הלייקרס מועכים את הרוקטס ופילי מגיעה להארכה בסיקור שלישי/ שחר צ'קוטאי

LeBron James and Anthony Davis Sign Up for Lakers' Bright Future - The New  York Times

בוקר טוב ישראל!! לילה טוב ארה"ב!! מה היה לנו – פילי התקשתה מול הסגל החסר של מיאמי, הלייקרס והג'אז לא התקשו כלל. ברוקלין והספרס מנצחים אחרי מאבק עיקש.

נפתח את הבוקר עם שיר ומכיוון שהבוקר הילדה יושבת עליי שהיא רוצה שוקו אז נקדיש לה ולכל ילדי ישראל השרויים בבית שיר:

פילי (4-7) – מיאמי (5-4): 134-137 (הארכה)

עם שמונה שחקנים בסגל של מיאמי פילי לא מתקשה לעלות ליתרון במהירות. דקה לסיום הרבע והפער עומד על 8, שלשות של דאנקן ואיגי מצמצמים בסיום הרבע. וינסט עם שלשה מעלה את ההיט ליתרון ראשון. סל רודף סל ומיאמי יוצאת לריצת 16-4 מאמצע הרבע שמעלה אותם ליתרון 11 משלשה של רובינסון. מחצית בהובלה של הלבנים מפלורדיה. ברבע השלישי אמביד מדליק את האורות אצלו בראש וקולע 20 נק' בדרך להובלה בנקודה בודדת בסיום הרבע. הכחולים עולים ליתרון 12 בפתיחת הרבע אך מיאמי עקשנית ולאט לאט נוגסת בהפרש. מקסי עם שלשה מעלה את ההפרש ל-5 אך מיאמי בראשות הירו שקולע שלשה ומוסר לאצ'וואה משווה ומעלה ליתרון 4 חצי דקה לסיום, פילי מצמצמת ופוזישן אחרון בידיים של ההיט. חטיפה של גרין ואחרי החטאה הכדור הולך לאמביד שמתקרב ומחצי מרחק משווה את המשחק, 3.3 לסיום. אוליניק מחטיא משלוש והולכים להארכה.

הירו ואמביד מחליפים סלים ואחרי סל היתולי של אמביד היתרון הולך לפילי, ההיט עוד עולים ליתרון נקודה אך אמביד עם רב' גדול מחזיר את היתרון לכחולים, אצ'יווה עונה בשתיים משלו. החטאה של פילי ורב' התקפה מביא את הכדור למתיאס משלוש והוא תופר אותה. הירו עם אפשרות להשוות ללא הצלחה. פילי יוצאת עם ניצחון אחרי התמודדות לא פשוטה.

אצל החבורה של ריברס מעיר אחוות האחים יכולים להיות מעודדים מחזרתם של רוב הקבוצה והיכולתו של אמביד שקלע 11 נק' בהארכה ו-45 סה"כ לצד 16 רב' 4 רב' וחמש חטיפות. דני גרין עם 29 (9-21 משלוש) לצד 10 כ"ח שישה אסיסטים שתי חטיפות ושתי חסימות. סקוט ומקסי עם 16 לראש, האחרון הוסיף גם 8 אס'. ג'ו עם 13 האוורד 10 ו-8 רב' סימונס עם 5 נק' 6 רב' ותריסר מסירות לחברים.

בצד המפסיד הירו היה המוביל עם 34 (12-26 מהשדה) לצד שבעה כדורים חוזרים וארבעה אסיסטים. רובניסון 26 נק' וינסנט עם 24 הרוקי אצ'יווה עם 17 נק' 13 כ"ח. אוליניק עם 15.

ברוקלין (6-6) – דנבר (6-5): 116-122

אחרי רבע ראשון שקול יחסית דנבר עולה ליתרון ומגדילה לאט לאט את הפער עד ליתרון 18. רבע שלישי אדיר של ברוקלין שמהדקת את ההגנה ומפציצה בהתקפה ומסיימת רבע בשיוויון אחרי סל של מוריס בשנייה האחרונה. ברבע הרביעי סל רודף סל עד שריצת 10-2 בראשות דוראנט חותמת את הסיפור.

דוראנט כאמור הוביל את הרשתות עם 34 נק' 13 אס' ו-9 רב'. לאברט הוסיף עוד ערב טוב מהספסל עם 20/5/6. בראון עם 16 והאריס עם 15. TLC הוסיף 11 מהספסל.
אצל מטילי הזהב שמתקשים למצוא אותו כרגע יוקיץ החסיר שתי ריבאונדים מטריפל דאבל וסיים עם 23/8/11 ושיא קריירה של 7 חטיפות. ברטון קלע 22 וחטף 3. מארי עם 20, מוריס מהספסל עם 14 ומילסאפ עם 10.

קליבלנד (7-5) – יוטה (4-7): 117-87

עוד לפני המשחק אנו מקבלים בשורה שג'ו אינגלס לא ישחק בגלל פציעה אחרי שבמשחק הקודם הוא קטע רצף של 384 משחקים רצופים. רבע ראשון צמוד אך בשליטה של קליבלנד נגמרת ביתרון זעום של הג'אז. רבע שני מצוין של יוטה שקולעת 7-13 מהשלוש לעומת 8-22 של כל קליבלנד מהשדה. הפער עומד על 11 במחצית. את המחצית השנייה מיטשל פתח בסערה וסיים את הרבע עם 17 ויתרון שנושק לשלושים. מכאן לא היו הפתעות יותר.

בקבוצה המקומית – אסומן קלע 17 לצד 6 אס' , אוקורו ודוטסון עם 22 משותפים פרל עם 10 מהספסל.
אצל הקבוצה של שניידר מיטשל עם 27 (9-15 מכל הטווחים) קלארקסון עם 21 נק' 8 רב' 4 אס'. בויאן עם 20 ניאנג עם 14 וקונלי עם 12. גובר מוסיף תמורה לאגרה וקולע 4 עם 10 רב'.

יוסטון (6-3) – לייקרס (3-9): 117-100

הלייקרס מקרטעים? יוסטון כאן כדי לחלץ אותם. רבע ראשון מוחץ של הלייקרס שמסיימים רבע ב-21 הפרש ממשיך ועולה לסביבות השלושים. מכאן הלייקרס לא מסתכלים לאחור ומועכים את הרוקטס. הרוקטס עוד מצמצמים קצת לפני הסיום.

האיש והגבה עם החסימה

אצל הרקטות שלא מתניעות – ווד עם 18 נק' 8 רב. הארדן עם 16/7/6 לצד אמירה חד משמעית על רצון לטרייד ואי חשק לשחק עבור האדומים. גורדון וקאזינס עם 13 כ"א, האחרון הוסיף 10 רב' מקלמור 11 וול עם 10
אצל האגמים שמתמלאים עם בוא החורף לברון ממשיך ביכולת מדהימה עם 26 נק' 8 רב' ו-5 אס', דיוויס עם 19 נק' 10 רב' ו-5 חסימות. הארל שרודר וקק"פ עם 14 כ"א. קוזמה עם 11 בטורי הנק' והרב'.

אוקלוהמה (5-5) – סן אנטוניו (5-6): 112-102

המשחק נפתח ביתרון של הרעמים שעולים במהירות ליתרון 8, אך ריצת 18-10 של הספרס עד סיום הרבע משווה את התוצאה. סל רודף סל ואף קבוצה לא מצליחה ליצור ריצה או יתרון משמעותי. הספרס באמצע הרבע מצליחה לעצור את הת'אנדר ויוצאת לריצת 11-2 שפותחת פער עד המחצית.
ברבע השלישי הפער מצמצמם והרעמים משווים אך האפורים לא נותנים למשחק הזה לברוח להם מהידיים ומחזירים את היתרון ל-9 בסיום הרבע השלישי.

ברבע הרביעי הכתומים ממשיכים ללחוץ ומורידים את ההפרש ל-4 בלבד 2 דקות לסיום אך ריצת 8-0 סוגרת את הסיפור.

