הגיגי יום ו'/הקוריוז

  1. המהלכים הבאים של הנטס אחרי הביג 3- אוקיי, נטס ייסדו את הבסיס שלהם לעונות הקרובות עם הביג 3 ועכשיו נשאלת השאלה מי יגיע להשלים אותם ויותר חשוב כיצד. הסגל של הנטס בנוסף אליהם כולל כרגע את: ג'ו האריס, דינווידי שסיים את העונה, לאנדרי שאמט, ג'ף גרין, דיאנדרה ג'ורדן, ברוס בראון, טימות'י קאברוט, כריס צ'יוזה, טיילר ג'ונסון, רג'י פרי וניקולס קלקסטון. ברור לכל כי זה לא הסגל שאיתו הנטס יגיעו לתחילת הפלייאוף ויהיו שינויים. תחת ההנחה כי ג'ורדן הוא אנטאצ'בל עקב היותו צוות ההווי ובידור של הכוכבים אז נוריד אותו. קאברוט הוא בין היחידים שם למשימות הגנתיות ונראה כי חשיבותו לקבוצה כרגע תעלה ויקבל מקום בחמישייה. אבל עם ג'ורדן וקאברוט אתה לא הולך למכולת. עמדה 4 היא פחות קריטית ולכן הנטס קודם כל צריכים משהו סביר בעמדה 5 כי הם עדיין יצטרכו לעבור דרך אמביד, יאניס דיוויס כנראה. אני חושב שגו האריס כבר מיותר שם וכשחקן ספסל הוא יקבל יותר מידי כסף ואם יש עדיין מישהו שמוכן לאכול את הבלוף של שאמט בליגה כדאי לסחור בו ומהר. דינווידי מסיים את חוזהו בתום העונה ויש לו אופציית שחקן על סך 12.3 מיליון דולר לעונה הבאה. אם אני הנטס אני מציע לו עכשיו את החוזה שהוא רוצה כדי שלא יברח לי ואחכ יהיה אפשרי להטריד אותו. זה מהלך שהנטס לטעמי חייבים לבצע כי להביא שחקנים מבחוץ עם תקרת המס שלהם יהיה כמעט בלתי אפשרי. כך החוזים של האריס ודינווידי שהם 2 שחקנים טובים ועם ערך בליגה יהיו גם ארוכים וקורצים לכמה קבוצות בליגה. לכן הם די בודאות יהיו הבסיס לטריידים עבור שחקנים משלימים. עכשיו נסקור אילו שחקני עמדה 5 יכולים להגיע לנטס בטרייד ומי מהן צריכה שחקנים כמו דינווידי, האריס ושאמט. טרנר, ביינס, ווצ'ביץ', קאפלה, דראמונד, פלאמלי, יונאס, הולמס, וויטסייד. לגבי 2 הראשונים הם פחות ריאליים כי אינדיאנה לא באמת צריכה את האריס או דינווידי למרות שאת האריס היא יכולה לקחת כמחליף לקליעה של וורן אבל טרנר לדעתי מחיר גבוה מידי ולא כדאי. ביינס לא ניתן לבנות עליו לעונה שלמה וליותר מ-20 דק לכן גם הוא בחוץ לדעתי. אורלנדו ודטרויד הם 2 קבוצות שצמאות לגארדים ודינווידי והאריס יכולים לעלות אותם על דרך המלך. גם ההוקס יכולים להנות משירותיו של דינווידי והאריס. את וויטסייד אני חושב אפשר יהיה להשיג בקלות והוא יהיה טוב כסנטר שני ואם אין ברירה אז ראשון. ממפיס גם תוכל להנות משילוב שלהם לצד מוראנט וברוקס. דראמונד עושה רושם לא ימשיך בקאבס ויש לו קצת גוף ויכולת ריב אבל אותו כדאי להביא רק אם יאריך חוזה. שחקני עמדה 4 גם יש כמה שהם בהחלט יכולים להתחזק איתם כמו אהרון גורדון, פי ג'יי טאקר (מפתיע שלא הגיע בטרייד עם הארדן), וניינן גבריאל החביב שיש לו אפסייד בדיוק בקבוצה כמו הנטס, קייל אנדרסון (דוראנט ישחק ב-4), רויס אוניל. אני מניח שגרמי גראנט ירצה להמשיך לככב בדטרויט ולא ירצה לבוא לנטס העונה. למעט אהרון גורדון וטאקר איש מהם לא שדרוג גדול על קאברוט אז ייתכן והנטס ישארו איתו.

  1. דוגמא לטרייד (שאפשרי רק אחרי 25.2.21) https://tradenba.com/trades/vmlhZyUOk
  2. טרייד 2 (אפשרי רק אחרי 1.3.21): https://tradenba.com/trades/jcGfrOf4S

כיצד גולדן סטייט ממשיכים מכאן?– אוהדם הנאמן רן הנרגן שאל בפוסטים השונים מה על הלוחמים לעשות כדי להשתפר. הוא כמו אוהדי הלוחמים משום מה חושב שדריימונד גרין שווה הרבה או נותן הגנה טובה כלשהי, כאילו הוא לא גרוע בהגנה כמו בהתקפה אבל בין ההגנה שלו בשנת 2021 לטובה כל קשר מקרי בהחלט. כן הוא בסדר בהגנה אבל זה כבר ממזמן לא שנת 2015. בהתקפה זה מביך לצפייה שאפילו הניחוסים בפוסטים לא עוזרים לו. הוא כבר שחקן די חלש שרוכב על גלי האוברייטדיות עוד מ-2015 והשנה זה הוקצן. אז רן אתה רוצה מישהו טוב על דריימונד גרין? למה שלא תנסה לדחוף אותו לנטס חסר להם עמדה 4, תראה אם הם יביאו את דינווידי או משהו עליו, זה הכי טוב שאני יכול להציע לך. אגב פעם היה לו ביקוש בסאנס תבדוק איתם לגבי קראודר/ברידג'ס. מה שבאמת אותי מפתיע אצל הלוחמים זה החולשה של אוברה, ציפיתי להתפוצצות שלו העונה משום שחשבתי שהמושן אופנס שלהם והעובדה שהוא בשנת חוזה תפורים עליו. כרגע הוא מועמד לאחד מגרועי העונה, הוא לא מסוגל לשים את הכדור בסל אז רן אותו יחד עם פסקל נראה לי בנטס ישמחו לקבל על דינווידי/האריס, תבחר מי מתאים לך.

טרייד לנרגן: https://tradenba.com/trades/SxsLAOSkk

אני חושב שהלוחמים צריכים לשחק יותר על הרוקי הבוסרי שלהם, אולי יש לו בעיות למידה או פז"מ אבל עם הגודל שלו בליגה של-20 קבוצות אין סנטר הוא יכול לעשות נזקים. גם על וויגינס צריך לשחק יותר ולתת לו בידודים באחד על אחד מחצי מרחק, הוא לא רע בזה. יותר מזה אני לא רואה מה יש להם לעשות חוץ מלחכות לקליי בעונה הבאה ולצפות לעונה נחמדה.

נאגט או ביטקוין מורי-כמה הסטט שלו מטעה? עד כה זה העונה הטובה בקריירה שלו עם שיפור בכל המדדים כמעט. במציאות הוא משחק מאד תנודתי כמו כל הקריירה עד כה ועדיין מחכים לקפיצה שלו גם בעונה הסדירה. גם התחלתו האיטית לא מצליחה למנוע את המסקנה שהגיע הזמן לטרייד על כוכב שלישי בדנבר, בראדלי ביל יכול לעשות להם הרבה טוב וערכו רק עולה ועולה.

מתי סטוטס ילך הביתה?- לצערם של הבלייזרס זה לא יקרה כי הם תמיד בפלייאוף. אל תגלו לאף אחד שלמאמן אין קשר לזה, תנו לו קרדיט. הצרה הכי גדולה של הבלייזרס הייתה אותה עונה בה הם הגיעו לגמר המערב, זה גרם להם לחשוב שסטוטס טוב. מדובר באחד המאמנים הכי גרועים בליגה, פשוט לא עושה כלום, מאד מזכיר את ברט בראון, תראו איך קובינגטון נראה אצלו, הוא כולו תלוי בקליעות של דמיאן מהלוגו, אם דמיאן קולע הוא מאמן טוב. גארי טרנט מיובש אצלו סתם כדי לתת דקות לאגו של כרמלו ומי חשב להביא קונוס כמו קנטר? אחת הקבוצות הכי מבאסות לצפייה ביחס לכשרון על הנייר.

הבינוניות של הקליפרס- הקליפרס מנצחים בדרדל'ה כמו בעונה שעברה, נראים כבויים ולמעשה בינוניים מאד שכמו עונה שעברה מספיק גם כרגע למקום 2 במערב. עם התחזקות הנטס הם צריכים לקבל נורת אזהרה, גם אם הם יעברו את הלייקרס לדעתי הנטס ירמסו אותם, הם לא יכולים להתמודד עם כוח האש שלהם עם כל הכבוד לקאווי. הם חייבים להביא עוד שחקנים, בוורלי בכללי פשוט חלש למרות שהתחיל את העונה טוב אבל לא הייתי בונה שזה ימשך זמן רב. הבעיה היותר חמורה אצלם זה הספסל במיוחד בעמדות הפנים, זובאץ חלש מאד ולא התקדם כמצופה, הוא מאכזב מאד בשני צידי המגרש, לואיס וויליאמס חלש מאד מפתיחת העונה וייתכן שהגיל עושה שלו, הילד בן 34 כבר, גם רג'י ג'קסון נראה רע מאד ונחתך בדקות המשחק ונראה שחזר לימי OKC העליזים. הם נראים קבוצה רדומה בדמותו של הכוכב שלהם, מדדים להם ומשעממים את השועלים, אני מתקשה לצפות בהם חוץ מג'ורג' שנמצא בעונה נהדרת וחייבים מישהו שיעיר אותם, האם יהיה להם מה שצריך לעמוד מול הלייקרס ולא לפשל שוב?

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. אהלן שמעון
    יופי של פוסט , מאד נהנה לקרוא את ההגיגים שלך , תעשה אותם לעיתים יותר תכופות .
    1.לא יהיה לי נעים מחר בבוקר לקרוא איזה טפש אני אבל :
    האוהדים של הנטס חמים מאד על הטרייד הזה . הויתור על לוורט עצבן ביותר את רוב האוהדים . לא חושב שטסאי יכול להרשות לעצמו להעביר את ג'ו האריס , לדעתי יהיה מרד של האוהדים . אני חושב יחפשו חיזוק בשוק הבייאאוט , לא יודע מתי זה אקטואלי . כרגע השם החם זה מגי שכנראה ישוחרר בימים הקרובים .
    2.לגבי גולדן , אני קושר לך את זה עם סעיף 1. אם אתה זוכר את אותו משחק עם הקליפרס , התפרסם אחרי כמה ימים שגולדן הבינו שדוראנט וגרין לא יוכלו בהמשך להיות באותו סגל . הם דנו באפשרות להעמיד את גרין לטרייד באותו לילה ופסלו את זה כי חששו ממרד אחרי כל הפעמים הקודמות שלייקוב עצבן את האוהדים . החליטו להשעות את גרין בתקווה שזה ירצה את דוראנט עד סיום העונה , אבל הבינו שזה סוגר את הדלת להמשך .
    יכול להיות שמבחינתם עדיף כרגע לא לעשות כלום ולחכות שקליי יחזר . אני לא רואה איזשהוא סיידקיק לסטף שאפשר להביא שיבטיח להם הופעה בפלייאוף . גרין באמת אפקטיבי כשהוא מוקף שחקנים עם כשרון אישי גדול , אז החוזק שלו עולה על החולשה . עם קליי , הגרעין הזה לדעתי עדיין שווה לפחות סיבוב שני , לא חושב שלפרק אותו עכשיו ייטיב איתם .לטווח הבינוני .

    1. על דריי זה היה הלצה בלבד. אין מצב שהביץ יסכים לקבל אותו.
      את מגי ונאנס לא ציינתי בכוונה כי מגי מתאים כסנטר 2 יותר דיאנדרה מבחינתי הוא סנטר 3. לא חושב שמגי זה מה שיעזור שם.
      אוהדים לא מעניינים הם בסוף שמחים עם טבעות. גו האריס באמת מיותר שם הוא קלעי טוב ויהיה לבד אבל זה שדוראנט יצטרך להתאמץ בהגנה כי הוא תופס מקום של נגר שאמור לעשות את זה במקומו לא שווה את המחיר.
      אני אופתע אם האריס יהיה שם אחרי מרץ לא כי הוא לא טוב הוא פשוט לא נחוץ

      1. שמעון
        טרייד על האריס יעמיד את כל הארגון הזה במצב של אליפות עכשיו וכל דבר אחר כשלון מחפיר מבחינת האוהדים והתקשורת . אני לא חושב שמישהו שם מעונין בזה .. יש להם חלון מוגבל אבל הוא לא חייב להיות מיידי .תחשב מה היה קורה ללייקוב ודוראנט אם גולדן לא היו לוקחים ב-2017 . אתה לא היית אז באתר , ( חגי היה ) , רץ פה סקר שבו יותר משליש המשתתפים חזו שקליבלנד תיקח , זו ממש לא היתה מניה בטוחה . לדעתי , ואמרתי מהתחלה , מה שהם רוצים זה לבטל את היתרון הגדול בסטאר פאואר שיש ללייקרס , מה שאני מכנה איזון אסטרטגי .

        1. הם כבר בלחץ של כאן ועכשיו כשלון שם לדעתי יגרום לפירוק כבר בקיץ. כל דבר חוץ מטבעת תהיה כשלון אז ברור שהם צריכים להטריד את האריס. אתה לא משאיר שחקן בקבוצה כי אוהדים חושבים ככה וככה אין לו ערך מבחינה מקצועית.
          השארת האריס משמעותה שדוראנט צריך כל ערב לשמור על כוכבי היריבה או לפחות לעשות הגנה בצורה הרבה יותר חזקה. אני לא רואה את זה קורה. זה דבר שדוראנט יכול לעשות ולעלות אולי הילוך בפלייאוף וגם לא כל משחק לא מהיום בעונה הסדירה.
          האריס הוא קלעי טוב ויהיה לו ביקוש יפה בליגה חוץ מזה אין לו הרבה כדורסל. הנטס צריכים שחקן גבוה שיכול לקחת ריב לשים גוף ולעשות הגנה.

        1. דדמון טוב כסנטר שלישי. הוא רך וכל עב בשר יקלע עליו בקלילות. בהתקפה מידי פעם נפלט לו שלשות.
          סנטר חלש מאד בטח לא סנטר פותח בשום קבוצה. עדיף עליו את לארי נאנס אם כבר.
          וויטסייד הרבה יותר טוב מכל השמות האלה

        2. האוהדים , ( יש שם כאלו מימי הדוקטור ) צריכים להשתכנע שטרייד כזה יביא להם טבעת . לא רואה את זה קורה . מה שניסיתי להגיד לך בתגובה , זה שלייקוב העדיף לפרק את השושלת מאשר להתעמת שוב עם האוהדים .

            1. סבבה לגמרי בהתחשב במועמדים הפנויים. פלאמלי לדעתי טוב ממנו אבל אם דראמונד בא בחינם אז לקחת

            2. פלאמלי בדטרויט , לא ? במונדו של 2014 פלאמלי ודראמונד היו המחליפים של דיויס וקנת פאריד .

            3. כן הוא בדטרויט הוא שומר מעולה וחזק פיזית וסקרינר טוב, בהתקפה נגר אבל יודע להטביע ולשים לייאפ ולא באמת צריך אותו שם. דראמונד ריבאונדר טוב ממנו אבל ממה שיצא לי לראות את דראמונד הוא שומר הרבה פחות טוב באחד על אחד או בעזרה קבוצתית.

            4. גאון
              יופי שדארמונד פנוי להובלות אבל לסלטיקס יש אקספשון ומדברים הרבה זמן בירוק על מיסייה דארמונד

  2. תודה שמעון.
    .
    מה שאתה לא קולט זה שסטף הוא קלוריות ריקות. זו הסיבה שהווריורס נראים ככה. אני מסכים שצריך לתת לוויגינס מלא בידודים ומיד-ריינג'. בסוף הוא שחקן מקס'. זה עבד במינסוטה וזה יעבוד בווריורס. גם בעבר דריי היה בלוף אני מתפלא עליך שלא שמת לב כשכולם היללו אותו.
    .
    מה כבר יש לנטס לתת? אין להם אף נכס שהם יכולים לסחור בו עכשיו.

    1. חגי במיניסוטה שמרו אותו חזק שלא כמו בגולדן, דבר שני הוא לא מקבל אותו כמות זריקות. דריי היה שחקן הגנה קבוצתית מצויין באותם שנים, בינוני מאד באחד על אחד ובהתקפה שאיש לא שמר עליו אף פעם מידי פעם קלע. היה שחקן בסדר בטח לא אולסטאר או איזה כוכב כמו שעשו אותו פה, אני חוזר ואומר דריי בשארלוט היה מוכר כביסמק ביומבו לא יותר. יצא לו מזל שנפל עם שחקנים כאלה

  3. תודה שמעון
    בנטס יש הרבה סימני שאלה וצריך לראות לאן העסק יתפתח.
    שני סימני שאלה מתחילת העונה שנעלמו: דוראנט חזר מעולה. קיירי אכן מתנהל בצורה מוזרה עם המאמן וההעלמויות. חוץ מזה הלכו להם לאיבוד בינתים ספנסר, לבארט, אלן ופרינס (ונאש), אז בוא נראה מה קורה עם הקבוצה עוד חודש, מה שבטוח יהיה מעניין, ודוראנט והארדן הם שחקנים סימפטיים שאהודים בדרך כלל על חברי קבוצותיהם

  4. הקליפרס כרגע תחת סימן שאלה בגלל השנמוך המשמעותי של גורג בפלייאוף. אם זה נשאר ככה, הם לא בגמר המערב. כנ"ל אמביד החל מסיבוב 2 וכנ"ל הארדן בסדרה קובעת. נראה מה מכל זה ישתנה השנה

  5. היתרון הגדול של הנטס שלא דובר עליו כאן זה שבכל רגע נתון אחד מהביג 3 יהיה על המגרש ושיש מחליפים מול מחליפים סקוררים כאלה מנגבים רצח, זה יוריד מהנטס את העומס לחפש ספסל חזק. אין ספסל בליגה שהארדן לא יכול לנצח גם אם מסביבו משחקים 4 גי ליג

  6. תודה שמעון, מצויין.
    1. לגבי הנטס – חייבים גבוה כדי לא לשחוק את האכילס של דוראנט. מאבקי פנים עם גבוהים כבדים זה כבר לא בשבילו. הכי טוב פלאמלי, לדטרוייט גם לא יזיק קלעי כמו האריס שיפתח את הצבע בשביל גראנט והגופה של גריפין. לא יודע אם יש לזה היתכנות.
    2. סטף כבר לא כוכב על מהסיבה הפשוטה – שאין לו יכולת לסחוב לאורך זמן קבוצה על הגב. הוא עדיין עשוי להתפוצץ כמו שרק הוא ועוד בודדים מסוגלים, ועדיין קלעי טופ-3 או 5 בליגה – אבל אין לו את האינטנסיביות של הארדן, ראס לפני כמה שנים, לברון ואפילו דמייאן. לכן ג"ס לדעתי נידונו לתהום הנשייה בעשור הקרוב. הדרך היחידה שלהם לחזור לרלוונטיות זאת נחיתה של יאניס בשנה הבאה, אם יתייאש במזרח. אין לי מושג איך זה קורה.
    3. הקריפרים יפתיעו את כולם השנה. אני צופה להם גמר מערב צמוד עם הלייקרס ואז אולי אפילו גמר כללי. ג'ורג'י בוי יגיע בסוף. כבר ארבע שנים מחכים לו. קאוואי יעביר הילוך ויש להם סגל טוב שיכול לעשות הגנה טובה. מה שקרה עם דנבר לא יחזור. משום מה אני בוטח בטיי לו. נראה לי שהוא יידע למצוא שם את הדרך.

    1. היתכנות לגראנט יש אבל גראנט עזב כי רצה להיות הכוכב קשה להאמין שיסכים לעבור לנטס לפחות לעונה הנוכחית. אם ימאס לו מההפסדים אז אולי עונה הבאה

  7. שמעון, הטרייד שהצעת לא משרת את ג"ס בכלל. לחליפין, אני מציע גו האריס תמורת אוברה, סיליגיץ ופול. ג"ס חייבת לפנות חוזים. אני לא מת על בולי בול אבל הוא הסנטר של ההרכב השני בינתיים. אותו אפשר להחליף רק תמורת סנטר או PF שקולע מרחוק. אין כאלו לנטס לתת.

  8. שמעון אם בא לך לעקוב
    יש אתר שנקרא "netsdaily.com" . יש שם עורך שמזדהה בכינוי "net income" . עד היום , התגובות של הבחור הזה שיקפו בצורה הכי מדויקת מה שאחרי זה קרה בפועל , כך שאני משער שהוא מקבל הנחיות ישירות מה-f.o . אני עוקב אחרי זה כבר שנה וחצי וזה די עקבי .

  9. אחלה הגיגים. מסכים לגבי הרוב.
    דנבר:
    קבוצה שאני מאוד רוצה שתצליח ואני מסכים שזה תלוי במה שהולך אצל מורי וכרגע זה באמת לא יציב.
    ג"ס:
    הקבוצה שאני הכי רוצה שתצליח…
    אף אחד לא יודע מה יש לאוברה רוב הזמן אבל הוא דווקא הראה חיים במשחק האחרון. בהנחה שלא מדובר במגמת שיפור אלא במקריות הייתי מוצא לו טרייד ולדעתי הם צריכים דווקא קלע יציב נוסף מ-3 לפני כל דבר אחר. אם אוברה יילך אז חיזוק בשוטינג גארד יותר דחוף מחיזוק בפאוור פורוורד, אז לא חושב שהייתי הולך על קראודר.
    על גרין אני לא מתווכח איתך – אני לא מסכים אבל זה דיון שמוצה.
    פסקל בעיני מחליף שהיה מקבל את הדקות שלו גם אם הוא היה מתחרה על זמן משחק עם איגואדלה וליווינגסטון. עד כדי כך. לא פרנצ'ייז, לא חמישיה אבל הוא ייתן 10-15 נקודות כשצריך בלי שזה יעלה בהרבה החטאות או שינויים מוגזמים.
    הרוקי צריך למצוא את עצמו על המגרש יותר. כרגע הוא חוסם מצוין והראה שיש לו קליעה טובה מכל טווח. הבעיות: אני עדיין מרגיש תמיד שהוא מתרומם באיטיות לא סבירה, אם זה יהפוך לנשק שיחייב סנטרים איטיים יותר לא להשאיר אותו לבד אז אחלה, אם הוא רוצה להפוך ל"חד קרן" אז משהו בתנועה צריך להשתכלל. הוא עדיין עושה הרבה עבירות, מאבד הרבה כדורים בתור פינישר, לא מוצא שחקנים בשביל אסיסטים ולא מרשים מידי בריבאונד. זה הכל בר שיפור אבל זה ייקח זמן והשקעה מצידו… אם הוא ימשיך עם החדירות האלו סטייל יאניס ולקבל יפה כדורי םמתחת לסל – אז יש עם מה לעבוד.
    *
    לגבי האם היינו צריכים לבחור את לאמלו בול- לדעתי הוא יהיה כוכב יותר גדול. אבל אם בכל זאת למה לא בול:
    הליגה לטעמי עברה מלחפש לבנות קבוצות סמול בול ללהבין ששחקנים גדולים וחזקים יכולים להכריע אליפויות. זה כבר לא הסנטר הקלאסי – מצפים מגבוהים להובלת כדור מעל המינימום וקליעה טובה – אמביד, יאניס, דייויס – כולם קולעים יותר שלשות בממוצע ממה שגארדים קלעו פעם (נגיד יותר מג'ורדן) – ועדיין גובה וכוח חשובים. אז אם כבר יש לך את סטף ובהמתנה את קליי – עדיף להתחמש באיזה סנטר מודרני מאשר להוסיף עוד גארד (ואז אפשר להביא עוד גארד).

  10. הייתי הולך על טרייד של דינווידי תמורת דילון רייט. רייט שחקן הגנה טוב ויכול לתת מענה לנטס בעמדת הסנטר. דינווידי שחקן מעולה שישרת מעולה את דאלאס בשנה הבאה כשחקן שישי.. דאלאס ממילא השנה תגיע במקסימום לסיבוב 1, גג 2.

  11. טור מעניין מאד תודה רבה שמעון.
    .
    מסכים עם הניתוח של הצרכים של ברוקלין אבל לא חושב שמישהו יקח את הטריידים שאתה מציע – אתה ממלא את הקבוצה השניה בכל מיני שחקני קצה ספסל וקשה לי להאמין שמישהו יקח כל כך הרבה כאלה. וכבר אין להם בחירות סיבוב ראשון לתת. יש רק את ספנסר הפצוע ואת האריס. אם יצליחו למכור אחד מהם זה יהיה מצוין, בעיקר אם זה יהיה האריס, כי את ספנסר לדעתי יצטרכו כשאחד הכוכבים יתפלפ או יפצע.
    .
    צריך לראות מה האפשרויות שלהם, אבל יתכן שירוויחו משהו מאולדריג' או פולטל, הבעיה, שוב, שאין לי מה לעשות עם מה שיתנו לי, האריס לא נראה לי מתאים אצלנו. אם תשיג לי פורוורד צעיר ושומר או בחירת סיבוב ראשון ממקום אחר יש על מה לדבר.
    .
    הקליפרס צריכים רכז ואנרגיה. נראה לי שבברלי כבר לא נותן להם את זה, אולי מסיבות אישיות מול קוואי או ג'ורג', לדעתי פאטי מילס יכול להתאים שם בול, וגם רונדו, שלא ממש צריך אותו באטלנטה כרגע. גם מהם אין לי יותר מדי מה לקחת, אז צריך לערב עוד קבוצה. אם אתה מביא לי את לאברט, איכשהו, אני מוכן לתת כל ותיק אצלי. תתחיל לעבוד חביבי.

  12. לא מאמין שברוקלין יכולים להשיג אף אחד מהשמות שציינת, ולדעתי זו תהיה טעות גדולה לנסות להיפטר מהאריס.
    צריכים לקוות לבייאאוטים אבל זו מין עונה כל כך מוזרה שאני לא בטוח כמה ואיזה קבוצות יהיה באמת מחוץ לתמונת הפלייאוף בדד ליין.
    שם אחד אפשרי שגם יהיה מחליף סביר למה שאלן נתן זה רובין לופז.

    1. זה שחקן שכבר היה בנטס ובעונה שעברה בטורונטו.
      עדיין צעיר יחסית לדעתי, 4 שמשחק הגנה עם פוטנציאל ליותר מזה מדי פעם.
      תכלס – למה לא ?
      אבל גם תכלס – כל שחקן שתזכיר שווה ״למה לא״ בהקשר של ברוקלין הנוכחית.

  13. לגבי ברוקלין,
    זה כמו לצפות בסרט עתיר תקציב על אסונות טבע. מחזה מרהיב ואיום לצפייה גם יחד.
    לגבי הקליפרס,
    הסר דאגה מליבך. גו'רג' הנהדר יגיע לפליאוף ויסריח בהרגלו.
    גולדן סטייט, דן תורן כבר כתב טוב ממני: אימפריות נופלות לאט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט