חם מהתנור: ג'יימס הארדן בברוקלין, אולדיפו ביוסטון, לברט באינדיאנה

יוסטון (6-3) העבירה את ה-MVP לשעבר, ג'יימס הארדן, לברוקלין (6-6) בטרייד מרובע עם קליבלנד ואינדיאנה. ויקטור אולדיפו, שחקן חופשי בסיום העונה, יעבור ליוסטון בזמן שכריס לברט יעבור לאינדיאנה.

ברוקלין מקבלת את: ג'יימס הארדן.

אינדיאנה מקבלת את: כריס לברט ובחירת סיבוב שני.

קליבלנד מקבלת את: ג'ארט אלן, טאורן פרינס.

יוסטון מקבלת את: ויקטור אולדיפו, דאנטה אקסום, רודניוס קורצוס, 3 בחירות סיבוב ראשון (2022, 2024, 2026) מברוקלין ואפשרות להחליף 4 בחירות סיבוב ראשון עם הנטס (2021, 2023, 2025, 2027). בחירת סיבוב ראשון ממילווקי (2022).

החלפת בחירות – יוסטון יכולה לקבל את בחירת הסיבוב הראשון של הנטס ולתת בתמורה את בחירת הסיבוב שלה באותה שנה בשביל לעלות קדימה בדראפט.

הארדן, שיתאחד עם קווין דוראנט, קלע העונה 24.8 נקודות לצד 10.4 אסיסטים ו-5.1 ריבאונדים למשחק. אולדיפו קלע 20 נקודות עם 5.7 ריב' ו-4.2 אס' בערב בעונת חזרה מפציעה באינדיאנה ולברט עם 18.5 נקודות ו-6 אס' בערב אחרי שעלה מהספסל ב-8 מ-12 המשחקים של הנטס.

אלן, שעבר לאחרונה לחמישייה, קלע 11.2 נקודות עם 10.4 ריבאונדים למשחק. אקסום פתח ב-3 מ-6 משחקים בהם שיחק בקליבלנד ופרינס שיחק 18.2 דקות למשחק בברוקלין.

*

משחקי קבוצות נוספות נדחו לאחר התפרצויות קורונה, כשהקבוצות האחרונות שסבלו מדחייה הן וושינגטון, פניקס ומיאמי. הליגה, נכון לעכשיו, מחמירה את ההנחיות לשחקנים ולא מתכננת להשהות את העונה.

*

דניס שרודר, הרכז הפותח של הלייקרס (3-9) שמסיים חוזה בקיץ, מעוניין להשאר בקבוצה לטווח הארוך.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
241 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
etayle
etayle
13/01/2021 23:12:35

ישששששש
עכשיו נראה את השאלה הגדולה "מה היה קורה אם"

shadow
shadow
13/01/2021 23:14:24

Holly shit
איך פילי נתנו לזה לקרות😱😱
טראסט בטח מתפוצץ🤯🤯😄😄

shadow
shadow
13/01/2021 23:15:40
הגב ל  shadow

Holy*

etayle
etayle
13/01/2021 23:15:16

נראה שהם מכרו את כל העתיד (4 בחירות סיבוב ראשון, ו4 החלפות בחירות) וכנראה אלן ולאברט, אין לי שמץ מי אמור לשחק שם עכשיו.

shadow
shadow
13/01/2021 23:16:48
הגב ל  etayle

שמח מאוד בשביל לאברט שיצא משם.
עכשיו יש לו הזדמנות להוביל קבוצה

etayle
etayle
13/01/2021 23:18:36
הגב ל  shadow

עוד זה מדבר וזה בא ויש שמועות שאולדיפו עובר תמורת חאברט

shadow
shadow
13/01/2021 23:22:39
הגב ל  etayle

WTF
יוסטון היה יותר מתאים לו אבל אינדיאנה קבוצה חזקה אז אולי עדיף לו שם

המשגיח
13/01/2021 23:18:25

וואו.
באסה לברוקלין, היו צריכים להיפטר מקיירי

Smiley
13/01/2021 23:49:00
הגב ל  המשגיח

אחרי הסאגה האחרונה מי רוצה לגעת בקיירי?

The Ljos of the Rings
13/01/2021 23:52:29
הגב ל  Smiley

אחרי הסאגה האחרונה של הארדן, מי רוצה לגעת בו?

Smiley
14/01/2021 0:02:29

הנטס?
הארדן לפחות שיחק, קיירי משחק במחבואים

The Ljos of the Rings
14/01/2021 0:52:46
הגב ל  Smiley

קיירי יחזור. הוא חזר בעבר.

איצקו
איצקו
13/01/2021 23:19:09

זה מזכיר קצת את הטרייד שהם עשו בזמנו על פול פירס וגראנט לברוקלין
האם הסוף הפעם יהיה שונה?

asaf
14/01/2021 10:24:55
הגב ל  איצקו

גם לי זה הזכיר את זה . כן חושב שהפעם הארדן ודוראנט פחות בשלהי הקריירה כמו שהגיעו פירס וגארנט שזה הבדל משמעותי

עידו גילרי
14/01/2021 10:31:19
הגב ל  asaf

מאד משמעותי. פירס וגארנט היו 36+. זה היה די ברור לכולם שזה טרייד גרוע.

המשגיח
13/01/2021 23:19:12

למה קליבלנד צריכה בדיוק עוד סנטר???

asaf
14/01/2021 16:25:55
הגב ל  המשגיח

כי לדראמונד נדמה לי נגמר החוזה הקיץ ואלן זו די ההודעה שאין להם כוונה לחדש אותו??

אור
אור
13/01/2021 23:20:37

פשש.. YP חייב להגיד שצדקת

Yp
Yp
13/01/2021 23:45:40
הגב ל  אור

אהלן
אפילו תרנגול עיוור מוצא גרגר

אור
אור
13/01/2021 23:50:12
הגב ל  Yp

🙂

etayle
etayle
13/01/2021 23:22:11

טוב אפשר לשאול, האם זו השלישיה ההתקפית הכי טובה שהיתה איי פעם?
אני צעיר לימים, לפי דעתי התקפית זה יותר טוב מגולדן של דוראנט וקרי, בעיקר כי כל סקורר שם הוא כזה מגוון.
הולי שיט מה הולך להיות שם.

FAN
FAN
13/01/2021 23:34:08
הגב ל  etayle

אתה מדבר על וול אולדיפו וקאסינז? 🙂

jefffoster10
13/01/2021 23:35:00
הגב ל  FAN

המגוון הכי גדול של פציעות רגליים ever בקבוצה אחת
למעט אבו דיאבי בארסנל

FAN
FAN
13/01/2021 23:39:54
הגב ל  jefffoster10

חחחחחחח
דיאבי חחחחח
איזה ימים
הקשר האחורי הטוב בהיסטוריה

אור
אור
13/01/2021 23:41:21
הגב ל  jefffoster10

חחח, הקבוצה הוסבה לבית חולים

אור
אור
13/01/2021 23:22:18

מה אינדי עשו עם ההחלפה של אולדיפו בלאברט? אלא אם אולדיפו ממש רצה טרייד או שאני מפספס משהו בפרטים

etayle
etayle
13/01/2021 23:23:47
הגב ל  אור

לפי דעתי ויקטור מסיים חוזה העונה, אז העדיפו להביא מישהו אחר.

אור
אור
13/01/2021 23:29:03
הגב ל  etayle

יכול להיות שיוסטון רצו שחקן עם חוזה נגמר ולנסות להעביר אותו בהמשך עבור בחירה וגופות, ושהוא הבהיר לאינדי שהוא לא ימשיך (אבל נראה כמו מיני-טרייד שלא קורה כמעט)

etayle
etayle
13/01/2021 23:31:05
הגב ל  אור

תרשום ויקטור בדנבר תמורת כמה בחירות…
(הוא מתאים להם נהדר).

אור
אור
13/01/2021 23:33:56
הגב ל  etayle

מאוד מקווה שיגיע לקבוצה כזאת

etayle
etayle
13/01/2021 23:40:20
הגב ל  אור

בכל מקרה הוא לא יכול להיות מועבר שוב עד ה4.3 אז יש זמן.
לא חושב שהם רוצים לשמור אותו סכל מקרה.

דדי
דדי
14/01/2021 2:59:42
הגב ל  אור

הוא יכול להיות מועבר מייד. אני חושב שזה יקרה תמורת גארי האריס ובחירת סיבוב ראשון. עדיין טמטום גמור שלא לקחו את לאברט במקומו.

אור
אור
14/01/2021 3:19:46
הגב ל  אור
דדי
דדי
14/01/2021 3:33:28
הגב ל  אור

האמת היא שכל כך הרבה דברים משתנים העונה, במיוחד מבחינת תאריכים, שאולי אני צריך להיות יותר זהיר. אני אבדוק את זה.

דדי
דדי
14/01/2021 4:19:57
הגב ל  אור

טוב, אני אגיד לך איפה בובי מארקס טועה לדעתי –
.
אין שום בעיה להטריד את אולדיפו מייד כשיושלם הטרייד (רשמית אחרי שיושלמו הבדיקות הרפואיות), כמו שאפשר להטריד כל שחקן במצב הזה.
.
אבל יש מגבלה מסויימת – הוא חייב להיות מוטרד ״לבדו״ מבחינת איזון משכורות.
.
כלומר, אין בעיה להטריד אותו עבור מישהו כמו גארי האריס, או תמורת כמה שחקנים שהשכר המשותף שלהם יאפשר לטרייד להיות חוקי עם המשכורת של אולדיפו, אבל אי אפשר להוסיף למשכורת של אולדיפו עוד שחקן או שחקנים לצורך איזון משכורות (אפשר אם מדובר טכנית בטרייד נפרד עם חישובי שכר נפרדים – למשל שחקן אחר של יוסטון שנספג תמורת חריגת טרייד של הקבוצה השנייה.
.
מתי ההגבלה הזו מסתיימת ואפשר לצרף עוד שחקנים לאולדיפו כדי לאזן שכר בטרייד ?
חודשיים אחרי הטרייד.
.
אבל בעונה המקוצרת הזאת אני מנחש שגם קצרו את התקופה לאזור החודש וחצי, מה שמביא אותנו ל 4 במרץ שעליו בובי מארקס מדבר.
.
מה שכן, הציוץ שלו כפי שהוא בחר לנסח אותו הוא חד משמעית טעות.
אני אפילו אנסה להגיד לחבר שלי שקצת מכיר את מארקס שיפנה אליו באופן פרטי שיתקן את עצמו.
.
אפשר להטריד את אולדיפו פחות או יותר מיידית, רק יש מגבלות טכניות מסויימות על טרייד פוטנציאלי כזה – אבל ממש לא מגבלות בעייתיות במיוחד במקרה של ויקטור.

אור
אור
14/01/2021 8:45:24
הגב ל  אור

אוקיי, תודה

shadow
shadow
13/01/2021 23:25:30
הגב ל  אור

לאברט יותר טוב

אור
אור
13/01/2021 23:30:34
הגב ל  shadow

הם די דומים ביכולות אז צריכה להיות סיבה אחרת..

shadow
shadow
13/01/2021 23:51:39
הגב ל  אור

אני חושב שלאברט טוב ממנו לפחות בדרגה אבל כנראה שהסיבה היא כמו שרשמת חוזה נגמר

אור
אור
14/01/2021 0:01:34
הגב ל  shadow

תכלס אני לא סגור על זה מהצד של יוסטון, גם את לברט יכולים להעביר בקלות, הוא אפילו יותר אטרקטיבי על 17 מיליון ל-3 שנים כולל השנה. באינדי כנראה הייתה בעיה עם אולדיפו וההארכה

jefffoster10
13/01/2021 23:29:22
הגב ל  אור

לא לא לא אור
אתה צריך לשאול ככה
מה? מה? מההההההההההההההה???????????? מה הם עשו??????????
ויקטור מסיים חוזה העונה
צריך לראות מה מקבלים
אני עוד מתקשה לעכל

jefffoster10
13/01/2021 23:31:20

+1000000000000
מה לעזאזל מה??????????

אהרן ברלין
13/01/2021 23:22:47

לאאאאאאאאאאאאא
אני אשכאה אמור לאהוד עכשיו גם את יוסטון.
תודה על הכל ויקי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/01/2021 23:31:28

מה החוקיות מאחורי זה?

אהרן ברלין
13/01/2021 23:35:26

מכיר את זה שאתה אוהב קבוצה בגלל הכוכב שלה?
אז זה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/01/2021 23:48:24

👍🏻

Dor
Dor
13/01/2021 23:23:13

חשבתי שבנטס למדו כבר פעם שזה לא רעיון טוב למשכן את העתיד לעשור הקרוב בשביל סופרסטארים. איך בדיוק ימצאו מספיק כדורים בשביל הארדן וקיירי כשבתכלס KD השחקן הכי טוב שם? חבל שלא בעטו את קיירי במקום לאברט אבל לפחות השאירו את האריס

Smiley
13/01/2021 23:50:41
הגב ל  Dor

קודם שקיירי יגיע לאימון…

Yinon Yavor
14/01/2021 0:07:25
הגב ל  Smiley

Practice?! you're talking about practice?
הייתי חייב לשים את זה…

NBA בדם
13/01/2021 23:24:08

ווווואאאאאווו איזה קבוצה מדהימה.
מה שמדהים הוא שלפני שהם קבוצת התקפה היסטורית הארדן,קיירי ודוראנט, הם קבוצת הגנה עוד יותר היסטורית עם קיירי,הארדן והאריס.

tt
tt
14/01/2021 9:29:19
הגב ל  NBA בדם

תגובה היסטורית LOL

אהרן ברלין
13/01/2021 23:25:52

חבל רק שלא עשו טרייד עם וושינגטון על ראס, היה יכול להיות איחוד מרגש

etayle
etayle
13/01/2021 23:26:05

אני ממש לא בטוח שקיירי מסיים שם את השבוע,
לא רואה הרבה קונים, אבל אם זה מריח כמו הניקס, נראה כמו הניקס, מרגיש כמו הניקס, אז אולי הניקס?
(תמורת רנדל ועוד איזה שחקן לעבות את הססגל).
גם תאכלס מה רע בראס תמורת קיירי חחחח

Smiley
13/01/2021 23:51:26
הגב ל  etayle

אצטרף לאינדיאני… טרייד של קיירי בווסטברוק

ירון, החלום
ירון, החלום
14/01/2021 13:44:56
הגב ל  etayle

בסד
כרגע צריכים להוסיף בחירה לקיירי, תמורת רנדל.

יותם פלדהיים
13/01/2021 23:26:39

מה זה אומר החלפת בחירות דראפט? זה כולל את הארבע בחירות סיבוב ראשון?

עמיחי קטן
13/01/2021 23:34:47

זה אומר שאם הבחירה של ברוקלין גבוהה יותר אז יוסטון מקבלת אותה ונותנת לברוקלין את שלהם

אור
אור
13/01/2021 23:35:37

חוץ מהבחירות שהועברו (בהפרשים של שנתיים), בשנים שביניהן (שהבחירות לא הועברו) הקבוצות יחליפו בחירות אם לנטס תהיה בחירה גבוהה יותר

shadow
shadow
13/01/2021 23:27:31

אז בעצם ברוקלין הפכו לאוקלהומה של פעם כשבמקום ווסטברוק יש את קיירי וכשכולם שם בשיא.
וואוווו
על הנייר קיירי זה שידרוג לעומת ווסטברוק בטח בנקודת הזמן הזאת.
והפעם הארדן יעלה בחמישיה במקום מהספסל

רפיקי
13/01/2021 23:30:03

שמח להיות הראשון שכותב את זה
הם לא לוקחים אליפות

etayle
etayle
13/01/2021 23:32:33
הגב ל  רפיקי

את המזרח הם לוקחים בקלילות.
מול לברון בגמר? דוראנט אוהב לשחק מולו בגמרים.
הכישרון שלהם בהתקפה מדהים, אבל לא בטוח שהם טובים מהלייקרס.
יהיה מעניין.

noam lev
14/01/2021 0:10:54
הגב ל  רפיקי

מסכים במאה אחוז אין עומק והגנה בסגל ויותר מידי אגו

FAN
FAN
13/01/2021 23:31:52

ים מדר וזלמנסון בדרך לברוקלין כדי שיהיה מי שישב על הספסל

דוקטור רזי הופמן
14/01/2021 6:54:07
הגב ל  FAN

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חה

אור
אור
13/01/2021 23:33:09

🙂
Obviously, the Nets just wanted to clearly define DeAndre Jordan’s role.

FAN
FAN
13/01/2021 23:35:05

מעניין למה לקח ככ הרבה זמן…

FAN
FAN
13/01/2021 23:45:01

אין תקדים לשלישייה הזאת נראלי
קרי ותומפסון אחוקים ומפרגנים וכו ודוראנט השתלב סבבה לגמרי, למרות שגם גרין בקבוצה..
.
פה לא יודע אם אפשר לנתח…מטורף… ונוסיף את קיירי והבעיות המוזרות בתקופה האחרונה….
.
והארדן היחידי שעדיין בלי טבעת

etayle
etayle
13/01/2021 23:50:38
הגב ל  FAN

זו שלישיה הרבה יותר מגוונת בצד ההתקפי משל גולדן סטייט,
כל אחד שם סקורר בבידודים מעולם אחר. עליהם לא יכולים להחליף כל מהלך.

בצד ההגנתי, אהההם לא כוחות. בעיקר כי תומפסון שומר נהדר.השומר היחיד שראוי שם זה KD, שיכול להתרכז יותר בהגנה. מקווה שהארדן יתחיל לעבוד גם בצד הזה.

FAN
FAN
14/01/2021 0:36:36
הגב ל  etayle

כע התכוונתי מבחינת האגו, פרגון וכו…
בגולדן סטייט זה מצב הזוי שלא יחזור על עצמו בהיסטוריה שבקבוצה שיש לך 3 מ10 או 20 השחקנים הטובים בליגה, מי שגרם את הכי הרבה בעיות בקבוצה זה בכלל גרין…
.
הגנתית אין לי שמץ…לא זוכר תקדים לדבר כזה…לא יודע כמה ישמרו
והתקפית באמת לא זכור דבר כזה…מרגיש כמו אולסטאר..בגולדן סטייט הם גם ידעו לשחק אחד עם השני בהתקפה, או לפחות לא הפריע או להתעצבן יותר מדי..פה?! צריך לפתון ליין הימורים… יהיה כיף. אלא אם כן קיירי יתחרפן יחליט לפרוש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אתה צריך לראות את ליילס, יובנקס וסאמניץ' כשפופ נותן להם לשחק את הדקה הזו בסוף המשחק. פחד.

אדר
אדר
13/01/2021 23:36:04

פאקקק
איזה הזוי
קליבלנד נתנו את אקסום ובחירת סיבוב ראשון? איך מילווקי קשורה לבחירה הזאת?
אעהאעה

אור
אור
13/01/2021 23:38:18
הגב ל  אדר

זו בחירת סיבוב ראשון של מילווקי שהייתה שייכת להם

עמיחי קטן
13/01/2021 23:39:08
הגב ל  אדר

כמדומני הבחירה היא של מילווקי במקור והיא הגיעה לקליבלנד בטרייד על ג'ורג' היל לפני שנתיים

אור
אור
13/01/2021 23:37:33

האמת היא שזה אחלה טרייד ליוסטון על שחקן שכבר נמאס לו. עם כ"כ הרבה בחירות ובתקופה שדוראנט כבר יהיה זקן או בפנסיה הם בטוח ידוגו משהו טוב

FAN
FAN
13/01/2021 23:41:25
הגב ל  אור

מסכים
גם 300 בחירות סיבוב ראשון (לא ברור איך), וגם קבוצה לא רעה בכלל לעונה הקרובה

Yp
Yp
13/01/2021 23:37:49

לילה מעולה לכולם
מישהו זוכר את חניבעל סמית מהסדרה המיתולוגית צוות לענין ?
I LOVE IT WHEN A PLAN WORKS

'

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/01/2021 23:46:42
הגב ל  Yp
תומר
14/01/2021 0:36:11
הגב ל  Yp

למען הניטפוק:
I love it when a plan comes together
*מדליק סיגר*

אופיר נ.
אופיר נ.
14/01/2021 5:20:54
הגב ל  Yp

אני זוכר את השידורים הראשונים במוצאי שבת, בסביבות 2300, הרבה מעבר לשעת השינה של ילד בן 10, יושב עם אבא שלי לראות את התוכנית, ומפנטז על ה-GMC השחורה של B.A.

אהרון שדה
14/01/2021 8:57:57
הגב ל  Yp

העלית נשכחות …

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
13/01/2021 23:40:44

קליבלנד נתנה משהו או רק הסכימה לקבל את פרינס ואלן? תכלס יש להם עכשיו יופי של סגל.

עמיחי קטן
13/01/2021 23:42:02

נתנו את אקסום ובחירת דראפט של מילווקי

אור
אור
13/01/2021 23:43:41

אנחנו צריכים להחליט מי מאיתנו עונה לשאלות חח
וגם אקסום אתה צודק

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
14/01/2021 0:23:43
הגב ל  אור

תודה לכל העונים

אור
אור
13/01/2021 23:42:09

נתנו סיבוב ראשון של מילווקי 2022 וסיבוב שני שלהם

etayle
etayle
13/01/2021 23:42:28

איפה שמעון, הלך לישון באקשן.

אור
אור
13/01/2021 23:44:49
הגב ל  etayle

הלך לישון עם הארדן, התעורר עם סימונס

shadow
shadow
14/01/2021 0:01:15
הגב ל  אור

החומר ממנו בנויים סיוטים.

אור
אור
14/01/2021 0:03:35
הגב ל  shadow

🙂

דוקטור רזי הופמן
14/01/2021 6:55:29
הגב ל  אור

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה יכול להאשים רק את עצמך….

FAN
FAN
13/01/2021 23:47:28

מה הכוונה בהחלפת 4 בחירות המדוברת עם הנטס?

אור
אור
13/01/2021 23:49:39
הגב ל  FAN

ראה תגובות 17.1 , 17.2

FAN
FAN
13/01/2021 23:50:48
הגב ל  אור

תודה

itaip
itaip
13/01/2021 23:48:09

אם הנטס מביאים את הארדן כי הם חושבים שקיירי סיים לשחק כדורסל אז סבבה. אחרת, זו קבוצה שעל הנייר מפוצצת כשרון אבל איך זה אמור לעבוד? מי מוביל כדור ומקבל החלטות, כמה זריקות יכול כל אחד מהם לקחת, מי עושה הגנה? חתיכת אתגר למאמן העסק הזה.

FAN
FAN
13/01/2021 23:49:56
הגב ל  itaip

אם הם חשבו שסיים לשחק אז למה לא העבירו אותו גם?…
ואל תדאג, יש להם את אחד המאמנים הוותיקים בליגה על הקווים

etayle
etayle
13/01/2021 23:52:44
הגב ל  FAN

אכן אחלה איחוד של דאנטוני והארדן.

ד"ר פופרס
13/01/2021 23:48:35

פיופיו איזה טרייד מהגהינום
לברונית חייב לשלוח פרחים להוגה הטרייד,כל הג'יפה עברה לברוקלין,
תנחומי לג'ארט אלן
חחחחחח הלך על ברוקלין,לא קיים אנטי ניחוס שיציל אותם,
מי יעשה הגנה שם? נאש?

Yp
Yp
13/01/2021 23:49:04

אכן ערב מרתק

ברוך רובין
13/01/2021 23:52:26

מועדון רקוב יוסטון האלה וגם פילי יאכלו את הצינור האוסטרלי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
14/01/2021 0:01:26

כי הוא יכול בלי שמישהו יקשר את השם המזויף שהוא המציא עבור האתר לזהות שלט בחיים האמיתיים

ברוך רובין
14/01/2021 1:14:25

מישהו יכול להביא לי אנטי וירוס? אני תופס נדלן אצל המסכן שמתחבא מאחורי כינוי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
14/01/2021 1:54:31

אמר מר מנחם היקר בעודו מתחבא מאחורי כינוי שעושה בכאילו זה השם האמיתי שלו, כשבראשו נדל"ן שהוא קורא לו בוט וירוס ועוד כינוי חיבה שמממלאים את הנדל"ן בראשו של האדם שמזדהה באתר הופס קו איל תחת השם המזויף ברוך רובין.

דוקטור רזי הופמן
14/01/2021 6:56:21

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול

shadow
shadow
14/01/2021 0:07:33

אין פה שום קללה רועי.
אולי ניבול פה אבל גם בקושי

shadow
shadow
14/01/2021 1:02:07

אם כבר הזכרת אותו כדאי להקשיב לו

The Ljos of the Rings
14/01/2021 0:49:22

הזדמנות טובה להזכיר – סקס זה דבר טוב.
בכל צורה שלא תבחרו לעשות אותו, כולל צינורות, זה אמור להיות משהו נעים לכל הצדדים המעורבים.

etayle
etayle
13/01/2021 23:54:04

תגיד לי מה חשבת שמישהו יקח את הקנגורו הזה במקום בחירות? מה תעשה עם סימונס, תגיע לשום מקום ותשלם לו מקס, לך קח מלא בחירות אולי תביא משהו שגם יודע לקלוע שלשה.

etayle
etayle
14/01/2021 0:15:13

ברוך נראה לך שווה להשקיע במועדוני החשפנות בברוקלין? הגיע לקוח מועדף.

שחר אלוני
13/01/2021 23:54:27

ברוקלין:
איך מנהלים התקפה עם שלושה סקוררים שחייבים כדור ביד ולהיות השחקן המרכזי?
הגנה עם הארדן קיירי והאריס?
מה שבטוח, יהיה מעניין.

trusttheprocess
trusttheprocess
13/01/2021 23:54:49

אחרי ששמעתי מה יוסטון רצו מפילי אני מרוצה שלא עשו את הטרייד
הם ביקשו את סימונס טייבול מקסי שלוש בחירות סיבוב ראשון ועוד 3 החלפות לבחירות, כל הבחירות בלי הגנה

אני מצטער אבל לא

שחר אלוני
13/01/2021 23:56:46
הגב ל  trusttheprocess

לתת את סימונס זה לדעתי טוב לפילי, הוא רכז שלא זורק, וכבר לא יהנה מצבע פנוי וכל זה על חוזה מקסימום.
אבל בסדר, זה כבר פאסה

trusttheprocess
trusttheprocess
14/01/2021 0:19:30

יש מספיק אופציות לעשות טרייד על סימונס
אני לא נותן שני צעירים מבטיחים ליוסטון בתוספת שליטה על הדראפט של פילי ל 6 שנים .
דריל מורי זה לא בילי קינג

Smiley
14/01/2021 0:00:37
הגב ל  trusttheprocess

לפילי היו הכי הרבה נכסים לטרייד כזה ולכן המחיר שדרשו מהם כל כך גבוה על גבול הלא כדאי עבור הסיקסרס.

Dor
Dor
14/01/2021 21:42:15
הגב ל  trusttheprocess

בדיוק

שחר אלוני
13/01/2021 23:55:04

למה אינדיאנה נכנסו לטרייד, אולדיפו טוב מאד משני צידי המגרש, אולי הוא דרש טרייד?

שחר אלוני
13/01/2021 23:57:41

הוא לא רצה להאריך חוזה, כנראה הבינו שהוא לא ישאר. אם ככה זה טרייד טוב להם, גם חוזה יותר זול למיטב זכרוני

אור
אור
13/01/2021 23:59:15

לברט עולה פחות ב-3-4 מיליון

etayle
etayle
13/01/2021 23:56:52

דנו בזה למעלה. משערים זרצו להרוויח משהו על חוזה נגמר, ויוסטון כנראה יסחרו בו תמורת איזו בחירה. (דנבר, דאלאס יכולות להתאים). גם לאברט אחלה של שחקן.

שחר אלוני
13/01/2021 23:58:03
הגב ל  etayle

כן, מסכים עם שניכם

אור
אור
14/01/2021 0:03:01
הגב ל  etayle

לא יודע, נראה לי לאברט שווה יותר בטרייד פוטנציאלי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/01/2021 23:58:50

זה לא טרייד, זה כמעט תזוזת יבשות. איגוד הפסיכיאטרים בברוקלין הולך לעשות מיליונים, כזה ריכוז של מקרי ראש יש בדרך כלל רק בהרקאם, גותאם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

:-)))))
.
אבל האמת שהארדן לא נראה לי מקרה ראש. והערכתי, שעד לאחרונה התייחסה לקיירי ודוראנט כמקרי ראש, גורסת כרגע בידול בין השניים – קיירי מקרה קשה מאוד, דוראנט יותר קל.

אור
אור
14/01/2021 0:10:00

מסכים, הארדן ודוראנט לא מקרי ראש אבל קיירי מכסה אותם

Smiley
14/01/2021 0:08:40

ואיגוד הפיזיוטרפיסטים ביוסטון

Smiley
13/01/2021 23:59:16

מורי ופילי כנראה לא רצו לשלם את המחיר הגבוה שהרוקטס דרשו מהם. וההתנהגות של הארדן, שמורי מכיר מקרוב, כנראה שגם עזרה, כי מאחורי הקלעים יש דברים שקשורים לקבלת ההחלטות.
אינדיאנה מוותרת על אולדיפו כי כנראה כל הסימנים הראו שהוא לא הולך להמשיך שם, או לחילופין הם לא יהיו מוכנים לשלם לו את הסכום שידרוש לעומת התפוקה שלו. אי אפשר לדעת מה יהיה איתו ביוסטון אבל לא אתפלא אם הוא ימשיך הלאה. הרוקטס מקבלים אותו ל"תקופת הרצה" כדי להחליט מה לעשות איתו.
קליבלנד, כמו הפיסטונס, החליטה לאסוף יותר מדי גבוהים, כאילו יש ביקוש לגבוהים ב-NBA…
.
טרייד חובה לנטס. חלון ההזדמנויות שלהם קצר וארווינג החליט לשחק במחבואים…
השאלה ברוקטס עכשיו מה יהיה עם טאקר וגורדון

שחר אלוני
13/01/2021 23:59:47

יוסטון למדו משהו מאוק', נותנים שחקן שמת לעזוב ועצבן את כל האחרים, קיבלו את אולדיפו לשנה (נכס לטרייד) ועוד המון בחירות דראפט ושחקנים נוספים לסגל/טרייד.
ישחקו עכשיו עם וול, אולדיפו, ווד, גורדון וטאקר, חמישיה טובה עד טובה מאד

The Ljos of the Rings
14/01/2021 0:00:13

הרסו ת'ליגה. אין בושות לשחקנים היום. עושים דווקא וכולכם חוגגים כי זה דופק את לברון מלכנו, שבחיים לא היה עושה מהלך כזה. הם התאחדו רק כדי לעצור אותו והליגה משתפת איתם פעולה משנאה ללברון.
סליחה, ההודעה הזו תקועה במערכת מאז 2016. למה התאספנו כאן היום?

שחר אלוני
14/01/2021 0:02:26

לא מדאיג את לברון, הוא יודע שהארדן נוטה לשבוק בסדרה המכרעת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

:-))))))))

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
14/01/2021 0:03:18

אני עדיין מופתע שהתגובה של באני על זה שהארדן בורח מלברון עוד לא הופיעה

Smiley
14/01/2021 0:06:42

לא בורח… מעדיף לפגוש אותו בגמר…

etayle
etayle
14/01/2021 0:09:04

זה בטח יהיה משהו בסגנון.

הארדן הבין שלשחק עם שחקן יחיד במינו כמו לברון באותו קונפרנס ולכן עבר לקבוצת עם שחקנים טובים.

גם דוראנט הוכיח שבניגוד ללברון אשר לוקח קבוצות בינוניות והופך את כולם ליותר טובים וזוכה באליפויות לבד, הוא חייב עוד 2 כוכבים לידו.

אבל כל זה לא משנה, לברון ינצח את האליפות בקלות ויוכיח לכולם שהוא הטוב בהיסטוריה.

The Ljos of the Rings
14/01/2021 0:43:28
הגב ל  etayle

אני מבקש, ארדן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעניין מאד. שון מארקס מסתמן כסוג של פרסטי. נראה לי שקיירי יחזור לברוקלין עכשיו. לא הבנתי את הקטע של קליבלנד – ברוקלין היו צריכים להוריד שכר כדי לקלוט את הארדן? ולמה טאקר לא עבר עם הארדן? בגלל שכר? חבל לבזבז אותו ביוסטון עוד כמה חודשים. אולי ישלחו אותו לפילי כפרס ניחומים? דני גרין כבר מזמן לא עבר קבוצה…

אור
אור
14/01/2021 0:06:02

קיירי צפוי להשעייה לא קצרה עקב החגיגות בלי מסיכה במדינה אחרת שהוא היה מעורב בהן.
לגבי טאקר כנראה בגלל השכר. איכשהו כל הקבוצות יצאו מרוצות מבחינת תקרת המס, לא התעמקתי איך

אהרון שדה
14/01/2021 0:06:55

לדעתי אם דוראנט נותן אוקיי משחררים לקבינמט את קיירי ולוקחים אליפות

etayle
etayle
14/01/2021 0:12:32

הבעיה היא שבניגוד להארדן שכולם הבינו שסתם זרק כי לא רצה להיות שם, קיירי פשוט משובש לגמרי. איזו קבוצה (למעט הניקס, שמפתיעים ממש בזמן האחרון, ולא עושים שטויות) תיגע בו. (ראס תמורתו זה רע מאוד). אולי דיטרויט תמורת לא יודע מה יש לה. לא מוצא מועדון עם קבלת החלטת רעה כמו שלהם. (אבל מה כבר יש להם, למעט גראנט).

אור
אור
14/01/2021 0:15:46
הגב ל  etayle

בסוף הוא יופיע לפלייאוף וזה מה שחשוב

אור
אור
14/01/2021 0:08:01

יאללה, נקח הימור שהנטס יהיו מאוד קרובים לתואר / יזכו בו למרות כל החורים בצד ההגנתי והפרסונלי

שחר אלוני
14/01/2021 0:17:27
הגב ל  אור

הארדן לא משחק טוב בסדרות מכריעות בפלייאוף, אם כולם בריאים אז גמר אזורי יהיה קשה לעבור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מזרח לוקחים בשינה לדעתי גם יתנו לשיקצה בראש

Warrior
Warrior
14/01/2021 1:58:51
הגב ל  Smiley

טובים סמיילי😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

חחחח גדול זה

Yinon Yavor
14/01/2021 0:14:18

נהדר.
האם עכשיו נתחיל לשמוע על זה שהמערב הוא פח ולא חוכמה שלברון מגיע משם לגמר?
תכלס איך שהוא עבר למערב התחילה נדידת כוכבים מזרחה…

itaip
itaip
14/01/2021 0:15:08

הטרייד הזה ישים על דוראנט מחוייבות בצד ההגנתי שהיא הרבה יותר ממה שהיו רוצים שתהיה לשחקן שחזר מפציעות כמוהו. בסדרה עם הלייקרס למשל הוא יצטרך לבלות דקות ארוכות בשמירה על דיוויס.
מבין את הפנטזיה שהטרייד הזה מייצר עבור ברוקלין, אבל אני ממש לא אוהב את המהלך.

שחר אלוני
14/01/2021 0:17:56
הגב ל  itaip

מסכים

אור
אור
14/01/2021 0:21:46
הגב ל  itaip

1+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  itaip

אף אחד לא יעשה שם הגנה יקלעו יותר פשוט ובהמשך עד הםלייאוף יביאו כמה נגרים כמו דארקסייד וכאלה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בלי אלן, ובלי טאקר, אני מתקשה לראות מי ישמור שם. דוראנט שומר טוב, אבל יצטרך אנרגיה להתקפה והוא חוזר מפציעה. הארדן ככה ככה, קיירי גרוע. הם צריכים ביג וזה כנראה ג'ורדן, שאמנם יצטרך לעשות כמעט רק הגנה, וסקרינים, אבל בכל זאת הוא לא צעיר. מי יהיה מספר 4? אולי ילכו סמולבול – קיירי, הארדן, האריס, דוראנט וג'ורדן? אולי יהיה עוד טרייד עבור שחקן הגנה ו/או גבוה? אולי בכל זאת מטרידים את קיירי, פשוט בטרייד נפרד? מי תיקח אותו את הדפקט הזה? אולי הקליפרס? ישלחו חזרה את זובאץ', בברלין, ולו וויל או משהו כזה? מעניין מאד כל הפרישמיש הזה. אגב – קיירי לפילי עבור סימונס? אם יש קבוצה שלא יהיה לה אכפת שסימונס לא קולע מבחוץ זו קבוצה עם הארדן ודוראנט.

Smiley
14/01/2021 0:18:20

הטקטיקה שלהם פשוטה – מי צריך הגנה שפשוט אפשר לקלוע יותר?

שחר אלוני
14/01/2021 0:19:12

מסכים, הנטס מאד לא מאוזנים כרגע, הם צריכים טרייד נוסף. גם לא נשאר להם יותר מדי ספסל, בלי דינווידי לבארט ואלן

Smiley
14/01/2021 0:50:51

https://basketball.realgm.com/nba/current_free_agents
יש פה כמה שמות מעניינים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גו האריס מיותר שם יביאו גופות עליו

etayle
etayle
14/01/2021 0:19:25

באופן מפתיע הטרייד של קיירי על סימונס נשמע להיט. אני בספק רב ממש שזה יקרה, אבל בתיאוריה אכן מוסיף ל2 הקבוצות.
דוראנט שיחק בגולדן מספיק בכמה 4,והיה דיי טוב. גם במזרח למעט אמביד, אין ביג מנים מי יודע מה(בניגוד למערב שיש את יוקיץ' ודיוויס). הם צריכים למצוא איזו גופה שתעשה הגנה. מעניין מה ימצאו.

דה שוט
14/01/2021 0:43:37
הגב ל  etayle

דוראנט שיחק בגולדן 4 ואפילו על תקן 5 – זה נגמר באכילס קרוע. המאבקים מתחת לסל זה עומס אדיר על הרגליים.

Jonathan
14/01/2021 0:30:38

נראה לי שקיירי שם כדי להישאר. לפחות העונה. חושב שהם רוצים את השילוב ביניהם. לא יודע איך השילוב יעבוד אבל זה הכיוון…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא הולך לשמור. יקבלו 130 יקלעו 140

noam lev
14/01/2021 0:18:24

דיווח חדש:
אמארה סטודמאייר הולך לחזור מפרישה ולשחק בתור הסנטר המחליף של ג'ורדן.

אור
אור
14/01/2021 0:23:30
הגב ל  noam lev

אולי יואקים נואה פנוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

יש מצב הוא באמת יחתום שם

Jonathan
14/01/2021 0:18:28

ידעתי!
ברודוויי נטס!!!
😃

Jonathan
14/01/2021 0:20:34
הגב ל  Jonathan

עם הארדן הפלופר, קיירי הפרימדונה (שבכלליות רוצה להיות כוכב קולנוע) ודוראנט והדרמות שלו… אם הם לא ייזכו באליפות אולי הם יוכלו להתחרות על הטוני.

Yinon Yavor
14/01/2021 0:22:10

אני רק שאלה:
איך סטיב נאש אמור להשתלב בכל זה?!?!?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yinon Yavor

זוזו הצידה ותמסרו לגיימס/דוראנט/קיירי כמו היום בערך

Yp
Yp
14/01/2021 0:23:22

לילה מעולה לכולם
לא ניתן היה לבצע טרייד straight up מאחר והרוקטס לא רצו את לאברט ואלן.
זו הסיבה שמלכתחילה דובר על עסקה משולשת . ההפתעה הגדולה היא העסקה המרובעת,אף אחד לא צפה את זה .
אישית,מאד שמח על העסקה הזו,קצת מאוכזב ש-pj לא כלול , כל הזמן דובר שיהיה כלול .
מופתע מאד מאלו שמתיימרים שלא רוצים עוד טבעת לג'יימס , וכשמישהו מאתגר אותו יוצאים חוצץ נגד אותו טוען לכתר .
ג'ו טסאי לקח פה הימור ברמה שלקח לייקוב ב-2016.אם זה יגמר כמו אצל לייקוב או כמו אצל בילי קינג ימים יגידו.

The Ljos of the Rings
14/01/2021 0:40:25
הגב ל  Yp

מה הרנטיירים קשורים?

דה שוט
14/01/2021 0:40:46
הגב ל  Yp

ערב טוב חבריקו – זה שיחוק גדול שלך וגם הפרס הגדול שלך!
תהיה קבוצה מדהימה.
הארדן ודוראנט לא צריכים כדור כדי לאסוף נקודות. שניהם קלעים קטלניים, יכולים לייצר לעצמם מהר ומכלום. אין להם אגו, הארדן זז יפה בשביל פול ואפילו בשביל ראס.
קיירי יחזור עכשיו – מלא עזוז. יש בשביל מה. הוא יתרום הרבה, יחד איתו יהיה כמעט בלתי אפשרי לשמור עליהם למשך סדרה, אולי במשחק או שניים.
הנוכחות של הארדן תוריד עומס מדוראנט בעונה הרגילה, וזה חשוב. הארדן יפרח, ביוסטון הוא גמר את הסוס. מיצה.
יאללה, דבר אחד בטוח – זאת תהיה ההצגה הכי טובה בעיר. פאקן דוראנט והארדן ביחד – איזה חלום.

etayle
etayle
14/01/2021 0:47:22
הגב ל  דה שוט

עכשיו לפחות לא תיהיה לנו השאלה מה היה קורה אם היו מוותרים על ראס ולא על הארדן.
(לי אין ספק שהארדן ודוראנט שילוב יותר טוב, חכמת הבדיעבד כמובן).

דה שוט
14/01/2021 1:03:34
הגב ל  etayle

נכון אבל הם כבר לא בשיאם. היו שם בסדרה ביניהם ב-2018

ברוך רובין
14/01/2021 1:17:54
הגב ל  etayle

הארדן ודוראנט וקיירי התקפית בלתי עצירים, עדיין ההגנה שם זה בדיחה חייבים משהו במקום ג’ורדן ואלן, קיירי והארדן זה הקו האחורי ההגנתי הכי חלש בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יביאו בהמשך כל מיני פליטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אני על העגלה שלך

דוקטור רזי הופמן
14/01/2021 7:01:59
הגב ל  דה שוט

ולא צריך הגנה?
קצת?

The Ljos of the Rings
14/01/2021 0:42:02

טוב, עכשיו שסימונס וביל יעברו קבוצות ואוכל להתפנות להגיד לא להצעות חדשות לטריידים עבור דנבר.

etayle
etayle
14/01/2021 0:52:02

עוד נקודה מעניינת זה המפגש בין הארדן ליאניס הולכים להיות ממש חמים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

הבאקס לא שם הם יחטפו 130 כל משחק

Yp
Yp
14/01/2021 1:01:22

אהלן
לא התכוונתי אליך . יש באתר הזה לא יותר מ-2 אוהדים של KD . ( השלישי כל כך נפגע מהאוהדים של גולדן שהפסיק להגיב כבר לפני שנתיים ) .
אנחנו אוכלים מרורים כל כך הרבה שנים , לא תתנו לנו לילה אחד של נחת ? תפרגנו.

אור
אור
14/01/2021 1:04:28
הגב ל  Yp

תוסיף אותי לרשימה

דוקטור רזי הופמן
14/01/2021 7:02:58
הגב ל  Yp

קבל פירגון
אפשר לסגור תעסק, קורונה והארדן…..

popo
popo
14/01/2021 1:13:50

אוקיי
אם קוראים לי אני בא!
הארדן וKD זו פנטזיה ישנה מימי OKC הנהדרים. איזה כיף. קצת מאוחר מידי והבחורים האתלטים של OKC הפכו למבוגרים נרגנים- כן ראס אני מסתכל עליך הי KD זה בסדר גמור לכתוב מחשבון טוויטר מזויף-אבל גווו נטס. עד הטבעת!
רק תהיו חמודים ותביאו לראס איזו טבעת מוגזמת אחרי הזכיה. לא יפה.

Yp
Yp
14/01/2021 1:18:39
הגב ל  popo

Welcome to the club

Yp
Yp
14/01/2021 1:22:44
הגב ל  Yp

אני יודע שזה חסר הגיון , אבל באיזשהו מקום הייתי רוצה שגם ראס יהיה בעסק.

popo
popo
14/01/2021 1:27:07
הגב ל  Yp

הלוואי
אבל ראס איבד את החן יחד עם האתלטיות. פעם היתה לו איזשהיא אותנטיות לא מזויפת. היום הוא סתם.
עדיין הוא אחד המעניינים בליגה כאישיות.

Yp
Yp
14/01/2021 1:14:26

אור , אתה מכוחותינו ? אני קורא ל"מבין קטן בינוני" לחזור .

אור
אור
14/01/2021 1:16:30
הגב ל  Yp

תמיד הייתי 🙂 הלייקרס במקום הראשון מגיל קטן אבל דוראנט שני

Yp
Yp
14/01/2021 1:20:20
הגב ל  אור

אז ג'יימס מול KD , במי אתה תומך ?

אור
אור
14/01/2021 1:29:30
הגב ל  Yp

כשזה היה עם הקאבס והווריורס לא הייתה בכלל שאלה (דוראנט), וגם עכשיו זו בכלל לא שאלה (ג'יימס)…

etayle
etayle
14/01/2021 8:53:23
הגב ל  Yp

הלו ילד, רק דוראנט.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
14/01/2021 14:27:12
הגב ל  Yp

קריאתך נענתה 🙂

אמנם, השוואות בין קרי ודוראנט היו מגוחכות בעיניי (ולדעתי, ככל שיעבור הזמן ייראו מגוחכות לכולם). ואי קבלתו של דוראנט ע"י "בייס" האוהדים מהמפרץ היה תמוה בעיניי (והם יצטערו על כך שנים קדימה).

אבל הסיבה שנעדרתי איננה אוהדי גולדן באתר, כי אם פציעתו של דוראנט. בלעדיו לא ראיתי את אפילו את הפיינלס, בעוד שאיתו אני קם לראות משחק של ברוקלין מול אוקלהומה… הוא בשבילי מעין מגנט בדיוק כמו ג'ורדן לפני 20+ שנים…

בכל מקרה, גם אני העדפתי שדוראנט ייקח את ברוקלין לאליפות בלי הארדן (ולדעתי הוא היה עושה את זה), אבל גם עם הארדן זה יקרה כשיש "תעודת ביטוח" נדרשת לאור הפציעות האפשריות בגוף, בראש ובנפש של החברה מברוקלין.

ובוא לא ניתן לחזות החנונית והשקטה של דוראנט להטעות. הרבה פעמים הוא לא נראה ה"אלפא דוג" על המגרש וזז הצידה ומסתפק ב-16 זריקות למשחק. אבל מאחורי הקלעים הוא לא פרייאר ואגומניאק די גדול.

אחרי שראה שבמפרץ הוא לא יקבל את מה שהוא רצה, הצליח לבנות סופר טים לפנתיאון בברוקלין והרוויח:
1. להיות נומרו אונו של האוהדים – מה שכאמור לא הלך לו במפרץ. במקרה של ברוקלין ברור שהוא המרכז וסביבו נבנית הקבוצה. אני זוכר שהארדן התבטא שהוא רוצה שדוראנט יבוא ליוסטון, וזה שהוא מגיע לברוקלין מלמד הרבה על יחסי הכוחות הצפויים.
2. להוביל ב"נומרטור של האליפויות" – לדעתי האישית והלא מקצועית, דוראנט התבאס מזה שכל זכייה שלו באליפות נספרת גם לקרי, ככה שהוא לא יכול לעקוף אותו. עכשיו יש לו צ'אנס לעקוף את קרי (ואת לברון), מבלי שאירווינג והארדן יעקפו אותו. אני יודע שזה נשמע ילדותי, אבל סך הכל מדובר בילדים מגודלים…

ולסיום, לא יודע כמה אהיה פעיל כאן, אבל לבטח אמשיך להישען ולהינות מהכתבות ומהאתר המעולה הזה, ליגה אחרת מכל מה שיש בסביבה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תבוא לבקר יותר. הארדן לא הולך להיות מס 2 זה יהיה כמו לברון ודיוויס. אני חושב שהיעילות של הארדן תעלה פלאים עכשיו שהוא לא צריך להתמודד עם דאבל טים כל משחק. אני צופה לו אפקטיבי מאד גבוה ובפלייאוף גם יותר השקעה בהגנה

popo
popo
14/01/2021 1:32:27

כותרת אפשרית בוואלה או בספורט5: סיכויי האליפות של אבדיה נחלשו משמעותית אחר המעבר של הארדן למזרח.

Yp
Yp
14/01/2021 1:37:39

אני מדבר מבחינת צדק פואטי , לא מבחינה מקצועית . השלישייה הזו היתה אמורה לשלוט בכדורסל העולמי במשך הרבה שנים ולזכות ביותר מטבעת אחת . רק בעלים ציני וקמצן
שתקע סכין בלב של האוהדים מנע את זה .

דדי
דדי
14/01/2021 2:46:57

איזה שוד של אינדיאנה ואיזה טמטום של יוסטון לערב אותם בטרייד.
.
אבל בסך הכל טרייד טוב לכל הקבוצות למרות הפספוס הזה של יוסטון.
אולי דווקא הנטס הם היחידים עם סימן שאלה על הטרייד זה, אבל זה טרייד שחייבים לעשות אם אתה במקומם.

דדי
דדי
14/01/2021 2:53:18
הגב ל  דדי

בין אם אתה רוצה לשמור אצלך את השחקן שקיבלת, ובין אם אתה מתכנן להעביר אותו הלאה בטרייד (מה שאני חושב שיקרה עם אולדיפו – הייתי מהמר לדנבר) – לאברט הוא נכס הרבה הרבה יותר טוב.
.
והכי מגוחך זה שאינדיאנה אפילו לא תרמו בחירת דראפט לכל הסיפור.
טרייד מדהים עבורם והערכת כישרון/נכסים לקויה ביותר של יוסטון.

אור
אור
14/01/2021 3:16:23
הגב ל  דדי

תמיד טוב לראות שדדי חושב כמוני..

דדי
דדי
14/01/2021 3:34:11
הגב ל  אור

אפילו תרנגול עיוור צודק פעמיים ביום.
(ואני התרנגול)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יום עצוב לאוהדי פילי.
הנטס יקחו את האליפות העונה ואת המזרח בקלילות. בהמשך הם יאספו את הנגרים שהם צריכים.
טרייד אדיר של הנטס. טרייד נהדר של אינדי.
טרייד נוראי של יוסטון אולדיפו על הארדן? 😂😂😂
הבחירות לא מעניין אף אחד רובן יהיו גם נמוכות.
היה עדיף ליוסטון לקחת את לבארט במקום אולדיפו.

trusttheprocess
trusttheprocess
14/01/2021 5:57:04

פילי הציעו ליוסטון את סימונס, טייבול ושתי בחירות דראפט
יוסטון אמרו לא ולקחו עסקה פחות טובה , מה אפשר לעשות
הסוכנים של סימונס וטייבול כבר אמרו להם להתכונן לטרייד ויוסטון בחרו במודע לקחת טרייד פחות טוב

גיא רוזן
14/01/2021 5:58:13

בקלילות?
ראית איך הארדן נראה? הכל חוץ מקליל…
.
קבל תחזית –
אחד מה-5, הארדן, קיירי או דוראנט, סובל מפציעה משמעותית.
.
זו מתמטיקה פשוטה –
גיל + עומס + שינוי בהרגלים + לחץ + פציעות עבר (דוראנט/קיירי) + אין ספסל

Yp
Yp
14/01/2021 6:13:16
הגב ל  גיא רוזן

בוקר טוב גיא
ג'יימס מבוגר ב-5 שנים מהארדן . איך בדיוק הוא חסין מפציעות ?
איך דיויס שהיה נפצע כל הזמן בקבוצה הקודמת חסין ?
אם זה כתוצאה מניהול עומסים מוצלח , כולם יכולים לשחק את המשחק הזה .
אני כמובן לא חושב שבליגה הזאת משיגים משהו בקלילות . יחד עם זאת , הלייקרס איבדו את גורם ההרתעה שהיה להם כתוצאה מהיתרון הברור בסטאר פאואר.המהלך הזה הוא באותו סדר גודל של המהלך שהביא את KD לגולדן.אם הוא יצליח באותה מידה , לא יודע .

גיא רוזן
14/01/2021 6:18:57
הגב ל  Yp

אף אחד לא חסין לפציעות.
.
בסופו של יום, מדובר בשלוב של מזל (סטטיסטיקה) ובהערכות פיזיולוגית שמטרתה לגרום לטבלת הסיכויים להיות לטובתך כמה שאפשר.
לברון הוא הדוגמה לאיך ספורטאי צריך לשמור על עצמו, להתכונן, להתאמן. הארדן לא. קיירי לא.
ודוראנט?
טובה ככל שתהיה הרפואה המודרנית, הוא עדיין חוזר מפציעה בגיד אכילס.
.
עכשיו, תכניס למשוואה ספסל לא קיים, הגנה לא קיימת, ולחץ,
ותקבל את הסיבה למה שכתבתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

על מה עושים התערבות? בלי הפציעה של הביג 3 יש אליפות לנטס מוכן להתערב על זה גיא?
אני גם לא חושב שיהיה פציעה אבל על זה לא אתערב.

גיא רוזן
14/01/2021 6:24:27

אני מוכן, כרגיל, להתערבות ללא סייגים.
סייגים והגנות, זה הקטע שלך, שמעון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה סייגים? בלי פציעות של קיי הארדן דוראנט זהו. אם נפצעו אין התערבות מה אכפת לך? ואם לא נפצעו את מאמין שהם לא יקחו ואני אומר שכן אז מה אכפת לך להתערב?

גיא רוזן
14/01/2021 6:35:35

הנטס עשו טרייד שהגדיל את כוח האש שלהם על חשבון עומק. מה לעשות, הסיכון המוגבר לפציעות (לפי הערכתי) נובע ישירות מהטרייד.
.
אז מה שאתה רוצה זה לקחת את ה-"סיכוי" במלואו, ולקבל פטור מה-"סיכון".
.
או במילים אחרות –
אם אתה רוצה התערבות על זהות האלופה? בכיף. בלי סייגים וסעיפי הגנה משעשעים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז גיא אתה מסכים איתי שבמידה ואין פציעה של הביג 3 הם אלופים.
אתה פשוט חושב שיהיה פציעה בסדר לגיטימי.
אבל התערבות אין כי מסכים שאם הם יפצעו לא תהיה אליפות דיוויס ינגב אותם.
מה שכן את המזרח לדעתי הם לוקחים גם בלי קיירי

גיא רוזן
14/01/2021 7:03:45

אני לא חושב שברוקלין אלופים בכל מקרה.
פשוט לא מתחשק לי לחלק לך הנחות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

הקלילות אגב גיא הייתה חגבי המזרח לא לגבי האליפות

Yp
Yp
14/01/2021 6:00:03

אהלן שמעון . זה מהלך של בעלים . עם כל הכבוד למנכלים , מהלכים כאלו מחליט הבעל בית .
אני בטוח לגמרי שמורי כן רצה את זה . אני חושב שעכשיו ג'יימס יעשה מהלך

גיא רוזן
14/01/2021 6:21:24

זה המקום והזמן, להודות באמת, ולהוריד את הכובע –
שאפו, שמעון. מהרגע הראשון בו דובר על הארדן עוזב, אתה כתבת נטס.
אני? אני לא האמנתי שיש לנטס תמורה מספקת (לצורך העניין, האמנתי שתהיה קבוצה שתציע יתר).
.
(שוב הוכח – אין לי את מה שדרוש בשביל להיות GM . . .)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

יוסטון קיבלו פחות ממה שחשבתי חוזה נגמר של אולדיפו שיעזוב ישר לדעתי.
זה בעצם הארדן על 4 בחירות סיבוב 1 שרק 2 מהן תהיה גבוהות של שנים 24 ו26 יכלו להוציא הרבה יותר מפילי. לדעתי רק מקסי וסימונס עם 2 בחירות 24 ו26 זה כבר עדיף.
היה לי ווישפול שהארדן יסיים בפילי לדעתי זו קבוצה הרבה יותר חזקה מהנטס הנוכחיים. הארדן קרי האריס אמביד זה חבלז ומאוזן לעילא.
הנטס יתקשו בהתחלה כי הארדן צריך להתרגל והם צריכים להתרגל הגנה לא תהיה אבל הם יקלעו 140 אני לא רואה מי במזרח יכול לעצור שלישיית סקוררים כזאת ומי יכול לקלוע יותר מהם בפלייאוף 4 משחקים.
מול הלייקרס זה יותר שקול.
אני גם חושב שגו האריס יוטרד על גופות להגנה כי יאניס אמביד ודיוויס ישימו עליהם 50 קל. בהנחה שקאברוט ישאר הם חייבים סנטר. וויטסייד זה הדבר הכי קל להשגה לדעתי. הייתי הולך גם על גו האריס תמורת jv או טרנר אם מישהו זורם.

Yp
Yp
14/01/2021 6:53:36

שמעון , אני מזכיר לך שאחרי ההפסד לשארלוט כתבתי פה בפעם העשרים שטסאי חייב לקבל את ההחלטה , ודי נקטלתי
לדעתי , באותו לילה הוא כבר החליט . אחרי כן זה רק היה מיקוח בסודי סודות.אני לא משוכנע ששון מרקס רצה את זה . לדעתי , בפילי זה בדיוק ההיפך , מורי רצה והבעלים לקח עמדה שמרנית . דיברנו על זה בעבר , הבעלים עם הכסף המכונה חדש , חושבים אחרת מהבעלים עם הכסף הישן .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

מסכים איתך

רביד אראל
רביד אראל
14/01/2021 18:48:51
הגב ל  Yp

ג׳וש האריס גם כסף חדש…

The Ljos of the Rings
14/01/2021 19:10:20
הגב ל  Yp

אלוג'יזס, תעזרו לי עם ההערצה לרנטיירים.

Yp
Yp
14/01/2021 7:18:52

שמעון
עם כל התסכול שלך , השאלה היא אם אתה רוצה לתת לג'יימס את הטבעת בלי קרב . אם לא , אתה צריך להיות מרוצה . אני לא ראיתי שום צמד שיכול לתת מץ' אפ ללייקרס.הדרך היחידה היא שלישיה והאופציה היחידה לזה היתה ברוקלין . שים לב מי הקוטלים:
אוהדי ג'יימס
אוהדי גולדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

אם כך
בדוראנט ננוחם, חותם בארגון אוהדי הנטס לתגבר אותך ואת דה שוט

Yp
Yp
14/01/2021 7:46:53

בפעם השניה בשעות האחרונות
Welcome to the club
מי אמר שבני פלוגתא פוליטית לא יכולים לאחד כוחות למען מטרה משותפת ?

dozzbox
dozzbox
14/01/2021 9:59:39

קשה לי שדיפו עוזב אבל זה היה כמעט צפוי.
לברט תוספת מעולה עבורנו. רק שלא ייפצע!

bobby
14/01/2021 13:42:25

טוב, וואו רק עכשיו מצאתי זמן להגיב.
אז 2 הסנט של כאוהד הרוקטס –
קודם כח, עם איך שהארדן משחק בשבוע האחרון – באמת ברוך שפטרנו. היה טוב, וטוב שהיה.
אין ספק שבמשך 8 עונות הוא נתן את כולו למועדון, ובעיקר בזכותו יוסטון היו קבוצת צמרת, והכי קרובה לאליפות מאז עונת הגלאקטיקוס ב-1997.
אבל הרצון שלו לטרייד התבטא בחוסר מוטיבציה לשחק. האיחור לפתיחת מחנה האימונים, היכולת הפושרת במשחקים האחרונים.. כאילו באמת, הסגל מסביבו לא כזה גרוע, ומה שאפיין את הארדן (לפחות בעונה הסדירה) בתקופתו ביוסטון, זה שלא משנה מי משחקים סביבו, הוא מסוגל לקחת את הקבוצה על הגב ולנצח כל יריבה. העונה זה לא קורה, וזה לא שהסגל כזה רע. הבן אדם כנראה כבר מבוגר, ברור שהוא גם לא בכושר, והוא לא יכול לתת את מה שנתן.
.
בנוגע לתמורה – אז יש כאן כאלה שסוברים שעדיף היה לקבל את לארבט ולא את אולדיפו. אני חושב שהאסטרטגיה כאן מכיוון הרוקטס היא ברורה – אם לא ניתן לקבל אולסטאר על רמה תמורת הארדן (וכנראה שמקיירי הרוקטס העדיפו להימנע, ופילי כאמור לא היו מוכנים לשלל הויתורים בנוסף לסימונס), אז זה rebuild all the way.
אפילו שלאברט צעיר מאולדיפו ועל חוזה נוח, בהנהלה מכוונים יותר ורוצים כנראה לפנות בהקדם מקום בתקרת השכר (בטח כשיש גם את החוזה המכביד של וול) ומהבחינה הזאת החוזה הגמור של אולדיפו קורץ יותר. במיוחד אם קבוצות צמרת מסוימות יתעניינו לצרף אותו למען חיזוק בפלייאןף, בתמורה לעוד בחירות. אולדיפו ותיק ומנוסה מלבארט, וכנראה שמקבלי ההחלטות ביוסטון מאמינים שיביא תמורה טובה יותר.
.
עד שלא התחילה העונה, הייתי בדעה שאין סיבה לעשות מכירת חיסול רק כי הארדן פוזל. אבל עם היכולת הבאמת ירודה שלו, באמת שלא הייתה ברירה לטרייד הזה. אליפות להארדן ביוסטון כבר לא הייתה באופק. ושיהיה בהצלחה לכל הצדדים המעורבים.

דדי
דדי
14/01/2021 14:08:18
הגב ל  bobby

מקום בתקרת השכר לא יביא את יוסטון לשום מקום בקרוב, אבל גם אם זו היתה המטרה, אז לקבל את לאברט ולהטריד אותו תמורת חוזה נגמר ובחירות דראפט היה מביא תמורה יותר טובה ממה שהם יקבלו עבור דיפו שהערך שלו הרבה יותר נמוך, בעיקר בגלל שהוא חוזה נגמר עם שאיפה לברינקס.
טעות גדולה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

מסכים

bobby
14/01/2021 14:42:19
הגב ל  דדי

מעניין. אז אולי מישהו ברוקטס מאמין שדווקא בגלל עונת החוזה שלו, אולדיפו יכול לתרום יותר ליוסטון ולהוביל אותם לפלייאוף?
אחרת זה באמת קצת מוזד, במיוחד בהתחשב בעובדה שלאברט היה על המדף כל הזמן.. כלומר, הייתה פה חשיבה מודעת לערב קבוצה נוספת כדיי לקבל שחקן אחר. יכול להיות שהשיקול אם כן הוא יותר מחשבה על לשפר את העונה הזאת (מה שיכול לקרות בהנחה שאולדיפו באמת התאושש מהפציעות), כשבעתיד בלאו הכי יש לא מעט בחירות דראפט.

דדי
דדי
14/01/2021 17:42:54
הגב ל  bobby

לדעתי לנסות לנצח משחקים העונה תהיה טעות טרגית של יוסטון.
גם בתסריט הכי הכי ורוד הם לא יעברו סיבוב בפלייאוף, אז למה בכלל לנסות כשיש כזה דראפט חזק באופק ?
ועוד בעונה בלי אוהדים ביציעים – מה שמוריד המון לחץ מבחינת להעמיד קבוצה מכובדת על המגרש ?
אני ממש לא מבין את זה, אבל זו לא תהיה הפעם הראשונה שבה אני לא מבין מהלכים של קבוצות בליגה…
.
אם זה היה תלוי בי – אולדיפו וטאקר מייד בדרך החוצה.
גורדון יהיה יותר קשה אבל גם אפשרי לדעתי.
ואפילו מישהו כמו האוס וקורקוס שהם קיבלו עכשיו.
כמה שיותר בחירות, כמה שפחות נצחונות חסרי משמעות.
.
מעניין גם לראות מה יהיה עם ווד – נתן עונה מצויינת (ודי צפויה) עד עכשיו, אבל חלק לא קטן מזה הגיע מהארדן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

מסכים הינקי עד הסוף

דדי
דדי
14/01/2021 18:03:47

Full Hinkie נשמע יותר טוב.

bobby
14/01/2021 19:24:25
הגב ל  דדי

האמת שווד יכול להתברר כאחלה השבחת נכס, אם יש רצון להתחמש בבחירות דראפט נוספות. במדגם של כמה משחקים הוא בהחלט שווה את החוזה שלו, ובגיל 25 עדיין אפשר עוד קצת ללטש את החולשות במשחק שלו. אבל אני כן אשמח שהוא יישאר לבסיס של קבוצת הצעירים שתרוץ בשנים הבאות (אלא אם הוא לא ירצה להאריך חוזה).

ירון, החלום
ירון, החלום
14/01/2021 13:50:35

בסד
אל תתפלאו עם קיירי ידרוש טרייד.
בלי הכדור, כשהוא מספר 3 התקפית, ועם מצב הרוח שלו.
קיירי על ווסטברוק או וול ותוספת?

bobby
14/01/2021 19:27:01

אולדיפו+טאקר נשמעת כמו חבילה אטרקטיבית באמת לקבוצה שצריכה עוד סקורר ועוד האסל. מתאר לעצמי שככל שההפסדים של יוסטון ימשיכו להיערם, טרייד כזה יקרה מוקדם יותר.