אצל הרעמים – 20 לשג"א עם 9 כ"ח. דיאלו עם 16 מהספסל. 36 מחולקות שווה בין היל דורט וביזלי. הורפורד עם 10.
לוני היה המוביל בצד האפור עם 24 ג'ונסון עם 18, מילס 17, מארי 16 אולדריג' עם 13/10/6, גיי 12

גולדן סטייט (5-6) – אינדיאנה(4-7): 104-95

רבע ראשון מצוין של הלוחמים מסתיים ביתרון 11 כחול. אינדיאנה נוגסת לאט לאט בהפרש עד שהיא מצליחה להשוות בתחילת הרבע השלישי, נדנדה עולה יורדת והרבע מסתיים צמוד צמוד. הלוחמים פותחים את הרבע האחרון טוב יותר עם רצף שלשות שמעלה אותם ליתרון 3 אך הולידיי הצעיר משווה אך גולדן במומנטום עונים בשתי נקודות. אינדיאנה מתחילה ריצת 10-0 עמוק לתוך הסוף וסוגרת את המשחק הזה בניצחון. 29-15 ברבע האחרון.

אצל המארחים – וויגנס עם 22 נק' 7 רב' 5 חסימות. קרי עם 20, אוברה עם 17 לי 12 וויסמן עם 8 נק' 9 רב' 2 חסימות ודריימונד עם 7 נק' 6 רב' 10 אס'.

אצל האורחים טרנר עם 22 נק' 11 רב' 2 חטיפות ו-4 חסימות. סבוניס עם 18 נק' 14 רב' 6 אס' ו-4 איבודים. ארון הולידי עם 16 נק' 12 אס' ברוגדון עם 13 נק' 8 אס' וסאנר עם 12.

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. תודה רבה,
    אמביד "לא טופ 100 הופס" בא חם לעונה, ראיתי שהוא לא אהב שגובר נבחר לחמישיות העונה, והוא לא. וטען שמי יותר טוב הוא או יוקיץ' זה נתון לדיון. בינתיים נותן מספרים מפלצתיים.

    וזה רק אני או שדוראנט נותן מספרים של MVP?

    1. דוראנט חוזר להיות השחקן הטוב בעולם כמו שהיה לפני הפציעה, יכול להיות זה ההשפעות ארוכות הטווח של הקורונה שפגעו לו בלב ובריאות שהוא קולע באחוזים כאלה ורץ את המגרש כמו איילה…

      1. וזה מוכיח כמה הרפואת הספורט של הפציעות התקדמה, היום פציעת אכילס לכדורסלן שעובד קשה כמו דוראנט היא כבר לא מחסלת קריירה, הוא חזר להיות בדיוק אותו שחקן בלתי עציר שהיה

  2. טיילר הירו לקח את המשחק על עצמו בדקות האחרונות לפני ההארכה והניצחון כבר היה בהישג יד. באופן אירוני השוויון של פילי גם קצת חתום עליו בגלל איבוד טיפשי. לא נורא, הילד ממשיך בגרף ההשתפרות.

    טיפה באסה הכדורסל הלא תחרותי הזה אם להיות כנים…

  3. פינת ג"ס. לפני הסדרה של שבעת משחקי הבית אמרתי ששלושה נצחונות יהיה השג סביר, ארבעה טוב וחמישה טוב מאד. ג"ס סימה עם ארבעה נצחונות אבל נשאר טעם מריר בפה של פספוס. יכלו לנצח את אינדיאנה.
    .
    מצבת השחקנים מעל ל "6'6 ירדה לשנים. ויסמן הרוקי ולוני. גם פסקל הושבת לתקופה לא ידועה בגלל קורונה. ההנהלה תהיה חייבת להחליף את אחד הגארדים בשחקן גבוה. לפי איך שקר מתנהל הוא נותן לכל אחד מהם מספר משחקחם כדי להראות מה הוא שווה. נכון לעכשו רק ביזמור וליי הבטיחו את מקומם. להערכתי לקראת אמצע פברואר אחד מבין וונמיקר, מולדר פול יוחלף ויתכן שיותר מאחד.
    .
    קרי סובל מבעיה פיזית כל שהיא שמשפיעה על הקליעה שלו. היום הוא נראה מקבל עיסוי בכתפיים מאחד מאנשי הצוות על הספסל. לא זוכר את הפעם האחרונה שקרי החטיא שתי קליעות עונשין רצופות.

    1. הבעיה הפיזית היחידה שקרי סובל ממנה זה שהוא משחק עם נגרים לידו, יש לילות שהקליעה לא נכנסת זה אחד מהן בטח שההגנה מתמקדת רק בו, ולא באיום האולסטאר וחוזה הסופר מקס לפי טנ״ש דרימונד גרין.

    2. רן כל פעם שסטף תופס רצף משחקים לא טוב אומרים עליו שהוא פצוע. די בחיית הפעם היחידה לדעתי שזה היה נכון זה בפלייאוף 2016

      1. זה טריק ידוע של כוכבים, שהם נותנים משחק חלש הם עלו פצועים 🙂 ולפעמים להעצמה עצמית הם מדווחים שהם עלו לשחק פצועים ואז שנותנים בראש זה ניגוב עם פציעה 🙂

    3. פסקל גם הוא 6'6… כמו גרין גם הוא רחב וחזק.
      רוב הזמן רוב השחקנים סובלים ממשהו. מותר לקרי לתפוס ימים לא מדהימים, תהיה עונה טובה אם הקבוצה תתחיל לתפקד (ואנחנו בדרך לשם), לא אם קרי ייצטרך לסחוב את כולם לבד על הגב כל הזמן.

    4. קרי סובל כי הוא רואה הגנה שלא ראה מאז 2015 כנראה והוא כבר לא ילד, הוא מוקף בנגרים וצריך להוציא הרבה אנרגיה ברוכים הבאים לעולמו של הארדן וכו'. היום הפסדתם בגלל דריי הנגר שזה 4 על 5 בהתקפה

        1. בהירו בול אתה צריך לנגב שומר אחד לא 2, שיש לך אחד כמו דריי אתה יכול להביא דאבל טים וטראפים בחסימות חופשי. סטף לא רגיל לשחק הירו בול, זה מאמץ מעולם אחר לכן מצחיק אותי שכמה רפי הבנה פה מזלזלים בהארדן ראס של פעם וכל החברה האלה.
          וצריך שיקלעו סלים שאתה פנוי גם בהירו בול

            1. הפסיקו להביא עליי דאבל טים השחקנים בקבוצה שלי קולעים השתפרו והתקדמו עם הזמן.
              חוץ מזה אני כמה משחקים בסלאמפ מה3 כמו טריי אז כרגע לא נחוץ גם
              בכל אופן סטיב קר לדעתי מוציא פחות ממה שהקבוצה שלו שווה. וויגינס צריך לקבל יותר בידודים וצריך לסדר יותר מהלכים לוויסמן אבל קר לא אחד שיעשה את זה הוא הולך בשיטה היחידה שהוא מכיר ושהשחקנים ישתלבו.
              למשל עם הרוקי שהראה יד רכה וגם יכול לקלוע על לא מעט מקבוצות הליגה בפנים הוא לא משחק כי הוא רוקי וסנטר לא כזה חשוב בשיטת משחק שלו.
              דריי מקבל יותר מידי קרדיט, הוא פשוט שחקן גרוע זאת האמת הוא לא קיים בהתקפה וגם בהגנה הוא לא מה שהיה פעם עם כל הכבוד.
              ההפתעה היחידה מבחינתי זה אוברה שחשבתי שהמושן אופנס תפור עליו ויפרח בשיטה אבל מנגר למוות.

            2. להגיד שקר לא מכיר עוד שיטות זה שקר. חבל לשקר שקר לא מכיר.
              היו מספיק פיק אנד רולים ובידודים בשביל דוראנט בזמנו. אבל ידעו גם לשלב אותו במושן כשצריך.
              *
              ויצמן עד כה לא קיבל הרבה דקות. אם תסתכל על הסטטיסטיקות שלו אז בתיקנון ל36 דקות הבחור עומד על בערך 20 נק' ו-10 ריבאונדים וקרוב ל3 חסימות. עוד לא יודעים אם יש בו יוקיץ' כי הוא מסר בסך הכל 3 אסיסטים מתחילת העונה (לא ממוצע, בסך הכל). הלילה לא הייתה ברירה אלא לתת לו עוד דקות, אבל זה היה מול הגבוהים של אינדיאנה אז שום דבר לא יבוא בקלות. כפי שצוין – הווריירס כרגע בלי גובה ובלי שרירים.
              אבל אני מסכים איתך כאן – יהיה קשה להתאים את כל השיטה לסנטר קלאסי. אם הוא ימשיך לקלוע מ3 ויישתפר בלחדור כמו יאניס, שזה גם קיים אצלו, אז נראה ממנו מספרים טובים.
              גם אין ככ ברירה… אחרי שתי האלופות האחרונות די ברור שצריך גם שרירים וגובה בשביל לנצח (הסנטר אבל צריך לבוא עם כמה יכולות מעבר ללהיות מגודל).

          1. יונתן לא אמרתי שכל התקפה צריך לארגן לוויסמן אבל צריך לשחק עליו קצת יותר כמעט אין סנטרים בליגה ובקושי יש הגנות אם יסדרו לו ספוטים טובים הוא יחגוג לדעתי על לא מעט קבוצות. יתקשה נגד גובר דיוויס אמביד וכאלה אבל על 20 קבוצות הוא יכול לחגוג חופשי. צריך כמה מהלכים בשבילו כמה בשביל סטפן כמה בשביל וויגינס שיש לו את האחד על אחד והחצי מרחק.
            ההגנה שלכם לא רעה אני אפילו מופתע לטובה הבעיה לטעמי יותר בהתקפה.
            אגב שהתקשו הלכו לiso של דוראנט.
            המושן אופנס היה תפור לספלאש כי הם היו קולעים ממרחקים אסורים וכל ההגנות יצאו החוצה. זה לא המצב היום. וגם להם זה לא עבד עד שדוראנט בא.
            שלא נדבר מה קרה בפילי שהכסיל האוסטרלי שם הוציא את הפיק אנד רול מהמשחק.
            פיק אנד רול וiso זה עדיין המהלכים הכי חזקים במשחק הכדורסל.

            1. דוראנט טען כשהוא עזב שמושן אופנס לא עובד בגמר. סטיב קר הסכים איתו – אמר שכשהדברים נהיים יותר פיזיים אז צריך כוכבים שיכולים לפרק הגנות.
              אם רואים את המהלכים של הווריירס בגמר עם דוראנט אז (א) זה כיף להיזכר, (ב) הם השיגו לו לא מעט בידודים מול גארדים של קליבלנד ובשביל זה צריך תנועה אבל זה בגדול משחק ISO לכל דבר, (ג) עדיין הייתה הרבה תנועה במהלכים וקרי ותומפסון המשיכו לקלוע ככה נקודות וגם דוראנט השתמש בזה. אז האמת היא איפשהו באמצע – צריך כוכב שייקח את הדברים על עצמו כשיש בעיה אבל צריך גם תוכנית התקפה מסודרת.
              *
              ויצמן – הם ייבנו איתו משהו וכבר רואים את זה. לתת לו משחק של מעל ל-20 דקות בפעם הראשונה מול סבוניס וטרנר זה קצת לא פייר. אבל לא הייתה ברירה.
              *
              לעניין הארדן (בהמשך לדיון מאתמול) – הדרך שבה הוא משחק מצריכה הרבה מאוד התאמות. שחקנים צריכים למקם את עצמם למסירה כשהוא נתקע וצריכים לדעת לזוז מהדרך בשאר הזמן. אם הוא היה מוכן להגיע לאיזושהי קבוצה נמושה אז היו מזיזים את מי שצריך. הוא רוצה להגיע לקבוצה חזקה וזה אומר לזרוק לפח את כל השיטות שכבר הפכו אותה לחזקה. שיהיה לו בהצלחה.

    5. ואני אמרתי אפס ניצחונות יהיה לא טוב, אחד סביר ושניים טוב מאד.
      נו? אז מי צדק? אה-הא!!! ואנשים עוד אומרים שלא כדאי לי למלא טוטו….
      😉
      .
      או ברצינות – הם הרבה יותר טובים ממה שחשבתי, וזה עוד כשאוברה עוד לא ממש השתלב. כל הכבוד.

  4. תודה רבה עך הסיקור. כיף לקרוא.
    *
    קמים בבוקר והקבוצה שלך מובילה ב9, מסיימים להתארגן והם מפסידים ב9. אוף.
    *
    הארדן ביזיון. פשוט כופה על יוסטון לעשות עליו טרייד בכל מחיר.

    1. נו מה חשבת שיהיה? ששחקן רוצה טרייד יהיה טרייד ואני לא מבין בכלל מי משאיר שחקן שלא רוצה לשחק אצלך בכוח?
      זה רק לוס לוס אבל לפרטיטה כנראה יש אגו ולך תדע אם לא ייבש את הארדן שנתיים😂😂
      אבל הארדן לדעתי בקרוב יעשה קיירי

  5. הגיע הזמן גם לבעוט בסימונס הנגר ליוסטון תמורת הארדן, אני לא מאמין שיוסטון יקחו אותו, הייתי לוקח 10 פעמים את לבארט לפני סימונס שערך שלו נופל אצל ריברס ללא הפסקה. סימונס זה אותו שחקן שהגיע לליגה עם הגנה טובה יותר זהו, הוא לא ישתפר .

      1. הוא שחקן מוגבל מאוד בטח לפלייאוף , מגן על, מנהל משחק שהוא נגר זה הדבר האוברריטד בליגה… אתה רואה את זה פעם אחר פעם. הוא לא יכול באירופה להיות היעד השני בהתקפה כי הוא נגר וכל קבוצה מכילה כמה וכמה שחקני התקפה טובים ממנו, מקסי כבר היום סקורר טוב ממה שסימונס יהיה.

        1. התפקיד של סימונס זה ניהול משחק והגנה, הוא לא צריך להיות סקורר על בשביל להצליח. מקסי סקורר יותר טוב ממנו אבל לא נותן את אותה הגנה ובטח לא על כמה עמדות כמו סימונס. מה אוברייטד בזה? אז בפלייאוף הוא נותן הגנה וניהול משחק ואם יוצא אז גם נקודות.
          באירופה סימונס ממזמן היה MVP אמצע עונה. הוא מעניק דברים שקשה למצוא באירופה.

            1. הוא כן איום בחדירה וקרוב לסל, ואני מאמין שינצלו את זה בהמשך, הוא כן צריך לפתח זריקה אבל מפה ועד שחקן בינוני שיגיע לנס ציונה יש שנות אור.
              אני לא מתעלם מחוסר הקליעה שלו אבל לדעתי זה לא קריטי כ"כ כמו שעושים מזה..

            2. הוא לא איום בחדירה אם אין קליר פאת. וקרוב לסל גם אתה איום אז מה? בפלייאוף המבטים האלה צונחים

            1. יאן ווסלי אחד הגבוהים הטובים ביותר באירופה, גם אקפה אודו היה בזמנו. אם מישהו כמו סימונס מגיע לאירופה הוא יכול לסיים עם 3 חסימות במשחק כל משחק

            2. סימונס היה שחקן של 5 נק ו8 ריב באירופה היה מנגר שם למוות בלי כל הקליר פאת הזה

            3. איזה קליר פאת'? חשבתי שב-NBA יש את האתלטים הטובים בעולם וסימונס הוא בקצה העליון שלהם

            4. חחח הוא היה פותח חמישייה כי שומר מעולה אבל היה נגר על

            5. יש אתלטים טובים ולכן כולם בקליר פאת כי צריך לשמור על אחרים כמו אמביד וכאלה, גם הסלים של אבדיה הכל קליר פאת. באירופה יש הרבה פחות שריקות אוויר וקליר פאת כי יש הרבה נגרים 🙂
              וסימונס אתלט ממוצע ביותר איזה קצה עליון?

            6. קצה עליון חביבי

          1. הוא מנהל משחק חלש ומה זה להצליח? בשביל להיות כוכב צריך לשים נקודות, להיות שחקן משלים לא צריך, הוא שחקן משלים עם מוניטין של כוכב :), מזכיר אחד בשם דונקי

      2. שחר אתה לא יכול להתעלם מכך שבפלייאוף החסרונות שלו בולטים מאוד. הוא לא מסוגל לייצר סל מול התקפה עומדת ומגביל מאוד את אמביד. יכול להיות שבהרכבים שלו עם הרכב קלעים סטייל יאניס הוא יפציץ. עד אז הוא נטל בפלייאוף

  6. תודה שחר
    .
    ההגנה של וויגינס טובה מאוד. הוא הפך מחיסרון ליתרון בצד הזה של המגרש. התקפית הייתי רוצה לראות אותו משחק יותר חיתוכים

  7. אם רציתם עדות על אופיו השחצני של לברון קבלתם אותה במשחק. הוא זרק שלשה ליד ספסל הלייקרס ושהכדור היה עדיין באוויר הוא הסתובב לספסל והתחיל בחגיגות. יוסטון בבעיה רצינית אם כי לטעמי כריסטיאן ווד הוא תגלית העונה (מלבד הרוקייס כמובן).

    1. א. זה לא נראה כמו לעג ליוסטון. סתם שמחה.
      ב. זה שיוסטון נראו נלעגים לא אומר שצריך להנתהג לידם כאילו זה תשעה באב.
      ג. טראש-טוק ועקיצות כלפי היריב זה חלק מהמשחק… לברון עושה את זה אבל גם רוב הכוכבים האחרים.

  8. תודה רבה, סיקור מצויין!
    רק תיקון – את הרצף ג'ו שבר בניצחון שהיה מול מילווקי (יש לו כאבים באכילס, אותה סיבה שלא שיחק היום) והרצף היה של 384 משחקים, לא 418.

      1. אתה הרי לא רואה משחקים, למה סתם? יוקיץ' נותן עונה מעולה בינתיים אפילו בשביל עצמו, וכבר ממש לא קונוס בהגנה (גם אם לא יאיים על DPOY). ג'מאל מארי לעומת זאת זה אחד המקרים הכי קיצוניים שאני זוכר בין על גבול סופר-סטאר (ולא למשחק או שניים) למה שרואים ממנו עכשיו. הוא אפילו לא ממש מושך הגנות, פשוט אנמי ולא מפוקס

  9. סיקור בונבון! תודה רבה.
    בינתיים בפנטזי יש המון הפתעות, בעיקר בגזרת הטופ 10. הנה הדירוג שלי נכון להיום:

    1. יוקיץ
    2. אמביד
    3. פול ג'ורג'
    4. דוראנט
    5. ביל
    6. בראון
    7. לאבין
    8. מקולום
    9. טייטום
    10. גבה

    בתחילת העונה אולי שניים או שלושה מהנ"ל קיבלו תחזית של טופ 10. הכל נתון לשינויים כמובן אבל המגמה מעניינת.
    ג'יילן בראון רותח. היה מדורג בסביבות מקום 50-60 בטרום עונה. מקולום ולאבין 35-50, ג'ורג' 18-25, דוראנט וביל 15.

  10. תודה על הסיקור!
    בפינת תטרידו כבר את הארדן – כמה שאני רואה יותר מיאמי, אני חושב שאולי שווה ליוסטון לקחת טרייד שהירו הוא הגרעין שלו. הוא ממש לא איזה תואם JJ רדיק (עם כל הכבוד, ויש) ואפילו רק הוא עם ווד זה כבר צמד די צעיר ודי מבטיח

    1. איפה רדיק ואיפה הירו… הראשון בקושי מצליח לשחרר זריקה בכדרור, בעוד האחרון עושה הכל בצורה כל כך יפה לעין. גרף שיפור עקבי עוד מהעונה שעברה והוא בסך הכל בן 20.

      הרעיון לטרייד הזה עלה אבל נפל בסופו של דבר, לא יודע אם מהצד של מיאמי או של יוסטון. הארדן הוא מכונה התקפית אבל יש לי ספקות לגבי היכולת שלו להתעלות בפלייאוף. לא בטוח ששווה למיאמי לוותר על נכס כמו הירו שנמצא בדרך הבטוחה למעמד של שחקן על בליגה הזו

      1. הארדן ומיאמי יכולה לתת פייט לברוקלין ואולי אפילו ל-LA, מי אם לא פט ריילי יודע שחלונות לא נפתחים להרבה זמן בליגה הזו

        1. שלא יהיה, אבל כינור שני שמתאים כמו כפפה לפרנצ'ייז > כוכב שייקח את השליטה בכוח ולא בהכרח יוביל את מיאמי לארץ המובטחת.

          לא יודע, הארדן לא שכנע אותי בפלייאוף עד היום. בעונה הסדירה מדובר בסקורר היסטורי, שני רק לדוראנט כיום, אבל כשצריך לעשות את קפיצת המדרגה הוא אף פעם לא שם. מרגיש כמו אחד שבמקום לסחוב את הקבוצה – יגרור אותה למטה יחד איתו.
          כן, מדובר במהלך ששווה לשקול כי לא בכל יום אתה יכול להנחית אצלך סופרסטאר בסדר גודל כזה, ועדיין – טרייד כזה מעלה גם הרבה סימני שאלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט