מעורב הופס ליום שלישי: הנטס בהצהרה מצלצלת ליאניס; לברון ג'יימס ישחק עד ה-19 לדצמבר, 2030 / מנחם לס

1.הארדן ודוראנט שוב הובילו את הנטס לניצחון, הפעם על יאניס והבאקס

הדבר שאהבתי ביותר במשחק היה הראיון עם הארדן ודוראנט אחרי המשחק. במיוחד הארדן שנשאל אם הוא נהנה לשחק בנטס.

הוא ענה בשאלה: אתה לא רואה במשחקי שאני נהנה כפי שלא נהניתי אף פעם? ואני אפילו לא יותר מ-80% מהכושר הגופני שלי"

קווין דוראנט ענה: "אנחנו משחקים עדיין עם יד אחת קשורה מאחורי הגב עד שקיירי אירוינג יצטרף במשחק הבא!

הטוויטר הזה הוא רק חלקי הראיונות, אבל בסרטון ביוטיוב תשמעו הכל, או אם תכנסו לאתר של הניו יורק פוסט. קום.

הנטס נתנו הערב הצהרה רצינית כשללא קיירי אירוינג, ועם קווין דוראנט די חלש בכל החצי הראשון, הם ניצחו את הבאקס במה שכולם מהמרים תהיה סידרת הגמר של המזרח. אבל דוראנט 'החלש במחצית הראשונה' קלע 30 עם 9 ריב' ו-5 אסיסטים. 'דוראנט חלש' זה דוראנט של 10 מ-21…הוא נראה קליל, מחייך אל הארדן והארדן מחייך בחזרה, והחיוך הגדול ביותר הוא דאבל דיג'יטס לכל החמישייה.

ג'ו האריס הוא אחד מקלעי השלוש הטובים בליגה, גבוה שקובר אותן בטבעיות (היום 20 נק' ב-5 מ-7 מהטריי). דיאנדרה ג'ורדן הפך לכוח ממש – אני מתכוון לכוח רציני – תחת הסל. רק שלא יזרוק מיותר ממטר מהסל. כי שם הוא 6 מ-6 ל-12 נק' ותריסר קרשים, וזה כל מה שאני מבקש ממנו לעשות.

סיפור המשחק היה שוב הארדן. סטיב נאש נשאל עליו והוא אמר: "אתה באמת צריך תשובה? לא ראיתם בעצמכם? והוא עדיין לא קרוב לכושרו הגופני הטוב, והוא בדרך להוריד כמה פאונדים"

מה אני ראיתי? ראיתי שחקן שנהנה מכל דקה מה-40 ששיחק. בכל החצי הראשון הוא לא עשה בידוד אחד. אבל בחצי השני – ובמיוחד ברבע הרביעי – הוא הרגיש שהנטס צריכה את הנקודות שלו, והוא קלע 12 צ'יק-צ'אק בבידודים שהסתיימו כולם או בסלים או בקליעות פאול. הוא סיים עם 34 נק' ו-12 אסיסטים, ב-13 מ-25 שהם מעל 50%, אבל מתוכם רק 3 מ-10 מה-3. חכו שהוא יתחיל לקבור את השלשות. זה יהיה מראה לדורות.

הדבר הנפלא שקרה לו – והוא הדבר השונה ביותר ממשחקו ביוסטון – הוא שעתה הכל בא בשטף המשחק. אפילו כמה מהבידודים שלו בסוף המשחק נראו על הכיפאק. אתמול כתבתי שהוא אחיד השחקנים שהם ההצגה הטובה ביותר לראות (כשכתבתי על לוקה) וכל כך הרבה גיחכו עלי בתגובות. מילא – אני בולע הכול כי אני הרי יודע מי מבין (אני), ומי רפה הבנה (אתם) שרק מקשקש. אני לא אהבתי את הארדן ביוסטון. בנטס אני מוכן לאמץ אותו לבן (בתנאי שהוא שונא את טראמפ כמוני).

אני לא יכול לכות לבואו של קיירי אירוינג. הבטחתי לכם שתראו הצגה. הכנתי אתכם להתכונן. ורבים ענו לי שהוא גמור, מת, אגואיסט, אנוכי, טיפש, ודפוק בראש.

אז אני כותב זאת באותיות גדולות כדי שזה יחדור לראשיכם. ברצוני לוודא שכל מי שקורא 'הופס' יידע את הדבר הבא שיקרה:

קיירי אירוינג יצטרף להארדן ודוראנט, ותראו הצגה שתבריח מהטיווי את כל שונאיו (וברוך השם האתר מלא בהם) כי הם לא יאהבו את מה שיראו: הצגת כדורסל שלא נראתה מאז 'השואו-טיים' של הלייקרס בזמנו של מג'יק, ואת המשחק הממולח, מפולפל, וערום של הסלטיקס עם לארי בירד.

2. הניקס – ב-BABY STEPS – הופכת לטובה יותר ויותר!

ג'וליוס רנדל הפך למנוע הג'ט החדש של הניקס!

אילו היו היום צופים במדיסון סקוור גרדן הייתם שומעים את הקריtה שהפכה לקריאת הקרב של כולם, אבל היא התחילה – כמו כל הדברים הטובים – ממש כאן ב-MSG ב-1973 כשפיתום קהל החל לצרוח "די…פנס! די…פנס".

הם טסו ב-1 בלילה מבוסטון לניו יורק. עד שהגיעו לבתיהם היה כבר 3-4 לפנות בוקר. עליהם היה להיות באולם ה-MSG ב-11 לפני הצהריים למשחק שהתחיל ב-1:00. במצב כזה זה לא רק הרגליים. זה העיניים, המוח, והכל. זה מאמץ בלתי יאומן אפילו למקצוענים כמוהם. ממש IMPOSSIBLE. תכנית המשחקים של ה-NBA בגלל העונה המקוצרת היא סבל אחד מתמשך. עזבו את המיליונים. אני מדבר על שרירים, עיניים, ומוח.

זה מה שהניקס העייפה כל כל כך עשתה היום – כשביום קליעה גרוע שמתאים יותר לנבחרת הקופאיות של 'וולמארט' היא ניצחה בהגנה מצויינת. אילו היה קהל ב-MSG הוא היה צורח כמו פעם. "די…פנס!!! די …פנס!!!". אבל לא היה קהל, אז אני צרחתי במקומם, והזקנה שלי – אוהדת לייקרס – הצטרפה לצעקותיי כי אחרי הלייקרס, הקבוצה השנייה שלה היא הניקס!

לניקס היה יום קליעה איום ונורא: 35.6% מהפארקט, 18.5% מה-3, ו-70% מהקן. הם היו מפסידים אילו ההגנה המצויינת שלהם גרמה גם למג'יק ליפול למעמקים לא זכורים: 33.7% מהפארקט – האחוז הנמוך ביותר העונה – ומה-3 לא הרבה יותר טוב עם 31.6%.

החמישייה שהצעתי אתמול לניקס עלתה בדיוק כפי שהצעתי. כתבתי טופין או בולוק. הפעם בולוק עלה והיה טוב מאד.

תסתכלו על הטבלה למטה: שיווי משקל כמו במאזניים בשוק תלפיות בחיפה כשקנית קילו עגבניות בשנת 1950. תאווה לעיניים הרואות. רק מיצ'ל רובינסון לא קלע – כי הוא לא זרק. רק 2 מ-5. אבל הריבאונדים שלו יותר מסתם MADE UP כשהוא מסיים עם נט של 13+.

המילים החמות ביותר אחרי המשחק היו של אלפריד פייטון לעתונאי של ה-ניו-יורק פוסט:

"WE ARE NOT SATISFIED"

זהו פייטון. תגיד להם שכמו שדוק לס אמר אתמול זאת רק התחלה טרייה של הניקס החדשה.

אבל ההנאה הגדולה שלי היום היה ג'וליוס רנדל. הוא הראה מה זה 'אול-סטאר': ביום של 5 מ-19, הוא סחב רגליים עייפות משך 40 דקות של מלחמה וחוסר ויתור. הוא החמיץ אפילו לייאפס. אבל בשניות האחרות הוא קלע סל, ו-4 פאולים, והביא עוד נצחון לניקס אחרי הלילה שעבר בבוסטון. הוא סיים ערב קליעות גרוע מאד עם 22 נק' ו-17 ריבאונדים. הוא היה הגיבור שלי הלילה.

3. 8 משחקני וושינגטון ויזרדס חולי נגיף הקורונה

ניסיתי לברר את שמות החולים ולא הצלחתי.

4. "המטרה היחידה של הסיקסרס ברדיפה – כאילו – אחרי הארדן, הייתה למקסם כמה שיותר את המחיר שהנטס 'יישלמו' עבורו"

הסיקסרס היו מעוניינים בהארדן רק עד מרחק מסויים. כשיוסטון החלה להעלות את מה שהיא מבקשת עבורו, היא ירדה מהרעיון אבל החליטה להמשיך לשחק אותה כאילו הם נלחמים על הארדן, ובכך להכריח את הנטס למקסם את מה שהם נותנים עבורו (https://basketball.realgm.com/wiretap/261233/76ers-Ultimate-Purpose-In-James-Harden-Trade-Talks-Was-To-Provide-Rockets-Leverage)

כרגיל, הכל היה רעיון של דרל מוריי, ויחסיו עם רפאל סטון.

5. אשתו של לברון מרשה לו לשחק עד יום הולדתו ה-46

 LeBron James says he’ll retire before turning 46 because his wife told him so (הוא אמר זאת להריסון פייגן מאס.בי.נשיון)

כתבתי כבר שבמשפחת לברון, האשה לא משתתפת בענייני העסקים. רק בחינוך של ילדיה, והחלטות כיצד ינוהלו החיים בבית משפחת ג'יימס, כולל מתי יהיה המשחק האחרון של בעלה. "כמובן שכולנו נשמח אם הוא יפרוש מוקדם יותר", היא אמרה, "אבל זהו הדדליין העליון" (https://www.facebook.com/8LakerNation14)

כשהוא נשאל בקשר לכך הוא הודה שזה הגבול העליון. ואז הוא הוסיף:

I’m 36 years old, 18 years in the league. There ain’t no saving something for later on in the season. My body is ready to play whatever I need to play,” James said. “I go hard when I’m out there and then I start my treatment after the game. I wish I could bank time. I wish I was Justin Timberlake in that movie where I could bank some time, but I cannot do that at this point.

זה AT THIS POINT. אבל לך תדע מה יהיה כשהוא יהיה בן 42, ואז 45 – עם 28 שנות NBA תחת חגורתו. אם יצליח לעשות זאת זה יהיה שיא שאני לא רואה אותו נשבר.

לברון הגיב בנידון

“ I continue to put myself in the best position I can be in. I train my body, I train my mind every single day. I come in to the arenas and the facility and I get in a lot of extra work, preparing my body, preparing my mind, and I hope I can continue to do what I’m doing right now at 36 and see what happensץ ’ll tell you, I don’t think that I can go until I’m 46. We can go 26 to 36, but I don’t think I can go past 46. I also don’t think my wife would let me/

“I’ll tell you, I don’t think that I can go until I’m 46. We can go 26 to 36, but I don’t thinkI can go to 46. I also don’t think my wife would like that very much,. “She wouldn’t like that either.”

6. פינת הטבע:

א)בתמונה הבאה ישנו 'MOUNTAIN LION' מתחבא. היכן הוא? (התשובה בתמונה מחר)

ב) SEA LIONS נהנים מגלישות ו'תפישת' גלי ענק מול חוף סנטה ברברה, קליפורניה. לא יאומן. חגיגה אמיתית של ייצור שלא ידעתי שהוא מסוגל לזוז:

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. הארדן זוכה לחוסר כבוד בליגה, גם דוראנט שלפני הפציעה שלו היה השחקן הכי טוב בליגה.
    עם כל הכבוד לציוות של דוראנט לקארי אני חושב שעם הארדן זה צמד מהטובים אי פעם, בטח בצד ההתקפי
    לדעתי קיירי רק יפגע במרקם הזה, הייתי עושה עליו טרייד לפילי בתמורה לטוביאס האריס ושייק מילטון
    לגביי הלייקרס, הספסל שלהם עצום השנה
    בחצי מהמשחקים העונה היו 6 שחקנים בספרות כפולות
    מי שזלזל בשרודר טעה, הוא תוספת כח אדירה. גם מונטראז הארל.
    אני מקווה שהגמר יהיה ברוקלין מול הלייקרס
    דוראנט מול לברון בפעם האחרונה

    1. תודה מנחם, אחלה מעורב!
      למותר לציין, שאני מסכים איתך לגבי הכימיה של הכוכבים של ברוקלין, ומעריך שיהיה מצוין גם כשקיירי יחזור.
      שני דברים נוספים שקשה שלא לשים אליהם לב:
      1. שמחת החיים של דוראנט – לא רק הארדן שמח בברוקלין, דוראנט ממש פורח. אחרי שלשת הניצחון הוא דפק חיוך, שלאחד אובססיבי לגביו כמוני נראה אחרת לגמרי מהחיוכים המאולצים באוקלנד. זה מפחיד שמקבלים את דוראנט עם שמחת החיים של אוקייסי בתוספת הותק והבגרות הנוכחיים.
      2. ההערכה של הארדן לדוראנט – אחרי המשחק הוא דיבר על דוראנט כמו שאני כותב עליו. זה והחברות העמוקה של שניהם עם אירווינג מהווים, להערכתי, את הבסיס לטריו הקטלני אבר.
      מקווה שלא תהיינה פציעות מבאסות, ומעריך שיש כאן ניצנים של שושלת. אני גם מעריך שמי שטוען כיום שברוקלין לא תתחבר, יטען בעתיד שעבור דוראנט מדובר בעוד "אליפות עם כוכבית", כי "יש לידו סופרסטארים". מציע להם להבין שעצם היכולת לחבר את הסופרסטארים הללו (שהעדיפו לחבור לדוראנט ולא ללברון/סטף למשל) זה חלק מהגדולה שלו.

  2. נראה לי שבמקרה של הניקס העובדה שאין קהל משחקת תפקיד משמעותי בפתיחת העונה הזו. אין ספק לטיבודו חלק מרכזי בשינוי אבל כשאין קהל יש יותר מרחב לטעות ופחות לחץ.
    נכון שאפילו עוד לא עברה רבע עונה, המאזן עדיין שלילי והכל יכול להשתנות אבל יש לזה ריח שונה.
    .
    אפרופו מאזן שלילי במזרח במקום 6 פה אין ממש שינוי וכרגיל המערב חזק מהמזרח.
    במערב מאזן שלילי זה ממקום 10 ומטה, במזרח אתה יכול להתברג עד למקום שישי כלומר 3 קבוצות עם מאזן שלילי תופסות מקום בפליאוף

  3. תודה על המעורב מנחם
    דווקא יצא טוב לברוקלין שקיירי לא היה נוכח במשחקים האלה זה נתן להארדן את המרחב הדרוש בשביל למצוא את מקומו וחובת ההוכחה עכשיו היא על קיירי

    1. כמו שהארדן נולד מחדש בנטס, והפך לשחקן קבוצתי יותר מאשר בקיבוץ, בדיוק אותו דבר יקרה לקיירי. השחקנים האלה יודעים בדיוק מה הכי טוב לעשות כשהם משחקים עם שחקנים טובים כמוהם, או טובים יותר.

  4. המשחק של הניקס והמג'יק היה קשה לצפיה. כול כך הרבה איבודי כדור וזריקות לא לעניין. אבל אין ספק שזאת קבוצת ניקס אחרת מזו שראינו בשנים האחרונות. לשם שינוי הם משחקים הגנה. כול הקרדיט מגיע לטיבודו ולמי שבחר בקוויקלי וטופין בדראפט.

  5. אחלה מעורב, תודה רבה מנחם.
    .
    הארדן אלסטי לגמרי – שיחק שחקן שישי באוקלהומה, שוטינג גארד ביוסטון, אחר כך פוינט, ואחר כך כשכריס פול הגיע שוב שוטינג, הוא יעשה מה שיגידו לו ויעשה את זה מצוין. נראה איך קיירי ישתלב שם כשיחזור.
    .
    כל הכבוד לניקס, באמת מאמץ לא קל וניצחון שאולי הוא לא הכי יפה אבל בהחלט שווה w.

    1. + 100
      תמיד היה קבוצתי ועשה את מה שביקשו ממנו לעשות. פעם ראשונה שיש לידו כוכב על (פול לא היה כזה, בטח לא ביוסטון). כבר כמעט 10 שנים שהוא טופ 5 בליגה. היו גם שנים של טופ-3. נכון היו לו החנקויות בפלייאוף – אבל למי לא? יורדים עליו רק בגלל הזקן.
      תודה מנחם

  6. הנטס מפחידים, אם קיימים מתחבר זאת תהייה קבוצה היסטורית, אם לא- יטרידו אותו ואז זו תהיה קבוצה היסטורית.

    רק הפציעות יכולות לעצור.
    נגד הקליפרס המצ'אפ הכי מעניין לדעתי, משחק פסיכי אם כולם כשירים

  7. שמע מנחם אתה באמת אגדה. אני מקווה שמשהו יתפקשש לנטס. זאת השלישיה הגדולה בהיסטוריה בקבוצה אחת. בהיט למשל כריס בוש טוב שיהיה. לא היה שווה 30 נק במשחק. בנטס כל אחד מה 3 שווה 30. יחד עם זאת עונה מתישה סגל קצר וחוסר מחויבות של קיירי יכולים להציל את הליגה מהאלופה מגעילה. לעומת זאת יש קבוצה זהובה במערב שמציגה כדורסל ראוי

    1. העניין הוא שהארדן וקיירי באותה החמישיה יכולים להיות שווים 30 נקודות כל אחד גם לקבוצה היריבה. ההגנה של ברוקלין לא מדהימה כבר עכשיו.

  8. תודה רבה על המעורב.
    אולי הניקס משתפרים, אבל המשחק שלהם אתמול היה קשה לצפייה. לפחות יצאו עם הנק'

    1. אשך, לפעמים אני מדלג על התגובה שלך כשמהמילים הראשונות אני מבין לאן היא מובילה, למה??? – כי אם אני קורא עד הסוף – אני משתין במכנסיים מרוב צחוק (בשנת 1998 היה לי סרטן בפרוסטטה והוציאו לי אותה, ויכולתי לשלוט על השתן קטנה ב-75%)

  9. James Harden on KD: "I know what type of player Kevin Durant is. He’s one of the best players to ever touch a basketball. It’s God-given, 7-foot, and can basically do everything. For me, it’s not trying to compete with that. It’s allowing Kevin to be the best Kevin he can be."

    הוא כמובן צודק, ועוד נקודה מעניינת זה שהארדן אמר דברים טובים על יאניס. והוא צודק, הוא שמנמן, לא אתלטי, לא גבוה במיוחד, ועדיין אחד השחקנים הכי טובים שהיו לליגה בעשור האחרון. הארדן בניגוד לכל המפלצות הפיזיות, היה צריך לפתח יכולות שונות כדי להיות בטופ, גם אם זה לא תמיד היה כזה יפה לעין(סחיטת פאולים, סטפ בקים, בידודים), אני לא חושב שזה כזה דבר רע.

    1. כישרון זה גם עניין של גנטיקה.

      אתה חושב שיאניס נולד מפלצת? ראית אותו לפני 5 שנים? הוא עבד קשה להגיע לאן שהגיע מבחינה גופנית. זה לא פחות ראוי להערכה מהעבודה שהארדן נותן על הסטפ באק שלו.

      הארדן סתם בכיין ממורמר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט