דרבי טקסני רותח, משחק ראשון פוטנציאלי של הארדן בברוקלין ועוד ממתקים ביום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ'

דרבי טקסני רותח, משחק ראשון פוטנציאלי של הארדן בברוקלין ועוד ממתקים ביום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ'

סן אנטוניו ספרס (6-6) – יוסטון רוקטס (6-4), 00:00

ברגליי הניצחון האדיר במשחקם הראשון ללא ג'יימס הארדן בסגל מאז 2012, הטילים יקוו להשלים את המיני-סוויפ על היריבה הטקסנית מהאלאמו עם משחק שני בשלושה ימים. בחמישי האחרון, הרוקטס חסרו לא רק את האגדה המזוקנת, אלא גם שחקני מפתח כגון ג'ון וול, אריק גורדון ודנואל האוס. למרות כל החיסורים, ולמרות פיגור ב-9 נקודות  4:30 דקות למשחק מול קבוצה המאומנת על ידי גרג פופוביץ', יוסטון נלחמו והוציאו ניצחון בתוצאה 109:105.

ללא הכוכבים הגדולים, מישהו היה צריך להתעלות על עצמו, הפעם זה היה כריסטיאן ווד שהתפוצץ עם 27 נקודות (10/18 מהשדה, 5/7 מחוץ לקשת), 15 ריבואנדים ו-3 בלוקים, בנוסף למהלכי קלאץ' אדירים, כמו ריצת 5:0 יחידנית ב-39 שניות בלבד כדי להפוך פיגור 3 ליתרון 2. הרובין ההתקפי לבאטמן שכריסטיאן ווד גילם היה עוד רכש צעיר בן 25 מהקיץ האחרון, סטרלינג בראון, שתרם 23 נקודות, 7 כדורים חוזרים, 3 אסיסטים ו-2 חטיפות. בכלל, ניכר כי המעבר ממייק ד'אנטוני וג'יימס הארדן לסטיבן סיילאס ו… כריסטיאן ווד, גרם לחבורה השחקנים לשחק באופן קבוצתי ושיתופי יותר, בנוסף לניסיון להגביר את קצב המשחק ולהגיע לסלים קלים בהתקפת מעבר (22 נקודות מתוך עשרת האיבודים של הספרס בחמישי).

הלילה, לא הייתי סומך על תצוגה פושרת דומה מהספרס. "זה לא קשור להגנה שלנו, להתקפה שלנו – זה קשור למה שבין האוזניים, להיות מוכנים לשחק. היו לנו ארבעה או חמישה שחקנים שיצאו להפסקת צהריים" סינן קאוץ' פופ הזועם בסיום המשחק הקודם. אחד מהשחקנים שלא אכזב את אגדת האימון היה הסופמור, קלדון ג'ונסון, שקלע שיא קריירה של 29 נקודות ב-16 זריקות שדה בלבד.  משום מה, בשני המשחקים היחידים ששיחק בקריירה הקצרה שלו (29 משחקים סך הכל בין שתי העונות שלו עד כה), הוא קבע שיא קריירה בנקודות עד לאותה נקודה (24 בשנה שעברה).

גם הלילה, ג'ון וול, אריק גורדון ודנואל האוס לא יהיו זמינים, בנוסף לדמרקוס קאזינס שבספק עם פציעה בקרסול. אצל הספרס, קייטה בייטס-דיופ, דרו יובנקס ודרק וייט לא יתלבשו.

הימור: לא רואה מצב בו הרוקטס החסרים מנצחים את הספרס פעמיים. 9 הפרש לקבוצה הביתית.

ברוקלין נטס (6-7) – אורלנדו מג'יק (6-6), 02:00

לאחר שחטפו תבוסה מול הסלטיקס אמש, לוח הזמנים הברוטלי של האורלנדו מג'יק ממשיך עם ביקור ב-"ברקלייז סנטר" למפגש עם הברוקלין נטס.

הכל הולך נגד הפלורידיאנים במשחק הזה: ראשית, לילה שני של בק-טו-בק כאשר הנטס מגיעים לאחר מנוחה של שלושה ימים. שנית, המקומיים מתרגשים לתת ספתח אפשרי לג'יימס הארדן, שייתכן וישחק, אם כל השחקנים המעורבים בטרייד המרובע יעברו את הבחינה הפיזיקלית שלהם בקבוצות החדשות. יתר על כן, קווין דוראנט מגיע למשחק הזה בכושר לא נורמלי, ואחד מהשחקנים היחידים שיכולים, פוטנציאלית, להאט אותו, ג'ונתן אייזיק, נותר בלבוש אזרחי על ספסלו של סטיב קליפורד לאחר שחווה פציעה שגמרה לו את העונה.

אם הם רוצים לשמור סיכוי כלשהו לניצחון במשחק הזה, הם חייבים את הביג-מן הכוכב שלהם, ניקולה ווצ'ביץ', במצב רוח להנהיג את ההתקפה. ללא ג'ארט אלן שהועבר בטרייד, הסנטר היחיד בסגל של הנטס, הוא דיאנדרה ג'ורדן, מגן בינוני באזור הטבעת ורע מחוצה לה. המונטנגרי של המג'יק צולף כ-6 שלשות ללילה ב-42.4% בזריקות האלו. אם יצליח למשוך את תשומת הלב לעברו, ייתכן והקסם יצליחו להפתיע, לשבור את הבצורת ולחזור למאזן חיובי לאחר ארבעה הפסדים רצופים.

ניק קלאקסטון, ספנסר דינווידי וקיירי אירווינג הוכרזו כשחקנים מחוץ לסגל אצל סטיב נאש. ג'ונתן אייזיק, אוון פורנייה, מוחמד במבה, מרקל פולץ, צ'ומה אוקיקי, מייקל קארטר-וויליאמס ואל פארוק-אמינו מרכיבים רשימה ארוכה של פצועים אצל סטיב קליפורד.

הימור: לא משנה כמה נקודות נותנים לנטס, תהמרו עליהם. אהמר על 28 הפרש, אבל זה יכול להגיע להרבה יותר אם המג'יק יוותרו מוקדם.

טורונטו ראפטורס (8-3) – שארלוט הורנטס (7-6), 02:30

ההורנטס יקוו לשוב למאזן חצוי עם ניצחון מול הראפטורס המאכזבים, שמשתוקקים להשיג קצת מומנטום חיובי עם ניצחון שני ברצף על הקבוצה מצפון קרוליינה. זה המשחק השני בשלושה ימים ששתי הקבוצות מקיימות בטמפה ביי השמשית, הראפטורס שרדו רבע רביעי נוראי שלהם, בו קלעו רק 12 נקודות כדי לנצח בקושי רב, 111:108. נראה במשחק, ומאמן הראפטורס ניק נרס הודה בזה במסיבת העיתונאים לאחר מכן, שהם מאוד התקשו לפענח את ההגנה האזורית שג'יימס בורגו אוהב להריץ. בעוד שהחמישייה של הראפטורס ממשיכה להיות מחפירה ולא מצליחה לספק את הסחורה כל ערב מחדש, הספסל משתדל להציל את הפותחים, בעיקר כריס בושה שצלף 25 נקודות, קטף 10 כדורים חוזרים וחסם שתי זריקות בניצחון האחרון. בושה ממשיך לבנות את הקייס שלו לשחקן השישי של העונה, שיתעצם אם הראפטורס יחזרו לדרכים החיוביות שמאפיינות אותם בשנים האחרונות.

שארלוט לא נראים טוב בזמן האחרון לאחר פתיחה טובה לעונה בה דווח שמיי'ל ג'ורדן סוף סוף מואיל בטובו באמת לצפות בקבוצה (להזכירכם, הוא הבעלים), אך יש להם סיבות לאופטימיות עם החזרה של הכוכב והסקורר המוביל שלהם העונה, גורדון היווארד, שכנראה ישחק הערב לאחר כמה היעדרויות בשל פציעה שסוחב בירך.

יחד איתו, ישנם חמישה שחקנים בקבוצה שקולעים בספרות כפולות בממוצע – הגארדים הקופצניים טרי רוז'ייר ודוונטה גארהם, פי.ג'יי וושינגטון הצעיר והרוקי המחשמל, לאמלו בול.

ניק נרס מציג סגל כמעט מלא, מלבד החסרונות של אלכס לן ופטריק מקאו. מצבו של גורדון היווארד עדיין לא ברור, אך חוץ ממנו, רק קודי זלר לא יהיה זמין ב-100%.

הימור: אני צופה עוד משחק צמוד שיכול ללכת לשני הכיוונים, אהמר שהפעם זה ייפול לידיים של שארלוט ב-4 הפרש.

מיאמי היט (6-4) – דטרויט פיסטונס (9-2), 03:00

המונח ״סופרבול האנגאובר״ מוכר בקרב אנשי הפוטבול כתופעה שקבוצות המגיעות עד למשחק הגדול באמריקה, חוות נפילה גדולה בעונה שאחרי. בענף ההוא זה יותר שכיח, קשה לשחזר הצלחה אדירה ב-16 משחקים במשחק ברוטלי ודינמי שכזה. אמנם, גם בכדורסל דברים כאלה מתרחשים. המיאמי היט פתחו את העונה עם שישה הפסדים מעשרת המשחקים הראשונים, והלילה ישמחו לנצל את היריבה החלשה בדמות הדטרויט פיסטונס ולעשות צעד חשוב בדרך לתיקון המאזן המביש שלה.

ההיט יגיעו כעוסים ועצבניים במיוחד למשחק הלילה אחרי שני הפסדים מרגיזים ליריבה הקשה, הפילדלפיה 76, כאשר האחרון מביניהם נגמר בתבוסה בתוצאה 125:108. נקודת אור קלושה שאריק ספולסטרה יכול לשמור מהמשחקים האחרונים של קבוצתי הוא גייב וינסנט, שקלע 24 ו-21 נקודות בשני המשחקים האחרונים של קבוצתו. האם מיאמי מצאו זהב פעם נוספת משחקן שלא נבחר בדראפט כמו עם דאנקן רובינסון? ייתכן מאוד, והמשחק הלילה הוא הזמדנות מצוינת לצעיר להוכיח את שוויו פעם נוספת.

דטרויט השבורים מגיעים למשחק אחרי שהפסידו חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם והם ממשיכים לשחק ללא זהות ברורה ומבלי כלב אלפא ברור שישתלט על הלך והווי המשחק כשצריך אותו. ג׳רמי גראנט, הסטאר ההגנתי שחתם באוף סיזן האחרון בנה לעצמו קייס חזק ביותר לשחקן המשתפר של העונה עם נסיקה בכלל הממוצעים הסטטיסטיים שלו (חשוב לציין כי חלק מהעניין הוא העלייה הדרסטית במשחק הדקות ובחוסר הכישרון שסביבו), אבל אפילו זה לא בטוח כיוון שזהו פרס שניתן, בדרך כלל, לשחקן מקבוצה עם מאזן חיובי.

הימור: ההיט לא מרשימים במיוחד, אבל מול דטרויט הם לא יתנו לעצמם להפסיד. 12 הפרש מיאמי.
ממפיס גריזליס (6-5) – פילדלפיה 76' (4-9), 03:00

הקבוצה הטובה ביותר במזרח תשמחו לעלות למאזן דו ספרתי של ניצחונות במשחק חוץ במרכז טנסי מול רובין הגריזלי המסוכנים. ממפיס נמצאים במקום ה-11 במערב, אבל רק שני משחקים מאחורי הפיניקס סאנס שממוקמים במקום הרביעי. הם ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ניצחונות מרשימים על הברוקלין נטס והמקום הראשוני בדירוג הגנתי בליגה – הקליבלנד קאבלירס.

כאמור, הסיקסרס ניצחו שני משחקים רצופים מול המיאמי היט בשבוע האחרון, אבל זה קטע רצף קשוח של שלושה הפסדים רצופים שקדמו להם. גם בעונה מצוינת עד כה תחת דוק ריברס, פילדלפיה עדיין לא לגמרי עקביים.

חשוב לשים לב לשייק מילטון, ששב להרכב לפני יומיים אחרי שנעדר במשחק הראשון מול מיאמי וצלף 31 נקודות ב-11/15 מהשדה. המצ׳אפ שלו מה ג׳ה מוראנט הנפיץ יכול להיות מסקרן במיוחד.

הימור: אלך על ההפתעה הראשונה של ליל המשחקים הזה, ממפיס משאירים את המשחק צמוד ומגרדים ניצחון, 3 לגריזליס בסיום.

פורטלנד טרייל בלייזרס (5-7) – אטלנטה הוקס (6-5), 05:00

המשחק האחרון של הלילה מגיע אלינו מאורגון הצוננת כאשר העיטים מג׳ורג׳יה ישמחו להפך את החלוצים לטרף שלהם במשחק הזה.

לדאבונם, העיטים לא הפכו קבוצה אחרת לטרפם כבר זמן רב שהם כבר גוועים מרעב. הם רשמו הפסד בששת המשחקים האחרונים שלהם, האחרון שביניהם נגד היוטה ג׳אז שנגמר בתוצאה 116:92. זה כבר נהפך לקלישאה, אבל כאשר טריי יאנג לא מופיע, כל הקבוצה לא מופיעה. 4 נקודות ב-1/11 מהשדה ל סופרסטאר הצעיר זה מתכון לאסון תמידי.

הבלייזרס ניצחו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים ומיקמו את עצמם במצב טוב מאוד לפני שלושה משחקים קשוחים מול הספרס והגריליס פעמיים.

הימור: דמיאן לילארד ישרוף טריי יאנג וזה יהיה המפתח של הניצחון, 11 לבלייזרס.

*יש לציין – המשחק בין אינדיאנה לפיניקס נדחה בשל מגבלות הקורונה*

לפוסט הזה יש 246 תגובות

            1. מה לא היה ברור בסיכוי טוב?

            2. הנמושה במאזן 4-4 בלי מוראנט אם אני לא טועה. לא שהייתי רואה אותם אבל עדיין

            3. ואני חשבתי שהוא דיבר על פילי בלי אמביד…

            4. חחח דיברתי על ממפיס בלי מוראנט. הנמושה היא עקשנית אבל עדיין נמושה מול פילי עם אמביד. אני גם ככה קם ב5 אם מוראנט משחק אקום 4 וחצי אם לא אז בכל מקרה אראה רבע אחרון
              רגע אמביד משחק נכון? אחרת גם אנחנו נמושה

            5. 🙂

            6. מה לא היה ברור באמביד נשאר בפילדלפיה?
              אנחנו חייבים לעבוד על הבנת הנקרא שלך…

  1. פורטלנד ינגבו את האין הגנה של ההוקס. טריי גם ככה בעבר היה תמיד מפסיד בבק טו בק ומשחק חלש היום בכלל.
    הראפס ינגבו את הצרעות
    גה מוראנט חוזר היום? יפה עדיין פילי ינגבו
    ההיט יחגגו על גראנט
    דוראנטולה ינגב את המגיק
    הספרס ינגבו את יוסטון

  2. סיקור מעולה!
    אתקן בקטנה רק שאטלנטה ניצחו במשחק הלפני אחרון את פילדלפיה, אבל זה היה נגד סגל ג' ואמביד בצד של פילדלפיה, אז לגמרי לא טעמו ניצחון אמיתי מזה 6 משחקים.

    1. חחחחחחחחח וואי וואי איזה קפיצות ילכו, עונה שעברה דמיאן רצח את ההוקס בשריקות אוויר בלי הכרה רדיש והאנטר רק הפנו מבט לעברו דמיאן הלך לקו, אני עוד זוכר את זה. דיים יכה שוב
      אשך ראית שציון מתלונן שהוא לא מקבל שריקות כי לא קופץ על מגינים? חחח ציון קופץ על מגן יהיה מפחיד למגן 🙂

    1. זה מאד תלוי בתוצאות בדיקות – מה שאומר שהמבודדים כנראה יוכלו לשחק אבל החולים לא.
      דהיינו באטלר ובראדלי בחוץ (גם לנארד אבל בלי קשר לקורונה). הירו גם בספק כתוצאה ממתיחה.

  3. תודה על אחלה סיקור. מקווה שמוראנט חוזר כמו שצריך כי עד הפציעה שלו היה ממש כיף לראות את ממפיס.
    .
    מעניין לראות את טריי יאנג הלילה מול הקו האחורי של פורטלנד. זה בסדר שיהיה לך שוטינג סלאמפ, אבל בוא תראה לפחות שאתה מתאמץ, קצת פיזיות, ריבאונד. אי אפשר להיות תחרותי ב-NBA עם חור שחור בהגנה שגם לא קולע מדהים

    1. אני אומר לך, אין נאמנות לשחקנים היום. העצמת השחקנים הלכה רחוק מדי.
      בשנות השמונים שחקנים היו נשארים נאמנים להאבה באבה סודה כל החיים שלהם.
      .
      כמחאה, מעכשיו אשתה רק RC Cola. דאמיט, אני הולך למות מצמא בקרוב.

  4. מעניין אם מנחם הצליח לחסל גם את הסאנס, הוא לא התכוון אבל ייתכן שהיה סייד אפקט לחיסולים של ההוקס וההורנטס.
    מאז הטור שלו הם נוצחו עי ווש ואז כל הקורונה שעלול להוציא אותם מהמומנטום. ימים יגידו
    יש גם לציין שהפניקס האפל כמעט לא מדבר על הסאנס והלייקרס ונמנע ממסקנות עם מילים מאד זהירות וקצאת מחמאות אבל לא יוצא מגדרו, יפה שהוא מבין את מגבלת כוחו

  5. Billy Donovan: Chicago Bulls want to win but 'don't know how to'
    פעם ראשונה שאני מסכים איתו. אין לי סטט אבל אולי טנש יאשרו אין קבוצה שאיבדה הפרשים יותר גדולים מהם בסיומי משחקים, זה פשוט לא יאמן מה שהולך שם ברגעי הסיום. הם הפסידו השנה כמדומני 3 משחקים בהם הובילו 10 הפרש ומעלה איזה 2 דק לסיום ועוד כל מיני דברים הזויים

  6. אוקיי קבלו הימור (שמעון תקשיב זה נוגע למשטר שעות השינה שלך). הגריזליס לא פירסמו דו"ח פציעות לפני המשחק כמתחייב. המשחק האחרון שלהם היה מול הוולבס וטאונס המאומת. אני מנחש שהמשחק הלילה יבוטל עקב שרשראות הדבקה.

    1. תראה אין מידע מדויק כי זה נשאר לרוב חסוי אם השחקן לא מוציא את זה החוצה. אבל הדפוס די ברור לפי מי שמראש בחוץ (חולה) ומי שבספק – כלומר תלוי בדיקה ואז הוא רק מבודד.
      אז ככה: באטלר ובראדלי לפי ההגיון הזה חולים.
      מבודדים:אדאביו, נאן, דראגיץ' הארקלס ואוקפלה.

  7. וואו חברים אני חייב לציין שכבר הרבה זמן לא צחקתי ככה מהבלוג החי ועוד לפני שהמשחקים התחילו.
    אז קחו במרוכז חחחחחחחחחחחחחחחחחח ו- 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  8. לא בכושר, שמן, אבל לפחות בא בגישה לא רעה(בעיקר מארגן את המשחק, פחות מפציץ).
    נחמד לראות שהוא לפחות מנסה לעשות רושם ראשני טוב.

  9. ג'ורדן כזה גרוע אימלה.(דיאנדרה כן)
    וויצביץ' כזה אנדרייטד.
    דוראנט בינוני ועדיין נותן תפוקה.
    והארדן רגוע ולא רע סך הכל.

  10. התגלה משהו אצל לאברט בכליה (small mass, מה שזה לא יהיה) אבל מתייחסים אליו כשחקן אינדי כך שהטרייד עבר בכל זאת

      1. כשמדברים על mass בכליות, בדרך כלל זה אבנים ופחות גידול. יכול להיות גידול אבל בהסתברות נמוכה. ואני אומר זאת כמי שאובחן עם 3 mass ובמעקב שנים

  11. The Indiana Pacers announced that guard Caris LeVert is out indefinitely after an MRI showed a small mass on his left kidney during a physical.
    .
    "We are grateful for their extreme thoroughness during the physical process, and I am looking forward to joining the team and being part of this great organization as soon as possible," LeVert said in a statement, per ESPN's Malika Andrews.

  12. לנטס יש כרגע סגל לא מאוזן, אין כמעט מחליפים, ואין נוכחות מספקת מתחת לסל. הם יצטרכו להתארגן על 2-3 שחקני רוטציה בדגש על גבוהים כדי שהסגל יהיה בגודל סביר כלשהוא.
    אורלנדו בבק טו בק ועם שני שחקני מפתח פצועים ואחרי תבוסה אתמול לבוסטון, והנטס לא פותחים יתרון

  13. מה נסגר עם הארדן?! נראה כמו סופגניה שדחפו לה יותר מדי מילוי.
    אם ככה הוא נראה כשהוא עדיין פעיל איזה עתיד מחכה לו אחרי הפרישה?

  14. דוראנט מדהים.
    רוס וויצביץ' משחקים נהדר.
    הארדן במשחק ראשון טוב מאוד(יחסית לזה שהוא נראה כמב קילוגרמים עודפים).
    הם יהיו טובים השנה.

  15. איזה קלאסה הדוראנט הזה. איזו קלאסה בתנועה, בזריקה,בהליכה אפילו, הזוי שנסיך כמוהו חלום של כל אמא התעסק עם הרפש בטוויטר עם שם בדוי
    ונכנס בכלל לשיח עם הדריימונד גרין של מי גדול יותר!

  16. איזה טריפ של הארדן כשקיירי חוזר יהיו משחקים של 100 נקודות של הטריו?
    זה הולך להיות מכבש כבישים שמועך כל דבר שבא מולו.
    דוראנט והארדן 74 נקודות..

  17. בעצם כשחושבים על זה אז טורונטו כל העונה משחקת בחוץ, לא?
    היא בטמפה העונה?
    וגם ככה היא קבוצה שמקבלת אנרגיות במיוחד מהקהל שלה.
    מתחיל להסביר למה הסגל החלש שלה שתמיד התעלה על עצמו והוציא 200% פתאום כבר לא הולך על אוויר.

  18. הארדן גם בלי אימון עם כרס אחרי אורגייה מתלבש עם גוםיה של לא משנה מי ושם 40 😂😂😂
    בוקר טוב לכולם פילי אני רואה אמבידוש יאללה נראה אם מקסי יעשה מהפך

  19. חחחח טריי הרים את דמיאן באוויר 3 זריקות אשך
    אצל דמיאן ההצגה מוטבעת טבעית הוא הוציא כדור למישהו ל3 וזרק רגליים וראש אפילו במסירה ניסה להוציא מטריי 😂😂

  20. שמעון אני לא בטוח שקיירי ירצה להישאר בברוקלין.
    יש מצב שישמח לקבל קבוצה כמו פילי לידיו וידיו בלבד.
    הארדן ייקח ממנו את כל ניהול המשחק והוא יהפך לאלפרד.
    לדעתי הוא יעשה פוזות של שחררו אותי.

          1. טוב חשבתי על זה אשך לא מאשר. לא צריך את קיירי יש לנו מקסי שיתפתח למפלץ יש מילטון קיירי רק יפריע יעשה פוזות יחליש את אמביד אין לו הגנה וסימונס יחזק מאד את הנטס כי הוא מה שהם צריכים נותן הגנה. אז אין טרייד

            1. לא לוקח את קיירי

  21. השלשה של מלו קלוריות רידות תרתי משמע. היה צריך עוד חצי שניה. כל הקריירה שלו זה כמעטים ועוד כמעטים….

  22. איפה אלה המהללים את רונדו הגאון? שיש שחקן ששומר עליו חא קשור לענף חחח עם דיוויס ולברון לא חכמה איש לא שומר עליו או לוחץ אותו בהוקס יש שומר שקצת באזור שלו ותראו איך הגרוטאה נראה

  23. שימון
    אם אמביד משחק בסוף השבוע, אתם מנגבים אותנו אם לא, יש צאנס שניקח משחק אחד בפילי אם טייטום חוזר.

  24. לויד פירס 3 שנים בהוקס ההגנה באותה רמה כל המשחק נותן לדמיאן לחגוג באחד על אחד על גודווין המסכן רק 3 דק לסיום נזכר להביא דאבל טים ל2 מהלכים.
    זה לא מאמן הדבר הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט