יאניס גובר על לוקה, הלייקרס, הקליפרס והסלטיקס מפרקים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

יאניס גובר על לוקה, הלייקרס, הקליפרס והסלטיקס מפרקים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

*בנוסף למשחקים של וושינגטון והפיסטונס והסאנס נגד הוויזארדס, גם המשחק של מיניסוטה נגד ממפיס נדחה בגלל הקורונה.

בוסטון סלטיקס (3-8) 124 – אורלנדו מג'יק (6-6) 97:

בפריוויו עלו תהיות לגבי השפעת המנוחה של שבוע שלם על הסלטיקס כמו גם משמעות היעדרו של טייטום, ובכן הלילה קיבלנו תשובה חד משמעית- המצב בבוסטון טוב, תודה.

בוסטון ניסתה לברוח בסוף הרבע הראשון אבל בתחילת השני אורלנדו חזרה למשחק והשוותה את התוצאה. הסלטיקס המשיכו להוביל בהפרשים קטנים אבל בסוף הרבע השלישי אורלנדו נתקעה לחלוטין בהתקפה ושלשה של מרקוס סמארט קבעה 18 הפרש לקראת סוף הרבע, משם לאורלנדו כבר לא היה סיכוי לחזור והרבע הרביעי היה גרבג' טיים מוחלט.

גורדון סיים עם 17 למפסידים, כאשר בייקון, ווץ' ואנתוני מוסיפים 15 כל אחד. בצד השני בראון הוביל עם 21 ו-8 אסיסטים, טיג הוסיף 17 וסמארט 14, בעוד אוג'ילה עלה מצוין מהספסל וקלע 18 ופריצ'ארד הוסיף 16 ב-4 מ-8 מחוץ לקשת.

קליבלנד קאבלירס (7-6) 106 – ניו יורק ניקס (8-5) 103:

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו היתרון של קליבלנד בריבאונד הודות למשחק מאוד דומיננטי של אנדרה דראמונד הבטיח לה את הנצחון.

סל של רנדל 57 שניות לסיום הוריד את ההפרש לטובת קליבלנד לנקודה, אבל הניקס פשוט לא הצליחו לקנות סל, דראמונד קלע פעמיים 1 מ-2 וזה הספיק כדי להבטיח לקאבס את הנצחון בלי דרמות מיותרות.

רנדל קלע 28 והיה שוב מצוין כשהוסיף גם 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, בארט הצטרף אליו עם 20 וקוויקלי הוסיף 23 מהספסל. בצד השני דראמונד עם 33 ן-23 ריבאונדים החליט שהקבוצה שלו לא תפסיד הערב אוסמן הוסיף 25 כאשר כל שחקני החמישיה שיחקו 40 דקות או יותר בגלל ריבוי החיסורים שכאמור לא הפריעו לקאבס לנצח.

מילווקי באקס (4-9) 112 – דאלאס מאבריקס (5-6) 109:

המשחק המסקרן של הערב הבטיח וקיים כאשר שני הכוכבים הגיעו אליו בכושר מלא ונתנו הצגה נהדרת לצופים שגם הגיעה לדרמה של השניות האחרונות.

מילווקי הובילה לאורך כל המשחק אבל ברבע האחרון התפתח משחק צמוד כאשר 2:39 לסיום המאבס עוד מובילים ב-2, אבל אז שתי שלשות רצופות של מידלטון נתנו למילווקי יתרון עליו הצליחו לשמור עד הסיום כאשר פורזינגס מחטיא שלשה 10 שניות לסיום שיכלה להעביר את היתרון בחזרה לטקסנים.

לוקה סיים עם 28 13 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, אבל קלע 1 מ-7 משלוש. הרדוואי הוסיף 22, ופורזינגס היה פושר עם 15. בצד השני יאניס עם 31 אבל גם 1 מ-10 מהעונשין ומידלטון עם 25 הובילו את הבאקס.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-6) 127 – שיקאגו בולס (8-4) 125:

שיקאגו שלטה בריבאונד, קלעה ב-12% יותר טוב מאוקלהומה מחוץ לקשת, אבל 24 איבודים לאורך המשחק גררו אותה למשחק צמוד אותו הפסידה בסופו של דבר בהארכה.

1:47 לסיום הרבע הרביעי התוצאה עוד הייתה 118-108 לטובת שיקאגו, אבל אז היא התפרקה. מוסקאלה קלע 3 פעמים מהקו, וסלים של גילג'ס אלכסנדר ווויליאמס כאשר לווין מחטיא שלשה ומאבד בין לבין, הורידו את ההפרש ל-3. קובי וייט איבד, דורט החטיא שלשה, מארקנן עם עוד איבוד (קולטים את המגמה?), וגילג'ס אלכסנדר מקבל מתנה מקובי וייט בדמות סל ועבירה. שוויון. זאק לוין החטיא עוד שלשה שיכלה לנצח את המשחק שהלך להארכה.

שלשה של מוסקאלה פתחה את ההארכה בה שתי הקבוצות התקשו בהתקפה. שלשה של מוסקאלה 52 שניות לסיום נתנה יתרון 4 לאוקלהומה אבל לווין עלה בשלשה. ג'ורג' היל קלע רק 1 מ-2, אבל שלשה אחרונה של זאק לווין לא מצאה את הרשת ואוקלהומה לקחה משחק שלא היה לה שום מקום לקחת.

לווין סיים עם 35 כולל 8 מ-14 מחוץ לקשת אבל גם 6 איבודים. קובי וייט הוסיף 22 ו-4 איבודים. בצד השני גילג'ס אלכסנדר סיים עם 33, דורט הוסיף 21.

יוטה ג'אז (4-8) 116 – אטלנטה הוקס (6-5) 92:

במחצית הראשונה אטלנטה עוד איכשהו נשארה קרובה, אבל ריצת 0-21 של יוטה במחצית השניה סגרה כאן עניין במשחק שבו הייתה דומיננטית מאוד, ונהנתה משליטה בריבאונד ואחוזי קליעה איומים של אטלנטה (18% מהשלוש).

יאנג שיחק רק 24 דקות קלע 1 מ-11 והיה מחריד באופן כללי. רדיש הוביל את אטלנטה עם 20 כאשר קפלה מוסיף 16 וגם 11 ריבאונדים. מחבב את הבחור. מיטשל עם 26 ב-29 דקות היה קליני, בוגדנוביץ' הוסיף 17 וגובר וקונליעם 15 כל אחד.

לוס אנג'לס לייקרס (3-11) 112 – ניו אורלינס פליקינס (7-4) 95:

לא בפעם הראשונה, כדרכן של קבוצות גדולות ובטוחות בעצמן, הלייקרס אפשרו לניו אורלינס להשתעשע במשך רבע אחד, בדקו את כוחה של היריבה ואז חיסלו אותה עם הגנה רוצחת שכפתה על הפליקינס 20 איבודים ו-31% מהשלוש בלבד בדרך לנצחון חמישי ברציפות של הלייקרס.

ציון סיים עם 21 ו-12 ריבאונדים, אינגרם הוסיף 20 אבל ערב גרוע של הספסל שלה בו רק רדיק הצליח לקלוע בדו ספרתי עם 12 הכריע. לברון הוביל עם 21, דיוויס בערב חלש קלע17 ב-5 מ-16 וקולדוול פופ והארל הוסיפו 16 כל אחד למנצחים.

סקרמנטו קינגס (8-5) 100 – לוס אנג'לס קליפרס (4-9) 138:

במחצית הראשונה עוד היה משחק צמוד אבל במחצית השניה הקליפרס נכנסו לקצב הגנתי עצרו את הקינגס על 16 ברבע השלישי וחיסלו אותם עם מספרים דיי חד צדדיים בכל השורות הסטטיסטיות המשמעותיות (שליטה 32-47 בריבאונד, 51% משלוש ו-59% מהשדה).

ג'ורג' עם 26 וקוואי עם 27 הובילו את הקליפרס שנהנו מערב איכותי מהספסל של מוריס, קנארד ומאן שקלעו במספרים דו ספרתיים.באגלי סיים עם 20 לקינגס אבל נשלט לחלוטין בצבע. הולמס הוסיף 17.

לפוסט הזה יש 106 תגובות

  1. שמעון, טריי יאנג?! 1-11 ל-4 נקודות ו-0/2 משלוש? בנס ציונה מכינים כבר טיוטה לחוזה.
    .
    איזה באסה. בימים א' ו-ב' היו אמורים להתקיים משחקים בין הוויזארדס לקאבס, שניהם בשעה 21:00 שעון בית זרע (היה פעם דבר כזה??), אבל וושינגטון כבר הודיעו ששני המשחקים נדחו.

      1. חחח.. בעוונותיי אני גר צמוד לבית זרע
        הכוונה ב-"היה פעם דבר כזה??" היא לצמד משחקים ערב אחר ערב המשוחקים ב-21:00 שעון הג'ונגל כיף שבבית זרע

  2. תודה רבה.
    העכברוש חוסל העונה על ידי קללה עוצמתית, קללת הקוריוז ("טריי MVP לעונה! אטלנטה מקום 4!), ולא מצליח להתאושש.
    זה כמו לשחק עם ACL ואכילס קרוע גם יחד!
    הלילה 1-11, 0-2 מהשלוש.

    1. במחצית השניה גם ההתקפה של הלייקרס הייתה תאווה. כולם עכשיו התחילו שם עם מסירות מאחורי הגב (ומכאן גם כמה איבודים) ומה שממש מדהים זה כמות מסירות 'עין עקומה'. אם ימשיכו בקצב הזה (כאשר כולם ידעו להעריך את היכולות של כולם, אנשים יזוזו בהתאם כאשר ידעו שיקבלו מסירה וגם ידעו ב'עיוור' היכן חבריהם) הם הולכים להראות ממש טוב.
      יהיה ממש מעניין לראותם מול ברוקלין

  3. הפעם זה לא אני, זה ג'ון קולינס.
    אני אשים פה משהו. סיכוי טוב שלויד פירס או קולינס עפים עד הטרייד דד ליין. טריי יאנג מאד לא מרוצה מהמאמן. הוא הפסיק לזרוק את זריקות הלוגו שלו, משחק חסר חשק לחלוטין ואם אתם חושבים שהוא קולע 7 או 4 נק בגלל הגנות היריב שיבושם לכם, שנה שעברה נשמר הרבה יותר חזק. חרא גדול הולך לצוף בהוקס בקרוב מאד.
    פרנקינס עם הציטוט חח
    It’s about time for the Hawks to move John Collins…after his lil outburst about the offensive Trae Young and the Hawks haven’t been the same! Just saying tho…
    ואל תופתעו אם בקרוב טריי דרך אביו יעלה משהו חסר רצון 🙂
    מה שהולך בהוקס קשור לחדר הלבשה

      1. ההנהלה במאבס העיפה את מי שהפריע ללוקה על ההתחלה. לכוכבים לא מפריעים, הם צריכים להיות מרוצים וצריכים להביא להם משרתים ממושמעים. מי שלא מרוצה מוזמן לחפש קבוצה אחרת. לוקה צודק קרלייל מספסל אותו יותר מידי ברבעים אחרונים.
        זה שבהוקס מרשים לעצמם לבוא בטענות לטריי ואין גיבוי מהמאמן הופך את הכוכב ללא מאושר. שהכוכב לא מאושר אין נצחונות, שטריי לא שם 30 מפסידים, הוא בא להדגים להם מה קורה במצב כזה. הוא לא מרוצה מלויד פירס עוד מהעונה הקודמת, אני חושב שימיו של פירס ספורים והוא לא יגיע לפורים, אמרתי את זה עוד לפני פתיחת העונה.
        הבן אדם 3 שנים בהוקס 0 הגנה, הפישול העונה בלא לבחור את אבדיה או הליברטון ולקחת איזה קלינגון נמוך קומה זה עוד החלטה גרועה. במקום הליברטון שיכל לשחק טוב לצד טריי וגם להחליף ולתרום הביאו את הגופה הדברנית של רונדו, בסוף צריך סלים והגנה.

        1. קראתי את התגובה שלך, שנקראת פחות או יותר ככה: "הכלב אכל לי את שיעורי הבית…"
          .
          לוקה עושה פרצופים למאמן שלו,
          יאנג עושה שביתה איטלקית,
          ואתם מכנים את לברון "שיקוץ…"

          1. עונה שעברה לא היה כלום סביבו.
            גם העונה אין כלום כי כל מי שהביאו פצוע. האנטר עשה שדרוג וזהו. צריכים להתאים את המשחק שלהם אליו, הם נראו נהדר ב-4 משחקים האלה ולא להתאים אותו לשיטה.
            השיטה הכי טובה זה לשחק איך שהכוכב שלך משחק וממקסם את עצמו.
            אתה מבין שלוקה משחק קופי פייסט אותו דבר במאבס נכון? שהכדור כל הזמן אצלו ואין לו תנועה בלי כדור?

            1. ללוקה יש יכולות שלטריי אין, ולא יהיו.
              (הגודל. המובים בחדירה ומשחק בפוסט)
              בנוסף, על קרלייל אני סומך שיעצב שיטת משחק שממקסמת את יכולות הקבוצה, לפי דעתו.
              זה הכוח שיש לו ושתמיד היה לו בקבוצה.
              כנראה שזה מה שקרלייל מאמין שייתן לו מקסימום תוצאות.
              באטלנטה, המשחק של יאנג כבר הביא אותם למקום האחרון.
              צריך לשנות משהו וכנראה המאמן והשחקנים מודעים לזה אבל הוא לא מוכן ומחבל בכך.
              לפירס אין את הכוח של קרלייל ואם ימשיך לנסות הוא יעוף.
              אני מסכים שלוקה עושה יותר מדי פרצופים ופוזות של דיווה, וזה כלפי כולם.
              הוא צריך להפסיק עם הדרמות ולהתרכז יותר בלשחק.

        1. אני מאחל ללוקה וטריי קריירה ארוכה כמו של לברון… (גם הם מאחלים לעצמם)
          .
          אם זה היה לברון שתנהג כמו לוקה אחרי שמאמנו לא לקח פסק זמן?
          אתה היית הראשון להעלות קישור ל-"ציוץ לשיקוץ".
          .
          השורה התחתונה?
          בגיל שלהם, לברון לא הראה קמצוץ מיכולות התאטרליות של לוקה, או ממשחקי האגו של טריי.
          וההדבקות שלכם בתואר "השיקוץ"?
          היא קשורה אך ורק לפרדיגמה. זו שבזכותה כתבתם על מאמן הלייקרס שהוא לא ישרוד עונה…

    1. זה לא יאנג…. היו זרמי אוויר מהמזגן בדיוק במסלול של הכדור מהנקודה האהובה עליו. אף אחד לא שם לב לזה כי רותם סלע שכנע אותם להתקין מזגנים שקטים של טורנדו.

    2. די נו..
      יוטה פירקה אותו בהגנה, דאבל טים מהחצי רוב המשחק ולחץ על כל המגרש.
      רויס אוניל נהיה באנקר הגנתי על גארדים, הוא משתק שחקנים מדופלם.

        1. לילי, ברור. ליאנג פשוט נקשרו כתרים ולי היה חשוב לתרום למאגר התירוצים שלאוויר נזרקים כשיש לו ימים ממש רעים.

    3. אמרתי מההתחלה שהמאמן הראשון שידרוש מיאנג לשחק ללא הכדור יעוף על טיל.
      יאנג מעדיף את טובת עצמו על טובת הקבוצה.
      זה או בדרך שלו, שמנפחת לו סטט' והכדור בלעדית בידיו (שיטה מפסידה עם תקרה ברורה), או שהוא עושה שביתה איטלקית ופוגע בקבוצה כשהוא על המגרש.

          1. אשך כוכבים זה אנשים עם אגו כמו ווי דונט ניד יו ביץ'. דברים כאלה צריכים להישאר בחדר הלבשה, זה דברים שקורים בכל קבוצה, הבעיה שמישהו הדליף את זה. אני חושב שההוקס רק דפקו את עצמם עם זה. אגב מה שביקשו ממנו לא בא ממקום של הצלחת הקבוצה והמאמן לא ביקש את זה ממנו. זה בא מקולינס שלחוץ לקבל חוזה יפה ולנפח מספרים וזה הוא וקאפלה ביקשו, טריי לא הסכים איתם. המאמן לא בחר צד ואתה יודע מה היו ההשלכות של ווי דונט ניד יו ביץ שגם שם המאמן לא התערב

            1. אגב אני לא צריך לומר לך מה המאבס עשו במקרה זהה לחלוטין עם הריסון בארנס ודניס סמית או שאתה לא זוכר?

            2. בארנס וסמית' שני אפסים שגובהם מטר והתכופפו כשעברו מתחת למשקוף של שני מטר.

    4. קח את לוני קשישא (בן 24) תן את קולינס. יהיה לך עוד שחקן בוגר בחדר ההלבשה. גודל על ידי איגואדלה. הגוף של לוני גמור אבל זה לא מה שחשוב להוקס.

      1. קשה להעריך את הספסל של הסלטיקס כי הם פצועים להחריד והספסל די עולה בחמישיה היום.
        אבל עם קמבה וטייטום בריאים (ובהנחה שסמארט נשאר בחמישייה), הספסל כולל את פריצ'ארד, טיג, טריסטן (או תייס), הטיים לורד (כן, אני רציני, הוא כבר שחקן לגיטימי), אוג'ליי, וגראנט וויליאמס. הרבה מהם עושים עבודה פשוט נפלאה השנה, אבל כן, זה ספסל די בינוני.
        ויש גם את הבחירות הבכירות שלנו מהשנתיים האחרונות – לנגפורד ונייסמית'. אם אחד מהם יעשה פריצה ויהפוך לספק נקודות של 8-10 למשחק (ואני מהמר שלנגפורד יעשה פריצונת) זה יהפוך את הספסל ל'לא רע', ובהחלט טוב יותר מזה של השנה שעברה.

        1. אברי
          אתה ממש אופטימי לגבי הבחירות. חוץ מפריצארד אני לא רואה שום שידרוג. בטח שלא לנגפורד. הטיימלורד שוב בקטע של פצוע? הפעם נשא קורונה, בראבו. יש שחקנים כמוהו שפשוט יותר בחוץ מאשר בקאדר. אני לא רואה את איינג מאריך לו חוזה אם לא יתן לפחות 40 משחקים בעונה. לא שווה להחזיק אותו בשביל כמה פעולות טובות פה ושם. הייתי מעדיף את דארמונד והחוזה שלו שיהיה מי שינסה להתמודד עם אמביד או יאניס בפנים.

          1. ברור שהייתי מעדיף את דראמונד על הטיים-לורד. הטענה שלי היא שהוא ברמת סנטר מחליף לגיטימי, לא יותר מיזה. בדבר הקורונה – זה לא ממש מעיד על אם הוא פציע או לא. אם לנגפורד עשה/יעשה את השדרוג, אין לדעת, בעיקר כי עוד לא ראינו אותו משחק. זה הרגשה לא מבוססת, לא יותר מזה.

        1. לא יודע כמה זה מפריע. גם בפוטבול קבוצות שלא התאמנו העונה ניצחו את כל המשחקים (או את רובם) למרות שהמדגם קטן, המנוחה והאקראיות בעונה הרגילה יותר קובעים את התוצאה מאשר האימונים

    1. הספסל זה אותו הספסל +פריצארד, אין חדש תחת השמש. הקליעה חשודה זה יום כן יומיים לא. מול פילי פעמיים השבוע זה יהיה היומיים לא? נחיה ונראה.

            1. אז זהו שלא…

            2. וואנמייקר לא ממש השפיע על כלום. סוג של סתם היה שם, כי מישהו היה צריך להיות שם. טיג פשוט שחקן יותר טוב. אתה שמעון ודה שוט יכולים להמשיך לטעון אחרת, תכנו אותו 'הגופה', והוא יענה לכם במשחקים כמו אתמול. ברור שלשם הפרופורציות צריך להבהיר שאני מחזיק ממנו כשחקן מחליף ולא יותר מזה.

            3. להגיד 'פשוט שחקן יותר טוב' לא שונה מטענת הגופה של מוסד שבר

            4. הלו אני אומר שהגופה של טיג טובה מוונמייקר זה שחקן שרק מעביר חצי גם באירופה היה כזה. בהגנה עדיף על טיג

            1. ברור

  4. אחלה סיקור. ישר ולעניין.
    יש לי תלונה על הכותרת: הייתה צריכה להיות "רודי גובר על קלינט".
    וכך צריך להיות בכל פעם שיוטה מנצחים.

  5. הסלטיקס הראו באמת ששבוע בלי כדורסל וחצי הרכב לא ממש עושה עליהם רושם. באופן קצת הזוי הם כרגע מובילים את המזרח.

    1. זו פטה מורגנה
      בסוף השבוע הקרוב ואחרי שני הפסדים לפילי יחזרו לגודל הטבעי עד שסימבה חוזר.
      מקווה שלפחות מול הניקס יקחו את התשיעי כי סופשבוע זה 8:6 או 9:5. אין מי שיפריע לאמביד.

  6. משחק שלישי רצוף שיוטה שומרת את היריבה על פחות מ100 נקודות.
    לא מדובר בקבוצות התקפה גדולות אבל יש השתפרות הגנתית, כשאפילו קלרקסון עושה עבודה סבירה +
    אני אוהבת.
    מיטשל נהיה רוצח במשחקים האחרונים – 26 נק' בשלושה רבעים, די בטוחה שהוא לא זרק לסל בכלל ברבע הרביעי כי כבר לא היה צריך.
    אחרי פתיחת עונה גרועה, הוא כבר במשחק רביעי רצוף של 26+ נק' באחוזים מצויינים – יוטה חייבת אותו בכושר הזה בשביל לשאוף גבוהה.
    תודה דור, נהניתי מהסיקור!

  7. הקוריוז של המשחק בבוסטון היו הנקודות של טאקו. אם זה לא היה עצוב זה הצחיק ברמות. קודם ה"שלשה" עם הקרש שנכנסה וחוץ מזה שער "סל?" בצעדים. לפחות הוא בידור נהדר לקבוצה והסלטיקס פשוט השתוללו מהסלים שלו ובמיוחד מהשלשה והסל בצעדים. כמו בובי, הוא עושה את חדר ההלבשה של הסלטיקס.
    הצעה לסילבר, לתת משקפיים לשופטים, אולי גם אני צריך…
    הנעליים של טאקו זה שאק+ או שאק-?

    1. היה ענק ראיתי את זה איזה צחוקים עפו על הספסל איך כולם קפצו נקרעתי מצחוק אבל זה זלזול בטאקו המסכן, הם כאילו בקבוצה שלו מגחכים עליו, זה די משפיל ואחרי השלשה איך הוא הביא את החדרה והדאנק

      1. גאון
        הם לא צחקו עליו, נהפוך הוא הם נהנו לראות אותו מצליח. זה הכל חוץ מזלזול ויותר תמיכה באח שקולע "שלשה" ראשונה במשחק אן בי איי ואחר כך "חותך" לסל. זה עידוד שיראה שהוא אחד מהחברה. אני ראיתי פה מה שמנחם ראה בשנה שעברה אצל הלייקרס ואמר שהם יקחו אליפות בגלל זה, רק מפחד שזה יתקלקל מתישהו, כנראה שאפילו השבוע מול פילי שלך.

        1. לא יודע אותי היה מביך אבל עדיין הייתי שם זין כמו טאקו. ברור שהם לא צחקו עליו אבל זה שהם ככה כל מהלך שלו אומר שהם חושבים שהוא בדיחה ומתלהבים שהוא מצליח.

          1. חבריקו, זה לא מה שהם אומרים.
            אם היית מתחבר קצת למה שמתפרסם בסלטיקס היית רואה שהדברים אחרת ממה שהם נראים.
            טאקו מאד אהוב בחדר ההלבשה גם על השחקנים וגם על הצוות כולו.

  8. לדעתי עושים קצת חסד עם יאנג כמשאשימים את המאמן ואת כל שאר הקבוצה. הבנאדם נראה קצת חלוד, אולי כי לא שיחק כל תקופת הקורונה ובבועה.

    בינתיים יוקיץ', לוקה, מיטשל, טייטום ובחצי כוח גם ג'ה הוכיחו שהם יכולים כסופסטארים להוביל קבוצה מנצחת וטובה. לעומתם יאנג, בדומה לקאט, ציון (שבקושי שיחק) ועוד טרם הוכיחו את זה.

    מאמין שהאחוזים מ-3 של לוקה ושל יאנג קצת התיישרו, אצל יאנג הבעיה עוד יותר גדולה כי לפחות אצל לוקה הוא מחפה על זה באחוזים מאוד מאוד גבוהים ל-2 שמביאים אותו לאחוז אפקטיבי טוב וגבוה מעל האחוז הממוצע בליגה, יאנג לעומתו כרגע עם פחות מ-40 אחוז מהשדה.

    1. יוקיץ זה מוצארט של ההתקפה והשוטר אזולי במרכז הצומת.
      דליקטס אמיתי. המבט החולמני הזה כאילו לקח שאחטה מקנאביס אינדיקה טוב ואני לא מעשן.

  9. תודה רבה דור, אחלה סיקור.
    .
    מסכים עם הג'וקר מעלי – יש שחקנים שעדיין לא הראו שאפשר לסמוך עליהם.
    .
    אם אני מילווקי אני עוזב הכל ומנסה להבין מה לעזאזל גורם לשחקן כדורסל מקצועני לקלוע 1/10 מהעונשין. אפילו אני קולע יותר טוב מזה. ממש לא ברור.

    1. לא חושב שיאניס כל כך גרוע מהעונשין, יש ימים כאלה, תשאל את שימון.
      בחיאת מירו, לא היו לך ימים ששום דבר לא נכנס מרחוק?

        1. אבל מידי פעם הוא תופר כמה מהשלוש.
          גם לבראון מהסלטיקסהיתה בעיית עונשין ואפילו לשחקן הכי טוב בליגה מאז טימי (אהוב נפשם של ה ללל). בשלושה המשחקים האחרונים אני חושב שבראון בלי החטאה אחת מהקו.
          אגב, זו הביקורת היחידה שהיתה לי על בראון בשנה האחרונה.

  10. איזה שביזות עם יאנג. זה לא נראה כמו שביתה איטלקית זה נראה הרבה יותר כמו חוסר יכולת לעמוד בלחץ שהביאו הציפיות. באסה.

  11. SVG thinks Zion is frustrated by not getting calls.

    "You have to fall down and shit to get calls and that's not how he plays."

    ציון צריך קורס למתקדמים פרטים בברוקלין 😎
    במקום לבכות שיתחיל לפתח את התיאטרליות, זה גם עבודה ואומנות בפני עצמה מה הוא חושב. זה כמו בכדורגל אם לא נופלים אין פנדל גם אם בעטו לך בראש

    1. היוסד' שלו מן הסתם מהגבוהים בלידה, אבל פחות ממה שאתה חושב. מתחילת העונה לוקה באחוזים מחרידים מהשלוש ואחוזים מעולים מהשתיים. כלומר למרות אחוז נוראי מהשלוש, הוא עדיין על 47 אחוז מהשדה שזה די גבוה לגארד ו-3 אחוזים מלאים מעל ממוצע הקריירה של קובי. מבחינת אחוז אפקטיבי הוא יחסית גבוה ולכן היוסג' ביחס לנקודות הוא לא רע בכלל.

      1. היוסג' שלו העונה עומר על 37.1.
        אמנם בהסתכלות על קריירה שלימה ולא על חלק מעונה אחת אבל גורדן מוביל את הטבלה ההיסטורית עם 33.26

כתיבת תגובה

סגירת תפריט