הנאגטס נגד הסאנס, הסיקסרס נגד הסלטיקס, והנטס ינסו להתחבר בגומלין מול הקאבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הנאגטס נגד הסאנס, הסיקסרס נגד הסלטיקס, והנטס ינסו להתחבר בגומלין מול הקאבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (8-6) – שיקאגו בולס (8-6):

עם מאזן זהה שתי קבוצות שעד לא מזמן היו חסרות תקווה או תקנה באופן מוחלט, רואות אולי אור בקצה המנהרה.

עם שני סגנונות הפוכים, לפחות סטטיסטית, הבולס עם 117 נקודות אך סופגים 120, וההורנטס שקולעים רק 107 אך סופגים 108 נמצאות במקום שאף אחד לא רוצה להיות בו – שולי הפלייאוף – ללא סיכוי לבחירה גבוהה, אבל גם בלי סיכוי להתמודד על משהו, אבל עבורן מדובר בשיפור.

שתי הקבוצות גם הפוכות במומנטום שלהן. בעוד שארלוט פתחו טוב את העונה אבל ספגו 3 הפסדים ברציפות בעשרת הימים האחרונים, הבולס עצרו רצף הפסדים עם שני נצחונות על יריבות טקסניות – דאלאס ויוסטון.

האם המומנטום הזה יימשך תלוי במידה רבה בזאק לוין. הגארד קולע 27 נקודות לערב באחוזים טובים, ואין ספק לגבי יכולות יצירת הנקודות שלו, אבל הוא עדיין צריך להוכיח שהוא יכול להיות שחקן מוביל בקבוצה מנצחת, ואין זמן טוב להתחיל מאשר ההווה.

הימור: שיקאגו ב-12

2:00 דטרויט פינסטונס (11-3) – יוסטון רוקטס (6-9):

שתי קבוצות עצובות למדי יפגשו בדטרויט הלילה. על הפיסטונס אין מה להחביר מילים,למעט ג'רמי גראנט שמהווה סיבה לאופטימיות בדטרויט באמת אין שום דבר נכון לעכשיו והוא אולי הפרנצ'ייז במצב הגרוע ביותר בליגה.

הרוקטס סיימו להיפטר מכל מה שהזכיר להם את העונה שעברה וכעת הם מתבססים על שלישיה אקלקטית למדי, אבל כזאת שאם תישאר בריאה ותתחבר יכולה להיות ממש מעניינת. מדובר על צמד הגארדים – ג'ון וול (לא צפוי לשחק הערב), ואולדיפו, ובקו הקדמי אחד השחקנים שאני הכי נהנה לראות העונה, סנטר מודרני נהדר שעושה הכל – כריסטיאן ווד, אשר לאחר שחיפש את עצמו במשך 3 עונות בקבוצות שונות בליגה, עשה בעונה שעברה את עונת הפריצה שלו בדטרויט ועל כן באופן טבעי ברח כל עוד נפשו בו והגיע ליוסטון.

שתי הקבוצות מגיעות במומנטום שלילי כאשר הרוקטס סופרים שלושה הפסדים רצופים ו-4 מ-5 האחרונים בעוד הפיסטונס סופרים 2 הפסדים רצופים וגם הם עם 4 מ-5 בטור ההפסדים.

הימור: יוסטון ב-15

2:00 אינדיאנה פייסרס (8-6) – אורלנדו מג'יק (8-7):

קרב אירופאים הערב באינדיאנה כאשר שתי הקבוצות המובלות על ידי שחקנים מהיבשת הישנה יפגשו באינדיאנה.

הפייסרס שנפרדו מאולדיפו, נהנים מקו אחורי מגוון עם ברוגדון, האחים הולידיי, לאמב ולוורט, אבל מעל כולם נמצא סבוניס, שמאיים להעפיל על המורשת של אביו עם 22 נקודות 5.6 אסיסטים ו-12.6 ריבאונדים לערב.

בצד השני רצף של ארבעה הפסדים רצופים, שנקטע עם ניצחון על מיניסוטה מאיים על התקוות של אורלנדו לחזור לפלייאוף זאת השנה השניה ברציפות, אבל אם הם יעשו את זה בסופו של דבר זה יהיה בעיקר הודות לניקולה ווצ'ביץ', שעושה כל העולה על רוחו בצבע עם 23.3 נקודות 11 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים.

הימור: אינדיאנה ב-5.

2:30 קליבלנד קאבלירס (7-7) – ברוקלין נטס (7-9):

זה היה אמור להיות אירוע חגיגי, המופע הראשון של האנסמבל ההתקפי המוכשר ביותר שנאסף יחד מאז שמייקל ג'ורדן שיחק חיובים.

אבל בפועל מה שראינו הוא קרקס, של חולשה הגנתית, זריקות לא טובות מחוץ לקשת (36%) והפסד מדהים לקליבלנד שממשיכה להיות אחת מההפתעות הנעימות של העונה עם שחקנים צעירים כמו סקסטון שקלע 42 נקודות במשחק ויכולים להיות בסיס לעתיד טוב יותר עבור הקאבלירס (כי גרוע יותר לא יכול להיות).

מה שמדהים הוא הבחירה של נאש לשחק 50 דקות עם דוראנט, 51 עם הארדן ו-48 עם ארווינג במשחק עונה סדירה מהסוג הזה.

כך שהמשחק מול הקאבס, עורר את שני החששות העיקריים לגבי הנטס – היעדר עומק בעקבות הפציעה של דינווידי וההפטרות מכלל הנכסים של הקבוצה כדי לאסוף יחד את שלושת הגדולים והשאלה מי אמור לשמור בדיוק בסיטואציה הזאת, כאשר ג'ורדן שבעבר נחשב לעוגן הגנתי, הוא סנטר שלא ניתן לשחק איתו מול קבוצות שמעמידות הרכב קלעים כי יהרגו אותו בחילופים.

ועם זאת לא הייתי ממהר להספיק את הנטס כקונטנדרים. אם הראש של קיירי יהיה מסודר, זאת באמת שלישיה שאין לאף קבוצה, כולל אף קבוצה תשובה אליה, אלה שלושה שחקנים ששווים בערב פושר 30 נקודות בערב כל אחד, ותשומת לב ההגנתית אליהם תאפשר בהגדרה שלשות חופשיות לחלוטין לג'ו האריס ודומיו. אם הם יעשו מהלכים נכונים בשוק הוטרנים של לקראת הפלייאוף הם גם יכולים להשלים את העומק החסר, אבל קודם כל הם צריכים לגמול לאחת קליבלנד, מאמין שהם יעשו את זה.

הימור: ברוקלין ב-20

2:30 פילדלפיה 76'ס (5-10) – בוסטון סלטיקס (5-8):

בעולם שבו הנטס מתרסקים, זה בהחלט עשוי להיות גמר המזרח.

חייב להודות שאני מופתע מפילדלפיה. אני חשבתי שהחיבור בין מורי, דוק ריברס, ובן סימונס מועד לפורענות אבל הנה בעונה המשונה הזאת, עם הקבוצה המשונה הזאת עושה רושם שזה עובד. שלושה נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים, כולל על הקבוצה אותה תפגוש הערב ממקמת את פילדלפיה בצמרת המערב כשאנחנו מתקרבים לשליש העונה.

הם עושים זאת בעיקר הודות למאזן בית מופתי של 1-8, הביתיות לא משמעותית בעונת קורונה בלי קהל? אף אחד לא סיפר לפילי. אמביד והאריס הם ספקי הנקודות העיקריים של פילדלפיה, כאשר גם סת' קארי נותן עונה איכותית, אולי הטובה בקריירה שלו עם 17 נקודות לערב ב-30 דקות. ההפתעה הנעימה אף יותר של הקבוצה העונה הוא שייק מילטון. הגארד שזו עונתו השלישית קולע 17 לערב ב-35% משלוש וקרוב ל-50% מהשדה ואם ימשיך בכך, הוא יחד עם קארי יתנו לפילי את הריווח שהיא כל כך צריכה מסביב לבן סימונס ואמביד.

אבל הפיל שבחדר הוא סימונס עצמו, הגארד שגם השנה לא זורק מחוץ לקשת קולע רק 12 לערב, אומנם עם 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אבל גם אם זה מה שהקבוצה שלו צריכה ממנו האם הוא יסתפק בכך, או שהעונה הזאת היא למעשה מבוא לטרייד?

יהיה מעניין לראות, בינתיים יש לפילי את בוסטון על הראש, ובעיקר את ג'יילן בראון הנפלא, ומרקוס סמארט שעשה את חיקוי הטייטום הטוב ביותר שלו כשקלע 25 נקודות בנצחון על ה-76'ס. בהיעדרו של טייטום כולם צריכים לעשות יותר, ומי שעשה יותר מהרגיל שלו יותר מכולם הוא דניאל ת'יס שקלע 23.

הימור: פילי ב-5

2:30 טורונטו רפטורס (9-5) – מיאמי היט (7-6):

שלושה ניצחונות רצופים קטעו את פתיחת העונה האיומה של הקנדים, אבל הרצף הזה נעצר מול אותה מיאמי אותה יפגשו הרפטורס הלילה.

ההיט שסובלים ממגפת חיסורים ובראשם ג'ימי באטלר, התבססו על קנדריק נאן שעלה מהספסל נהדר וקלע 28, הקטע הזה של היד החמה במיאמי הוא נחמד,אלבנשארלת השאלה האם באיזשהו שלב נאן, הירו (פצוע) או רובינסון יפרצו ויהפכו להיות כוכבים של ממש לצד באטלר ואדביו שהולך ומתבסס כאחד משחקני הפנים הטובים בליגה.

בצד השני ואן וליט היה טוב עם 24, אבל ערב קליעה מחריד של קייל לאורי עם 1 מ-10 משלוש חרץ את גורלם. סיאקאם ממשיך לחוות נסיגה ביכולתו מהשנה שעברה, כשהוא מאבד 4 נקודות ו-10% לשלוש מדי ערב.

הימור: טורונטו ב-5

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (10-3) – אטלנטה הוקס (7-7):

התאומה המערבית של דטרויט, מיניסוטה, תפגוש הלילה את אטלנטה, שקיוותה לפתיחת עונה מעט מרשימה יותר והיא מצליחה לעלות למאזן מאוזן רק הודות ללוח משחקים שזימן לה משחקים רצופים מול דטרויט ומיניסוטה וכעת מיניסוטה שוב.

ליכולת הקליעה של טריי יאנג, שקלע 38 מול דטרויט אנחנו כבר רגילים, אבל שווה לשים לב לקלינט קאפלה. שחקן שהוא תעלומה בעיני, אני מאוד אהבתי אותו ביוסטון ומאז נדמה שהוא קצת הלך לאיבוד התפוצץ על דטרויט עם 27 נקודות ולא פחות מ-26 ריבאונדים (בהארכה), שחקן של 15 ו-15 שמשפר את ממוצעיו כל עונה צריך לדעתי לקבל קצת יותר כבוד ממה שהוא מקבל כיום, והוא בוודאי יהנה מלשחק לצד פוינט גארד וכישרון ענק כמו יאנג.

עם הפציעה של טאונס ששיחק רק 4 משחקים העונה, אין לזאבים הרבה מה למכורמעבר ללנפח את המספרים של ראסל, ולהרגיל את אנתוני אדוארדס, שעדיין לא פתח העונה, לכדורסל בליגה בתקווה שיהיה להם כישרון גדול בדמותו, אבל בהנחה שטאונס יברח כל עוד נפשו בו ברגע שיוכל, העתיד בצפון נראה קודר.

הימור: אטלנטה ב-15

3:30 סן אנטוניו ספרס (8-7) – דאלאס מאבריקס (7-7):

שתי הקבוצות הטקסניות מוצאות את עצמן בבטן העמוקה של המערב, כשעדיין לא ברור עד הסוף לאן העונה שלהם הולכת.

במקרה של הספרס זה בהחלט הולם את הציפיות של תחילת העונה, בסופו של דבר בספרס יש כישרון צעיר ויש את המערכת המפורסמת, ויש את פופוביץ', אבל עד שלא ייפרדו לפחות מאולדרידג' ואם תשאלו אותי כנראה שגם מדרוזן, שולי הפלייאוף במערב הוא התקרה שלהם.

דאלאס לעומת זאת הבטיחה הרבה יותר וגם החזרה של פורזינגס לא ממש הביאה לשיפור. אולי הנצחון על הפייסרס שבו הלטבי קלע 27 והוביל את המאבס בערב חלש של דונצ'יץ' יתחיל מומנטום חדש לקבוצה הזאת אבל קשה לשחרר את ההרגשה שמסביב לשני הכוכבים הבאמת זוהרים שלה פשוט אין מספיק כישרון, עם כל הכבוד לטימי הרדוואי ג'ניור, בראנסון, גרין וטריי ברק (שדווקא קלע 4 מ-8 משלוש מול הפייסרס.

הימור: דאלאס ב-5

5:00 פיניקס סאנס (5-8) – דנבר נאגטס (7-7):

ההתלהבות מפיניקס קצת נשחקה בשבועות האחרונים עם הפסדים מאכזבים לממפיס, וושינגטון ודטרויט, אבל הסאנס עדיין נמצאים בצמרת המערב, וצפויים לעשות את הפלייאוף, ולהרוויח ניסיון פלייאוף חשוב לצעירים שלה, וזה הרבה יותר ממה שהיה אפשר לקוות לפני שכריס פול עשה את דרכו לאריזונה.

הפוינט גוד (אם לא שמעתם את הפודקאסט של ביל סימונס עליו ב-book of basketball אני ממליץ בחום), קולע השנה 13.5 ומוסיף 8 אסיסטים אבל דומה שהתרומה הכי משמעותית שלו היא בחניכה ובאמונה שהוא מעניק לבוקר, ברידג'ס ואיטון, אשר פיניקס מקווה שיהיו העתיד של הקבוצה הזאת בעודה חוזרת לרלבנטיות.

בנאגטס לעומת זאת לא נראים מוטרדים במיוחד מפתיחת העונה הפושרת שלהם. יוקיץ' עדיין עושה דברים יוקיצ'יים, וכשפורטר יחזור, ומארי יסיר את חלודת הקיץ (קולע רק 19 לערב כרגע), אמורים להיות להם דיי כלים כדי לעשות עוד ריצה בצמרת המערב גם אם לא כדי לאתגר ממש את הלייקרס.

הימור: דנבר ב-3

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (4-11) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-6):

אחרי פתיחת עונה פושרת הקליפרס עשו את הריצה שלהם והם כעת כתף עם כתף עם האחות הבכירה בצמרת המערב. חמישה נצחונות רצופים (גם אם לא נגד אריות הליגה), היו חדשה משמחת עבור טיי לו שחווה פתיחת עונה לא פשוטה, אבל הוא לא ייבחן כעת אלא בפלייאוף ובשאלה האם הוא יצליח להביא את קוואי וג'ורג' ליציבות ברגעים שבהם צריך לסגור סידרה.

בצד השני אוקלהומה מפתיעה אפילו את עצמה, והיא הייתה במאזן חיובי עד ששלושה הפסדים ב-4 משחקים החזירו אותה לקרקע המציאות. גילג'ס-אלכסנדר נהדר, אבל אוקלהומה היא אחת הקבוצות עם הכי מעט כלים התקפיים בליגה, והם כנראה יצטרכו לחכות לדראפט כדי להתחיל את הדרך המפרכת לבנייה מחדש.

הימור: הקליפרס ב-15

5:00 סקרמנטו קינגס (10-5) – ניו יורק ניקס (8-8):

הניקס חזרה להיות הקבוצה שהייתה בשנות ה-90. היא אומנם קולעת ממש מעט מעל 100 נקודות, ההתקפה החלשה בליגה שמלבד רנדל אין לה ממש מה למכור מול הגנות נורמאליות, אבל ההגנה שלה סופגת רק 102.7 לערב מה שמאפשר לה להגיע למשחק הלילה בסקרמנטו כמועמדת לגיטימית לפלייאוף, מי היה מאמין.

הקינגס לעומת זאת איומים כפי שניתן היה לצפות, הם סופרים כבר 4 הפסדים רצופים ו-8 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים ואולי הם יכולים לקחת עמוד או שניים מההגנה של הניקס. הקינגס סופגים 123 לערב כולל פעמיים מעל 130 ב-4 המשחקים האחרונים שלהם.

הימור: הניקס ב-5

לפוסט הזה יש 124 תגובות

  1. תודה רבה תענוג של פרוויו.
    המזרח הולך להיות מעניין העונה בתחרות לדירוג.

    במערב זה נראה שזוג הלוס אנג'נגליות בעיקר מעבירות את הזמן בנעימים. גם דנבר.

    אמביד בא לעונה חם, הוא טען בתחילה העונה שמי עשה עונה יותר טובה הוא או יוקיץ' זה ניתן לדיון.(דיוויס אמר שיותר טוב). בימתיים שניהם נותנים מספרים מטורפים.

    1. הג׳וקר בדרכ פותח בינוני ולאט לאט מגביר… הפעם פתח חזק ולפחות כרגע קצת לפני אמביד. שניהם כרגע גם לפני דייוויס מבחינת הדומיננטיות, אני מניח שזה יתיישר עד סוף העונה

  2. ערב מעניין מתייצבים ב4 לחצי השני של פילי בוסטוניה בא לעזור לטראסט מול רזיאל.
    לאחר שיגמר ממשיכים לטריי מול גורי הזאבים
    אחכ אם הבוקס!סקור מראה צמוד את לוקה מנגב בקלאץ את מאנו
    ואז אייטון מול הגוקר
    עם פזילה לדובי מול זיו

  3. כריסטיאן ווד נפצע במשחק האחרון וכנראה לא ישחק… יוסטון החתימו את קווין פורטר ג'וניור יש למישהו מהחברים פה דעה על כך?

      1. יוסטון חייבת להיפטר מטאקר אריק גורדון ודניאל האוס… עושה רושם שהם רעל …. מצד שני וול כבר מגשים את הציפיות ממנו ונפצע… ובוגי לא דומה לכלום…. אודליפו שחקן נחמד בקטע רע נראה לי חסר אופי… וכריסטיאן ווד התקווה הגדולה זה לא האיש שיצעיד את המועדון… בקיצור אין כרגע כלום…. ואני עדיין מתעורר בלילות מזוכיסט.

          1. עם וול, קאזינס ופורטר נראה לי יהיה יותר מעניין לעקוב אחרי הרכילויות על ריבים בחדר ההלבשה מאשר אחרי מה שקורה על המגרש…

        1. בחינם מה רע? לא ילך יעיפו אותו. במקרה הטוב יוכל לעשות קלרקסון
          יחיאל איך אתה מסוגל לקום לזה 😂😂.
          עזוב בוא תצטרף לפילי, חסר לנו אנשים לעגלה והאכזבה תמיד צפויה.
          שיגיע אליכם מישהו נורמלי תחזור אליהם בעצם המשחקים שלכם כמעט בשעה 5 אז זה כבר לא לקום.

          1. טריי ( קוריוז) אני גם שואל את עצמי בערפילי הבוקר מה לעזעל אני עושה… עוד קניתי מנוי ליג פאס השנה למשחקים של יוסטון אני רואה חבורה עלובה על המגרש שמקבלת הפסדים בחיוך…. בדמיוני אני עדיין רואה על המגרש את האקים סר צארלס הארדן וכריס פול… ואז מתעורר לעוד אייר בול של בוגי

  4. ריחמתי עליכם אז הפעם לא תקבלו עירית לינור, היא יותר מדי מליטנטית וסדין אדום עבור כמה גולשים באתר.
    אברי גלעד קצת יותר קליל ממנה ועם חוש הומור קצת יותר "פרימיטיבי" וכמובן מיים.
    https://www.israelhayom.co.il/article/842743
    שבוע הבא, בלי נדר, עם מאיר עוזיאל, ההוא ממעריב ולא מהביביתון.

  5. זיו
    נעלמת לנו קצת
    אם אתה בארץ הקודש יש הרבה חופים יפים. אם אתה אוהב דיונות ליד ובלי אנשים כמעט בכלל אז לך לחוף זיקים בעונה הזו, לא בקיץ.
    גם חוף נווה ים אם אתה מוכן ללכת הרבה מחניית המכוניות לכיוון דרום ולהתרחק מהאנשים. גם חוף בצת בצפון בא בחשבון (חרוזים…)
    אם תלך על זיקים, תמסור ד"ש מד"ר רזי ליאסר שמתחזק שם את החוף. בחור נהדר.

    1. הי דוק. אני בצפון. כמי שגדל ביד מרדכי אני מכיר את חוף זיקים לרוחבו ואורכו. החוף הזה כל כך השתנה ב30 שנה האחרונות.. מחוף נקי, נעים ויפה הוא הפך להיות צפוף, מלוכלך ורועש (גם בגלל תחנות הכוח של אשקלון דרום וגם בגלל שטחי האש של צה"ל מצפון לעזה).
      עצוב אבל ככה זה.

      לגבי הצפון – אם תוכל להרחיב קצת על דרכי הגעה וגישה זה היה נהדר!

      תודה דוק

  6. סטיבנס אולי המאמן שמכין את הקבוצה שלו הכי טוב כשהוא חושב לנכון לעשות זאת ברצינות הבין שהבעייה הגדולה שלו זה אמביג' ושצריך לדאוג שישב הרבה בחוץ. איך עושים את זה? ממלאים אותו בעבירות….
    אז כן מאמן טוב בהכנות ובתכנונים, מאמן בינוני מינוס במגרש עצמו.

  7. נראה לי שגם השופטים הבינו שבמשחק הקודם הם הגזימו עם טובת הקבוצה הביתית. כאמביד מקבל את אותה כמות הזריקות מהקו שכל הסלטיקס קיבלו זה בולט מדיי.

  8. בינתיים התכנית של סטיבנס עובדת.
    ממלא את גועל בעבירות ולדוק ריברס אין ברירה אלא להוריד אותו לספסל ומהר. השאלה איך ממשיכים למלא אותו בעבירות כדי שלדוק לא תהיה ברירה.

  9. סטיבנס חייב להבין שהדרך לנצח את פילי היא להוריד את אמביד לספסל עם בעיית עבירות.
    הוא חייב לשחק על עבירות. רק ככה יש צאנס לנצח בפילדלפיה.

  10. אמביד כל פעם שרואה את בוסטון מכניס להם את כל החציל, אין דרך לעצור אותו היום, זה לא הדביל בראון שנתן לעשות עליו טריפל טים.

  11. אם אני מעלה קבוצה עם האשך שמעון והנכדה שלי גם אנחנו קולעים על ברוקלין, הארדן זה המגן הגרוע בליגה עם קיירי!!! אני מסוגל לעקוף אותו עם המקל הליכה אני לא צוחק מסתכל על השחקן, גיא איפה הסטטיסטיקה שאומרת שהוא מגן טוב?

    1. יפ
      תינוק בכיין
      לפעמים זה עובד כמו במשחק הקודם
      השופטים כנראה ראו שהגזימו במשחק הקודם.
      סטיבנס הבין אולי שבשביל לנצח הוא חייב להוריד את אמביד ולהגביל אותו באמצעות עבירות.
      כשיהיו לאמביד 5 כאלה אולי לסלטיקס תהיה תקומה.

  12. חבל שהאריס לא דרס את בן סימונס עם האוטו היה מוציא משהו מהביטוח על המגרש הוא האפס הכי גדול שקיים, בראון שחקן שחקן נהיה

    1. בראון נהדר והיה טוב גם בשנה שעברה.
      הסלטיקס של שנה שעברה היו צריכים להגיע לגמר האן בי איי.
      נראה מה הבוט יעשה עם בראון טייטום קמבה והטרייד אקספשיון.

  13. טוביאס האריס חזר להיות שחקן מצויין תחת ריברס, רק להבין כמה אהבל היה בראון שפמפם את האוסטרלי על חשבון האחרים

  14. איזו שלשה של ברוגדון בהארכה.
    הסלטיקס ירדו למקום החמישי כפי שצפיתי בסופשבוע שעבר ותודה לניקס וטיבס.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      שימון יותר שפוי ממני ואולי גם ממך ושמו בישראל זריקה נגד קורונה…

  15. ג'ארט אלן נראה כמו עבדול ג'אבר מול ברוקלין, קבוצה עם הגנה כל כך מחורבנת מזמן לא ראיתי. מוכן להחליף את קיירי והארדן בלברון אחד.

  16. פשוט בדיחה השריקות האלה שהמתקיף קופץ אל המגן. השופטים כבר שורקים את זה אוטומטית אפילו שאין בכלל מגע. צריך להפסיק את הבדיחה הזו

  17. סטיבוט הרים דגל לבן.
    התחזית שלי מלפני שבוע התגשמה. צפיתי שהסלטיקס יסיימו אתהשבוע הזה במקום חמישי או שישי. צפיתי 2-3 הפסדים.
    אני לא רואה את הסלטיקס יוצאים כל כך מהר מרצף ההפסדים הזה

      1. הפיק אנד רול/פופ שלו עם פורזינגיס לא עציר זה או שעושים טראפ על דונציץ ואז הוא מוצא את פורזינגיס ללייאפ/שלשה קלה או שמלווים את פורזינגיס ואז דונצ'יץ' חודר ל2 קלות

    1. בן סימונס בעונה נוראית נתן את הרבע של החיים שלו ברבע הרביעי
      13 נקודות ברבי היה גו טו גיי והגנת ברזל
      דוריס צבטה את עצמה מהשוק

    1. הגנרל הקטן לא בעונה טובנ, מי שמעצבן זה אייטון שלא נותן לו שני פצצות ואומר לו אתה הביץ שלי ואני רוצה לראות לא תמסור לי

  18. אני עדיין מופתע שבוקר הפך לשחקן כזה טוב
    משום מה כל הגארדים של קנטקי הם אנדרייטד בדראפט
    אפילו השנה עם מקסי וקוויקלי

  19. תם הטקס הגנרל הקטן חירב את הסאנס הוא לוקח זריקות בקלאץ לבד 😂😂😂
    איזה קבוצה טיפשה החלטות מאד רעות של מונטי ייבש את קראודר ושילם על זה ביוקר עם קליר פאת לסל
    כדורים כרגיל לא ניתנו לאייטון רבע אחרון ובהארכה למעט ריב התקפה שהוא לקח ו2 מסירות של בוקר וברידגס
    וכריס פול לקח את הזריקות המכריעות במקום בוקר שיובש בחוץ
    כל הטעויות שאפשר לעשות נעשו
    נתנו ללחוס חבר שלהם משחק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט