לוקה נגד יאניס והלייקרס נגד ציון ביום שישי הגדול! / דור בלוך

לוקה נגד יאניס והלייקרס נגד ציון ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:30 בוסטון סלטיקס (3-7) – אורלנדו מג'יק (5-6):

על המארחת: בחסות לוח משחקים מזרחי נוח בוסטון שכבר עמדה על מאזן 3-3, סופרת ארבעה נצחונות רצופים והיא מתייצבת במקום הראשון במזרח בשלב הזה של העונה, כאשר יחד עם פילדלפיה, מילווקי וברוקלין אלה ה-4 שאמורות להתמודד על הזכות למנוע מהלייקרס ולברון אליפות שנייה רצופה.

הסלטיקס מציגים משחק קשוח בצד אחד של המגרש כשהם מדורגים במקום ה-6 בחטיפות ו-4 בחסימות, תולדה של אחת מתגליות העונה עד כה – פייטון פריצ'רד שמשחק 23 דקות לערב קולע 9 ומוסיף 3 אסיסטים ו-1.3 חטיפות, ושל השדרוג ההגנתי בעמדות הפנים עם טריסטן תומפסון, ובפינת הקוריוז שימו לב לסטטיסטיקה המטורפת של טאקו פול ששיחק רק 2 משחקים עד עכשיו ובהם חסם 2.5 פעמים למשחק ב-12.5 דקות! זה בטח סוג של שיא.

בצד השני של המגרש ההתקפה של בוסטון היא משחק של שניים – טייטום ובראון בסגנון שהוא לא פעם דיי סוליסטי (בוסטון אחת מהקבוצות שמוסרות הכי מעט אסיסטים בליגה). השניים קולעים 26.9 ו-26.3 למשחק וכבר קשה להבחין מי מהם הוא הסופרסטאר ומי המשלים.

על האורחת: בצד השני של עקומת המומנטום, אורלנדו סופרת כבר 3 הפסדים רצופים שלא נאמר תבוסות ב-22 הפרש מול מילווקי, 14 מול דאלאס ו-42 ליוסטון, להיכן נעלמה הקבוצה שכולם כל כך התלהבו ממנה בתחילת העונה? אז התשובה הראשונה היא שהמאזן המוצלח שלה הושג בחסות לוח משחקים נוח, תופעה שתחזור העונה מאחר והליגה ממקדת את המשחקים באזורים גיאוגרפיים מוגדרים בצורה הרבה יותר רציפה. משיקולי קורונה.

מעבר לכך הקבוצה סובלת משורה של פציעות, הקשה שבהן של מרקל פולץ שסיים את העונה אחרי פתיחת עונה כל כך מבטיחה, אייזק ואמינו סיימו את העונה גם כן, בעוד פורנייה ומייקל קרטר וויליאמס בספק.

על המצ'אפ: אורלנדו נראית כרגע כמו קבוצה שבורה שלא מצליחה להתאושש מהפציעה של פולץ, בוסטון במומנטום נהדר. החסרון של טייטום, תומפסון וווקר הופך את המשחק הזה למאוזן פוטנציאלית כשהרבה שחקני משנה של בוסטון יקבלו הזדמנות.

הימור: בוסטון ב-4

2:30 קליבלנד קאבלירס (7-5) – ניו יורק ניקס (7-5):

על המארחת: קליבלנד תכירי, קרקע המציאות. לאחר התלהבות רבה מהיכולת של הצעירים שלה, ומאזן מחמיא, קליבלנד סבלה ממכת פציעות דיי מזעזעת כאשר סקסטון, דראמונד, וגרלנד החמיצו משחקים, וזה למעשה כל הכישרון שיש לקליבלנד להציע. ולכן לא צריכים להיות מופתעים מכך שהם הפסידו דיי בקלות את שלושת המשחקים האחרונים שלהם.

על האורחת: לניקס לעומת זאת אין את תירוץ הפציעות, אבל הם מגלים, כמו קבוצות רבות לפניהם שאין מה לבנות על התלהבות של פתיחת עונה ב-NBA, ורצף של ארבעה הפסדים רצופים מחזיר אותם למאזן שלילי ומרחיק אותם מחלומות על פלייאוף על אף היכולת המצוינת של ג'וליוס רנדל. הלילה הם מקבלים הזדמנות פז לחזור למסלול הנצחונות.

על המצ'אפ: שתיים מקבוצות ההתקפה הגרועות בליגה (ניו יורק 100 נקודות למשחק, קליבלנד 99) שקלעו 100 נקודות או פחות ב-9 מ-10 המשחקים האחרונים שלהן במצטבר, ולכן צפו לקצב משחק איטי יחסית, אבל מצבת הפצועים מחייבת נצחון של הניקס. הימור: ניו יורק ב-8

2:30 מילווקי באקס (4-8) – דאלאס מאבריקס (4-6):

על המארחת: כמו שקבוצות גדולות נוטות לעשות, הבאקס מסירים אט אט את החלודה של תחילת העונה, גם את הדרמות של הקיץ שהתמצו בחיתוך של בוגדנוביץ' ובחתימה על חוזה ארוך טווח של יאניס, ונכנסים לקצב שלהם. אבל בעוד ארבעה נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים זה מאזן מרשים, שימו לב מול מי הם הושגו – פעמיים דטרויט, קליבלנד ואורלנדו עליהן כבר דיברנו היום. האם מילווקי מסוגלת להשיג סוף סוף נצחון של הצהרה במסגרת המומנטום הנוכחי?

סיכוי טוב שכן. הבאקס קולעים 121 נקודות לערב, ובעוד התהיות האם ההתקפה שלהם מסוגלת לעשות את זה בפלייאוף, תהיות שקיבלו תשובת לא מוחלטת בשתי העונות האחרונות, בעונה הסדירה לאף קבוצה בליגה אין תשובה למה שיאניס וכריס מידלטון עושים מדי ערב כשהכושר הקטלני שלהם, מאפשר לשחקנים כמו קונטון די וינצ'נזו, די ג'יי וילסון, ברין פורבס ובובי פורטיס לקלוע ב-40% או יותר מחוץ לקשת ב-2.5 זריקות או יותר למשחק.

בשונה מקבוצות אחרות למילווקי אמורים להיות את הכלים והחשקנים לתת פייט פאונד פור פאונד לסייז של דאלאס, וזה יהיה המצ'אפ היותר מעניין הערב, וככל שהולידיי ישחק, הפוינט גארד שאת הבאתו היללו כולם כולל הח"מ, בתור הגארד ההגנתי שהיה חסר לדאלאס יעמוד למבחן האולטימטיבי.

על האורחת:

גם דאלאס נמצאת במומנטום אחרי פתיחת עונה פושרת עם ארבעה נצחונות רצופים כאשר החזרה של פורזינגס עושה להם ים טוב והופך אותם, כפי שניתן היה לצפות כאשר הפורוורד הלטבי חתם, לסיוט מצ'אפ לכל קבוצה בליגה. מעבר לזה לוקה ממשיך להיות השחקן הכי מענג לצפיה בליגה. 27.4 נקודות למשחק עם 9.6 ריבאונדים ו-8.3 אסיסטים, בהיעדר פציעה או התדרדרות לא צפויה הסלובני בדרכו להפוך לאירופאי הגדול בכל הזמנים, כאשר הוא עובר את נוביצקי, באותם המדים ממש.

השאלה היא האם מעבר ל-2 האלה (פורזינגס עם 16 נקודות ב-21 דקות בלבד במשחק החזרה), יש לדאלאס עוד מה למכור. אז טימי הרדוואי ג'וניור יכול להתפוצץ בהתקפ,ה וג'וש ריצ'רדסון הוא בול פגיעה, אב ללמעט השניים האלה אני לא ממש קונה את מה שיש לדאלאס להציע. ג'יילן בראנסן, טריי בארק, דוריאן פיני סמית', קלבר ומריאנוביץ' זה בסדר לעונה הסדירה, אבל בפלייאוף אין לזה סיכוי מול אריות המערב, ודאלאס עדיין רחוקה מהלך אחד מרלבנטיות.

על המצ'אפ: בעולם אידיאלי היינו מקבלים 40 דקות של דונצ'יץ' ופורזינגס מול יאניס והולידיי, אבל כנראה שזה לא מה שנקבל הערב. מה שכן נקבל זה מאבק בין יאניס והקלעים שמקיפים אותו, לקסמים של דונצ'יץ', ואם תשאלו אותי, לפחות בעונה הסדירה, אני הולך עם כח האש העדיף. הימור: מילווקי ב-5

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (8-3) – ממפיס גריזליס (6-5):

על המארחת: בלי קארל אנתוני טאונס ששיחק רק 4 משחים העונה, למיניסוטה יש רק את הקו האחורי שלה שמעמיד מספרים יפים אבל לא מומלץ לבנות על ראסל כדי להגיע לאנשהו, ועם ההבטחה של אנתוני אדווארדס, שאפילו לא פותח (למה, מה אתם מנסים לנצח עכשיו?) וקולע 12.5 נקודות לערב. מאז הנצחון בפתיחת העונה הזאבים סופרים 2 נצחונות בעשרה המשחקים האחרונים כולל הפסד לאותה ממפיס ממש לפני יומיים.

על האורחת: איכשהו, ללא ג'ה מוראנט וג'רן ג'רסון ג'וניור, ממפיס שנראתה בדרך הבטוחה ללוטרי בואכה טנקינג, מצאה אנרגיות חדשות והשיגה שלושה נצחונות רצופים כדי לחזור לתמונה והלילה יש להם הזדמנות פז להמשיך את רצף נצחונות החוץ מול אחת הקבוצות במומנטום הנורא בליגה. הם עושים את זה הודות לכניסה לכושר של שחקן שאני אישית כבר התייאשתי ממנו – קייל אנדרסון – שקולע 13 לערב, הודות ליכולת היציבה והטובה של יונאס ולנצ'יונס עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל בעיקר הודות למנהיגות והיכולת של דילון ברוקס שלקח פיקוד על הקבוצה הזאת ובעונתו הרביעית ממשיך את גרף השיפור הנהדר שלו מהעונה שעברה, אם רק יצליח להביא את אחוזי הקליעה שלו לאזור ה-40% יש כאן פוטנציאל לשוטינג גארד נהדר בשני צידי המגרש.

על המצ'אפ: השתיים נפגשו כאמור לפני יומיים, והדובים גברו על הזאבים שהובילו לאורך רוב המשחק, שבו הקו האחורי ש לממפיס תפסיום נוראי וניצל על ידי ולנצ'יונס, קלארק וטילמן שיו יעילים מאוד. טאונס, ראסל וביזלי היו נהדרים במשחק הזה, מה שמדגיש את הבעיה של מיניסוטה – גם כששלושת השחקנים המובילים שלה במשחק גדול, הם לא מצליחים להשיג דיי עצירות (ממפיס קלעה ב-47% מהשדה), ואם טאונס יאפשר חגיגה כזאת בצבע הערב, אין לקבוצה שלו שום סיכוי. הימור: ממפיס ב-10.

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-5) – שיקאגו בולס (7-4):

על המארחת: העובדה שאוקלהומה מעמידה השנה קבוצה תחרותית אחרי ההתפרקות המוחלטת מנכסיה בשנתיים האחרונות היא עדות ל-DNA המאוד מוצלח שסם פרסטי השתיל במועדון הזה. עם זאת נראה שאוקלהומה בדרכה הבטוחה לחזור אל קרקע המציאות והיא הפסידה את 2 משחקיה האחרונים כולל תבוסה ב-30 הפרש ללייקרס.

ולסיבה להצלחה היחסית שלה יש שם אחד, ואולי שלושה – שי ג'ילג'ס-אלכסנדר. עם 21 נקודות 5.4 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים, זה אחד השחקנים שאני יותר נהנה לראות, גירסה פחות מוכשרת של אלן אייברסון במובן של האומץ מול הגודל. מעבר אליו צריך להגיד שלאוקלהומה אין המון. אל הורפורד וג'ורג' היל נראים בישורת האחרונה של הקיירה שלהם, בעוד דיאלו ודורט שמראים פוטנציאל ויכולת טובה עדיין לא שם עם 12 נקודות למשחק כל אחד.

על האורחת: יש בין קוראי שורות אלה כאלה שמתלהבים משיקאגו, שחושבים שהם רגע אחד מפריצה ושהם קבוצת פלייאוף, כותב שורות אלה אינו נמנה עליהם. אני לא קונה את זאק לווין כסופרסטאר של קבוצה מנצחת (על אף 28 נקודות למשחק, שנרכשות במחיר כבד של 9 זריקות לשלוש ב-37%).

מעבר אליו יש בשיקאגו לא מעט כישרון אבל כזה שאני מתקשה לראות איך סט הכישורים של המרכיבים השונים שלו מתחבר. לאורי מארקונן בעיקר פצוע, קובי וייט, וונדל קרטר, תאודוס יאנג ופטריק וויליאמס הם צוות מסיע חביב, אבל אף אחד מהגארדים לא קולע מעל 40% מחוץ לקשת, ומי מביא את הקשיחות בהגנה? שיקאגו היא הקבוצה הרביעית מהסוף בחסימות ואין להתפלא שהיא הקבוצה השלישית בספיגת נקודות.

על המצ'אפ: אלכסנדר מול לווין, הקשיחות של אוקלהומה מול הרכות של שיקאגו, המוכשרת יותר, במשחק פלייאוף לא הייתה שאלה בכלל, במשחק עונה סדירה זה אמור להיות צמוד. הימור: אוקלהומה ב-5

4:00 יוטה ג'אז (4-7) – אטלנטה הוקס (5-5):

על המארחת: גם יוטה מתחילה למצוא את הגרוב שלה והשלישה – גובר-מיטשל-קונלי מובילה אותה ל-3 נצחונות רצופים כולל אחד מרשים במיוחד מול מילווקי שהבליט את ג'ורדן קלארקסון דווקא שעלה מהספסל וקלע 26. ובעוד זאת הייתה תצוגת שיא היא לא הייתה חד פעמית. הגארד קולע השנה 17 נקודות, ממש כמו קונלי ב-6 דקות פחות, עם 44% מרשימים מאוד מחוץ לקשת. וכשאתה מסתכל על יוטה עם קו אחורי של קונלי מיטשל וקלארקסון, בוגדנוביץ' ואוניל בפורווארד וגובר או פייבורס בצבע, פתאום יש כאן עומק ואיכות שאין לזלזל בה.

על האורחת: אני אישית חשבתי שהאופוריה סביב ההוקס בתחילת העונה והציפיות ממנה לפניה היו מוגזמות והנה הגיעו 4 הפסדים רצופים מול קליבלנד ניו יורק ושארלוט לא פחות כדי להוכיח את צדקתי, אבל עצרו סוסים, אטלנטה לא נמוגה כל כך מהר. נצחון על פילדלפיה, אומנם ללא כל השחקנים המובילים למעט אמביד, החזיר קצת צבע לפנים של נציגי המדינה שהעניקה לדמוקרטים את הרוב בסנאט.

אבל אם לא האמנתי בהם לפני העונה, הרי שכעת ללא בוגדנוביץ', גלינרי ורונדו אני מאמין בהם עוד הרבה פחות, ואני לא כל כך רואה איך הם נותנים פייט לגובר בצבע, או איך יש להם דיי כח אש כדי להתמודד עם זה של יוטה אותו תיארנו זה עתה. מה שנשאר זה להתענג מהיכולת הבאמת נהדרת של טריי יאנג, ולחכות לעוד מהלך או שניים שעוד חסרים לאטלנטה כדי לחזור להיות כח שיש להתחשב בו במזרח.

על המצ'אפ: מיטשל מול יאנג במוקד, הבעיה היא שאחרי יאנג לאטלנטה אין מספיק מה למכור, גם באופן רגיל וגם לאור הפציעות, ואם יוטה תצליח לקבל משהו ממי משחקניה המשלימים, במיוחד אלה מהם הקלעים, זה אמור להספיק. הימור: יוטה ב-8

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (3-10) – ניו אורלינס פלקינס (6-4):

על המארחת: 4 נצחונות רצופים ללייקרס בהגיעם למשחק מול הפלקינס, אבל באופן מפתיע לעומת המאזן הכולל הנהדר שלהם, מאזן הבית הוא דווקא פושר למדי, 3-3 בלבד. אבל הלייקרס עושים כרגע בדיוק את מה שהם אמורים לעשות – לשייט אל המקום הראשון תוך שהם נותנים הרבה מאוד דקות לשחקנים משלימים ומאפשרים ללברון ללמוד על מי הוא יכול לסמוך בפלייאוף, בעוד דיוויס ולברון משחקים יחסית מעט (31 דקות לערב) וגם לא נראים כמתאמצים באופן מיוחד.

שרודר, הארל, קוזמה, קולדוול פופ, מרקיף מוריס ומארק גאסול הם אולי הצוות המסייע לשני כוכבים הטוב בליגה, ויחד עם דיוויס בוודאי הצוות המסייע הטוב ביותר שהיה ללברון בקריירה, ואם זה לא יגמר בטבעת שניה רצופה, זה יהיה בשלב הזה בהחלט מפתיע.

על האורחת: בתמונת מראה למצבם של הלייקרס, הפלקינס שקולעים רק 107 לערב לעומת 116 של יריבתם הלילה, הפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים, כולם משחקים צמודים. לא מפתיע בהתחשב בעובדה שמדובר בקבוצה צעירה ואם כבר בניו אורלינס צריכים להיות שמחים עם שכר הלימוד בעונה בה לא מצופה מהם להרבה, ומהיכולת של הכוכבים הצעירים. עם זאת הם ישמחו יותר עם מקום בפלייאוף.

על המצ'אפ: יהיה מעניין לראות איך הלייקרס ישמרו על ציון, שהוא באמת תופעה שאין לה מקבילה בליגה. בצד השני, סטיבן אדאמס יהיה לדעתי זה שיצטרך להתמודד עם דיוויס ויהיה מעניין לראות כיצד הניו זילנדי הקשוח יתמודד עם הגבה. הימור: הלייקרס ב-8

5:00 סקרמנטו קינגס (7-5) – לוס אנג'לס קליפרס (4-8):

על המארחת: בקינגס אין חדש. הגנה מחריד, אולי הגרועה בליגה, מאזן בינוני, כזה שלא מספיק לבחירה טובה ממש, אבל גם לא מביא אותה ולו קרוב למאבק על מקום בפלייאוף במערב שהוא אולי פחות איכותי מבעבר, אבל עומק התחרותיות בו נהדר, ובתוך העומק הזה של יוטה, פורטלנד, פיניקס, דאלאס, דנבר ואפילו גולדן סטייט, הספרס וניו אורלינס לסקרמנטו פשוט אין מקום.

מי שהיה אמורלהיות העתיד של המועדון הזה הוא דארון פוקס, אבל הולך ונהיה ברור שהציפיות שתלו בו היו מוגזמות, מדובר בשחקן שיכול אולי בהמשך הדרך להיות כינור שני לכוכב שמוביל קבוצה לפלייאוף אבל לא נראה שהוא יכול להיות הכוכב הזה בעצמו. יחד עם באגלי הם סוגרים את שתי הבחירות הגבוהות של סקרמנטו בדראפט, שקיוותה שיוכלו להיות הסטוקטון ומלון שלה, אבל כרגע זה לא נראה קרוב.

על האורחת: אני לא הייתי לוקח יותר מדי מהיכולת הפושרת של הקליפרס עד כה העונה. עם מאמן חדש ולא מעט שינויים הקליפרס מנצלים את התקופה הזאת כדי לנסות להבין מי הם בדיוק. גם לא הייתי מתלהב יתר המידה מ-3 הנצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם. בסופו של דבר זאת קבוצה שתיבחן באפריל ולא בינואר, ואז השחקן החשוב ביותר שלה יהיה זה שלא היה שם בעונה שעברה.

תראו פול ג'ורג' הוא מה שהוא, שחקן הגנה אדיר, ושחקן ורסטאלי בהתקפה של 25 בערב, בדיוק מה שהוא נותן העונה, אבל ווינר גדול הוא כבר לא יהיה, והעונה שעברה מוכיחה שבמערכת שהיא לא מערכת מושלמת כמו הספרס או הרפטורס, גם קוואי מתקשה כשכל הצ'יפים על השולחן וכל המבטים אליו, וכאן נכנס סרג' איקה, עם ה-12 למשחק ו-6.5 ריבאונדים שלו אבל גם עם הניסיון והקשיחות משנים בליגה והאליפות בטורונטו. הוא אמור לתת להם את האקסטרה בהגנה, במנהיגות, בדברים הקטנים, אני כבר לא יכול לחכות עד גמר המערב בתקווה שהפעם נקבל את הגמר הנכון.

על המצ'אפ: זה של הקליפרס להפסיד, ואני לא רואה שום סיבה שיפסידו. הימור: הקליפרס ב-10

לפוסט הזה יש 120 תגובות

  1. הסלטיקס התחילו את השבוע על 3-7 וסיימו אותו בדיוק אם אותו מאזן…זה בעיקר בחסות הקורונה פחות בחסות לוח המשחקים

      1. הנקודה היא שזה פקטור משמעותי בהרבה. הסלטיקס לא התעסקו בכדורסל במשך שבוע שלם – גם לא כאימונים.

  2. אורלנדו תנצח היום ולו בגלל ש:
    1) הסלטיקס לא שיחקו כל השבוע ובעיקר בגלל ענייני קורונה.
    2) לפחות כשבדקתי בפעם האחרונה, בראון וטייטום לא היו רשומים למשחק הזה, ווקר דווקא כן ככל הנראה.
    בלי בראון וטייטום ועם קמבה שלא שיחק כמה חודשים והיום יקבל כנראה כמה דקות, או שלא לא חושב שלסלטיקס סיכוי לגרד ניצחון שמיני שחשוב כל כך מול ההפסדים הקרובים לפילי.
    ואם סטיבנס יוציא ניצחון הערב כל הכבוד לו.

    1. טייטום בטוח בחוץ יחד עם שאר החולים.
      בראון עדיין בספק בהתאם לתוצאות בדיקות.
      לפחות לפי הדיווח הרשמי האחרון – קמבה לא ישחק היום.

  3. לא רוצה לפתוח פה אבל קלרקסון כרגע בעונת קריירה של 17 נק' ב 90-50-40.
    קצת קשה לי עם הראש בקיר אבל עם תוצאות אי אפשר להתווכח והוא בהחלט מצדיק כל אגורה מה12 מיל' לעונה שהוא מקבל.
    לטעמי חייב להיות בדיון לשחקן השישי של העונה.
    (אני אוסיף שעד היום הוא מעולם לא התקרב אפילו לאחוזים כאלה, ככה שאני ממש מקווה שזה לא פלוק זמני והוא באמת מרגיש בנוח עם התפקיד שלו).

      1. הייתי אומרת שהתשובה היא איפה שהוא באמצע.
        קלרקסון מתאים בול לתפקיד שלו אצלנו, מאמינה שיוכל לשמור על יעילות גבוהה גם בהמשך.

  4. אני צופה משחק עם הרבה חלודה לסלטיקס, שגם ככה יעלו בלי הכלים העיקריים. נו שוין, העיקר שכולם יהיו בריאים.
    תודה רבה על הפריוויו

  5. אוף טופיק- בימים א' ו-ב' וושינגטון אבדיה'ס אמורים לשחק מול הקאבס ב-21:00 (בשני הערבים).
    אם הבנתי נכון דני בפרוטוקול קורונה, משמע לא ישחק ביומיים האלה. נכון? אשמח לטעות.

            1. מרכוס סמארט?

            2. חחח, זה לא פייר.פרנץ לא פרדיננד.

  6. אם יש משהו שאני אוהבת בעונת קורונה הזאת – זה שאת ההצגה של השחקנים לפעמים מציגים אזרחים ממקומות שונים (כבאים/ רופאים וכו').
    מקסים בעיניי.

  7. מתי המג'יק יבינו שהם חייבים לשנות משהו? עדיין בחתונה הקתולית שלהם עם גורדון ו-ווצ'ביץ'… זה מקסימום ניצחון אחד בסיבוב הראשון

  8. בחסות פרוטוקול הקורונה של הליגה…
    Free-agent guard Isaiah Thomas told Chris Haynes of Yahoo Sports that he's been in contact with numerous NBA teams and that he is now represented by Bernie Lee of Quartexx Basketball.

  9. לחחחחח חסימה נעה אחושלוקי של פורזי זז שעה כל החצי עם הולידיי ולא שרקו 😂😂😂😂😂😂😂
    הולידיי לחץ את לוקה כל המגרש ופורזי זז איתו כל החצי בחסימה לחסום את הולידיי אחד ההזיות ואין שום שריקה לחסימה נעה 😂😂😂😂

    1. איזה פטיש של הלטבי
      והיה גם חסימה נעה של בורק תקע את הולידיי ואחרי זה המשיך לזוז איתו עוד 4 צעדים לא לתת לו לעבור 😂😂😂 העיקר לתייס שורקים 😂😂😂

  10. לוקה היה אדיר רבע אחרון אבל סוף סוף לחצו אותו כל המגרש בקלאץ והוציאו לו את הכדור מהיד ואחרים ניגרו אין כמו הלטבי. הם נפלו איתו חזק והוא עוד יפצע בהמשך.
    חסימות נעות חבלז שאפילו בשכונה שורקים על זה לא נשרקו לטובת המאבס

  11. זאק לאבין בעונה אש יאללה רק קובי וויט צריך לעלות רמה והבולס על הגל. הבעיה שלהם שהם מתפרקים בקלות ומאבדים הפרשים תוך דקה זה לא יאמן מה שהולך שם.
    מארקנן ופורטר זה סתם אפסים הם צריכים איזה קראודרים במקומם

  12. שריקה הזייה נגד מארקנן זה מכירת משחק הבחור בא לחסום רגיל ולא זז ושרקו לו תוקף 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    העיקר פורזי זז כל החצי עם לוקה בחסימה 😂😂😂

  13. הבולס נותנים סל ועבירה לשגא חחחח שיוויון 16 שניות לסיום.
    אני רוצה ועדת חקירה של טנש שיביאו וידאו של החסימה של מארקנן ומול זה את הוידאו של החסימה של פורזי ובורק ללוקה מול הבאקס בקלאץ😂😂😂
    הבזיון הזה זה בושה

  14. הבולס היא אחת הקבוצות הכי טפשיות שיצא לי לראות מאומנים נורא או שהם אוטיסטים שזה נראה לי אופציה 2. הם כל הזמנים מחרבנים רבעים אחרונים ובסיומי משחקים גם שהמשחק גמור הם איכשהו מצליחים לחרבן ברמה שטרם ראיתי באופן קבוע. משחק שהיה בשליטה מוחלטת הם הצליחו בכל הכוח להפסיד.

    1. זה יותר המאמן הם תעתיק של פורטלנד אבל אין להם דמיאן.
      ספיד פאת מהלך 0 הגנה כל אחד זורק מאיפה שבא לו קאווי מכדרר ספוט רשת השומר 2 מטר ממנו. כולם שם רכים בטירוף. ועם כל זה המאמן מוציא מהם פחות מסך החלקים

  15. הקלילות שבה הלייקרס ניצחו הלילה,
    פשוט מרשימה.
    בין אמצע הרבע השלישי לאמצע הרבע הרביעי הם שמרו את הפליקנס על 10 נק' בלבד, קלעו 30, והפכו משחק צמוד למשחק גמור.
    לא בזכות איזה לילה מבריק של מי מהקבוצה,
    אלא בזכות –
    א. הגנה.
    ב. עומק בלתי נגמר (10 שחקנים שיחקו הלילה 14 – 33 דקות).

    1. נראה לי הוא עושה להם שביתה אחרי שנזפו בו. מאותת להם שיוכיחו במגרש שהם מסוגלים לנצח בשיטה שלהם.
      מאז שקולניס וקפלה נפלו עליו הוא במוד הזה.

      1. בדיוק. מושן אופנס? דו יו וואנט מושן אופנס? דו מושן אופנס!! 🙂
        מילא קולינס שצריך חוזה אבל את קאפלה אני לא מבין, זה מה שהוא למד אחרי כל השנים עם הארדן? 🙂

      1. בוקר טוב ושבת שלום
        לזכותו של שמעון אומר שאני שכנעתי אותו לברית אד הוק , הוא לא באמת רצה להצטרף . כל מה שנותר לי לעשות הוא לצפות שוב ושוב בריקוד האחרון כדי להבין איך מייקל עשה את זה , ולהעביר את המידע הרלבנטי לרשויות המתאימות .

        1. עלית על שורש הבעיה, ועל מהות הביקורת –
          .
          דוראנט הקיף עצמו בשחקנים שצריכים (ואוהבים) את הכדר ביד בצד ההתקפי, ושלא ממש (עד ממש לא) תורמים בהגנה.
          את ג'ורדן המערכת הקיפה בשחקנים שפורחים גם כאשר הם לא אלו שלוקחים את הזריקה בצד ההתקפי, ושאוהבים (עד ממש אוהבים) לנצח משחקים דרך הצד ההגנתי של המשחק.

          1. גיא בוקר טוב ושבת שלום
            אני בהחלט מבין שאני צפוי למפח נפש , ניגובים השפלות וקרצופים . אין ספק שיש בליגה 29:קבוצות שעדיפות עלינו , סיכויינו להגיע לפלייאוף אפסיים ואם איכשהו נשתחל דרך הפלייאין אני אערך משתה . הענין הוא שבתור אוהד הפועל אני רל כך רגיל לזה , שיהיה לי מאד מוזר אם זה לא יהיה כך .
            נתת תחזית לגורל העונה , אתן גם אני תחזית :
            לייקרס : 99.0 אחוז
            קליפרס : 0.8 אחוז
            השדה : 0.2 אחוז .
            כל מה שנשאר לי להגיד בשלב הזה , ומי שעוד מרגיש ככה מוזמן להצטרף:
            ברוח משיקגו ננוחם .

            1. חביבי,
              תנסה לאהוד את הסאנס לאיזה עשור, או 2, או 3…
              .
              הפואנטה היא לא "הקבוצה בוודאות תיכשל". הפואנטה היא "כגודל הצפיות…"
              .
              בשביל להיות הוגן –
              אני מוכרח לציין ששוב אני נהנה לצפות בדוראנט.
              זה לא שבמדי גולדן סטייט הוא שיחק פחות טוב. זה שזה היה פשוט לא פייר…
              לראות אותו אחרי אכילס שוב עושה דברים שמעטים בתולדות המשחק (אם בכלל) מסוגלים לעשות,
              זו חוויה מזן מיוחד.
              .
              מי יודע,
              יש בהחלט מצב שאני סתם מבלבל את המוח (כמו לא מעט פעמים בעברי),
              ודוראנט + קיירי + הארדן יתחברו גם במאני טיים.
              הכישרון ללא ספק שם.

            2. גיא
              אתה יודע כמה אני מעריך ומכבד את הדעות שלך . יש לי פשוט בעיה שאתה מיחס לי את "כגודל הציפיות" . אני מעולם לא כתבתי מה הציפיות שלי והאמת לא כתבתי את זה גם בעידן גולדן שלי . מה שכן כתבתי באופן עקבי במשך שנה וחצי זה מה לדעתי הפוטנציאל . יש כברת דרך לעבור בין פוטנציאל לבין מיצוי פוטנציאל והקפדתי לכתוב את זה . לכן הביקורת כל כך צורמת לי . אני כתבתי פה באתר עשרות פעמים שהמטרה של הבאת כוכב שלישי על חשבון עומק היא להגדיל את הפוטנציאל ( להעלות את התקרה ) . יש פה באמת מישהו שטוען שהבאת הארדן הקטינה או לא הגדילה את הפוטנציאל של הקבוצה הזו ? זה הטיעון ששמעון הבין ולכן הצטרף . מה שהטרייד הזה עשה , וזו היתה המטרה העיקרית שלו , שיהיה פוטנציאל לאתגר את הלייקרס , מה שקודם לא היה . הסיכוי שאני נותן שזה יתממש הוא 0.2 אחוז , במצב הקודם נתתי לזה 0.0 אחוז .

  16. הסלטיקס הראו באמת ששבוע בלי כדורסל וחצי הרכב לא ממש עושה עליהם רושם. באופן קצת הזוי הם כרגע מובילים את המזרח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט