נטס מול באקס, לייקרס נגד ווריורס ועוד משחקים מוקדמים ביום MLK/ שחר צ'קוטאי

Stephen Curry vs LeBron James: An all-time great debate
ראש בראש.

יום מלא משחקים לפנינו בשעות טובות ונוחות, לכן לכו לנוח צהריים והכינו את עצמכם לערב הכדורסל המלא. הכינו את המשפחה לקראת המשחק – הכינו שוקו או מרק חם, הביאו שמיכה מפנקת ותתרווחו מול הטלוויזיה. אנחנו יוצאים לדרך.

אך איך אפשר לצאת לדרך ללא מנגינה נעימה שתלווה אותנו לאורך הקדימון מרובה המשחקים. היום יום פטירתו של גלן פרי מוזיקאי אדיר שהיה בין מקימי האיגלס ואחר כך פתח גם בקריירת סולו. בין השירים הבולטים שלהם מלון קליפורניה שכעת לפניכם. תהנו.

אורלנדו (7-6) – ניקס (8-6): 19:00 שעון ישראל

את המשחק הפותח של הערב המיוחד הזה יעלו שתי קבוצות שפתחו מצוין אך משם בעיקר נפלו. המג'יק באים אחרי הפסד לשילוש הקדוש החדש -הזקן, הנחש ונעלם. היא מציגה כדורסל סביר וכעת מגיעה ברצף של חמשה הפסדים, כאשר הם עולים עם רק שני שחקנים בחמישייה המקורית.
הניקס גם היא מגיעה במומנטום שלילי ואחרי משחק אמש. ההגנה מתפקדת יפה וניצבת במקום החמישי בליגה בספיגת נקודות אך כאשר הקבוצה בין האחרונות בליגה בקליעה נקודות המצב קשה. אמש הניקס הביסו את מוליכת המזרח ב-30 הפרש.

בצד של התפוח שחוגג עוד מעט ראש השנה רנדל נותן עד כה את עונת חייו כשהוא קולע 23.2 קוטף 10.5 ומוסר 6.7 אס'. מולו יתמודד אחד הסנטרים בעלי היד הרכה והמדוייקת ברחבי הליגה שמסוגל לקלוע מכל מקום ביעילות טובה. ווצוביץ' קולע 22.8 קוטף 10.8 ומוסר 3.8. דומים מאוד למרות הבדלי הגובה.

הימור: שתי הקבוצות קולעות נמוך ולכן אל תצפו לסקור מטורף אבל כן תצפו למשחק עם הגנות סבירות והתקפה סבירה מינוס. לדעתי הניקס ינצחו הערב.

אטלנטה (7-5) -מינסוטה (8-3): 21:30

במשחק השני ללילה זה אנחנו פוגשים את שתי קבוצות עם פוטנציאל בשמים אך יכולת בקרקע. הקבוצה נראית כמו בדיחה, הכוכבים היקרים שהגיעו בקיץ כבר הספיקו להיפצע. דאן עדיין לא פתח את העונה. מנגד הצרות של טאונס לא חלפו שגם הוא נמצא חיובי לנגיף. שתי הקבוצות מגיעות עם ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים.

מאצ-אפ מרכזי – שווה לעקוב אחרי שני הרכזים בעלי ההתקפה המצויינת עם הגנה בעייתית. טריי יאנג רושם בחודש ינואר 18.3 נק' (33% מהשדה, 22% מהשלוש) לצד 8.8 אס' אך גם 4.5 אבודים. מולו מלאכי רזאל קולע 22 לצד 6.1 אס' למשחק.

במצבת הנעדרים – דאן ובוגדנוביץ בחוץ, גאלינרי ורדיש בספק אצל העיטים, טאונס ליימן ורוביו בחוץ, אוקוגי ודיופ בספק.
הימור: לכל מי שהטיל ספק – המשחק יהיה מרובה נקודות כיאה לקבוצות ללא הגנה. היעדרו של טאונס תוריד את הסיכויים לזאבים ולכן אוכלי הנבלות ינצחו. אטלנטה תיקח.

מיאמי (7-4) – דטרויט (9-3) : 22:00

דו קרב חוזר בין הפיינליסטית שנראית נורא לבין הקבוצה שניצחה אותם במוצש ב-20 הפרש מבישים. מיאמי התחילה את עונת 2021 בצורה רעה מאוד, עם פציעות של שחקני מפתח ולאחר מכן הקורונה לוקחת חלק במשחק וגורמת להיט לעלות עם שמונה שחקנים במשך שלושה משחקים. דטרויט נראית סבירה ונראה שקייסי מצליח לגרום צרות גדולות ליריבות. גראנט נותן את עונת חייו וגם גריפין מזכיר נשכחות מדי פעם.

מאצ-אפ המרכזי במשחק יהיה בין המועמדים לשחקן השישי של העונה. הוורד והדרגון ראש בראש. הראשון ממשיך בקו שלו וממשיך להיות יציב ולתת את המספרים הרגילים שלו – 15 נק' במשחק לצד 5.2 אס'. דראגיץ קרוב אליו מאוד עם 14.4 נק' 5.6 אס', שניהם עם אותו זמן דקות משחק. היכולת שלהם לעלות מהספסל ולנפק נק' וניהול משחק יהיה קריטי לניצחון.

במצבת החולים – הירו באטלר ולאנרד בספק, בראדלי בחוץ. אצל הבוכנות הרוקי הייז לא ישחק ופרנק ג'קסון בספק. הימור: אחרי המשחק הקודם מיאמי תבוא לנקום ולהחזיר לעצמה W שהיא חייבת במהירות.

פורטלנד (5-8) – ספרס (6-7) :22:00

החבורה האפורה של המאפיר יתארחו בביתם של האדומים שחורים של סטוטס. לילארד את מקולום נותנים פתיחת עונה טובה ומציגים את הרמה שציפינו מהם אחרי עונה מאכזבת בשנה שעברה. גם פציעתו של נורקיץ לא הפריעה בחגיגה כאשר קנטר קוטף וחוסם כאילו הוא אין לו בדיקת סמים אחר כך. הספרס לא יציבים בלשון המעטה, מחד היא מנצחת את הלייקרס ואת הקליפרס אך מנגד היא מפסידה למינסוטה ויוסטון במשחקים חלשים.

מאצ-אפ מעניין יהיה בין הגארדים של הקבוצות. לילארד את מקולום כאשר טרנט מחליף מהספסל מנגד דרוזן את מארי וווקר מחליץ. ההגנה של הספרס על הצמד יהיה קריטי לניצחון, גם הפוך. היכולת ההתקפית של פורטלנד והיכולת ליצור ולשנות יעשה חיים קשים לטקסנים.

הימור: מומלץ לצפות במשחק. יהיה משחק טוב וקשוח אך ההתקפה תנצח. פורטלנד.

ממפיס (6-6) – סאנס (4-7) :00:00

בקרב המערביות הצעירות (והמבוגר האחראי) הסאנס מגיעים אחרי תקופת בידוד קבוצתית שבה דחתה בלית ברירה את כל שלושת המשחקים שהיו אמורים להיות. אך לפני זה הם היו בדרך למקומות הראשונים בליגה. הגריזליס אמנם הסתדרו וניצחו את כל שלושת המשחקים הקודמים ועדיין הם שמחים לראות שהכוכב הצעיר שלהם חזר קפיצי ושמח ובקרוב מאוד (אולי עוד הערב) טריפל J גם אמור להצטרף לקבוצה. במשחק הקודם היא ניצחה את פילי.

מאצ'-אפ מרכזי – הכי מתבקש ללכת על פול/בוקר מול מוראנט אבל אני רוצה דווקא לדבר על מי שהחזיק את ממפיס בהיעדרו של הכוכב – ברנדון קלארק מול מיקל בריגדס. קלארק קיבל את המקום בחמישייה כאשר מוראנט נפצע והחזיר למאמן ב-14.4 נק' 6.8 רב', חטיפה וחסימה למשחק. מנגד נמצא העוגן ההגנתי של החמישייה הראשונה כשהוא בראש עם 106 במדד הגנתי, הנתון הטוב ביותר בחמישייה. בהתקפה הוא עדיין לא מצא את היציבות כאשר משחק אחד הוא נותן את משחק חייו וקולע 34 אך במשחק לאחר מכן הוא קולע רק 6 בהפסד לדטרויט. הוא קולע בעונתו השלישית 15 נק' לצד 5.4 רב' וחסימה.

הימור – משחק מצויין בשעה קצת קשוחה. אני חושב שהחלודה של השמשות תעשה את שלה והדובים ינצחו.

נטס (6-8) – באקס (4-9) : 2:30

איזה משחק יש לנו! הנטס והבאקס במבחן גדול, חש סיכוי לא קטן שנראה את הקבוצות הללו בגמר המזרח בהמשך העונה. מחד יש לנו את הצמד האימתני הארדן את דוראנט ובהמשך יצטרף אליהם קיירי בע"מ, מנגד יאניס מידלטון והולידיי. ההבדלים יבואו לידי ביטוי במשלימים ובספסל. הבאקס עם הפסד בודד בשבעת המשחקים האחרונים. ברוקלין התקשתה במשחק מול אורלנדו וגם תשעת האיבודים של הארדן לא עזרו. במשחק הבא הוא יהיה חייב להיות מפוקס יותר כי הבאקס הם לא המג'יק.

המאצ -אפ המרכזי הוא כמובן הביג ט'ריי מול ביג 3 פחות אחד. שווה לראות ולעקוב יהיה אש! הטריו הירוק קולע יחד כ-64 נק' למשחק יחד עם 15 אס' שמחולקים בשווה. שלושת הבאים ברשימת הקלעים מוספים יחד כ-30 נק' ללילה. מנגד עומדים הצמד שראינו לראשונה במוצ"ש, שם הם קלעו 74. בהצלחה לאיילים.

הימור – הבאקס יצליחו לשמור את הארדן ולהקשות עליו עם שלושת הגארדים המציקים שלהם. יאניס ודוראנט ילחמו זה בזה עד זוב דם. ובסוף איילת השחר תבקע את הרשת ותנצח את המשחק.

טורונטו (8-4) – דאלאס (6-6) : 2:30

טורונטו נראית לא טוב. זה לא חדש. אבל היא מגיעה אחרי ניצחון מעודד במאני טיים, זה בהחלט מעודד. מנגד דאלאס מגיעה בגב-לגב עם שיקגו. ולפני זה הפסידה למילווקי. יותר מדי חבר'ה נופלים שם על קוביד פרוטוקול. המאבס מובלים בידי דונציץ שרק בליל אמש חגג במחצית הראשונה עם 30/7/5. לאחרונה הצטרף אליהם האיטריה הלטבית שהגיעה חלודה.

המאצ-אפ המרכזי כמובן הוא לוקה מול פסקל. התלות של המאבס בלוקה היא אדירה, במיוחד בהיעדר שחקנים אחרים בקבוצה. פסקל הוא המוציא לפועל אצל הראפטורס אבל לא כ"כ בהצלחה עד כה. אולי משהו ישתנה הלילה.

הימור – טורונטו צריכה את הניצחון יותר.

שיקגו (8-5) – יוסטון (7-4) :3:00

אחרי ארבעה הפסדים רצופים במערב הבולס סוף כל סוף חוזרים הביתה עם ניצחון בודד במסע נגד דאלאס במשחק גב-לגב שהתרחש אמש. יוסטון מגיעה עם חוסר בשחקנים אבל כנראה תציג את אולדיפו בקבוצה. היא מגיעה אחרי ניצחון והפסד לספרס. וכעת שסיפור הטרייד מאחוריהם, הגיע הזמן לשחק כדורסל.

מאצ-אפ המעניין בשבילי זה הגבוהים ווד וקרטר. ווד נותן עונת שיא, הוא מעמיד ממוצעים שלא מביישים אף אולסטאר עם 23 נק' 11 רב' ושתי חסימות. לעומתו וונדל עם 13 נק' 8 רב' 2.7 אס'.

הימור – שיקגו מגיעים אחרי גב לגב עם עייפות אבל עם סגל מלא. ועדיין יוסטון תהיה יותר מדי עבורם.

לייקרס (3-11) – גולדן סטייט (6-6): 5:00 – משחק הלילה

היישר משיקגו דרך כביש 66 ישירות לעיר המלאכים:

"אילו רק היו הלוחמים בכדי לעצור את לברון", "דיוויס חטף מהם בראש" "זהו המשחק הגדול של העשור".
אז הנה מגיע אלינו המשחק הגדול של הלילה, בשעה נוחה יחסית והרבה שקט מסביב, רק הגשם לבדו נוטף בחוץ. אבל הרעש שיהיה באולם כשיוחזר הקהל יהיה אדיר. האלופה ולברון בראשה באים לנקום על כל השנים. אחלה תסריט לספייס-גאם 2. שתי הקבוצות נראות טוב, האלופה משחקת בהילוך שני אבל זה מספיק לה כדי להיות בראש הטבלה. הווריוס מגיעים אחרי משחק דחוי ומנוחה אך לפני זה היא הפסידה פעמיים אחרי ניצחון כפול.

הלייקרס כבר סופרים ניצחון חמישי וכעת היא מוכנה להוסיף אליה את הניצחון השישי. הלייקרס ממשיכים להיות בעשירון העליון בליגה בהגנה ובהתקפה. ועדיין נראה שהיא עייפה. שישה שחקנים אצל האלופה קולעים בדו-ספרתי, בראשם כמובן לברון ודיוויס עם 24 ו-21.7 בהתאמה. הם מוספים 16 רב' משותפים והראשון מוסיף גם 7.7 אס'.

אצל הלוחמים המצב קצת שונה, היא קולעת סביר אבל סופגת המון. חמישה שחקנים קולעים אצלה בספרות כפולות ועוד גרין אחד שקולע 4 נק' למשחק אבל תורם המון (6.6 אס' 5 רב' 1.3 חטיפות והרבה חוצפה וניסיון) בראש הרשימה כמובן קרי שקולע 28.4 לצד 6 אס'. אחריו באופן לא מפתיע וויגנס עם 17.8 נק' 4.7 רב' ולא תאמינו אבל גם 1.8 חסימות (כמו AD). הרוקי מוסיף 11.3 ו-6.6 רב'.

מי לדעתכם תנצח במשחק הלילה?

לפוסט הזה יש 223 תגובות

  1. תודה על יופי של סיקור.
    מקולום לא ישחק היום (נקע בקרסול)
    כנראה שגם הענק הלטבי לא ישחק היום כי הוא רק חזר מפציעה ולא אמור לשחק באק טו באק.

  2. בניגוד לאתמול, היום משחקים קצת יבשים בשעות הנוחות של הלילה (לחיים בשעון ישראל כמובן, לא לאלו שקמים בארבע), אבל שאלו יהיו הצרות שלנו. והיי, בוסטון לא תפסיד היום!
    תודה רבה על הפריוויו

      1. זה ממש לא סגור לגבי קיירי.
        כשאתה בסימן שאלה זה לרוב אומר בהיבטי קורונה שאתה תלוי בדיקה. אם הוא יצא שלילי כנראה ישחק.

    1. מתן אהלן
      אני שומע זאת לראשונה . ממש לא מה שרציתי לקרוא כשנכנסתי לאתר .
      משתתף בצער אוהדי מכבי חיפה .
      שחקן מכבי חיפה האהוב עלי ביותר בכל הזמנים .
      אולי מישהו מהותיקים ששיחקו איתו בנבחרת ונגדו בליגה יכתבו משהו לזכרו ?

        1. זה בדיוק מה שאני אומר. אבדיה מתלבש בול על תיבודו. שני הצדדים היו מרוויחים.
          אבל רוז לחץ לבחור את טופין בתור אטרקציה בגלל ההטבעות.

            1. הלכתי יותר לכיוון חמישה גמרים ושלוש אליפויות

  3. אני רוצה לציין את הגארד הנחמד של הניקס עמנואל קוויקלי.
    נבחר מספר 25 בדראפט האחרון ממכללת קנטאקי, גובה 1.91.
    ב-10 משחקים רשם בממוצע 9.9 נק',1.7 ריב' ו-2.7 אס'. תרומה יפה לשחקן ספסל.
    נתונים סטטיסטיים בארבעת המשחקים האחרונים:

    היום מול אורלנדו 11נק' ב-11 דקות.
    בתאריך 17/01 מול בוסטון קלע 17 נק, 8אס'. ב-21 דק'.
    בתאריך 16/01 מול קליבלנד 23 נק', 5 ריב ו -4 אס. 28דק,
    בתאריך 14/01 מול מול הנטס קלע 19נק', 2 ריב ו-3 אס' 19 דק'.

    1. אהלן שמעון
      שחררו את צ'לסי ליין שהיתה ראש צוות המעסים , לא הצוות הרפואי .
      הטענה היתה שהצוות שהחליף אותה היה הרבה פחות מקצועי וכתוצאה מכך גל הפציעות .
      לא באמת מבין מה קורה באטלנטה .

  4. The Cleveland Cavaliers are planning to trade or waive 2019 first-round pick Kevin Porter Jr., sources confirmed to ESPN.

    Porter hasn't played and has largely been away from the team this season for what has been termed personal reasons. He was working his way back and attended his first game Friday night when the Cavs beat the New York Knicks.

    That night, however, he had a screaming match with team officials after his locker was moved to an auxiliary area to accommodate new teammate Taurean Prince, who arrived from the Brooklyn Nets with Jarrett Allen in a trade last week. After the episode, Porter was told to clean out his locker and other members of the roster were informed he'd no longer be on the team, sources said.

  5. שינו עוד פעם את הטרייד של הארדן כי הפייסרס רצו פיצוי על המצב של לאברט.
    אז בסוף זה היה טרייד של 4 קבוצות, יוסטון נשארו עם טרייד אקספשן יותר קטן – 10.6 מיליון, והפייסרס קיבלו עוד איזה בחירת סיבוב שני או משהו כזה מיוסטון, והכי חשוב בשבילם כמו תמיד – 3 מיליון $ במזומן מהנטס.

      1. לחשבון של הקבוצה מן הסתם, אבל בסופו של דבר משפיע ישירות על מה נשאר לבעלים ביד בסוף העונה. אין דבר שבעלים קמצנים אוהבים יותר מלקבל מזומן.

  6. הנעליים של ג'ה בעיצוב נחשי. אני חושב שזו פעם ראשונה באן בי איי.
    מה אומר דה שוט? בגלל זה מוראנט החמיץ עכשיו שנים מהקו?

      1. הוא 2 מ-6… שם שני גולים בחצי הראשון, מבחינת הנטס שימשיך להעיף משם גם עוד 20 זריקות.
        יש לו הכל חוץ מקליעה מרחוק (וקליעה מכדרור)

  7. נו מה עם הארדן האגוסיט? 😂😂😂
    הבאקס הפסידו להם שהם בלי קיירי בלי שחקני הגנה שטרם הגיעו בטריידים וכו ובלי שהם התאמנו יחד כמעט חחח
    מה יהיה בפלייאוף שהם כבר יהיו מגובשים?
    לבאקס יש את המאצאפ הכי גרוע במזרח מול הנטס אני לא אתפלא אם הנטס יתנו בהם סוויפ בפלייאוף

    1. שמעון,
      הצניעות לא הולמת אותך.
      זה הכל אתה…
      .
      דרך אגב,
      הרגת אותי עם המשפט "בלי שחקני הגנה שטרם הגיעו בטריידים וכו ובלי שהם התאמנו יחד כמעט חחח"
      .
      יש המון שחקני הגנה נהדרים שרק מחכים להגיע לנטס. הם ממתינים רק לבדיקות הקורונה… ויש המון קבוצות שרק מחכות לרגע בו יוכלו לשלוח שחקני הגנה אדירים תמורת (?) …

  8. זה נראה שלסטיב קר יש איזה עימות פנימי עם מישהו בהנהלת ג"ס והוא מתעקש להציב הרכב שמבליט את החולשות של כל שחקן כדי להבהיר את הנקודה. אחרת אני לא מצליח להבין מדוע קרי ודימיון לי כמעט ולא שחקו יחד ומדוע קר כל הזמן חוזר להרכב הכושל של ויסמן-גרין-וויגינס-אוברה-קרי

  9. טוב
    גמני פה צ"ל גנניפה
    זלעטי חזר אתמול ושם שניים שערים, כאילו לא נפצע בכלל. זה הוא מול הפולני השנה?

      1. דביל.
        מצחיק איך הפאשנים אוכלים ומתלהבים מזה הדהר הזה הכניס אותו לאולסטאר חח צריך להוציא מדריך "נגר כיצד תגיע לאולסטאר"
        גם בברלי ורונדו משתמשים בטריק הזה מפטפטים כאילו זה באמת עוזר ואז נחשבים המנוע והמנהיגים 😂😂😂

  10. השחקנים האמריקקים כל הזמן משתמשים ב-פאק על כל נגזרותיו.
    יום אחד סילבר יחליט שכל פאק זה 10 $ ?
    יעשה ימבה כסף

    1. זוכר בשנות השמונים היתה פללי התחת של המדינה ורוזנבלום החזה של המדינה?
      איום יש זהבית נדמה לי, המרפסת של המדינה….

    1. לגמרי. אבל לא תיקח מהאמריקאי את ההזדמנות לדחוף עוד נקניקיה בזמן שהוא שוקל איזה אוטו לקנות ובאיזה ביטוח לבטח אותו ואחרי כמובן שחייבים כדור נגד כל הכאב ראש הזה.

  11. מאמנים יעשו בשכל אם יושיבו את השחקנים שלהם לצפות בהגה של גרין ברבע האחרון. גם באחד על אחד וגם כליברו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט