סיקור משחקי מוצ"ש / דובי עופר

Nets' James Harden addresses trade from Houston Rockets - The Athletic

שישה משחקים הלילה, וכמה אירועים…. הארדן עולה לראשונה בגופיה 13 של הנטס (היי, לא שאמט…? סיפור מעניין, פרטים בהמשך) ומנצח, הרוקטס מפסידים בסן אנטוניו, ההורנטס בטמפה אצל הרפטורס, הגריזליס מקבלים חזרה את מוראנט ומנצחים את האמבידלס סיקסרס וההוקס לא מצליחים לנצל פציעה של מקולום, ומפסידים בפורטלנד. וכל זה בצל הידיעות המדאיגות על הגידול שהתגלה בכלייה של קאריס לאוורט… ועדיין, יש לנו זמן למזט"ים.

וראו איך משחק לנו מזלנו, ביום בו אמור להתקיים משחק הבכורה של השלישייה המסקרנת מברוקלין, קרי ה-17 בינואר זמן ישראל, דווקא בתאריך זה חל יום הולדתם של, שוו בנפשכם, שלושה ענקים משלושה תחומי חיים נפרדים. הכוונה היא, איך לא, למתאגרף מוחמד עלי, AKA קסיוס קליי, יו, למאפיונר העל, האיש שתמיד השיג בעזרת חיוך ואקדח הרבה יותר מאשר בעזרת אקדח בלבד, נו דיסריספקט אנחנו כאן עם פרוטקט, אל קאפון, ואחרון חביב, המארח שלנו לבוקר זה, היישר מהולנד, האלקטרו מן, טייס ורווסט, הלוא הוא די ג'יייי טיאסטווווו. שיקח. אותנו. עכשיו. בביט של מיתרים. כמה ישן ככה טוב. תודה. וסליחה די ווייד, כשצריך לבחור שלושה, אתה בחוץ. טוּשה.

ברוקלין נטס (6-8) 122 – אורלנדו מג'יק (7-6) 115

אז במקום מנאז' א-טרואה הסתפקנו בצמד (הכנס הערה על המשקל של הארדן), אבל איחוד מחודש של דוראנט והארדן דווקא כן. ותגידו מה שתגידו על האופי של האיש וזקנו, על המראה הלא ספורטיבי, על האון אוף באטן של החשק שהוא מדליק ומכבה כרצונו, על הרגלי הבילוי, התסרוקת, הזקן… תגידו מה שתרצו על מה שתבחרו, זה לא ישנה את העובדה שג'יימס הארדן הוא אחד מכישרונות הכדורסל הגדולים ביותר שאי פעם דרכו על פרקט. אני לא מנחם, ויש לי ברזומה רק קצת פחות מארבעה עשורים ברזומה להשוות, אבל שחקנים כמוהו, הארדן, לא מנחם, היו מעט, אם בכלל. כלומר גם כמו מנחם, אבל הבנתם את הקטע. וקווין דוראנט, אגב, גם. אחד הכישרונות ההתקפיים הענקיים שצמחו, EVER. כשזורקים את שניהם בשיאם למגרש אחד, מוסיפים את קיירי אחרי ניתוח לובוטומיה מינימלי לתיקון פגמים אישיותיים, או סתם מוודאים שיעלה על ג'רזי כשהוא שבע טגרטול, מקבלים שלישייה שכמוה טרם ראינו. ועכשיו שפרקתי, נעביר את המיקרופון למגרש ונבחן איך נראתה טבילת האש הראשונה של הניסוי המרתק.

אז עוד מילה על הארדן. תאהבו אותו, כמו ידידי ניב, תשנאו אותו, תגידו ותחשבו עליו הכל. לפעמים נראה שזה בדיוק מה שמזין אותו. כן, כל המשפט הזה נהגה, עוצב, עובד ונכתב אך ורק בשביל ההערה הסרקסטית על הרגלי התזונה של הארדן. תשלימו לבד. ובקטע של יחסי אנוש עם חברים לקבוצה, קבלו סיפור. לפני כמה חודשים פורסם סיפור על מתנה שנתן הארדן העשיר כמעט כקורח לידידו הראפר ליל בייבי לרגל יום הולדתו (קיסס ליל). מדובר ברולקס מסוים מאוד בשווי 100,000 דולר (היה שם גם תיק פראדה ופאקטה של 150K במזומן אם אני זוכר נכון אבל תרפו לי מהציציות עכשיו). קיצר, הארדן רצה את מספר 13, כהרגלו. מה לעשות שלאנדרי שאמט הגיע מהקליפרס לברוקלין וכבר תפס את מספר המזל (13… לכו תבינו). אז הארדן פרסם באינסטוש מסר לטימייט החדש, "לאנדרי שאמט, כמה אתה רוצה על מספר 13?" ושאמט הגיב עם תמונה ממעמד הענקת השעון לליל בייבי… ביג לייק. שורה תחתונה, הארדן לבש הלילה מספר 13. שאמט 20. תציצו על פרק היד של לאנדרי בפעם הבאה שתזדמנו לתאי שירותים סמוכים.

ועכשיו באמת, כדורסל. איך זה נראה? בדיוק כמו שזה נשמע. שימו על הארדן סניקרס וג'רזי בגודל המתאים (אחרונה, נודר) ולא משנה מי נמצא סביבו, באיזה צבע הפרקט, איזה מספר הוא לובש ואיזה צבע, הרולקס כבר לא על פרק היד (תעשו בהזדמנות חיפוש על הארדן ושעוני יד ותגלו עולם עצום ויוקרתי של אקססוריז). האיש נע על המגרש בקלילות (אמיתי, לא בדיחה) של חתלתול, רואה משחק דרך עיני לארי בירד, וקולע כמו ידית מגורזת היטב. גם מגן כמו חתלתול מגורז אבל שוב אתם מושכים לי בציציות וזה מפריע. המפגש המחודש של הארדן ודוראנט על פרקט אחד הוא אחת הסיבות הכי טובות לשלם על ליג פאס. כשקיירי יצטרף כל מה שתצטרכו זה בירה (נון אלכוהוליק אם אתם אנדר אייג' או בהיריון), ולידה עוד אחת, להרים את הרגליים ולהנות. וכשהם בהגנה עזבו, לכו לשירותים או משהו, בעיקר אם אתם בהיריון.

אלילת המזל זימנה להארדן, דוראנט אנד קו' יריבה נוחה, בדמות המג'יק שהגיעו למשחק עם ארבעה הפסדים רצופים ומעט מאוד תקווה. האורחים הפצועים, ללא פולץ ופורנייה הממושבתים ופחות או יותר קול אנטוני וטרנס רוס בלבד במצבת הגארדים, ניצלו היטב את חוסר התיאום, והיכולת והחשק, של הנטס בהגנה כדי לקלוע 115 נקודות, כשמוביל אותם ניק ווצ'ביץ' ומה שהוא חושב על הרעיון של סטיב נאש להציב את דוראנט בעמדת הסנטר (34 נקודות, 10 ריב', 7 אס', 5 חטיפות, זה מה שהוא חושב), ולידו טרנס רוס מפציץ 23 מהספסל. המארחים נהנו מיום אדיר של קווין תזכירו-לי-שוב-כמה ניתוח-באכילס-מגביל-שחקן-LOL דוראנט עם 42 נק', 5 אס' ו-4 ריב', לצד 2 בחט' וחס', ושש בטור האיבודים, ולצידו מוביל את ההתקפה, מנווט, מוסר, קולע ג'יימס דה היט מן הארדן, עם טריפל דאבל מצוין, 34 חיצים, 14 בונבונים לחברים, 12 קטיפות ו-4 חטיפות, לצד 9 איבודים שמבטאים היטב את העובדה שהצטרף לחבריו החדשים רק אתמול אחר הצהריים, ולא התאמן איתם ולו פעם אחת. ענק. אז המג'יק נאחזו במשחק בציפורניים, תקפו את חולשת המארחים בהגנה, ספגו את ההתקפה ואפילו צמצמו לחמש שניות לסיום, אבל הארדן, מספר 13 של הברוקלין נטס, היה קר רוח על הקו, דייק פעמיים, וקבע ניצחון בכורה לניסוי המרתק, 115-122. יהיה אש, תבואו.

לצד המספרים של החברים ניצל ג'ו האריס היטב מבטים פנויים ל-17 נק' ב9-4 מחוץ לקשת, חלק מ35-16, 45%, של הנטס משלוש. דוראנט דייק ב8-5. באמת, יהיה אש. אל תחמיצו…

סן אנטוניו ספרס (6-7) 103 – יוסטון רוקטס (7-4) 91

ובצידה השני של הסקאלה, האקסית. לרוקטס ללא הארדן, וללא וול, גורדון קאזינס, אקסום ואולדיפו (תודו שהופתעתם) לא היה הרבה מה להציע מלבד כריסטיאן ווד המצוין בעוד משחק אדיר של 24 נק' ו-18 ריב', ולצידו הרוקי שלא נבחר בדראפט, מייסון ג'ונס, שהחליק היטב לתוך הוואקום בעמדת הגארד עם 24 נק', 6 ריב' ו-4 אס' ב-35 דקות ארוכות. הרוקי שדווקא כן נבחר, טייט, הכזיב עם 7 צנועות ב-11-2. בן מקלמור עם 21 היה שם גם הוא לסייע, והשלישייה הובילה את הרוקטס לשלושה רבעים צמודים, ואפילו הובלה עם כל האינרציה של נאום המוטיבציה מחדר ההלבשה של עזבו הארדן, וול ומי שלא משחק. על המגרש זה חמישה מול חמישה! גו רוקטס! כן… זה הספיק לרבע ראשון של 21-30 מלא התלהבות, ואז הספרס נדבקו לאורחים ורקדו קרוב קרוב עד הרבע הרביעי, ושם הרוקי קלדון ג'ונסון חבר לדג'ונטה מוריי ובעזרת דרוזן שהיה בספק לשחק הריצו החברים את המארחים עד כדי פלוס 15, 85-100, 2:57 לסיום. מכאן כבר הרימו האורחים ידיים, והעסק נסגר ב-W של הספרס, 91-103.

דרוזן הוביל את המנצחים עם 24 ו-7 ריב', ומוריי הוסיף 18 למאמץ הקבוצתי של הספרס, שהסתפקו ב24-5, 21% אומללים, מחוץ לקשת.

בצד הרוקטס של הדברים שמונה שחקנים כשירים בלבד עשו את המינימום הנדרש, כשסטרלינג בראון נפסל לשידור רק שעה לפני תחילת המשחק, ובמקומו מאושר רודיוס קורקוס, הרכש החדש והפחות נוצץ, שתרם צמד נקודות ב-21 דקות. ווד וג'ונס, כאמור, הובילו את המפסידים עם 24 לראש.

טורונטו רפטורס (8-4) 116 – שארלוט הורנטס (8-6) 113

קרב איתנים בטמפה ביי, בין שתי קבוצות שלא נפגעו ממגפת הפציעות והבידודים שפוקדת את הליגה, הסתיים בניצחון המארחים. אבל הו, כמה צמוד שזה היה. הרפטורס עוד הובילו ב-12 במחצית הראשונה, 44-56, אבל הצרעות העקשניות חזרו למשחק ולא הרפו, ושתי שלשות אדירות של רוזייר בעשר השניות האחרונות של המחצית, השנייה ממש על האפסים, מורידות את הצדדים להפסקה קרובות קרובות, ב64-66 למארחים. מחצית שנייה חתול ועכבר, הלוך וחזור, ו-7:12 לסיום וושינגטון מטביע, מוסיף שתיים להורנטס, ושוויון 98. פאוול מחזיר שלשה, חוסר ריכוז ליד שני השערים ו-13 שניות לבאזר ואנווליט על הקו, מדייק פעמיים והרפטורס ביתרון 110-114. נגמר? אופס, גראהם צולף שלשה… 8.4 שניות, רק נקודה… עבירה.. בושה מהקו 113-116.. ורוזייר עם זריקה אחרונה מפספס הארכה. טורונטו מנצחים, ההורנטס לוקחים הביתה רק מחמאות על השתתפות.

פאוול מהספסל היה הרפטור הראשי עם 24, כולל 9-6 מחוץ לקשת, ואיתו ברזרבות בושה עם 20 ו-9 ריב'. לאורי, 19, אנונובי, 18, ו-ואנווליט עם 15, 10 אס' ו-7 ריב' השלימו צוות מנצח.

אצל ההורנטס הייווארד מנהיג עם 25 וצמוד אליו רוזייר עם 24. גראהם היה מצוין עם 20, 7 אס' ו-5 ריב'.

מיאמי היט (7-4) 100 – דטרויט פיסטונס (9-3) 120

הפיסטונס הגיעו לפלורידה אחרי שני הפסדים ומשחק דחוי אחד מול וושינגטון, ועל פי השמועות היו אמורים לפגוש מארחת חסרה ומבודדת קוביד. בפועל, אדבאיו, דראגיץ' ונאן דווקא כן שיחקו, ורק באטלר, הארקלס, הירו ולאונרד נעדרו. אצל הפיסטונס הפתיע והתלבש דריק רוז. זה הספיק לגמרי, מסתבר.

אחרי מחצית ראשונה צמודה התפוצצו האורחים ברבע שלישי של 19-38, ובהובלת ג'רמי גראנט המצוין ובלייק גריפין, שנזכר לכמה דקות להצדיק את תלוש המשכורת המנופח, סיימו את עם שלשה של רוז, שקבעה 75-90 לזכות האורחים. ברבע האחרון האורחים עשו מאמץ כנה אך לא פורה לחזור, אבל נפלו קצר כמו שאומרים, ובסיום 100-120 פיסטונס.

גראנט עם 24, 9 ריב' ו-6 אס', פלוס 4 חס' ו-2 חט', היה האיש של הפיסטונס במיאמי, ולצידו רוז שממשיך למשוך מבטים מקבוצות אחרות עלה מהספסל עם 23 נ', לצד 4 באס' וחטיפות. גריפין אמנם הסתפק ברבע משמעותי אחד, אבל בסטטיסטיקה שלו רשום לנצח שקלע 15, מסר 8 וקטף 7. כמה פוטנציאל, כמה בזבוז.

במיאמי אדבאיו בראש עם 28, 6 מסירות ו-7 ניקויים של הקרש, אבל איתו הופיעו רק רובינסון עם 22, בעיקר מחוץ לקשת, ואוקפאלה עם 16. דראגיץ' מהספסל תרם 12, שלא הספיקו. באטלר, הירו, שובו… שובו…

ממפיס גריזליס (6-6) 106 – פילדלפיה 76' (5-9) 104

החסר התורן אצל הסיקסרס היה אמביד עם רגל כואבת או תירוץ אחר, אבל סימונס דווקא הופיע ולא פחות, ניסה 2 (ספרתי פעמיים, שתים….) שלשות (!!). החטיא את שתיהן אבל השרינק מרוצה מההתקדמות. גם האריס, ט'ייבול וברדלי שהיו בספק התלבשו ושיחקו, ומולם, כמה משמח, חזר לפרקט ג'ה מוראנט אחרי שמונה משחקים בחוץ עם אותה פציעת קרסול.

הגריזלים פתחו יתרון לקראת סיום הרבע השני, והחזיקו בו בבטחה עד לאמצע הרבע הרביעי כמעט, כש-7:34 לסיום קייל אנדרסון קולע מחצי מרחק לפלוס 10, 90-100. הסיקסרס, בהובלת מילטון המצוין שינסו מותניים למאמץ אחרון, רצו ל5-14, ו-1:25 לסיום האריס מדייק, והמארחים ביתרון נק' בלבד, 104-105. החטאות, איבודים, מסירות רשלניות ו-18 שניות לסיום כדור בידיים של האורחים לניסיון הכרעה. אבל האריס דורך בחוץ, הכדור עובר וכל שנותר למוראנט הוא לקחת נשימה עמוקה, לקלוע אחת מהקו ולצפות במקסי מחטיא על הבאזר זריקת ניצחון. בסיום 104-106 גריזלים, ושלום רב שובך, ג'ה נחמדת, מארצות החום אל המסך שלי.

מוראנט עם ה-17 שלו הוביל את הדובים לניצחון, ובשובל שלו מתנדנדים בשמחה טילמן עם 15 מהספסל , אנדרסון, קלארק וברוקס שחלקו שווה בשווה 33. גרייסון אלן תרם 12 מהספסל.

אצל הסיקסרס מילטון מככב שוב, ואחרי ה-31 מול מיאמי צולף 28. האריס עם 21, סימונס עם כמעט טריפל דאבל של 11 נק', 16 ריב' ו-9 אס', ודווייט האוורד עם 11 נק' ו-18 ריב' גדולים, לא הספיקו לניצחון.

פורטלנד טרייל בלייזרס (7-6) 112 – אטלנטה הוקס (7-5) 106

חמש דקות בתוך הרבע השני סי ג'יי מקולום נכנס לסל. ליי אפ, נחיתה, שגרה. אבל אויה, רגל שמאל נוחתת רע, ולהוסיף פצע על החבורה הטרייה, מלוא 110 הקילוגרמים השווייצריים של קלינט קאפלה יורדים על הקרסול האומלל של הגארד. פציעה נוספת אחרי השבר ביד של נורקיץ' היא הדבר האחרון שהבליירס איחלו לעצמם. סי ג'יי מצליח לדדות החוצה בכוחות עצמו. ההוקס בשלב זה ביתרון 16, 36-52, אחרי שלשה של יאנג מאזור חיוג אטלנטה, ובשלב זה הכל נראה ניצים ופרפרים, אטלנטה ווייז. אבל הפלא ופלא, מקולום חוזר! ואפילו צולף שתי שלשות וממשיך לשחק עד המחצית והבלייזרס אפילו מצמצמים למינוס 3, 59-62, לפני שיאנג וסולומון מרחיקים את האורחים ל59-66 בירידה למחצית.

מההפסקה מקולום כבר לא חוזר, ובדיקות ראשונות מעדכנות על נקע. ברבע השלישי הניצים ממשיכים לשמור על מרחק ראוי, אבל ברבע האחרון המארחים חותכים את הפער, ו-8:26 לסיום טרנט מעלה את הבלייזרס ליתרון, 90-91… קנטר רוסם את רונדו, מלו צולף שלשה, יאנג מחזיר, מלו עומד על שלו, הצדדים מחליפים מהלומות והבלייזרס מקפידים לתת איקס פלוס קצת על כל איקס של האורחים.. ועדיין, 1:47 לסיום קאפלה הדורך מתקן מקרוב החטאה של יאנג, וזה רק שתיים לבלייזרס, 104-106… איפה דיים כשצריך אחד… אה, הנה, על הקו. לילארד עם שתיים, יאנג מצמק שוב, מלו מחטיא, יאנג מחטיא, ריבאונד, יאנג עם הזדמנות נוספת… עבירת תוקף. בצד של פורטלנד לילארד עם ורידים מלאים בקרח מדייק ארבע פעמים מהעונשין, סוגר 106-112 ורץ לבדוק מה קורה עם חברו לקו האחורי.

לילארד עם 36, 7, 7 הראה שלא אלמן בלייזרס גם ללא מקולום, שהספיק לקלוע 16 ב-19 דקות ששיחק. טרנט עלה היטב מהספסל עם 18, ולילארד, חשוב להוסיף, הוסיף גם 4 שלשות (מתוך 12 ניסיונות) ומקווה במשחק הבא לקלוע עוד שלוש ולעבור את קובי בראיינט בטבלת קלעי השלוש.

יאנג הוביל את ההוקס עם 26, 11 אס' ו-7 ריב', אבל רק 9-1 רעים מחוץ לקשת. קאפלה היה גדול מול הקו הקדמי הדליל של הבלייזרס עם 25 נק', 15 ריב', 4 חסימות ודריכה אחת, שלא הספיקו…

פיניקס סאנס – אינדיאנה פייסרס

נדחה, לסאנס אין שמונה שחקנים כשירים לרשום למשחק. משחק שלישי ברצף של פיניקס שלא מתקיים במועדו.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 82 תגובות

  1. אחלה סיקור!
    הרבה תיבול לסיפור של הארדן. פתח מול קבוצה נוחה כמו המג'יק שדי הלכה להם העונה. הגנה לא הייתה שם.

  2. תודה על הצבע
    לפחות שלושה משחקים רעים מאוד היו הלילה, הספרס המג'עג'עים עם זומבי אולדריג' נגד מילואי יוסטון, הסיקסרס בהובלת סימונס מול ממפיס רעה מאוד כשג'ה עוד לא בעניינים, ומשחק נטול הגנות ומרובה קלינגים בין פורטלנד קליר-פאת'ס, נטולי קולינס, נורקיץ', מקולום ומאמן, נגד אטלנטה chokes בהובלת העכברוש העיוור.
    והפרס הולך ל…
    פילי בהובלת סימונס!
    הנגר כבר הפסיק לעשות רוח וצלצולים, מסתובב על המגרש כמו שקית זבל ברוח, לא עושה דבר מלבד לסדר חסימות, להתחבא, ולאבד מדי פעם כדורים.
    גם השייק מילטונים של העולם כבר לא סופרים אותו, ואני מאמין שאמביד מפתח אולקוס שייפתר רק אחרי שיילך.
    רגע השיא של חוזה המקסימום המהולל – לוקח שלשה חופשית לגמרי ללא שמירה ועושה איירבול קצר בלפחות מטר מהטבעת.

      1. האיירבולים מצחיקים, אבל – בסוף הרבע הראשון זה היה סתם פיספוס של חוסר ביטחון (אלא מה?).
        במאני טיים זה כבר היה חמור. ועדיין המסירה בהתקפה האחרונה היתה סבירה.

        1. חחח סבירה? לא פעם ראשונה שהוא עושה את זה כדי לא לזרוק בעצמו ומעולם זה לא נגמר בסל (אם בכלל הצליחו לזרוק לפני הבאזר)

        1. אשך הזהרנו לא לתת מקס התקרבנו בפניהם, לצערם לקחו את עצתם של מוסד טנ״ש והסתכלו על סטטיטיקה בלבד ואפקטיבי,
          טריי יאנג השנה רוצה לקחת את פרס עץ הזהב ועושה הכל שזה יקרה, איזה ניגורים, לצערו הגדול קליי אוברה עדיין מוביל אליו במירוץ.

  3. נפלא! הסגנון, הזרימה, השליטה בכל האלמנטים של המשחק, פשוט נפלא הסיקור שלך דובי. וכן, גם הארדן עשה עבודה יפה הלילה.
    .
    מצמד המשחקים נגד יוסטון אני למד, א' שביוסטון יש קבוצה, וכשוול וקאזינס יחזרו אז בכלל. כל הכבוד להם, עבודה יפה מאד בהתחשב בנסיבות. וב' שאמנם התחלנו, בשעה טובה ומוצלחת לזרוק שלשות בהיקף מודרני, אבל העניין הזה של הקליעה, להבדיל מזריקה, יקח כנראה קצת יותר זמן.

    1. אותי מעניין דווקא באיזה מצב רוח אולדיפו יגיע ליוסטון..
      הוא בטוח קצת בבאסה, להתגלגל ככה לתחתית המערב אחרי שהתמקם בנוחות בצמרת המזרח.
      אם תהיה לו תקופת הרצה טובה ביוסטון, אני בטוח שיעבירו אותו, בתוספת אולי של עוד כמה שחקנים, לאיזה קונטנדרית תמורת כמה גופות ובחירות עתידיות. אז בסופו של דבר זה גם באינטרס של דיפו לתת עבודה, ולא סתם להתמרמר.

      1. השמועות אומרות שאולדיפו רוצה מיאמי. אני לא חושב שיש למיאמי בעיה לקחת שחקן טוב, אבל כזה שלא רוצה "לתת עבודה" ומעדיף להתמרמר (ואפילו לירוק רעל על מי שאפשר) בשנת חוזה בשביל להגיע אליהם.

            1. שהוא אכן הגארד הבכיר של מיאמי.
              צודק.

            2. הוא חייב להיות הגארד הבכיר באיזו היררכיה נוקשה? אומרים שהוא רוצה לבוא, אז אם כך הוא בטח יודע למה הוא נכנס. זה לא שבאטלר שם על תקן "הכדור שלי וברשותי ואף אחד לא יגע בו".

            3. יש דרך פשוטה לברר את האמת. אם ריילי יחליט שאולדיפו מתאים ומשמעותי עד כדי לשים עליו בוכטה, הוא מתאים.

            4. בוא פשוט נגיד את הברור והידוע לכולם. פט ריילי יודע מה הוא עושה. ברוקולי זה ירק השטן שמצליח לתפוס בדיוק את ההרגשה והטעם של לאכול עץ בונסאי. דובי כותב לתפארת. למה לא.

            5. ואולדיפו שווה פחות ממה שהוא חושב.
              אבל לא אזוב קיר כמוני יגיד לו את זה

  4. אגב, דיים לקח את הווינר מול הקוריוז, ניצח 5-4 לדעתי בקפיצות על שומרים (תקן אותי שמעון אם אני טועה), וסיפק הצהרה בסיום כשבלם בגופו קפיצה של טריי ועוד השפיל אותו עם סחיטת תוקף.
    הקוריוז ניסה להתעסק עם המאסטר, וחטף.

  5. שאילתא דחופה ליושב ראש
    ה-ללל במצב קשה,בצד ימין ניצבים הבולבוס והגבון מארץ הרשע,
    בצד שמאל ניצבים אבו מנדבושקס המתקרח והשטוח.
    על מי נטיל את קללות הוודו ולמי נשלח סטוק טיטולים מקולקל?
    קשה קשה
    איך שורדים את ליגת ה WWE?

    1. צהריים טובים לכולם ותודה לדובי על סיקור
      מעולה .
      מישהו יודע אם זה חשבון אמיתי ?
      השייך הוא אחת האגדות הגדולות ביותר
      בתולדות ההאבקות הבידורית .

  6. תודה דובי.תענוג של סיקור. ממפיס שרדו יפה את המשחקים בלי ג'ה . הנק' הכי מעודדת בשביל ברוקלין בעיניי היא שעשרה משחקים עד כה נדמה לי שדוראנט שיחק והוא בנתיים מעיף לעזאזל כל ספק בקשר לאיך יחזור מהפציעה … כולל אחוזים מעולים לשלוש ו-Efg%…

    1. חתיכת קאמבק.
      הלוואי על קליי ושגם נראה את קאזינס ו-וול מפציצים ביוסטון.
      היית חושב ש-30 נקודות למשחק יספיקו כדי להוביל את הליגה בנקודות… אבל יש את בראדלי ביל שמוביל… בעיקר לשומקום.

    2. הנתונים גם מראים, בכל מקרה זה מרגיש כאילו דוראנט שיפר בצורה משמעותית את הקליעה שלו ל3.
      נשמע מצחיק משחקן עם 38% בקריירה, אבל עדיין. בלתי עציר הבחור.
      במיוחד העניין שהוא מקבל את הכדור בספוט שלו, מסתובב וזורק. בלי לכדרר.
      מישהו טען שהרצפה שלו זה דירק, אני כבר לא בטוח שזה לא יותר.

      1. את הספוט הזה היה עושה גם בOKC רק ששם הוא היה צריך לכדרר ולדחוף בדרך לשם כמו המדדה. בגולדן מכיוון שהיה את הפציצים מבחוץ ואי אפשר היה יותר לדאבל אותו והמושן אופנס….התחילו לתת לו בספוט בלי לכדרר או עם כדרור אחד, מה שנקרא יעילות. אז גם בנטס עם הארדן וקיירי הוא יוכל להרשות את זה לעצמו. והוא קולע אותם כמו מייקל קובי והמדדה.
        הם עוד יחטפו בלואו אאוטים אל תתלהבו, רק אחרי מרץ נדע מי הגיע.
        אותי מדהים לראות לאיזה גופה הפך קובינגטון בפורטלנד וואו היום נחרדתי לראות אותו איזה נגרייה. סטוטס זה ברט בראון רק שיש לו את דמיאן

      2. אני זה שטענתי אם הוא היה מאבד את הצעד הראשון שבפירוש לא איבד, הרפואה של היום כל כך התקדמה שפציעת אכילס כבר לא מסיימת קריירה

    1. המערב חזק יותר ללא ספק, אבל פילי בלי אמביד השנה זו קבוצת סף פלייאוף. בסגלים מלאים הם ינצחו את ממפיס כל משחק בקלות

  7. סיקור 10/10, דובי אתה ענק.
    .
    דוראנט נראה מדהים, אולי המעמד הבכיר ל-MVP עם הנראטיב המושלם. לא מפתיע שהידית נשארה אותה ידית אבל התנועה שלו והזריזות הם הפרמטרים שהיו צפויים להיפגע ובינתיים זה נראה נהדר.
    .
    הארדן? לא כוס התה שלי אבל מה ששלו שלו. נראה שהצליח לשנות דיסקט במהירות הבזק.
    .
    אטלנטה במבוא לזעזוע אבל קשה לשפוט אותם בלי גאלו, בוגדנוביץ, דאן ורדיש כשרונדו רק חזר.
    כל כך הרבה כלים, זה אמור להסתדר מתישהו והקלינגים של טריי יתיישרו בסוף.

    1. נכון טריי גרוע נגר גמד פחון שיורה בלטות אבל לויד פירס 3 שנים בהוקס. ההגנה אותה הגנה מלפני 3 שנים. ספיד פאת. בעוד האנטר ורדיש טובים מאד בהגנה אישית ההגנה של כל הקבוצה היא בדיחה, כולם מחרידים בתיאום הקבוצתי ובחילופים. הוארטר הזה אחד הפחים ממש קונוס. היום אחד כמו קנטר חגג בריבאונד על קאפלה.
      היום דמיאן כל המשחק מנגב את גודווין המסכן והמאמן לא מגיב, ממשיך לתת לו לנגב בלי בעיה, 3 דקות לסיום הוא נזכר להביא דאבל טים, מטייל איך שבא לו וזה עוד שהם בלי מקולום והוא לא מוציא לו את הכדור מהיד!
      אני אופתע אם הוא מגיע לפורים.
      הארדן מלך הלוואי ישאר שמן וינגב ככה זה יהיה מצחיק, ראיתם שהוא עושה את הסטפבק רק עם 5 שניות ולא עם 15 כמו שאמרתי לכם? זה יותר אוויר לריאות, לא קל לעשות 30 דריבלים של 15 שניות בהרקדה ולזרוק לסל כל משחק מעייף רצח.
      דוראנט אף פעם לא היה בנוי על אתלטיות וכוח מתפרץ, הוא בעיקר קלעי אבסולטי וקליעה כזאת גורמת לו גם לעבור את השומרים מהר כי הם חייבים להיות קרובים אליו. אני לא מופתע בכלל האמת מאיך שהוא חזר.
      המועמד הבכיר לMVP לצערי זה השיקצה כרגע.
      רונדו זה גופה, מי שמצפה שהוא יעשה משהו בהוקס הוזה, אין לו יכולת כזאת כבר משנת 2014. הוא יכול לתרום בקבוצות כמו לייקרס וקליפרס שאף אחד לא שומר עליו ולא לוחץ אותו ונותנים לו למסור חופשי, בשנייה שיש עליו שומר הוא גמור. תנו לי עליו את טארנס מן ויש טרייד, שיקחו אותו.

  8. תודה דובי על הבידור בעיקר בגזרת הארדן (ראית גם אני יודע להתחכם?)
    השחקן הזה הוא בידורית מהלכת. פשוט משעשע מה שקורה איתו על המגרש וגם מחוצה לו. אני מוכן למכור לו את החולצה מס' 5 שלי.
    בכלל, מאיך שהוא מתנהג, עם העליות והירידות ביכול ובמשקל, ועם כל הסיפורים עליו, נשמע שהוא בחור על הכיף כיפאק כמו שמנחם אומר.

    1. כדורסל זה שואו כמו שספורט זה הצגה.
      הכישרון חשוב והמשחק מעניין, אבל מה שיותר חשוב מהכל זה הסיפור. והארדן מייצר סיפורים אדיר, בדומה לשאקיל ורודמן ולא הרבה אחרים.

      1. הוא אשכרה מזכיר את רודמן, עם איזשהו סוג של אוטיזם מצד אחד, נהנתנות ובילויים מחוץ למגרש, אבל פוקוס גדול בזמן המשחק עצמו.
        וכמבן ההיפך הגמור בסגנון המשחק . . .

  9. בקצב הזה מיאמי לא עושה פלייאוף. באופן כללי לא נראה שיש לליגה איזשהו פיתרון למצב וקבוצות עלולות למצוא את עצמן עם כמות גדולה של משחקים חסרים שאין כל כך איפה לדחוף.

    משחק שלישי ברצף שלנו בהרכב טלאים, כאילו זה לא מספיק שאין קהל…

        1. בוסטון-וושינגטון-מיאמי התחילו שרשרת הדבקה, לא סגור אצל מי זה התחיל מבין הסלטיקס או הוויזארדס, איך השתיים האחרות אשמות?

          1. יאללה, צודק. עדיין להתחיל עם "זה לא ספורטיבי כלפינו" בעונה כזו זה חרטה, ראה כל ליגה אמריקאית אחרת בשנה החולפת

            1. זה לא ספורטיבי באופן כללי, כלפי כולן. גם ככה המשחקים איבדו הרבה עניין ללא הקהל אז עכשיו אנחנו גם נאלצים לראות חמישיות של שחקנים אלמוניים ומיליון משחקים חסרים שיושלמו בבק-טו-בקס.

              אותו דבר קורה גם בכדורגל האירופי, אבל שם לפחות יש פאוזה של כמה ימים בין משחק למשחק אז זה פחות מורגש. פה אנחנו מקבלים יותר מדי משחקים שהוכרעו מראש.

  10. מיאמי במצב נוראי.
    התחילה עם באטלר פצוע ושאר הקבוצה עייפה. ואז שלושה משחקים עם 8 שחקנים. ברוך בכה שלקחו לפילי משחק מול דנבר, מה מיאמי תגיד… היא עולה עם חמיישיה של רוקיז-שנה שנייה שבקושי ראו פרקט בעונה שעברה ואיתם גם הירו ורובינסון.
    די. הבדיחה כבר לא מצחיקה. הליגה חייבת למצוא פיתרון למשחקים כאלו. אותי אישית זה לא מלהיב לראות משחק בלי חצי קבוצה.

  11. שמע דובי חמודי
    אם אבו זקן ההולל יקח את דור-10-נט לבילויי לילה במנהטן בימים החופשיים הוא יעשה את שלו.
    העיקר שיוציא אותו מהרשתות החברתיות…

  12. תציצו על פרק היד של לאנדרי בפעם הבאה שתזדמנו לתאי שירותים סמוכים.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, ענק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט