קרב פסגה במזרח ועוד 8 משחקים ביום ההולדת של ג'ניס ג'ופלין!/אינדיאני

Philadelphia 76ers vs. Boston Celtics - 8/21/20 NBA Pick, Odds, and  Prediction - Sports Chat Place

אחרי יום משחקים רגוע וחד צדדי חוזרים לכבשן האש של הליגה עם כמה משחקים משובחים לצד שעמומונים כמיטב המסורת.

אם רק לא הייתה הולכת בגיל 27 הייתה ג'ניס ג'ופלין חוגגת אתמול את יום הולדתה ה 68, לנו נותרו רק השירים של המשוגעת עם הקול החד פעמי והגרוב המטריף.

02:00     קליבלנד קבאלירס (7-6) – ברקלין נטס (6-9)

הביתית: אחרי פתיחת עונה טובה הגיע רצף של שלושה הפסדים שנקטע לפני חמישה ימים בניצחון על הניקס. מאז הקאבס לא שיחקו והם יבואו רעננים לקראת משחק מול הקבוצה המסקרנת בליגה. עד כה קליבלנד היו טובים בעיקר בהגנה (השניה בליגה) ופחות ביצירת נקודות. ייתרון הגובה שיהיה לה הערב לא בהכרח יעזור מול הקלעים של הנטס שנקודות בצבע זה פחות הצד החזק שלהם.

האורחת: עוד מוקדם לדעת, אבל השילוב המוזר בין דוראנט להארדן עובד לא רע בינתיים והם עלו על גל של ארבעה ניצחונות רצופים. ימים יגידו כמה יהיה בולט החיסרון של אלן שהיה פשוט מצוין עד הטרייד וכרגע כל העיניים נשואות לדיאנדרה ג'ורדן לראות האם הוא מתאים למעמד. קליבלנד יכולה להיות מבחן מעניין כשהוא יצטרך לשמור על דראמונד שנראה נהדר וגם על לארי נאנס ג'וניור וג'בייל מקגי. העבודה שלו בעיקר תהיה למנוע הזדמנויות שניות עבור הקאבס שנמצאים במקום ה 6 בריבאונד התקפה. מעבר לכך, חלוקת התפקידים בין הארדן לדוראנט רק תתחדד לאורך הזמן כאשר לפחות דוראנט קלעי מעולה מקאץ' אנד שוט והארדן יוכל לסדר לו מצבים פנויים (גם אם הרגילים הוא מסתדר).

בדרך לחתונה: מילווקי ואורלנדו לא הצליחו לעצור את שני הכוכבים, ספק האם קליבלנד תצליח בעיקר לאור העובדה שהיא לא כל כך טובה בלקלוע לסל.

עוצרים בווגאס: לא כוחות. נטס ב 20

02:00     פילדלפיה 76ס (5-9) – בוסטון סלטיקס (4-8)

התמונה בצמרת המזרח וגם במערב מתחילה להתבהר ושתי הקבוצות שתשחקנה הערב עומדות בציפיות עד כה. בעוד פילי התחילה חזק וקצת האטה במשחקים האחרונים בוסטון עומדת על 4 ניצחונות מתוך 5 משחקים עם תבוסה תמוהה לניקס לפני שלושה ימים.

הביתית: פילי התחילה להבין את החשיבות של סת' קרי שנתן פתיחת עונה מדהימה עד שנפצע וימשיך לשבת על אזרחי עוד הרבה זמן. אמביד נראה במוד של של MVP כשהוא עושה הכל מהכל ומצליח לנהל באופן חכם את העייפות שלו ואפילו מפנק ב 1.2 שלשות למשחק ב 40% מרשימים. סימונס מצידו ממשיך לקחת צעד אחורה בנוגע לסקור ומתמקד בעיקר בניהול משחק וכשלידו נמצאים האריס, קרי (שבחוץ) ודני גרין שעוד צריך להתייצב לא בטוח שהקבוצה תצטרך את הנקודות שלו. בחמשת המשחקים האחרונים פילי הצליחה לנצח רק את מיאמי פעמיים והמכונה אולי קצת חורקת אבל בסופו של יום נראה שאין הרבה סיבה לדאגה.

האורחת: בוסטון מגיעה עם כאב ראש הרבה יותר גדול כשהיא תעלה ללא טייטום הפצוע וגם בלי רוברט וויליאמס החביב. זאת ההזדמנות של קמבה ווקר שחזר במשחק הקודם לקחת צעד קדימה ולנהל את ההתקפה של הסלטיקס שיש לה מספיק כלים גם בלי טייטום. המשימה הקשה תהיה כמובן העזרה שתומפסון יצטרך על אמביד ועל התיאום שיידרש כדי להוציא אותו מחוץ לצבע ואולי לשים עליו את סמארט או בראון כאשר הסנטר התורן יחפה בצבע. אם בוסטון יצליחו לעייף את אמביד זה יהיה שובר השוויון, ויש להם את היכולת לעשות את זה.

בדרך לחתונה: אני מאמין שיהיה משחק עם סקור נמוך והרבה מכות בין שתי קבוצות שלא מן הנמנע שנראה גם בפלייאוף.

עוצרים בווגאס: לקמבה ייקח זמן לחזור לעצמו והיעדרו של טייטום יורגש. פילי ב 7

02:30     אטלנטה הוקס (7-6) – דטרויט פיסטונס (10-3)

הביתית: טריי יאנג כנראה לא ישחק (מנוחה) אבל זה אמור להספיק מול הפיסטונס שמאיישים בגאון את המקום האחרון בליגה. האנטר וקולינס יצטרכו לספק קצת יותר נקודות אם כי לפי האחוזים של יאנג עד כה יהיו להם הרבה יותר הזדמנויות. המשימה המרכזית היא בעיקר לשחק עם פיק אנד רולים פשוטים שיגיעו אל קאפלה שמשתלב מצוין בקבוצה ובעוד דטרויט משחקת כבר בלי דראמונד יכול להיות שיהיו גם הרבה ריבאונדים.

האורחת: ג'רמי גראנט והשאריות ממשיכים להסריח את המגרש כשמתוך חמשת המשחקים האחרונים הם ניצחו שניים (מתוך השלושה שיש להם) – האחד בהפתעה על פיניקס בהארכה והשני מול מיאמי הלא-יציבה. למרות הנוסטלגיה כלפי דריק רוז שבאמת משתמש בכל מה שנשאר לו ובלייק גריפין שצריך ללמוד מחברו לשעבר כריס פול ולמצוא לו קבוצה שעוד יכולה להשתמש ביכולת שנותרה לו הבוכנות תקועות ואין לאן ללכת. עצוב.

בדרך לחתונה: אטלנטה אמנם במאזן שלילי אבל היא עוד הולכת לדבר חזק העונה, אין סיבה שהיא שומטת דווקא את המשחק הזה.

עוצרים בווגאס: קאפלה יסתדר עם פלאמלי. הוקס ב 10

02:30     טורונטו ראפטורס (8-5) – מיאמי היט (7-5)

קרב תחתית במזרח בין שתי קבוצות שנמצאות הרחק הרחק ממה שציפו מהן. אפשר להתנחם בעובדה שטורונטו מתחילה להיכנס לקצב והיא עם שלושה ניצחונות רצופים אחרי פתיחה מחרידה בעוד מיאמי לא בדיוק החליטה איזו קבוצה היא רוצה להיות.

הביתית: ההפתעה המרעננת מצד טורונטו היא כריס בושה, שבעונתו השלישית בליגה מראה יכולות של שחקן רוטציה לגיטימי בהחלט והוא מחפה על החיסרון של מארק גאסול בעמדת הסנטר. הוא כבר עומד על 16 נקודות ו 7 ריבאונדים למשחק ונותן לטורונטו עוד כח התקפי והגנתי שהיה חסר לה. בעוד לאורי וואן-וליט לא קולעים בכמויות ופסקל סיאקם מאכזב בושה הוא אחת הסיבות לחזרה של טורונטו לעניינים ורק נקווה שימשיך כך.

האורחת: נוטים לומר שהפלייאוף הוא "הדבר האמיתי" וזה נכון רק חלקית. רוצים דוגמה? טיילר הירו. בפלייאוף הקודם הרוקי האנונימי עשה קפיצה משמעותית ונתן הרבה אנרגיה לקבוצה עם יכולות של אולסטאר וסייע להיט להגיע עד לגמר. העונה, למרות המספרים שנראים טוב על הנייר, הוא פשוט לוקח על עצמו יותר מדי ושוכח שזאת רק העונה השנייה שלו בליגה. דבר דומה קרה לטייטום אחרי הפלייאוף המדהים מול לברון וגם למיטשל, אבל אלה היו צריכים להוביל את הקבוצה שנבנתה קודם כל סביבם. הירו, לעומת זאת, חולק את החמישייה עם הסופרסטאר ג'ימי באטלר ועם השחקן הטוב בקבוצה אדאביו, כך שניהול המשחק שלו לוקה בחסר והוא ייצטרך להימנע ממניירות קובי-בראיינטיות. הוא כמובן קלעי נהדר ויש לו סיום טוב בקרבת הטבעת אבל עם מדד של -6 (מוביל את הקבוצה) צריך להעמיד בסימן שאלה את היחס שהוא צריך לקבל וללמד אותו הגנה דחוף. למרות שהגיעה לעונה הזאת כמעט בלי שינויים מיאמי עדיין לא מוצאת את עצמה והיא צריכה לתת לאדאביו לנהל את המשחק יותר ולהשתמש בהירו כקלעי או חודר. בכל מקרה, ימים יגידו.

בדרך לחתונה: שתי הקבוצות עדיין לא הגיעו למימוש המלא של הפוטנציאל שלהן והתוצאה תהיה תלויה בעיקר בשאלה מי תגיע יותר חדה למשחק. שתי הקבוצות עדיין לא מתואמות הגנתית ובהתקפה מאבדות בכמויות (בעיקר מיאמי).

עוצרים בווגאס: טורונטו במומנטום יותר טוב, לכן תצא עם ה W. ראפס ב 9

03:00     מינסוטה טימברוולבס (9-3) – אורלנדו מג'יק (8-6)

הביתית: מינסוטה מסתכלת בערגה על היכולת של וויגינס בג"ס ומוצאת את עצמה ללא ניצחון ב 2021. כשאין תכנית, אין הגנה, יש טאונס, אין טאונס, קצת קשה לשחק כדורסל לא כל שכן לנצח. קבוצה שפשוט לא שווה להרחיב עליה את הדיבור.

האורחת: אני עדיין מאמין באורלנדו. נכון, אחרי התחלה נהדרת הם חפרו לעצמם בור עמוק והפסידו 6 רצופים אבל ווצ'ביץ' הוא שחקן שאפשר לבנות סביבו יופי של קבוצה והפציעות לצד סגל משלים חלש יחסית הם תירוץ טוב למכשפים שצריכים להיפטר איכשהו מארון גורדון ולהביא עוד כמה שחקני כנף שירווחו את המשחק. הלילה הם יוכלו לשבור את הרצף ואם יפסידו הלילה יהיה צריך להתחיל לדאוג. היא ממוקמת אחרונה בליגה בכמות האסיסטים (זאת הייתה המומחיות של פולץ) והיא צריכה קודם כל למצוא שחקנים למסור להם ורק אחר כך לעשות את זה.

בדרך לחתונה: יש מספיק משחקים מעניינים הערב, יכולים בכיף לדלג מעל המשחק (?) הזה.

עוצרים בווגאס: המג'יק יחזרו לעניינים. אורלנדו ב 10

04:30     יוסטון רוקטס (8-4) – פיניקס סאנס (5-7)

ממש כמה מילים על הארדן: לא אהבתי את המשחק שלו, לא נהניתי לראות אותו משחק אבל מקומו בהיסטוריה של הליגה כבר מובטח. הוא היה רחוק 27 החטאות מגמר הליגה ואולי אפילו אליפות והוא שנים היה הסיבה היחידה שהמפלצת מהמפרץ התקשתה קצת במסע האליפויות שלה. על המגרש לפחות הוא הצליח לשלב את כריס פול ואפילו את האגו של ווסטברוק והחזיר ליוסטון גאווה שלא הייתה לה מאז האקים. תם עידן.

הביתית: המרוויחה הגדולה של המגה-טרייד האחרון תעלה למשחק כשהיא כבר יודעת שפניה לעבר בנייה מחדש. אחרי שנפרדה מהכוכב שהוביל אותה להישגים מרשימים מאוד בשנים האחרונות היא פינתה את המקום לויקטור אולדיפו שכבר במשחק הראשון שלו במדי הקבוצה הרשים עם 32 נקודות ו 9 אסיסטים בהפסד לשיקגו. עוד אי אפשר לדעת האם יוסטון בכלל מעוניינת להיות תחרותית העונה או שתיקח לעצמה זמן לבנות סביב אולדיפו קבוצה חדשה בעלת אופי קצת אחר מזה שהיינו רגילים אליו בשנים האחרונות.

האורחת: אחת ההפתעות הנעימות ביותר בנוגע לקבוצות הצעירות היא העובדה שהן בהחלט שמות לב לצד השני של המגרש. אם פיניקס הייתה בעבר מכונה התקפית (לפעמים בעלת ראש אחד) שהצד ההגנתי לא כל כך היה חזק אצלה העונה אפשר לראות שיפור באספקט הזה של המשחק והתוצאה בהתאם. היא אמנם מגיעה אחרי שני הפסדים תמוהים לוושינגטון וממפיס אבל אני לא חושב שצריך לדאוג לה בליגה המשוגעת של היום.

בדרך לחתונה: חוץ מאולדיפו ליוסטון אין כל כך מה להציע, לבוקר אייטון ופול בהחלט יש.

עוצרים בווגאס: כל תוצאה אחרת תהיה מפתיעה. פיניקס ב 15

05:00     גולדן סטייט ווריירס (6-7) – סן אנטוניו ספרס (6-8)

הביתית: וואו, איזה כיף לראות את גולדן סטייט. למרות לוח משחקים קשוח היא במאזן חיובי אחרי ניצחון סופר מרשים על הלייקרס בסגל מלא וחדוות המשחק של קרי וחבורתו מידבקת. השילוב של השחקנים החדשים והצעירים נעשה מצוין, וויגינס גילה את הקליעה לשלוש שאף פעם לא הייתה לו, אוברה נראה מעולה ווויסמן כנראה יהיה בחמישיית הרוקיז עד שיצא ב 6 עבירות. גם דמיון לי, בייזמור ווואנאמייקר עושים את מה שהם אמורים לעשות ודריימונד גרין שהמספרים שלו בדיחה אבל האנרגיות וההגנה שהוא נותן פשוט תענוג. אני לא חושב שלאורך זמן הקבוצה תמשיך להיות תחרותית באופן הזה אבל זה כבר לא מילה גסה לדבר על החלק התחתון של הפלייאוף ומשם הכל יכול לקרות.

האורחת: שוב הספרס מתחת לרדאר כשהחבורה של פופ משדרת בעיקר יעילות ואיזון. הקבוצה מאבדת הכי פחות כדורים למשחק בליגה מה שמראה בעיקר על משמעת התקפית והבנה נכונה של השחקנים אחד את השני. החיסרון הוא שכנראה מדובר בתקרה של הקבוצה והמבחן הרציני שלה תהיה מול הקבוצות הקשוחות של הליגה כי עד כה היה לה לוח משחקים יחסית קל והיא תעמוד במבחן הזמן.

בדרך לחתונה: משחק בין פופ לקר זה תמיד תענוג לצפייה, הרבה היסטוריה של השנים האחרונות נמצאת במשחק הזה. מובטח משחק אש.

עוצרים בווגאס: קרי לא כל כך פגע במשחקים הקודמים, הערב זה יקרה. ג"ס ב 3

05:00     לוס אנג'לס קליפרס (4-10) – סקרמנטו קינגס (9-5)

הביתית: הקליפרס עומדים בציפיות והם כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים ומקום שני בליגה. לו וויליאמס בספק אבל גם בלעדיו הקליפרס אמורים לעבור את הקינגס הבינוניים. עדיין הם צריכים למצוא פתרון דחוף לבעיית הריבאונדים אבל כאמור הערב זה לא הזמן לדבר על זה.

האורחת: הקינגס סופרים כבר שלושה הפסדים רצופים והם כרגע בדרך לשום מקום ואולי מקווים לקפיצת מדרגה של הצעירים. לוק וולטון לא ממש מצליח להוציא מהסגל שלו את המיטב והוא האחרון שצריך לאמן את קבוצת ההגנה הגרועה בליגה (123.6 נקודות ליריבה במשחק! פשוט בושה).

בדרך לחתונה: קוואי וג'ורג' יקבלו הרבה מנוחה, על המגרש ומחוצה לו.

עוצרים בווגאס: תעברו לראות את החזרה של מוראנט, עזבו את המשחק הזה. קליפרס ב 25

05:00     פורטלנד טרייל בלייזרס (6-8) – ממפיס גריזליס (6-7)

הביתית: פורטלנד ממשיכה להיות תחרותית בעיקר הודות ללילארד מקולום ונורקיץ' כאשר הערב השניים האחרונים יהיו בחוץ. הקבוצה של סטוטס לא מאוד משכנעת ולמרות שהיא ממשיכה לנצח (בעיקר קבוצות חלשות ממנה) היא תצטרך יותר מזה כדי להגיע לפלייאוף. הערב זה הולך להיות לה קשה עם הקבוצה החמה של ממפיס.

האורחת: איזה כיף שהוא חזר! מוראנט חזר חלוד אבל עם הצהרת כוונות ותקווה מחודשת עבור הדובים שיש להם קבוצה לא רעה בכלל. את הרצף האחרון של חמישה נצחונות רצופים הם התחילו גם בלעדיו ואיתו יש דיבור חזק על פלייאוף. הבעיה היא שהערב וולנצ'ונס לא יתלבש הערב כדי להתאזן עם נורקיץ' כך שלא תהיה בעייה בצבע לאף אחת מהקבוצות.

בדרך לחתונה: מוראנט חזר, אין מקולום, לא רואה דרך אחרת שהמשחק הזה ייגמר אחרת מהמצופה.

עוצרים בווגאס: ממפיס ב 8 וכמות היילייטס מכובדת.

לפוסט הזה יש 325 תגובות

    1. מיקי, אתה איש נחמד ואפילו גרמת לי לחבב את הספרס. קבוצה שאני לרוב די נייטרלי כלפיה אלא אם היא מנצחת את מיאמי של לברון. פופוביץ' אחלה מאמן.
      הערב אני מאחל לכם מסכת של סבל והשפלות. מבטיח להיות בעדכם ביום אחר.

  1. תודה אינדיאני ובהצלחה למסקר/ים.
    מיאמי עד כה לא יציבה בעיקר בגלל חוסר של שחקנים וחלודה שנצברה. באטלר עד כה שיחק מעט מאוד משחקים ןכעת גם הירו פצוע ובספק. נקןוה שהלילה הם ישחקו.
    .
    מקווה לקום לראות את המשחקים. פילי בוסטון משחק מעניין מאוד. כנל ג"ס ספרס – תענוג יהיה לראות את קרב המוחות בין קר לפופ. ממפיס בעיני הפכה לחובת צפייה. הם פשוט נהדרים וזה תענוג

      1. גאון, כפי שציינתי בסופשבוע שעבר, הסלטיקס יגמרו את השבוע ב 8:6 וירדו למקום החמישי או השישי. אין להם כלים לנצח בשני המשחקים הקרובים את פילי. הצאנס לגנוב ניצחון רק אם קמבה ייתן משחק אחד של 40 נקודות. זה לא יקרה כי לפילי הגנה מצוינת.
        אסור היה לסטיבנס לפתוח עם קמבה בשבוע שעבר מול הניקס. הוא היה צריך לשלב אותו מהספסל. הקבוצה רצה יפה בלעדיו וברגע שעושים שינוי במכה זה מוציא את הקבוצה מהבלאנס…

  2. " קרי שנתן פתיחת עונה מדהימה עד שנפצע וימשיך לשבת על אזרחי עוד הרבה זמן. "

    סת קרי בתגובה: בסך הכל היה לי קוביד ואני משחק היום

  3. תודה אינדי. פריוויו לפנים. כמה הערות – קרי של פילי חטף קורונה לא?אדביו השחקן הכי טוב בהיט? נו באמת. אני הייתי ממקם אותו שלישי או רביעי שם. ליוסטון יש הרבה יותר מאולדיפו, אם זה ווד שהופך לאחד הגבוהים הטובים בליגה (אני לפחות לוקח אותו לפני אדביו) וגם וול ובוגי נותנים עבודה, ודבר אחרון, גם שני משחקים טובים של אוברה לא ימחקו את פתיחת העונה הנוראית שלו.

    1. סטיב קר החליט לשנות את הרוטציה ואוברה משחק עם המחליפים מה שנותן לו יותר חופש פעולה ותפקיד יותר מרכזי. אז במקום לחכות בפינה לזריקת שלוש, הוא מקבל יותר אחריות ואפשרות גם לחדור לסל. בנוסף קיבל לשמור את השיקוץ, מה שעשה בהצלחה. השילוב נתן לו בטחון ופתאום משחק מצויין.
      אם קר ימשיך עם השינוי הזה, יכול להיות שהוא יפרח ואוברה יוכל להיות התחליף קליי, לפחות חלקי, בגללה הביאו אותו

  4. היום נראה כמה גדול כוחו של פרופ אקסייבר.
    הוא העלה פוסט על הנטס והם אמורים להפסיד. בכל משחק כמעט הייתי שם הפסשלהם. הבעיה מולם ניצבים הפרשים בלי ראש שכ"כ חלשים שהדעת אפילו לא מעלה הפסד. אם הקאבס ינצחו נדע שלמנחם יש כוח שאין שני לו כי זה הקאבס. יאללה הולך עם מנחם. הקאבס מרעידים עולמות.

    טראסט רזיאל
    רזי לך לתמנונים תאמין לי טראסט מנגב. האמת תכננתי לקום ב-3.15 לחצי השני למשחק הזה אבל בלי פול כוכבים לא שווה.
    פילי אגב לא נחלשה אינדי היה לה סגל חסר פשוט לכן ההפסדים

    ההוקס בלי טריי? גרמי גראנט ינגב. דטרויט מנצחים, זה לא המשחקים בהם טריי צריך לנוח. עדיף מול הקליפרס וכאלה.

    הדינואורים ימשיכו במגמה וינגבו את רועי וציקו

    גורי הזאבים ינצחו את המגיק בצמודה

    טנש יחזרו לנצח

    ספרס ינצחו בצמודה

    קליפרס בצמודה

    ממפיס יתנו בראש ללילי כריות הפצועה והחבולה

    בכלל מאמן ממפיס לא מקבל מספיק קרדיט. עונה שנייה ברציפות מוביל פחונים ועם פציעות למאזן לא רע בכלל

  5. כאילו הכותב חי בעולם ללא קורונה…
    מיאמי נראת רע כי השחקנים היו מושבתים , סט קארי לא פצוע והוא חוזר הלילה.
    מקולום ונורקיץ מושבתים לחודש ולחודשיים לפחות בהתאמה.
    בושה לא שחקן לגיטימי, הוא נותן ב 30 דק 20 ו 10 2.5 גגות.

    1. חחחחח איזה חרטא עומד ולא שומר על קוזמה. מה חכם בזה כמה פעמים הוא חטף סל על זה? כולם פנויים בלייקרס הרג אותי הטמבל הזה שמפרשן "דה בסט דיפנדר אוף היז גנריישן 😂😂😂😂😂"
      ואתה אוכל את זה גם אני שומר ככה בשכונה נותן לשחקן לזרוק והוא לא קולע.
      ממש מגן עילית
      אתה יכול למצוא סרטונים שהוא באמת עושה הגנה טובה לא את השטות הזאת

  6. כמה תיקונים משמעותיים לגבי שחקנים שאמורים לשחק/לא לשחק.
    ציינו כאן כבר כמה אנשים את החזרה של סת' קרי. מהצד השני הסלטיקס מקבלים חזרה את רוברט וויליאמס למצבת הגבוהים (טייטום עדיין מחלים מהקורונה).
    אולי המעניין מכל – קיירי אמור לשחק הלילה מול קבוצתו הראשונה.
    לפי הדו"ח האחרון טריי יאנג אמור לשחק מול הפיסטונס עבור ההוקס (גאלו,בודגנוביץ' ודאן עדיין בחוץ).
    במיאמי באטלר עדיין בענייני קורונה יחד עם בראדלי כשגם לנארד עדיין פצוע והירו בספק.
    בוולבס גם טאונס עדיין בענייני קורונה יחד עם רוביו כשמהצד השני אורלנדו עם מצבת הפצועים העצבנית שלה.
    ועדכון חשוב אחרון עבור מיקי-מאנו – סאמניץ' שוב בחוץ הפעם בגלל כאב גרון.

        1. הילדים שלי מתגעגעים לימים שלא הייתי רודף אחריהם עם אלכוג'ל אחרי שהם היו עושים את זה.
          חוצמזה הקורונה לא ממש גרמה להם להיגמל מזה.

    1. :-))))
      .
      כן, ראיתי את זה במשחק האחרון… האמת שזו רמת פירוט קצת מגוחכת, אבל עם הקורונה והכל כבר אי אפשר להיות בטוחים בכלום, אז יאללה, דווחו את עצמכם לדעת…. בשבוע הבא "למרקוס בחוץ, נכנס לו זבוב לעין", או "רודי גיי לא משחק, מישהו בצוות האימון פגע ברגשותיו"…

  7. תודה לכל המתקנים, לא מצליח להבין מהאתרים אף פעם את עניין הפציעות, האתר של הליגה ו ESPN מבלבלים. איפה לבדוק להבא?
    אינדי דאלאס נדחה

  8. הנה פילי מנגבים כצפוי.
    לסלטיקס אין מה לעשות בקאדר הנוכחי מול אמביד, אין להם איך להתמודד איתו. הדרך היחידה היא להתיש אותו שיגיע לסוף עם ידיים על המתניים אחרת, כפי שניבאתי ובטח שבלי טייטום, ינחלו שתי תבוסות וירדו למקום חמישי או שישי במזרח.

  9. בארה״ב מתים מיליונים במגיפה – ויש קהל במשחקים.
    בישראל ממלכת החיסונים – בקושי אישרו לקיים את המשחקים.
    מי לא בסדר?

  10. אמביד למד שצריך פשוט ליפול על ריצפה ויקבל פאול….
    טייסון חטף כל כך הרבה בוקסים בפנים ולא נפל אבל אמביג' נופל….
    צחוק צחוק

  11. כל פעם שאמביג' יורד הסלטיקס מתקרבים ובורחים, הוא חוזר ופילי סוגרים ומובילים, יורד והסלטיקס שוב עושים קולות…

    1. וקווקא את השתיים האחרונות של הסלטיקס הוא הכניס יופי. היו נקודות קשות. את הקלות הוא מפספס אבל את הקשות הוא מצליח.

  12. שכחתי שכדי לנצח את בוסטון צריך גם לנצח את השופטים
    שיפוט בזיון , טוביאס האריס נאנס בדרך לסל והם שורקים את כל הפלופינג של ווקר וסמרטוט

      1. אם אתה יכול תעשה ריפליי על הסל האחרון של האריס ממש לפני סוף המחצית
        עשו עליו 5 פאולים ולא קיבל שריקה

  13. ריברס יתן שיחת מוטיבצייה בחדר ההלבשה והסיקסרס יעלו עם אש בעיניים, ימחקו את הסלטיקס בלי בעיות.

  14. דטרויט מנגבים עם הלייאןפים טריי מפחד כבר לזרוק מה3 😂😂😂 אין יותר נאטמאגים וכלום זהו. הדבר היחיד שיכול לחלץ אותו זה פוסט של מנחם שאומר כמה הוא גרוע ושסימונס שחקן הרבה יותר טוב ממנו
    יאללה מנחם תעזור לי

  15. גועל נפש עמביג' דחף שם את הגרמני בעבירה ברורה ושם 2 וצופר על ידי השופטים בעוד 1.
    יש עוד טענות בפילי נגד השיפוט?

  16. בראון תותח על אבל מול שיפוט כזה ביתי שדוייט דוחף שחקן על שחקן פילי ויש עבירה נגד בוסטון…

  17. עכשיו קמבה חוזר קר לגמרי קרח… ברון בפורמה ויורד….
    הרובוט מקובע. מי יוציא אותו מהפורמלין?

    1. דווקא בהתחלה היה טוב מהקו, הפתיע אבל קצת התיישר.
      מה יהיה כשהקשקרשדייאן תעזוב אותו? בכלל עכשיו הן שתי אחיות אחת נגד השנייה?
      תומפסון נראה לך כלי?

  18. הסיבה היחידה שפילי אולי ינצחו היא כי לסימונס יש 5 עבירות ובמקום להרוס על המגרש הוא יושב על הספסל

  19. גאון
    מה מתלוננים על השיפוט בבוסטון?
    מההה?
    אם פילי 40 פעם על הקו והסלטיקס 20 אז משהו מסריח…
    השיפוט

  20. כל הנקודות של תייס זה באשמת סימונס
    אמביד הולך לעזור על החדירה ומשנה את הזריקה
    וזה התפקיד של סימונס לשים גוף על תייס והוא לא עושה את זה

  21. זהו
    תמ"ט אקס לרובוט שלא יודע להגיב בזמן ולקחת פסקי זמן….
    במשחק הבא קרי האח חוזר ולסלטיקס יהיו 6 הפסדים. אחד מהם מול הניקס בכלל לא מחוייב המציאות, אבל אל תפריעו לרובוט עם התכניות וחלוקת הזמנים ואיסוף פסקי זמן…

  22. נאש גמר לשחקנים שלו את הרגליים. לא עשה פאול בסוף ההארכה הראשונה. משחק כבר שעה עם אותו הרכב. הוא על הפנים.

  23. זאת הבעיה של הנטס , כל פעם שיש להם משחק צמוד קיירי הארדן ודוראנט צריכים לשחק מעל 40 דקות ונופלים מהרגליים

  24. אני רואה ששמעון ופרוסס ניגבו את רזיאל. לא פייר, איך גידי אמר לסוויסה ב״הלהקה״ כשהחיילים גנבו לו את הבחורה? ״זה לא פייר בזוקה הם היו שניים…״

  25. טוב עברתי לקליפרס אשך אני משתעמם אצלכם שם צמוד ויש ספיד פאת מ2 הצדדים.
    איפה כל אלו שהתלהבו מיוסטון ואמרו שהם קבוצה טובה וכל פעם אומרים פה שהם משחקים טוב? אני רואה רק הפסדים נערמים 😂😂😂
    לא שאני מבזבז שנייה לראות אותם אפילו לא תקציר

            1. דינווידי וגו האריס על גורדון ווצביץ אני לוקח אם אני המגיק ובגלל שהנטס נואשים לוקח להםמעוד 2 בחירות סיב 2 מאוחרות של 25 ו27😎
              כמובן בתנאי שדינויידי חותם חוזה יפה וארוך ומגיע אליי בסיין אנד טרייד.
              סנטרים לא מקדמים יותר מידי אם זה לא אמביד וכאלה. אין לי גארדים בכלל.
              דינווידי האריס פורנייה זה כוח אש.
              אייזיק זה כמו גורדון בערך.
              וסנטר נמצא או נתנחם במו במבה. זו קבוצה עם יותר םוטנציאל לטעמי

            2. דיווידי אחרי רצועה קרועה, והאריס השחקן הכי פחות טוב בטרייד הזה… שמעון, אתה חי בסרט אם המג'יק לוקחים את זה. ווצ'ביץ' הוא השחקן הכי טוב שלהם.

    1. צודק
      פופ צריך להתמודד עם מצב חדש (יחסית) שהקבוצה שלו, יחסית, חלשה והוא עושה את זה הכי טוב שאפשר. אם הוא יגיע לפליאוף זה יהיה הישג גדול. אין לו אף שחקן שמתקרב לטימי או פרקר או לקוואי או מאנו.

  26. מה היה הסיפור בסוף הזמן החוקי עם האגרוף שקיירי העניק ומכל הצילומים והשידורים החוזרים הוחלט על כדור אמצע במקום לזרוק את קיירי לכל הרוחות?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט