פריוויו למשחקי הערב/רועי ויינברג

11 משחקים הלילה, כולל שידור חי של המשחק בין הת'אנדר לפליקינס בספורט 5, ב-02:00.

***

יוסטון רוקטס (7-13)-גולדן סטייט ווריורס (8-11)

שידור: אין

סטפן קארי וג'יימס הארדן.
הארדן (באדום) וקארי. הולכים להפגש פעם נוספת הערב.

הרוקטס מארחת את הווריורס לאחר 7 ניצחונות בעשרת משחקיה האחרונים, לעומת 5 של גולדן סטייט. יוסטון הינה קבוצת בית חזקה, עם מאזן של 3-8 בבית, לעומת הווריורס, שהינה קבוצת חוץ בינונית, עם 6-5 בחוץ. משחק זה יפגיש בין 2 מהקבוצות העמוקות בליגה, שביוסטון יש 7 שחקנים שקולעים מעל 9.5 נקודות לערב, ובגולדן סטייט חמישה שחקנים שעומדים בפרמטר זה (וקולעים מעל 12.8 למשחק).

משחק זה צפוי להיות משחק התקפי ומעניין, מפני ש-2 הקבוצות קולעות יותר מ-103 נקודות למשחק (גולדן סטייט קולעת 103.4, יוסטון 108.1). המפגש בין הקו האחורי הקטלני של הווריורס, צלפי השלשות סטפן "הוקאיי" קארי וקליי "לגולאס" תומפסון, לג'יימס הארדן (שסבל מערב נוראי ביום רביעי- 3 מ-17 מהשדה, 0 מ-10 מהשלוש) וצ'נדלר פרסונס (השוטינג גארד והסמול פורוורד של הרוקטס), גם מבטיח לא מעט.

תחזית: יוסטון, במשחק פנטסטי.

***

שרלוט בובקאטס (11-8)-פילדלפיה 76' (12-7)

הסבנטי סיקסרס באים למשחק לאחר 8 הפסדים בעשרת משחקיהם האחרונים, ומאזן 7-1 אפרורי בחוץ. שרלוט ניצחה 3 מ-7 משחקיה האחרונים, אבל נמצאת כרגע במצב יותר טוב מפילדלפיה, שמאז פתיחתה המצויינת הפסידה ב-10 מ-12 משחקיה האחרונים, למרות שסיימה ב-4 משחקים העונה בהארכה. אני מאמין שהערב המאזן של פילי רק יחלש, והיא תפסיד לקבוצה של סטיב קליפורד.

תחזית: שרלוט.

***

וושינגטון וויזארדס (9-9)-מילווקי באקס (15-3)

הבאקס קבוצת טנקינג, שהמטרה היחידה שלה השנה היא אנדרו וויגינס (הם ישמחו לקבל את ג'אבארי פארקר, אם וויגינס לא זמין). עקב כך, וושינגטון תעלה למאזן חיובי אחרי 19 משחקי NBA.

תחזית: וושינגטון.

***

שאר המשחקים:

אטלנטה הוקס (10-10)-קליבלנד קאבלירס (12-6). קליבלנד היא אחת קבוצות החוץ הגרועות בליגה, עם ניצחון מ-10 משחקים, וצפוייה להפסיד גם הערב. אטלנטה.

בוסטון סלטיקס (12-8)-דנבר נאגטס (7-11). בוסטון היא ראש הבית האטלנטי, ולכן במקום הרביעי במזרח, אבל המאזן שלה מספיק למקום ה-13 במערב, לפני יוטה וסקרמנטו. הקבוצה הרבה פחות טובה מדנבר, שבמקום השישי במערב התחרותי, ותפסיד לה. דנבר.

ניו יורק ניקס (13-4)-אורלנדו מג'יק (12-6). משחק בין 2 מהקבוצות החלשות במזרח, כאשר אורלנדו מגיעה למשחק במצב טוב יותר, אבל עם מאזן של 7-1 בחוץ, אותו מאזן שיש לניקס בבית. מישהי חייבת לנצח הערב, ועקב כך שהמג'יק ניצחה 3 מ-10 משחקיה האחרונים, 2 יותר מהניקס, היא תיקח את המשחק הזה. אורלנדו.

ניו אורלינס פליקינס (9-9)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-13). שידור: 02:00, ספורט 5. המאזנים מספרים את כל הסיפור-הת'אנדר טובה הרבה יותר, וצפוייה לנצח הערב. אוקלהומה סיטי.

פניקס סאנס (9-10)-טורונטו ראפטורס (11-6). הסאנס חזקה מאוד בבית, ונגד הקנדים, שמחזיקים במאזן של 5-3 בחוץ, לא צפוי להם משחק קשה. פניקס.

פורטלנד טרייל בלייזרס (3-16)-יוטה ג'אז (16-4). המקום הראשון נגד המקום האחרון במערב. פורטלנד, בקלות.

סקרמנטו קינגס (12-4)-לוס אנג'לס לייקרס (9-9). היריבות בין הקבוצות היא צל חיוור של מה שהייתה, ובמשחק האחרון של הלילה הקבוצה מעיר המלכים תנצח, מפני שניצחה 5 מ-7 משחקיה האחרונים. בניגוד לשמועות, בראיינט לא חוזר הערב, אבל היו שמועות שהוא לא פוסל לשחק במשחק הלייקרס נגד טורונטו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. NBA-TV היו אמורים לשדר את המשחק של הלייקרס היום, ככל הנראה בעקבות שאלת חזרתו של קובי. לאחר שקובי שלל אפשרות שישחק היום, NBA-TV הודיעו כי לא ישדרו את המשחק היום אבל.. הם ישדרו את המשחק ביום ראשון. הלוואי!

  2. יוסטון מול גולדן סטייט יהיה משחק אדיר
    אני הייתי הולך על הוורירס

    צריך לשלול את הפלי אוף מקבוצות הבית האטלנטי

  3. עכשיו זה רישמי :

    עמוד הפייסבוק של הלייקרס פירסם את הסירטון הזה עם הכיתוב הבא:
    Seasons of Legend. Lakers announce Kobe's return.

    https://www.facebook.com/photo.php?v=10152073550875419&set=vb.69025400418&type=2&theater

    וכשאני רושם את זה, קובי בעצמו מעלה את הסירטון לעמוד הפייסבוק הרישמי שלו. ה-8 בדצמבר, יום ראשון – טורונטו !

  4. בוסטון נתנו עוד משחק מלא כוונות.
    ניצחו ואם ימשיכו כך יגיעו אפילו לפליאוף בבית הכי מוזר שנוצר במזרח בשנים האחרונות.
    לא יאמן שבוסטון בראש הבית הזה. מי פילל ומי מילל.
    אני בטוח שלא לזה כיוון דני איינג' . הוא רצה עונה כמו זו שלפני הגעת גארנט ואלן. עונה שבה סוחרים בבחירות דראפט, משלמים כספים רבים ולוקחים הימור. בקצב הזה לא ישארו בחירות דראפט שוות לסחור בהן בשביל לקבץ כוכבים!
    האמפריס נתן הלילה את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לבוסטון.

  5. יום ראשון בשבע בערב שעון ישראל הירוק בא למדיסון סקוור גארדן.
    יעופו ניצוצות או שמלו יחזור לעצמו?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט