כי לא נשם כבר והחטאתי ואז הוא אמר לי מזל שלא קלעת את זה הוא (אמיר כץ) היה הורג אותי אם היית קולע 😂😂😂.
    כץ התחיל לשחק ראש בקיר וניגר לא מעט בניגוד לפעמים הקודמות גם קיבל דאבל טים אגרסיבי כמעט כל מהלך איך שהתחיל לחפור על התמנון.
    התמנון אמר לו שהוא היה על ה3 זרוק זרוק אני נותן לך והוא לא קולע טוב משם והקשיב לו 😂😂
    הוא מה זה התעצבן על סנואו שחטף ממני שלשות בפנים ואומר לו שים לו יד 😂😂😂 למרות שהוא שם.
    ביקש מלאורי שיעבור לשמור עליי.
    לאורי ישר התחיל עם הבושידו שלו 10 עבירות באותו מהלך ובאחד הסוויצים הוא נפל על התמנון בשלשה בפינה והתמנון עשה לו נאטמאג משפיל ונכנס לסל וחטף גג מכץ לתוך הראש.
    היה קטע מצחיק שהייתי בסוויץ על כץ והוא חפר עליי בפוסט וזרק עליי מהעונשין והחטיא ואז אמרתי לכולם שזה בגלל שהסתרתי לו את הסל כולם נקרעו מצחוק.
    קיצר ניגבנו אותם 4 0 בסידרה.
    לאורי אחכ אמר שאם השוער עובר אליהם וסנואו איתנו הם מנצחים אמרנו יאללה משחק אחרון עד 20.
    הוא קיבל ממני 4 שלשות סטפבק רצוף בפנים אחרי סחרור אפילו כץ התלהב תכלס כל ה4 היו אנד וואן גם הוא קפץ עליי עם הטוסיק שלו לגוף חח.
    היה קטע התמנון מהחצי רץ בתנופה וניסה לקלוע על כץ וחטף גג במקום להוציא לי לקרש סל חצי פינה קל אמרתי לו מה ניסית להטביע עליו? 😂😂
    קיצר הלך צמוד אבל ניצחנו 20 17.
    ואז התמנון זרק לכץ אמרתי לך שתפסיד היום 😂😂

  13. תודה על הסיקור. עבר רק חודש ואנשים פה קושרים כתרים כאילו אין עבר ואין עתיד, אמביד MVP פילי עושה גמר כללי קליבלנד תעשה פלייאוף ועוד ועוד. פעם זה היה מצחיק היום כשהאינטרנט זוכר הכול זה טיפה מביך.

  14. מי תעשה גמר ומי תיקח זה עוד רחוק כדי לדעת, אבל שקליבלנד תעשה פליאוף?
    הם השתפרו מאוד והתחקו מהטריד.
    בלי כוכבים גדולים, השתפרו מאוד בהגנה ויש להם ממוצע ריבאונד מצוין.
    לא סיכוי לפליאוף?
    ברור שזה לא בטוח, בטח בתקופה משוגעת עם הקורונה, אבל זה הימור די טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט