מעורב הופס ליום ה': זאת הכותרת שתכננתי אתמול בצהריים ל'מעורב יום ה': "אם יהיה טרייד זה רק 'הארדן עבור אירוינג'" / מנחם לס

*********************

HOLD EVERYTHING!!!

עכשיו בבית אלפא 6:20 בבוקר. ממש הרגע, לפני שאני הולך לישון, הופיעה הודעה מהנטס ש…

"קיירי אירוינג לא ישחק גם נגד האורלנדו מג'יק".

הניו יורק פוסט.קום דיווח עתה שהבעייה עם קיירי אירוינג היא "יותר גדולה מאשר נדמה לנו"!!!

*******************

1. טעיתי. הרוקטס קיבלה מתנה הרבה יותר גדולה מ'קיירי אירוינג': היא קיבלה את עתידה.

אני התחלתי לכתוב את המעורב להיום לפני שנודע על הטרייד של ג'יימס הארדן לנטס כמה שעות אחרי. התכנון היה להתרכז בעיקר בסאגה של קיירי אירוינג. אז אחרי הקטע הראשון שאני כותב עכשיו אכניס את הקטע שכתבתי על אירוינג לפני שנודע על הטרייד כי הוא עדיין שריר ותקף, עם התוספת שעתה אני מתחיל לחשוד שאולי ההיעלמות של קיירי אירוינג – ומחר או מחרתיים חזרתו לקבוצה – הכל היה חלק מה-COUP – 'ההפיכה' שתכוכננה למפרע:

אז כך המעורב של היום היה צריך להתחיל:

1.הטרייד היחיד שהרוקטס תסכים לו הוא ג'יימס הארדן עבור קיירי אירוינג"

וזאת תמונת השער האורגינלית שבחרתי להיום (ואז החלפתי אותה עם 'השלישייה הגדולה' של הנטס):

מאז עולם הכדורסל התהפך ממש!

לא אחזור על כל הטריידים. רועי ויינברג עשה עבודה נהדרת כבר אתמול, וכניסה ל'חם מהתנור' מאתמול תסביר שוב את מה שקרה לאלה שלא קראו או שכחו. אני אתרכז רק ב- – –

2. פרופ' לס מחלק ציונים לנטס, לניקס, ולהארדן כתוצאה מהטריידים של אתמול:

ג'יימס הארדן: B+

איך שלא תסתכלו על זה, ג'יימס הארדן רצה OUT מיוסטון והוא OUT. זה כבר נותן לו ציון של "C+" מינימום, אפילו אם היה מוטרד לטורונטו רפטורס.

הוא אמר שלשום אחרי ההפסד ש-"אני אוהב את העיר והכל אבל הרוקטס היא קבוצה חלשה, ואין כל דרך לעשות משהו בנידון!". מתחילת העונה הוא רצה להיות מוטרד והוא השיג את מבוקשו. הוא הצליח לברוח מקבוצה של 6-3 שייקח לה 3-4 שנים להיבנות מחדש, ועד אז הארדן היה גמור אילו נשאר.

עכשיו הוא הגיע לעיר הגדולה, למרכז העולם. אמנם זה ברוקלין ולא מנהטן, אבל הוא מגיע לוול סטריט ברכבת תחתית אקספרס ב-14 דקות, ולטיימס סקוור ב-22 דקות. הוא גם מגיע לקבוצה שישנם לה שני שחקנים ברמתו, ואחד – קווין דוראניט – שהוא אפילו חשוב, וטוב, יותר ממנו.

אז למה רק B+?

כי נגמרו הימים של 20 זריקות. נגמרו הימים של MVP. נגמרו הימים של מלך הסלים. נגמרו הימים של אחזקת הכדור בבידוד ל-18 שניות, ואז לקלוע 40 נקודות. הוא חוזר כמה שנים אחורה לאוקלהומה סיטי שם קווין דוראנט הוא האיש, ראסל ווסטברוק – אוקיי, הפעם זה יהיה קיירי אירוינג – THE SAME DIFFERENCE – הוא המחזיק בכדור, ואולי הארדן יורד אפילו לספסל לשמש כ'האיש הששי'.

מצד שני – אילו לא היו חייבים לתת את ג'רד אלן (וקצת פחות חשוב את כריס לברט) – הייתי בוחר אותם כבר ב'מעורב' זה לאליפות. ללא אלן זה יהיה קשה יותר, אבל השלישייה דוראנט-הארדן-אירוינג תהפוך את 'התפוח הגדול' – אוקיי, ברוקלין, אבל רק שתדעו שברוקלין הפכה כבר לפני כמה שנים ל-IN של ניו יורק – לימי המג'יק שלא ראו בעיר מאז 1973.

תשאלו, כיצד יצליחו הארדן-דוראנט-אירוינג לשחק עם כדור אחד?

אז אשיב לכם בשאלה שהיא גם התשובה: כיצד הצליחה הדרים-טים לשחק עם כדור אחד ב-1992? כיצד הצליחה נבחרת ארה"ב לשחק בריו עם כדור אחד? או בלונדון? או בבייג'ינג? כל מה שצריך זה שחקנים עליונים ומאמן שיודע כיצד לארגן ולהשתלט עליהם, ואגלה לכם עוד סוד: כשסופר-שחקנים משחקים אחד עם השני, הבעיה האמיתית היא לדאוג לכך שיזרקו מספיק ושיעשו מספיק 'בידודים', כי בנבחרת החלומות בברצלונה וראיתי אותם מחמישה מטרים ואת הבעיה היחידה שהייתה להם – כולם מסרו יותר מדי כי אף אחד לא רצה להיראות כ-HOT-DOG.

ניו יורק ניקס: D

ממש כשהקבוצה העצובה הזאת החלה לרכוש קצת כבוד ואהדה בעיר, הנטס עשתה צעד שיחסל כל עניין בניקס. למה? כי בתפוח הגדול אם אתה לא כוכב-גדול, אתה כלום. אנשים יתביישו להודות שהם הולכים למשחקי הניקס. ניקס??? ניקרבוקרס??? מה זה, מי זה? מין חברת תובלה או משהו כזה?

הנטס: A-

חמישייה: אירוינג, הארדן, האריס, דוראנט, ג'ורדן.

לא רע. כלל לא רע.

למעשה יש לי רעיון שיעבוד אולי אפילו יותר טוב: ג'יימס הארדן (או קיירי אירוינג) עולים כ'שחקן ששי'. אולי מתחלפים – ערב אחד ככה, וערב שני אחרת.

בואו נתחיל מההרגשה שלי שכל הסאגה עם קיירי אירוינג הייתה מתוכננת כולה מראש, לפרטי פרטים, כולל 'הטרייד הגדול' שכנראה התבשל כבר לפני שקיירי 'נעלם', והכל היה מתוכנת למפרע. את אירוינג כבר ימצאו דרך לפצות על אובדן כמה הגרושים על 'ההיעלמות'!

אז מה, דוק? אתה נותן להם "A-"???

מה קרה לך, מל? מי צריך את הארדן כשיש לך את דוראנט ואירוינג?

את ההסבר נתתי למעלה. הכל תלוי במאמן. הארדן-דוראנט-אירוינג הם טובים מדי לדעת מתי טוב לעשות בידורד ומתי לא. לאף קבוצה לא תהיה הגנה מספיק טובה לשמור על כל השלושה, יחד. הבעיה היא שהם חייבים היו לתת את ג'רד אלן (כריס לברט פחות חשוב כשיש אירוינג והארדן), שלדעתי הוא בדרך להיות אחד הסנטרים הטובים בליגה.

תארו לכם מה הארדן יכול לעשות כשקיירי עם הכדור וחייבים לעוצרו בדאבל-טים! זאת ההזדמנות של הארדן לסתום הרבה פיות ולהראות לכולם איזה שחקן קבוצתי הוא מסוגל, ויכול להיות, עם פוינט גארד כקיירי המוביל את הכדור. מי שזוכר את האול סטאר של 2019 כשסטף קרי היה הפוינט גארד, והארדן חגג לידו, יודע על מה אני מדבר.

מדובר כאן בשחקנים הטובים ביותר בעולם. הם יודעים מה לעשות כשהם לבד עם כמה נגרים, והם יודעים מה לעשות כשהם בחברת אמנים כמוהם. כל אחד מהם רוצה לשחק עם כמה שיותר כוכבים ברמתם. אין תענוג גדול מזה. ולאלה ששואלים 'אז מי יגן?', אני מציע להשאיר את הדאגות לסטיב נאש. קצת חבל שדווקא עכשיו ספנסר דווינדי נפצע בקריעה חלקית של ה-ACL, אבל נסתדר.

ואם למישהו ישנן שאלות בקשר לסלאמפ של הארדן, אז אני מפנה אותו לקוריוז לתשובה (רק למקרה שההוא איננו כאן אז אענה במקומו: הכול היה שביתה איטלקית כדי להכריח טרייד!)

3. כמובן שישנם החוששים שזאת תהיה התקפת הברוקלין נטס…

4. -"קיירי, האם תשחק כדורסל העונה?" קיירי: "בוודאי. מה השאלה בכלל?"

את כל הקטעים מכאן ועד הסוף כתבתי לפני שידעתי על הטרייד:

https://www.facebook.com/HoustonRocketsNation/posts/419446789

המצב של קיירי מתפתח ממש לנגד עינינו. לדעתי שאלת המפתח בכל הבלגן היא אם עשה מה שעשה אחרי שדיבר עם מאמנו סטיב נאש, וחברו הטוב קווין דוראנט. אם דיבר איתם למפרע – כל הבלגן יעלה לו רק 2-3 מיליונים, ובזה ייחתם הדבר.

אבל אם לא דיבר איתם?

THEN IT IS A BIG PROBLEM. A HUGE PROBLEM

כנראה שהוא כן דיבר אותם. איש לא אומר זאת בפרוש, אבל לפי התשובות של המנכ"ל שון מרקס, המאמן סטיב נאש, והשחקן קווין דוראנט – קראו למטה – נראה שהוא דיבר איתם והכל היה ידוע מראש. זה לא אומר שהיה מין 'הסכם', אם כל ה-3 'הסכימו', היו 'נגד' או התחלק. זה די חשוב לדעת.

מנסים עתה להעביר את כל האשמה – או 'הסיבה' למסיבת יום הולדת של אחותו של אירוינג שהוא החליט להשתתף בה...

שטויות.

לקיירי אירוינג ישנה סיבה גדולה הרבה יותר. אני עדיין לא יכול להצביע עליה בדיוק, אבל היא קשורה איכשהו ליחצנות, פוליטיקה, או תועלת אישית בעתיד – או הכל יחד. מה הולך בראשו של קיירי אתם – ואני – לא יודעים.

בדבר אחד אני בטוח: הוא לא סתם איזה חולה נפש שאיבד את זה. אני לא יודע מה הוא תכנן, אבל הכול היה מתוכנן מראש.

לבנאדם ישנם קשרים פוליטיים. אתמול, טהני אבושי – שרצה למשרת ה-DISTRICT ATTORNEY – היועץ המשפטי – של מנהטן שיתפה בשיחת זום כמה מהכוחות 'החשובים' שלה בעיר – בין השאר – סינטיה ניקסון (מה–SEX AND THE CITY), לינדה סרסור – הלוחמת לשוויון אזרחים מברוקלין, קיירי אירוינג, וכריסטי מינס שכתבה:

בקיצור ולעניין קיירי אירוינג מעורב עתה בפוליטיקה עד הצוואר.

הוא החמיץ עד עתה 4 משחקים. המינימום שבמינימום כל החמצת משחק תעלה לו 1/72 ממשכורתו. מנכ"ל הנטס שון מרקס הודיע ש-"זה חלר\ק מחוזהו". בנוסף, שמס מ'האתלטיק' מדווח שה-NBA עומדת להעניש את קיירי אירוינג בקנס של $600,000 למשחק, לפי 'תיקון בחוק' המשכורות של הליגה. אם זה אמנם כך – כל העסק עולה לו כבר מעל 3 מיליון דולארים. תאמינו לי שזה לא כסף קטן אפילו למיליונרים כמוהו.

5. לליגה ישנו סרטון של קיירי אירוינג רוקד עם אחותו ביום הולדתה ה-30 בווסט אורנג', ניו ג'רסי

הבעיה של קיירי אירוינג היא שהוא עבר על חוק הקוביד-19 של הליגה, והוא יחמיץ עוד כמה משחקים בגלל החובה לבידוד. שון מרקס הודיע ש"הקבוצה יודעת שקיירי אירוינג לא נמצא עם הקבוצה בגלל סיבות אישיות, ולקבוצה ישנו העתק של הסרטון של אירוינג בחגיגת יום ההולדת של אחותו. התאריך לחזרתו עדיין לא נקבע".

לפי שמס, 'למנהלי הנטס היה ידוע על תוכניתו של קיירי אירוינג לא להופיע לכמה משחקים'

כששמס נשאל אם ידוע לו באם המנכ"ל שון מרקס נתן לאירוינג אור ירוק לא להופיע, הוא ענה ש"את זה עליך לשאול את מרקס עצמו".

ההפתעה הגדולה של כולם היא מדוע קיירי לא פנה עד עתה לסושיאל מדיה להביע את דבריו ומחשבותיו. זוהי, בינתיים, אחת ההפתעות הגדולות של כל מה שקרה (ועדיין קורה).

מאמן הנטס סטיב נאש נשאל אם הוא ידע למפרע על היעלמותו של אירוינג: "אני יותר מדי עסוק במחשבות על משחק הערב מלהיכנס לדיון על כך", הוא ענה את התשובה שכל העולם ידע שהוא יענה. כשהוא נשאל אם קיירי חוזר לשחק העונה, הוא השיב, "YES. FOR SURE!"

כשקווין דוראנט נשאל אם קיירי אירוינג דיסקס איתו את העזיבה – הזמנית בינתיים – הוא הגיב: "אילו לקחתי את הריבאונד האחרון נגד הנאגטס היה לנו סיכוי לנצח!…"

הוא נשאל, "האם קיירי משחק הערב נגד הניקס?"

הוא ענה: קווין דוראנט משחק!"

6. סילבר: "הליגה מתפקדת כראוי בהתחשבות בעלייה התלולה של חולי הקורונה 19 בארה"ב!"

כבר הבוקר הודיעו שהערב בלבד 4 משחקנים נדחו או בוטלו. בגלל שחוקי הליגה בנוגע למגיפה הודקו, קבוצות רבות של הליגה עולות עם רק 8 או 9 שחקנים מתוך הרוסטר של 15, בכמה מקרים בשיתוף שחקנים מליגת ה-G.

אולי החיסונים יתחילו לעזור, אחרת אני לא מאמין שהליגה תסיים את העונה בשלום.

7. ג'יימס הארדן: "הגענו למצב שאין לתקנו"

8. היום לפני…

*59 שנה: וילט צ'מברליין קובע שיא NBA בנקודות למשחק – 73 נק' בנצחון 117-135 של הווריורס על הבולס.

*26 שנה: לראשונה אי-פעם (144 שנות שיוטים) יאכטה שכל מלחיה נשים, ניצחה את ה-AMERICA CUP היקרתי.

9. פינת הטבע

The nubian ibex, a desert-dwelling goat, can scale near vertical cliffs

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 158 תגובות

  1. בוקר טוב מנחם והרבה בריאות .
    בתור זה שהיה התומך הכי גדול במהלך הזה , רציתי לכתוב פוסט על הנבחרות של 92 , 14 ו-16 כדי להדגים איך זה אמור לעבוד , אבל כתבת את זה הרבה יותר טוב , אז שוב הרבה תודה על עוד פוסט מעולה

  2. מנחם הארדן הולך מס!1 של הנטס זה ממש לא כמו בokc.
    החמישייה הזאת לא תהיה החמישייה שתופיע בפלייאוף הם עוד יביאו גופות. קאברוט יפתח בחמישייה במקום האריס.

  3. מסכים איתך מנחם לא אמורה להיות שום בעיה עם הכדור.
    היום בהתקפות של 7 שניות ופחות יש מספיק פוזשנים לכולם וגם ככה כבר כמעט ואין הגנה בעונה רגילה אז הם יעשו חיים משוגעים ביחד.
    השאלה היותר רלוונטית היא מי יהיה מסביבם ופציעות כמובן.

  4. דווקא הדוגמא של הנבחרות פחות עוזרת לדעתי. בפעמים הראשונות הפערים משאר הנבחרות היו כל כך גדולים, ויראת הכבוד היתה כל כך גדולה, שהם לקחו בהליכה למרות ריבוי הכוכבים. בחלק מהטורנירים הבאים, בעיקר 2002-2006, אבל גם באחרון, יכולת לראות אותם מפסידים לקבוצות הרבה פחות מוכשרות מבחינת חומר השחקנים.
    שאלת ההגנה היא שאלה חשובה, וכך גם שאלת הניצול המקסימלי של הכישרון ההתקפי המטורף שיש שם, ניהול האגואים של קיירי והארדן והשמירה על כבודו של דוראנט. הטרייד בוודאי חיזק את הנטס, אבל לא הפך אותם לכאלכ שיקחו את הליגה בהליכה. או בכלל לעניות דעתי.

  5. בוקר טוב דרור
    השאלה כמובן אם מה שאתה כותב מבוסס על צפייה ממש במשחקים של הנבחרות . בתור אחד שצפה בשידורים חיים של כל משחקי team usa מאז אולימפיאדת לוס אנג'לס למעט מונדובסקט 1998 , אני חושב שאפשר ללמוד הרבה מאוד מהמשחקים האלו . אפשר להדגים איך אירווינג והארדן יכולים לתפקד יחד ברמה גבוהה וכולי . ממליץ לך לקרוא פוסט מעולה שסמיילי פרסם באתר על נבחרת 2010 ואיך היא השפיעה על הכדורסל העולמי.

  6. הדוגמא של הדרים טיים המקורי בברצלונה עומדת מול הנבחרות שבאו אחריו . הן בהן פחות כשרון והן הצליחו פחות. אסור לשכוח שבברצלונה היה מידרג די ברור בקרב הכוכבים. מיקל היה הכוכב העליון, לארי כבר היה פצוע. מגיק ריכז. כל האחרים לא ראו עצמם על אותה מדרגה עם השלושה האלו. את איזיאה השאירו בבית.
    .
    נקודה נוספת לרעת הניסוי בנטס – משך הזמן. עונה שלמה כולל כול המהמורות שהקורונה תזמן זה הרבה מאד זמן לכוכב בלתי מרוצה להתבשל.
    .
    מבחינתי, בראיה מהכיון של ג"ס, הם במזרח ואם נפגוש אותם זה רק בגמר, אז שישחקו הנערים לפנינו.

    1. אני לא חושב ששחקנים רואים או לא רואים את עצמם על "מדרגה". דרקסלר ורובינסון קיבלו קולות ל-MVP בעונה שהסתיימה, בארקלי הוביל את הדרים-טים בנקודות והיה ברור שהוא יהיה כוח שיש להתחשב בו בעונה הבאה, יואינג בדיוק סיים סדרה של שבעה משחקים מול ג'ורדן במזרח… אף אחד שם לא זז הצידה בשביל ג'ורדן – הם פשוט כולם שיתפו פעולה יפה.
      מה שכן שיחק לטובת הדרים טים המקורית זה העובדה שהם היו הקבוצה הראשונה של שחקני NBA ששיחקה באולימפיאדה אי פעם. האירופאים פשוט לא היו מוכנים לרמה הזו.
      לקח לאירופה עשור לצמצם פערים. במבט לאחור זה לא הרבה אבל זה כבר נתון לויכוח… לעדכן שיטות אימון וצורת משחק זה לא משהו שאמור לקחת המון זמן.

      1. בזמנו דיברו על 30 שנה ובדיעבד כבר בסידני 2000 ליטא הייתה רחוקה שלשה אחת של שאראס ( במשחקו הטוב בקריירה) מלהדיח את ארה"ב שהפסידה כעבור שנתיים 3 פעמים באלפות העולם וכעבור שנתיים היא הפסידה גם בחצי גמר האולימפי עם לברון ועוד כמה כוכבים .

  7. תודה מנחם
    אני פחות רואה את הטריו הזה מתחבר לאורך זמן. יותר מידי הד קייסס. נכון שיהיה כייף לצפות בנטס, אבל בפלייאוף קבוצות יטחנו אותם.

    יוסטון מסקרנת מאוד. אם יש כימיה בין אולדיפו לוול- נוצרת קבוצה מעניינת. כמובן ששניהם שחקנים פציעים.

  8. ההבדל בין האול-אין של מרקס לעומת זה של בילי קינג, הוא שגארנט ופירס כבר היו בשולי הקריירה שלהם וזה היה נראה שזה טרייד שהגיע אז מהבעלים שהבטיח אליפות תוך חמש שנים (ושהוא בכלל לא ידע למה הוא נכנס כבעלים של NBA).
    כל השלישייה אמורה עדיין להיות בשיאה, לפחות מבחינת הגיל. השאלה אצלם זה עניין הפציעות, ודוראנט עד כה מוכיח שהוא התגבר על הפציעה, אבל גם הוא וקיירי מועדים לזה. ואז נשאר רק לטפל בברגים בראש של קיירי…

  9. השאלה הגדולה עכשיו מה הלאה. בהנחה שקיירי ודיאנדרה אנטאצבל למרות שאם אני הבעלים אני מעיף אותם לא נראה לי שדוראנט והארדן יתעצבו אלא רק יוציאו הודעות כאילו לתקשורת אבל נגיד וזה לא יקרה נשארו נכסים החוזה הנגמר של דינווידי וגו האריס ומייק ציוזה!!!
    הם חייבים דחוף סנטר כרגע דיוויס שם עליהם 50 עם יד אחת ואתה צריך להיערך לדיוויס ולשיקצה.
    עם דיאנדרה לא הולכים למכולת ( אולי קיירי ודוראנט הולכים איתו לשם) אז הם חייבים סנטר מומלץ עם קצת גוף ובשר שיוכל להוריד את דיוויס מ50 לאזור ה35 נק😎.
    טרנר וjv הם יעדים ריאלים. אינדי פחות תרצה לחזק אותם וגם דינווידי לא כזה נחוץ שם.
    מה שכן ממפיס משוועת לקלעי כמו גו האריס ודינווידי אם יגיע לסיכום על המשך שם זה ממש טוב להם ואפשר גם לדבר על בחירות וכאלה מה שנשאר אם נשאר.
    עם jv או בלעדיו הם לא יזכו באליפות והוא חא בטיים ליין שם ויקוו לדוג איזה סנטר בדראפט.
    מה אומרים על טרייד כזה?
    ואת מייק ציוזה נטריד על וויטסייד על חוזה מינימום בשנת חוזה יהיה טוב לנטס בכל מקרה.

  10. מעניין מה נאש חושב על כל הסיפור הזה ואיך הוא יתאים שיטת משחק לאתגר הזה. בוא נגיד את זה ככה – כשרון או לא כשרון, אם הוא מצליח לגרום להם להראות כמו קבוצה אני מסיר בפניו את הכובע (בפעם האלף, אבל לראשונה כמאמן).

  11. טרייד מטורף וברכות ליוסטון אבל בואו, אני אהיה הראשון שמהמר שברוקלין לא עוברים גמר אזורי. כבר הוכח שסופר טימס שלא כוללות את לברון הם קשות מאד לחיבור, על אחת כמה וכמה כאלה שמורכבות מהאולסטרס של בית המשוגעים.

  12. לדעתי ברוקלין מודחת סיבוב שני בפלייאוף גם עם הביג טרי שלהם, כי בפלייאוף צריך מינימום מסוים של הגנה כדי לנצח משחקים. לברוקלין אין את זה כרגע פשוט.

  13. תודה מנחם.
    ברכות ל-yp שלא הפסיק להאמין.
    גם אני מקווה שמבין בינוני-קטן יחזור.
    שמעון ברוך הבא לעגלה – היא לא ממש שלי – אבל בכיף (אני לא בונקר כמו טנש) (ד"א העגלה שלי תקועה חזק בעיר הבירה, זאת עגלה בלי גלגלים, עם חמור במקום סוסים)
    .
    אסור לשכוח את הגיבור האמיתי של הטרייד הזה : המגיב אור!
    שלוש שעות לפני שהטרייד סוכם, הוא כתב בפורום בזאת הלשון:
    "נראה לי השנה זו שנת השיקוצים הגדולה כאשר הארדן וקיירי משאירים אבק לכל השאר…"
    נביא בעירו
    🙂

  14. בוקר טוב לכולם ואנסה בהמשך להחריש
    1.באש נלחמים באש . ממורנו ג'יימס למדנו שהעונה הסדירה לא חשובה , חשוב רק להגיע למקום שנכנס לפלייאוף . לכן , כדי להקטין את הסיכוי לפציעות נעשה ניהול עומסים מסיבי עד כמה שניתן במסגרת החוקים .
    2.תוך כדי העונה נביא כמה וכמה חוטבי עצים ושואבי מים מאחר ולכוכבים שלנו אין מספיק עזרה .
    3.כשננצח את המעט משחקים שפה צופים לנו זה בזכות הכוכבים.כשנפסיד הרבה משחקים כפי שצופים לנו זה בגלל אלו שהגיעו בסעיף 2.
    4.וברצינות , לפני 9 שנים הגיעו 3 הדקייסס בלי שום הגנה וחדלי אישים , מאומנים
    (?) על ידי מי שנבחר פה בקונצנזוס כמאמן הגרוע בהיסטוריה האנושית לגמר הכללי כך שלא הייתי ממהר להספיד את ברוקלין .
    5.מי שבונה על פציעות כדי להתוות נתיב חפשי לטבעת למורנו ג'יימס שיבושם לו.תמיד נוכל לשים לו כוכבית על הטבעת . בכלל לא בטוח שזה מקדם את האג'נדה שלו.
    כפי שאומר שחקן העבר
    במייקל ננוחם

    1. אני מנחש שאני זה שאמור להתבשם…
      .
      למען הסר ספק –
      אני לא "בעד" פציעה של מישהו, אף פעם.
      אני פשוט מנחש על סמך העובדות כפי שאני מכיר אותן.
      .
      היה והנטס מחליטים (בחוכמה) לוותר על ניצחונות במטרה ליצור סרגל מאמצים –
      או אז אני ככל הנראה אשמח (ככל הנראה בגלל הניחוש המוטעה, לא בגלל שאולי אתבאס מהצלחת הנטס…) לטעות בניחוש.
      .
      הבעיה?
      ניסיון העבר.
      .
      דרך אגב,
      במאצ' אפ פוטנציאלי של נטס ולייקרס, הניחוש שלי הוא ניצחון של הלייקרס.

      1. ניחוש מעניין.
        לנטס יש יתרון משמעותי בקרב מול לברון, יש להם שחקן שהצליח להיות ברמתו בגמר הכללי. זה משהו שמעטות הקבוצות יכולות להגיד שיש להם (אני חושב שקוואי היחיד באיזור, אבל חובת ההוכחה עליו), האם זה יספיק? מי יעצור את דיוויס? מצד שני מי יעצור את הארדן כשיש לידו את דוראנט.
        מסקרן ממש הולך להיות שם.
        גם המזרח הפך להיות בית מטבחיים אחד גדול,
        מילווקי,נטס,בוסטוון,פילי,מיאמי, אינדיאננה.
        הולך להיות מעניין בצד של מנחם.

    2. רק טעות קטנה בידיך – העונה הרגילה כן חשובה.
      מקומות 1-2 מועדים להגיע לפחות לסיבוב השני וכמעט תמיד יש להם נציג בגמר.
      הבועה הייתה מקרה מיוחד (מיאמי)
      ל"א של ג'יימס הייתה ראשונה במערב, וכך גם השנה.

  15. בוקר טוב גיא
    ממש לא התכוונתי אליך אישית , יותר לרוח הדברים שעולה פה .
    אני משתדל לא לתת תחזיות כי אני לא אוהב לצאת אהבל כשמה שאני חוזה לא מתגשם ואני בדרך כלל טועה בתחזית .
    מעולם לא טענתי או חזיתי שברוקלין תנצח את ל.א בסדרה . מה שטענתי שברוקלין חייבת כוכב שלישי כדי להגיע לאיזון אסטרטגי עם הלייקרס והיא הקבוצה היחידה שיכולה להגיע לאיזון כזה. מה שיקבע עכשיו זה לא הסטאר פאואר אלא כל הפרמטרים האחרים בבנית קבוצה כמו עומק,עמידות,רמת אימון וכולי.

  16. עכשיו הבעיות האמיתיות של הנטס רק מתחילות, תקועים עם דינווידי הפצוע וג'ורדן על חוזה מופרך, ג'ו האריס שזה נחמד, קיירי שעדיין מחפשים אותו, קבארו שאר השחקנים שאני לא זוכר בכלל מי הם ומאמן שהוא סימן שאלה רציני (למרות שטיי לו הראה שלא צריך להיות פופוביץ' בשביל לאמן קבוצות כאלה לאליפות). בקיצור קשה לי לחשוב איך הם יצליחו לשנות את הסגל יותר מדי העונה ולדעתי אסור להם להביא מישהו עם חוזה לשנה הבאה אז בכלל האפשרויות מוגבלות. בקיץ יש יותר זמן ואפשרויות אבל בניתוח ריאלי צריך להסתדר להם יותר מדי דברים בשביל לזכות באליפות השנה

    1. מסכים עם הכל חוץ מעניין המאמן. הוא אכן חסר ניסיון, אבל הוא דמות מיתולוגית וגאון כדורסל, מה שאי אפשר להגיד על לו. זה הבדל משמעותי, גם אם אפשר לטעון שלא בטוח בכלל שההבדל ביניהם יספיק בנסיבות הפסיכיות האלה.

  17. הם תמיד יכולים לשלוח את קיירי אירווינג תמורת דברים שחסרים להם – כמו בחירות דראפט, גארד חמישיה שמשחק הגנה, שחקן שפוי… אפילו שילוב כלשהו של השלושה…

    1. אין סיכוי, לא נראה לי שמישהו ירצה אותו (בטח שלא בשביל תמורה ראויה) והוא חלק אינטגרלי מהחבילה יחד עם דוראנט, נשאר להם רק לנסות להתחזק איכשהו מסביב לשלושתם ולהתפלל ממש חזק כי מלא דברים יכולים להשתבש

  18. הנטס מאדמעניינים אבל עוד לא לאליםות. הארדן משחק פחות טוב בסדרות קובעות. אין הגנה, אין סמכות מאמן ואין עדיין צוות מסייע סביר.
    לא יעברו בפלייאוף את כל המזרח, גם אם כולם כשירים

      1. לא חושב, לפני הארדן הם נראו עם כל הבעיות והמאזן כקבוצת סיבוב 1 או 2, אחרי הארדן מאמין גמר כללי, אבל הוא נוטה לשחק פחות טוב בסדרות קובעות

  19. שחר
    אני מאד מכבד את דעותיך וגם לא רוצה לנהל ויכוח כזה או אחר על ביצה שזה עתה נולדה . יש משהו שממש מסקרן אותי בדעה שלך כמו ברוב הדעות הקטלניות האחרות פה . עד כמה שזכור לי , הדעה שלך לגבי הפוטנציאל של ברוקלין למעשה לא השתנתה מהטרום עונה , רק הנימוקים השתנו . אם אני מבין אותך נכון , לצירוף של הארדן אין שום ערך מוסף , הוא לא מוסיף לקבוצה למעשה כלום . חבריך אפילו טוענים שכל המעורבות האחרות התחזקו משמעותית ורק ברוקלין האומללה נחלשה עד מאד . לדעתי יש פה סתירה לוגית . אם ברוקלין שחררה כאלו כוכבי על שכל כך מחזקים את כל הקבוצות האחרות והביאה במקומם ערך אפס ,למה זה לא התבטא בתחזית המקורית שלך ?

      1. לחוס , לא מתכוון אליך ואמרתי את זה כבר קודם . רוב התגובות שקראתי היו עוינות עד קטלניות , יש פה מעט מאד מגיבים שחושבים שבמהלך הזה חיזק את ברוקלין . גילוי נאות : רוב התגובות העוינות באות עד כמה שאני מכיר מאוהדי ג'יימס ומאוהדי גולדן .

        1. לא חשבתי שהתכוונתי אליי, אבל לא ראיתי אף תגובה עויינת או קטלנית, אז בטח לא בגל כזה גדול כמו שאתה טוען. אשמח אם תראה לי.

    1. שלום, מה שלומך?
      לא קוטל חלילה, הם קבוצה טובה.
      לאור איך שהעונה התחילה לפני הארדן ועם ההתנהלות של קיירי והפציעה של ספנסר, חשבתי שהם יגיעו לסיבוב ראשון או מקסימום שני.
      עם הארדן אני חושב שיגיעו לגמר המערב, אבל בסדרה קובעת הוא ישחק פחות טוב. כל זה בתנאי שדוראנט לגמרי כשיר ונשאר כל הפחייאוף ביכולת הנוכחית.
      אם העניינים שם יתאזנו בסגל וביחסים עם המאמן ובהגנה ובהתנהלות של קיירי, אז זה מבורך

    1. חחחחח

      תשמע סיפור, יש לנו אמיר כץ בשכונה, זה לאתה אלא מישהו שדומה לו חבלז. הבחור משחק שני שיחק איתנו ומקרצף אותנו בלתי עציר. סוף סוף גבוה שמשחק ממש טוב, לא יצא לראות כאלה במציאות יותר מידי.
      הבחור 1.94 למרות שנראה יותר ויש לו חתיכת מוטת ידיים, הוא עושה תמנון לתמנון, המצאתי לו כינוי חדש הדיונון. תשמע הבחור לא מחטיא, טוחן מקצועי מתחת לסלים איזה מובים יש לו חבלז וקולע אש גם מאזור העונשין ויש לו מהלך בלתי עציר כולם יודעים מה יעשה ועדיין זה תמיד קרש רשת, גם דאבל טים של 2 גבוהים יחסית לא הצליח לעצור את זה. מתחיל צעד וחצי מהעונשין לצד ביורו סטפ מרים את כל הידיים שלו הכי גבוה וזורק קשת רשת מחצי מרחק אי אפשר לחסום את זה כמה שהתמנון אתמול לא ניסה הוא נוגב. הוא ניצח אתמול את כל המשחקונים, לא משנה עם מי הוא היה, יש לו ידיים כאלה ארוכות שהוא חטף לי 3 מסירות ופעמיים את הכדור מאחורה אחרי שעברתי אותי, הוא לחץ אותי בכל הכוח וסיחררתי אותו ואז העברתי מאחורי הגב לצד השני וברחתי לו ופתאום היד שלו לקחה לי את הכדור מאחורה :).
      אני והוא קירצפנו והוא רצה להישאר איתי (כי איתי הוא לא מקבל דאבל טים קבוע :)) אבל אמרתי לו שאני רוצה לנצח אותו עם התמנון חחח, התמנון הפסיד אתמול את כל המשחקונים ורצה גם נקמה. מה שכן התמנון אמר לנו שהוא יודע שמעכשיו הוא לנצח ישמור את אמיר כץ, זה מאצאפ בלתי ניתן להפרדה כי רק הוא יכול עליו בריב.
      יש כוכב חדש בשכונה שעושה לנו אנתוני דיוויס, יש לו גם מובים מדהימים עם הגוף הוא יודע לפנות לעצמו מקום ואז זורק הוקים. למזלנו אין לו אתלטיו בכלל אחרת היה מטביע עלינו

      1. אמיר כץ היה שוטר הכי טוב שגדל כאן (אולי למעט ג׳מצ׳י) אבל בחיים לא עשה הגנה 😂😂😂 שמע הארדן ננוחם וקיירי ביחד זה פנטזיה שעולה על כל דמיון. חובת צפייה מס 1 בשנים האחרונות

      2. ד״א מה עם האיש שלי ג׳מייקל? ראית שנאלצנו לשלוח את המטוש ואת האיש שלי לאברט לגלות? ככה זה. יש דרג ויש זרג

        1. האיש שלך גמייקל גרין עם אף שבור שנשבר על ידי רנדל ממרפק במאבק על ריב כבר שבועיים בבית. לא הייתי באותו יום שזה קרה סיפרו לי שהוא לא הפסיק לדמם. אתמול הצעתי לו לבוא לשחק עם מסיכה כמו של קאווי אבל שהוא עוד שבוע יחזור למגרשים

          1. וויי וויי מזל שלא התערבתי עליו עם גיא 🙂 שירגיש טוב. לפחות אצלכם משחקים קשוח ולא כדורסל אומנותי. אני שברתי יד ודפקתי ברך בגיל 45 בליגה למקומות עבודה. אלה ליגות קשוחות. אנשים מתאבדים שם בשביל הניצחון – ואז יוצאים בחוץ ומעשנים ביחד עם השופטים שהם קיללו אותם כל המשחק 😂😂

            1. 🙂

  20. אגב , לפני שאני שוב מתנתק לכמה ימים אני רוצה להזכיר שכבר היינו בסרט דומה לזה . אני בשום אופן לא אומר שזה יתפתח אותו דבר , אין לי כדור בדולח אבל התגובות כל כך מזכירות את זה . המחלוקת המיתולוגית ב-2016 לגבי המעבר של KD לגולדן.הטענות שזה מחליש את גולדן . הבטחון המוחלט של חובבי ג'יימס שהוא יראה ל-KD מאיפה משתין הדג , הוא הרי מוביל עליו 18-5 all-time . הבכי על אובדן בוגוט
    וברבוסה.אני מתנצל בפני שחקן העבר אבל אנחנו הרי משוחדים . אז אני אזכיר שני אנשים שהיה להם כדור בדולח ומענין מאד לקרוא תגובה שלהם על אמש:'
    עומר שנתן למהלך של גולדן far=12 ( מתוך 10 )
    הבן הממזר שחזה בדיוק מפליא גם את המהלך וגם את ההשפעה שתהיה לו.

    1. המהלך של גולדן היה מצוין. גם מראש וגם לאורך הדרך תמכתי בהם וקיוויתי שיזכו.
      היה להם איזונים, תלכיד, הגנה טובה, סמכות מאמן טובה, סגל משלים טוב לפחות בהתחלה. יופי של קבוצה

      1. שחר
        טסאי מנסה לחקות את זה תחת אילוצים אחרים . לא זכור לי שבאותו זמן היית מגיב באתר . באותו זמן , היתה מחלוקת אדירה לגבי המהלך הזה . רוב האוהדים של הקבוצות האחרות חשבו שזה מהלך מצוין . היתה קואליציה מוזרה של אוהדי ג'יימס ואוהדי קארי שקטלו את במהלך הנימוקים עד דומים למה שאני קורא בשעות האחרונות . ולא היה קונצנזוס לגבי זהות המנצחת בגמר , למעשה זה היה 65:35 לטובת גולדן ורוב ה-65 בא מהאוהדים של הקבוצות האחרות .

        1. לפי מה שזכור לי המעבר של דוראנט היה כל כך לא כוחות שהיה כאן מגיב אחד ששינה את שמו ל"עגל שחושב שיש לפרק את ג"ס"

        2. אתה זוכר טוב בהחלט 🙂 זה לא היה באתר, אבלתמכתי בהם וקיוויתי שיזכו והערכתי שיזכו לאורך אותן עונות , וכולל גם ב 2019, ששם זה כבר היה גם באתר

    2. שוב, על מה אתה מדבר? איפה כל העולם הזה שיוצא נגד הטרייד? מי כתב פה בביטחון מוחלט דברים כאלה ביממה האחרונה? היכן התגובות שכל כך מזכירות לך את 2016?

      1. אני מדבר על התגובות שדנות בפוטנציאל של ברוקלין אחרי הטרייד."לברון לא דואג מהארדן" ,"הארדן לא טוב בסדרות קובעות","צריך מינימום הגנה כדי לעבור סיבוב" , "לא רואה אותם עוברים סיבוב שני" , "האולסטארס של המשוגעים" , "כמות כזאת של הדקייסס יש רק בארקהם גותהאם" .

          1. אתה מוזמן לארכיון של הופס כדי להיווכח בעצמך . עידו יכול להעיד איזה קרבות נוהלו פה לגבי KD.שחקן העבר היה בראש ובראשונה אוהד. של ראס כך שהוא היה רק שחקן חיזוק. מי שייצג את מחנה KD היה מגיב שכינה עצמו "מבין קטן" שהיה בעצם מבין גדול מאד . בסופו של דבר הוא התיאש ופרש מרוב. תסכול.לגבי דיויס , היתה פה מחלוקת חבל על הזמן . לא מתחייב , עידו.תקן אם אני טועה , לפי זכרוני היה רוב לא גדול לקבוצה שטענה שהוא "קלוריות ריקות"

            1. אתה מאוד מאוד (ועוד הרבה מאוד-ים) מגזים.
              שתי בדיחות מוקצנות וביקורות שנעות בין הלגיטימי והגיוני לטיפה מוקצן. לא משהו שלא רואים פה כל הזמן (רואים אפילו יותר גרוע) או מתקרב למה שהיה עם דוראנט.

            2. הארדן לצערי נוטה לשחק פחות טוב בסדרות קובעות, הייתי שמח מאד אם זה לא היה ככה, וגם לא עם ג'ורג' או אמביד, אבל בינתיים זה ככה נראה. ראה גמר 2012 וגם שתי הסדרות עם גולדן ביוסטון, ואפילו הסדרה עם הלייקרס בפלייאוף האחרון. אני מאחל לו שזה יעלם, אבל בינתיים זה ככה נראה.
              לברון בוחר שחקנים קודם כל לפי אופי, לכן אני לא חושב שהמעבר של הארדן מדיר שינה מעיניו. בוסטון למשל יותר חזקים לדעתי, אבל מה אני יודע 🙂 בוא נראה מה יהיה

            3. לא בא לי להתווכח . אבל להתבדח ? על חשבון קבוצות מוחלשות בחברה די צורם לי.בהכירי את דעותיך בנושאים אחרים נראה לי שאם הבדיחה היתה על חשבון קבוצות מוחלשות אחרות זה היה צורך גם לך .

            4. אנחנו לא מדברים פה על מוסריות הבדיחות, רק על כמה עוינות וקטלניות הן ביחס לדברים אחרים באתר ועל אופי התגובות למהלך.

            5. אם תגובה כלשהיא שלי היתה חריפה מדי ופגעה בך, אני מתנצל, וודאי שלא התכוונתי לכך

    3. דוראנט שחקן קבוצתי עם אופי נוח שהצטרף לשחקנים קבוצתיים עם אופי נוח כבר זכו באליפות בלעדיו + היה להם גם את דריימונד (אם נתעלם מהשחקנים המשלימים). אולי זה מזכיר קצת אבל זה ממש לא המקרה

      1. לעומת גולדן יש פה 3 שחקני ISO אולי הטובים בליגה יחד וגם קליעה לא חסרה להם…
        אולי גולדן יהיו חכמים וידחפו להם מנוע לפרארי בדמות דריימונד על האריס ודינווידי שישדרגו אותם אש.
        עוד דבר אחרי שגרמי גראנט יטעם מהאולסטאר אולי יתחיל לרצות לחזור לנצח ואז חבילה של גראנט ופלאמלי על האריס ודינווידי זה ווין ווין לכולם

        1. אתה מסתכל על זה ככה ואחרים על זה שיש כדור אחד ואין הגנה.
          .
          מסכים איתך שהאריס הפך למיותר וכל הקבוצות היו רוצות שחקן כזה (וגם דינווידי שכבר היה כזה התייתר עוד יותר). לדטרויט יש באמת אוסף נגרים להציע חח

          1. זה יהיה המבחן אם התקפה או הגנה מנצחות משחקים. ותהיה להם הגנה סבירה עד הפלייאוף. הסגל הזה זה לא הסגל שיגיע לפלייאוף, הם יביאו את הנגרים שצריך בהמשך.
            אין שום בעיה עם כדור אחד כל אחד מהם ירד בסטט וקיירי ירד יותר, זה יקרה באופן טבעי כאינרציה של המשחק.
            לדעתי הם יחטפו לא מעט בלואו אאוטים פה ושם ויביאו גם לא מעט אבל בפלייאוף יש להם הילוך מטורף ואין לשום קבוצה שמיכה מספקת לכסות אותם. אי אפשר יותר דאבל טים, זוכר מה הלייקרס עשו להארדן כל התקפה? ובכן זה נגמר.
            אז כל המהלכים זה אחד על אחד של חודרים וקלעים אבסולטים שמומחים בלהוציא גם עבירות. בהצלחה להתמודד איתם.
            לדעתי את המזרח הם ירמסו. נגד הלייקרס תהיה סידרה קצת יותר מעניינת די דיוויס הולך להתעלל בהם אבל עדיין מהמר עליהם.

            1. שוב, מדובר על התאמה לקבוצה מסביב על המגרש ומחוצה לו. אני כבר רשמתי שייקחו את המזרח ויהיו קרובים לזכות / יזכו אבל לא בביטחון כמו שהווריורס והלייקרס יזכו בוודאות אחרי הטריידים שהיו

            2. הארדן באחד על אחד שחקן מעולה, אבל נוטה לשחק לא טוב בסדרות פלייאוף קובעות. וגם יש סימני שאלה בנושאים שונים:
              התאמה, הגנה, סמכות מאמן, ההתנהלות של קיירי ומלחמת אגו, נטיה לפציעות של חלק מהשחקנים, סגל משלים

          1. אתה מוזמן לארכיון של הופס כדי להיווכח בעצמך . עידו יכול להעיד איזה קרבות נוהלו פה לגבי KD.שחקן העבר היה בראש ובראשונה אוהד. של ראס כך שהוא היה רק שחקן חיזוק. מי שייצג את מחנה KD היה מגיב שכינה עצמו "מבין קטן" שהיה בעצם מבין גדול מאד . בסופו של דבר הוא התיאש ופרש מרוב. תסכול.לגבי דיויס , היתה פה מחלוקת חבל על הזמן . לא מתחייב , עידו.תקן אם אני טועה , לפי זכרוני היה רוב לא גדול לקבוצה שטענה שהוא "קלוריות ריקות"

            1. אתה מוזמן לארכיון של הופס כדי להיווכח בעצמך . עידו יכול להעיד איזה קרבות נוהלו פה לגבי KD.שחקן העבר היה בראש ובראשונה אוהד. של ראס כך שהוא היה רק שחקן חיזוק. מי שייצג את מחנה KD היה מגיב שכינה עצמו "מבין קטן" שהיה בעצם מבין גדול מאד . בסופו של דבר הוא התיאש ופרש מרוב. תסכול.לגבי דיויס , היתה פה מחלוקת חבל על הזמן . לא מתחייב , עידו.תקן אם אני טועה , לפי זכרוני היה רוב לא גדול לקבוצה שטענה שהוא "קלוריות ריקות"

            2. דבר אחרון
              גולדן ויתרו ועוד איך . שני שחקני חמישיה ( בוגוט ובארנס ) שחקני ספסל חשובים ( ברבוסה וכולי
              למעשה , מתנגדי המהלך טענו שהם אכלו אותה בעמדת הסנטר ונשארו
              בלי עומק מהספסל.אחרי שאיבדו 4 שחקני ספסל . בנוסף,נטען שדוראנט הוא ball hog שיהרס את הכימיה הקבוצתית.
              ההנהלה טענה שהיא השאירה את הגרעין ותמלא את החלל
              בשאריות מקבוצות אחרות .
              נשמע מוכר ?

            3. עם כל הכבוד הפער בין אלה שעזבו לוטרנים במינימום במינימום והרוקים שהביאו הוא זניח

            4. עם כל הכישרון האדיר שהיה בגולדן סטייט – הזהות של הקבוצה היתה כדורסל קבוצתי והגנה.
              שני אלמנטים שקיירי מעולם לא הכיר והארדן זנח מזמן.
              זה לא אומר שדברים לא יכולים להשתנות, אבל יש הרבה יותר סיבות לפקפק שישתנו בקבוצה הזו מאשר דוראנט שמראש ויתר על שכר כדי להצטרף לקבוצה עם זהות של לחלוק בכדור והגנה חזקה.

            5. מסכים עם דדי

            6. מצטער, אני באמת לא זוכר.

            7. שתי תגובות במכה אחת .
              לאור , זו חכמת הבדיעבד . בזמן אמת האבדן
              של בוגוט וברבוסה פלוס החשש מההשתלבות של KD הביאו למחלוקת שלדעתי נמשכת עד היום . "מבין קטן" בעונה האחרונה של KD בגולדן
              כל כך התיאש המחלוקת הזו שנטש.
              לדדי:אני לא באמת נכנס לצד המקצועי,לא על זה אני מתמרמר . אני בטח לא חושב שברוקלין תהיה ברמה של גולדן בדיוק מהסיבות שאתה מציין . מצד שני , גם הלייקרס לא ברמה של גולדן .
              מה שמפריע לי בתגובות האלו זה חוסר היכולת האנושית לתת לא 100 ימי חסד אלא 100 דקות חסד .
              יש פה באתר אוהד וחצי ל-KD . הבן אדם התרסק לנו מול העיניים , ישב בחוץ 18 חודש , חזר וכל פעם שהוא עושה צעד וחצי הלב מחסיר פעימה . אמש קרה לאוהד וחצי האלו רגע שלדעתנו הוא רגע טוב . מאד יכול להיות שאנו טועים , אין לנו כושר נבואי , הרגע הזה מחר לא ישוב . מה יגרע מכבודם של המגיבים אם נוסף לכל הארס יזרקו איזו מילה טובה ?

            8. עידו, מצאת סיבה הגיונית אחת להחלפה של לאברט באולדיפו מהצד של יוסטון?

            9. Yp, זו לא חוכמת הדיעבד כי זה מחיר אפסי להגעה של שחקן כמו דוראנט + חוזה קרוב למקסימום. אפשר להשוות בכלל ללאברט, אלן ומיליון בחירות דראפט? וזה אם נעזוב את ההשוואה בין דוראנט להארדן וההתאמה שלהם לקבוצותיהם החדשות

            10. אתה יודע למה לאתר קוראים hoops נכון?

          2. Yp, זו לא חוכמת הדיעבד כי זה מחיר אפסי להגעה של שחקן כמו דוראנט + חוזה קרוב למקסימום. אפשר להשוות בכלל ללאברט, אלן ומיליון בחירות דראפט? וזה אם נעזוב את ההשוואה בין דוראנט להארדן וההתאמה שלהם לקבוצותיהם החדשות

    4. לא הסתובבתי כאן ב-2016 אז אני לא יודע… לא זוכר טענות ממקומות אחרים על זה שדוראנט יחליש את גולדן סטייט. דווקא הרוב טען שהלכה הליגה. מה שאולי היה די נכון לשתי עונות, אבל כאוהד ג"ס לי זה לא הפריע בכלל, אפשר לפעמים לבקש קצת נחת.
      *
      לדעתי הארדן חיזוק משמעותי לקבוצה – הדבר היחיד לגביו הוא שאני לא תמיד יודע איך מלבים אותו פנימה כי הוא די אוהב לנהל ולהכתיב את הקצב לבד. והקצב שלו איטי (בניגוד למה שנאש כנראה אוהב). כנראה שכן יהיה לזה פיתרון (ואם לא – אז אני אתהדר בנוצות של להיות צודק).
      *
      קיירי יותר מדאיג – והוא כבר שם ולא הגיע בטרייד…

        1. גם בעיני הוא פליימייקר יותר טוב מקיירי. השאלה אם דוראנט וקיירי יעמדו ויבהו בו בזמן שהוא מנסה להפנט את זה ששומר עליו… נראה לי שתוך כדי דוראנט יתחיל לצייץ בטוויטר וקיירי ידליק ג'וינט.

          1. הISO של הארדן יהפוך ליעיל יותר, לדעתי הוא יחסוך הרבה אנרגיה, הוא ירקיד את השומר 5 שניות במקום 15. זה כמו דוראנט באוק הISO שלו היה קשה יותר מאשר בגולדן שישר מסרו לו לספוטים שלו ואי אפשר היה להביא דאבל טים אז הוא חסך מאמץ וכדרור. לדעתי אותה תופעה תקרה להארדן הוא יקבל מצבים קלים הרבה יותר, השמירה על כל אחד מה3 תהיה חלשה יותר, זה יתפתח להם את המשחק ויצריך פחות מאמץ.

    5. נכון, וגם שמעון צודק.
      אבל –
      זה לקח לגולדן את העתודות והזהות ודן אותם לתהום הנשייה לשנים רבות. הדלילות של הצוות המסייע גרמה בסוף לפציעות שמקורן בעייפות מצטברת והלכה השושלת. אז נכון – באו 2 אליפויות קלות יחסית. אבל עכשיו הגיע המדבר ולמרות ניסיונות ההחייאה של אוהדי גולדן כאן באתר – סיבוב שני יהיה ההישג הכי גבוה שלהם בעשור הקרוב (לפי כדור הבדולח שלי)

      1. עדיף אליפות 1 ו10 שנים בתחתית מאשר כל שנה בפלייאוף ובלי אליפות.
        אור ברור שזה לא אליפות ודאית כמו של הלוחמים אבל בהחלט עם אותם הסיכויים שהיו ללייקרס עם הבאת דיוויס.

  21. זה יהיה המבחן אם התקפה או הגנה מנצחות משחקים. ותהיה להם הגנה סבירה עד הפלייאוף. הסגל הזה זה לא הסגל שיגיע לפלייאוף, הם יביאו את הנגרים שצריך בהמשך.
    אין שום בעיה עם כדור אחד כל אחד מהם ירד בסטט וקיירי ירד יותר, זה יקרה באופן טבעי כאינרציה של המשחק.
    לדעתי הם יחטפו לא מעט בלואו אאוטים פה ושם ויביאו גם לא מעט אבל בפלייאוף יש להם הילוך מטורף ואין לשום קבוצה שמיכה מספקת לכסות אותם. אי אפשר יותר דאבל טים, זוכר מה הלייקרס עשו להארדן כל התקפה? ובכן זה נגמר.
    אז כל המהלכים זה אחד על אחד של חודרים וקלעים אבסולטים שמומחים בלהוציא גם עבירות. בהצלחה להתמודד איתם.
    לדעתי את המזרח הם ירמסו. נגד הלייקרס תהיה סידרה קצת יותר מעניינת די דיוויס הולך להתעלל בהם אבל עדיין מהמר עליהם.

  22. 5 סימני שאלה –
    בריאות
    הגנה
    עומק
    אגו
    כימיה
    .
    ואפשר להוסיף – האם דוראנט מוכן לבלוע את הצפרדע של להיות היחיד ששומר, ועוד שומר על השחקנים הכי טובים של היריבה ערב אחרי ערב ?
    וכמובן חייבים לציין – מה קורה עם קיירי.
    .
    מה שלא יקרה, כאוהדים מדובר בכיף טהור.

    1. מסכים עם הכל, והייתי מוסיף לרשימה גם סמכות מאמן. כרגע קיירי מסתמן כזה שרוצה לאמן במקום נאש, ובנוסף יש גם את עניין ההתנהלות הלא ברורה, העלמות לקבוצה וכו'

      1. ההפקרות לא נגמרת רק אצל קיירי ארווינג.
        -זה מזכיר מאוד את הגולדן סטייט.
        מדובר בקבוצה שיכולה לקחת אליפות רק במשחק של הסוני.

      2. זה כלל לא נכון. נאש הוא המאמן וכולם מקשיבים לו. כשע\יש טיימאווט בד"כ שחקנים מסתובבים וחצי מקשיבים. בינתיים בברוקלין כולם יושבים ומקשיבים, וקיירי לא עשה עד עתה כל בעייה מלבד ההיעלמות שלו.

  23. מגה טרייד ענק ומצוין לברוקלין.
    מצוין כי הארדן הוא אחד הסקוררים הגדולים במשחק, סביב היכולת של דוראנט, ויותר טוב (מגוון) מקיירי.
    זה נותן להם את קלף הבטחון שמחפה על כל השטויות של קיירי, וגם תעודת ביטח בריאותית – הארדן הוא סוס עבודה. בניגוד לתדמית הנהנתנית שלו (אולי זה דווקא בגלל הביקור במועדונים?) הבחור בא לעבוד כל יום.
    המגיבים כאן גם יופתעו לראות שפתאום הארדן שומר לא רע בכלל. הוא תמיד שמר על שחקנים כבדים טוב (בגלל שהוא בעצמו צ'אבי). אבל עכשיו, בגלל שהעומס מהכתפיים שלו יורד, ישאר לו קצת יותר כוח להשקיע בהגנה. וגם בגלל המוטיבציה המחודשת בקבוצה חדשה.
    שלושת הכוכבים האלה יסתדרו מצוין על המגרש. השאלה העיקרית היא, מעבר לבריאות, השפיות של קיירי.
    .
    נ.ב. איזה מזל שיוסטון לא קיבלה את קיירי, ניצלנו.

    1. + 101
      כל מילה.
      הארדן גם בא לשים נקודות על הלוח כל ערב. גם אם הוא מחטיא – הוא זורק! תראה כמה קשה לסטף עם התפקיד הזה.

  24. ועוד משהו – אף אחד לא מדבר על יאניס, שככה חטפו לו את המזרח?!
    מחרתיים אנחנו מתחילים לשמוע אותו רוטן ומבקש טרייד ליוסטון?
    🙂

    1. חטפו את המזרח לבוסטון, אבל עוד חזון למועד.
      בלי סייגים ובלי תנאים מנקודת הזמן הממש מוקדמת הזו, הייתי מהמר על בוסטון בגמר הכללי

  25. הברוקלין נטס היא מוטציה של הפחד מהאיכויות של לברון והלייקרס.
    לברון מייצר בעצם את השילובים הכי הזויים
    שנראו בליגה הזאת.

    של שחקנים חסרי אופי ומנהיגות שחושבים שהם יכולים להגיע לאותה רמה.
    הלגיטימציה שקיבל ארדן התחילה עוד מההחלטה של קווין בגולדן ,דרך החרם של קוואי והבריחה למזרח של כל הכוכבים בליגה.


  26. מבחינה מקצועית וריאלית נכון להיום
    קשה מאוד לראות את השילוב הזה הופך לאיום ממשי גם בפלייאוף המזרחי.

  27. בתוך כל זה עובר מתחת לרדאר השיקום של דוראנט, לא שיחק שנה ועכשיו חזר להיות אחד הטובים בליגה, כל הכבוד.
    לגבי הטרייד, בוא נראה אילו מהלכים משלימים יקרו ביחס לשאר הסגל, ומה קורה עם קיירי, ואיך השילוב עובד. הכל יכול להיות, גם אם כרגע יש סימני שאלה

  28. עד כמה שקראתי הוא לא ישחק כי הוא חייב בבידוד של כמה ימים מרגע שהוא מגיע וברוקלין . לא הצלחתי להבין באיזה יום יוכל להתחיל . יהיה לנו כנראה סגל של תשעה שחקנים כפי שהיה הלילה מול הניקס. בימים הקרובים נהיה חייבים על פי חוקי הליגה להחתים כמה שחקנים כדי להשלים סגל .הניקס פראיירים . מענין אם אורלנדו יצליחו לנצל את מצב הביניים הזה ..

  29. אור
    אתה בטח מבין שאני חשבתי שזה מהלך לא רק מצוין אלא הכרחי גם לגולדן וגם לשחקן. אבל היו לא מעט שחשבו ההיפך ותושבים
    כך עד היום.הם מן הסתם מעריכים את בוגוט וברבוסה הרבה יותר ממך.אחת הטענות היותר פופולריות של המחנה הזה היתה שהם לא באמת צריכים KD ,, די להם בתואם בארנס עם קליעה יותר טובה .

    1. המחנה שאמר שעדיף לג"ס בלי דוראנט מורכב מפנאטיקס של סטף שחושבים שהוא יותר טוב מלברון ומרומנטיקנים של "משחק נכון" שמתעלמים מזה שכוח אש זה הדבר הכי חשוב בליגה הזאת.
      בקיצר – משוגעים.

  30. בסד
    תודה מנחם.
    הבעיה תהיה לדעתי האגו של הארדן וקיירי.
    שניהם רואים כ. עצמם זכרי אלפא. להזכירך זו הסיבה שהארדן עזב את אוקלוהומה מלכתחילה.

    1. לא נכון הארדן עזב את אוקלהומה כי לא קיבל את החוזה שרצה לא רצו לשלם מס מותרות, ואחרי שהגיע ליוסטון נהיה כוכב על. הארדן ודוראנט בהתקפה לבד זה בלתי עציר, עם קיירי זה פשוט לא כוחות למרות שהם חייבים נגר שניים בהגנה.
      .
      בסוף השמיכה ההגנתית קצרה מדי מול שלושתם, אי אפשר דאבל טים שיש כזאת כמות קליעה ,הגנת חילופים גם לא אפשרי 3 משחקני הבידודים הטובים בליגה. יש להם מנהל משחק שהוא טופ, למרות שאני אוהד לייקרס החלום שלי שהארדן ודוראנט ינגבו את השיקצה בגמר.

        1. דדי אמרתי למסכן למה הוא מפחד להגיב בשם האמיתי שלו ועכשיו תקוע לו נדלן בראש על שמי, אוהד לייקרס וחבר ללל בכיר זה התנגשות

          1. גם לי לא תמיד קל עם זה שההצלחה של הלייקרס היא ההצלחה של לברון, אז לכל היותר אני סותם את האף בזמן שתיית השמפניה.
            אבל אם אתה לא קודם כל דואג להצלחה של הלייקרס – אתה לא אוהד לייקרס ואתה יכול ללכת ובאופן רשמי לאהוד את הנטס או את כל מי שאתה חושב שיוכל לנצח אותנו ולעשות אותך שמח.

  31. יוסטון הופכים את זה ל 2 טריידים נפרדים – טרייד אחד עם הנטס והקאבס, אינדיאנה בכלל לא מעורבים, ויוסטון אשכרה מקבלים את לאברט (!)
    .
    אחרי זה יהיה טרייד שני (ומטומטם ברמות קשות) של לאברט תמורת אולדיפו.
    בהנחה שיוסטון לא מנסים להוציא כאן משהו נוסף כמו בחירת סיבוב ראשון מאינדיאנה (שאין לי ספק שהיו מקבלים מהם), אז הסיבה היחידה היא ליצור חריגת טרייד יותר גדולה.
    .
    הטרייד כמו שפורסם היה משאיר את יוסטון עם חריגת טרייד של בערך 10.5 מיליון, ובתצורה החדשה זה יצור להם חריגה של כ 15.5 מיליון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט